سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۴:۳۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 5 فروردین 1400 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 31 خرداد 1400 راهبرد معاصر 31 تیر 1400 راهبرد معاصر 31 مرداد 1400 راهبرد معاصر 31 شهریور 1400 راهبرد معاصر 30 مهر 1400 راهبرد معاصر 30 آبان 1400 راهبرد معاصر 30 آذر 1400 راهبرد معاصر 30 دی 1400 راهبرد معاصر 30 بهمن 1400 راهبرد معاصر 1 اسفند 1400 راهبرد معاصر 1 فروردین 1400 راهبرد معاصر 2 فروردین 1400 راهبرد معاصر 3 فروردین 1400 راهبرد معاصر 4 فروردین 1400 راهبرد معاصر 5 فروردین 1400 راهبرد معاصر 6 فروردین 1400 راهبرد معاصر 7 فروردین 1400 راهبرد معاصر 8 فروردین 1400 راهبرد معاصر 9 فروردین 1400 راهبرد معاصر 10 فروردین 1400 راهبرد معاصر 11 فروردین 1400 راهبرد معاصر 12 فروردین 1400 راهبرد معاصر 13 فروردین 1400 راهبرد معاصر 14 فروردین 1400 راهبرد معاصر 15 فروردین 1400 راهبرد معاصر 16 فروردین 1400 راهبرد معاصر 17 فروردین 1400 راهبرد معاصر 18 فروردین 1400 راهبرد معاصر 19 فروردین 1400 راهبرد معاصر 20 فروردین 1400 راهبرد معاصر 21 فروردین 1400 راهبرد معاصر 22 فروردین 1400 راهبرد معاصر 23 فروردین 1400 راهبرد معاصر 24 فروردین 1400 راهبرد معاصر 25 فروردین 1400 راهبرد معاصر 26 فروردین 1400 راهبرد معاصر 27 فروردین 1400 راهبرد معاصر 28 فروردین 1400 راهبرد معاصر 29 فروردین 1400 راهبرد معاصر 30 فروردین 1400 راهبرد معاصر 31 فروردین 1400 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۶:۱۱    
سناتور کریس مورفی در جلسه ای در مورد روابط بین ایالات متحده و ایران در بایدن می گوید برای بازگشت به توافق هسته ای ایران، این آمریکا است که باید گام اول را بردارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۱:۳۵    
نظر رونالدو درباره علی دایی چیست؟ هدف من این است که رکورد آقای گلی علی دایی را بشکنم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۷:۰۲    
محمود زاده گفت: ثبت نکردن و ثبت مشخصات اشتباه واحد مسکونی در سامانه جامع املاک، جرایم سنگینی به دنبال دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۲:۴۷    
بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت سفر به و از 59 شهر قرمز و نارنجی در ایام نوروز ممنوع است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۰:۵۰    
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه سوءمدیریت وزیر جهاد کشاورزی به احتکار مرغ توسط عده ای و از طرفی دیگر منتج به رانت واردات مرغ برای عده ای دیگر شده است، نوشت: او باید در مجلس پاسخگوی آنها باشد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۰۹:۲۶    
چهل و سه سناتور آمریکایی در نامه ای به جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواستار توافق هسته ای جامع تر با ایران شدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۰۹:۰۲    
معاون اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی درباره اجرایی شدن ثبت نقل و انتقالات چک جدید گفت: اعتبار چک های قدیمی باقی می ماند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۰۸:۴۱    
الهام حمیدی عکسی از خود منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۰۸:۲۰    
از اردوی تیم ملی خبر می رسد که اسکوچیچ تصمیم گرفته است از زوج شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان در بازی با سوریه استفاده کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۳:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی کنایه آمیز به ماه عسل اروپا و دولت بایدن و در توصیه ای دوستانه به تروئیکا و اتحادیه اروپا گفت: کمی دل و جرأت به خرج دهید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۳:۴۷    
بایدن در بخشی از سخنان خود دغدغه اصلی خود را تامین امنیت و آرامش شهروندان آمریکایی عنوان کرد و گفت: جمهوری خواهان باید تصمیم بگیرند که آیا می خواهند با ما کار کنند یا اینکه به مسیر خود برای تجزیه ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۳:۴۱    
