سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۵:۵۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 25 فروردین 1400 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 31 خرداد 1400 راهبرد معاصر 31 تیر 1400 راهبرد معاصر 31 مرداد 1400 راهبرد معاصر 31 شهریور 1400 راهبرد معاصر 30 مهر 1400 راهبرد معاصر 30 آبان 1400 راهبرد معاصر 30 آذر 1400 راهبرد معاصر 30 دی 1400 راهبرد معاصر 30 بهمن 1400 راهبرد معاصر 1 اسفند 1400 راهبرد معاصر 1 فروردین 1400 راهبرد معاصر 2 فروردین 1400 راهبرد معاصر 3 فروردین 1400 راهبرد معاصر 4 فروردین 1400 راهبرد معاصر 5 فروردین 1400 راهبرد معاصر 6 فروردین 1400 راهبرد معاصر 7 فروردین 1400 راهبرد معاصر 8 فروردین 1400 راهبرد معاصر 9 فروردین 1400 راهبرد معاصر 10 فروردین 1400 راهبرد معاصر 11 فروردین 1400 راهبرد معاصر 12 فروردین 1400 راهبرد معاصر 13 فروردین 1400 راهبرد معاصر 14 فروردین 1400 راهبرد معاصر 15 فروردین 1400 راهبرد معاصر 16 فروردین 1400 راهبرد معاصر 17 فروردین 1400 راهبرد معاصر 18 فروردین 1400 راهبرد معاصر 19 فروردین 1400 راهبرد معاصر 20 فروردین 1400 راهبرد معاصر 21 فروردین 1400 راهبرد معاصر 22 فروردین 1400 راهبرد معاصر 23 فروردین 1400 راهبرد معاصر 24 فروردین 1400 راهبرد معاصر 25 فروردین 1400 راهبرد معاصر 26 فروردین 1400 راهبرد معاصر 27 فروردین 1400 راهبرد معاصر 28 فروردین 1400 راهبرد معاصر 29 فروردین 1400 راهبرد معاصر 30 فروردین 1400 راهبرد معاصر 31 فروردین 1400 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۸:۲۰    
معاون اول رییس جمهور، مصوبه مربوط به افزایش ضریب حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال جاری را ابلاغ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۱    
یکی از سخنگویان اتحادیه اروپا افزایش سطح غنی سازی ایران تا سطح 60 درصد را یک تحول بسیار نگران کننده خواند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۰    
تیم فوتبال پرسپولیس با تغییراتی در ترکیب خود به مصاف تیم الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا می رود. در ادامه ساعت و زمان دیدار پرسپولیس و الریان را نیز می آوریم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۰:۴۲    
رییس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تهران درباره پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان این سازمان توضیح داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۳:۵۷    
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت:در پایتخت برای اولین بار تمام شهرها در وضعیت قرمز قرار گرفتند و گسترش بیماری به صورت همگن در تمامی مناطق رخ داده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۷    
مستند لشکر زینبی که تصاویر منتشرنشده ی دیدار خانواده های شهدای مدافع حرم با رهبر معظم انقلاب است، پنج شنبه 26 فروردین ساعت 20:10 از حساب های KHAMENEI.IR و شبکه ی اول سیما منتشر می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۶    
برخی رسانه ها و منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه کردستان عراق خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۰    
عطریانفر گفت: اگر اصلاح طلبان با یک کاندیدای توانمند و موجه و کسی وارد شوند که جامعه نسبت به آن شناخت کافی داشته باشد و بتواند نماد اجماع همه نخبگان سیاسی اصلاح طلب باشد و بتواند اعتماد رهبری برای ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۷    
با به حداقل رسیدن خرید و فروش خودرو، مسیر بازار از روز گذشته تغییر کرده است و افزایش قیمت ها در این بازار متوقف شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۱    
مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: نبود شفافیت یکی از عوامل مهم نوسان در بازار مسکن است و متأسفانه عموماً افراد تمایلی به ارائه اطلاعات اموال خود ندارند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۳:۴۵    
بر فرض محال اگر یک خانواری کل درآمدخود را خرج نکند و پس انداز کند چقدر طول می کشد صاحب خانه شود؟مرکز آمار ایران می گوید تا سال 98 حداقل شش سال!
