دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۹:۰۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 17 اردیبهشت 1401 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 31 فروردین 1401 قدس آنلاین 31 خرداد 1401 قدس آنلاین 31 تیر 1401 قدس آنلاین 31 مرداد 1401 قدس آنلاین 31 شهریور 1401 قدس آنلاین 30 مهر 1401 قدس آنلاین 30 آبان 1401 قدس آنلاین 30 آذر 1401 قدس آنلاین 11 دی 1401 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 2 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 3 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 4 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 5 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 6 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 7 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 8 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 9 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 10 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 11 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 12 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 13 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 14 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 15 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 16 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 17 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 18 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 19 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 20 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 21 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 22 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 23 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 24 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 25 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 26 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 27 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 28 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 29 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1401 
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۰:۲۰    
وزیر اقتصاد در صفحه شخصی خود نوشت: وقتی پیشنهاد طرح هوشمندسازی یارنه را دادیم، دولت اجرای طرح درخصوص نان سنتی را به خود ما سپرد که از این هفته در برخی استان ها آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۱    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از2 هزار و 700 روستا طرح جهاد آبرسانی؛ عملیات آبرسانی 500 روستا تا پایان خرداد ماه سال جاری آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۶    
در جریان تظاهرات شهرک نشینان صهیونیست علیه کابینه بنت در شرق تل آویو، تظاهرکنندگان و نیروهای پلیس با هم درگیر شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۷    
معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد گفت: مردم یزد با ابتلای 24 درصدی در زمینه دیابت رتبه اول و با ابتلای 39 درصدی در زمینه فشار خون رتبه دوم را در کشور دارا هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه به اندازه 30 سال طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد، گفت: با استفاده درست، منطقی و عاقلانه از منابع، پروژه های ناقص و نیمه تمام تکمیل می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۵    
همراهی دولت و مجلس در آستانه یک سالگی است، اینکه ثمره این همراهی برای مردم و نظام جمهوری اسلامی چه بوده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۲    
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه از کشف انبار کالای احتکاری به ارزش 5 و نیم میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۰    
انتصاب اخیر یک بیمار جنسیتی در یکی از حساس ترین سازمان های آمریکا، بسیار جنجال برانگیز شده و با واکنش شدید مقامات و کارشناسان و حتی رسانه های این کشور مواجه شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۰    
آتش پیامدهای جنگ در اوکراین دامن اقتصاد کشورهای اروپایی از جمله آلمان را گرفته و گزارش ها حاکی است که قیمت مواد غذایی به طور روزافزون در این کشور رو به افزایش است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۷    
روزهایی که بر ما می گذرد، تداعی گر سالروز تاج گذاری رضاخان است. مقال پی آمده درصدد است تا برخی مختصات حکومت 20 سال وی را به اختصار بازخواند، امید آنکه مفید آید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۱    
در دفتری که از مجموعه شخصیت های مانا ، منتشره از سوی انتشارات سوره مهر به شما معرفی می کنیم، زندگی سیاسی دکتر سیدحسین فاطمی رجل نامور دوران نهضت ملی ایران ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۸    
چند هفته پیش خبر سفر خانواده رئیس مجلس به ترکیه به موضوع اصلی فضای رسانه ای کشور بدل شد و تحلیل های مختلفی را در پی داشت و دوقطبی رسانه ای پدید آورد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۸    
روزنامه شرق در سرمقاله خود به قلم سردبیر سابقش، احمد غلامی، دل بستن اصلاح طلبان به طبقه متوسط برای پیروزی در انتخابات را اشتباه دانسته و با مرور انتخابات سال 84 گفته که طبقه متوسط در آن زمان به محمود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۵    
از آفات مدیریت کلان کشور که همواره برای نظام و مردم هزینه تولید کرده است، کم توجهی و گاهی بی توجهی به اقناع سازی افکار عمومی و گزارش دادن به مردم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۲    
اقتصاد ایران چندسالی است که بیمار است و عوارض همین بیماری است که سفره و معیشت مردم را در مضیقه قرار داده است
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۹    
بی شک مسئله فلسطین [یکی از] مهم ترین و دردناک ترین مسئله جهان اسلام است و اهمیت دفاع از آرمان آزادی فلسطین بر کسی پوشیده نیست ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۶    
BBC فارسی و VOA، بی اعتنا به شرایط بحران زده آمریکا و انگلیس، نگران گرانی در ایران شدند!
