پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۱:۳۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 30 آبان 1394 - qomefarda.ir

قم فردا 29 اسفند 1393 قم فردا 31 فروردین 1394 قم فردا 30 اردیبهشت 1394 قم فردا 31 خرداد 1394 قم فردا 31 تیر 1394 قم فردا 31 مرداد 1394 قم فردا 31 شهریور 1394 قم فردا 30 مهر 1394 قم فردا 30 آذر 1394 قم فردا 30 دی 1394 قم فردا 30 بهمن 1394 قم فردا 29 اسفند 1394 قم فردا 1 آبان 1394 قم فردا 2 آبان 1394 قم فردا 3 آبان 1394 قم فردا 4 آبان 1394 قم فردا 5 آبان 1394 قم فردا 6 آبان 1394 قم فردا 7 آبان 1394 قم فردا 9 آبان 1394 قم فردا 10 آبان 1394 قم فردا 11 آبان 1394 قم فردا 12 آبان 1394 قم فردا 13 آبان 1394 قم فردا 14 آبان 1394 قم فردا 15 آبان 1394 قم فردا 16 آبان 1394 قم فردا 17 آبان 1394 قم فردا 18 آبان 1394 قم فردا 19 آبان 1394 قم فردا 20 آبان 1394 قم فردا 21 آبان 1394 قم فردا 23 آبان 1394 قم فردا 24 آبان 1394 قم فردا 25 آبان 1394 قم فردا 26 آبان 1394 قم فردا 27 آبان 1394 قم فردا 28 آبان 1394 قم فردا 29 آبان 1394 قم فردا 30 آبان 1394 
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۹    
قم فردا: این روزها با توجه به حجم سرقت اطلاعات در فضای آنلاین و جاسوسی های مداوم برخی نهادهای اطلاعاتی به بهانه های مختلف از کاربران که البته وسعت و حد و مرز تعریف شده ای هم ندارد مهمترین موضوع در ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۳    
قم فردا: سونی موبایل با چهارده عکاس منتخب، نمایی 360 درجه از ایران را می سازد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۹    
قم فردا: محصول تاشوی جدید سامسونگ با داشتن صفحه نمایش 3.9 اینچی و مشخصاتی شبیه به گلکسی اس 6 در راه است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۱    
قم فردا: یک مقام مسئول در وزارت نیرو با اعلام اینکه ایران در سال 2025 میلادی به مرکز بحران آب تبدیل می شود، گفت: ورود آب به مخازن سدها در سال جاری آبی 42 درصد افزایش یافت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۷    
قم فردا: دراین گزارش خودرویی از جنس یخ را مشاهده می کنید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۳    
قم فردا: شرکت ال جی به تازگی بزرگ ترین صفحه نمایش OLED جهان را در نمایشگاهی در سئول به نمایش گذاشت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۳    
قم فردا: تولیدکنندگان سیمان پاکستان با اشاره به ناتوانی سیمان تولیدی این کشور از رقابت با سیمان ارزان ایران، خواستار توقف واردات سیمان ایران به این کشور شدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۹    
قم فردا: مربی بین المللی و داور ایرانی فدراسیون جهانی IFBB با تشریح بخور و نخورهای پیمودن جاده 80 کیلومتری نجف به کربلا به ارائه توصیه های برای کمر درد نگرفتن تا دیرتر خسته شدن برای پیاده روی در ایام ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۸    
قم فردا: عکس زیر مربوط به پدر بزرگوار رهبر انقلاب و آیت الله سید ابولقاسم خویی و پدرشان سید علی اکبر خویی است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۷    
قم فردا: استاد فاطمی نیا می گوید: راهپیمایی اربعین، تجلی این است که ما بدانیم نهضت امام حسین(ع) نهضت علم بود و اربعین یعنی غلبه علم بر جهالت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۰    
قم فردا: یک مقام مسئول در بانک مرکزی گفت: مقررات و دستورالعمل فعالیت لیزینگ مسکن در بانک مرکزی در حال بازنگری است ولی هنوز نهایی نشده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۸    
قم فردا: Stop Motion Studio اپلیکیشنی جالب در زمینه ساخت ویدئوهای کلاسیک است که برای اندروید، آی او اس و ویندوزفون منتشر شده است و امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۵    
قم فردا: 4.6 میلیون جوان به زودی متقاضی شغل می شوند که اگر شرایط اشتغال آنها فراهم نشود با متقاضیان فعلی کار، 7 ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۰    
قم فردا: بر اساس بررسی های موسسه علوم و امنیت بین الملل، رژیم صهیونیستی در 50 سال، 660 کیلوگرم پلوتونیم، غنی سازی کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۵    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، زائرین عتبات عالیات به ویژه در ایام اربعین حسینی نیاز به استفاده از اینترنت دارند و به منظور برقراری ارتباط آسان زائران با خانوادهای خود ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۴    
قم فردا: معاون برنامه ریزی اقتصادی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به حجم زیاد کشفیات تجهیزات ماهواره ای گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۹    
قم فردا: تا سال 1938، سایة وحشت اعلیحضرت آنقدر دراز شده بود که بر سر یک کارخانه نخ ریسی دیگر در چالوس که خودش مالک آن بود هم افتاد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۱    
