یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۶Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 28 فروردین 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 فروردین 1400 قدس آنلاین 2 فروردین 1400 قدس آنلاین 3 فروردین 1400 قدس آنلاین 4 فروردین 1400 قدس آنلاین 5 فروردین 1400 قدس آنلاین 6 فروردین 1400 قدس آنلاین 7 فروردین 1400 قدس آنلاین 8 فروردین 1400 قدس آنلاین 9 فروردین 1400 قدس آنلاین 10 فروردین 1400 قدس آنلاین 11 فروردین 1400 قدس آنلاین 12 فروردین 1400 قدس آنلاین 13 فروردین 1400 قدس آنلاین 14 فروردین 1400 قدس آنلاین 15 فروردین 1400 قدس آنلاین 16 فروردین 1400 قدس آنلاین 17 فروردین 1400 قدس آنلاین 18 فروردین 1400 قدس آنلاین 19 فروردین 1400 قدس آنلاین 20 فروردین 1400 قدس آنلاین 21 فروردین 1400 قدس آنلاین 22 فروردین 1400 قدس آنلاین 23 فروردین 1400 قدس آنلاین 24 فروردین 1400 قدس آنلاین 25 فروردین 1400 قدس آنلاین 26 فروردین 1400 قدس آنلاین 27 فروردین 1400 قدس آنلاین 28 فروردین 1400 قدس آنلاین 29 فروردین 1400 قدس آنلاین 30 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۶    
گزارش روابط عمومی سازمان درالقرآن الکریم حاکی است که"جشنواره ملی و مجازی قرآن نور اُمید" با استقبال پرشور علاقه مندان همراه بوده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۵    
وزیر اقتصاد در نامه ای به مقامات عالی رتبه کشور 5 اقدام این وزارت خانه برای ارتقای رتبه ایران در شاخص جهانی سهولت انجام کسب و کار در سال 99 را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۰۸:۵۲    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: 41 هزار و 301 مسافر خارجی امسال در ورودی های این استان تب سنجی و از نظر سلامت پایش شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی جزئیات طرح تشکیل وزارتخانه های انرژی و آب و محیط زیست را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۶    
بجنورد- مدیرکل امور عشایری خراسان شمالی از آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی از مناطق قشلاقی شهرستان مراوه تپه به ییلاقات و چراگاه های کوهستانی این استان از اواخر هفته گذشته با تأخیر حدود 20 روزه خبر ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۹:۵۳    
به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، پیشرفت واکسن های ایرانی کرونا امیدوار کننده است و در صورت طی کردن مراحل و اخذ تاییدیه های لازم از سازمان غذا و دارو ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۲    
گیلان - در حال حاضر بیش از هزار بیمار کرونایی در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند و شمار افراد جوان مبتلا به کرونا در گیلان رو به افزایش است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۳    
گزارشی از آداب و رسوم مسلمانان سوریه در ماه مبارک رمضان را مشاهده می کنید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۸    
گیلان - رئیس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به صادرات بین المللی محصولات دانش بنیان گیلان گفت: محصولات دانش بنیان گیلان از استانداردهای بین المللی برخوردار است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۸    
یزد - جانشین فرمانده استان یزد با بیان اینکه رعایت حرمت ماه مبارک رمضان وظیفه دینی همه افراد جامعه است گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۸    
بجنورد- مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از حمله حلزون ها به باغ ویلاهای خراسان شمالی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۰    
روز گذشته تعدادی از نمایندگان مجلس طرح استیضاح سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان را تدوین و در کارتابل هیئت رئیسه قرار دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۱    
پویش ملی خانه های قرآنی به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، همزمان با ماه مبارک رمضان در بخش های متنوع برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۱    
نمونه های زیادی در قرآن و احادیث وجود دارد که نشان می دهد انس دادن کودک و نوجوان با امور دینی به خصوص روزه گرفتن چه اندازه در تربیت آن ها اهمیت دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۹    
در دقایق پایانی دیدار تماشایی دو تیم اورتون و تاتنهام بود که هری کین، ستاره انگلیسی و گلزن اسپرز به دلیل مصدومیت مجبور به ترک میدان شد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۶    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تغییر الگوی کشت، استفاده از شبکه های نوین آبیاری و توسعه کشت گلخانه ای را بهترین شیوه برای مدیریت منابع آبی ذکر کرد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۰:۲۹    