نتایج نهایی انتخابات رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب نشان داد اردوگاه حامی بنیامین نتانیاهو تنها 52 کرسی کسب کرد، درحالی که احزاب مخالف وی 57 کرسی بدست آوردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۳:۳۵    
شعبانی کارآموز سابق شورای ملی ایرانیان آمریکا یا نایاک در سال 2007 (1386) است. او همان سال به اسراییل سفر کرده و با نهاد ها و افراد بسیاری از جمله مئیر جاودانفر دیدار کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۳:۱۷    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از فوتی یک نفر و چهار مصدوم بر اثر ریزش سنگ در محور هراز خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۲:۳۲    
معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان درباره نحوه تحصیل معلمان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان توضیح داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۲:۲۰    
معاون آموزش و پرورش با بیان اینکه به شدت نسبت به رعایت حقوق فرهنگیان حساس هستیم و نمی گذاریم حق کسی ضایع شود گفت: ما حتی یک مورد عدم پرداخت حق التدریس را هم نداشتیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۲:۱۷    
حق التدریس شاغلین و بازنشستگان واریز شد و جزئیات بیشتر را در زیر بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۲:۱۷    
برانکو راجع به دلایل موفقیت خود در رأس کادر فنی پرسپولیس تاکید کرد: همیشه گفته ام اگر در پرسپولیس موفق شدیم به خاطر از خود گذشتگی تمام ارکان بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۱:۴۱    
فرمانده قرارگاه مقابله با بیماری کرونا در خوزستان گفت: حدود 20 تا 25 درصد از فوت شدگان کرونایی این استان در کمتر از یک شبانه روز در بیمارستان ها جان خود را از دست می دهند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۱:۴۱    
یک کارشناس حوزه اختلافات کارگری و کارفرمایی گفت: بیمه بیکاری فقط به کارگرانی تعلق می گیرد که بیکاری آن ها غیر ارادی باشد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۱:۰۵    
وزیر امور خارجه ایران به اظهارات اخیر مقام های غربی درباره اقدامات لازم برای احیای توافق هسته ای برجام واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۱:۰۵    
مهاجم پرسپولیس با وجود پایان دوران محرومیتش در 13 فروردین ماه با مشکل دیگری برای حضور در مسابقات مواجه است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۱:۰۲    
رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که یک کشتی تحت مالکیت این رژیم هنگام عبور از دریای عرب هدف حمله موشکی قرار گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۶    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره آخرین وضعیت کرونای انگلیسی در شهرهای مازندران، گفت: در حال حاضر ویروس کرونای انگلیسی به شهرستان های رامسر، بابلسر، نور، قائم شهر ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۰    
رییس مرکز بهداشت ایذه گفت: بازار مرکز شهر ایذه از روز شنبه و بانک های این شهر از روز یکشنبه هفته آینده به منظور کنترل شیوع کرونا تعطیل هستند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۱    
با وجود وعده مسئولان برای افزایش عرضه مرغ، همچنان شاهد صف های طولانی دریافت مرغ دولتی هستیم که در برخی موارد این کالا با نرخ بالاتر هم عرضه می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۱    
احسان علیخانی به عنوان مجری برتر صدا و سیما انتخاب شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۰:۳۲    
رهبر معنوی انقلاب یمن و رهبر جنبش انصارالله در آغاز هفتمین سال آغاز تجاوز آمریکایی-سعودی علیه یمن اعلام کرد با آنکه همه واقعیات رو شده، عربستان هنوز عبرت نگرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۰:۱۷    
