یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۰Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 30 فروردین 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 فروردین 1400 قدس آنلاین 2 فروردین 1400 قدس آنلاین 3 فروردین 1400 قدس آنلاین 4 فروردین 1400 قدس آنلاین 5 فروردین 1400 قدس آنلاین 6 فروردین 1400 قدس آنلاین 7 فروردین 1400 قدس آنلاین 8 فروردین 1400 قدس آنلاین 9 فروردین 1400 قدس آنلاین 10 فروردین 1400 قدس آنلاین 11 فروردین 1400 قدس آنلاین 12 فروردین 1400 قدس آنلاین 13 فروردین 1400 قدس آنلاین 14 فروردین 1400 قدس آنلاین 15 فروردین 1400 قدس آنلاین 16 فروردین 1400 قدس آنلاین 17 فروردین 1400 قدس آنلاین 18 فروردین 1400 قدس آنلاین 19 فروردین 1400 قدس آنلاین 20 فروردین 1400 قدس آنلاین 21 فروردین 1400 قدس آنلاین 22 فروردین 1400 قدس آنلاین 23 فروردین 1400 قدس آنلاین 24 فروردین 1400 قدس آنلاین 25 فروردین 1400 قدس آنلاین 26 فروردین 1400 قدس آنلاین 27 فروردین 1400 قدس آنلاین 28 فروردین 1400 قدس آنلاین 29 فروردین 1400 قدس آنلاین 30 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۸    
بجنورد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از ثبت 6 اثر تاریخی استان در فهرست آثار ملی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۲    
با اینکه سفره اقتصادی مردم در اولویت قرار دارد اما هنوز هم توجه به نیازهای بخش فرهنگ از اهمیت بالایی برخوردار است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۶    
محمدرضا گلزار با انتشار پستی در واکنش به شایعه دریافت 18 میلیارد تومانی برای اجرای هفت خان نوشت: برای مسیری که سختی اش را به جان خریده ای، توضیحی به هیچکس بدهکار نیستی.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۹    
انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان قیمت های جدید سیمان را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۲    
لبنانی ها تصور می کردند سازمان ملل از آن ها در مقابل اسرائیل که راه کشتار را در پیش گرفته بود، حمایت می کند به همین سبب به مرکز نیروهای فیجی در قانا پناه بردند اما...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۷    
چند حقیقت عجیب در مورد بیت کوین وجود دارد که شاید همه از آن بی خبر باشند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۷    
بیرجند -مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: سند تایید شده ای مبنی بر قاچاق گوشت مرغ از خراسان جنوبی به کشور افغانستان وجود ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۹    
متخصصین تغذیه لیست مواد غذایی را عنوان کردند که خوردن آنها با معده خالی بسیار خطرناک است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۶    
اردبیل-معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از ارایه خدمات مشاوره ای رایگان به زوج های جوان با همکاری مراکز مشاوره خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۶    
گیلان - جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: انتظامات و امنیت انتخابات به نیروی انتظامی واگذار شده و با هماهنگی های به عمل آمده، در این حوزه دغدغه ای نداریم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۸    
بوشهر- رئیس پلیس فتا بوشهر گفت: با توجه به وقوع زلزله اخیر در شهرستان گناوه، متأسفانه مشاهده می شود که عده ای اشخاص با اهداف خاص اقدام به انتشار مطالب و شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر احتمال وقوع ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۲    
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری یک متهم و 3 مال خر اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد و گفت: با دستگیری این افراد پرونده چند فقره سرقت از یک ساختمان بسته شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۰    
خراسان جنوبی-عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند 2 گونه جدید از بندپایان را در خراسان جنوبی کشف و نامگذاری کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۷    
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته بیش از 256 هزار نفر در کشور هند به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین 1757 نفر جان خود را از دست دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۸    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: ایجاد معبر 40 متری برای اتصال مهدیه به بزرگراه پیام اعظم (ص) یا آزادی سابق به منظور تخلیه بار ترافیکی در این محدوده با جلب نظر مثبت اعضاء شورای ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۲    
کرمانشاه- فرمانده انتظامی هرسین از بازداشت یکی از قاریان مجالس عزا در این شهرستان به دلیل نقض پروتکل های بهداشتی و بی توجهی به تذکرات قبلی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۲    
