یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۵:۵۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 13 اردیبهشت 1401 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 31 فروردین 1401 قدس آنلاین 31 خرداد 1401 قدس آنلاین 31 تیر 1401 قدس آنلاین 31 مرداد 1401 قدس آنلاین 31 شهریور 1401 قدس آنلاین 30 مهر 1401 قدس آنلاین 30 آبان 1401 قدس آنلاین 30 آذر 1401 قدس آنلاین 11 دی 1401 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 2 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 3 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 4 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 5 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 6 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 7 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 8 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 9 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 10 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 11 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 12 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 13 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 14 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 15 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 16 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 17 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 18 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 19 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 20 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 21 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 22 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 23 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 24 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 25 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 26 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 27 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 28 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 29 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1401 
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۷    
در شرایطی که ایران شروطی چون لغو کامل تحریم ها از جمله لغو تحریم های بانکی و سپاه پاسداران را برای احیای برجام خواستار شده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۹    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اصلاح روندهای نادرست اقتصادی چه بسا نیازمند جراحی های عمیق باشد که تاکید رئیس جمهور انجام آن با کمترین فشار بر مردم است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۸    
در این مطلب قصد داریم شما را با 10 فیلم انگیزشی و تاثیرگذاری آشنا کنیم که زندگی شما را تغییر خواهند داد یا دست کم باعث می شوند برای ایجاد تغییر در زندگی تان انگیزه پیدا کنید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۸    
رییس اداره ترانزیت و حمل و نقل گذرگاه مرزی شلمچه منطقه آزاد اروند گفت:فعالیت تجاری در مرز شلمچه که به مناسبت عید فطر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه متوقف شده بود امروز مجددا از سرگرفته شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۰۲:۳۰    
جنگ دیپلماتیک روسیه و رژیم صهیونیستی با شدت بیشتری ادامه می یابد و همزمان با تداوم درگیری های اوکراین، اختلافات میان مسکو و تل آویو نیز بالا گرفته و به تنش لفظی و احضار سفیر رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۷    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان از رسیدن آب به تالاب گاوخونی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۴:۱۸    
با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی یک کلاهبردار با 35 میلیارد ریال کلاهبرداری شناسایی و دستگیر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۴:۱۵    
بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، فوتی های کرونا در کشور تک رقمی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۳    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی به تشریح برخی از خسارت های ناشی از سیل اخیر در این استان پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۱:۴۲    
178 ناشر خارجی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ثبت نام کرده اند و مصلی تهران از شنبه آینده، 17 اردیبهشت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۶    
دومین روز رقابتهای المپیک ناشنوایان 2021 برزیل امروز پیگیری و دومین مدال طلا توسط میلاد صادق زاده در رشته کاراته برای کاروان ایران به دست آمد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۱    
رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شرایط انتقال دانشجویان ایرانی رشته پزشکی در اوکراین برای ادامه تحصیل در کشور و برگزاری آزمون ارزشیابی در دی ماه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۰:۴۸    
اسامی نامزدهای نهایی بخش اصلی نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۰۹:۵۱    
مجموعه های طنز تلویزیونی ساختمان پزشکان ، متهم گریخت ، دردسرهای عظیم و دو مجموعه خارجی هانا و سرای ابریشم در پنج باکس مختلف از شبکه تماشا پخش می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۰۹:۱۵    
عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت کشور از ورود مجلس به ماجرای آزمون دستیاری خبر داد و گفت: چگونه قرار است مصوبات نشست 95 شورای آموزش پزشکی و تخصصی در دی ماه 1400 برای آزمون دستیاری دوره 49 ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۰۹:۰۳    
معاون خدمات شهری و محیط زیست از رفع 45 مورد آبگرفتگی در مناطق مختلف شهر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۰۹:۰۰    
در دیدار پایانی رقابت های فوتسال جام رمضان در نیشابور، رفتارهای غیرعرفی شکل گرفت که تصاویر آن به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۳:۴۰    
جودوکار وزن منهای 66 کیلوگرم ایران به مدال نقره المپیک 2021 ناشنوایان دست یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۳:۳۴    
وزیر امور خارجه در گفت وگوی همتای ترکیه ای خود، همکاری های بیش از پیش دو کشور در حفاظت از محیط زیست و مدیریت منابع مشترک آبی را مورد تاکید جدی قرار داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۳:۲۵    
مدیر کل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مردم گزارش گرانی قیمت نان را به سامانه های 124 و 135 اعلام کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۶    
در حالی که وعده ها بر حذف قرعه کشی خودرو تایید داشت، امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت از سامانه ای جدید صحبت و اعلام کرده است، به منظور شفاف سازی روند عرضه خودرو ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۲:۳۱    
تیم فوتبال مس رفسنجان دیدار هفته بیست و پنجم خود برابر حریف شیرازی را با پیروزی به پایان برد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۲:۲۲    
اتحادیه اروپا در نظر دارد برای تشدید اقدامات خود علیه روسیه، دسترسی تعداد بیشتری از بانک های این کشور به سوئیفت را قطع کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۲:۱۳    
وزیر جهادکشاورزی از پرداخت یارانه جدید به مردم بابت افزایش قیمت آرد خبر داد که بیشتر از مقدار افزایش هزینه ها خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۷    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت که رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) ماه پیش در سفری محرمانه در جده با ولیعهد سعودی دیدار کرده و با وی درباره موضوعات متعددی از جمله برنامه هسته ای ایران گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۱:۵۶    
شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح در تماس تلفنی خطاب به رئیس جمهور کشورمان گفت: عمیقا از رویکرد جدید ایران در دوره جنابعالی خرسندیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۱:۳۲    
رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شرایط انتقال دانشجویان ایرانی رشته پزشکی در اوکراین برای ادامه تحصیل در کشور و برگزاری آزمون ارزشیابی در دی ماه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۰:۲۶    
رضا میرکریمی در پی درگذشت نادر طالب زاده، برنامه ساز سینما و تلویزیون و مجری، متنی منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۰:۱۴    
براساس گزارش یک روزنامه عربی وزاری خارجه ایران و عربستان در یکی از کشورهای عراق یا عمان بعد از عید فطر دیدار خواهند داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۰:۱۱    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی خبر منتشرشده در فضای مجازی درباره گران شدن نان سنتی را تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۰:۰۸    
در پی اصلاح قیمت آرد صنف و صنعت در روزهای اخیر، یک کارخانه تولیدکننده ماکارونی با جمع آوری و احتکار محصولاتش از بازار ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۰:۰۵    
رئیس جمهور روسیه در گفت وگوی تلفنی 130 دقیقه ای با رئیس جمهور فرانسه گفت که بحران امنیت غذایی جهان ناشی از تحریم های غرب است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۹:۲۶    
امیرعبداللهیان در گفت وگوی تلفنی با همتای ایرلندی گفت: دولت آمریکا ضمن اصلاح رفتار غیرقانونی ترامپ، در مسیر ابتکار سیاسی گام بردارد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۹:۰۵    
رئیس پلیس تهران بزرگ مقابله با ریشه اصلی تهدیدات امنیت اجتماعی را ضروری دانست و گفت: افزایش هزینه جرم برای مجرمین به خصوص خفت گیران و اشرار از الزامات برخورد با مخلان امنیت اجتماعی به شمار می رود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۹:۰۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رویکرد ما در این وزارت خانه بر این است که انگیزه و اعتماد از دست رفته فعالان اقتصادی به سیاست های دولت بازگردد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۸:۵۶    
ایراداتی که باعث شد پروانه حرفه ای باشگاه پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا صادر نشود بسیار زیاد است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۸:۵۶    
بیش از دو هزار نفر از کارکنان ادارات پست در مناطق مختلف انگلیس روز سه شنبه در اعتراض به شرایط کاری و وضعیت دستمزد خود، دست به اعتصاب زدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۸:۵۰    
مرکز مدیریت راههای کشور از ترافیک سنگین در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه مسیر(جنوب به شمال) خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۸    