چهارمین محموله از واکسن روسی اسپوتنیک وی امروز به کشور وارد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۰:۱۱    
علی رغم شمارش حدود 96 درصد از آراء انتخابات سراسری فلسطین اشغالی، هنوز هیچ برنده مشخصی وجود ندارد و حتی ممکن است، این رژیم ناچار به برگزاری پنجمین انتخابات طی دو سال اخیر شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۹:۵۶    
بر اساس محاسبات اوپک، سبد نفتی اوپک متشکل از 13 نوع نفت خام ، امروز پنجشنبه حدود یک دلار کاهش داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۹:۳۲    
فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: با توکل بر خداوند سبحان بر مشکلات اقتصادی امروز کشور هم فائق خواهیم آمد و این آخرین مکر پوشالی دشمن که تحریم اقتصادی است را پشت سر خواهیم گذاشت و با عمل به تدابیر ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۹:۰۲    
مدیر کل آژانس بین الملل انرژی اتمی در مصاحبه با یک روزنامه اسپانیایی گفته احیای برجام غیرممکن است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۸:۵۰    
علی کریمی که در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال یکی از کاندیداها بود، درخواستی را خطاب به عزیزی خادم مطرح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۸:۲۰    
رزم حسینی با اشاره به رشد 7 درصدی صنعت ایران در شرایط تحریم و کرونا؛ بر پیگیری حذف قوانین زائد و رفع موانع تولید در سال جدید تاکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت که دولت سعودی در جایگاهی نیست که سخن از صلح بزند، در حالیکه به محاصره و بمباران یمن ادامه می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۷:۲۶    
سفیر آمریکا در عراق گفت که سیاست های کلی کشورش با تغییر دولت در واشنگتن عوض نمی شود و صرفا دولت ها از روش های مختلف برای نیل به اهداف بهره می برند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۷:۲۰    
چین در گزارش سالانه خود از وضعیت حقوق بشر ایالات متحده از مقام های سیاسی این کشور خواست که از ریاکاری و دورویی در مسائل حقوق بشری دست بردارند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۷:۲۰    
خروج آمریکا از برجام و کاهش چشمگیر رانت قیمتی نفت نشان داد که بهبود نسبی شاخص های اقتصادی در دولت اول روحانی بیش از آنکه بر بستر اصلاح روند ها استوار باشد بر روی عرضه منابع سرمایه ای نفت به بخش حقیقی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۶:۴۱    
رهبر انقلاب: توصیه من به خواهران و دختران عزیزم این است که معلومات و آگاهی هایتان را بیشتر کنید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۶:۱۷    
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: با توجه به افزایش سفرها موج چهارم شیوع کرونا آغاز شده این در حالی است که 891 هزار و 631 مورد تست پی سی آر و سریع توسط اورژانس انجام شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۶:۱۱    
با شروع بهار و افزایش دما، بدن خون بیشتری تولید می کند و متابولیسم دچار تغییر و تحول می شود. به همین دلیل هم ساعت بیولوژیکی بدن به هم می ریزد و شما احساس خستگی می کنید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۵    
نماینده کرج در مجلس گفت: اصرار عجیب دولت بر تصویب لوایح پالرمو و cft آن هم در ماه های پایانی این دولت، سوال برانگیز است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۴:۵۶    
وزیر خارجه قطر گفت که این کشور به میانجیگری خود ادامه می دهد و ارتباط مستمری با ایران و آمریکا در راستای از سر گیری توافق هسته ای دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۳:۵۶    
علیرغم وضعیتی که اقتصاد ایران به دلیل ضعف های مدیریتی و عملکردی بدان دچار شده است، ولی بسیاری از کارشناسان معتقدند، به دلیل ظرفیت های بالقوه بی نظیری که در اقتصاد ما هنوز به فعلیت نرسیده است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۳:۴۷    
سید صادق خرازی به شدت از عملکرد دولت های گذشته انتقاد می کند و اعتقاد دارد که جریان اصلاحات خود نیاز به اصلاحات دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۳:۲۶    
