جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 5 فروردین 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 فروردین 1400 قدس آنلاین 2 فروردین 1400 قدس آنلاین 3 فروردین 1400 قدس آنلاین 4 فروردین 1400 قدس آنلاین 5 فروردین 1400 قدس آنلاین 6 فروردین 1400 قدس آنلاین 7 فروردین 1400 قدس آنلاین 8 فروردین 1400 قدس آنلاین 9 فروردین 1400 قدس آنلاین 10 فروردین 1400 قدس آنلاین 11 فروردین 1400 قدس آنلاین 12 فروردین 1400 قدس آنلاین 13 فروردین 1400 قدس آنلاین 14 فروردین 1400 قدس آنلاین 15 فروردین 1400 قدس آنلاین 16 فروردین 1400 قدس آنلاین 17 فروردین 1400 قدس آنلاین 18 فروردین 1400 قدس آنلاین 19 فروردین 1400 قدس آنلاین 20 فروردین 1400 قدس آنلاین 21 فروردین 1400 قدس آنلاین 22 فروردین 1400 قدس آنلاین 23 فروردین 1400 قدس آنلاین 24 فروردین 1400 قدس آنلاین 25 فروردین 1400 قدس آنلاین 26 فروردین 1400 قدس آنلاین 27 فروردین 1400 قدس آنلاین 28 فروردین 1400 قدس آنلاین 29 فروردین 1400 قدس آنلاین 30 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۰:۰۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رشد 19 شاخه صنعتی کشور در سال 1399 گفت: حدود 6 میلیارد دلار از ناحیه ممنوع کردن واردات کالاهای غیر ضروری که به فرمایش مقام معظم رهبری رخ داد صرفه جویی کردیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۸:۰۹    
با وجود وعده مسئولان برای افزایش عرضه مرغ، همچنان شاهد صف های طولانی دریافت مرغ دولتی هستیم که در برخی موارد این کالا با نرخ بالاتر هم عرضه می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۲    
وزیر امور خارجه چین به منظور دیدار با مقامات کشورمان وارد تهران شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۸    
رئیس کل گمرک گفت: سال گذشته در مجموع 145 میلیون و 700 هزار تن کالا به ارزش 73 میلیارد دلار از مبادی کشور صادر و وارد شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۴:۰۹    
هفتم، هشتم، نهم و دهم فروردین ماه محافل جشن نیمه شعبان با حضور اردو زبانان و عرب زبانان در حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۴:۰۰    
همه هیئات اقدام کنند، تا نیمه شعبان احیاء شود تا به همت مؤمنین و مؤمنات این سال بهتر از سال های قبل، اقامه شعائر میلاد آن حضرت بشود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۷    
بیشتر ارزهای مهم دیجیتالی از جمله بیت کوین ریزش سنگینی را تجربه کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۱:۵۹    
وزیر کار رفاه و تعاون اجتماعی اعلام کرد: در 3 سال گذشته، سن مدیریت عالی را در وزارت کار 12 سال کاهش دادم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۱:۳۲    
بر اساس نامه وزارت بهداشت و نیز کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا، اتاق اصناف ایران ابلاغیه ای در خصوص رعایت جدی پروتکل های بهداشتی و اخطار به واحدهای صنفی و مردم صادر و اعلام ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۱:۲۶    
خراسان جنوبی- معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی اظهار کرد: فروش عمده مرغ گرم در واحدهای صنفی مواد پروتئینی، سوپرمارکت و فروشگاه های موادغذایی ممنوع است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۱:۰۸    
باد شدید با سرعت 86 کیلومتر در ساعت سبزوار و برخی مناطق اطراف آن را درنوردید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۱:۰۵    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست تربت جام از اطفای حریق 2هکتار پوشش گیاهی سایت پرورش آهو چشمه گل پس از سه ساعت تلاش مأمورین یگان حفاظت، همیاران محیط زیست، مأموران آتش نشانی این شهرستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۰:۵۶    
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: با پیگیری برای حل مشکل تامین برق طرحهای توسعه واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاویان شهرستان فریمان این استان پست فوق توزیع برق این شهرک به میزان 30 مگا ولت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۰:۵۳    
فرمانده نیروی پدافند هوایی با بیان اینکه در دفاع از اقتدار جمهوری اسلامی ایران محکم خواهیم ایستاد، گفت: تاکنون هیچ دشمن و ابرقدرتی به خودش جرات نداده که چشم طمعی به ایران اسلامی ما داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۸    
گیلان -مدیرعامل هلال احمر گیلان، از باران شدید در اشکور رحیم آباد و طغیان رودخانه روستای پلام خبر داد و افزود: طبق گزارشات حادثه جانی اتفاق نیفتاده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۲    
خوزستان- رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از تشکیل کمیته بحران در پی تکمیل ظرفیت بیمارستان های جنوب غرب خوزستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۰:۰۳    