در شب سوم مرحله لیگ قهرمانان آسیا امشب سه نماینده کشورمان به مصاف حریفان خواهند رفت که بر اساس برنامه تراکتور از ساعت 19 ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۹    
50 روز از انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال می گذرد اما انگار آقای رئیس خودش و سرپرست دبیرکلی اش علاقه ای به تک شغله شدن ندارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۶    
یک هنرمند خویی با هدف بزرگداشت روز ارتش بافت تابلو فرش ارتش جمهوری اسلامی را با بیش از 4000 گره در این شهرستان آغاز کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۸    
هرمزگان- مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان به تشریح جزئیات علت مرگ گربه ماهیان در جاسک پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۹    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از صدور118 اخطاریه برای مراکز تولیدکننده پسماند عفونی خبر داد و افزود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۲    
یزد-دانشگاه علوم پزشکی یزد طی اطلاعیه ای پیامی مبنی بر ثبت نام در لینک سایتی به نام سیب برای دریافت واکسن را جعلی خواند و در این باره توضیحاتی به شهروندان ارائه داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۰    
تولیت آستان قدس رضوی در پیامی درگذشت سردار سید محمد حجازی را تسلیت گفت و عنوان کرد: تلاش های ارزنده و ماندگار این مرد خستگی ناپذیر در محور مقاومت و مبارزه با داعش و تروریسم تکفیری ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۲۱:۴۲    
وزیر امور خارجه در توییتی محورهای دیدار خود با مقام های عالی اندونزی را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۲۰:۱۴    
آخرین نظر سنجی ها از صدر نشینی رئیسی در لیست نامزدهای محبوب احتمالی 1400 خبر می دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۸    
کرملین تاکید کرد: رئیس جمهوری روسیه در اجلاس مجازی آب وهوایی که آمریکا 22 آوریل برگزار خواهد کرد، شرکت می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۸    
به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و موافقت و تصویب فرمانده معظم کل قوا، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح زاده به سمت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه منصوب شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۵    
معاون کل وزیر بهداشت گفت: متأسفانه برخی از افرادی که تست کرونای آن ها مثبت شده است اصول قرنطینه را رعایت نمی کنند و از قرنطینه خارج می شوند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۹:۵۹    
سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت گفت: یکی از منابع اصلی برای تهیه گزارش نهایی گروه های بررسی کننده حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی درتهران، اطلاعات جعبه های سیاه بوده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۹:۵۶    
روزنامه وال استریت ژورنال خبر داد که مذاکرات ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی که قرار بود در تهران برگزار شود با تغییر برنامه، در وین و در کنار نشست کمیسیون مشترک برجام در حال برگزاری است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۹:۵۶    
مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس از مصوبه تازه هیئت مدیره سازمان بورس مبنی بر دسترسی همه سهامداران به 5 مظنه برتر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۹:۵۳    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین به ادعای همکاری روسیه و آمریکا درخصوص احیای برجام جهت فروش تسلیحات به ایران واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۹:۵۳    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از حصول پیشرفت در مذاکرات وین پیرامون احیای برجام خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۹:۴۷    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در توئیتی نوشت که گفت وگوهای احیای برجام، وارد مرحله تهیه پیش نویس شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۹:۴۴    
طبق توافق تولیدکنندگان سیمان و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، قیمت سیمان خاکستری رسماً افزایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۹:۲۹    
نخستین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سال 1400 صبح امروز(دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۹:۲۳    
سفارت ترکیه در الجزائر در بیانیه ای هر گونه دیدار مقامات ترکیه با معارضان الجزائر و دخالت در امور داخلی این کشور را رد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۸:۳۲    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه بدون حضور فعال مردم در صحنه مشکلات جامعه حل و فصل نمی شود، گفت: اگر بخواهیم کشور و نظام حفظ کنیم و مردم را در مسیر سعادت و تعالی قرار دهیم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۸:۰۲    
