سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۴:۴۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 30 آذر 1394 - qomefarda.ir

قم فردا 29 اسفند 1393 قم فردا 31 فروردین 1394 قم فردا 30 اردیبهشت 1394 قم فردا 31 خرداد 1394 قم فردا 31 تیر 1394 قم فردا 31 مرداد 1394 قم فردا 31 شهریور 1394 قم فردا 30 مهر 1394 قم فردا 30 آبان 1394 قم فردا 30 دی 1394 قم فردا 30 بهمن 1394 قم فردا 29 اسفند 1394 قم فردا 1 آذر 1394 قم فردا 2 آذر 1394 قم فردا 3 آذر 1394 قم فردا 4 آذر 1394 قم فردا 5 آذر 1394 قم فردا 6 آذر 1394 قم فردا 7 آذر 1394 قم فردا 8 آذر 1394 قم فردا 9 آذر 1394 قم فردا 10 آذر 1394 قم فردا 11 آذر 1394 قم فردا 12 آذر 1394 قم فردا 13 آذر 1394 قم فردا 14 آذر 1394 قم فردا 15 آذر 1394 قم فردا 16 آذر 1394 قم فردا 17 آذر 1394 قم فردا 18 آذر 1394 قم فردا 19 آذر 1394 قم فردا 20 آذر 1394 قم فردا 21 آذر 1394 قم فردا 22 آذر 1394 قم فردا 23 آذر 1394 قم فردا 24 آذر 1394 قم فردا 25 آذر 1394 قم فردا 26 آذر 1394 قم فردا 27 آذر 1394 قم فردا 28 آذر 1394 قم فردا 29 آذر 1394 قم فردا 30 آذر 1394 
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۰    
قم فردا: به پایان سال میلادی نزدیک می شویم و اپل لیست بهترین باز ی ها و برنامه های iOS سال 2015 خود را منتشر کرد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۴    
قم فردا: این سلسله بعد از اسلام توانست اعلام موجودیت کند و اندیشه و هویت ایرانی را دوباره مطرح کند. این حکومت همان طور که گفتیم تحت لوای خلافت عباسیان در بندار حکومت می کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۱    
رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد جشنواره شعر حوزه فرمودند: توجه به مقوله شعر و شاعرِ خوب بودن، منافاتی با علمیّت و فضل و هیچ یک از مقولات مهم حوزه های علمیه ندارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۶    
قم فردا: به تازگی با استفاده از مواد نسبتا ساده شامل سلولوز گیاهی و نوعی پلمیر و آب، کاغذی ساخته شده است که توانایی ذخیره بار الکتریکی را دارد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۵    
قم فردا: در حالی رئیس اتحادیه طلا و جواهر 15 تا 22 درصد طلای داخل ویترین ها را قاچاق می داند که عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بر اساس آماری که اخیرا منتشر شده است ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۸    
قم فردا: رفت و آمد هر روزه به سر کار و سپری کردن تقریبا یک روز کامل در یک اتاق یا ماندن در خانه و کار کردن از روی مبل ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۷    
قم فردا: این روز ها سایت ها و وبلاگ های آلوده روز به روز بیشتر می شوند و باید مراقب امنیت اطلاعات خود باشیم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۳    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، منطقه آزاد تجاری-صنعتی اروند در شمال غربی خلیج فارس و جنوب غربی استان خوزستان در شهرستان های آبادان و خرمشهر واقع شده است. انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۸    
قم فردا: گاهی اوقات ممکن است در یک مقاله یا تحقیق خود که با برنامه Word آن را می نویسید، نیاز باشد که یک متن انگلیسی را در آن وارد کنید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۶    
قم فردا: تهیه کننده خندوانه درباره وضعیت این برنامه که پیش تولید خود را در شبکه نسیم پشت سر گذاشته، بیان کرد که این برنامه هنوز با تلویزیون قراردادی نبسته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۱    
قم فردا: پس از رکوردزنی بازار سرمایه ی اپل و بالا رفتن قیمت سهام این کمپانی و رسیدن آن به 134.54 دلار به ازای هر سهم، حالا قیمت سهام اپل روند نزولی در پیش گرفته است ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۵    
صبح امروز تجمع بزرگ حوزویان در محکومیت حمله ارتش نیجریه به شیعیان مظلوم آن کشور در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه و با حضور علما و نمایندگان مراجع تقلید برگزار شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۲    
یک مرجع تقلید شیعیان با اشاره به تلاش های دشمنان برای اختلاف افکنی میان مذاهب اسلامی گفت: برخی به دنبال راه اندازی جنگ طائفه ای و دعوای شیعه و سنی هستند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۲    
قم فردا: جولیان آسانژ موسس پایگاه اینترنتی ویکیلیکس اعلام کرد آمریکا دست کم از سال 2006 در حال برنامه ریزی برای سرنگونی بشار اسد رئیس جمهور سوریه است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۳    
قم فردا: رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: مستندات و اطلاعات کامل نرم افزار دستگاه های الکترونیکی انتخابات، هفته آینده به شورای نگهبان ارائه خواهد شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۴    