آمار جهانیِ مبتلایان به کروناویروس تاکنون به 126 میلیون و 68 هزار و 653 نفر رسیده و مرگ دو میلیون و 767 هزار و 376 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۰۹:۵۴    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به بدعهدی طرف های غربی برجام برای اجرای تعهداتشان و تلاش برای احیا این توافق بین المللی تاکید کرد: در خصوص آنچه باید برای احیای برجام انجام گیرد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۰۰:۲۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی کنایه آمیز به ماه عسل اروپا و دولت بایدن و در توصیه ای دوستانه به تروئیکا و اتحادیه اروپا گفت: کمی دل و جرأت به خرج دهید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۰۰:۲۰    
نتیجه نهایی انتخابات رژیم صیهونیستی از تداوم بن بست سیاسی در فلسطین اشغالی حکایت دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۰۰:۱۷    
منابع خبری از اصابت موشک به کشتی متعلق به یک شرکت صهیونیستی در دریای مکران خبر داده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۰۰:۰۲    
وزیر امور خارجه ایران با اشاره به فکت شیت زمان بندی اجرای توافق هسته ای نوشت: این فکت شیت بدون شک فراموشی تاریخی را تصحیح می کند و سوابق را تنظیم می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۳:۵۹    
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین هم گفت که حال پوتین رئیس جمهوری روسیه پس از تزریق واکسن کرونا خوب است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۲:۴۷    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هشدار داد: تعداد موارد سرپایی ابتلا به کرونا در برخی از مراکز خدمات جامع سلامت این دانشگاه افزایش محسوسی داشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۳:۳۲    
ادامه روند افزایش شمار بیکاران در آمریکا در حالی رخ می دهد که بیشترین واکسن بیماری کووید 19 در ایالات متحده توزیع شده و انتظار میرفت که با توزیع بیشمار واکسن اقتصاد آمریکا بتواند تا حدودی مسیر بهبودی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۳:۲۶    
یکی از والدین به اسکای نیوز گفت که کاریکاتور یادشده برگرفته از نشریه فرانسوی شارلی ابدو است که انتشار آن چند سال پیش با اعتراض گسترده مسلمانان سراسر جهان روبرو شد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۳:۱۷    
روزنامه آلمانی با اشاره به تعدادی رویداد نشان می دهد که راهبرد مربوط به اقدامات یک جانبه توسط واشنگتن کاملاً کنار گذاشته نشده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۲:۴۱    
رهبر معظم انقلاب امسال نیز مانند بسیاری از صحبتهای اخیرشان به موضوع جوان و انقلابی گری و جهادی بودن برای ساخت کشور اشاره کردند. ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۱:۴۷    
برای شروع ساخت بیمارستان 540 تختخوابی به 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت مساعدت رئیس جمهور می توان این طرح را که در یکی از مناطق محروم مشهد مقدس است آغاز نمود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۱:۴۱    
بررسی نقشه ها و مدل های هواشناسی طی 24 ساعت آینده افزایش سرعت وزش باد گاهی وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در سطح استان در برخی نواحی وزش باد خیلی شدید همراه با گرد و خاک و احتمال بروز خسارت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۹:۵۳    
اکنون مجوز تولید در شهرک های صنعتی یک روزه صادر می شود و به دنبال این هستیم که قوانین شهرک های صنعتی را خیلی روان تر کنیم و امسال این کار را خواهیم کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۹:۴۷    
در فهرست مربوط به AFC در بازه زمانی مذکور، چونبوک موتورز کره جنوبی، الهلال عربستان و اولسان هیوندای کره جنوبی به ترتیب در رده های اول تا سوم جای دارند
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۹:۴۷    
پس از اعلام جریمه 20 میلیون تومانی میلاد سرلک به دلیل منتشر شدن عکس بدون ماسک وی در یک محیط عمومی، این بار علی شجاعی هم به دلیلی مشابه و باتوجه به قوانینی که در این تیم وجود دارد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۹:۴۴    
تلاش ها برای شناور ساختن این کشتی باربری با 8 یدک کش غول پیکر از جمله یدک کش برکه 1 با نیروی کششی 160 تن ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۷:۵۰    
استاندار خراسان رضوی گفت: ظرفیت بسیاربالای روستای بسک به همراه روستای بایگ در تولید 70درصد ابریشم کشور نقش مهمی در انتخاب بسک به عنوان تنها روستای ملی در خراسان رضوی داشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۶:۴۴    
