یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۸:۵۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 3 اردیبهشت 1401 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 31 فروردین 1401 قدس آنلاین 31 خرداد 1401 قدس آنلاین 31 تیر 1401 قدس آنلاین 31 مرداد 1401 قدس آنلاین 31 شهریور 1401 قدس آنلاین 30 مهر 1401 قدس آنلاین 30 آبان 1401 قدس آنلاین 30 آذر 1401 قدس آنلاین 11 دی 1401 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 2 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 3 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 4 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 5 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 6 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 7 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 8 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 9 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 10 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 11 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 12 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 13 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 14 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 15 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 16 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 17 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 18 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 19 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 20 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 21 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 22 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 23 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 24 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 25 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 26 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 27 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 28 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 29 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1401 
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۷    
معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: بررسی هفته اول اردیبهشت مصادف با هفته 114 همه گیری کرونا نشان می دهد که در سه استان قم، کرمانشاه و زنجان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۴:۰۴    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 17 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۰    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته، 1307 بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شده و از این میان 251 نفر از آنها در مراکز درمانی بستری شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۵    
مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، عوامل امدادی جمعیت هلال از شعبه و پایگاه های شهرستان های مذکور به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تا زمانی که همه دستگاه ها به پایگاه رفاه ایرانیان متصل شوند، دهک بندی در سیستم به صورت محتاطانه انجام می شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۲    
به مناسبت فرارسیدن شب های قدر سخنان رهبر معظم انقلاب را در خصوص این ایام و ماه رمضان، در این فیلم مشاهده می کنید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۰    
دادستان دیوان محاسبات کل کشور از هزار و 816 فقره گزارش تخلف در بخش های فنی و حسابرسی دیوان، گزارش مردمی و مراجع رسمی با توجه به تفریغ بودجه سال 1399 خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۰    
درصد مخاطب تلویزیون و سریال های آن در رمضان 1401 نسبت به سال های گذشته، کم شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۴    
سریال امام علی(ع) از آثار ماندگار درباره تاریخ صدر اسلام است که توانست با مخاطبان بسیار ارتباط برقرار کند اما با این وجود، کمبود تولید آثاری مانند این به شدت احساس می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۰۹:۲۸    
مجید ملامحمدی، نویسنده و رمان نویس که کار دینی و آئینی برای اهل بیت (ع) انجام می دهد، می گوید: خیلی دوست دارم در این ژانر کار کنم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۳:۵۸    
مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: علت تغییر رنگ آب در رودخانه زاینده رود آلودگی نفتی نیست .
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۳    
ملی پوش رویینگ ایران به کشور آذربایجان مهاجرت کرد. رییس فدراسیون قایقرانی می گوید که او دغدغه استخدام داشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۰    
گزارش های جدید خبر از تلاش سامسونگ برای همکاری با اپل در تراشه Apple M2 را می دهند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۳:۱۹    
محققان موسسه ملی استانداردها ی آمریکا نسبت به مصرف نوشیدنی گرم در لیوان های یکبار مصرف هشدار دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۵    
یک روانشناس درباره چرایی تمایل برخی نوجوانان به تنها ماندن در خانه و همراهی نکردن والدین برای رفتن به تفریح و یا مهمانی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۲:۵۶    
یک روزنامه انگلیسی نوشت که رژیم صهیونیستی همزمان که با تهدیدات بیشتری مواجه می شود، آمادگی کمتری برای مقابله با آن ها دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۲:۵۰    
آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد اظهار داشت: دستکم نیمی از جمعیت جهان در بخشی از سال با کمبود شدید آب مواجه هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۴    
ترکیه اعلام کرد حریم هوایی خود را بر روی هواپیماهای روسیه که حامل نظامیان روسی به مقصد سوریه هستند، بسته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۲:۳۲    
مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت: همزمان با فصل برداشت گل محمدی، 210 تن محصول از گلستان های این شهرستان برداشت شد که حدود 25 تن بیشتر از سال گذشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۹    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: فلسفه اصلی عزاداری و یادآوری مصادیق مظلومیت اهل بیت (ع) در این است که این برای شیعیان در هر دوران نشانه عبرتی باشد تا از تکرار دوباره این شرایط در دوران خود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۳    
داوری گفت: یکی از موضوعاتی که وجود داشت عدم تمکین مالکان و بهره برداران بود و ورود دستگاه قضا به این مساله امیدوار کننده است و باعث تسریع در فرایند رسیدگی به این ساختمان ها است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۷    
تیم فوتبال پورتیموننزه امشب مقابل حریف به برتری دست یافت .
