سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۹:۳۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 31 تیر 1394 - qomefarda.ir

قم فردا 29 اسفند 1393 قم فردا 31 فروردین 1394 قم فردا 30 اردیبهشت 1394 قم فردا 31 خرداد 1394 قم فردا 31 مرداد 1394 قم فردا 31 شهریور 1394 قم فردا 30 مهر 1394 قم فردا 30 آبان 1394 قم فردا 30 آذر 1394 قم فردا 30 دی 1394 قم فردا 30 بهمن 1394 قم فردا 29 اسفند 1394 قم فردا 1 تیر 1394 قم فردا 2 تیر 1394 قم فردا 3 تیر 1394 قم فردا 4 تیر 1394 قم فردا 5 تیر 1394 قم فردا 6 تیر 1394 قم فردا 7 تیر 1394 قم فردا 8 تیر 1394 قم فردا 9 تیر 1394 قم فردا 10 تیر 1394 قم فردا 11 تیر 1394 قم فردا 12 تیر 1394 قم فردا 13 تیر 1394 قم فردا 14 تیر 1394 قم فردا 15 تیر 1394 قم فردا 16 تیر 1394 قم فردا 17 تیر 1394 قم فردا 18 تیر 1394 قم فردا 19 تیر 1394 قم فردا 20 تیر 1394 قم فردا 21 تیر 1394 قم فردا 22 تیر 1394 قم فردا 23 تیر 1394 قم فردا 24 تیر 1394 قم فردا 25 تیر 1394 قم فردا 26 تیر 1394 قم فردا 27 تیر 1394 قم فردا 28 تیر 1394 قم فردا 29 تیر 1394 قم فردا 30 تیر 1394 قم فردا 31 تیر 1394 
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۲    
قم فردا: موضع رسمی باشگاه پیکان تا فردا ظهر از طریق سایت این باشگاه در خصوص رای صادر شده اعلام می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۲    
قم فردا: پیشکسوت تیم فوتبال ملوان به عنوان مدیرفنی این تیم انتخاب شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۹    
قم فردا: رئیس شورای شهر انزلی و عضو هیأت مدیره ملوان گفت: از برخی منابع در فدراسیون به گوش مان رسیده که قرار است لیگ برتر قرار است با دو هفته تأخیر آغاز شود که درصورت تحقق این امر کمک بزرگی به ملوان ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۹    
قم فردا: مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: قرارداد نکونام میلیاردی نیست و شاید شما صفرهای قرارداد او را زیاد گذاشتید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۹    
قم فردا: مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: ما فقط به رأی فدراسیون فوتبال می خندیم و همچون کفاشیان همان خنده ها را نسبت به کسانی که این بلا را سر فوتبال آوردند، می کنم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۶    
قم فردا: وزیر ورزش و جوانان درپیامی درگذشت ابراهیم نعمتی مدرس و پیشکسوت والیبال را تسلیت گفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۶    
قم فردا: معاون باشگاه استقلال در صفحه اینستاگرام خود واکنش تندی نسبت به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال داشت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۶    
قم فردا: رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در خصوص آرای صادر شده ما فقط مجری هستیم و من اطلاعی از رأی ندارم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۶    
قم فردا: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: قانون بازیکنان سرباز و حضور آنها در تیم های نظامی 500 میلیون به تیم ما ضربه زد که باعث شد دروازه بان خارجی جذب کنیم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۳    
قم فردا: یک مقام ارشد دولت آلمان خواهان ارائه توضیحات لازم واشنگتن درباره اتهام های وارده پیرامون عملیات شنود آمریکا از وزیر خارجه کشور متبوعش شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۳    
قم فردا: وزیر دفاع آمریکا پس از دیدار با پادشاه عربستان گفت که سعودی ها با پیش گذاشتن برخی شرط و شروط و ملاحظات، توافق ایران و 1+5 را پذیرفته اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۰    
قم فردا: یک سایت عربی به نقل از منابع مطلع در قاهره مدعی شده است که عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر نماینده ای را به همراه یک نامه به تهران فرستاده است تا بابی برای از سر گیری روابط باشد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۰    
قم فردا: سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا با نمایندگان جمهوری خواه کنگره دیدار و با آنها درباره رد سند جمع بندی مذاکرات هسته ای لابی کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۸    
قم فردا: مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا از شروع چهارمین سفر آفریقایی اوباما به آفریقا خبر داد و گفت که وی در این سفر، در جلسه اتحادیه آفریقا شرکت خواهد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۸    