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۶    
با کوشش های جبهه مقاومت در غرب آسیا به طور عام و ایران به طور خاص، انتظامِ داعش از هم پاشید و حکومتِ وحشتش پایان یافت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۱    
استاندار یزد گفت: سیل هفته گذشته، یکهزار و 264 میلیارد تومان به بخش های مختلف از جمله منازل مسکونی شهر یزد و روستاهای اطراف خسارت وارد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۸:۰۲    
1- در خبرها آمده است که خانم آلنا دوهان ، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور مربوط به تحریم های قهری و یک جانبه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۲:۰۵    
دفتر مطالعات سیاسی مرکز پژوهش های مجلس، در آستانه آغاز به کار دولت جدید در کره جنوبی، در گزارشی به بررسی مناسبات دوجانبه این کشور با جمهوری اسلامی ایران و ملاحظات مربوط به روابط آن ها پرداخته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۶    
سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای چگونگی شرکت در حج تمتع 1401 را صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۴    
معاون وزیر خارجه چین روز شنبه در سخنانی گفت که آمریکا سود زیادی از جنگ اوکراین به دست آورده و در حال قربانی کردن اروپاست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۱    
معاون اقتصادی رئیس جمهور ضمن تشریح ارزش یارانه نقدی و کالا برگ بابت توزیع عادلانه یارانه ارز 4200 تومانی، گفت: این یارانه به هشت دهک اختصاص می یابد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۸    
رئیس معزول فدراسیون فوتبال امروز با حضور در کمیته اخلاق پاسخگوی شبهات و ابهامات موجود بود و اعلام کرد برای تمامی موارد طبق قانون و بر اساس مصوبه هیات رئیسه اقدام شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۳    
وزیر کشور با بیان اینکه سرشماری اتباع اتباع غیرمجاز خارجی در ایران شروع شده است گفت: پس از اتمام سرشماری، اتباع افغان به نحو مناسب و متناسب با مقتضیات ملی و منطقه ای کشور ساماندهی می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۸    
رئیس جمهور به تلاش های دولت و هماهنگی با سایر قوا برای سامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: پس از هفت ماه کار کارشناسی متراکم و مشورت با نخبگان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۲    
قدس آنلاین نگاهی دارد به تیترهای صفحه اول روزنامه های جهان در روز شنبه هفتم می 2022 (هفدهم اردیبهشت ماه 1400)
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۰    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با پیشنهاد افزایش اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی برای مقابله اثرگذار با پدیده های بی ثبات کننده بازار و پایمال کردن حقوق مردم موافقت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۶    
نتیجه قرعه کشی بلیت فروشی مسابقات جام جهانی فوتبال با تاخیر از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال ایران اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۳    
امسال به هر کدام از زائران حج تمتع 200 یورو به عنوان ارز همراه پرداخت می شود که مبلغ این ارز هنوز مشخص نیست و باید از سوی بانک مرکزی اعلام شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۶    
تصویری با عنوان کارت یارانه نان در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که صحت ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۴    
پنجم شوال سالروز ورود حضرت مسلم بن عقیل(ع) به کوفه است. اگر چه ماجراهای زیادی در این بین رخ داد اما یکی از صحنه های حضور حضرت مسلم در کوفه به عنوان اوج قله اخلاق و مروت در تاریخ بشر به ثبت رسیده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۱    
مرور مواضع اعلامی و اعمالی رژیم ایالات متحده آمریکا در یک قرن گذشته با ادعای کاخ سفید در دفاع از حقوق بشر و سردمداری برای احقاق آن در خارج از این کشور ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۸    
قائم مقام باشگاه شهرخودرو گفت: از کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای با من تماس گرفتند و گفتند آیا توافقنامه ای با باشگاه پرسپولیس امضا کرده اید که من هم گفتم هیچ توافقی با پرسپولیس نداشتیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۵    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: معیشت مردم دغدغه رئیس جمهور است، قرار است یارانه کالاهای اساسی مستقیما به مردم داده شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۳    