رئیس جمهور در گفت وگو با سردار بردی محمداف، با اشاره به روند رو به گسترش روابط ایران و ترکمنستان در دوره ریاست جمهوری قبلی این کشور ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۹    
پس از آنکه افراط گرایان اقدام به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد کردند، گزارش ها حاکی از آن است که افراط گرایان سوئدی اقدام به تخریب مقبره مسلمانان در شهر مالمو کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: همه خودروسازها از 18 اردیبهشت ماه هرگونه عرضه خودرو را صرفا از طریق سامانه متمرکز قرعه کشی انجام دهند تا ضمن ایجاد شفافیت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۸    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بابت حفظ تمام بازیکنان مورد نظر سرمربی این تیم وعده قطعی داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۰    
حذف یارانه آرد بخش صنعت در کنار گرانی قیمت جهانی گندم، موجب گرانی قیمت ماکارونی شده است اما همین آرد یارانه ای موجب می شد سالانه 30 هزار میلیارد تومان به صورت غیرشفاف از جیب مردم خارج شود و در قالب ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۸    
سرپرست پلیس راه کشور از افزایش تردد در شهرهای شمالی کشور خبر داد و گفت: به دلیل ترافیک سنگین، اجرای محدودیت های ترافیکی را در دستور کار قرار دادیم و این طرح تا پایان تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۵    
دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی کشور با تاکید بر اینکه کمبودی در بازار روغن خوراکی و شکر نداریم، گفت: روغن موردنیاز خانوارها در فروشگاه های زنجیره ای به وفور وجود دارد و کمبودی در این زمینه نداریم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۵    
کارلو آنچلوتی اعلام کرد که احتمالا پس از ترک رئال مادرید، از دنیای مربیگری خداحافظی خواهد کرد هرچند در صورت درخواست رئال حاضر است 10 سال دیگر هم در سانتیاگو برنابئو بماند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۳    
وزیر نفت ایران در دیداری رسمی با نیکولاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا در کاراکاس ملاقات کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر فردا افزایش وزش باد روی کشور عراق سبب خیزش گرد و خاک و انتقال به استان های واقع در غرب و جنوب غرب کشور می شود و روز پنج شنبه کاهش کیفیت هوا در ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۶    
مرکز حقوق بشر فلسطین بیانیه ای در خصوص شهادت روزنامه نگاران فلسطینی، برخورد فیزیکی با آن ها و بمباران سازمان های رسانه ای منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۰    
عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان گفت: با فراوانی عرضه، قیمت هر کیلو گوجه سبز نسبت به هفته های قبل 150 هزار تومان کاهش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۴    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور درباره سیل اخیر استان خراسان رضوی و آسیب هایی که به خطوط انتقال آب و مخازن و شبکه آب شرب وارد شده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۱    
باشگاه بلکبرن رُورز انگلیس برای نخستین بار میزبان مسلمانان برای اقامه نماز عید فطر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۶    
سرعت تحولات در منطقه غرب آسیا اوج گرفته و اتحادهای تازه ای در حال شکل گیری هستند. روند این تحولات اما می تواند برای سال ها به کلان روایت قدرت در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه)، شکل و شمایلی تازه ببخشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۴    
سخنگوی کرملین اعلام کرده است که رئیس جمهور روسیه اقدامات اقتصادی تلافی جویانه در ارتباط با اقدامات غیردوستانه برخی کشورهای خارجی را امضا کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۸    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از فعالیت 50 هزار پایگاه کمیته امداد برای جمع آوری زکات فطریه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۶    
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: دو هزار امدادگر این جمعیت امروز(سه شنبه) در 469 شهرستان کشور، مراسم نماز عید سعید فطر را پوشش امدادی دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۰    
یک کارشناس مذهبی در رابطه با عید سعید فطر و برخی از احکام مربوط به این روز توضیحاتی داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۴    
نیروهای ارتش عراق و شبه نظامیان گروهک پ.ک.ک در شمال غرب عراق با یکدیگر درگیر شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال(IFFHS) مهدی طارمی را در جمع برترین گلزنان فوتبال جهان در سال 2022 قرار داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۹    
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری نخستین همایش حضوری معاونان بهداشت دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور پس از همه گیری کووید19 در مشهد مقدس با حضور بهرام عین اللهی وزیر ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۳    
فرایند پرداخت سودهای رسوب شده شرکت های بورسی، از امروز آغاز و حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان سود پرداخت شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۰    
