یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۷:۱۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 21 اردیبهشت 1401 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 31 فروردین 1401 قدس آنلاین 31 خرداد 1401 قدس آنلاین 31 تیر 1401 قدس آنلاین 31 مرداد 1401 قدس آنلاین 31 شهریور 1401 قدس آنلاین 30 مهر 1401 قدس آنلاین 30 آبان 1401 قدس آنلاین 30 آذر 1401 قدس آنلاین 11 دی 1401 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 2 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 3 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 4 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 5 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 6 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 7 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 8 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 9 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 10 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 11 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 12 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 13 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 14 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 15 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 16 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 17 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 18 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 19 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 20 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 21 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 22 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 23 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 24 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 25 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 26 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 27 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 28 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 29 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1401 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1401 
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۲    
رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با ادامه روند کاهشی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۸    
رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) گفت: بیش از 80 عضو هیئت علمی از سراسر کشور و 31دانشگاه در برگزاری دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی نیمه مجازی اوقات فراغت با این دانشگاه مشارکت کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۶    
آلمان 430 میلیون یورو برای مبارزه با گرسنگی در جهان اختصاص می دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۹    
مراسم رونمایی از مجموعه تلویزیونی مینا ویژه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان، شنبه 24 اردیبهشت برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۹    
در حالی روز گذشته وزارت رفاه طی اطلاعیه ای از راه اندازی شماره های پاسخگویی برای رفع دغدغه های مردم در خصوص موضوع مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها خبر داد که با گذشت 24 ساعت همچنان این شماره ها ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۰    
یک روز بعد از رسانه ای شدن بازداشت دو اروپایی سازمان دهنده آشوب در ایران، دولت فرانسه سرپرست سفارت ایران را احضار کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۳    
وزیر راه و شهرسازی از اختصاص 40 هزار میلیارد تومان برای تسهیلات ودیعه مسکن در سراسر کشور خبر داد و گفت: نرخ اجاره مسکن در تهران 25 درصد افزایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۷    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بروز شدن فرآیندها و شاخصه های مرحله دوم طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۸    
وزیر فرهنگ در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: ما تا پایان سال 1402 به صادرات کاغذ در منطقه خواهیم رسید و در این زمینه هدف گذاری کرده ایم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۰    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیام تصویری به رزمایش جهادگران فاطمی استان فارس با اشاره به اینکه جهاد به معنای یک باور، اندیشه و فرهنگ است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۲:۱۰    
وحشی گری صهیونیست ها نه تنها علیه فلسطینی ها با شدت ادامه دارد بلکه شامل حال خبرنگاران حاضر در اجتماعات و درگیری ها نیز می شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۲:۰۷    
