سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۸:۲۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 21 فروردین 1400 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 31 خرداد 1400 راهبرد معاصر 31 تیر 1400 راهبرد معاصر 31 مرداد 1400 راهبرد معاصر 31 شهریور 1400 راهبرد معاصر 30 مهر 1400 راهبرد معاصر 30 آبان 1400 راهبرد معاصر 30 آذر 1400 راهبرد معاصر 30 دی 1400 راهبرد معاصر 30 بهمن 1400 راهبرد معاصر 1 اسفند 1400 راهبرد معاصر 1 فروردین 1400 راهبرد معاصر 2 فروردین 1400 راهبرد معاصر 3 فروردین 1400 راهبرد معاصر 4 فروردین 1400 راهبرد معاصر 5 فروردین 1400 راهبرد معاصر 6 فروردین 1400 راهبرد معاصر 7 فروردین 1400 راهبرد معاصر 8 فروردین 1400 راهبرد معاصر 9 فروردین 1400 راهبرد معاصر 10 فروردین 1400 راهبرد معاصر 11 فروردین 1400 راهبرد معاصر 12 فروردین 1400 راهبرد معاصر 13 فروردین 1400 راهبرد معاصر 14 فروردین 1400 راهبرد معاصر 15 فروردین 1400 راهبرد معاصر 16 فروردین 1400 راهبرد معاصر 17 فروردین 1400 راهبرد معاصر 18 فروردین 1400 راهبرد معاصر 19 فروردین 1400 راهبرد معاصر 20 فروردین 1400 راهبرد معاصر 21 فروردین 1400 راهبرد معاصر 22 فروردین 1400 راهبرد معاصر 23 فروردین 1400 راهبرد معاصر 24 فروردین 1400 راهبرد معاصر 25 فروردین 1400 راهبرد معاصر 26 فروردین 1400 راهبرد معاصر 27 فروردین 1400 راهبرد معاصر 28 فروردین 1400 راهبرد معاصر 29 فروردین 1400 راهبرد معاصر 30 فروردین 1400 راهبرد معاصر 31 فروردین 1400 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۵    
متناسب سازی حقوق و افزایش سالانه مستمریهای (فروردین ماه) بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بر اساس مواد 96 و 111 تا پایان فروردین ماه سال 1400 پرداخت می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۴:۰۶    
ماجرای وام عجیب بانک قرض الحسنه مهر ایران به این صورت است که این بانک به مبلغ 150 میلیون تومان وام پرداخت می کند و میزان همین مبلغ را از متقاضی وام دریافت و بلوکه می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۱    
روزنامه میرور در خبری دلیل اعدام وزیر کره شمالی را کم کاری و ناتوانی در اجرای قانون آموزش از راه دور اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۵    
تجاوز سیاوش اسعدی کارگردان به ریحانه پارسا جنجال جدید این بازیگر جوان است که به تازگی توسط وی در فضای مجازی مطرح شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۶    
تیم العربی فصل 21-2020 لیگ ستارگان قطر را با درخشش مهرداد محمدی به پایان رساند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۰    
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که از روز 19 فروردین سال جاری تمامی سرپرستان خانوار باید در سامانه املاک و اسکان اطلاعات خود را ثبت کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۲۱    
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۴۲    
یکی از ربایندگان هواپیمای بندرعباس-اهواز در 23 آذر 79 که فیلم ارتفاع پست بر اساس این واقعه ساخته شده، پس از بیرون آمدن از زندان از نقش ابراهیم حاتمی کیا و اصغر فرهادی در آزادی خود و دیگر دوستانش گفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۰    
یک نفر می گوید: ایرانی ها پول هایشان را جمع می کنند تا در ترکیه زمین و خانه بخرند، آن وقت دولت ایران مجوز می دهد تا سفارت ایران در ترکیه که زمینی 50 ساله است را بفروشند .
