پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۷:۱۲May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 29 اردیبهشت 1401 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 31 فروردین 1401 قدس آنلاین 31 خرداد 1401 قدس آنلاین 31 تیر 1401 قدس آنلاین 31 مرداد 1401 قدس آنلاین 31 شهریور 1401 قدس آنلاین 30 مهر 1401 قدس آنلاین 30 آبان 1401 قدس آنلاین 30 آذر 1401 قدس آنلاین 11 دی 1401 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 2 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 3 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 4 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 5 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 6 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 7 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 8 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 9 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 10 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 11 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 12 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 13 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 14 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 15 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 16 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 17 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 18 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 19 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 20 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 21 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 22 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 23 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 24 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 25 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 26 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 27 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 28 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 29 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1401 
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۶    
گروهکی که سابقه ترور و همکاری با عناصر جاسوسی را دارند از همان دهه 60 خود را مجاهدین خلق نامیدند اما مردم ایران و عراق از آنها با نام منافقین یاد می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۰    
مایک پمپئو 26 اردیبهشت ماه 1401 در آلبانی به مقر مجاهدین خلق رفت و با مریم رجوی ملاقات کرد. سازمان مجاهدین خلق که پنج دهه قبل با شعار ضدامپریالیستی شکل گرفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۱    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در سال جاری دولت پیش بینی یک میلیون فرصت شغلی دارد که هدف گذاری 31 هزار و 310 شغل برای گلستان شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۶    
خبرنگار روزنامه قدس برگزیده نخستین جشنواره رسانه ای شمال کشور(مازندران، گیلان و گلستان) شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۷    
فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اجازه خروج کالاهای اساسی را از مرزهای کشور نخواهیم داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۴    
رئیس ستاد اربعین با پیش بینی عزیمت بیش از 5 میلیون زائر اربعین از مرز مهران، گفت: عقب ماندگی 2 سال گذشته در حوزه زیرساخت های عمرانی مربوط، با اقدام جهادی جبران شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۷    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش حق عائله مندی بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: مبلغ عائله مندی 814 هزار و 779 تومان و حق اولاد نیز 316 هزار و 858 تومان خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۴    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشور، در هفته آتی برای بررسی آخرین وضعیت سیاست خارجی به کمیسیون امنیت ملی مجلس خواهد رفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۳    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: وضعیت مسیر تردد زائران اربعین حسینی برای برگزاری با شکوه این رویداد در ستاد اربعین درحال بررسی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۸    
فدراسیون فوتبال اعلام کرد کمیته انضباطی این فدراسیون در انتظار گزارش اتفاقات دیدار جنجالی پرسپولیس و تراکتور است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۵    
سفیر کشور ترکمنستان در ایران با اشاره به توسعه روابط دیپلماتیک بین ترکمستان و ایران گفت: گام های مثبتی برای توسعه روابط بین دو کشور برداشته شده و دیدار روسای جمهور دو کشور صفحه جدیدی در روابط بین دو ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۰    
مدیر کل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس آمارهای وزارت کار، در برنامه های سلامت و سلامت اجتماعی تا به امروز یک میلیون کارگر تحت پوشش برنامه های حمایتی بوده اند و امسال این عدد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیمی که 28 هفته نمی بازد مستحق قهرمانی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۶    
کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در هفته آتی با حضور وزیر تعاون به نحوه محاسبه و توزیع یارانه کالاهای اساسی در دهک های مختلف می پردازد و تکلیف جاماندگان از دریافت یارانه را مشخص می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۳    
نیکواقبال، کارشناس اقتصادی در گفت و گو با قدس آنلاین: 30 تا 60 درصد جمعیت ایران زیر خط فقر هستند. برای حل این مشکلات دولت باید بودجه ای متعادل را به دست آورد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۴    
علینقی مشایخی، کارشناس اقتصادی در گفت وگو با قدس آنلاین: مسئله یارانه چیزی نیست که درمان فشار اقتصادی بر روی طبقه آسیب پذیر باشد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۰    
دیدار تراکتور با پرسپولیس درحالی در ورزشگاه یادگار امام تبریز درحال برگزاری است که این دیدار همراه با جنجال و حاشیه های مختلف است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۹    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: حکم یازده نفر از روسای دانشگاه های کشور و همچنین سازمان سمت و موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران در جلسه کمیته روسای دانشگاه ها تایید شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۳    
مدیر تیم ملی فوتبال ایران بحث سفر 80 نفره کاروان ایران به کانادا را تکذیب کرد و گفت: نمی توانیم بیش از 50 نفر با خودمان ببریم که نیمی از آنها بازیکنان هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۰    
معاون دادستان کل کشور گفت:برخی قطعه سازان با وارد کردن قطعه های تقلبی جان مردم را به خطر می اندازند وشرکت های خودروسازی دنیا از در انتظار ماندن مردم در صف خرید خودرو تعجب می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۴    
وزیر فرهنگ قطر با حضور در نمایشگاه کتاب از این رویداد فرهنگی بازدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۸    
سخنگوی سی وسومین دوره نمایشگاه کتاب با اشاره به فروش 115 میلیارد تومانی از نمایشگاه تا شب گذشته، گفت: زمان خرید نمایشگاه مجازی در نمایشگاه امسال به کمتر از 12 دقیقه رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۵    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت، تا زمان کامل شدن عضویت فنلاند و سوئد در ناتو، آمریکا و متحدانش به ستیزه جویی علیه این دو کشور پاسخ خواهند داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۷    
رئیس حزب القوات اللبنانیه امروز پنجشنبه برای اولین بار پس از اعلام نتایج انتخابات پارلمانی لبنان، به موضع گیری درباره این نتایج پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۸    
ستاره والیبال ایران می گوید والیبال باشگاه های آسیا آخرین حضور او در تورنمنت ایران نیست و فقط سال آینده لژیونر هستم و در ایران بازی نمی کنم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۵    
ده هزار مددجوی بهزیستی با مشارکت مردم، گروه های جهادی و نهادهای انقلابی، به سفر کربلای معلا و زیارت حرم امام حسین(ع) مشرف می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۰    
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه گفت که با تصمیم اخیر هیات دولت، واردات نامحدود خودروهای برقی به مناطق آزاد انجام خواهد شد ولی منتظر تعیین شیوه نامه وزارت صمت هستیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۹    
شماره سیصد و چهل و یکم هفته نامه خط حزب الله با عنوان خیزش مقاومت، افول اشغالگران و با انتشار نخستین بار بیانات رهبر انقلاب در مراسم تجلیل از پهلوانان در سال67 منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۷    
تیم والیبال پیکان با پیروزی مقابل قزاقستان به فینال قهرمانی باشگاه های آسیا صعود کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۴    
احمدرضا جلالی از جاسوسانی بود که مشخصات دانشمندان هسته ای را به موساد ارائه می کرد و افسران موساد با استفاده از این اطلاعات به ترور دانشمندان هسته ای اقدام کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۸    
وزارت امور خارجه روسیه از گفت وگوی تلفنی وزیر خارجه این کشور با همتای ایرانی درباره روابط دوجانبه، چشم انداز ازسرگیری اجرای کامل برجام و وضعیت در اوکراین خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۸    
پس از مسدود شدن صفحه رسمی آستان قدس رضوی در اینستاگرام ، صفحه جدید این مجموعه به آدرس aqr.ir راه اندازی شد .
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۳    
داور مطرح بین المللی فوتبال ایران در میان داوران حاضر در جام جهانی 2022 قطر قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۰    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان این که 24 هزار و 254 نفر در آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1401 پذیرفته می شوند گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۴    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: امروز ما تصمیم می گیریم و آمریکایی ها باید گوش دهند و پیش بینی من این است که آمریکا به قبول برجام تن خواهد داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: به مستاجران و اجاره دهندگان هشدار می دهیم، خارج از حیطه ثبت نرخ اجاره در سامانه ها عمل نکنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۴    
وزیر سیاست کشاورزی و مواد غذایی اوکراین گفت: جامعه جهانی باید امسال برای افزایش قیمت گندم به 700 دلار در ازای هر تن آماده شود که نسبت به قیمت کنونی 430 دلار، 40 درصد افزایش خواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۱    