قم فردا: آغاز عملیات گسترده در شمال الرمادی، کشف بیش از 80 گور دسته جمعی از قربانیان جنایتکاران داعشی ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۴    
قم فردا: نمایندگان مجلس مصوب کردند که در صورت انحلال حزب، امور مربوط به تسویه اموال آن با رعایت حقوق دولت زیر نظر دادگاه محل استقرار دفتر حزب انجام می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۸    
قم فردا: یلدای سرد 94رسید و بازهم مثل سال های گذشته با خود گرانی را به خانه های گرم چله نشینان به ارمغان آورد، گویا یلدا فقط بهانه ای برای افزایش قیمت ها از میوه و مرغ گرفته تا آجیل و شیرینی شده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۵    
قم فردا: کارشناس داوری اسپانیا و برنده جایزه بهترین داور سال در دهه 80 و 90 میلادی گفت: گل اول مسی کاملا سالم و قانونی بود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۲    
قم فردا: معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی درپی اتهامات مربوط به آزار جنسی چندین زن از سمت خود استعفا کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۶    
قم فردا: قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز چهارشنبه به کمترین رقم از سال 2004 میلادی به بعد رسید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۳    
رئیس جامعه المصطفی العالمیه با تاکید بر اینکه شیخ الزاکزکی هر چه سریعتر باید آزاد شود گفت:دستگاه دیپلماسی باید از حقوق مظلومان نیجریه دفاع کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۰    
قم فردا: ناصربخت با اشاره به بازه سنی داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی به طور تفکیک شده، گفت: بیشترین داوطلبان انتخابات مجلس بین 35 تا 50 سال دارند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۱    
قم فردا: سرمربی جدید تیم ملی والیبال گفت: از حضورم در ایران خوشحال هستم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۵    
قم فردا: منابع امنیتی تاکید کردند: با گذشت 6 روز از آغاز حملات ارتش ترکیه به مواضع شبه نظامیان پ ک ک در جنوب شرق این کشور، بیش از 110 نفر از شبه نظامیان کرد تاکنون کشته شده اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۶    
قم فردا: نمایندگان مجلس مصوب کردند که کمیسیون احزاب به ریاست معاون سیاسی وزارت کشور تشکیل شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۰    
قم فردا: توهین به مقدسات سایر مذاهب اسلامی به نظر حضرت آیت الله خامنه ای حرام شرعی است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۴    
قم فردا: گروهک تکفیری فیلق الشام ادعا کرد دو ایرانی را در سوریه به اسارت گرفته است. همچنین این گروهک مدعی شده یک ایرانی دیگر در اسارت جبهة النصرة است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۱    
قم فردا: نامه جان کری به ظریف در حالی است که هنوز چند ساعت از تصویب این تحریم جدید در سنا نگذشته بود که با استقبال خاص کری مواجه شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۸    
قم فردا: رییس بهداشت و درمان خوی از مسمومیت 11 دانشجوی دختر بر اثر استنشاق گاز در خوابگاه خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۸    
قم فردا: عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی با بیان اینکه آجیل فروش ها همیشه گران فروشی می کنند، گفت: سوء استفاده آجیل فروشان باعث می شود که پسته 28هزار تومانی 60هزار تومان در بازار مصرف به فروش برسد
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۸    
قم فردا: وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: موردی برای تعطیلی مدارس نداشته ایم و اگر مدرسه ای نیز از حد نصاب افتاده باشد افراد در مدارس شبانه به کار گرفته شده اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۸    
قم فردا: رسانه ونزوئلایی تله سور به نقل از عضو بلندپایه اپوزیسیون ونزوئلا گزارش داد نمایندگان راستگرای مجلس این کشور به دنبال برکناری زودهنگام رئیس جمهور هستند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۵    
قم فردا: رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام از آزاد شدن دارایی های مسدود شده کشورمان در بانک های خارجی از اواسط یا حداکثر اواخر دی خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۵    
قم فردا: جدول اسامی افرادی که تاکنون برای نامزدی در مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور و فرمانداری ها مراجعه و ثبت نام کرده اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۲    
قم فردا: سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره مصوبه اخیر کنگره آمریکا در محدود کردن مسافرت به آمریکا برای مسافران ایرانی گفت که مسائل داخلی آمریکا به ما مربوط نیست بلکه آنچه به ما مربوط است تعهداتی است که ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۲    