در تاریخچه انتقالات دورتموند، همواره نام های بزرگی دیده شده که این تیم آلمانی توانسته است از فروش آن ها، درآمدهای میلیون دلاری کسب کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۳:۱۶    
یارانه کمک معیشتی اردیبهشت ماه که تا پیش از این مسدود بود، در حال حاضر قابل برداشت است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۳:۰۴    
مقام وزارت خارجه آمریکا بدون اشاره به بدعهدهای مکرر دولت ایالات متحده در مسیر احیای برجام گفت، توپ در زمین ایران است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۲:۵۵    
مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب کرد که دولت، مجاز است با رعایت اولویت واردات خودروهای برقی، ترکیبی، کم مصرف ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۵    
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور بیانیه ای شهادت خبرنگار شبکه الجزیره توسط رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد و گفت: شهیده ابوعاقله ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۲    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم به جریمه باشگاه استقلال به خاطر رفتار هواداران این تیم گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۲:۰۸    
طبق اعلام ستاد تنظیم بازار، از ساعات پایانی امشب یارانه کمک معیشتی افراد مشمول، قابل برداشت می شود و از 22 اردیبهشت، اصناف می توانند قیمت های جدید اعلام شده را به تدریج اعمال کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۲:۰۵    
یک مقام اطلاعاتی آمریکا در جلسه ای در مجلس سنای این کشور از ایران به عنوان اصلی ترین چالش گر دولتی علیه منافع آمریکا در خاورمیانه یاد کرده و گفته تهران به طور منظم فعالیت های دریایی آمریکا را تحت نظر ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۲:۰۲    
در جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رئیس جمهور مقرر شد رقم واریزی یارانه ها به مردم برای ماه اول آزاد و سقف قیمت های چهار کالای اساسی با زنجیره مرتبط ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۸    
مهلت تکمیل فرآیند خرید بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 تمدید شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۲    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: تلقی ما این است که صحبت های آقای گروسی با اهداف سیاسی تحریف شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به وضعیت مطلوب کرونایی، بر تداوم رعایت پروتکل ها و تکمیل واکسیناسیون تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۶    
قائم مقام رئیس صدا و سیما گفت: مدیران شبکه های مختلف سیما می توانند با پوشش حداکثری برنامه های مختلف نمایشگاه کتاب در شبکه ها و برنامه های تلویزیونی با نمایشگاه کتاب همکاری کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۳    
براساس اطلاعیه ستاد تنطیم بازار یارانه کمک معیشتی از امشب قابل برداشت است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۷    
قائم مقام سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران در اولین نشست خبری روزانه گفت: 49 هزار و 496 جلد کتاب فروش اولین روز نمایشگاه در بخش مجازی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۷    
تعدادی از نمایندگان مجلس طرحی را با عنوان استفاده بهینه از اشیای باستانی و گنج ها مطرح کردند و آه از نهاد جامعه باستان شناس و فعالان میراث فرهنگی برآوردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۸    
ظاهر شکسته واژه ها خواندنشان را سخت می کند، اما او با صدایی آرام و گرم می خواند: آقاجان سلام، برای شما می نویسم آقاجان. جان به لب شده ام. هیچ کس جز شما حالم را نمی داند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۵    
آدمعلی اولین مساله پاکستانی های منطقه را که بازگو می کرد، نام آنجا را پرسیدم و گفت برخی اینجا را حوالی روستای رندان می دانند، برخی هم می گویند از حاشیه نشین های علایین، فیروزآباد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۲    
وزیر صمت از تصویب کلیات آیین نامه واردات خودرو در هیئت وزیران خبر داد و گفت: روش های متعدد واردات خودرو در آیین نامه ای که هم اکنون در مراحل نهایی تصویب قرار دارد، مشخص شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۸    
یک کاربر فضای مجازی نوشت: مقاومت زنده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۲    
فرمانده سپاه بردسکن گفت: در اجرای رزمایش جهادگران فاطمی بیش از 20 عنوان برنامه در عرصه های مختلف توسط گروههای جهادی این شهرستان برگزار و در حال انجام می باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۹:۴۴    
اصلاح نظام یارانه ها و حذف ارز ترجیحی دو کارویژه اصلی دولت در این روزهاست. این دو موضوع اساسی که برخی از آن ها به عنوان جراحی بزرگ اقتصاد یاد می کنند، باید سال ها پیش در دستور کار قرار می گرفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۹:۳۸    
