شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۴May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 16 فروردین 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 فروردین 1400 قدس آنلاین 2 فروردین 1400 قدس آنلاین 3 فروردین 1400 قدس آنلاین 4 فروردین 1400 قدس آنلاین 5 فروردین 1400 قدس آنلاین 6 فروردین 1400 قدس آنلاین 7 فروردین 1400 قدس آنلاین 8 فروردین 1400 قدس آنلاین 9 فروردین 1400 قدس آنلاین 10 فروردین 1400 قدس آنلاین 11 فروردین 1400 قدس آنلاین 12 فروردین 1400 قدس آنلاین 13 فروردین 1400 قدس آنلاین 14 فروردین 1400 قدس آنلاین 15 فروردین 1400 قدس آنلاین 16 فروردین 1400 قدس آنلاین 17 فروردین 1400 قدس آنلاین 18 فروردین 1400 قدس آنلاین 19 فروردین 1400 قدس آنلاین 20 فروردین 1400 قدس آنلاین 21 فروردین 1400 قدس آنلاین 22 فروردین 1400 قدس آنلاین 23 فروردین 1400 قدس آنلاین 24 فروردین 1400 قدس آنلاین 25 فروردین 1400 قدس آنلاین 26 فروردین 1400 قدس آنلاین 27 فروردین 1400 قدس آنلاین 28 فروردین 1400 قدس آنلاین 29 فروردین 1400 قدس آنلاین 30 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۸    
آخرین وضعیت سدهای کشور نشان می دهد که میزان ذخایر آب در مخزن سدها به 29 میلیارد و 670 میلیون مترمکعب رسیده که در مقایسه با سال آبی 99-98 (36 میلیارد و 830 میلیون مترمکعب) دارای 19 درصد کاهش است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۳:۱۵    
همدان - معاون توسعه و مدیریت منابع راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: هم اکنون 14 مورد مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محورهای استان همدان در حال ساخت است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۳۶    
مجموعه داستان کوتاه زنی که اتفاقاً منم... نوشته ی لیلا جُلینی از سوی نشر صاد منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۲    
ایلام-مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی ایلام از مبارزه با اولین توده ملخ های صحرایی در 450 هکتار از اراضی جنوب استان خبر داد و گفت: این ملخ ها خسارتی به مزارع وارد نکرده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۳    
قدس آنلاین_هرچند کمبود بارش ها در ماه های پایانی سال 99 در 31 استان کشور خبر از کاهش بارش ها نسبت به وضعیت نرمال می داد ، اما کاهش شدید را بارش در فروردین ماه جاری ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۷    
احضار ، بچه مهندس 4 ، یاور و رعد و برق سریال هایی هستند که رمضان امسال روی آنتن شبکه های مختلف تلویزیون می روند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۴    
امشب دو تیم بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۸    
همدان- مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه میزان کشتار مرغ روند منطقی و متعادلی را طی کرده و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۰:۲۳    
سرانجام فیلم سینمایی لاله به کارگردانی اسدالله نیک نژاد، با سپری کردن یک دهه از شروع تولید خود، به چرخه اکران عمومی در سینماهای کشور وارد شد و اکنون زمان مناسبی است تا پس از دیده شدن نسخه نهایی این ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۰:۱۱    
تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه باید نام مرحوم اکبرزاده در فضای شعر و فرهنگ زنده بماند، گفت: باید بتوانیم در حرم مطهر رضوی شعر آئینی را زنده کنیم و شاعری را در این آستان مقدس گسترش دهیم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۹:۴۷    
فرماندار مشهد از ثبت نام قطعی پنج داوطلب کاندیداتوری در دومین انتخابات میان دوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری خراسان رضوی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۹:۴۷    
همدان- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی از افزایش دو برابری مراجعات بیماران کرونایی به بیمارستان های همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر 47 درصد کادر درمان استان واکسینه شدند و این روند ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۹:۱۴    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: با مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان، طرح ذخیره سازی و نگهداری محصولات فلزی (ضایعات) در بلوار میامی مشهد توسط متقاضی بخش خصوصی به اجرا درآمده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۸:۵۳    
مدیر امور آب منطقه ای تربت حیدریه گفت: با مسدود شدن 100 حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان طی سال گذشته از برداشت 1.75 میلیون مترمکعب آب جلوگیری شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۵    
ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی با توجه به روند افزایشی ابتلا به ویروس کرونا در کشور گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۸    