قم فردا: نماینده آیت الله مصباح یزدی با حضور در فرمانداری قم به نیابت آیت الله مصباح یزدی برای حضور در انتخابات خبرگان از حوزه انتخابی تهران ثبت نام کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۲    
قم فردا: دبیرکل خانه کارگر گفت: در شرایط فعلی درخصوص تدوین برنامه های اقتصادی نوعی همسویی بین دولت و کارفرما ها به وجود آمده است که همین مسئله برای جامعه کارگری مشکل ساز شده و برای عبور از آن باید ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۲    
قم فردا: با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، عملیات احداث بزرگترین موکب دائمی استقبال و ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات در زمینی به وسعت 10 هزار متر در استان کرمانشاه آغاز ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۹    
قم فردا: معاون وزیر امور خارجه نامه کری به ظریف را تعهد محکمی از سوی دولت آمریکا خواند مبنی بر اینکه از همه ابزارهای خود، حتی توقف اجرای قانون ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۶    
قم فردا: نمایندگان مجلس از پاسخ های وزیر آموش و پرورش به سؤال موسوی نژاد قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند؛ بدین ترتیب دولت یازدهم، هفدهمین اخطارش را از پارلمان دریافت کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۷    
قم فردا: بنابر اعلام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در هشت ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ازدواج شش درصد کاهش و طلاق یک درصد افزایش یافته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۵    
قم فردا: صنعت سیمان که در سال های اخیر با چالش هایی چون کاهش تولید و مصرف، صادرات و رکود ساخت وساز و افت قیمت سهام در بورس مواجه بود چند روزی است با چالش طع شدن گاز تمامی کارخانه های سیمانی و پلمب ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۶    
قم فردا: رسانه آمریکایی در یادداشتی نوشت: تا زمانی که ادعای نبرد علیه اقدامات خرابکارانه بر اساس قومیت ها و نه رفتار افراد باشد، چنین رویکردی نتیجه ای نخواهد داشت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۶    
قم فردا: همزمان با تمدید آتش بس در یمن به مدت یک هفته، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که این نیروها 300 هدف نظامی و تاسیسات حیاتی عربستان را در ضمن اهداف موشکی خود قرار داده اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۰    
قم فردا: آیت اله سید محمد نقی شاهرخی خرم آبادی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۷    
قم فردا: شهردار قم از طلب 300 میلیاردی شهرداری خبر داد و گفت: قرار شده است در بودجه سال آینده ردیف هایی را برای طلب های شهرداری گنجانده شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۷    
قم فردا: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: در حادثه برخورد موتور با کوه، یک نفر جان خود را از دست داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۴    
قم فردا: یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: برخی فکر می کنند که پایبندی به ولایت این است که به مقدسات دیگران اهانت کنند که تفکری اشتباه است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۴    
قم فردا: معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از مرمت 6 اثر تاریخی در استان خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۴    
قم فردا: رئیس کمیسیون امورزیربنایی شورای اسلامی شهر قم بر لزوم توجه به اولویت های شهر تاکید کرد گفت: هرچه قدر بیشتر به اولویت ها بپردازیم نتیجه آن را بهتر مردم در شهر لمس کنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۱    
قم فردا: یکصد و شصتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم برگزار و بر اساس آن شهرداری و سرپرستی بانک ها از پرداخت عوارض ارزش افزوده و شغلی معاف شدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۱    
قم فردا: سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: تیم کارون خوزستان در لیگ بر تر فوتبال امیدهای کشور حریف تیم فوتبال امید صبای قم شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۶    
قم فردا: پیکر شهید سمیر القنطار یکی از نیروهای مقاومت لبنان که در حمله هوائی اسرائیل به دمشق پایتخت سوریه شهید شد ، امروز دوشنبه در ضاحیه جنوبی بیروت تشییع می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۶    
قم فردا: درگیری های مسلحانه ارتش ترکیه با اعضای حزب کارگران کردستان (پ ک ک) در کوچه های دیار بکر و مناطق مسکونی کردنشین و ضعیتی شبیه جنگ داخلی در مناطق کردنشین ترکیه ایجاد کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۶    
قم فردا: جانشین فرماندهی انتظامی لرستان از توقیف دو دستگاه تریلر حامل برنج قاچاق در شهرستان دوره چگنی خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۶    