قم فردا: بانک انصار فروشنده ملک ایران زمین به بابک زنجانی چک سوم متهم بابت خرید این ملک را برگشت زد و علیه مسئولان دادسرا دادخواست داده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۸    
قم فردا: رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه آیین نامه اجرایی قانون جدید فرزندخواندگی به استان ها ابلاغ شده است، گفت: متقاضیان خیلی از این قانون استقبال نکردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۳    
قم فردا: دهمین سوگواره نواها و اشعار آیینی با حضور مداحان اهل بیت(علیهم السلام) از سراسر کشور و با حضور مقامات کشوری در تهران برگزار شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۲    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ،قیمت انواع هارد دیسک اکسترنال در بازار تهران به شرح جول زیر است. انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۰    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، مراحل ساخت خودروی پراید در کارخانه تبریز انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۴    
قم فردا: قهرمان وزنه برداری کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان به عنوان مربی تیم ملی آمریکا فعالیت می کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۱    
قم فردا: رئیس شعبه 15 دادگاه انقلاب از معاون دادستان انقلاب خواست تا کارشناسی ملک ایران زمین که براساس آن این ملک یک هزار و 760 میلیارد تومان ارزیابی شده، مورد بررسی قرار گیرد و در صورت وقوع تخلف ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۶    
قم فردا: مسئولان فرودگاه شیکاگو پس از اینکه دیدند دو آمریکایی فلسطینی الاصل به زبان عربی صحبت می کنند، مانع از سوار شدن آنها به هواپیما شدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۰    
قم فردا: رئیس اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی) با اعلام اینکه هیچ تهدید خاصی علیه آمریکا به سبک حملات تروریستی پاریس وجود ندارد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۷    
قم فردا: شهردار تهران با رئیس مجلس دومای مسکو دیدار و گفت و گو کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۹    
قم فردا: این روزها خیلی از بازیگران زن تمایل دارند که مدل و مانکن لباس شوند و وارد عرصه مدلینگ شوند.قبلا سحر قریشی، فریبا نادری و میترا حجار هم به تبلیغات برندهای لباس پرداخته بودند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۳    
قم فردا: مدیر یک خبرگزاری عراقی اعلام کرد که در حال حاضر داعش تنها 34 پایگاه نظامی در سوریه و عراق دارد و فروپاشی این گروه تروریستی نزدیک است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۷    
قم فردا: مراسم اعطای گواهینامه ریاست بنیاد جهانی سازمان دانشی برتر (MAKE) به مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۶    
قم فردا: برای تماشای جدال بزرگی که امشب به ساعت 20:45 برای میلیون ها ایرانی به صورت زنده پخش خواهد شد، بسیاری از مردم اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای شمالی و جنوبی هزینه قابل توجهی پرداخت می کنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۰    
قم فردا: وزارت کشور کویت از دستگیری پنج عضو گروه تروریستی داعش در عملیاتی در این کشور خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۷    
همرزمان شهید زین الدین با اشاره به برخی خصوصیات و اخلاقیات این شهید بزرگوار تاکید کردند: شهید زین الدین ده ها کیلومتر به عمق دشمن نفوذ می کرد و این شهید از کسانی بود که نماز شب او ترک نمی شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۴    
قم فردا: یک جوان شیعه سوری بر اثر حمله خمپاره ای گروه های تکفیری به شهر دمشق به شهادت رسید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۸    
قم فردا: فرمانده کل ارتش آزادی بخش فلسطین از یک انفجار تروریستی در شهر دمشق جان سالم به در برد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۹    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، حسن قاضی زاده هاشمی صبح امروز (شنبه) پس از عیادت از محمود گودرزی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان وضعیت جسمانی او را مساعد توصیف کرد و گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۹    
دامنه فعالیت های مدیریت دولتی چنان گسترده است که از جست وجوی فضا تا جارو کردن خیابان ها را در برمی گیرد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۹    
قم فردا: جلسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان در کرمانشاه توسط برخی از دبیران احزاب اخراج شده از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به زدوخورد منجر شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۶    