یک پایگاه خبری در گزارشی با اشاره به رویکرد اخیر چین نوشت که پکن با پول و دیپلماسی به دنبال نزدیک کردن کشورها به خود و دور کردن آنها از آمریکاست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۵    
ند پرایس ، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری شامگاه دوشنبه در بخش دیگری از این کنفرانس خبری تصریح کرد انتظار گفت وگوی مستقیم با ایران در مذاکرات وین را ندارد، اگرچه پذیرای آن است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۵    
تحلیلگران منطقه ای بر این باورند که عربستان در نبرد با ارتش یمن در موقعیتی قرار گرفته که غیرقابل تصور است برنده شود و به همین دلیل در تلاش برای خروج از این باتلاق است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۲    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت اولین سالگرد درگذشت حاج محمود اکبرزاده شاعر و مداح اهل بیت(ع) پیامی صادر فرمودند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۲:۳۹    
قیمت انواع خودروی داخلی مدل 99 و 1400 در 3 روز گذشته روند کاهشی طی کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۳۹    
ضرغامی گفت: گاهی آخوندها بالای منبر به ما می گویند که اگر از دری فقر بیاید از در دیگر ایمان می رود، والله درست می گویند. شما زندگی مردم را درست کنید، مردم دین دارند، بهتر از ما دارند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۳۹    
سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه و نماینده مسکو در مذاکرات هسته ای ایران گفت: به تصمیم تهران مبنی بر امتناع از گفت و گوهای رسمی و غیر رسمی با آمریکا در مذاکرات 6 آوریل ( 17 فروردین) احترام ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۳۶    
حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس روز دوشنبه از پایان ماموریت خود در این کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۳۳    
رئیس دفتر یونیسف در ایران گفت: سه میلیارد نفر در سراسر جهان، شامل صدها میلیون کودک مدرسه ای، به تأسیسات شستشوی دست با صابون دسترسی ندارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۳۳    
رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه گفت: کسانی که تحت پوشش نظام مدیریت خدمات کشوری هستند قانون متناسب سازی و همسان سازی را باقوت برای آنها در سال 1400 اجرا خواهیم کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۳۰    
رضا صادقی گفت: خیلی از مسائلی که در اینستاگرام به آن پرداخته می شود واقعی نیست، خیلی از ماشین ها و زندگی های لاکچری که برخی افراد در اینستاگرام از خودشان به نمایش می گذارند، اجاره ای و فیک است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۲۷    
معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: اکنون چالش اصلی در کشور موضوع آب است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۲۴    
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اعلام کرد که با شرکت هندی قرارداد برای تولید مشترک یکصد میلیون دوز واکسن اسپوتنیک وی امضا کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۲۱    
رسانه ملی امسال هم با پخش چهار سریال در ژانرهای مختلف، ماه رمضان را سپری می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۱۸    
رییس دانشگاه تهران از اخذ سند تک برگی برای اراضی پردیس مرکزی این دانشگاه پس از 86 سال خبر داد و گفت:خوشبختانه در تمامی دعاوی حقوقی و کیفری توانستیم صیانت جدی از اموال و دارایی های دانشگاه تهران داشته ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۱۲    
یک رسانه فرانسوی در یادداشتی با افشای نفوذ عربستان سعودی در میان نظامیان و حتی خاندان سلطنتی اردن نوشت که پادشاه اردن نگران استفاده ریاض از رژیم صهیونیستی برای به دست گرفتن کنترل اماکن مقدس اسلامی در ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۱۲    
یکی از عوامل مهم در تعیین نرخ اجاره، بهای مسکن است که در 7 سال گذشته بیش از 700 درصد رشد داشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۰۹    
وزیر خارجه ترکیه بیانیه صادره از سوی دریاداران بازنشسته را روشی برای آماده سازی شرایط برای کودتا دانست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۰:۵۷    
رشدی ابومخ اسیر فلسطینی روز دوشنبه پس از 35 سال از زندان رژیم صهیونیستی آزاد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۰:۵۴    
ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه روز دوشنبه قانونی را به امضا رساند که می تواند برای دو دوره دیگر در انتخابات ریاست جمهوری این کشور کاندیدا شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۶    
رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد: یک فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در این شهرستان 67 نفر از کارکنان یک شرکت صنعتی را گرفتار این بیماری کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۱    
