یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۲:۲۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 22 اردیبهشت 1401 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 31 فروردین 1401 قدس آنلاین 31 خرداد 1401 قدس آنلاین 31 تیر 1401 قدس آنلاین 31 مرداد 1401 قدس آنلاین 31 شهریور 1401 قدس آنلاین 30 مهر 1401 قدس آنلاین 30 آبان 1401 قدس آنلاین 30 آذر 1401 قدس آنلاین 11 دی 1401 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 2 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 3 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 4 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 5 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 6 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 7 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 8 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 9 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 10 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 11 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 12 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 13 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 14 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 15 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 16 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 17 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 18 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 19 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 20 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 21 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 22 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 23 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 24 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 25 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 26 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 27 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 28 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 29 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1401 
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۹    
معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وجود گرد و غبار به کشور که باعث افزایش آلاینده های هوا شده، بار مراجعه مردم به مراکز درمانی را سه برابر افزایش داده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۴    
جزئیات جدیدی از دستگیری دو جاسوس فرانسوی در ایران که با شکل دهی به اعتراضات صنفی و انحراف آن قصد ناامنی و ایجاد آشوب در کشور را داشتند، منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۱    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، با بیان اینکه از سرعت و سبقت در معابر خلوت خودداری کنید، گفت: تیم های پلیس در تمامی تقاطع ها و معابر به منظور کنترل سرعت و سبقت ها حضور دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۱    
امروز طلا گرمی یک میلیون و 365 هزار تومان شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بر ضرورت تعمیر و به روزرسانی دستگاه ها و تجهیزات پزشکی که از چرخه خدمت رسانی خارج شده اند تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۵    
دفتر یادبودی به مناسبت شهادت خبرنگار الجزیره در محل سفارت فلسطین در تهران گشایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۱    
معاون وزیر صمت با بیان اینکه قرعه کشی خودرو تا اواخر سال آینده ادامه دارد، گفت: اگر عرضه و تقاضای خودرو متعادل شود، قطعا روی قیمت اثر خواهد داشت و پیش بینی می شود با شروع واردات ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۳    
نشست خبری رونمایی از آلبوم گاه فراموشی با خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی فردین خلعتبری امروز پنجشنبه 22اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۵    
رئیس شورای حقوق بشر اروپا - مدیترانه از رژیم صهیونیستی به دلیل به شهادت رساندن خبرنگار الجزیره انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۲    
شش شرکت ایرانی و خارجی برای تامین پوشاک تیم های ملی فوتبال به خصوص تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی اعلام آمادگی کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۰    
دبیر انجمن صنفی صنایع قند و شکر گفت: قیمت شکر در سال 1401 یکسان سازی شد و قیمت جدید شکر برای سال جاری 18000 تومان به ازای هر کیلوگرم درب کارخانه تعیین شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۷    
رهبر انقلاب اسلامی با تأیید سخنان امیر قطر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، ظلم چند ده ساله صهیونیستهای خبیث به مردم فلسطین را واقعیتی تلخ و ضربه ای به دنیای اسلام و جهان عرب خواندند و گفتند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۴    