آتش سوزی، بیش از 1میلیارد ریال به آرامگاه امام زاده سیدابراهیم روستای سینی کهنه شهرستان کلات خسارت وارد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۷:۱۷    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پارسال با محوریت سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی و بهره گیری از 500 مشاور، هزار و 485 واحد تولیدی راکد و تعطیل در کشور به چرخه تولید بازگشتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۷:۰۵    
خطیب حرم مطهر رضوی با بیان اینکه حضرت علی اکبر(ع)، بهترین الگوی قرآنی برای جوانان است، گفت: یکی از مهمترین افتخارات زندگی ایشان پرورش یافتن در مکتب توحید بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۷:۰۵    
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام توئیتی را در انتقاد از عملکرد دولت منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۷:۰۲    
ثبت نقل و انتقال چک های جدید در سامانه صیاد از 5 فروردین ماه 1400 اجباری است. این چک ها، بدون ثبت در سامانه صیاد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۶:۵۹    
وزارت امور خارجه آمریکا امروز پنجشنبه ضمن استقبال از ورود چهار کشتی حامل مشتقات نفتی به بندر حدیده، از طرف های یمن خواست تا برای حل بحران چند ساله در این کشور پای میز مذاکره بیایند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۶:۳۲    
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار اینترنتی به شیوه فیشینگ به ارزش 31 میلیارد و 700 میلیون ریال خبر داد و گفت: متهم بیش از هزار و 146 کارت بانکی را نیز هک کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۶:۲۶    
بازگشت کاوه رضایی به استقلال می تواند یک انتقال مهم برای آبی ها باشد، چرا که او در بلژیک شرایط خوبی ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۶:۲۰    
ارتش رژیم صهیونیستی در پی انتشار لیستی بیش از حد جامع از مکان های آزمایش کووید-19 در این منطقه، ناخواسته موقعیت جغرافیایی برخی از پایگاه های مخفی خود را فاش کرد ولی سریعا این خطا را اصلاح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۶:۱۴    
سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن 80 بیمار کووید19 در کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۶:۱۱    
حجت الاسلام والمسلمین نصوری با بیان اینکه ظهور به ابزار کار نیاز دارد و این جوان است که ظرفیت و ابزار آن را تامین می کند، گفت: دعا و ذکر صرف به کار جوان نمی آید ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۵:۳۸    
در آستانه روزی منتسب به جوانان، 50 نفر از جوانان برگزیده دوره های آموزشی بی نهایت به دعوت مؤسسه جوانان بنیاد کرامت رضوی از اقصی نقاط کشور به مشهد آمده اند تا ضمن در میان گذاشتن دغدغه ها و مطالبات ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۵:۳۵    
براساس تصمیم کمیته ستاد مقابله با کرونای استان خراسان رضوی و در آستانه نیمه شعبان و ایام چراغ برات، آرامگاه خواجه ربیع و بهشت ثامن حرم مطهر رضوی تعطیل است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۳:۵۰    
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران گفت: به منظور شتاب بخشی در امر انتقال و توزیع به موقع مرسولات پستی، ظرفیت ناوگان حمل نقل شهری این شرکت 100 درصد افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۳:۵۰    
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: واکسیناسیون نیروهای کارگری با اولویت پاکبانان حوزه معاونت خدمات شهری در برابر بیماری کرونا در مشهد آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۳:۴۴    
سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی اعلام کرد آماده حمایت و ارائه خدمات خاص به بیماران کرونایی اصحاب رسانه این استان است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۹    
رییس جمهوری با بیان این که تا پایان دولت افتتاح ها ادامه دارد، گفت: افتتاح طرح ها نشانه بسیار خوبی به عنوان تولید، نشاط ملی و شکست تحریم دشمنان است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۰    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین با اشاره به سفر قریب الوقوع وانگ یی وزیر خارجه چین به تهران، روابط دو کشور را مبتنی بر مشارکت جامع راهبردی توصیف کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اقدامات زیر ساختی فنی و حقوقی در سال 1399 از آمادگی دولت برای برداشتن گام های بلند در جهت تسهیل سرمایه گذاری در بخش تولید خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۲:۱۷    
محمدفیلی، بازیگر سینما و تلویزیون که در حال ایفای نقش در سریال رعد و برق با کارگردانی بهروز افخمی است، عقاید این کارگردان درباره ماسک نزدن را درست می داند!