قم فردا: عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه قبل از اینکه واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی به صورت آزاد به فروش برسد، باید سایت ثبت نام برای یک مدت دو هفته ای باز شود ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۶    
قم فردا: خبرها حاکی است، به زودی معاون بازرگانی یکی از ایرلاین های دولتی به دلیل مقاومت دربرابر مافیای چارتری از این سمت کنار گذاشته می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۵    
قم فردا: براساس آمارهای بانک مرکزی، به ازای هر یکصد هزار نفر تعداد 27.4 شعبه بانکی در کشور وجود دارد و بیشترین تمرکز در استان های قم، تهران و البرز و کمترین در بوشهر، سمنان و مازندران است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۳    
قم فردا: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج از کمک های مردمی استفاده می کند، تصریح کرد: بسیج وابسته به بودجه دولتی نیست و اگر بخواد وابسته شود، 10 درصد کارهای الان هم انجام نمی شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۳    
قم فردا: در حالی اعضای ارشد حزب کارگزاران با رسیدن به لاریجانی از عارف عبور کرده اند که بخش اعظمی از اصلاح طلبان، بر پایداری روی عارف تاکید داشته و لاریجانی را قابل اتکا و اعتماد نمی دانند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۰    
قم فردا: این روزها با نگاهی به اخبار و شبکه های اجتماعی به مطالبی بر می خوریم که شاید لازم باشد اندکی به عمق این مطالب توجه کرد! مطالبی با ظاهری قانع کننده اما باطنی نه چندان مناسب و درست ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۰    
قم فردا: یکی از ناخوانندگانی که با حضور در برنامه ماهواره ای کشف استعداد های خوانندگی مطرح شده بود، هم اکنون در راه کسب مجوز برای آلبوم موسیقی اش است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۸    
قم فردا: سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران گفت: نمی توانم قراردادم را با باشگاه رادوم فسخ کنم، چراکه این کار بی اخلاقی است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۸    
قم فردا: حادثه رانندگی صبح امروز در بخش کلات مورموری آبدانان، چهار زخمی بر جای گذاشت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۸    
قم فردا: مقامات تونس عاملی انتحاری که قصد داشت خود را در یکی از خیابانهای مهم پایتخت منفجر کند، بازداشت کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۸    
قم فردا: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دشمن برای دو انتخابات پیش رو برنامه دارد، تصریح کرد: مبادا مجلسی مثل مجلس ششم که مقابل رهبر ایستاد و خون به دل رهبر کرد تشکیل شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۵    
قم فردا: کسری بودجه دولت انگلیس در ماه اکتبر به بیشترین رقم در 6 سال اخیر رسیده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۵    
قم فردا: شبکه تلویزیونی پی.بی.اس آمریکا با اشاره به احتمال درگیری 3 جانبه داعش، طالبان و دولت افغانستان با یکدیگر گفت: داعش، کودکان کم سن و سال را برای مبارزه آموزش داده تا آنها خود را فدا کنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۵    
قم فردا: مسئول روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه در زمینه فرهنگی و دریافت ویزا به کاروان های آزاد دانشجویی برای اربعین کمک کرده اند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۲    
قم فردا: رختکن فولاد خوزستان و سالن کنفرانس ورزشگاه غدیر اهواز دیروز از ناراحتی هواداران فولاد در امان نماند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۹    
قم فردا: سازمان توسعه تجارت ثبت سفارش و واردات انواع لاستیک و تیوپ را به رعایت 4 شرط ملزم کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۹    
قم فردا: دراکولا سومین فیلم بلند سینمایی رضا عطاران در مقام کارگردان است که به تازگی در تهران کلید خورده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۴    
قم فردا: قاضی صلواتی در حالی که بابک زنجانی قصد داشت در جلسه دوازدهم دادگاه مانند روال چند جلسه قبل ادامه دفاعیاتش را قرائت کند، متهم را با پرسیدن سوالات متعدد غافلگیر کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۱    
قم فردا: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: در تصادف های هفته گذشته این استان شش تن کشته و 506 تن زخمی شدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۱    
قم فردا: تیم بسکتبال بانوان نادرشیمی قم با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته دوم کشور، موفق به صعود به لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۸    
35 هزار رزمنده بسیجی در قالب 120 گردان از گردان های امام حسین و الی بیت المقدس در روزهای 28 و 29 آبان با برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس اراده پولادین خود را ثابت کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۸    