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار درون شهری شهرداری مشهد گفت: بیشترین تخلف ناوگان باری در سال گذشته، بی توجهی به ضرورت داشتن پروانه فعالیت و اشتغال برای خدمات رسانی در سطح شهر است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۷:۵۰    
رییس کل دادگستری خراسان رضوی دستور داد پرونده سارق متجاوزی که در مشهد اقدام به آدم ربایی کرده بود، به صورت ویژه مورد رسیدگی قضایی قرار گیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۷:۴۴    
درگیری های قبیله ای در چاد که از هفته گذشته آغاز شده است، تاکنون 100 کشته بر جای گذاشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۷:۳۸    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه عده ای از نمایندگان نزدیک به دولت دنبال استیضاح وزیر بهداشت بودند، از منتفی شدن این مسئله خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۷:۲۶    
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: مشکل صدور کارت بانکی برای اتباع خارجی دارای مدارک اقامتی معتبر از جمله کارت آمایش، دفترچه اقامت، گذرنامه با روادید، دفترچه پناهندگی و... مرتفع شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۷:۲۳    
قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به کمبود نهاده ها به دلیل شرایط اقلیمی استان در سال جاری گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۷:۰۸    
رئیس قوه قضائیه گفت: اولین وظیفه قاضی حکم صادر کردن نیست. قاضی اگر اختلافی می بیند، اولین وظیفه اش این است که راهکارهایی برای رفع این اختلاف و صلح و سازش بین طرفین دعوا پیدا کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۶:۵۶    
رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان خراسان رضوی گفت: مراسم گلریزان ماه مبارک رمضان امسال توسط خیران استان برای آزادی 539 زندانی و محکوم جرایم غیرعمد به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۶:۵۶    
همزمان با ماه مبارک رمضان سلسله مباحث اعتقادی معاد در قرآن توسط تولیت آستان قدس رضوی، به صورت زنده در فضای مجازی منتشر می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۶:۴۷    
رئیس هیات روسیه در مذاکرات برجام از دیدار با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و گفت وگو پیرامون رفع تحریم ها و اجرای کامل این توافق خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۶:۴۴    
دولت انگلیس قصد دارد تا قوانین جدید و سختگیرانه ای را به اجرا بگذارد که بر اساس آن جاسوس های خارجی مستقر در این کشور تحت تعقیب قرار گرفته و یا اخراج شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۶:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه از تلاش دولت بایدن برای تفکیک تحریم های دوران ترامپ به هسته ای و غیر هسته ای خبر داد. موضوعی که با واکنش هیئت مذاکره کننده ایران در وین روبرو شده است
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۶:۳۸    
زمان بندی خروج کامل نظامیان آمریکایی از افغانستان به صورت رسمی از طرف رئیس جمهوری آمریکا اعلام شده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۶:۳۲    
طرح جدید شهرداری تربت جام برای تغییرات ترافیکی میدان شهدا و خیابان 22 بهمن و یک طرفه کردن خیابان مشکلاتی برای مردم به وجود آورده و باعث گلایه مندی شهروندان تربت جام شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۶:۱۴    
مهدی فرجی تهیه کننده سریال نون.خ ضمن تأیید ابتلای سعید آقاخانی به کرونا درباره وضعیت دیگر عوامل این سریال توضیحاتی ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۵:۵۶    
سیستان و بلوچستان-نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان گفت: برای برقرار بودن صلح و آرامش در جامعه نیاز است تا بزرگان و ریش سفیدان طوایف تمام تلاش خود را برای جلوگیری از درگیری های درون و ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۵:۵۳    
مادر شهیدان سیدجعفر و سیدرضا ثقة الاسلام علوی بجستانی از استان خراسان رضوی پس از سالها تحمل دوری از فرزندان شهیدش، آسمانی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۵:۴۷    
زنجان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با توجه به افزایش تجمع در مراکز پخت نان و شیرینی فروشی ها در ستاد استانی مقابله با کرونا تعطیلی این مراکز یک ساعت قبل از افطار داده شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۵:۴۴    
هوشنگ منصور خاکی بازیگر قدیمی سینما در سن 77 سالگی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۵:۴۱    
گیلان- معاون اجتماعی پلیس استان گیلان درباره سرقت با شگرد تزریق ویروس کرونا به شهروندان هشدار داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۵:۴۱    
پایگاه اطلاع رسانی شورای ائتلاف عصر یکشنبه(29فروردین ماه) با حضور اعضای هیئت رئیسه و کمیته رسانه این شورا رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۲    