سفیر صربستان در ایران با اشاره به وجود کلمات مشترک میان ایرانیان و صربستانی ها گفت: زبان فارسی در صربستان جایگاه مناسبی دارد و زبان صربی حدود یک هزار کلمه مشترک با زبان فارسی دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۹    
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد شاگردان فرهاد مجیدی پیش از پایان بیست ویکمین دوره لیگ برتر عنوان قهرمانی را کسب کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۲    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره کمبود صندلی های پرواز گفت: به دلیل افزایش تقاضای سفر، با کاهش عرضه مواجه شده ایم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
رئیس جمهور روسیه گفت: مقصر عواقب جهانی تحریم ها علیه روسیه، از جمله گرسنگی احتمالی در تعدادی از کشورها، بر عهده کشورهای غربی است که به خاطر سلطه خود آماده قربانی کردن بقیه جهان هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۸    
وزیر راه و شهرسازی از اختصاص 40 هزار میلیارد تومان برای تسهیلات ودیعه مسکن در سراسر کشور خبر داد و گفت: نرخ اجاره مسکن در تهران 25 درصد افزایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۸    
نایب رئیس مجلس گفت: معتقدیم که رئیس مجلس(محمدباقر قالیباف) مجددا رأی بالایی خواهد آورد والبته کاندیداهای دیگری هم برای ریاست وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۵    
شهردار تهران درباره موضوع ضرب و شتم شهردار ناحیه 3 منطقه 19 گفت:اگر این موضوع ساختگی باشد، برخورد سختی خواهیم داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۲    
براساس پیامکی که وزارت کار و رفاه اجتماعی برای سرپرستان خانواری که یارانه دریافت نکردند ارسال کرده، این افراد می توانند مشخصات خود را در سامانه ای که به زودی اعلام خواهد شد، ثبت کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۹    
سفیر روسیه در جمهوری اسلامی ایران گفته که موضوعاتی همچنان به صورت حل نشده در مذاکرات وین باقی مانده است اما شانس احیای برجام وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۶    
فرماندار باغملک گفت: یک گردشگر آلمانی در محور باغملک به رامهرمز حد فاصل دوراهی اسلام آباد بر اثر سانحه رانندگی با موتورسیکلت جان خود را از دست داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۳    
وزارت امور خارجه فرانسه با انتشار بیانیه ای با ادعای این که دو شهروند اروپایی بازداشت شده در ایران، فرانسوی هستند، اعلام کرد جانشین سفیر ایران در پاریس را فراخوانده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۰    
محمدرضا فرزین اقتصاددان گفت: بر اساس یارانه ای که اکنون پرداخت می شود این یارانه حدود 40درصد کل هزینه های سال 1401 را پوشش می دهد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۷    
وزیر جهاد کشاورزی با اطمینان از کافی بودن ذخایر کالاهای اساسی گفت: 20 هزار تن مرغ مازاد در انبارها ذخیره شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۴    
فرمانده اسبق انتظامی خوزستان و نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اندیمشک دار فانی را وداع گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۵    
کارشناس مسئول بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: 2 محتکر ماکارونی که قصد داشتند حجم بالایی از ماکارونی های تولید قبل را به قیمت جدید پس از اجرای طرح اصلاح یارانه ها در بازار ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۹:۰۴    
وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای مدعی شد که گرد و خاک و طوفان شن به طور عمده مسأله ای طبیعی است و ارتباطی به سدسازی های این کشور ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۹:۰۱    
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در طرح استفاده بهینه از اشیای باستانی به دنبال پیش بینی سازوکاری هستیم که دارندگان این آثار بتوانند آن را به دولت بفروشند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۸    
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با اشاره به اصلاح نظام پرداخت یارانه ها و اینکه قرار نیست مردم نگران باشند که خدایی نکرده توان خریدشان را از دست بدهند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۹    
رویترز گزارش کرد که انتظار می رود ظرف چند روز آینده فنلاند و سوئد درخواست برای عضویت در ناتو را ارائه دهند و این ائتلاف قصد دارد به سرعت به آن ها عضویت دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۴    
رئیس جمهور گفت: حل مسائل منطقه ای باید به دست مسئولان دولت های منطقه انجام بگیرد و دخالت کشورهای خارجی و غربی ها نه تنها امنیت ساز نیست بلکه برای امنیت منطقه مضر است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۸    
امیر قطر گفت: در مورد مذاکرات وین هم باید بگویم قطر همواره نگاه مثبتی نسبت به این گفتگوها داشته و ما باور داریم گفتگو راه حل حل و فصل این مسئله است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۶    