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۱    
حجت الاسلام رئیسی در بازدید از مجموعه صنایع لبنی کاسپین با ابراز ناراحتی از راکد بودن آن، دستور داد مشکل سرمایه در گردش این مجموعه بلافاصله با هماهنگی بانک برطرف شده و حداکثر تا یک ماه آینده به ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۸    
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: نمایشگاه دستاوردهای تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی 19 الی 21 اردیبهشت ماه در تاشکند برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۹    
ستاره ایرانی در دیدار لورکوزن و گروترفورث به بهترین بازیکن زمین نام گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۶    
کارشناس حوزه بورس کالا گفت: عرضه خوردو در بورس کالا گامی بسیار مهم است که اگر شامل تمام محصولات خودروسازها شود می تواند حرکتی بزرگ برای حذف قرعه کشی باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۰    
وزیر خارجه فنلاند روز شنبه تاکید کرد که این کشور در ارسال درخواست برای عضویت در پیمان نظامی ناتو نباید تاخیر کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۳    
رئیس سازمان دامپزشکی گفت: با همکاری در ستاد سازمان و شبکه توزیع، ایام نوروز امسال بدون نیاز به تشکیل قرارگاه مرغ و تشکیل صف گذشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۲    
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: انفجارهای پی درپی در مدرسه ها و حسینیه ها و مسجدهای افغانستان دل هر انسانی را به درد می آورد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۶    
منابع رسانه ای اعلام کردند که طی هفته گذشته و به دنبال تحولات اراضی اشغالی 2 فلسطینی شهید و 12 صهیونیست زخمی شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۳    
یک مقام مسئول بانک مرکزی گفت: از متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری و مسکن اعتبار سنجی می شود، اگر اعتبار کافی موجود باشد، حتی به ضامن هم نیازی نیست و با سفته مراحل پرداخت انجام خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۱    
پیکر مطهر پاسدار شهید محمود آبسالان محافظ فرمانده تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی در زاهدان تشییع و خاکسپاری شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۰:۰۵    
رادیو رژیم صهیونیستی امروز از سرنگون شدن یک بالگرد این رژیم در نزدیکی شهر صفد واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۰    
فرمانده هنگ مرزی تایباد آخرین وضعیت امنیتی مرز مشترک ایران و افغانستان را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۴    
اندونزی صادرات روغن پالم را ممنوع کرد و نگرانی از افزایش قیمت جهانی مواد غذایی بیشتر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۲    
حجت الاسلام رئیسی گفت: دولت حمایت می کند تا ظرفیت این مرکز به 2 برابر افزایش پیدا کند که به این وسیله امکانات بیشتری در کنار مددجویان قرار بگیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۲    
معاون سفیر ایران در کابل و هیئت همراه ضمن دیدار با خانواده شهدای حوادث تروریستی اخیر افغانستان، پیام تسلیت و ابراز همدردی رهبر انقلاب و جمهوری اسلامی را به آنان ابلاغ کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۳    
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه شاهد هستیم بهانه هایی از سوی خودروسازان برای توجیه کیفیت و ایمنی پایین خودروها طرح می شود که مردم را بیشتر عصبانی می ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۰    
رئیس آژانس فضایی روسیه از قصد مسکو برای استقرار موشک های بالستیک سارمات تا پاییز خبر داد؛ موشک هایی که قادر به حمل 10 یا بیشتر کلاهک اتمی است و می تواند اهدافی را هزاران مایل دورتر هدف قرار دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۱    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخی از تبلیغات منتشر شده نظیر فروش سلاح، فشنگ، مسائل غیراخلاقی و ... در فضای مجازی انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۸    
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر فولاد چنین شرایطی را اکنون در آسیا دارد و قهرمانی هایی که به دست آورده است، مهم ترین عاملش نکونام است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۵    