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۵    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۷    
آژانس بین المللی انرژی اتمی شامگاه چهارشنبه خبر داد که ایران تقریبا مقدمات آغاز غنی سازی 60 درصد را در سایت هسته ای نطنز تکمیل کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۵    
وام سهام عدالت به سهامداران عدالت در قالب دو مبلغ 7 میلیون تومان و 14 میلیون تومان پرداخت می شود. سوالی که برای سهامدارن پیش می آیند این است که اقساط وام سهام عدالت چقدر است ؟
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۵    
کارشناس هواشناسی گفت: امشب و فردا در برخی از مناطق کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۰    
همتی گفت: بانک مرکزی هیچگاه به دولت بدهکار نبوده و نخواهد شد و با نگاهی به ترازنامه بانک مرکزی، بدهکار مشخص می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۰    
سخنگوی کاخ سفید از آغاز مذاکره با ایران از فردا پنجشنبه در وین اتریش خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۵    
حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز به همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعتراض کردند. حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بعد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به 4 میلیون و 300 ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۵    
یک مقام دیپلماتیک عربستان اعلام کرد هرگونه توافق هسته ای باید نقطه آغازی برای مذاکرات گسترده تر باشد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۶    
مثبت شدن شاخص کل بازار سرمایه لعد از روزها روند منفی واکنش های بسیاری از سوی سهامداران و کارشناسان داشت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۶    
دولت برای کمک به اقشار آسیب دیده در آستانه ماه مبارک رمضان تصمیم به واریز بسته معیشتی ماه رمضان کرد و امشب مصادف با شب اول ماه رمضان یارانه ماه رمضان 1400 وایز می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۵    
قیمت طلای 18 عیار با پنج هزار تومان افزایش به یک میلیون و 40 هزار تومان رسید. رئیس اتحادیه طلای تهران می گوید: افزایش انس جهانی طلا را گران کرد. پیش بینی می شود قیمت طلا اندکی گران شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۲    
سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران، گفت: از ابتدای اردیبهشت 1400 حذف تدریجی دفترچه های درمانی بیمه سلامت انجام خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۷    
در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 دو تیم پرسپولیس ایران و الوحده امارات به مصاف یکدیگر رفتند و نتیجه بازی پرسپولیس الوحده یک بر صفر به نفع پرسپولیس ایران به پایان رسید ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۱    
ابوالفضل ظهره وند، کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به خرابکاری نطنز گفت: خانه نشین کردن نیروهای انقلابی توسط دولت و ایجاد بستری برای روی کار آمدن نیروهای وابسته با گرایش بالا به غرب شرایطی را فراهم ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۲    
حسن روحانی در گفت و گوی تلفنی با رجب طیب اردوغان با اشاره به تحرکات اخیر صهیونیست ها گفت: باز شدن پای رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه را خطرناک می دانیم و برخورد جدی با آن ضروری است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۶    
وزیر بهداشت گفت: باید همه مردم و مسئولان به دور از سیاست زدگی راهکار موفقیت را در پیش گیرند اما متاسفانه برخی از افراد در حال سو استفاده از موضوع هستند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه اینجوری نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا یک حرف حق را قبول کند بلکه می خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطل را تعبیر کند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۰    
اسماعیلی گفت: برگزاری انتخابات از مسائل بسیار مهم جامعه ایران اسلامی است و کشور ما کشور انتخابات است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۷    
نشریه پولیتیکو از آماده سازی تحریم های جدید علیه روسیه خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۷    
قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز چهارشنبه 25 فروردین 1400 اعلام شد. در ادامه جزئیات قیمت طلا و ارز امروز را میخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه در سخنانی گفت که زمان پایان طولانی ترین جنگ آمریکا که در افغانستان بوده فرا رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۲    
جزئیات افزایش 25 درصدی حقوق کارمندان اعلام شد و برای برخی از کارمندان و بازنشستگان افزایش حقوق در فیش حقوقی 1400 آنها اعمال می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۶    