قم فردا: دبیر کمیته ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم با اشاره به اینکه در صورت ازدحام مسافران در میدان 72 تن اتوبوس ها مسافران را به راه آهن منتقل می کنند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۸    
قم فردا: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قم با اشاره به اینکه پایانه استان قم آماده سرویس دهی 100 اتوبوس در ایام اربعین است، گفت: کرایه اتوبوس قم به مرز مهران در ایام اربعین 65 هزار تومان است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۸    
قم فردا: تیم فوتسال یاسین پیشرو قم در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در میهمانی تیم فوتسال دبیری تبریز به میدان خواهد رفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۸    
قم فردا: قائم مقام دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد قم گفت: تا کنون 1000 نفر از اعضای کانون های مساجد خواهران در طرح کتابخوان فهیم با محوریت خلاصه نویسی کتاب های معرفی شده شرکت کرده اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۷    
قم فردا: رئیس سازمان اتوبوسرانی قم گفت: براساس جلسه اخیر شورای فنی ترافیک شهرداری قم مصوب شد اتوبوس هایی که از سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خارج شده اند و کماکان با پلاک عمومی تردد می کنند حق ورود به ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۴    
قم فردا: اگرچه عمده مهاجران برای حفظ زندگی خود به سوی اروپا می گریزند، اما در میان آنها تروریست ها نیز می توانند وارد خاک اروپا شوند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۴    
قم فردا: یک روزنامه صهیونیستی نوشت: بررسی های موسسه علوم و امنیت بین الملل حاکی از آن است که اسرائیل ظرف 50 سال 660 کیلوگرم پلوتونیوم غنی سازی کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۴    
قم فردا: یک شرکت روسی سامانه ساده ای ساخته است تا ماموران در مراکز پرتردد جمعیتی که امکان بازرسی بدنی همه وجود ندارد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۴    
قم فردا: فرمانده گروه هوایی روسیه مستقر در سوریه تاکید کرد: نیروی هوایی روسیه با انجام 394 سورتی پرواز در سه روز گذشته بیش از 731 هدف تروریست های داعش را بمباران کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۱    
قم فردا: امروز این فیلم رو دیدم سرنوشت سه دختر بچه یازده سیزده و پانزده ساله کرد زبان سوری،سولاف،هیلن و روکن .نمونه ای از هزاران دختری که سیاه پوشان داعش برایشان آینده ای تلخ رقم زدند...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۱    
قم فردا: عربستان سعودی در حالی برای برگزاری نشست گروه های معارض سوری جهت انتخاب هیئتی از میان آنها برای مذاکره با نظام دمشق مأمور شده است که پیش از آن نیز قطر و ترکیه نیز در چنین مأموریتی ناکام ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۱    
قم فردا: فرمانده انتظامی ایلام گفت: به هیچ عنوان اجازه خروج زوار اربعین حسینی بدون داشتن گذرنامه و ویزای معتبر از مرز مهران به سمت عراق را نمی دهیم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۸    
قم فردا: یک رسانه عراقی با اشاره به نشست گروه بیست که اخیرا در ترکیه برگزار شد و محور عمده آن به مبارزه با تروریسم اختصاص داشت از اینکه عراق در این نشست دعوت نشد ابراز شگفتی کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۸    
قم فردا: اعضای شبکه فعالان رسانه ای که اخیرا بازداشت شده اند 4 ماموریت را در داخل ایران بر عهده داشته و برای انجام آن بطور مستمر و با رعایت اصول حفاظتی حقوق دریافت می کرده اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۵    
قم فردا: تولید 13 مدل خودروی سنگین در خودروسازان داخلی متوقف شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۵    
قم فردا: منوچهر متکی به عنوان سخنگوی بیست و نهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی معرفی شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۵    
قم فردا: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در برخی مناطق شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، ابرناکی رگبار باران و گاهی رعد و برق وزش باد رخ خواهد داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۵    
قم فردا: آیت الله ری شهری در درس تفسیر قرآن با اشاره به مهم ترین دلیل گمراهی اکثر مردم و لزوم تبعیت از حق، ذکری برای پیشگیری از کج روی توصیه کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۵    
قم فردا: رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه 36 هیات اجرایی در استان تهران تشکیل شده است، گفت: فرمانداران مراقب سواستفاده از امکانات دولتی باشند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۲    