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: موضوع 430 مورد از موقوفات این استان به ماه مبارک رمضان اختصاص دارد که در محل بقاع متبرکه، مساجد و اماکن موقوفی اجرا می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۲    
توافق چند تیم بزرگ و ثروتمند اروپایی برای برگزاری سوپرلیگ اروپا، جهان فوتبال را تحت تأثیر قرار داده و همه علیه آن موضع گیری کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۹    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از کاهش 95 درصدی پروازهای بین ایران و ترکیه خبر داد و گفت: برنامه ای برای قطع این پروزها نداریم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۹    
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: سرمایه گذاری روی طلا و سکه به شدت در بازار کاهش پیدا کرده است و تقاضا برای طلای آب شده و یا سکه در بازار نیز رو به کاهش بوده است که نشان می دهد که سرمایه ها ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۶    
بوشهر-فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تماس تلفنی با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، آمادگی این نیرو را برای کمک به زلزله زدگان شهرستان گناوه این استان اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۰    
سخنگوی اورژانس کشور از فوت 6 نفر در حادثه حریق تولید فوم در پردیس و مجروحیت و خسارات مالی شدید خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۴    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمار فوتی های کرونا در 24 ساعت گذشته را 398 نفر اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۸    
تدوین آئین نامه جدید مجوز تأسیس و فعالیت نگارخانه ها بعد از 20 سال در اداره کل هنرهای تجسمی انجام شد که فرآیند تدوین و ساماندهی این آئین نامه یک سال و نیم به طول انجامید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۲    
سنندج-رئیس اداره محیط زیست شهرستان بانه گفت: متخلف قاچاق توله شیر چهار ماهه که در آبان ماه سال گذشته قصد داشت آن را از کشور خارج کند 300 میلیون ریال جریمه شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۹    
محمدعلی بهمنی از بیمارستان مرخص شده و دوره نقاهت را در خانه می گذراند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۹    
مراسم تشییع پیکر سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پیش از ظهر امروز در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۶    
فرماندار سبزوار گفت: به منظور حمایت از تولید و جذب سرمایه گذاران ضمن حذف برخی قوانین مزاحم باید پاسخ به استعلامات تسریع شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۳    
بندرعباس -مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری هرمزگان گفت: اتباع خارجی متقاضی سفر به این استان هم به مانند شهروندان ایرانی مشمول محدودیت های کرونایی می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۳    
رئیس انجمن سنگ آهن ایران، نگرانی ها نسبت به اتمام ذخایر سنگ آهن کشور تا حدود دو دهه آینده را قابل رفع و مدیریت دانست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۰    
شورای روابط خارجی اتحادیه اروپا امروز جلسه ای به ریاست جوزپ بورل با وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا خواهد داشت که مذاکرات وین از موضوعات مطرح در این جلسه خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۷    
مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: تسهیل گری و حمایت های لازم از کشت گلخانه ای استان به عنوان یک اولویت دنبال می شود و کشاورزان نیز همواره از این شیوه کشت به دلیل مزایایی که دارد استقبال ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۷    
به دلیل اوج گیری موج چهارم کرونا و ابتلای شماری از نمایندگان و کارکنان، مجلس شورای اسلامی دو هفته تعطیلی شد و جلسات علنی و کمیسیونها برگزار نمی شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۴    
مرکز ارتباط مردمی سازمان بورس با هدف بررسی پیشنهادها، شکایات و درخواست های سرمایه گذاران از نهاد ناظر راه اندازی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۵    
مراغه -جانشین فرمانده انتظامی مراغه گفت: اعضای باند کلاهبرداری اسکیمری با پنج فقره کلاهبرداری به ارزش 420 میلیون تومان در این شهرستان دستگیر شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۵    
کرمان- صف های انتظار برای خرید کالاهای اساسی حالا از مقابل فروشگاه های پروتئینی به مقابل فروشگاه های مصالح ساختمانی تغییر محل داده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۲    
یزد – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه میزان مراجعه افراد به مراکزدرمانی استان درحال افزایش است گفت : بستری های مشکوک به کووید 19 دربیمارستان های استان هم اکنون به 597 نفررسیده است .
