جمعه ۱۸ خردادساعت ۱۸:۲۵Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 31 شهریور 1394 - qomefarda.ir

قم فردا 29 اسفند 1393 قم فردا 31 فروردین 1394 قم فردا 30 اردیبهشت 1394 قم فردا 31 خرداد 1394 قم فردا 31 تیر 1394 قم فردا 31 مرداد 1394 قم فردا 30 مهر 1394 قم فردا 30 آبان 1394 قم فردا 30 آذر 1394 قم فردا 30 دی 1394 قم فردا 30 بهمن 1394 قم فردا 29 اسفند 1394 قم فردا 1 شهریور 1394 قم فردا 2 شهریور 1394 قم فردا 3 شهریور 1394 قم فردا 4 شهریور 1394 قم فردا 5 شهریور 1394 قم فردا 6 شهریور 1394 قم فردا 7 شهریور 1394 قم فردا 8 شهریور 1394 قم فردا 9 شهریور 1394 قم فردا 10 شهریور 1394 قم فردا 11 شهریور 1394 قم فردا 12 شهریور 1394 قم فردا 13 شهریور 1394 قم فردا 14 شهریور 1394 قم فردا 15 شهریور 1394 قم فردا 16 شهریور 1394 قم فردا 17 شهریور 1394 قم فردا 18 شهریور 1394 قم فردا 19 شهریور 1394 قم فردا 20 شهریور 1394 قم فردا 21 شهریور 1394 قم فردا 22 شهریور 1394 قم فردا 23 شهریور 1394 قم فردا 24 شهریور 1394 قم فردا 25 شهریور 1394 قم فردا 26 شهریور 1394 قم فردا 27 شهریور 1394 قم فردا 28 شهریور 1394 قم فردا 29 شهریور 1394 قم فردا 30 شهریور 1394 قم فردا 31 شهریور 1394 
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۱    
قم فردا: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش گفت: داعش و یا هر گروهک کوچک دیگر قبل از ورود به ایران به خاکستر تبدیل می کنیم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۳    
قم فردا: دستیار عالی مقام معظم رهبری گفت: جمهوری اسلامی بر تحرکات نظامی فرامنطقه ای در خلیج فارس اشراف اطلاعاتی دارد و می داند که آمریکا چند ناو، پایگاه نظامی و هواپیما در منطقه دارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۲    
قم فردا: یک مقام آگاه برخی از جزئیات حذف یارانه بگیران غیر نیازمند و شاخص های این حذف را شامل خودروی بالای 80 میلیون تومانی و حقوق بالای 3 میلیون تومانی تشریح کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۲    
قم فردا: بازار سهام در بورس اوراق بهادار تهران امروز با ارزش 199 میلیارد تومانی توانست دوباره به مدار صعود برگشته و با رشد 248 واحد به 61576 واحد رسید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۲    
قم فردا: روایتی از حمایت جالب یک فرمانده سپاه از تولیدکنندگان، داستان پرورش بلدرچین؛ از حیاط 12 متری منزل تا پادگان در راستای اقتصاد مقاومتی انجام شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۳    
قم فردا: رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای حمایت از تولیدکنندگان خودرو در کشور باید کیفیت و امنیت خودروها افزایش یابد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۱    
قم فردا: مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: در صورتی که دولت حمایت های لازم را در بحث فاینانس انجام دهد ما خط 6 و 7 مترو تهران و همچنین فرودگاه حضرت امام خمینی را تا پایان سال 95 به بهره برداری ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۸    
قم فردا: قائم مقام بانک مرکزی دست کاری نرخ ارز را برای تامین یارانه نقدی رد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۶    
قم فردا: اصابت موشک کاتیوشا به اطراف فرودگاه بغداد و کشته شدن دست کم 17 نفر در انفجارهای مختلف در بغداد و اطراف آن از جمله تحولات مربوط به عراق است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۳    
قم فردا: امین حیایی در واکنش به انتخاب امیرمهدی ژوله توسط مردم به عنوان خنداننده برتر در صفحه ی شخصی خود نوشت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۲    
قم فردا: امیرمهدی ژوله که در مسابقه خنداننده برتر در تقابل با امین حیایی پیروز شد در صفحه ی شخصی خود از مردم بابت این انتخاب تشکر کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۱    
قم فردا: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه می دانیم که اشتباهات داوران عمدی نبوده و سهوی است اما این اشتباهات به ضرر ما بوده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۸    
قم فردا: طبق برنامه بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل تراکتورسازی روز پنجشنبه تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۲    
قم فردا: جهانگیر الماسی با اشاره به اینکه فیلم حضرت محمد (ص) فیلمی با قابلیت های جهانی است گفت: منتقدان درباره این فیلم سلیقه ای برخورد می کنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۱    
قم فردا: فرماندهان نیروهای مسلح کشورمان در حاشیه رژه 31 شهریور بر حمایت از کشورهای محور مقاومت تاکید کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۸    