گیلان فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عامل هتک حرمت یکی از روحانیون در بندر کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه ظرف مدت کمتر از 24 ساعت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۸    
کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هزار و 412 حلب پنج کیلوگرمی روغن نباتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال از یک منزل مسکونی در مشهد کشف و ضبط شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: درآمد دولت از بورس حداقل 52 هزار میلیارد تومان(اعم از سود ومالیات ) بوده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۰:۴۱    
سرمربی پرسپولیس می گوید تیمش با ذهنیت برنده شدن وارد زمین شدند و بعد از دریافت گل نخست بازی، تسلیم نشدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۳:۳۰    
پرسپولیس در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 3 بر 1 الریان قطر را از پیش روی برداشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۹:۱۳    
روحانی بار دیگر از عبارت 100 روز استفاده کرد، اما این بار در آخر دولت این وعده را داده است و می گوید: برنامه صد روزه برای پایان دولت داریم. آیا مردم به این وعده می توانند خوشبین باشند!؟
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۹:۰۱    
مازندران- خبرنگار روزنامه قدس در جشنواره هنری مسافران خان طومان حائز رتبه شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۲    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: احزاب باید در انتخابات سهمیه روشن داشته باشند و پس از انتخابات هم نسبت به عملکرد نمایندگان حزبی خود پاسخگو و مسئولیت پذیر باشند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۵۳    
جلسه کمیسیون مشترک برجام که ساعتی پیش در سطح معاونان با حضور هیأت های ایران و گروه 1+4 در گرندهتل وین آغاز شده بود، دقایقی پیش پایان یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۹    
گرگان -معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان علی آباد به دلیل تزریق غیرقانونی واکسن کرونای پاکبانان این شهر به برخی از مدیران شهرداری برکنار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۴    
استاندار خراسان رضوی گفت: افراد معدودی هستند که با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی حقوق مردم را نادیده می گیرند. لذا نیاز است با این افراد برخورد جدی شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۱    
سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: 68 درصد از داوطلبان رد صلاحیت شده در شوراهای اسلامی شهرها داری گرایش سیاسی مستقل و معتدل هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۵    
همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به همت فضای مجازی حوزه بین الملل معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طرح رمضان رضوی در بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) در حال اجراست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۵    
امام جمعه آبادان شایعه واکسن کرونا زدنش از سهمیه پاکبان های شهرداری را تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رسانه ها به هیچ وجه نباید به جریان سازی هایی که با استناد به منابع آگاه و مطلع منتشر می شود، توجه کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۲    
از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی فراخوان جذب مکبر افتخاری در حرم مطهر رضوی اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۶    
رئیس سازمان بورس در نامه ای به رئیس کل بانک مرکزی، وجود نرخ های متعدد برای یک ارز در تسعیر را منجر به تضییع حقوق سهامداران حقیقی و حقوقی دانست و اصلاح صورتهای مالی از این بابت را خواستار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۳    
رمضان ماهِ سخاوت و مهرورزی است و سفره های مهربانی خداوند برای همه گشوده می شود. در این میان، گروه های جهادی که از هیچ فیضی بی بهره نمی مانند از ماه میهمانی خدا برای کمک به همنوعان شان استفاده می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۳    
کارشناس مسوول بازرسی سازمان صمت خراسان رضوی از کشف 79 ماینر(دستگاه رمزارز دیجیتال) در یکی از مناطق مشهد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۳    
پاداش تیم ملی فوتسال زنان پس از 3 سال با کسر مالیات پرداخت شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۰    
رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش گفت: در یک جلسه ای سردار سلیمانی را دیدم و دست به دامن ایشان شدم و تقاضا کردم که اجازه بدهد و زمینه ای فراهم کند تا تعدادی از نیروی زمینی جهت فعالیت مستشاری ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۷    