برخی کارشناسان بازار سرمایه معتقدند که با حذف ارز 4200 نه تنها حاشیه سود برخی شرکت ها کاهش پیدا نمی کند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۹:۳۵    
سیستان وبلوچستان، تهران، خوزستان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و البرز، شش استان صدرنشین در تنش آبی هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۹:۳۲    
با اعلام جایگزینی ارز 4200 با یارانه و واریز یک جای 2 مرحله یارانه با مقادیر متفاوت به سوالات و ابهامات درباره جزئیات این طرح پاسخ داده ایم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۹:۱۷    
پس از کش و قوس های فراوان، دولت سیزدهم بالاخره تصمیم خود را گرفت و برای سامان دادن به وضعیت آشفته توزیع ارز دولتی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۵    
با راه اندازی سایت سازمان هدفمندی یارانه ها تا چند روز آینده، متقاضیان جدید یارانه های کمک معیشتی یا انصرافی های سال های 92 و 93 می توانند برای ثبت نام به سایت این سازمان مراجعه کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۸:۱۷    
حذف یارانه آرد برای پخت نان فانتزی و باگت، قیمت این نان ها را دو و نیم تا سه برابر افزایش داد و به تبع آن قیمت ساندویچ هم در فست فودفروشی ها افزایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۴    
در حالی که با توجه به نوسان نرخ ارز، افزایش هزینه حج تمتع در سال های آینده دور از انتظار نیست، بازار فروش فیش حج تمتع داغ شده و قیمت هر فیش به 100 میلیون تومان هم رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۹    
محمدباقر قالیباف با تأکید بر اینکه جهاد امروز ما مبارزه با گرانی است، گفت: ما بچه های انقلاب اسلامی می توانیم کارآمدی دین را در اداره جامعه اثبات کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۶:۵۰    
سفرهای زیارتی به سوریه با توجه به وضعیت پروازها در حال حاضر فقط به صورت یک هفته ای از هفت ایستگاه پروازی انجام می شود که هزینه این سفرها هم تا 9 میلیون و 500 هزارتومان پیش بینی شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۶:۲۶    
مدیرکل هواشناسی استان تهران از صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای روز پنجشنبه 22 و جمعه 23 اردیبهشت ماه در پایتخت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۶:۲۳    
مسعود ستایشی با حکم رئیس قوه قضائیه سخنگوی دستگاه قضا شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۹    
معاون منابع انسانی گمرک ایران با بیان اینکه اکنون روسیه 400 میلیارد دلار کالا دارد که متقاضی ترانزیت از ایران است اظهار داشت: در اتفاقات اخیر بین کشورهای روسیه و اوکراین ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۹    
استاندار قم دردیدار سفیر رومانی در ایران ا اشاره به وجود فرصت ها و زمینه های مستعد سرمایه گذاری درقم گفت: آماده پذیرش و جذب سرمایه گذار خارجی در بخش های مربوط به احداث نیروگاه خورشیدی، گردشگری ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۶    
در آستانه بازی های کشورهای اسلامی، انجمن جهانی کیک بوکسینگ با ارسال نامه به تهران از لغو حضور نمایندگان کشورمان در مسابقات جهانی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی با اخلالگران اقتصادی و محتکران در مشهد و سایر شهرستانهای این استان برخورد قاطع و سریع خواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۷    
رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: هم اینک 26 هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد کشور فعال است که حدود 60 درصد آنها در مناطق روستایی استقرار دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۷    
فینال مسابقات انفرادی ریکرو کاپ آسیا امروز برگزار شد و مهتا عبداللهی مدال طلا را از آن خود کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۸    
وزیر فرهنگ جمهوری لبنان از موزه ملی ایران بازدید کرد و از وجود مشابهِ سرستون هخامنشی در موزه ملی لبنان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۸    
شهادت شیرین ابو عاقله به دست نظامیان رژیم صهیونیستی بهانه ای شد تا خبرگزاری مهر به بررسی سیاهه جنایات تل آویو علیه خبرنگاران بپردازد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۸    
رییس سازمان صداوسیما گفت: در این دوره ما تلاش خواهیم کرد که حداکثر امکان استفاده از تریبون رسانه ملی برای نزدیک تر شدن به مردم فراهم شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۹    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه از دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور و انهدام پایگاه ها و مقرهای تروریست های مستقر در اقلیم شمال عراق خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۶    