قم فردا: در طول جنگ 8 ساله تحمیلی، صدام با دریافت بیش از 60 میلیارد دلار از رژیم های غربی، نیازهای مالی اقتصاد وابسته خویش را تامین می کرد، حمایت دول غربی و در راس آن ها آمریکا از صدام ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۲    
قم فردا: رئیس جمهور گفت: یک کشور پیدا نمی شود که بگوید در مذاکرات سر ایران کلاه رفت، با مذاکرات جلوی تنش را گرفتیم و شورای امنیت مجبور به صدور قطعنامه برای حمایت از ایران شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۵۳    
قم فردا: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکا در خلیج فارس مطیع و در حال انفعال است و ما حق حاکمیت خود را با قدرت اعمال می کنیم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۱    
قم فردا: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تهدیدات آمریکا توخالی است گفت: جمهوری خواهان آمریکا مرتجعانی هستند که می خواهند به شرایط دوران بوش دیوانه بازگردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۲    
قم فردا: یک موسسه پژوهشی با انجام نظرسنجی اعلام کرد یک سوم فلسطینی ها خواستار استعفای رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هستند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۶    
قم فردا: معاون وزیر خارجه ایران می گوید که تهران و مسکو با معارضان سوری مذاکره خواهند کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۶    
قم فردا: وزیر خارجه فرانسه در مصاحبه با یک رسانه بلژیکی گفت که فرانسه آماده است به مواضع داعش در سوریه برای دفاع از خود حمله کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۷    
قم فردا: به دستور ظریف ستاد پیگیری برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) در وزارت خارجه تشکیل و وزیر خارجه طی حکمی سید عباس عراقچی را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد پیگیری برجام منصوب کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۱    
قم فردا: قطعنامه 2231 درباره ایران شامل بسیاری از ممنوعیت ها و محدودیت های مندرج در قطعنامه های قبلی شورای امنیت علیه ایران است؛ در واقع قطعنامه های قبلی لغو نشده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۸    
قم فردا: پایگاه بلومبرگ با اشاره به گزارش بازرسان آژانس درباره همکاری های ایران در زمینه توافق هسته ای گزارش کرد که ایران با این گزارش در واقع یک گام به کاهش تحریم های هسته ای نزدیک شده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۲    
قم فردا: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله خزعلی با سخنرانی آیت الله خاتمی امروز پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۴    
قم فردا: رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به تحقق واکسیناسیون همزمان تزریقی و خوراکی فلج اطفال در ایران نسبت به دلایل توقف خط تولید آب معدنی ها از جمله آب معدنی دماوند توضیحاتی را ارائه کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۶    
قم فردا: گفته می شود با ادامه این روند، هافبک پرسپولیس در نیم فصل به تیمی فروخته شود و یا با بازیکنی از فولاد یا ذوب آهن معاوضه شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۷    
قم فردا: دیدار تیم های فوتبال سیاه جامگان و سایپا به علت اینکه مسئولان صدا و سیما درخواست مبلغی کرده بودند پخش نشد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۱    
قم فردا: برنامه پیاده روی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در جاده تندرستی با غیبت مربی ایران این تیم برگزار شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۵    
قم فردا: پرفروش ترین کتاب های دفاع مقدس در یکسال گذشته بر اساس گزارش زیر بازارچه کتاب را بشناسید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۲    
قم فردا: کمپانی هالیوودی برادران وارنر برای ساخت فیلم های چینی زبان با یک کمپانی چینی وارد قرارداد شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۳    
قم فردا: مدیر کل امور عشایر استان تهران با بیان اینکه قیمت دام در روزهای عرفه و عید قربان به عرضه و تقاضا بستگی دارد، گفت: 50 هزار راس دام توسط عشایر استان تهران در این دو روز عرضه می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۱    
قم فردا: معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت از برگزاری جلسه ای با حضور وزرای بازرگانی و صنعت فرانسه و ایران و مدیران چند شرکت فرانسوی خبر داد و گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۲    
قم فردا: 96 هزار مدرسه با 538 هزار کلاس درس از فردا چهارشنبه اول مهر آماده پذیرایی بیش از 13 میلیون دانش آموز سراسر کشور است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۶    