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۲:۰۸    
حضرت علی اکبر(ع) جوانی زیبارو، خوش بیان، شجاع، صبور، غیور و مؤمن بود به طوری که در کربلا هم کمالات بنی هاشم را می شد در ظاهر و شخصیت ایشان مشاهده کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۱:۵۶    
رئیس بیمارستان تخصصی کودکان دکتر شیخ مشهد گفت: متأسفانه 90 درصد کودکان مبتلا به کووید 19 این ویروس را از طریق حضور در جمع های فامیلی گرفته اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۱:۵۳    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه روز چهارشنبه گفت که کشورش قصد دارد تا تعداد دوستانش را افزایش دهد و منطقه را تبدیل به یک "جزیره کوچک صلح" کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۱:۵۰    
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: پیش بینی می شود طی ساعات آینده با افزایش سرعت وزش باد همراه با بروز پدیده گرد و خاک کیفیت هوای استان کاهش یابد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۱:۴۷    
منابع محلی از ترور "محمود الورفلی"، فرمانده نظامی نیروهای موسوم به ارتش "ملی" لیبی خبر دادند. وی یکی از کسانی است که از سوی دادگاه کیفری بین الملل تحت تعقیب بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۱:۴۷    
استاندار خراسان رضوی گفت: فرآوری خرد و راه اندازی صنعت تبدیلی متناسب با وضعیت منطقه کدکن باید برنامه ریزی شود و مهمترین اولویت ما اشتغال و حمایت از کارآفرینان است و برای این موضوع طرح ها و برنامه ها ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۱:۴۴    
در فاصله چهار ماه مانده به بازی های المپیک توکیو امروز پنجشنبه مشعل این بازی ها در فوکوشیما روشن شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۱:۳۸    
بنابر آماری که فوربز هر ساله ارائه می کند میلیاردرها سالانه در یک شهر جمع می شوند و بنابر این آمار نزدیک به 26 درصد از جمعیت میلیاردرهای دنیا 10 شهر بزرگ دنیا را برای زندگی انتخاب می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۱:۳۵    
بلینکن تکرار کرد که آمریکا به دنبال توافقی طولانی تر و قوی تر با ایران است تا به سایر موضوعات از جمله برنامه موشکی و آنچه او رفتارهای بی ثبات کننده ایران در خاورمیانه خواند بپردازد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۱:۱۴    
کرج -رییس اداره بهزیستی شهرستان فردیس که با اجرای طرحی ویژه تمام کودکان خیابانی در این شهرستان جمع آوری و ساماندهی شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۰:۵۹    
سنندج -مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: تاکنون 68 خانه هلال در نقاط مختلف استان راه اندازی شده که براساس برنامه ریزی به 100 مورد افزایش خواهد یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۰:۴۱    
قم- همه ساله به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) صدها هزار عاشق دلداده راهی قم و مسجد جمکران می شوند تا دل های خود را صیقل دهند اما متأسفانه امسال به دلیل ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۰:۳۵    
بجنورد_ جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین از برخورد یک دستگاه خودرو 206 در روستای فریمان با گاردریل سمت راست جاده و کشته شدن یک نفردر این شهرستان خبر داد .
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۰:۳۵    
شیراز- شیراز که شهره به شهر شعر، ادب، گل وبلبل است همه ساله با خیل عظیم گردشگران از سراسر کشور روبروست اما از سال گذشته تاکنون سایه کرونا بر روی صنعت گردشگری این شهر سنگینی می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۰:۲۶    
رابرت کولویل، سخنگوی شورای حقوق بشر سازمان ملل در بیانیه ای گفت: ما تأیید می کنیم که جزئیات گزارش روزنامه گاردین در مورد تهدید اگنس کالامارد دقیق است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۰:۱۴    
خوزستان-رئیس پلیس راه خوزستان از آغاز اعمال قانون برای خودروهای با پلاک غیر بومی در شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۰:۰۸    
تهران-دانشگاه امیرکبیر شرط بازگشت دانشجویان خوابگاه بعد از تعطیلات نوروز را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۰:۰۲    
نوسان قیمت گوشت مرغ ظرف 75 روز اخیر به کمبود آن در خراسان رضوی یکی از استانهای تولیدکننده آن انجامید و گرچه مسوولان جهاد کشاورزی وعده تقویت نظارت و حل این مشکل را در آخرین روز سال 1399 دادند اما ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۹:۵۹    
فارس-رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز گفت: افراد سودجویی که اقدام به برداشت خاک جنگلی از منطقه "مُله گاله" کرده بودند، دستگیر شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۹:۵۰    
326 حلقه چاه آب غیرمجاز ظرف یک سال اخیر در شهرستان های سبزوار، داورزن، جوین، جغتای، خوشاب و ششتمد واقع در غرب خراسان رضوی مسدود شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۹:۴۷    
کرمانشاه-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: آمادگی داریم در صورت درخواست و تصویب ستاد کرونا استان، تیم های بهداشتی برای غربالگری این بیماری در مرزهای "خسروی" و "پرویزخان" مستقر کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۹:۴۱    
رییس شرکت غله و خدمات بازرگانی سبزوار گفت: بر خلاف برخی شایعات کذب و بی اساس هم اینک هیچ مشکلی در زمینه تامین و توزیع آرد مورد نیاز نانوایی های این شهرستان وجود ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۹:۳۵    
آیت الله علم الهدی عیددیدنی متفاوتی در بهار امسال داشت و در حاشیه شهر مشهد به دیدار مستضعفین رفته و به بچه های آنان عیدی داده ...