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با اشاره به تاریخ گفت که نگران است اسرائیل نیز همچون حکومت های صهیونیستی پیشین در دهه هشتم خود نابود شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۸    
طی روزهای اخیر از منابع غربی سیگنال های متفاوتی در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات وین مخابره می شود! برخی رسانه ها مانند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۹    
نوروز و ایامی مانند عید فطرامسال که مناسبت های تقویمی به چند روز تعطیلی می رسند، همیشه وقت مناسبی برای سفر است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۶    
گره زدن سیاست داخلی به سیاست خارجی همواره ابزاری بوده که دولت آمریکا از آن برای فرار از پاسخگویی درمقابل بدعهدی های خود بهره برده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۱    
آذر سال 89 پس از 2 سال رفت و برگشت بین دولت و مجلس وقت، لایحه هدفمندی یارانه ها اجرایی شد و قیمت 7 حامل انرژی شامل بنزین، برق، گازوئیل، نفت سفید، نفت کوره ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۳    
در سال 1400 در مجموع 7 میلیون و 75 هزار تن گندم معمولی به ارزش 2 میلیارد و 486 میلیون دلار با ارز 4200 تومانی وارد کشور شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۰    
فرمانده انتظامی استان مازندران، از کشف احتکار 562تن روغن خوراکی به ارزش 1000 میلیارد ریال در شهرستان سوادکوه خبر داد .
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۷    
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از آغاز رزمایش 10 روزه گروه های جهادی در لرستان خبر داد و گفت: در این رزمایش 630 گروه جهادی برای خدمات رسانی در حوزه های مختلف در مناطق محروم استان حاضر می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در هیأت امنای تأمین اجتماعی تصویب شد و به زودی در دولت مصوب می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۱    
طراح: حدیث محمدگلی
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۵    
حجت الاسلام مهدی طائب درباره فایل صوتی منتشر شده از او گفت: آن فایل صوتی چند دقیقه ای تقطیع و درباره آقای میثم نیلی سوءبرداشت شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۲    
یکی از مهمترین مسائل و اصول عقیدتی- کلامی مشترک میان شیعیان و اهل تسنن لزوم باور یک فرد مسلمان به ظهور منجی آخرالزمان یا همان مهدویت است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۴    
منابع خبری از هشدار جنبش حماس به رژیم صهیونیستی در خصوص تهدیدات این رژیم مبنی بر ترور رهبران مقاومت اسلامی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۴    
وزارت راه و شهرسازی بر اساس فهرست بهای سه ماهه چهارم سال 1399 هزینه ساخت هر متر مربع از واحدهای نهضت ملی مسکن را 4 ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۲    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: مجموعه آستان قدس رضوی در مقابله با بیماری کرونا پیشگام بوده و در این میان، بیمارستان رضوی به عنوان نگین درمان کشور و مشهد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۹    
وزیر بهداشت با بیان این که نظام سلامت در اپیدمی کرونا 300 شهید تقدیم مردم و نظام کرده است، گفت: با تدابیری که صورت گرفت 85 درصد مردم توانستند دو دُز واکسن کرونا تزریق کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۹    
مالکان نانوایی های معروف در آمریکا نسبت به افزایش بهای نان در فصل تابستان به دلیل جنگ اوکراین و روسیه هشدار دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۶    
کارشناس حقوقی فوتبال گفت: در صورت اثبات اسناد و مدارک تیم گل گهر سیرجان، امتیازهای کسر شده به این تیم برمی گردد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۳    
از صبحِ امروز برخی کانال های تلگرامی خبر درگذشتِ آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا استادِ اخلاق را منتشر کردند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۷    
هیئت وزیران به پیشنهاد شورایعالی بیمه سلامت و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور، تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی بخش دولتی و خصوصی را تصویب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۷    