قم فردا: معاون منابع انسانی قوه قضاییه درباره روند برگزاری آزمون قضاوت سال 94 و نحوه جذب پذیرفته شدگان گفت: پذیزفته شدگان آزمون 94 تا پایان بهار 95 به گزینش معرفی می شوند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۳    
قم فردا: رئیس دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری با اشاره به رتبه سه رقمی 83 نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه، گفت: تمامی داوطلبان جذب شده در مقطع کارشناسی ارشد رتبه دو رقمی دارند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۸    
قم فردا: رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به برنامه ساخت 730 مدرسه با 3650 کلاس درس از سوی بنیاد برکت در سراسر کشور گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۲    
قم فردا: ولایتی، وزیر امور خارجه ایران در دوران دفاع مقدس گفت: صدام ابتدای جنگ 12 لشکر و انتهای جنگ 40 لشکر داشت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۲    
قم فردا: ماروین شارپ، مربی ژیمناستیک دو مدال آور نقره المپیک در زندان در آمریکا جان خود را از دست داد. شارپ به دلیل تعرض به کودکان زندانی شده بود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۴    
قم فردا: عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای رسیدگی به امور شخصی خود راهی ینگه دنیا شده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۱    
قم فردا: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه ای که به باشگاهش داده روز شنبه ایران را ترک خواهد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۵    
قم فردا: سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: همه ما نگران اختلاف 11 امتیازی با استقلال هستیم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۲    
قم فردا: سرالکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد، فاش کرد که پپ گواردیولا در سال 2013 پیشنهاد جانشینی او را رد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۶    
قم فردا: ماجرای پیراهن های تازه پرسپولیس را در روزهای گذشته نوشتیم و روزگار رنگ سرخ و مدل البسه را مرور کردیم و البته در سال 47 سال اخیر ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۳    
قم فردا: ستاره آرژانتینی فصل جاری پاری سن ژرمن گفت:فکر نمی کردم زلاتان ایبراهیموویچ چنین بازیکن بزرگی باشد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
قم فردا: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تلاش کردیم امروز بازی بهتری داشته باشیم، اما از نظر روانی خوب نبودیم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
قم فردا: مدیرعامل باشگاه بارسلونا که روزهای پرالتهابی را تجربه می کند بدون اشاره به نام شخص یا نهادی خاص گفت: به عقیده من عدم صدور مجوز برای بازی توران مشکوک است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۱    
قم فردا: کمیته انضباطی آرای خود در مورد تخلفات تیم های حاضر در لیگ فوتسال را اعلام کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۳    
قم فردا: سوپرلیگ بسکتبال بانوان از روز پنجشنبه 9 مهرماه با 4 بازی در دو گروه آغاز می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۱    
قم فردا: ستاره اسپانیایی تیم فوتبال چلسی گفت: تعصب و جنگندگی کاستا را دوست دارم و ستایش می کنم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۸    
قم فردا: کاپیتان تیم ملی ایران گفت: درباره بازی امروز نظری ندارم چرا که همه چیز مشخص است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۱    
قم فردا: رسانه های چینی با حضور در محل تمرین تیم ملی در آستانه جام ملت های آسیا به گفت وگو با ملی پوشان پرداختند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۶    
قم فردا: در آستانه انتخابات و رفراندوم سراسری کاتالونیا یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا خود را در برزخی از ابهام و بی تفاوتی مشاهده می کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۳    
قم فردا: مسئولان فدراسیون کشتی با حضور در وزارت ورزش و جوانان گزارش عملکرد تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی را در مسابقات جهانی آمریکا به وزیر ارائه کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
قم فردا: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر اولین هدف ما قهرمانی در جام حذفی است اما می خواهیم در لیگ برتر هم در رده های بالای جدول قرار بگیریم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
قم فردا: در ادامه مسابقات جام اتحادیه فوتبال انگلیس یاران قوچان نژاد میهمان کریستال پالاس خواهند بود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۰    
قم فردا: مالیات های معوقه بازیکنان تیم استقلال مشکلی بزرگ در راه پرداخت های این فصل بازیکنان آبی پوش استقلال است .