قدس آنلاین نگاهی دارد به تیترهای صفحه اول روزنامه های جهان در روز چهارشنبه یازدهم می 2022 (بیست و یکم اردیبهشت ماه 1401)
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۷    
آیین افتتاح گنجینه عظیم میراٍث مکتوب آستان قدس رضوی به صورت زنده از صدا و سیما پخش خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۸    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بوم گردی، سیاست جدی ما در کنار اقامتگاه های رسمی است و از حضور جوانان انقلابی و هیاتی در این عرصه استقبال می کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۹    
سفیر کره در ایران گفت: واقعا انتظار نداشتم یک نمایشگاه بین المللی کتاب در چنین ابعادی در ایران وجود داشته باشد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۶    
رئیس جمهور گفت: در جلسه ای که با امیر قطر داشتم بر تقویت مناسبات بین دو کشور در حوزه های سیاسی اقتصادی و تجاری و فرهنگی گردشگری و انرژی تاکید شد سرمایه گذاری های مشترکی بین دو کشور انجام پذیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۴    
طبق گزارش برخی منابع آگاه خبری، ریاض در پی افشای رسوایی جنسی جدید سفیر عربستان سعودی در یمن، قصد دارد او را برکنار کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۵    
دومین اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اطلاع خانوارهای جامانده از دریافت یارانه که از ابتدای اجرای طرح هدفمندکردن یارانه ها در سال 1389 یارانه دریافت نکرده اند یا از سال 1393 به دلیل ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۴    
رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران گفت: در پی تصمیم حذف ارز 4200 تومانی دولت، تولید شیر به اندازه کافی انجام می شود و نه تنها هیچ کسری نداریم بلکه اکنون به یک صادرکننده تبدیل شدیم که می توانیم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۱    
فدراسیون بسکتبال ایران با سرمربی جدید تیم ملی و یک مربی خارجی برای حضور در کادر فنی به توافق رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۸    
شبکه تلویزیونی تی آر تی هابر ترکیه گزارش داد، ترکیه مرحله فعال رزمایش شیر دریایی-2022 را در مرز با یونان با هدف بهبود کیفیت و کارایی عملیات جستجو و نجات در سواحل دریای اژه آغاز کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۵    
کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از ساعات بعدازظهر انتظار می رود بارش ها از نواحی شمالی استان آغاز شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۰    
معاون رئیس شورای امنیت روسیه هشدار داد که تسلیح و آموزش نیروهای اوکراینی از سوی غرب می تواند خطر تبدیل شدن به یک جنگ اتمی تمام عیار را داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۱    
وام بگیریم از جناب لسان الغیب و عرض کنیم: باز می گویم و از گفته خود دلشادم که ما ایرانی ها مردمانی کتابخوان هستیم! بله ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۲    
یک کارشناس حوزه کار، تصویب مصوبه افزایش حق مسکن کارگران را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص واردات بی رویه و اصلاح قراردادهای کار ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۶    
محاسبات انجام شده نشان می دهد که با اصلاح نظام پرداخت یارانه ها قدرت خرید چهار کالای اساسی با یارانه تخصیص داده شده به تناسب 9 دهک افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۳    
مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه فرایند ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی از نیمه خرداد ماه آغاز می شود، گفت: رقمی که از خانواده در پیش ثبت نام اخذ می شود به صورت علی الحساب ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۳    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به تلاش تیم اقتصادی دولت برای ساماندهی وضعیت موجود یارانه ها گفت: دولت با اجرای این طرح تلاش دارد تا با یک تیر دو نشان بزند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۰    
متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 3 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 141 هزار و 201 نفر رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۷    
معاون اول رئیس جمهور گفت: توسعه روابط بانکی و تجاری میان ایران و قطر می تواند به تسهیل روابط و مراودات تجار و سرمایه گذاران دو کشور کمک کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۱    
مراسم استقبال رسمی از امیر قطر دقایقی پیش، با حضور رییس جمهور آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۸    
ارتش کره جنوبی می گوید که کره شمالی یک موشک بالستیک ناشناس به سمت دریای ژاپن شلیک کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۵    
وزیر خارجه اوکراین که به برلین سفر کرده است، امروز از تغییرات اخیر در مواضع آلمان در قبال جنگ اوکراین استقبال کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۶    