پوتین قانون امکان نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری کشورش برای 2 دوره دیگر را امضاء کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۵۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله اقتصاد دولتی که 80درصد اقتصاد کشور ما را شامل می شود، باعث ایجاد کوه رانتی شده که یکی از مشکلات است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۵۲    
وزیر کشور با اشاره به انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی سال جاری گفت: مردمی که پای صندوق رای می آیند باید نماینده سلیقه و فکرشان را در میان نامزدها داشته باشند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۳۵    
دیدار دو تیم سایپا و سپاهان با برتری یک بر صفر سپاهانی ها به پایان رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۹    
تیم فوتبال گل گهر سیرجان با درخشش مهاجم باتجربه خود در دیدار برابر ماشین سازی به برتری سه بر یک دست یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۳    
زندانیان زندان سنت لوییز ایالت میسوری در آمریکا در اعتراض به بی توجه مسئولان مقامات قضایی این کشور شورش کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۷:۳۳    
فارس- پیکر مطهر نخستین شهید سال 1400 فرماندهی انتظامی استان فارس، با رعایت پروتکل های بهداشتی در شیراز تشییع و به خاک سپرده شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۷:۲۷    
مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: می توانم با اطمینان بگویم که مردم استان نسبت به گذشته کتابخوان تر شده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۷:۱۲    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: 15 هزار جعبه تخم نوغان برای توزیع در بین کارگاه های تولید کرم ابریشم (نوغانداران) استان تامین شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۵۱    
سیستان وبلوچستان-دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: رئیس اتحادیه مرغداران ایرانشهر به علت اتهام اخلال در نظام مایحتاج عمومی مردم این شهرستان دستگیر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۳۹    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: از 29 اسفند پارسال تا پایان 13 فروردین ماه جاری 64 میلیون و 848 هزار لیتر بنزین در این منطقه به مصرف رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۳۶    
مسلمانان در سراسر جهان، ماه رمضان امسال می توانند به صورت مجازی مسجدالنبی، خانه کعبه و مسجدالاقصی را زیارت کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی گفت: جاسوس اسرائیلی و چند جاسوس در ارتباط با سرویس های امنیتی کشورهای مختلف در استان دستگیر شده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۱    
گفتگوهای شورای وحدت با نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۸    
معاون درمان علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد قابل توجهی از بیماران کرونایی که در 2 هفته اخیر در بیمارستان های مشهد و شهرستان ها بستری شدند زائران و مسافران نوروزی بودند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۵    
همدان-رئیس پلیس راه استان همدان گفت: با توجه به شرایط استان همدان به لحاظ رنگ بندی کرونایی و تغییر بیشتر شهرستان ها از وضعیت زرد به نارنجی و قرمز ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۴۵    
رییس اداره ورزش و جوانان مشهد گفت: با توجه به اینکه این شهرستان از نظر شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار گرفته ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۴۲    
شرکت ال جی که به ضرردهی در بخش گوشی های هوشمند رسیده بود سرانجام این بخش خود را تعطیل کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۴۲    
تهران-مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران اعلام کرد: هیچ بوستانی در تهران تعطیل نیست و ستاد ملی کرونا بخشنامه ای برای تعطیلی بوستان ها ابلاغ نکرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۹    
هومن حاجی عبدالهی خواستار لغو حکم قصاص و عفو حمید صفت، خواننده رَپ شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۳    
همانند روزهای گذشته، در شانزدهمین روز بهار، روند معامللات در بازار سرمایه نزولی بود و شاخص کل بورس بیش از 6 هزار واحد کاهش یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۰    
رئیس پلیس راهور گفت: همانطور که بارها نیز از سوی پلیس اعلام شده سند پلیس سند رسمی است و هیچ مرجعی نمی تواند سندی بالاتر از این سند را برای خودرو صادر کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۰    
گرگان-معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات گلستان از تمدید 10 روزه فصل صید ماهی در دریای خزر خبر داد و گفت که از آغاز فصل صید تاکنون 374 تن انواع ماهی از این پهنه آبی در استان برداشت شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۷    