یک استاد حوزه گفت: از خداوند بخواهیم که راهنمایی های خودش را برای ما بفرستد و زمانی که راهنما ارسال می کند شرایطی فراهم کند آن را ببینیم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۳    
منابع خبری سوریه از کشته و زخمی شدن چند نفر از شبه نظامیان گروه مسلح موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) در حمله راکتی افراد ناشناس به شرق دیرالزور خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۷    
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با تاکید بر این که هلال احمر آماده خدمت رسانی به زائرین حج است از ممنوعیت اعزام افراد بالای 65 سال به حج خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۸    
عضو هیات مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان گفت: آب زاینده رود در اواخر فروردین امسال با تاخیر به مزارع شرق اصفهان رسید و تداوم جریان آن برای به ثمر رسیدن محصول گندم ضروری است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۲    
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان، گفت: در تماسی که با وزارت کشور و دفاع طالبان صورت گرفت تاکید شد که اقدامات باید متوقف و موضوع در چارچوب کمیسیون عالی مرزی و مدرنیزاسیون اسناد دو کشور حل و ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۶    
کارشناس هواشناسی گفت: برای روزهای دوشنبه و سه شنبه هشدار در سطح نارنجی برای برخی از شهرهای کشور صادر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۷    
حمید شاه آبادی، معاون سیما از پشت صحنه دو مجموعه تلویزیونی "نجلا 2" و "حکم رشد" که هر دو محصول شبکه سه سیما هستند، بازدید کرد و از نزدیک در جریان ساخت آنها قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بررسی وضعیت ویزیت پزشکان در جلسه فردای هیات دولت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۵    
رئیس جمهور کشور طی بازدید سرزده ای که از غرب استان تهران داشت در مرکز ترک اعتیاد اخوان صفادشت ملارد حضور یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۹    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور از یک طرفه شدن محور چالوس و آزادراه تهران شمال خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۳    
حجت الاسلام قرائتی با اشاره به ذکری نجات بخش راهی برای استجابت دعا را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۴    
بازیکن اسبق تیم ملی ایران معتقد است نیمکت تیم ملی فوتبال ایران و جایگاه مدیریت تیم ملی جای چهره های شناخته شده و مورد قبول اهالی فوتبال است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۸    
شهر بیت المقدس امروز شاهد تنتش آفرینی مأموران صهیونیستی علیه زائران مسیحی کلیسای رستاخیز بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۵    
در پی بروز برخی اختلافات در مرز با کشور افغانستان، مرز دوغارون موقتاً بسته شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۲    
رئیس جمهور کشور به صورت سرزده از محله محمدآباد شهرقدس بازدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۸    
رحمان عموزاد با شکست قهرمان هندی به مدال طلا وزن 65 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا دست یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۵    
برخی منابع خبری از برگزاری پنجمین دور مذاکرات ایران و عربستان در بغداد خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۳    
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: تردد وسیله نقلیه از کرج به سمت چالوس لحظاتی پیش ممنوع شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۸    
مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهید پاسدار محمود آبسالان امروز در زاهدان برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۶    
همزمان با دومین شب پرفضیلت قدر، مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۷    
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و رهنمودهای مقام معظم رهبری، گفت: امروز هر کس امکان سخن گفتن و نوشتن دارد باید در عرصه جهاد تبیین فعال باشد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۵    
رژیم صهیونیستی از گسترش دامنه درگیری ها به دیگر شهرهای فلسطین اشغالی در پی تشدید تنش ها در قدس اشغالی و مسجدالاقصی ابراز نگرانی کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۶    