ساری -مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به قرارگیری مازندران در وضعیت خطرناک کرونایی ، گفت : خوشبختانه با حمایت به موقع دولت 117 مرکز مثبت زندگی در سراسر استان به طور کامل فعال شدند و تمامی خدمات ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۷    
منابع عراقی از دو رویداد جداگانه شامل حمله به کاروان های لجستیکی نظامیان آمریکا در ذی قار و انفجار دو چاه نفتی در کرکوک خبر می دهند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۴    
شهردار تهران گفت:شهرداری تهران آمادگی دارد به صورت اضطراری ترتیبات جدیدی در استفاده از مترو، اتوبوس و تردد در محدوده طرح ترافیک اعمال کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۱    
رائول کاسترو رئیس جمهور سابق کوبا اعلام کرد از دبیری حزب کمونیست کنار می رود تا نسلی جوانی رهبری آن را به دست بگیرند که سرشار از روحیه ضدامپریالیستی هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۸    
حمیدرضا حافظ شجری با "نوروز رنگی" معرفی شد و دوست دارد در سریال جدید رضا عطاران بازی کند و خودش را شبیه به کاراکترهایی می داند که علی صادقی بازی کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۸    
مردانی تصریح کرد: وقتی تخت های آی سی یو بیمارستانها پر می شود معنای آن این است که تعداد بیماران با حال وخیم زیاد شده و از بین کسانی که لوله تراشه برای تنفس مصنوعی به حلقشان می گذارند حدود 80 درصد فوت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۵    
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتشار پیامی خطاب به رئیس سازمان صداوسیما، خواهان پخش زنده و تلویزیونی بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۲    
متخصصان تغذیه معتقدند روزه داری در طول ماه مبارک رمضان می تواند در برخی از افراد منجر به افزایش وزن شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۹    
پیکر پیشکسوت فوتبال ایران در آرامگاه سید ملال قائمشهر آرام گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۶    
دو بازیکن کرونایی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان در قرنطینه به سر می برند اما به احتمال فراوان سعید آقایی شانسی برای همراهی سرخپوشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۶    
براساس جدیدترین گزارش منتشر شده توسط یک مرکز مطالعاتی، محمد بن زاید ، ولی عهد ابو ظبی تلاش دارد، با کنار زدن برادر خود زمینه جانشینی پسرش را فراهم کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۶    
البرز-عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه قرار بود در صورت رفع موانع، متروی کرج از اواخر فروردین کار مسافرگیری را انجام دهد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۳    
تریبون رسانه نظامی آمریکا اعلام کرد، پس از اینکه دولت آمریکا قرارداد فروش جنگنده های اف-35 به امارات را تصویب کرد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۰    
قدس آنلاین : ماه مبارک رمضان ماه رسیدن به خدا و بستر سازی برای جلب محبت خدا و ساختن فردای آخرت خود است چرا که خدای متعال محتاج به ما نیست ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۰    
رئیس ائتلاف دوله القانون عراق طی سخنانی از آمادگی برای آشتی با رهبر جریان صدر خبر داد و درباره احتمال نخست وزیری مجددش گفت که مردم عراق در این باره تصمیم خواهند گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۰    
تلویزیون همواره در مناسبت های خاص همانند نوروز و رمضان برنامه هایی را تدارک می بیند که تیتراژهای آنها به علت گسترده بودن بینندگانشان، موقعیت خوبی را برای خواننده ها فراهم می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۴    
یک روانپزشک گفت: برای جلوگیری از آسیب های روحی و روانی ناشی از کرونا باید اقدامات اساسی انجام داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۴    
یک روزنامه آمریکایی نوشت، با اینکه کارگروه تعیین اقدامات ضروری ایران برای بازگشت به برجام کار خود را انجام داده، کارگروه تهیه لیست تحریم هایی که باید از سوی آمریکا لغو شوند، پیشرفتی نداشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۴    
قم- قم از روز هجدهم فروردین ماه در نقشه رنگ بندی کرونایی کشور به حالت قرمز درآمده است و متصدیان نسبت به احتمال افزایش موارد ابتلا و فوتی در صورت عدم توجه کافی شهروندان به محدودیت ها ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۴    
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس بر ضرورت تشدید نظارت ها بر روند توزیع و تزریق واکسن کرونا تاکید کرد و گفت: واکسن تنها باید در اختیار گروه های هدف قرار گیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۸    