مدیر کل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تدوین طرح جامع مداخلات روانی، اجتماعی در ایام کرونا و پساکرونا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۷    
رئیس رژیم صهیونیستی خواستار سفر به عربستان و پیوستن ریاض به توافقات سازش شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی گمرک گفت: 27 هزار و 272 تن چای ایرانی به ارزش 28 میلیون دلار، در سال 1400 به 25 کشور صادر شد که نسبت به مدت مشابه رشد 68 درصدی در وزن و 77 درصدی در ارزش داشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۹    
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ضمن تشریح وضعیت ترافیکی جاده های کشور در عید سعید فطر تصریح کرد، اکنون ترافیک در مسیر شهرهای شمالی کشور سنگین است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۹    
رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 1750 هموطن متاثر از سیل و آبگرفتگی در 17 استان کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۳    
وزیران خارجه چند کشور مسلمان، فرارسیدن عید سعید فطر را به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه تبریک گفتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۲    
هم زمان با عید سعید فطر، زائران با تشرف به کربلا به زیارت امام حسین علیه السلام پرداختند ونماز عید فطر بدون محدودیت کرونایی به صورت جماعت در بین الحرمین برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۳:۲۳    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، وضعیت ترافیکی جاده های کشور در روز عید سعید فطر را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۴    
پژوهشگران ایرلندی و آمریکایی در پژوهش مشترکی، یک نشانگر زیستی جدید را در خون کشف کرده اند که می توان از آن برای شناسایی افراد در معرض ابتلا به زوال عقل استفاده کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۲    
طراح:تهمینه نوری نژاد
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۳    
همزمان با اظهارات رئیس رژیم صهیونیستی درباره تمایل به سفر به عربستان سعودی، رسانه های عبری از فرود یک هواپیمای صهیونیستی در ریاض خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۷    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید بر حمایت دائم ایران از فلسطین، گفت که مذاکرات وین متوقف نشده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۲    
باشگاه پرسپولیس برای استفاده از 350 میلیارد تومانی که از طریق بورس به حساب این باشگاه واریز شده با مشکل مواجه شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۶    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بر اثر بارندگی ها اخیر، 10 شهرستان در استان خراسان رضوی دچار سیلاب شده اند و نیروهای امدادی درحال خدمات دهی در این شهرستان ها هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۰    
حجت الاسلام ارزانی گفت: مسجد باید محلی برای تحولات اجتماعی و مرکز ثقل جامعه باشد و این با ارتباط بین مردم و امام محله امکان پذیر است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۱:۴۴    
دو قبیله همپیمان با یهود، روز اول شوال سال دوم هجری برای شبیخون زدن به مدینه آماده می شوند. حضرت رسول (ص) سپاهی را به فرماندهی امیرالمومنین (ع) به منطقه می فرستد، اما آنها از ترس می گریزند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۵    
زلزله ای به بزرگی3.9 ریشتر حوالی کوهبنان مرز استان های کرمان و یزد را لرزاند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۲    
شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی با صدور پروانه نمایش سه فیلم موافقت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۱:۲۶    
اتحادیه اروپا تاکید کرد که بهای گاز وارداتی از روسیه را به روبل پرداخت نخواهد کرد و به اعضای خود هشدار داد تا آماده قطع احتمالی گاز روسیه باشند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۷    
پپ گواردیولا از ستاره های خود در منچسترسیتی خواسته است تا شخصیت خود را مقابل رئال مادرید نشان دهند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۴    
آمریکا که برای مدت کوتاهی عنوان بزرگترین صادرکننده LNG جهان را از قطر و استرالیا ربوده بود، در آوریل این عنوان را مجددا به قطر واگذار کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۰:۵۶    
پس از افزایش نرخ آرد صنعتی، قیمت های جدید ماکارونی به کارخانه ها ابلاغ شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۷    
پیشرفت فیزیکی طرح پالایشگاه آدیش جنوبی 67 درصد است و با تدوام روند تامین مالی، این طرح تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۹    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: هرچند برای ما ملموس است که رئیس جمهور و همکارانش در حال تلاش هستند ولی این گرانی و فشار معیشتی در تراز این دولت نیست و مردم انتظار دارند که ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۳    
نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی از اقدامات مسلحانه ملت فلسطین به وحشت افتاده و همین نشان دهنده آن است که تنها راه آزادی قدس شریف مبارزه مسلحانه است و ملت ایران از این مبارزه مسلحانه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۱۰:۱۴    
نماز باشکوه عید سعید فطر در صحن و سرای حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) به امامت آیت الله علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد اقامه شد.