بر اساس مطالعه جدیدی که در مجله پزشکی لنست منتشر شد، یک نوع بسیار مسری کووید 19 که برای اولین بار در انگلیس شناسایی شد، باعث بیماری شدیدتر در بیماران بستری نمی شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۰    
امروز بازار ارز برخلاف انتظارات به خبر آغاز غنی سازی 60درصدی ایران واکنش نشان نداد و دلار با همان قیمتی که دیروز بسته شده بود یعنی 24950تومان کار خود را آغاز کرد و تا ساعت انشار این خبر ثابت مانده ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۱    
رئیس جمهور افزود: یکی از بخش های بسیار مهم سامانه بزرگ تجارت بود که سوءاستفاده هایی می شد و فسادهایی صورت می گرفت و یکی از خواص این فناوری در کشور مساله سامت جامعه و مبارزه با فساد است و مبارزه با ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۲    
منابع خبری اعلام کردند که بازرسان آژانس انرژی اتمی امروز از سایت هسته ای نطنز بازدید کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۶    
بازار سهام روند متعادلی را در هفته چهارم فروردین پشت سر گذاشت و تعدادی از نمادهای شاخص ساز در روند معاملات این هفته با افزایش تقاضا همراه بودند. این روند مثبت در ثبت تقاضا ادامه دارد؟
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۱    
ترکیب تیم فوتبال الوحده امارات برای دیدار با پرسپولیس ایران مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۵    
سرمربی پرسپولیس در اولین گام از لیگ قهرمانان با ایجاد دو تغییر نسبت به بازی های داخلی برابر حریف اماراتی حاضر خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران توضیحاتی درباره وقوع حریق و دود گرفتگی در ورودی ایستگاه مترو قیطریه خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۶    
برنامه خندوانه از قبل نوروز آغاز شد و اخیرا خبر توقف ضبط خندوانه منتشر شد که این خبر صحت ندارد و خندوانه جدید در حال تولید و پخش است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۲    
محصولات ایران خودرو امروز 25 فروردین ماه 1400 برای چهارمین روز در هفته جاری بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۷    
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان این که در صورت بروز عارضه لخته خون پس از تزریق واکسن آسترازنکا، درمان ضدلخته آغاز می شود، گفت: واکسن های وارداتی تزریق شده به کادر درمان تاکنون عارضه جدی نداشته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۵    
وزارت خارجه عربستان سعودی در واکنش به تصمیم ایران برای آغاز غنی سازی 60 درصدی، از این اقدام ابراز نگرانی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۵    
در پایان معاملات امروز ارزش صندوق پالایشی یکم - دارا دوم امروز چهارشنبه 25 فروردین مشخص شد و آنالیزها توسط کارشناسان نشان میدهد که هر واحد از پالایش یکم کاهش یافته است و ارزش پالایشی یکم نسبت به روز ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۰    
وزیر امور خارجه ایران گفت، مهار تروریسم هسته ای نطنز فقط با خاتمه یافتن تروریسم اقتصادی آمریکا امکان پذیر است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۵    
ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی در سامانه استعلام مشخص شد و در ادامه خبر ارزش سهام عدالت امروز چهارشنبه 25 فروردین را میخوانید ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۲    
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی ها نشان می دهد که 2 پلتفرم اشتراک فیلم و یک پیام رسان داخلی در فروش پهنای باند تخلف کرده و 50 درصد هزینه اضافی از مشترکان دریافت کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۶    
تهیه کننده خندوانه هرگونه خبر توقف ضبط این برنامه تلویزیونی را تکذیب کرد و گفت ساخت برنامه ادامه دارد و تا محرم و صفر روی آنتن خواهیم بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۰    
اسامی چند برابر ظرفیت هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 1399 به منظور انجام سایر مراحل جذب و انجام مصاحبه استخدامی امروز 25 فروردین منتشر می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۵    
تروئیکای اروپا در بیانیه ای مشترک به تصمیم ایران برای آغاز غنی سازی 60 درصدی واکنش نشان دادند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۷    
مربی اسبق استقلال با بیان این که بازی اول در تورنمنت های مهم همیشه سخت است گفت: آبی پوشان نباید با این تصور که الاهلی تیم ضعیفی است برای خودشان دردسر درست کنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۵    
دبیر مجمع تشخیص ملحت نظام حادثه نطنز را رخدادی حیثیتی برای کشور دانست و گفت: کشور دچار آلودگی امنیتی شده و این آلودگی طی سال اخیر شدت پیدا کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۶    
رییس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی کردستان گفت: بیماران مبتلا به کرونا نباید روزه بگیرند و بهبود یافتگانی که توانایی بدنی خود را به دست آورده اند با اجازه پزشک معالج می توانند روزه بگیرند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۷    