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۲    
همدان - حسینی بیدار، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از انجام سه طرح تحقیقاتی با هدف ارتقاء کیفیت پساب تصفیه خانه فاضلاب همدان با همکاری نهادهای دانشگاهی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۶    
اصفهان-فرماندار سمیرم در جنوب اصفهان گفت: همه خانوارهای عشایری به محض ورود به ییلاق و مراتع این شهرستان غربالگری خواهند شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۶    
امروزه ما از رفتارهای هنجارشکنانه مثل روزه خواری در ماه رمضان ناراحت می شویم. اما اگر برخورد مناسبی نداشته باشیم، به مرور مقابله با آن سخت تر خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۰    
عضو هیات رییسه بنکداران مواد غذایی با اشاره به وضعیت قیمت کالاها در بازارگفت: با توجه به اینکه اولویت فروش روغن با فروشگاه های زنجیره ای است، شاهد کمبود عرضه روغن در سطح خرده فروشی ها هستیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: ما شاهد مطالبه اقشار مختلف از آقای رئیسی برای حضور در انتخابات هستیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۱    
مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در محموله جدید از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی 33 هزار و 370 واکسن کرونا به دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحویل ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۰۸    
اهواز-فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب غرب از کشف یک محموله جنگی شامل 21 قبضه سلاح کلاش و 7هزار فشنگ کلت کمری توسط سربازان امام زمان(عج) اداره اطلاعات در مرزهای خوزستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۳:۵۰    
وزیر بهداشت با اعلام خبر تزریق یک میلیون دوز واکسن کرونا گفت: معترض شیوه های توزیع واکسن کوواکس هستیم
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۷    
یزد- نیروی انتظامی استان یزد طی روزهای اخیر موفق به کشف و توقیف 21 هزار و 500 قطعه مرغ زنده قاچاق در جریان بازرسی از هشت کامیون در محورهای ابرکوه و اردکان شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۷    
به همت مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی طی سال گذشته 90 هزار محصول فرهنگی با موضوع سیره رضوی تولید شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۷    
عضو شورای قیمت گذاری محصولات استراتژیک کشاورزی، کاهش 50 درصدی بارندگی را پایانی بر خودکفایی و زمینه ساز واردات گسترده گندم، دانه های روغنی به ویژه کلزا و بسیاری دیگر از اقلام کشاورزی دانست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۴    
نماینده روسیه در وین در پیامی توییتری با ارزیابی مثبت از روند نشست وین، گفت که مذاکرات به مرحله تهیه پیش نویس رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۱    
سال 1399 از آن سال هایی بود که با وجود آنکه بسیاری از صنایع با مشکلات متعدد اقتصادی دست و پنجه نرم می کردند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: استیضاح وزیر بهداشت به هیئت رئیسه ارجاع شده اما اعلام وصول آن را به صلاح نمی دانیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۵    
سخنگوی شورای وحدت نیروهای انقلاب گفت: عمده پرونده های مهم در قوه قضائیه مستقیم با دولت مرتبط می شوند و اگر دولتی پاکدست حاکم شود قائدتا پرونده ها در قوه قضائیه سبک می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۲    
پیکر پاک سردار جانباز شهید سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در ستاد فرماندهی کل سپاه تشییع شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۶    
کوروش کمالی سروستانی ضمن تشریح برنامه های روز بزرگداشت سعدی در سال 1400 در هفت روز، این یادروز را ادای دینی به این شاعر عنوان کرد و به ارائه آماری درخصوص کارنامه سعدی پژوهی در سال 1399 پرداخت.
  • ۱