داور دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الریان قطر از کشور ازبکستان انتخاب شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۵    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور گفت: قیمت مسکن از ابتدای سال بین 7 تا 8 درصد کاهش داشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۹    
یک منبع مطلع از روند مذاکرات در وین به پرس تی وی اعلام کرد، جمهوری اسلامی ایران تقسیم تحریم ها به قابل رفع، قابل مذاکره و غیرقابل رفع را قبول ندارد و تمام تحریم ها باید یک جا لغو شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۰    
لرستان- فرماندار دورود از بازداشت مداح معروف در این شهر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۸    
تهران-رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر فروش پوست مرغ به اقشار کم درآمد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۹    
آبپاش های هانتر از لحاظ اقتصادی به صرفه بوده و از کیفیت خوبی بهره مند می باشند. همچنین بصورت یکدست فضا را آبیاری می کند و چون این محصول در زیر زمین نصب می شود از لحاظ امنیتی بالا می باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۰    
قزوین -معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین در مورد یکی از تورهای گردشگری برگزار شده از مبدأ این استان به شمال کشور و انتشار مطالبی در فضای مجازی در مورد رعایت نکردن شیوه نامه های ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۱    
رضا کریمی عامل این خرابکاری توسط سربازان گمنام امام زمان شناسایی شده؛ او قبل از حادثه به خارج از کشور گریخته است. اقدامات لازم برای دستگیری و بازگرداندن وی به کشور از مسیرهای قانونی در حال پیگیری است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۸    
وزیر امور خارجه با تاکید بر حفظ دستاوردهای دموکراتیک افغانستان در دو دههٔ گذشته و ارتباط آن با صلح پایدار، مجددا بر حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از روند صلح افغانستان تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۵    
رهبر انقلاب اسلامی برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند مبلغ 500 میلیون تومان اختصاص دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۲    
سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای جزئیات برگزاری جلسه امروز کمیسیون مشترک برجام را ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کاغذهایی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی نمایش داده و ادعا کرده اسناد کشورمان هستند، جعلی بوده و این ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۷    
قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و آسیا امروز بعد از مدتی تحمل بیماری درگذشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۱    
سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات عامل اقدام خرابکارانه در سایت هسته ای نطنز را شناسایی کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۱    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پنج نفر از اوباش و عاملان نزاع جمعی خبر داد و گفت: اوباش مذکور با قمه به خودروی پلیس حمله ور شده بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۸    
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شدت سرایت ویروس همه گیر کرونا در چهارمین موج اوجگیری شیوع آن به میزان 10 تا 30 برابر بیشتر از سه دوره پیشین طغیان کرونا شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۵    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت،تازه ترین آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۹    
ایلام -مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: برگزاری هرگونه برنامه ورزشی در استان بدون مجوز ستاد مقابله با کرونا ممنوع و در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۹    
کمیسیون مشترک برجام امروز بار دیگر در سطح روئسای هیئت ها برای بررسی نتایج مذاکرات گروه های کارشناسی تشکیل جلسه می دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۹    
حرم آقا که میهمان باشی، حال دلت خوب است، چه آسوده خاطر باشی و چه کوله بار غم ها روی شانه هایت سوار شده باشد، بدهکار و طلبکار هم اگر باشی، توفیری ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۰    
یاسوج-مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت:پویش آجرهای مهربانی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با هدف ساخت مدرسه در استان آغاز شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۹    
رییس کل دادگستری خراسان رضوی مهمترین موضوع پیش رو در کشور را برگزاری مطلوب انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهری و روستایی در چارچوب مبانی شرعی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۳    