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۰    
قم فردا: نظرسنجی شب گذشته برنامه نود در مورد بهترین دروازه بان بعد از انقلاب فوتبال ایران با برتری احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی به اتمام رسید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۳    
قم فردا: داوران در هفته ی اخیر اشتباهات تاثیرگزاری در بازی ها داشتند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۸    
قم فردا: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از کجا می دانید مشکل یعقوب کریمی مالی بوده او حتما با سرمربی تیم هماهنگ بوده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۲    
قم فردا: فدراسیون فوتبال کرواسی، شاشیچ 61 ساله را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد تا پیوستن برانکو ایوانکوویچ به تیم ملی کشورش منتفی شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۶    
قم فردا: نیمار، ستاره بارسا، معتقد است فیلیپ کوتینیو، ستاره لیورپول، از کیفیت لازم برای پیوستن به آبی و اناری ها برخوردار است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۳    
قم فردا: در 10 سال گذشته پرسپولیس 9 بار به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرده است. جالب اینکه بدانید سپاهان تیمی که در 10 سال گذشته 2 بار قهرمان شده تنها 5 بار به این مرحله صعود کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۷    
قم فردا: کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است هواداران پرسپولیس به داوری ها بدبین شده اند داورها نیز نسبت به این تیم حساس شده اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۸    
رژه بزرگ نیروهای مسلح استان قم بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس صبح امروز و همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۵    
تجاوز عراق به ایران که در سپتامبر 1980، آغاز شد و به مدت 8 سال ادامه یافت، طولانی ترین و بی سابقه ترین جنگ متعارف قرن حاضر به شمار می رود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۸    
قم فردا: رییس آسیفا بیان کرد در دیدار با رییس سازمان سینمایی درخواست کردیم تا خانه انیمیشن هرچه سریعتر تاسیس شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۲    
فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه کوچکترین هدف دشمن در جنگ 8 ساله تجزیه ایران بود،گفت: همان ها که نگران سلاح اتمی هستند 8 سال از صدام حمایت کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۲    
قم فردا: به خاطر موضوع رای گیری هیجان انگیز امین و ژوله مجبور شدم ساعاتی حواسم رو از موضوعی که می خوام بگم پرت کنم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۲    
قم فردا: مشاور امنیت ملی آمریکا در گزارش خود در مورد سفر رئیس جمهور چین به آمریکا از توافق واشنگتن-پکن برای تحت فشار قرار دادن ایران در صورت عدم پایبندی این کشور به توافق هسته ای خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۲    
قم فردا: وزیر کشور با اشاره به مطلوب نبودن استانداردهای بیش از 60 نوع موتورسیکلت که در داخل کشور تولید می شود، گفت: ناجا فعال ترین برخورد را با موتورسواران متخلف داشته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۹    
قم فردا: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکایی ها از سال 65 مستقیم وارد جنگ ایران و عراق شدند و برنامه آن ها فلج کردن صادرات و واردات به ایران، با هدف قرار دادن سکوهای نفتی و کشتی های تجاری بود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۶    
قم فردا: سخنگوی ارتش پاکستان اعلام کرد: راحیل شریف فرمانده ارتش این کشور حکم اعدام 9 تروریست را صادر کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۶    
قم فردا: رئیس اداره کنترل سل و جذام وزارت بهداشت از ابتلای بیش از 10 هزار نفر به سل در کشور در پارسال خبر داد و گفت: همسایگی با افغانستان، پاکستان و عراق که دارای آمار بالای سل هستند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۳    
قم فردا: یک روزنامه فرامنطقه ای چاپ لندن مدعی شد که سفارت آمریکا در بغداد با ارائه اطلاعات در زمانی مناسب، 2 بار جان نخست وزیر عراق را نجات داده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۳    
قم فردا: نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتقاد از فضای مسموم حزب جمهوری خواه از این رقابتها کناره گیری کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۰    
قم فردا: محمد جواد ظریف به همراه سید عباس عراقچی و حمید بعیدی نژاد ساعاتی پیش راهی نیویورک شدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۴    
قم فردا: سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: ما از لحاظ کمیت دچار مشکل هستیم و به همین دلیل نیاز به جذب دو بازیکن داریم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۴    