قم فردا: فریدون عباسی رئیس سابق سازمان اتمی کشور برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز نام نویسی کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۳    
قم فردا: طالبان افغانستان بخش سنگین در ولایت هلمند را به سیطره خود درآوردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۳    
قم فردا: رئیس ستاد انتخابات کشور از برآورد هزینه 150 میلیارد تومانی برای برگزاری انتخابات خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۳    
قم فردا: باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای ابراز امیدواری کرد تا روز سه شنبه نتیجه دیدار این تیم برابر تراکتورسازی بدون اشتباهات تاثیر گذار داوری رقم بخورد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۳    
قم فردا: منابع آگاه لبنانی و اردنی شایعه بازداشت سه عضو حزب الله در اردن را تکذیب کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۰    
قم فردا: نماینده ایلام در مجلس گفت: یکصد نفر از نمایندگان به دلیل اعتراض به یک تصمیم درباره لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی در نشست علنی دیروز خانه ملت، اگر امروز پاسخ درستی نگیرند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۰    
قم فردا: تعدادی از نمایندگان مجلس دقایقی قبل در اعتراض به تصمیم روز گذشته نایب رئیس دوم مجلس در اعلام مغایرت لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری با قانون برنامه پنجم و نیاز به دو سوم رأی برای تصویب ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۷    
قم فردا: گفتنی است، مزار مدافع حرم شهید عبدالله باقری بالای سرِ شهید مسعود عسگری قرار دارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۷    
قم فردا: پپ گواردیولا موافقت خود را برای پیوستن به منچسترسیتی اعلام کرده است و به نظر می رسد باشگاه انگلیسی به زودی این انتقال را تایید کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۷    
قم فردا: باب کورکر رئیس جمهوری خواه کمیته روابط خارجی سنای آمریکا مدعی شد دولت اوباما برای اثرگذاری بر انتخابات آتی در ایران پاسخی به آزمایش های موشکی اخیر این کشور نمی دهد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۴    
قم فردا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آخرین وضعیت بیماری آنفلوانزا در فارس، گفت: تعداد 238 نفر در این استان به بیماری آنفلوآنزا مبتلا شدند که هفت نفر آنان نیز جان خود را از دست داده اند
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۴    
قم فردا: یک مقام مطلع در بخش کنسولی در خصوص اخبار منتشره پیرامون جلوگیری از خروج تنی چند از معلمان ایران در امارات اظهار داشت: این موضوع کذب محض می باشد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۱    
قم فردا: زیدان با قبول مسئولیت در تیم اول رئال مادرید می تواند به راحتی محبوبیت و شهرت و ثروت خود را چندین برابر کند اما چیزی مهمتر از تعهدی که به تیمش داده نیست.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۱    
قم فردا: دلیل بر این است که در هر جا و هر زمانی که قرآن هست و مأمور به، به طوری که مرجع است، حالا یا صورتا یا واقعا یا بعضا یا تماما، هرجا که قرآن باشد، شارح قرآن هم باید باشد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۱    
قم فردا: امتحانات نوبت اول و امتحانات نهایی دانش آموزان از 6 دی در سراسر کشور آغاز می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۸    
قم فردا: معاون امنیتی وزیر کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: موضوع مطرح شده درباره ورود برخی افراد برای بمب گذاری در سه نقطه از کشور صحت ندارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۶    
قم فردا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح مصوبه قبلی خود برای اصلاح قانون انتخابات مجلس، اعلام کردند که همراه داشتن کارت ملی برای رأی دادن در انتخابات ضروری نیست و شماره ملی به همراه شناسنامه ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۳    
قم فردا: معاون امنیتی وزیر کشور گفت: تروریست ها در چند مرحله به کشور نفوذ داشتند اما تا حالا نتوانسته اند عملیات خرابکارانه داشته باشند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۳    
قم فردا: رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد سمیر قنطار از اعضای برجسته حزب الله لبنان به همراه 9 نظامی دیگر در حمله هوایی جنگنده های این رژیم به شهادت رسیده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۰    
قم فردا: داور فینال جام باشگاه های جهان متن جالبی را منتشر کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۰    
قم فردا: معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: برای انتخابات سال جاری تمامی شهرها و استان های کشور براساس مناطق قرمز، زرد و سفید شناسایی و تقسیم بندی شده اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۰    