به گفته کارشناسان اقتصادی، بدهی خارجی برای هر کشوری هم می تواند اثرات مثبت به دنبال داشته باشد و هم اثرات منفی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۶    
دولت آمریکا به نقض شدید حقوق بشر در بحرین اعتراف و در همین رابطه وزارت خارجه آمریکا درگزارش سالانه خود برای سال 2021 بر وخامت اوضاع انسانی و حقوق بشر در بحرین تاکید کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۵    
رحمان عموزاد، علی سوادکوهی و محمدحسین محمدیان سه فینالیست ایران در 5 وزن اول کشتی آزاد قهرمانی آسیا هستند که امشب شانس کسب مدال طلا را در اولانباتور دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۲    
ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو در لیست بهترین مهاجمان دنیا قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۷    
باشگاه پرسپولیس پولی برای بازگرداندن علیرضا بیرانوند به چارچوب دروازه این تیم ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: شرط گواهی سوء پیشینه از بیش از 90 درصد مجوزهای کسب و کار حذف شد و بسیاری از افرادی که مرتکب جرمی شده و پس از طی دوره زندان به آغوش جامعه بازمی گردند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۸    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی روز یکشنبه (4 اردیبهشت) از خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۲    
رئیس باشگاه پورتو سرانجام به مقاله تند و توهین آمیز باشگاه اسپورتینگ لیسبون نسبت به مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو واکنش نشان داد و از نویسنده آن به شدت انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۹    
بزرگی و بزرگواری حضرت علی (ع) نه تنها در نگاه پیروان مکتب آن امام، بلکه از دید مشاهیر غیرمسلمان هم مثال زدنی است. مجله مهر حضرت علی(ع) را از زبان این مشاهیر توصیف می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۶    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، به برنامه واکسیناسیون کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: تاکنون 33 میلیون نفر دوز سوم را تزریق نکرده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۳    
منابع لبنانی به فرار شماری از زندانیان از زندانی در این کشور اشاره و اعلام کردند که جستجو برای یافتن آنها ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۲    
دیدار تیم فولاد خوزستان و الغرافه با برتری نماینده کشورمان به پایان رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۶    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: از 50 میلیون دوز واکسن کرونا که ذخیره سازی کرده ایم، 24 میلیون دوز آن چینی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۰۸:۱۳    
پلیس افغانستان اعلام کرد که طراح حمله به مسجد شیعیان در این کشور را دستگیر کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۰۸:۱۰    
سازمان ملل متحد خواستار تحقیقات فوری در مورد خشونت پلیس رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در مسجد الاقصی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۰۸:۰۷    
محمود آبسالان محافظ سردار الماسی فرمانده تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی زاهدان بر اثر تیراندازی به شهادت رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۰۸:۰۴    
مراسم دومین شب از لیالی قدر رمضان سال 1401 نیز گذشت. شبی که با بارش قطرات باران رحمت الهی در صحن و سرای امام مهربانی ها همراه بود و خبر از شبی پر از گشایش و بخشش می داد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۰۷:۵۸    
امیرعبداللهیان خطاب به مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد: آمریکا باید زیاده خواهی ها و تردید را کنار گذاشته و در مسیر واقع بینی و راه حل گام بردارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۰۱:۴۶    
آغاز مراسم قرآن به سر در حرم مطهر رضوی؛ شب شهادت امیرالمومنین علی (ع)
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۰۱:۴۰    
حجت الاسلام احمدی، امام جماعت مسجد امام خمینی شهرک طرق در گفت و گو با قدس آنلاین: یکی از مساجد فعال حاشیه شهر مشهد مسجد امام خمینی(ره) واقع در طرق است ...