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت:کرایه تاکسی مشهد پس از تایید فرمانداری در سال جاری 35درصد گران خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۴    
چهار تماشاخانه سیار جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی آیینی با حضور مدیرعامل، معاونان و مسوولان این مجموعه روز 16 فروردین 1400 رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۴    
سخنگوی وزرت امور خارجه بااشاره به اینکه تمامی تحریم هایی که باید برای بازگشت آمریکا به برجام لغو شوند از دستگاه های مختلف استعلام کرده و اطلاعات فنی آنرا در اختیار داریم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۴    
عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا(س) گفت: اقدامات پیشگیرانه کرونا برای حفظ سلامت زائران در آستان قدس رضوی قابل تقدیر است و می تواند الگویی برای سایر مراکز مذهبی در جهان اسلام باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۱    
فروشندگان خودرو تأکید می کنند در حال حاضر اختلاف قیمت بسیاری از خودروهای داخلی از کارخانه تا بازار به بیش از 80 درصد رسیده و بازار در شرایط فعلی اصلا کشش افزایش بیشتر قیمت ها را ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۱    
بیش از یک سال از شیوع و همه گیری کرونا در کشور می گذرد و طبق گزارش ستاد ملی مقابله با کرونا، آستان قدس رضوی همچنان به عنوان یکی از مجموعه های الگو و پیشتاز در حوزه اجرای پروتکل های بهداشتی شناخته می ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۲    
دبیرکل جبهه پایداری گفت: بنای ما در انتخابات 1400 انتخاب اصلح است، اما نمی توانیم از امروز اعلام کنیم که نامزد جبهه پایداری چه کسی خواهد بود چون از حضور بعضی افراد مطمئن نیستیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۶    
رئیس رژیم صهیونیستی، یک روز بعد از توافق جریان اپوزیسیون برای نخست وزیری، امروز با سران احزاب سیاسی این رژیم دیدار می کند تا گزینه مأمور تشکیل کابینه را انتخاب کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۰    
میخائیل اولیانوف نماینده دائمی روسیه در سازمان های بین المللی در وین گفت، کشورش آماده است در صورت لازم تماس های غیرمستقیم بین ایران و آمریکا درباره برنامه جامع اقدام مشترک را تسهیل کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۷    
البرز-شهردار کرج گفت: برای جلوگیری از سرقت المان های شهر با نهادهای مربوط مکاتبه شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۱    
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: امسال نیز در روز ارتش رژه یگانهای پیاده برگزار نمی شود و رژه به صورت خودرویی و موتوری و در بلوار نماز مشهد انجام خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۱    
قیمت بیت کوین در معاملات یکی دو روز گذشته بازار جهانی چند هزار دلاری عقب نشینی کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۰    
نمونه گیاهی جدید با نام گل جالیز پویانی توسط محققان دانشگاه فردوسی مشهد کشف شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۰    
وجود تلاش های فراوان اما تا این لحظه ویزای همه نفرات کاروان پرسپولیس برای سفر به هند صادر نشده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۱۲    
دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز 16 فروردین 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 13 هزار و 890 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که دو هزار و 48 نفر از آنها بستری شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۹    
مسئول واحد فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حدود 400 بیمار دیالیزی و 150 بیمار پیوندی در مرکز دیالیز و پیوند اعضای منتصریه واکسن کرونا دریافت کردند و بر اساس برنامه ریزی تمامی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۹    
رئیس پلیس بین الملل ناجا از انتقال 28 شیء باستانی متعلق به دوران هخامنشی، اشکانی و ساسانی از کشور اتریش به تهران خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۶    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از تمامی اهالی خراسان رضوی تقاضا می شود در صورت مشاهده علائم مشکوک به کرونا ابتدا با سامانه 191 تماس بگیرند و از مراجعه مستقیم به بیمارستانها پرهیز کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۳    
باید توجه داشت که در هر اتفاق غیراخلاقی و ضداجتماعی در سطح جامعه، عوامل مختلفی دخیل هستند. برای اینکه بتوان در این فضا نسخه قابل قبولی برای کاهش بزهکاری ها و رفتارهای پرخطر ارائه داد لازم است در گام ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۰    
سرمربی برکنار شده ماشین سازی، بعد از 24 ساعت سرپرست تیم ملی شد!