قم فردا: گروه تروریستی داعش توسط کودکان تحت فرمان خود، 9 شهروند عراقی را در موصل سر بریدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۸    
قم فردا: بثینه شعبان مشاور رسانه ای رئیس جمهور سوریه، با اشاره به اینکه تهران پرونده هسته اش را به موضوعات دیگر ربط نخواهد داد، ایران را همیشه در کنار مردم سوریه دانست.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۵    
قم فردا: دو سناتور ارشد آمریکایی با ارسال نامه ای به وزیر خارجه آمریکا از وی خواسته اند دو سند محرمانه مربوط به نتایج مذاکرات وین به کنگره تحویل شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۵    
قم فردا: منابع امنیتی عراق از کشته شدن 3 نفر و زخمی شدن 10 نفر دیگر بر اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در جنوب بغداد خبر دادند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۵    
قم فردا: منابع خبری از تقویت بنیه نظامی آمریکا در بالتیک برای رزمایش ناتو و مقابله احتمالی با روسیه در پی تنش در اوکراین خبر دادند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۷    
وزیر کشور اولویت اول کشور بعد از توافق هسته ای را تقویت اقتصاد دانست و گفت:توافق هسته ای نباید باعث شود که ایمان ما نسبت به اقتصاد مقاومتی سست شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توانمندی دفاعی کشور نباید متوقف شود،گفت:دولت در دوران پساتحریم زمینه های تولید کشور را فراهم کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۲    
قم فردا: رئال مادرید به دنبال جذب هافبک تیم فوتبال ولفسبورگ برای جانشینی فابیو کوئنترائو است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۲    
قم فردا: سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: کسب مدال و کاپ عادی شده است و کادر فنی در بازی های تدارکاتی آلمان و ایتالیا به دنبال اهداف مهمتری بودند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۹    
قم فردا: مربی اسبق پرسپولیس گفت: اگر تیم ملی ایران در جام جهانی هجومی تر بازی می کرد می توانست بهتر نتیجه بگیرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۹    
قم فردا: یکی از ملی پوشان قایقرانی ایران که همراه با تیم ملی برای حضورر رقابت های قهرمانی جوانان جهان راهی پرتغال شده بود به این کشور پناهنده شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۶    
قم فردا: رئیس فدراسیون قایقرانی درباره پناهنده شدن پاکدل گفت: او پناهنده نشده بلکه خانواده مادری اش با او صحبت کردند تا وی را در پرتغال نگه دارند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۶    
قم فردا: میلنر کاپیتان جدید لیورپول با تمجید از استیون جرارد وی را کاپیتانی تکرار نشدنی برای آنفیلدی ها دانست.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
قم فردا: یک منبع نزدیک به رئیس جمهور سابق درباره شایعات بازداشت "رحیم مشایی" توضیح داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
قم فردا: او به دلیل جراحات وارده ناشی از خاموش کردن سیگار روی بدنش و داغ کردن با سیم و ضربه هایی که به سرش وارد شده است در بخش آی سی یو بیمارستان امیر زابل بستری شد که از وضع بسیار نامطلوبی برخوردار ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
قم فردا: رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر امروز با تروریسم به طور قاطعانه مبارزه نشود، در مراحل بعدی تروریستها به اروپا و دیگر مناطق جهان هم رخنه خواهند کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۷    
قم فردا: بیشتر خودروهای امروزی به صورت کامل به شبکه های بیسیم متصل هستند. مسئله ای که می تواند در موارد بسیاری باعث بهبود عملکرد این خودروها شود و در بعضی موارد هم مشکلاتی را ایجاد کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۷    
قم فردا: "بیزینس اینسایدر" 10 کشور نفت خیز جهان را معرفی کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۴    
قم فردا: مهندس ضرغامی رئیس سابق صدا وسیما در جدیدترین پست اینستاگرامش به تقدیر و تمجید از فیلم پرحاشیه رستاخیز پرداخت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۱    
قم فردا: یک سرمایه دار با نفوذ کشور " کامبوج " به اتهام هتک حرمت به یک هنرمند دستگیر شد .
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۱    
قم فردا: قتل عام اعضای گروه تروریستی داعش در موصل عراق، بازداشت هشت تروریست وابسته به داعش در مغرب، هلاکت عامل انتحاری داعش از عناوین خبری گروهک تروریستی داعش در ساعات گذشته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۸    
قم فردا: موج سلفی گرفتن و عکاسی به کلاس تشریح پزشکی کشیده شد!