قدرت الله امام وردی گفت: دولتمردان و سیاست گذاران اقتصادی باید به این نکته مهم توجه کنند که سرمایه گذاران اقتصادی و فعالین اقتصادی به شدت نیازمند مشاهده اطمینان در بازارهای مختلف و درعرصه اقتصاد کلان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۳    
رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از شناسایی 335 مبتلای قطعی مبتلا به بیماری کووید 19 در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه ظرف یک هفته اخیر خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۰    
فرمانده معظم کل قوا به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه آفرینی های نیروی زمینی، پیامی صادر کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۷    
150 سال انتظار باستان شناسان به پایان رسید و برای نخستین بار تکه ای از یک سنگ یادمان از شاهان آشوری طی کاوش باستان شناسی در قباق تپه کوزران کرمانشاه کشف شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۷    
حجت الاسلام پاکزاد گفت: از آن روی که ماه مبارک رمضان ماه خود سازی است، باید در این ماه تقوای الهی پیشه کرده، به انجام واجبات پایبند بوده و از محرمات به شدت اجتناب کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۴    
به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، "جشنواره ملی و مجازی قرآن نور امید" آغاز به کار کرد
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۴    
مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری دفترچه های کاغذی بیمه سلامت به تدریج حذف خواهند شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۱    
فیلم سینمایی شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت با فروش بیش از 4 میلیارد لقب پرفروش ترین فیلم اکران برخط (آنلاین) را از آن خود کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۱    
دکتر اکبر نصراللهی استاد علوم ارتباطات با تاکید بر این که انتخابات 1400 حتما مجازی تر از انتخابات های گذشته خواهد بود، گفت: کلاب هاوس پدیده انتخابات 1400 نیست ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۱    
جیرفت -مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از همکاری بنیاد علوی در طرح های آبخیزداری و آبخوانداری مناطق محروم این منطقه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۱    
میثم فدایی مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام اینکه ساعت 24 امشب 28 فروردین ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۸    
استاد حوزه علمیه گفت: در زمان غیبت سه وظیفه بر عهده داریم که نخستین وظیفه استقامت بر مسیر معصومین(ع) است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۵    
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، از بهره برداری اولین بوستان کشاورزی شهری کشور یا همان "کشت پارک" در خرداد ماه سال جاری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۵    
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد نتیجه اولیه کنکور دکتری 1400 فردا 29 فروردین ماه منتشر می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۵    
مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور تأکید کرد که بر خلاف ادعاهای منتشره برای تشویش اذهان عمومی، هیچ تغییری در حدود تقسیماتی و مرز مشترک استان های چهار محال و بختیاری، لرستان و اصفهان وجود ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۲    
سازمان امنیت فدرال روسیه از دستگیری سرکنسول اوکراین در شهر سن پترزبورگ روسیه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۲    
مقایسه آماری نشر در سال 99 و سال ماقبل آن نشان از افزایش 15 درصدی قیمت کتاب در سال گذشته دارد. متوسط قیمت کتاب نیز در سال 99 به 44 هزار تومان رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۶    
قائم مقام رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: احیاگری امر به معروف و نهی از منکر رویکرد اصلی ستاد بوده و یکی از مهمترین راهبردهای این رویکرد حمایت همه جانبه از مطالبه گران است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۲    
آبادان -دادستان آبادان گفت: دستگاه قضایی تحقیقات خود در خصوص سوء استفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان از سوی برخی مدیران شهرداری آبادان را با قاطعیت دنبال می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۹    
رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات دخانی با بیان اینکه افزایش فعلی قیمت سیگار در بازار به دلیل افزایش تقاضای توزیع کنندگان عمده ناشی از انتظارات تورمی است، گفت که به جز یک شرکت ...
  • ۱