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۷    
این روزها جلسات مربوط به بررسی و جمع بندی طرح تغییر رویکرد در صدور مجوز کسب و کار در کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس در جریان است و به گفته اعضای این کمیسیون در صورت تصویب و اجرایی شدن این طرح ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۴    
مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی اعلام کرد اجراهای تئاتری با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی شهر تهران تنها در روز 16 فروردین به صحنه می روند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۵    
حاج محمود اکبرزاده شخصیت نام آشنایی برای مردم مشهد و کشور و به ویژه برای جامعه مداحان است؛ مردی که نوایش همواره گرم بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۹    
تهران -رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ورود خودروهای غیربومی به 227 شهر قرمز و نارنجی ممنوع شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۶    
مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی اعلام کرد که با توجه قرمز شدن شهر تهران، گالری ها باید به قواعد ستاد ملی کرونا توجه و از برگزاری نمایشگاه های هنری خودداری کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۷    
یاسوج-رئیس اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورود، عبور و توقف در پارک های ملی و آثار طبیعی ملی ممنوع بوده و در غیر این صورت مستلزم تحصیل پروانه یا اجازه از سازمان حفاظت محیط ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۴    
سخنگو و دبیر کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی گفت: حداکثر تا پایان این هفته وضعیت بازار مرغ در این استان و مشهد بهبود می یابد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۱    
به همت موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی 608 هزار زیارت نامه و ادعیه تک برگی در سال گذشته منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۱    
مدیر گروه اخلاق و تربیت اسلامی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی از اجرای رویداد پژوهشی حتا با هدف شناسایی و حمایت از فعالیت ها و تحقیقات پژوهشگران در حوزه تربیت اسلامی در سال جاری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۹    
کرمان -رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: 32 نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی این استان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۶    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مسافران پروازهای ورودی به ایران باید پاسخ تست های کرونا را به تأیید کنسولگری های ایران در سایر کشورها برسانند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۳    
علیرضا جهانبخش بازیکن نیمکت نشین برایتون این روزها مورد انتقاد شدید هواداران این تیم قرار گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۳    
وزیر اقتصاد در واکنش به خبر چاپ پول از سوی بانک مرکزی تأکید کرد که دولت حتی یک ریال هم از این بانک استقراض نکرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۷    
در کمتر از یک هفته پس از انتقال سینما و تئاتر به گروه مشاغل 2 و بازگشایی آن ها در شرایط نارنجی، با قرمز شدن وضعیت کرونایی در پایتخت، بار دیگر این دو صنف با تعطیلی کرونایی مواجه شدند!
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۱    
هیئت وزیران به گمرک کشور اجازه داد تا زمان اعلام ماخذهای جدید حقوق گمرکی و سود بازرگانی طبق روال قبل نسبت به اخذ حقوق ورودی،عوارض و مالیات بر ارزش افزوده کالاهای وارداتی اقدام کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۸    
دبیر هفته هنر انقلاب اسلامی نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب اسلامی سال 99 را معرفی کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۵    
جمشید مجددی گفت: مسئولان ذیربط دلیلی برای حمایت از فیلم مستند برای پیدا کردن جایگاهش ندارند چرا که فیلم مستند از واقعیت ها میگوید و بسیار شنیده ایم که واقعیت تلخ است
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۲    
بر اساس اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، ثبت اطلاعات سکونتی در سامانه ملی املاک از نوزدهم فروردین ماه الزامی می شود تا بدین ترتیب گام عملی دیگری در راستای احیای ظرفیت های مالیاتی نهفته در خانه های ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۶    
رییس مرکز تحقیقات و افکار سنجی صدا و سیما گفت: مجموعه تلویزیونی نون خ 3 پر مخاطب ترین و خندوانه پر مخاطب ترین برنامه بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۱    
سرمربی تیم ملی تنیس می گوید، امیر جدیدی قبل از اینکه بازیگر شود تنیس باز بوده است و حضورش حال و هوای بهتری به رقابت ها می دهد.
  • ۱