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۸    
قم فردا: اولین واکنش یکی از اعضای خاندان سلطنتی عربستان به توافق ایران و 1+5 این بوده که توافق ایران بر سر منطقه آوار خواهد شد و عربستان و قدرت های خلیج (فارس) آماده اند پس از توافق هسته ای ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۸    
قم فردا: قیمت خودروهای وارداتی در هفته جاری تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۲    
قم فردا: مدیر عامل بانک شهر از استفاده از کارت شهروندی در سیستم حمل و نقل عمومی خبر داد. همچنین معاون شهردار تهران از گشایش ال سی های مترو خبر داد و گفت: خط 3 مترو بزودی آماده بهره برداری می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۲    
قم فردا: مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مکاتباتی برای واگذاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سازمان سنجش انجام شده است ولی هنوز قطعی نیست.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۲    
قم فردا: عناوین هفته انتقال خون و برنامه های سازمان انتقال خون ایران در هفته یاد شده اعلام شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۹    
قم فردا: وزیر بهداشت در دیدار با رئیس سازمان جهانی بهداشت گفت: تا کنون هر چه از این سازمان خواسته ایم از ما حمایت کرده و انجام داده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۹    
قم فردا: رئیس سازمان جهانی بهداشت در مورد تغییر و تحول نظام سلامت یادآور شد: این طرح خوب است اما مهم نحوه اجرای آن است، به همین دلیل دو سال بعد می آیم تا ببینم وعده های این طرح عملی شده یا خیر.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۹    
قم فردا: دوستان شهید حق وردی معتقدند که او در تمام دوران زندگی اش اسوه صبر و استقامت بود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۶    
قم فردا: وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور بررسی مناسبات اقتصادی و راه های تجارت و سرمایه گذاری بیشتر ایران و اتحادیه اروپا در سفری دو روزه به وین پایتخت اتریش سفر خواهد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۶    
قم فردا: معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور گفت: دریافت مالیات بر ارزش افزوده از دستگاه های کارت خوان صحت ندارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۶    
قم فردا: وزیر بهداشت گفت:پرسنل اورژانس در ماه 500 ساعت کار می کنند و لازم است تا تعداد پرسنل گروه پرستاری حداقل 4 برابر افزایش پیدا کند تا حداقل خدمات به مردم ارائه شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۳    
قم فردا: بر اساس مصوبه مجمع عمومی عادی سالانه بانک اقتصاد نوین سود هر سهم 220 ریال و پاداش هیات مدیره به صورت ناخالص 9 میلیارد و 900 میلیون تومان تعیین شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۳    
قم فردا: اولین عرضه نفت کوره در بورس انرژی با فروش 1000 تنی به یک شرکت تولید کننده مواد روانکار همراه شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۳    
قم فردا: مسئول گروه جهادی مهاجران آسمانی با اشاره به اینکه گروه های جهادی روز به روز بر اهمیت ترویج اقتصاد مقاومتی وقوف بیشتری پیدا می کنند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۰    
قم فردا: در حاشیه مذاکرات هسته ای هفته گذشته بین ایران و 1+5 در وین.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۷    
قم فردا: گروه تروریستی داعش، علاوه بر عناصر انتحاری و خودروهای بمبگذاری شده، از جانوارانی مانند مرغ نیز برای انجام عملیات تروریستی استفاده می کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۷    
قم فردا: عربستان برای حمایت از عناصر القاعده و نیروهای وابسته به منصور هادی 130 خودروی نظامی به عدن واقع در جنوب یمن وارد کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۴    
قم فردا: مجری برنامه تلویزیونی خندوانه در صفحه اینستاگرامش یک معما درمورد مهمان امشب این برنامه مطرح کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۱    
قم فردا: یک هفته پیش بود که بزرگ ترین قاچاقچی و خلافکار مکزیکی از زندان فرار کرد، فردی که توانسته با تجارت مواد مخدر به ثروتی چند میلیاردی دست یابد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۸    
قم فردا: رئیس شورای پشتیبانی فلوجه از فرار همه سران داعش به ترکیه خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۲    
قم فردا: یک شهروند لندنی پس از بازسازی یک قایق فرسوده و کهنه،آن به یک کتابفروشی در سیار تبدیل کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۹    
قم فردا: یک روزنامه آمریکایی اقدام به تولید یک اینفوگرافی کرده است که توان نظامی چین، آمریکا و متحدان این کشور را در کنار هم قرار داده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۲    