شهباز شریف نخست وزیر پاکستان شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره قطر در سرزمین های اشغالی فلسطین به دست نظامیان اسرائیل را به شدت محکوم کرد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: حماسه سازی و قهرمان پروری که شاهنامه رقم زده نیاز به الگوسازی دارد بنابراین باید قهرمانان شاهنامه را با ادبیات جوانان به آنان معرفی کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط ویژه تامین روغن و آرد، با تصویب شورای تامین خراسان رضوی، خروج آرد و روغن از استان ممنوع شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۴    
پسر دونالد ترامپ در توییتی از اولویت بخشیدن کنگره به اوکراین در گرماگرم فشار اقتصادی به مردم آمریکا انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۴:۵۶    
نوسانات افزایشی نرخ برخی از ارائه خدمات، ارز و اعلام خبر آخرین حج ارزان قیمت امسال از سوی مسئولان سازمان حج و زیارت و از طرفی استقبال متقاضیان ثبت نام کننده برای اعزام به حج تمتع 1401 سبب افزایش چشم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۴:۵۳    
مجموعه ای از اشیا ماندگار فیلم های مشهور از جمله سفینه فیلم جنگ ستارگان و توپ والیبال فیلم سینمایی دورافتاده به فروش گذاشته می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۴    
در2014تنها یک چهارم از مردم فنلاند از عضویت در ناتو حمایت کردند. -طبق آخرین رای گیری ها نزدیک به70درصد از مردم فنلاند از عضویت این کشور در ناتو حمایت می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۲    
منابع خبری بعد از ظهر امروز از حمله هوایی دوباره رژیم صهیونیستی به حومه استان قنیطره در جنوب سوریه خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۴:۲۰    
برنامه بالان تولید جدید گروه خانواده شبکه دو است که با تهیه کنندگی وحید رستگار و کارگردانی علی اصغر صائبی از امشب پخش می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۴:۲۰    
سومین دوره جشنواره شعر مباهله برگزار می شود و علاقه مندان تا 15 تیرماه فرصت دارند تا اشعار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۴    
سرپرست اداره کل مستمری های سازمان تأمین اجتماعی گفت: همسران و دختران بازمانده بیمه شدگان و مستمری بگیران متوفی برای برقراری مستمری بازماندگان و نیز تأیید دوره استمرار شرایط دریافت مستمری از حیث ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۱    
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) گفت: ایران در نظام بین الملل دارای موقعیت راهبردی است و باید در شکل گیری نظم جدید جهانی نقش آفرینی کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۵    
مشاور رئیس سازمان بورس گفت: پایان هر ماه سهامداران سهام عدالت که به تازگی در سایت سجام ثبت نام کنند و سود خود را نگرفته باشند، در پایان ماه ثبت نام خود، سود سهام عدالتشان را دریافت می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۲    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تمام خدمات ناباروری تحت پوشش بیمه قرار گرفته و زوجین مشکلی در دریافت خدمات دارویی، آزمایش و غیره ندارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۹    
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از افزایش قاچاق کالا، ایجاد رانت، توزیع ناعادلانه در تخصیص یارانه، پولشویی، احتکار، رشوه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۶    
در طول 24 ساعت گذشته، 6 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 141 هزار و 198 نفر رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۶    
مدیر ارتباطات باشگاه پورتو گفت: کمپینی علیه مهدی طارمی ایجاد شد و حملات به او و پپه بی وقفه ادامه داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۳    
نشست خبری اختتامیه مهرواره ملی هوای نو؛ نخستین مهرواره برگزیدگان سال هیأت و تشکل های دینی با حضور حجت الاسلام مجید باباخانی مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی و وحید متلجی دبیر این رویداد روز ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۳    
مدیرکل دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست گفت: آزاد سازی پهنه های معدنی در مناطق چهارگانه محیط زیست غیرقانونی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۰    
در روزهای پایانی این هفته، 9 فیلم مرز بین مرگ و زندگی ، آتش بیدادگر ، پسر من ، تام و جری ، پزشکان ، گرین لند ، فوران ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۰    
وزارت دفاع سریلانکا به نیروهای مسلح این کشور دستور داد به روی افرادی که اموال عمومی را غارت می کنند یا به دیگران آسیب می رسانند، شلیک کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۰    
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تبلیغات برنزه کردن و سولاریوم برای زیبایی پوست، فریبنده است و قرار گرفتن در معرض اشعه UV از دستگاه های برنزه، خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش می دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۷    
فهرست قیمت هایی از لبنیات، مرغ، تخم مرغ و روغن، از شب گذشته در فضای مجازی دست به دست می شود، قیمت هایی که مردم را نگران و سوالاتی برایشان ایجاد کرده است، اما واقعیت این نرخ ها چیست؟