قم فردا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تامین نظر شورای نگهبان شرایط انتخابات الکترونیکی، نحوه شمارش آرا و نحوه برخورد با اختلالات انتخابات الکترونیکی را در قالب شش ماده الحاقی به طرح اصلاح موادی ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۰    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۰    
قم فردا: مردی که فریاد می زد "من یک داعشی هستم" در منطقه بروکلین نیویورک بازداشت شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۷    
قم فردا: آگهی فروش جالبی دریکی از سایت های خرید و فروش آنلاین بسیار تعجب برانگیز است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۷    
قم فردا: یک زن با خودروی خود به سمت جمعیتی در مقابل هتلی لوکس در لاس وگاس رانده و باعث کشته شدن یک تن و زخمی شدن 37 تن دیگر شد؛ انگیزه این زن از سوی پلیس با بیم انجام اقدام تروریستی در حال بررسی است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۷    
قم فردا: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت که رزمایش ضدتروریستی این نیرو در اواخر دی ماه برگزار خواهد شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۷    
قم فردا: انفجار در مسیر یک دستگاه اتوبوس نظامی در غرب دمشق پایتخت سوریه دست کم 9 زخمی بر جا گذاشت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۷    
قم فردا: رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت که اصرار غربی ها درباره لزوم فروش آب سنگین اضافی قبل از اجرای برجام، خارج از عرف و غیر قابل قبول است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۴    
قم فردا: بازیکنان تراکتور دو شب قبل از رویارویی سرنوشت ساز با استقلال در جام حذفی پاداش جالب توجهی دریافت کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۴    
قم فردا: تحلیلگر برجسته آمریکایی در گزارشی تحلیلی با اشاره به عملکرد ائتلاف آمریکایی علیه داعش نوشت: اگر واشنگتن برای شکست تروریسم تصمیمی جدی دارد باید رویکردی کاملا متفاوت با آنچه اکنون در پیش ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۴    
قم فردا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه) میزبان علی فانی وزیر آموزش و پرورش برای شنیدن پاسخ های وی در برابر سوال نماینده مردم دشتستان هستند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۱    
قم فردا: تیراندازی اواخر شب گذشته در ایالت بایرن آلمان 3 کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۱    
قم فردا: رفتار خشونت آمیز یک افسر پلیس آمریکا با یک زندانی زن در بازداشتگاه موجب شکسته شدن استخوان صورت و دندان وی شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۱    
قم فردا: اقساط سنگین وام خرید کالا، روشن نبودن ابعاد کار و احتمال تعیین ارقام متفاوت برای گروه های مختلف حقوقی؛ دلایل بی میلی دریافت این وام است و انتظار نمی رود تاثیری بر رونق بازار داشته باشد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۱    
قم فردا: یگان موشکی ارتش یمن، بامداد امروز دوشنبه یک فروند موشک قاهر-1 به فرودگاه منطقه جازان عربستان شلیک کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۸    
قم فردا: رئیس جمهور رهبری را ستون نظام توصیف کرد و گفت: می توانیم در سایه ولایت فقیه از همه مشکلات عبور کنیم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۸    
قم فردا: سئوال نماینده دشتستان از وزیر آموزش و پرورش در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۸    
قم فردا: در نمایشگاه تجاری و صنعتی روسیه و ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، هواپیماهای مسافری سوخوی سوپرجت 100 و مدل تجاری آن نمایش داده می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۸    
قم فردا: برخی افراد هستند که از زندگی مرفه و راحت خود میگذرند و بسیار انفاق می کنند تا افراد مستحق را از مشقت خارج کنند و همچنین برای خودشان توشه آخرت فراهم کنند، غافل از اینکه شرط قبول این عمل ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۵    
قم فردا: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکترا از روز یکشنبه 6 دی آغاز می شود و این آزمون در روز جمعه 14 اسفند برگزار خواهد شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۵    
قم فردا: یک دستیار تخصصی طب سنتی آداب شب یلدا از دیدگاه طب سنتی را تشریح کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۲    
قم فردا: سارقی که با خوراندن ماست به همکارانش از آنها سرقت می کرد، بازداشت شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۲    
قم فردا: در حالی رئیس اتحادیه بارفروشان پیشتر سقف قیمت هنداونه شب یلدا را کیلویی 3500 تومان اعلام کرده بود که رئیس اتحادیه میوه و سبزی در تازه ترین اظهارات گفت ...
  • ۱