بسیاری از تولیدکنندگان در کشور اظهارنظر های شخصی در ادارات توسط برخی مسئولان را مانع اصلی تولید می دانند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۱    
وزیر راه با بیان اینکه "سامانه ملی املاک و اسکان برای کنترل قیمت مسکن راه اندازی شد"، گفت: از 19 فروردین مردم مکلف به ثبت اطلاعات واحد مسکونی در سامانه مذکور هستند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۳:۰۲    
قالیباف با یادآوری اینکه ماهیت ویروس کرونا بی شباهت به موضوع این کنفرانس نیست، گفت: تروریسم نیز مانند کووید 19 در گرفتن جان انسان های بی گناه، مرزی نمی شناسد و مسیحی و مسلمان، پیر و جوان، زن و مرد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۶    
رئیس جمهور گفت: نمی گذاریم نام گذاری امسال در حد یک نام گذاری باشد بلکه در سراسر ایران آن را در عمل مجسم می کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۲:۴۷    
مقام معظم رهبری اخیرا فرمودند:همه ی کشورهای دنیا، برفضای مجازی اِعمال مدیریت می کنند اما در کشور ما، برخی به رها بودن فضای مجازی افتخار می کنند درحالی که این شیوه به هیچ وجه افتخار ندارد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی فرماندهی هند و اقیانوسیه آمریکا ضمن ابراز نگرانی از جدیدترین آزمایش موشکی کره شمالی، آن را تهدیدی برای منطقه و جامعه بین الملل توصیف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۶    
تلاش های جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل سیاسی بحران یمن در سال 1399 کماکان ادامه داشت که از آن جمله سفر نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل به تهران و رایزنی های تلفنی ظریف با گوترش و تأکید بر لزوم ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۲:۱۷    
بدون شک آمریکایی ها برای وادار کردن ایران برای پذیرش شروط خود به خصوص مذاکره بر سر برنامه موشکی، بحث فعالیت های منطقه ای و همچنین برخی اصلاحات در داخل برجام از جمله تمدید محدودیت های زمانی برای ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۱:۵۶    
آمریکا در کمتر از دو سال گذشته متحمل شکست هایی در عرصه های نظامی و سیاسی شده که تا پیش از آن در تاریخ این کشور کم سابقه بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۱:۴۱    
بعد از روی کار آمدن دولت بایدن، دولت وی تلاش می کند برخلاف دوره ترامپ که نوعی واگرایی و شکاف در روابط رخ داده بود ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۱:۱۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان، امروز در اختتامیه چهارمین کنفرانس بین المللی مبارزه با تروریسم و تقویت ارتباطات منطقه ای سخنرانی خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۱:۱۱    
محمد الحلبوسی ، رئیس پارلمان عراق و متیو تولر ، سفیر آمریکا در بغداد درباره اهمیت گفتگوی راهبردی میان عراق و آمریکا بحث و تبادل نظر کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۰:۰۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر خارجه آمریکا در بیانیه ای مشترک به تکرار وعده درمانی های خود درباره برجام پرداخته اند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۹:۳۵    
امروز در بیشتر نقاط کشور بارش باران، وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۹:۲۶    
یک مقام وزارت خارجه آمریکا گفته دولت این کشور منتظر طرح ایران در خصوص برجام است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۸:۵۰    
نوبخت با اشاره به پرداخت یک میلیون و 200 هزار تومان علی الحساب به بازنشستگان در 29 اسفند، گفت: بر اساس قولی که در زمینه آغاز مرحله بعدی همسان سازی به بازنشستگان دادیم پرداخت انجام و در سال 1400 هم در ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۷:۰۵    
قیمت ربع سکه امروز پنجشنبه 5 فروردین 1400 در حالی اعلام شد که قیمت ربع سکه در پی افزایش نسبی قیمت سکه با افزایش قیمت روبرو شد. ...