خبرگزاری رسمی قطر همزمان با سفر امیر این کشور به ایران در گزارشی دو کشور را دارای منافع مشترک در منطقه و جهان دانست و روابط میان دوحه و تهران را دارای پشتوانه تاریخی مستحکم ارزیابی کرد
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۳    
مسؤولان عراقی از کشته شدن 17 داعشی در عملیات ارتش این کشور در شمال عراق و بازداشت پنج تن دیگر از آنها در شهر حویجه و استان صلاح الدین خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حال پیشروی هستیم و در بیرون راهها را بر دشمن بسته ایم و در درون، قدرتمند و در حال جراحی اقتصادیم که سختی هایی دارد و در این راه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۲    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: آنچه مهم و قانونی است ظرفیت پذیرش برای رشته های پزشکی در سال 1401 است که باید 20 درصد افزایش پیدا کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در اقتصاد مردمی حقوقی برای مردم در بخش های مختلف وجود دارد که باید توسط دولت تعریف و رعایت شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۰    
دستیار کومان در بارسلونا هدایت آژاکس را برعهده گیرد تا جانشین سرمربی آینده منچستریونایتد شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۷    
با تصمیم ستاد برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ساعت برگزاری این رویداد، امروز و فردا تا ساعت 21 تمدید شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۴    
آیین رونمایی از کتاب سینمای ایران و ژاپن امروز (پنجشنبه، 22 اردیبهشت) در سرای ملل سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۵    
رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به اصلاح یارانه ها، گفت: با افزایش بازرسی ها بازار را کنترل و از هرگونه افزایش قیمت کالاها به غیر از آن اقلامی که افزایش قیمت آن به تصویب ستاد تنظیم بازار برسد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۲    
بررسی سناریوهای تورمی اصلاح سیاست ارز ترجیحی و پرداخت یارانه نقدی در مناطق روستایی کشور نشان می دهد در 9 دهک درآمدی مبلغ یارانه دریافتی بیش از هزینه هایی است که با قیمت جدید کالاهای اساسی ایجاد می ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۹    
مدیرعامل اتحادیه سراسری پرورش دهندگان مرغ گوشتی ایران با بیان اینکه کمبودی در بازار مرغ نداریم، گفت: افزایش تقاضا، عرضه را با مشکل روبه رو کرده است و از روز شنبه گوشت مرغ با قیمت های جدید عرضه می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۶    
رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: هم اکنون برای تامین مرغ مورد نیاز کشور مشکلی نداریم و به اندازه کافی مرغ تامین شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۳    
دبیر انجمن صنایع روغن نباتی گفت: به منظور افزایش عرضه روغن نباتی در فروشگاه های سراسر کشور، تولید روغن نباتی با قیمت جدید از صبح امروز در کارخانجات آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۰    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: راه اندازی خانه های خلاق، مراکز نوآوری و کارآفرینی در سال جدید با شعار تولید ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۴    
وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه ستاد کرونا مبلغ خوبی تصویب کرده است که امسال کلاس های جبرانی تابستان برای جبران عقب ماندگی ناشی از تعطیلی آموزش حضوری مدارس داشته باشیم گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۴    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: پس از تشکیل کاروان های حج تمتع، فراخوان پزشکان اعزامی به حج اعلام و 210 نفر کادر درمان برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به سرزمین وحی مشرف می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۸    
نماینده برنامه جهانی غذا در یمن زنگ خطر را درباره اوضاع غذایی در این کشور به صدا در آورد و اوضاع را فاجعه بار خواند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده های شهیدان محمد اصلانی و محمدصادق دارایی شهدای جنایت عناصر تکفیری در حرم رضوی دیدار کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۲    
نایب رئیس مجلس گفت: معتقدیم که رئیس مجلس(محمدباقر قالیباف) مجددا رأی بالایی خواهد آورد والبته کاندیداهای دیگری هم برای ریاست وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۹    
هادی العامری رئیس ائتلاف سیاسی –پارلمانی الفتح عراق به سفیر اسپانیا در بغداد گفت که هیچ نیروی خارجی حق ادامه حضور در عراق را ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۹    
مسئول دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به عملیات ضدصهیونیستی اخیر در العاد در عمق اراضی اشغالی از آن به مثابه پیروزی برای مسجدالاقصی و هشداری برای صهیونیستها نام برد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۹    