رئیس کل بانک مرکزی از تصمیم سران قوا در خصوص اصلاح رابطه دولت و سیستم بانکی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۰    
تولیت آستان قدس رضوی در منزل شهید جواد محمدی مفرد از شهدای مدافع حرم مشهد حضور یافت و با خانواده وی دیدار و گفت وگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۷    
دو پروژه سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهور به بهره برداری رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۴    
بنا به اعلام منابع متعلق به ارتش انگلیس، یک کشتی در نزدیکی سواحل یمن هدف حمله قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۵    
یک فعال حوزه نشر گفت: رابطه سینما و کتاب امروز رابطه خوبی نیست و به یک جاده یک طرفه بدل شده است؛ مشکل اینجاست که اگرچه کتاب خوانان به سمت سینما می روند اما سینماگران به دلیل نخوتی که گرفتار آن می ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۶    
وزیر اطلاعات گفت: جاسوسی جلالی برای رژیم صهیونیستی،موضوعی اثبات شده و حکم اعدام او کلیه مراحل قضایی را طی کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۳    
نرگس منصوری یکی از عناصر وابسته به گروهک های ضد انقلاب هنگام فرار از کشور دستگیر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۷    
رییس حوزه های علمیه کشور در مشهد گفت: گفتمان انقلاب اسلامی معادلات جهان را تغییر داده و تاکنون برکات زیادی به همراه داشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۹    
فرمانده کل سپاه گفت: امروز اگرچه امکان جنگ به ویژه در زمین از دشمن سلب شده است اما در هیچ شرایطی از خطای محاسباتی دشمن غافل نیستیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۳    
هواپیمای ترابری سبک سیمرغ که توسط متخصصان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع ساخته شده، امروز در اصفهان رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۷    
داده های زنجیره ای نشان می دهند که نسبت نهنگ ها در مبادلات بیت کوین به شدت افزایش یافته و نشانه ای از این است که دامپینگ در بازار جریان دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۱    
رییس سازمان امور اراضی گفت:93 شهرستان در خصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی را شناسایی و به سه دسته فوق بحرانی، بحرانی و نیمه بحرانی تقسیم بندی کردیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: انقلاب اسلامی بین کمونیسم و کاپیتالیسم، راه سوم مردم سالاری دینی را به دنیا معرفی کرد و امروز میوه آن باید باز تولید تمدن بزرگ اسلامی باشد و در این راه نقش مبلغان بسیار ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۷    
تشدید فشارها در آمریکا درباره کمبود شیر خشک، رئیس جمهور این کشور را به تکاپو انداخت و او در این زمینه فرمانی را صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۲    
رسانه های رژیم صهیونیستی از خودداری ارتش این رژیم برای اجرای تحقیقات جنایی درباره ترور شهیده شیرین ابو عاقله خبرنگار فلسطینی خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۹    
موضوع برداشت غیرمجاز و خالی کردن حساب بانکی موضوع عجیب و غریبی نیست، حکایت مهندسی اجتماعی مجرمان سایبری و ناآگاهی افراد در مواجهه با پیامک های ناشناس است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۴    
رئیس جمهور گفت: فلسفه وجودی مناطق آزاد در برخی از مقاطع مورد کم توجهی و بی توجهی قرار گرفته و تصور شده که منطقه آزاد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۸    
سخنگوی نیروهای مسلح با اشاره به افتتاح کارخانه تولید پهپادهای ایرانی در تاجیکستان اظهار داشت: ما با دارابودن دست بالاتر در حوزه پهپادی در منطقه، همه نیازمندی های خودمان را تامین می کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۵    
هواپیمای ترابری سبک سیمرغ ساخت متخصصان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با حضور امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شرکت هِسا در اصفهان رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۴    
شرکت فضایی خصوصی "بلو اوریجین"(Blue Origin) پرتاب بعدی گردشگری فضایی خود را که قرار بود فردا 20 مه انجام شود، به دلیل مشکلی در فضاپیما به تعویق انداخت و تاریخ پرتاب جدید را هنوز اعلام نکرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۲    
کال اف دیوتی وارزون نشان می دهد این بازی اهداف نظامی و راهبردی ارتش تروریستی امریکا را نیز پیگیری می کند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۸    
جزئیات مراسم تشییع و تدفین مرحوم استاد عثمان محمدپرست اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۶    
مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: نظر نهادهای نظارتی این است که مربیان تیم ملی باید در یک تیم کار کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۰    
فدراسیون بین المللی بسکتبال اعلام کرد که تیم های روسیه و بلاروس اجازه شرکت در جام جهانی این رشته را ندارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۱    
گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امر بررسی آثار منفی اقدامات قهری یک جانبه بر بهره مندی از حقوق بشر، در پایان سفر 12 روزه خود به ایران ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۲    
کارشناس سازمان هواشناسی از نفوذ گردوخاک از کشورهای غربی به کشورمان از اواخر فردا و روز شنبه آینده خبر داد و گفت: اوایل هفته آینده برای بخش هایی کشور کاهش 8 تا 10 درجه ای دمای هوای پیش بینی شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۹    