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۷    
سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با انتشار توئیتی به سیلی خوردن یک ناظم مدرسه و پخش فیلم آن واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۵    
میوه خشک یکی از خوراکی ها و تنقلات پرطرفدار به شمار می آید که به عنوان یک میان وعده کاملا سالم، توسط افراد مختلف، به ویژه کودکان و ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۹    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: میزان بارندگی در استان طی سال آبی جاری یعنی از مهر 1400 تا کنون نسبت به مدت مشابه پارسال 33 درصد افزایش داشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۳    
بدون شک در سال زراعی جاری غذای کمتری در جهان تولید خواهد شد این در حالی است که به دلیل تنش های سیاسی تقاضای بیشتری وارد بازار خواهد شد و این مسئله به گرانی ها دامن خواهد زد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۸    
رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از برگزاری جشن پایان کار عملیات اجرایی طرح توسعه حرم مطهر حضرت علی (ع) در شهر مقدس نجف اشرف خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به دنبال این هستیم که میزان پرداخت مستمری خانواده های شهدا را به حدود پنج میلیون و 600 هزار تومان افزایش دهیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۶    
جمعه شب ها، رادیو نمایش با برنامه ای دو ساعته با عنوان پرانتز باز میزبان مخاطبان علاقه مند سینماست. مجری این برنامه که سابقه حضور در رادیو را داشته ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۰    
درهای نمایشگاه کتاب تهران، امروز صبح به روی علاقه مندان فرهنگ وهنر گشوده می شود. این نمایشگاه یک گردهمایی بزرگ فرهنگی است که همه هنرمندان، خود را در آن شریک می دانند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۷    
صادرات تخم مرغ با موافقت وزارت جهاد کشاورزی انجام می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۷    
اگر موقعیت مهدی ساخته پرشور و حماسی هادی حجازی فر را به عنوان اثری بیوگرافیک از سینمای دفاع مقدس دیده باشید، با ما موافقید که در کنار جلوه های کارگردانی و فیلمنامه نویسی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۱    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی تاکید کرد که قیمت بنزین با تغییر در راستای اصلاح نظام یارانه ها تغییر نمی کند و این مساله ارتباطی با بنزین نخواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۹    
غرفه قطر، مهمان ویژه سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۶    
به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، مراسم سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع(ع) با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۳    
شبکه خبری الجزیره قطر با صدور بیانیه ای سران رژیم صهیونیستی را مسئول قتل خبرنگار خود در جنین و زخمی شدن یکی دیگر از خبرنگارانش در ساعات گذشته معرفی کرد و خواستار واکنش شدید کشورها ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۷    
تیم والیبال گیتی پسند پنجره نقل و انتقالات سوپر لیگ 1401 را پس از تمدید سرمربی، با تمدید سه بازیکن و خرید دو بازیکن جدید باز کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۱    
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: درحال حاضر تنها 70 مدرسه کانسکی ثابت در استان وجود دارد که اگر خیران مدرسه ساز مشارکت کنند کامل حذف خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۲    
طی برگزاری مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ مشهد مقدس به عنوان دومین پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی معرفی می شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۲    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: پس از واریز یارانه کمک معیشتی فقط رقم یارانه در حساب سرپرست خانوارد مسدود است و بقیه موجودی حساب وی، به هیچ عنوان مسدود نیست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۶    
وزیر صمت گفت: از نظر تأمین مواد اولیه و محصولات نهایی هیچ گونه نگرانی نداریم و به اندازه کافی ذخایر کالایی وجود دارد، اما مهم این است که در روزهای اجرای طرح التهاب و نگرانی در بازار رخ ندهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۰    
مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: با اصلاح نظام یارانه ها و حذف ارز 4200 تومانی در قیمت دارو، واکسن و مواد بیولوژیک صنعت دام و طیور هیچ افزایش نمی باید و فعالان این حوزه به هیچ وجه نگران نباشند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۷    
شورای امنیت سازمان ملل متحد فردا پیرامون فرمان دولت موقت طالبان درباره پوشاندن چهره زنان افغان در مکان های عمومی جلسه برگزار می کند.
  • ۱