رییس کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون برجام روز یکشنبه جمع آوری سانتریفیوژ ها را بررسی خواهد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۹    
قم فردا: سنایی با بیان اینکه خط های اعتباری 2 و 5 میلیارد دلاری روسیه به ایران برای خرید کالا نیست، گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۹    
قم فردا: در حالیکه کمتر از 12 ساعت تا آغاز ال کلاسیکودربی باقی مانده بازار شایعات داغ است و بسیاری ماجرای حضور مسی و بنزما را پیگیری می کنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۹    
قم فردا: پدر علیرضا حقیقی، دروازه بان اول تیم ملی در باره آخرین وضعیت فرزندش گفت: علیرضا هم اکنون شرایط خوبی را سپری نمی کند و در بیمارستان است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۹    
قم فردا: رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: متاسفانه جمعیت یقه سفیدها یا همان افراد خاص و تحصیلکرده و حتی پزشک هم به معتادان اضافه شده که خودمان از میان پاتوق ها شناسایی کردیم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۶    
قم فردا: رئیس اداره تصادفات پلیس راهور ناجا از حادثه تصادف رانندگی در محور طبس خبر داد و گفت: انحراف به چپ خودروی پژو و تصادف با خودروی پراید باعث فوت 2 نفر و مجروحیت 9 نفر دیگر شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۶    
قم فردا: رفاقت دیرینه مرد جوان و خرس، روایت دوستی چند ساله ای است که تنها برخی از این گونه ارتباطات با حیوانات سرانجام تلخ ندارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۶    
قم فردا: به دنبال دریافت یک تهدید فوری و جدی در بروکسل پایتخت بلژیک، دولت مترو را تعطیل کرد، سطح هشدارهای امنیتی را به بالاترین سطح ممکن رساند و به مردم نسبت به ازدحام در هر نقطه از شهر هشدار داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۳    
قم فردا: بانک مرکزی با تغییر نرخ 36 ارز قیمت دلار را 2997 تومان اعلام کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۳    
قم فردا: نیروهای امنیتی در نیویورک مردی را که در یکی از فروشگاه های نیویورک از شمشیری سامورایی استفاده کرده بود، بازداشت کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۹    
قم فردا: دبیر سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در حکمی مهتاب کرامتی را به عنوان مشاور هنری خود منصوب کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۹    
قم فردا: رسانه های چینی از کشته شدن 21 نفر در آتش سوزی معدن ذغال سنگ در شمال شرقی چین خبر دادند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۹    
قم فردا: دولت بلژیک برای مقابله با تهدید فزاینده تروریست ها در این کشور سطح هشدار امنیتی و آماده باش برای مقابله با خطرات و حملات احتمالی تروریستی را به بالاترین سطح ارتقا داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۶    
قم فردا: لبو فروشی دختران در نمایشگاه مطبوعات یکی از اتفاقات عجیب و جالب این نمایشگاه بود که یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار پستی در اینستاگرام به این موضوع واکنش نشان داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۶    
قم فردا: حداقل هزینه اقامت در هتل های کربلا برای هر نفر در شب 40 دلار و حداکثر 100 دلار است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۶    
قم فردا: بنا بر اعلام قبلی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، آخرین مهلت مصرف بنزین 700 تومانی در کارتهای سوخت امروز 30 آبان است و از فردا بنزین با نرخ 1000 تومان عرضه خواهد شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۳    
قم فردا: ورود سکه های 10 هزار تومانی به بازار ادعایی جعلی است که به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۳    
قم فردا: معاون نماینده ایران در سازمان ملل، در واکنش به قطعنامه وضعیت حقوق بشر در کشورمان، با بی اساس خواندن ادعاهای مطرح شده ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۳    
قم فردا: سرمربی ترک تبار ام صلال پس از آنکه تیمش شب گذشته با پنالتی اشتباهی که داور به نفع آنها اعلام کرد به نتیجه تساوی رسید از سرمربی الاهلی عذرخواهی کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۰    
قم فردا: نام قرارگاه رمضان در دوران هشت سال دفاع مقدس مترادف با انجام عملیات های برون مرزی ناممکن است ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۰    
قم فردا: فرانسه سرکرده گروه تروریستی المرابطون را طراح اصلی حمله تروریستی هتل رادیسون در پایتخت مالی خواند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۷    
قم فردا: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که جنگ با داعش به مثابه مجوزی برای سرنگونی بشار اسد از سوی ائتلاف بین المللی نیست.
  • ۱