ادامه جنگ میان دو غول تامین کننده بخش عمده ای از غلات جهان ،اوکراین و روسیه، در برهه فعلی علاوه بر تحمیل خسارات متقابل ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۴    
روند ثبت نام قطعی زائران حج تمتع سال جاری از فردا آغاز می شود که با توجه به محدودیت عربستان، افراد زیر 65 سال به حج مشرف می شوند. همچنین گذرنامه حجاج باید تا 10 دی ماه سال جاری معتبر باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۸    
رییس هیات مدیره انجمن صنایع روغن نباتی گفت: براساس سیاست های حمایتی دولت سیزدهم با وجود افزایش نرخ جهانی روغن خام و هزینه های تولید ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۹    
سخنگوی گمرک ایران گفت: طی 30 سال گذشته بیش از 96.4 میلیون تن گندم به ارزش 22.8 میلیارد دلار وارد کشور شده که بیشترین میزان واردات با 7 میلیون و 429 هزار تن مربوط به سال 93 است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۳    
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: هزار روستا در استان شناسایی شده که طرح هادی آنها در زمان مقرر اجرا نشده است از این رو به دستور استاندار خراسان رضوی طرحهای هادی این ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۰    
وزارت راه و شهرسازی از تصویب اعطای تسهیلات ودیعه مسکن 60، 45 و 35 میلیون تومانی برای به ترتیب تهران، کلانشهرها و سایر مناطق شهری در شورای پول و اعتبار خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس سنگین است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۱    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی در مورد جزئیات اختصاص یارانه جدید نان به مردم گفت: لازم نیست مردم کارت جدید و یا حساب جدید باز کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۵    
ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن همچنان از تمرینات گروهی تیم غایب است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۵    
مقامات و شخصیت های صهیونیست در واکنش به عملیات شهادت طلبانه روز گذشته در تل آویو، نتوانستند ترس و واهمه خود را از این گونه عملیات ها پنهان سازند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۶    
استان خراسان رضوی از امروز تحت تأثیر سامانه ناپایدار و بارش زای جوی قرار می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۷    
یک باستان شناس تازه کار در سوئیس گنجینه ای از یک هزار و 290 سکه رومی کشف کرد که به دوران پادشاهی کنستانتین کبیر تعلق دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۲    
دولت قطر درباره طرح رژیم صهیونیستی برای ساخت حدود چهار هزار واحد صهیونیست نشین جدید در کرانه باختری هشدار داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر مشهد از تحقیق و تفحص برخی پروژه های عمرانی خبرداد و تصریح کرد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۹    
دولت چین دستور داد که سازمان های دولتی باید تمام رایانه های خارجی خود را با رایانه های ساخت داخل جایگزین کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۶    
وزیر کشور گفت: در وزارت کشور درصدد طراحی سازمان پسماند هستیم که بتواند مشکلات این حوزه را مدیریت و با کمک سرمایه گذاران بخشی خصوصی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۰    
عباس موزون مجری و تهیه کننده برنامه زندگی پس از زندگی در گفت وگویی تحلیلی به بسیاری از نقدهای و ابهامات مطرح شده پاسخ گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۷    
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد، از صدور حدود 10 هزار اخطاریه برای خودروهای دودزا در سطح کلان شهر مشهد خبرداد و گفت: خودرو پراید بیشترین اخطار آلایندگی را به خود اختصاص داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۱    
با تغییر قیمت آرد بررسی میدانی صورت گرفته حاکی است، قیمت نان در نانوایی های آزاد پز با افزایش همراه است اما همچنان قیمت نان دولتی بدون تغییر عرضه می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۱    
در میان اقوام ساکن در عالم پهناور اسلامی کمتر قومیتی است که به اندازه پشتونها یک زندگی پر ماجرا و البته سرشار از مبارزه با استعمار داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۳    
رییس سازمان سینمایی اعلام کرد کسانی که بدون پروانه ساخت فیلمسازی مبادرت به تولید فیلم کرده اند تا 30 اردیبهشت فرصت دارند ضمن اعلام کتبی دلایل این اقدام، درخواست رسیدگی به پرونده شان را ارایه کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۸    