انبار تنها کارخانه روغن زنجان برای ده برابر نیاز زنجانی ها روغن دارد
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۷    
معاون پارلمانی رئیس جمهور دربازدید از سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب درحمایت دولت از ناشران از تخصیص ارز ترجیحی ویژه کاغذ خبرداد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
ستاد تنظیم بازار سقف افزایش اجاره بهای مسکن در تهران و کلانشهرها را تعیین کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۸    
کمیته بین المللی المپیک(IOC)15 ورزشکار کشورمان را برای دریافت بورسیه تایید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۳    
کتاب من قاسم سلیمانی هستم با توجه به استقبال کودکان همزمان با سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به چاپ سی وسوم رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۷    
کارت شرکت در آزمون ورودی برای تعیین سطح توان علمی-تخصصی متقاضیان همکاری با سازمان بازرسی کل کشور بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۵    
وزیر نفت با بیان اینکه تمامی درآمدهای نفتی در تاریخ مشخص آن وصول شده است ، گفت: بیش از 80 درصد از درآمدهای نفتی را به صورت نقدی دریافت کرده ایم و مابقی نیز با دارو و کالاهای اساسی تهاتر شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۲    
سفیر روسیه در آمریکا اقدامات غرب را عامل از بین رفتن امنیت غذایی جهانی خواند و اعلام کرد: مشکلات در این زمینه مدت ها قبل از عملیات روسیه در اوکراین آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۹    
رئیس جمهور اوکراین با اشاره به اینکه نیروهای مسلح این کشور به مقاومت در مقابل روسیه ادامه می دهند، تصریح کرد که روس ها به سمت دونباس در حال پیشروی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۶    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از دیدار با مشاور امنیت ملی کاخ سفید در واشنگتن اعلام کرد، درباره ایران و برخی دیگر از موضوعات رایزنی کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۰    
حدود دو دهه از طرح برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در کشور می گذرد؛اما با این وجود، برنامه مذکور آن طور که باید و شاید به نتیجه نرسیده و نتوانسته موجبات تحقق اهداف موردنظر را فراهم آورد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۳:۴۶    
بسیاری از کارشناسان معتقدند ایران تا پنج سال آینده پنجره طلایی جمعیت را از دست می دهد و جمعیت ایران به سوی پیر شدن حرکت می کند که دیگر این فرصت قابل جبران نخواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۳:۴۰    
مشهور است که تاریخ را مردان می نویسند و به همین دلیل به نقش مهم و راهبردی بانوان در رویدادهای تاریخی، کمتر اشاره می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۳:۳۷    
دشت نیشابور ازجمله مناطقی در خراسان رضوی است که نزدیک به 35سال است در زمره دشت های ممنوعه قرار گرفته، با وجود این، اما بالا رفتن جمعیت، افزایش چاه های کشاورزی، ایجاد صنایع جدید آب بر ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۳:۳۱    
تیم فوتبال نوجوانان زیر 16 سال فولاد مشهد شنبه گذشته در قزوین با غلبه بر نماینده این شهر موفق شد به لیگ برتر صعود کند تا شاهد صعود سه رده سنی پایه این تیم به لیگ برتر باشیم که خود در رده پایه یک ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۳:۲۸    
پس از رونمایی از قهرمان لیگ برتر حالا نوبت به رونمایی از تیم های سقوط کننده این دوره از بازی ها رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۳:۲۵    
روان شناسان، جوانی را به دریایی که دچار طوفان شدیدی شده، تشبیه کرده اند؛ دوره ای که جسم و روان دختران و پسران دچار التهاب و هیجان می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۳:۲۲    
چند سالی است هرم جمعیتی کشور از حالت طبیعی خارج شده و جمعیت به سمت پیری می رود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۳:۱۹    
عزم جدی دولت برای عملی کردن جراحی بزرگ اقتصادی در کشور، شروع فرایند افزایش تاب آوری اقتصادی را به عنوان یک پیش نیاز مقابل دولتمردان قرار داده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۳:۱۳    
پسر بچه بامزه ای که بی ادب اما تو دل برو است، پشه ای که از هر فرصتی برای نیش زدن استفاده می کند و مصداق مجسم همرنگی با جماعت است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۳:۰۷    
محمدمهدی اسماعیلی گفت: به دلیل استقبال مردم و برای جبران تعطیلی غیرمترقبه ای که پیش آمد تلاش داریم نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را تمدید کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۳:۰۴    
دولت در حالی به فکر تحقق وعده خود مبنی بر ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکونی است که سرنوشت 240هزار واحد مسکن مهر از انتهای دولت دهم تاکنون بلاتکلیف باقی مانده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۲:۵۸    
جمعی از وزرا، دیروز در حاشیه جلسه هیئت دولت به میان خبرنگاران آمده و به پرسش های آن ها که این هفته نیز بیشتر حول وحوش تحولات و رخدادهای اقتصادی این روزها ازجمله جراحی اقتصادی دولت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۲:۵۵    
همان طور که می دانیم بخشی از پروژه کنترل رشد جمعیت ایران از مذاکرات به ظاهر ساده ای در سال 64 بین نفیس صدیق ...