قم فردا: یک سایت خبری غربی از درخواست آمریکا از رهبر کاتولیک های جهان برای میانجیگری میان واشنگتن و تهران با هدف آزاد شدن جاسوسان آمریکایی دربند ایران خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۴    
قم فردا: تنها به فاصله چند ساعت از شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری، نظامیان صهیونیستی به سمت یک دختر فلسطینی نیز شلیک کردند و او را به شدت مجروح کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۱    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، به تازگی نمایشگاهی از خودروهای کلاسیک در مشهد راه اندازی شده است که در بین خودروهای حاضر در این نمایشگاه ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۱    
قم فردا: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای روسیه در سوریه هرگز علیه تل آویو فعالیت نخواهند کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۱    
قم فردا: رسانه ونزوئلایی تله سور گزارش داد که رؤسای جمهور ونزوئلا و کلمبیا در راستای حل بحران مرزی کنونی و ترمیم روابط دیپلماتیکی بین دو کشور به توافق رسیدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۱    
قم فردا: عضو کمیسیون برجام در واکنش به ادعای وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اجرای برجام گفت: بررسی برجام در مجلس بر اساس منافع ملی ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۸    
قم فردا: یک نماینده کویتی در راستای ادامه اقدامات علیه جبهه مقاومت طرحی را به پارلمان این کشور داده و از حکومت درخواست کرده حزب الله نیز در کنار گروهک هایی مانند داعش و بوکوحرام در لیست سیاه باشد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۰    
امام جمعه قم با بیان اینکه طی 8 سال دفاع مقدس کشورهای بسیاری از صدام حمایت کردند،گفت: مسئولان ما باید دل به ملت ببندند و به قدرت های بی گانه اعتماد نکنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۴    
قم فردا: فرمانده نیروی هوای فضای سپاه با بیان اینکه ایران همواره در کنار مقاومت بوده و خواهد بود گفت: اجازه تحرک به هیچ دشمنی را نخواهیم داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۴    
هفته گذشته و به بهانه استقبال از دانشجویان جدیدالورود نماهنگ و سخنرانی های دو تن از سران فتنه در دانشگاه صنعتی قم پخش شد و باوجود رسانه ای شدن بار دیگر تکرار شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۵    
قم فردا: خرید جنگنده های پیشرفته به موضوعی برای تقابل نامزدهای انتخابات دو هزار و پانزده کانادا تبدیل شده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۳    
قم فردا: رئیس جمهور ترکیه در دیدار با جمعی از نمایندگان عرب کنست در آنکارا تاکید کرد که کشورش هرگز اجازه تعرض و دست درازی به مسجدالاقصی را نمی دهد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۲    
رئیس دانشگاه صنعتی قم با ارائه تفسیر خود از مصوبه شورای عالی امنیت ملی در مورد ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات گفت: این ممنوع التصویری مخصوص رسانه هاست نه جاهای دیگر!
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۷    
قم فردا: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در حال حاضر قیمت یک قبر در تهران 200 میلیون تومان است بنابراین با تسهیلات 80 میلیون تومانی تنها می توان یک انباری در کلانشهرها خرید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۸    
قم فردا: مجتبی جباری، بازیکن سابق استقلال و کنونی الاهلی قطر تصویر زیر را در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۲    
قم فردا: برخی صحبت از خرابکاری می کنند، مخصوصا اینکه جرثقیل متعلق به شرکت پیمانکار بن لادن بوده و در سالروز وقوع حادثه 11 سپتامبر در مسجدالحرام سقوط کرد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۲    
قم فردا: در حالیکه رسانه های جهان همواره از فساد اخلاقی و مالی سران رژیم صهیونیستی اخبار و گزارش هایی منتشر می کنند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۹    
قم فردا: ساعت 24 شب گذشته زمان مصوبه هیئت دولت درباره کاهش 100 تومانی قیمت CNG به پایان رسید و با توجه به عدم تمدید این مصوبه از سوی دولت، قیمت CNG به 600 تومان در هر کیلوگرم بازگشت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۶    
قم فردا: هفته گذشته تلویزیون فارسی BBC به خانه یکی از ثروتمندترین بازرگانان انگلیسی رفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۳    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۷    
قم فردا: روحانی جانباز:من هرگز تصور نمی کردم احمد شهید شده باشد وقتی به عقب بازگشتم یکی از دوستانم اینگونه خبر شهادت احمد را به من داد گفت یکی دوستانت که تورا خیلی دوست داشت شهید شد ...
  • ۱