قم فردا: رئیس شورای رقابت افزود: این شورا بدون آنکه تحت تأثیر جوسازی ها قرار گیرد براساس فرمول های تعیین شده و مطابق متغیرهای اقتصادی قیمت های جدید را اعلام می کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۰    
قم فردا: همسر شهید ابومنتظر المحمداوی مسئول عملیات سپاه بدر می گوید: 20 سال با هم زندگی کردیم و طی این مدت خیلی چیزهایی از ایشان دیدم که فهمیدم به کمال انسانی رسیده است ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۰    
قم فردا: چند روز دیگر لوران فابیوس وزیرامور خارجه فرانسه به تهران می آید، سیاستمدار مشهور به اشکنازی طرفدار سیاست های اسرائیل و متهم به صادرات فرآورده های خونی به ایران که باعث مرگ و شیوع ایدز در ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۸    
قم فردا: دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید که برای انتخاب تیم آینده اش هیچ مشورتی با کی روش نکرده و اگر این کار را کند بازهم حرف و حدیث ایجاد می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۳    
قم فردا: "در اوج نبرد به منطقه ای می رسد که سرزمین کشاورزی بود و محصول زمین خربزه و هندوانه، او به همراه دیگر رزمندگان گرسنه و تشنه به آن محل می رسند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۰    
قم فردا: سیدضیاءالدین دری کارگردان سریال های تلویزیونی در نامه ای خطاب به وزیر ارشاد از ویژگی های فیلم رستاخیز گفت و درخواست کرد که با تعیین یک هیات پنج نفره تلاش ها برای کسب نظر موافق علما با این ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۴    
قم فردا: فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: تروریست هایی که در اواخر ماه مبارک رمضان در نوار مرزی سیستان و بلوچستان دستگیر شدند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۵    
قم فردا: بی آبی به قدری بر بشر ناتوان فشار می آورد که حتی ابرقدرت های پوشالی تاریخ هم نیز در آن حال به عجز خویش بر نزول حتی یک قطره باران و قدرت خداوند بر بارش بی وقفه باران معترف می شوند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۲    
قم فردا: یک سایت خبری صهیونیستی تأکید کرد، با لغو تحریم های اقتصادی علیه ایران انتظار می رود که گردشگری و سرمایه گذاری دراین کشور به طور قابل ملاحظه گسترش یابد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۲    
قم فردا: به گفته طیب نیا، حدود 22 میلیارد دلار از این منابع نزد شرکت بیمه کشور چین به صورت وثیقه برای طرح های تامین مالی ایران مورد استفاده قرار گرفته و بنابراین قابل استفاده نیست و رقم قابل استفاده ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۹    
قم فردا: یکی از کارشناسان مسائل بین المللی اعلام کرد اخبار اخیر درباره درخواست عربستان از حماس برای اعزام نیروی ویژه به یمن صحت ندارد و یکی از دلایل آن این است که این امر مستلزم روابط استراتژیک است و ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۹    
قم فردا: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: آگهی استخدام پنج هزار نیرو در آموزش و پرورش به زودی اعلام می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۶    
قم فردا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی(دفترچه شماره 2) آزمون سراسری 94 از امروز چهارشنبه 31 تیرماه روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۶    
قم فردا: سایت اسراییلی دبکا مدعی شد که ایران هفته گذشته سفارش خرید 100 فروند هواپیمای سوخت رسان را به روسیه ارائه داده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۳    
قم فردا: گرفتن عکس سلفی باعث تخریب مجسمه تاریخی لنین در سیبری شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۳    
قم فردا: در طول عمر با برکت خود تلاوت های فاخری اجرا کرد که برخی با شنیدن صوت تلاوت وی به اسلام روی آوردند. این قاری برجسته مصری نخستین قاری بود که در ایران مطرح شد به طوری همه او را می شناختند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۰    
قم فردا: یک مجسمه برنزی دیگر هم به جمع آثار حجمی به سرقت رفته تهران افزوده شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۰    
قم فردا: بسیاری از شما به خاطر دارید دوران نه چندان دوری که اینترنت، با دایال آپ وارد خانه ها شد و شنیدن صدای بوق اتصال و اشغالی تلفن ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۷    
قم فردا: ربایندگان طی تماس های تلفنی خود را از افراد وابسته به گروهک های تروریستی داعش و طالبان معرفی و مدعی شدند که در صورت پرداخت نشدن پول جهت آزادی افراد ربوده شده ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۷    
قم فردا: 51 درصد اسرائیلی ها خواهان ساخت و احیای دوباره این شهرک ها هستند و 63 درصد آنها با تخلیه مجموعه شهرک های قطیف در داخل نوار غزه که کمی قبل از قطع ارتباط با آن در سال 2005 تخریب شد، مخالفند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۴    