وزیر برق عراق به رقم بدهی کشورش به ایران بابت خرید گاز اشاره کرد و گفت: عراق 5 تا 10 سال آینده به گاز ایران نیازمند است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۶    
جانشین فرمانده سپاه در خصوص هدفمند کردن یارانه توسط دولت گفت: این کاری که رئیس جمهور کرد باید از زمان ریاست جمهوری آقای هاشمی اجرا می شد اما هیچکدام از دولت ها جرات انجام آن را نداشتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۳    
امیر قطر دقایقی پیش در راس یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی وارد تهران شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۲    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مردم با مراجعه به سامانه حمایت می توانند اعتراض خود را در خصوص دهک بندی یارانه ای ثبت کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۲    
سروری با بیان اینکه فرونشست زمین می تواند تبدیل به فاجعه ملی شود، گفت: در شورای عالی استان ها از طریق دولت و کمیسیون کلانشهرها پیگیر فرونشست زمین هستیم تا علت و راهکار این موضوع را پیدا کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۰    
سخنگوی دولت گفت: مردمی سازی یارانه ها قدرت خرید همه دهک ها را افزایش داد؛ دهک اول با 923 هزار تومان افزایش، صدرنشین بازتوزیع عادلانه یارانه ها است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۴    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مهراب عنایتی قهرمان کاراته جهان که مدال طلای جهانی خود را به خانواده شهید سید قربان بذرگری اهدا کرده بود تجلیل کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۱    
مسئول غرفه قطر در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران ضمن ممتاز خواندن هماهنگی های صورت گرفته در نمایشگاه که پس از وقفه دو ساله بر اثر شیوع بیماری کرونا در جهان برگزار شد آن را فرصتی مغتنم برای تقویت روبط ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۰    
استاندار خراسان رضوی گفت: با تولیدکنندگان و کشتارکنندگان مرغ که تا ظهر امروز توزیع نکنند برخورد می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۸    
در کنار موضوع الگو گرفتن کودکان و نوجوانان از استفاده بدون برنامه و غیرهدفمند بسیاری از پدران و مادران و بزرگ ترها از فضای مجازی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۳    
کرسی علمی ترویجی جریان شناسی شبهات اعتقادی به همت پژوهشگاه قرآن و حدیث و با همکاری دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۰    
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، گفت: اذان، زنگ بیداری حکومت جهانی واحد است و هدف ما از برگزاری جشنواره "اذان منتظران" طنین انداز شدن صدای اذان در کشور بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۸    
مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) 14 خرداد در تانزانیا برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۲    
باید سعی کنیم تا جایی که امکان دارد اختلافاتمان را کمتر کنیم. باید کسانی که صلاحیت بحث دارند در مجالس دوستانه ، منصفانه و به دور از تعصب بنشینند و گفت وگو کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۲    
آیین اختتامیه جشنواره سراسری فرهنگی هنری اذان منتظران روز پنجشنبه با حضور امام جمعه و استاندار همدان، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و مدیران کشوری در محل استانداری همدان برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۶    
دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، نرخ حداکثری فروش انواع محصولات لبنی برای مصرف کننده در سراسر کشور اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۰    
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران تخمگذار آخرین قیمت های تخم مرغ در بازار را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۹    
مشهد نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اندیشه سازی و تحول فکری از جمله مسئولیت هایی است که جنبش های دانشجویی بر عهده دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۶    
جودوکاران ایران در مسابقات بین المللی جام صلح و دوستی و اردوی مشترک عراق موفق به کسب 7 مدال شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۳    
جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری با موضوع بررسی اصلاح نظام پرداخت یارانه ها و ارز ترجیحی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۷    
رییس گروه آموزشی و مرکز تحقیقات سلامت درحوادث و بلایا دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام کرد: حوادث ترافیکی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۱    
با پایان یافتن نشست های هیئت های کارشناسی ایران و ارمنستان در مراسمی در ایروان، سند یادداشت تفاهم هفدهمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۱    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران و وزش باد شدید موقت در برخی استان های کشور طی امروز خبر داد و گفت: از لحاظ دمایی ...
  • ۱