ضریب افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان مشخص شد. جزئیات بیشتر از مبلغ افزایش حقوق ها در سال 1400 را مورد بررسی قرار دادیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۵    
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تصمیم دارد از وحید امیری در سمت چپ خط دفاعی سرخپوشان استفاده کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۶    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخلاف مطالب منتشر شده در برخی از شبکه های اجتماعی شهرستان، فوت 2 تن از کادر درمانی سبزوار طی چند روز گذشته ارتباطی به تزریق واکسن کرونا نداشته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۰    
دفتر رئیس جمهور پیشین سخنان فائزه هاشمی مبنی بر دعوت احمدی نژاد برای ائتلاف در انتخابات و پذیرش سمت معاون اول رئیس جمهور، را تکذیب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۷    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش نحوه ارزشیابی پایانی دوره ابتدایی را توضیح داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۲    
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که در خرداد 1400 فقط امتحانات پایه های نهم و دوازدهم و داوطلبان آزاد، جهشی، ایثارگران و بزرگسالان به صورت حضوری برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۶    
داماد خانواده انصاریان با انتشار تصویری از علی انصاریان بار دیگر خبر ساز شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۰    
آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز چهارشنبه 25 فروردین اعلام شد که بر اساس آن 304 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۰    
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت توسعه و تعمیق روابط دو کشور در همه زمینه ها بویژه همکاری های اقتصادی و تجاری،گفت: تهران و بغداد می توانند با توسعه همکاری های دوجانبه و منطقه ای ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۷    
واکنش پیج لیگ قهرمانان اروپا به گل استثنایی مهدی طارمی: چه گلی! طارمی به اولین بازیکن ایرانی بدل شد که در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان موفق به گلزنی می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: علی رغم اینکه دولت جدید آمریکا اعلام کرده فشار حداکثری ترامپ شکست خورده اما با حفظ تحریم ها نشان می دهد همان راه را ادامه می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۲    
پاسخ تلویحی رئیس دفتر رئیس جمهور به گلایه های اخیر مطرح شده توسط وزارت بهداشت: نمی شود توفیقات متعلق به شما و تقصیرها به عهده دیگران باشد!
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۷    
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حسن میرکاظمی معروف به رعیت در شعبه 5 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۲    
بیست و هفت سناتور دموکرات آمریکایی در نامه ای به رئیس جمهور این کشور از وی خواستند بازگشت به توافق هسته ای ایران را در اولویت سیاست های امنیت ملی خود قرار دهد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۲    
فرهاد مجیدی ترکیب بازی با تیم الاهلی عربستان را مشخص کرده و آماده مصاف با این تیم است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۰    
وزیر امور خارجه روسیه ایجاد مسیرهای تجاری مثل کریدور حمل ونقل بین المللی شمال جنوب را در شرایط فعلی که رویدادهایی مثل بسته شدن کانال سوئز نیاز به مسیرهای حمل ونقلی زمینی قابل اطمینان را بالا برده ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۷    
سازمان انرژی اتمی در پیامی توئیتری با اعلام این که تاسیسات هسته ای نطنز با سرعت هر چه بیشتر به سوی اهداف تعیین شده حرکت خواهد کرد، اعلام کرد: اگر لازم باشد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه درحالی بانک مرکزی را بزرگترین بدهکار دولت عنوان کرده است که رئیس کل این بانک در خصوص چاپ پول از محل تسعیر ارزهای صندوق توسعه ملی گلایه کرده بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۶    
تجربه بحران بازار خودرو طی سال های 98 و 99، اندوخته ای گران بها برای مواجهه با سال 1400 است. مدیریت متزلزل، تصمیم های خلق الساعه و عدم شفافیت از یک سو و تنش های ارزی و تحریم ها از سوی دیگر ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۲    
عضو هیات رئییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمپین ملی و انقلابی دعوت از آیت الله رئیسی برای کاندیداتوری تشکیل شود ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۷    
با فرارسیدن ماه رمضان بازار اقلام اساسی نیز بروزرسانی شده و قیمت های جدید توسط اتحادیه ها اعلام شدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۱    
داعش یک سالی است به صورت واضح فعالیتهای خود در آفریقا را افزایش داده و حالا رسما اعلام کرده که قصد دارد حکومت خود را در پالمای موزامبیک بنا کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۵    
حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به گزینه های اصولگرایان برای انتخابات 1400 گفت: در میان اصولگرایان ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۰    
حق تحفظ یا حق شرط پیشنهادی دولت برای پیوستن ایران به کنوانسیون های درخواستی FATF، هم برخلاف چارچوب حق تحفظ براساس ماده 19 کنوانسیون وین است و هم قطعا مورد تایید کشورهای عضو این کنوانسیون ها و FATF ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۵    
پرداخت وام سهام عدالت در دو بانک ملی و تجارت آغاز شده است و طبق اطلاعاتی که منتشر شده این وام با مبالغ 7 و 14 میلیون تومان پرداخت می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۶    
رئیس جمهور گفت: راه اندازی IR-6 و غنی سازی 60 درصدی پاسخی به شرارت ها بود. اگر صهیونیست ها بر علیه ملت ما توطئه کردند، پاسخ خواهیم داد؛ اولین گام همین بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۶    
دولت جوبایدن می گوید که باید به کمک کنگره تحریم های مغایر با سند برجام را تعلیق کند زیرا برخی از این تحریم ها که با برچسب جدید دوباره وضع شده اند، باید توسط مجلس نمایندگان و سناتورها برداشته شوند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۷    
رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد که اقدام ایران برای تولید اورانیوم تا غنای 60 درصد بر اساس قانون اقدام راهبردی مجلس برای رفع تحریم هاست.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۶    
هاشمیان درباره آخرین وضعیت حسام نواب صفوی پس از ابتلا به کرونا توضیح داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۶    
عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اعلام کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری 1400 را تکذیب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۱    
دولت آمریکا به کنگره اطلاع داد که قصد دارد قراردادهای فروش تسلیحاتی 23 میلیارد دلاری شامل جنگنده اف-35 به امارات متحده عربی را که دولت دونالد ترامپ امضا کرد، پیش ببرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۲    
شاخص کل بورس تهران در آغاز معاملات امروز چهارشنبه 25 فروردین 1400 با افت 78 واحدی، به یک میلیون و 244 هزار و 477 واحد رسید. به گزارش خبرنگا
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۶    
یارانه ماه مبارک رمضان امشب ساعت 24 امشب 25 فروردین 1400 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۷    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در پاسخ به توضیحات ایران درباره جزئیات غنی سازی 60 درصدی تأکید کرد که ایران همواره در گام های برجامی خود شفاف عمل کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۵    
فوتبالی ها در جریان اتفاقات اخیر صفحه مجازی پرسپولیس هستند. اتفاقی که به خوبی گویای مشکلات رایج در فوتبال ماست و مثل معروف سنگی که ... به چاه می اندازد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۰    
کاخ کرملین اعلام کرد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفته است که خواهان عادی سازی روابط دوجانبه و همکاری در زمینه کنترل تسلیحات ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۱    
با آغاز خیز چهارم کرونا وزارت بهداشتی ها و متخصصان حوزه سلامت معتقدند که حالا کوچک ترین علائم و حتی علائم یک سرماخوردگی ساده را هم باید کرونا قلمداد کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۰۶    
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از گلزنی به تیم چلسی و حذف از لیگ قهرمانان اروپا گفت: حیف که نتوانستیم به موقع گلزنی کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۱    
سوپر گل مهدی طارمی به چلسی در دقیقه 93:01 دیر ترین گلی ست که آبی های لندن از سال 2005 دریافت کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۸:۴۲    
بگو مگو در برنامه گفتگوی ویژه رخ داد و مجری گفت: شما مرغ و گوشت و میوه شب عید مردم را درست کردید؟ دهان مرا باز نکنید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۸:۲۱    
ثبت نام اولین طرح پیش فروش ایران خودرو در سال 1400 امروز چهارشنبه 25 فروردین 1400 با مراجعه به سایت شرکت ایران خودرو انجام می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۸:۱۵    
خبرنگار یک روزنامه آمریکایی به نقل از منابعی خبر داد که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه به سایت هسته ای نطنز می روند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۷:۰۶    
قیمت پراید در بازار امروز چهارشنبه 25 فروردین 1400 مشخص شد که بر اساس آن تغییر چشمگیری در قیمت پراید شاهد نبودیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۷:۰۶    
قیمت طلای 18 عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز چهارشنبه 25 فروردین 1400 اعلام شد که طبق آن قیمت طلای 18 عیار در بازار امروز با افزایش کمی قیمت نسبت به روز گذشته روبرو شد.
  • ۱