امام حسین (ع)، در مقابل اصرار و دعوت های مکرر مردم کوفه، تصمیم گرفت مسلم بن عقیل را برای ارزیابی دقیق اوضاع کوفه، به آن شهر بفرستد، اما...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۴    
قم فردا: رأی مثبت دادگاه "لاهه" نسبت به حقانیت ایران در اختلاف با انگلیس (1331 ش)،مرگ "احمد قوام" سیاستمدار و نخست وزیر دوره قاجار و پهلوی (1334ش) و حرکت امام علی(ع) ازطریق مداین برای جنگ صفین(37 ق) ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۴    
قم فردا: باید به صورت صریح اظهار داشت که دولت هلند هم دستش به خون کشتار مسلمانان در سربرنیتسا آلوده است ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۱    
قم فردا: تمرین یک ساعته بازیکنان در آفتاب و در محوطه باز زمین شماره 2 آزادی باعث شده بود تا آنها از بدنساز تیم بخواهند کمتر آنها را بدواند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۱    
قم فردا: یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی در کرانه باختری به شهادت رسید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۱    
قم فردا: هک شدن یک سایت دوست یابی مبتذل و افشای اطلاعات کاربرانش ثابت کرده که 20 درصد از مردم اوتاوا پایتخت کانادا پس از ازدواج به دنبال خیانت به همسرانشان هستند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۸    
گویا دولت احمدی نژاد با وجود همه ضعف ها و کاستی هایش ، هیچ نقطه مثبت و قابل توجهی نداشته و مسئولان دولت قبل مدام در پی تخریب همه دستاوردها و داشته های کشور بوده اند و ثمره تلاش آن ها ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۸    
قم فردا: در جبهه جمهوری خواهان، جب بوش (برادر جورج بوش) با صرف هزینه ای 119 میلیون دلاری در سه ماهه دوم 2015 گران ترین رقابت های انتخاباتی در این بازه زمانی را به نام خود ثبت کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۵    
قم فردا: قیمت انواع خودرو سواری پراید دست دوم در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۵    
قم فردا: سرپرست باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که آیا اردوی این تیم در تهران برگزار می شود ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۵    
قم فردا: امروز نرخ رسمی 12 ارز کاهش و 21 ارز افزایش داشته و نرخ 6 ارز هم تغییر نکرده است
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۵    
قم فردا: این حرکت در نهایت باعث شده تا فرناندز دیاز که در دولت اسپانیا، پست وزارت کشور را در اختیار دارد، خشمگین شده و حتی به انتقاد از مربی تیم باواریایی بپردازد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۲    
قم فردا: پرویز بهرام که مدتی را به دلیل ابتلا به بیماری در استراحت به سر می برد چند جلسه است که برای دوبله تیتراژ مجموعه مستند اسرار کیهان به تلویزیون می رود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۲    
قم فردا: نمایندگان مجلس با تصویب ماده ای از لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم، مجازات مرتکبان جرائم تامین مالی تروریسم را مشخص کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۲    
قم فردا: قیمت خودروهای وارداتی در هفته جاری تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۲    
قم فردا: معاون انجمن حمایت از زندانیان مرکز، از تعهد 350 میلیون تومانی خیرین تهرانی برای حمایت از خانواده زندانیان خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۹    
قم فردا: کارشناس ارشد اپتومتری و عضو جامعه اپتومتری ایران گفت: آب سیاه یا گلوکوم بیماری بدون علامت و خاموشی است که ممکن است در افراد بالای 40 سال ایجاد شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۹    
قم فردا: حضرت عزرائیل سلام الله علیه، شبانه روز پنج بار به هر خانه نگاه می کند، پیامبر اکرم(ص) فرمود: این پنج بار در اوقات پنجگانه نماز است تا ببیند آنها در موقع نماز چه می کنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۹    
قم فردا: شرکت مخابراتی و تکنولوژی اپل امکانات جدید گوشی آیفون 7 را اعلام عمومی کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۶    
قم فردا: پانزدهمین دوره لیگ برتر پنجشنبه هشت مردادماه با انجام چهار دیدار در اصفهان، قم، تهران و خراسان آغاز خواهد شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۶    
قم فردا: نمایندگان مجلس در لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم مقرر کردند هرگاه جرم موضوع این قانون در خارج از کشور علیه ایران یا سازمان های بین المللی ارتکاب یابد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۶    
قم فردا: بررسی مجموعه تذکرات کتبی، نطق های میان دستور، سئوال، سفرهای خارجی و اظهارنظری های خبری نشان می دهد که 12 موضوع در سه ماهه نخست امسال از مسائل زنان از زبان نمایندگان زن و همین طور سایر ...