یک هنرمند عراقی با خلق دیوارنگاره، خیابان های شهر بغداد را تغییر می دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۰    
وقوع تندباد با سرعت 120 کیلومتر بر ساعت در استان بوشهر موجب خسارت به برخی از تاسیسات و فضای سبز شد ولی کسی آسیب ندید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
رئیس دفتر سیاسی حماس در پاسخ به تهدید صهیونیست ها به ترور خود گفت: زندگی ما روال طبیعی خود را طی می کند و از کسی حساب نمی بریم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال هفت نفره ایران با بیان اینکه با شناخت کامل به مسابقات جهانی اسپانیا گام گذاشتیم گفت: قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه برای ما بهتر است و مسیر قهرمانی را راحت تر خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر اینکه تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، گفت: در صورتی که شرایط در بازه زمانی برگزاری امتحانات مانند شرایط فعلی باشد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۷    
در سفر امیر قطر به تهران، قرار است توافقات صورت گرفته سیاسی و اقتصادی بین دو کشور که در سفر آیت الله رئیسی به قطر صورت گرفته بود پیگیری شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۷    
یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: خسارت مالی انفجار بیروت با 218 کشته و 7000 مصدوم و 300٫000 بی خانمان: حداکثر 15 میلیارد دلار خسارت دلارجهانگیری: بیش از 18میلیارد دلار
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۱    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران را معرفی کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۵    
بازیگر سریال رمضانی مسافران شهر از نقش چالش برانگیز خود در اپیزود خسیس از این مجموعه سخن گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۵    
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به مستأجران برای شهر تهران، مراکز استان ها و سایر نقاط شهری 60 ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۶    
مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی اعلام کرد سینماداران و انجمن سینماداران باید جوابگوی قاچاق فیلم از طریق فیلمبرداری از روی پرده سینما باشند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۶    
معاون وزیر دفاع آمریکا گفت: دولت بایدن برای مقابله با روسیه در اروپا به عنوان "تهدید حاد برای سیستم بین المللی" مصمم است و هم زمان به مقابله با چین به عنوان چالش جهانی رو به رشد در عرصه هند- ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۳    
هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با به راه انداختن یک پویش خواهان بررسی مجدد پرونده کسر امتیاز از گل گهر شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۸    
یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: یادتان هست دوره روحانی انسولین نایاب شد و بیماران دیابتی بیچاره شدن ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۸    
یک کاربر فضای مجازی با انتشار تصویری در توییتر نوشت: رژیمی که قدمتش اندازه کبریت توکلی ما هم نیست!
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: قیمت نان افزایش نمی یابد و یارانه به ازای فروش نان به حساب نانوایی ها واریز می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۹    
سران رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات العاد به ترس و نگرانی خود از مقاومت فلسطین اذعان و اعلام کردند وارد مرحله ناامنی شده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۴    
رئیس شورای مفتیان روسیه از فلسطین در دیدار با هیأت حماس برای حمایت از فلسطین و ملت آن تأکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۵    
دولت های ایتالیا و فیجی دو کشتی تفریحی متعلق به الیگارش های روسی را به ارزش مجموعا یک میلیارد دلار توقیف کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۷    
با وجود اینکه قیمت آرد صنعتی در ایران در هر کیلو به 16 هزار تومان رسیده، با این حال بازهم نسبت به قیمت آرد در منطقه و جهان در بین 92 کشور، از 84 کشور ارزان تر است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۴    
باشگاه چلسی از توافق با گروه مالکیت جدید با سرپرستی تاد بولی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۱    
مازندران یکی از استان های شمالی کشور است؛ به دلیل داشتن جنگل های فراوان و فاصله کم با دریا بسیاری از افراد آن را برای سفرهای داخلی خود انتخاب می کنند
  • ۱