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۰    
شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات امروز یکشنبه 22 فروردین 1400 با افت 3352 واحدی به یک میلیون و 237 هزار و 344 واحد رسید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۰    
رئیس شورای رقابت گفت: این شورا برای دستورالعمل 6 ماهه قیمتی خودرو تصمیمی نگرفته است، از این رو جای نگرانی نیست.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۱:۱۲    
خبر کرونا سعید آقایی بازیکن محبوب تیم پرسپولی تائید شد. آخرین وضعیت کرونا سعید آقایی را از زبان پزشک این بازیکن بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۱:۰۶    
نیکا و ممد دو اینفلوئنسر اینستاگرامی هستند که دنبال کنندگان زیادی دارند و ویدئوی فان می سازند. و امروز فضای مجازی و اینستاگرام روز خود را به سوژه عجیب ممد و نیکا رفتن ترکیه آغاز کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۰:۴۵    
درحالی که فیلمی از نصب یک پرچم در بازار الماس شرق مشهد در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود تصاویر منتشر شده از این بازار بین المللی نشان می دهد پرچم های متعددی از کشورهای مختلف در آن نصب شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۹:۰۰    
نتایج رزرو ایران خودرو اولین فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد. اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو امروز یکشنبه 22 فروردین 1400 با کدملی مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۸:۵۱    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: اقدامات متقابل ایران در پاسخ به نقض برجام در این مراحل متوقف نمی شود، و اگر ایالات متحده همه تحریم ها را لغو کند، ما نیز به تعهدات خود عمل می کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۸:۳۰    
بعد از اظهارات ساکت الهامی در مورد پرسپولیس شاهد حملات هواداران این تیم به سرمربی نساجی مازندران بودیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۳:۵۱    
قیمت مرغ در مراکز شهر و فروشگاه های بزرگ کاهش یافته اما برخی مغازه ها به ویژه حاشیه های شهر که نظارت بر آنها نیست گران فروشی و قطعه فروشی می کنند، صفهای خرید هم وجود دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۳:۴۵    
حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون چندی پیش از ابتلای خود به کرونا خبر داد و راهبرد معاصر در این خبر آخرین وضعیت حسام نواب صفوی پس از ابتلا به کرونا را مورد بررسی قرار می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۳:۴۵    
علی قائدی معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی هم درباره نرخ افزایش اجاره بها توضیح داده است که امسال میزان افزایش اجاره بها در تهران 25 درصد، کلانشهر ها 20درصد و سایر شهر ها 15 درصد است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۳:۴۲    
رئیس انجمن علمی متخصصان زنان با بیان اینکه نرخ جمعیت کمتر از یک درصد است،گفت:نگرانی از آینده، افزایش مشکلات اقتصادی،درآمد ناکافی،نداشتن مسکن ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۳:۳۶    
فرماندار تهران با تاکید بر رصد و نظارت فرمانداری بر نحوه عملکرد شیوه نامه های بهداشتی توسط دستگاههای اجرایی افزود ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۳:۳۶    
تعطیلی اصناف به مدت دو هفته مجدد در شهر های قرمز اجرا شده است، اما صنوف مختلف معتقدند که دولت نتوانسته در این راستا از آن ها حمایت کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۳:۳۰    
قیمت انواع ارز های شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازار های تجارت دیجیتال بین المللی تغییراتی را تجربه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۳:۲۱    
معاون اقتصادی رئیس جمهور از تمدید مهلت های تعیین شده در قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی به مدت شش ماه خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۳:۲۱    
انتخابات ریاست جمهوری 1400 روز جمعه 28 خرداد 1400 برگزار می شود و انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهم ترین انتخابات ایران است که راهبرد معاصر در نظر دارد طی مدت باقی مانده تا انتخابات 1400 ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۵    
ترکیب تیم های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید برای دیدار ال کلاسیکو اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۰    
بر اساس قانون بودجه، 50 هزار میلیارد تومان برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیش بینی شده بود که 32 هزار میلیارد تومان آن برای بازنشستگان تامین اجتماعی و 18 هزار میلیارد تومان برای بازنشستگان لشگری و ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۷    
دیدار تیم های فولاد ایران و العین امارات با برتری نماینده کشورمان به پایان رسید تا این تیم موفق به صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۲:۴۵    
زالی گفت: طی 24 ساعت گذشته در هر 16 دقیقه یک شهروند تهرانی را از دست دادیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۲:۴۵    
افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از فروردین اعمال نشد و سازمان تامین اجتماعی از اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اردیبهشت 1400 خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۲:۴۲    
اعطا گفت: از هیات اجرایی انتخابات خبر رسیده هر 12 عضو فعلی شورای شهر تهران که داوطلب شرکت در انتخابات شورای ششم بوده اند، تایید صلاحیت شده اند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۲:۲۷    
بازار سهام در سال 1400 با روند نزولی همراه بوده است، اما فاکتورهای مختلفی در آینده وجود دارد تا بتواند بازدهی خوبی برای سهامداران داشته باشد. آیا بورس می تواند امیدوا رکننده باشد؟
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۲:۱۵    
شورای سردبیری روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی با اذعان به شکست سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران نوشت که پس از خروج واشنگتن از برجام ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۱    
نحوه ثبت کتاب درسی در سایت کتاب درسی اعلام شد و زمان ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان از فردا آغاز می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۰    
کارشناس هواشناسی گفت: فردا سامانه بارشی در نیمه غربی کشور فعال است و در بوشهر، فارس، اصفهان، یزد، قم، مرکزی، تهران و سمنان بارش ها ادامه دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۶    
نایب رئیس انجمن مرغداران گوشتی از توزیع روزانه 1300 تن مرغ در تهران خبر داد و گفت: عرضه مرغ مناسب است و نباید التهابی در بازار وجود داشته باشد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۰    
یک کارشناس بازار سرمایه تورم را علت اصلی مشکلات و بی ثباتی های بازار سرمایه می داند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۰:۵۷    
مدیرکل مستمری های سازمان تامین اجتماعی گفت: پرداختی اردیبهشت ماه به مستمری بگیران حداقل 4میلیون و 300 هزار تومان است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۵    
سفیر فرانسه در تهران گفت: ظریف را در اوج تنش های ایران و آمریکا به اجلاس جی 7 دعوت کردیم تا پنجره مذاکرات بسته نشود ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۰:۳۰    
علی اصغر ملکی با اشاره به نوسانی بودن قیمت گوشت گوسفندی طی روزهای اخیر افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی طی روزهای اخیر نسبت به شب عید بین 6 تا هفت هزار تومان کاهش داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۰:۱۲    
سازمان بورس در اطلاعیه ای نسبت به انتشار برخی شایعات مبنی بر دستور وزیر اقتصاد برای جلوگیری از خرید سهام توسط حقوقی ها واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۰:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در سخنانی از تهران خواست تا از نقض بیشتر تعهدات هسته ای خود خودداری کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۷    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه، فهرست تحریم های ضدایرانی که آمریکا برای بازگشت به برجام باید یکباره لغو کنند بیش از 1500 تحریم، شامل تحریم های موضوعی، افراد و موسسات برشمرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۹:۴۵    
ترکیب تیم فوتبال العین امارات برای بازی با نماینده ایران مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۹:۴۲    
ترکیب اصلی تیم فولاد ایران برای دیدار با العین اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۹:۳۶    
بازار ایران خودرو امروز 21 فرودین رشد قیمت یک تا سه میلیون تومانی را تجربه کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته بسیاری از محصولات پرطرفدار این شرکت امروز با رشد قیمت در بازار عرضه شدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۹:۱۲    
قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 21 فروردین 1400 اعلام شد. در ادامه جزئیات قیمت طلا و ارز امروز را میخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۹:۰۶    
یک عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است که نرسیدن نهاده های دامی جدید به واحدهای تولید کننده مرغ، احتمال افزایش دوباره قیمت این محصول در هفته های آینده را افزایش داده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که رئیس جمهور آمریکا باید بین پایبندی به برجام و همچنین اصرار بر تحریم های ترامپ از جمله تحریم های ضد برجامی با برچسب های ساختگی، یکی را انتخاب کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۸:۵۱    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی ابراز امیدواری کرد تا نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام، تجزیه و تحلیل گفت وگوهای برگزار شده برای روشن تر شدن مواضع و تسریع روند گفت وگوهای آتی از سوی طرف های برجام ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۸:۴۲    
رئیس جمهور امروز روایت خود را از 5 عامل ورود به موج چهارم کرونا بیان کرد؛ عواملی که در میان آنها نه خبر از نام فردی در ستاد بود که یک تنه جلوی ممنوعیت سفر را گرفت و نه سوءمدیریت حاکم بر ستاد کرونا.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۸:۳۰    
مدیر سیستم های تسویه و پرداخت شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت به محض دریافت از شرکت های سرمایه پذیر به حساب مشمولان واریز می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۸:۲۱    
دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا ساعت آغاز منع تردد شبانه در شهرها را ساعت 22 اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۸:۰۰    
آخرین اخبار حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را در ادامه بخوانید. مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی هفته گذشته اعلام کرد که حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی حدود چهار میلیون و 200 تا چهارمیلیون و 300 ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۱    
درحالیکه مباحث مربوط به مذاکرات وین همچنان ادامه دارد برخی مواضع طرفین می تواند نشانه های نگران کننده ای برای لغو تحریمها محسوب شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۴۲    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی در مورد تکلیف سهام عدالت متوفیان در مجامع الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت توضیح داد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۴۲    
بازار سهام در جریان معاملات امروز (شنبه) روند نزولی را پشت سر گذاشت و شاخص کل 9 هزار واحد افت کرد. با توجه به روند معاملات و تعداد صف های موجود در نمادها، انتظار می رود بازار ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۱    
آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز شنبه 21 فروردین اعلام شد که بر اساس آن 193 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۵    
در پایان معاملات امروز ارزش صندوق پالایشی یکم - دارا دوم امروز شنبه 21 فروردین مشخص شد و آنالیزها توسط کارشناسان نشان میدهد که هر واحد از پالایش یکم کاهش یافته است و ارزش پالایشی یکم نسبت به روز ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۲    
فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)، فرهاد (محمد) شاهمیری داور بین المللی کشورمان را به صورت رسمی بازنشسته کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۶    
ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی در سامانه استعلام مشخص شد و در ادامه خبر ارزش سهام عدالت امروز شنبه 21 فروردین را میخوانید ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۶    
آمارهای گمرک نشان می دهد ایران سال گذشته علی رغم تحریم ها بیش از 2.9 میلیارد دلار بنزین صادر کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۰    
بیماران خاص در سمنان واکسن کرونا دریافت کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۰    
در شروع معاملات، قیمت دلار و یورو امروز شنبه 21 فروردین 1400 نسبت به روز گذشته افزایش قیمت را تجربه کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۶:۵۷    
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری قم گفت: طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا قم در صدر استان هایی قرار دارد که با شیب تند شیوع بیماری روبه رو است و این موضوع باعث نگرانی می باشد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۵    
نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران از احتمال کاهش بیشتر قیمت طلا و سکه تا پایان تعطیلات بازار خبر داد و گفت: حباب سکه به دلیل نبود تقاضا افت زیادی داشته و به نظر می رسد این روند ادامه دار باشد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۲    
با خیز چهارم کرونا و بالا رفتن آمار ابتلا و مرگ ومیر کرونا و قرمز شدن وضعیت کرونایی بیش از 250 شهر ایران، ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد که کلیه مشاغل گروه های 2 ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۶    
قرار است دارندگان سهام عدالت به پشتوانه این سهام تا سقف 14 میلیون تومان کارت اعتباری خرید کالا دریافت کنند، موجودی این کارت اعتباری برای دارندگان سهام با مبالغ مختلف چقدر است؟
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش میانگین 77درصدی حقوق بازنشستگان کشوری در سال 99 را از جمله دستاوردهای صندوق بازنشستگی کشوری دانست.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۰    
یک فوق تخصص بیماری های عفونی اطفال، علائم گوارشی را شایعترین علامت کرونای انگلیسی در کودکان عنوان کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۷    
حسن حیدری، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در خصوص اولویت بندی لغو تحریم ها براساس شرایط کشور گفت: تحریم های مالی، دلاری، تجاری، لجستیکی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۷    
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: مشکل سفر پرسپولیسی ها به کشور هند حل شد و مجوز پرواز به دست مان رسید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۴۵    
حضرت آیت الله خامنه ای: از اوایل انقلاب تا وقت شهادت، حقّاً و انصافاً جز خیر از این مرد [شهید صیادشیرازی] چیزی ندیدیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۵    
جدیدترین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز امروز 21 فروردین 1400 اعلام شد و هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 42 هزار تومان ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۶    
علی صادقی یکی از بازیگران طنز محبوب ایرانی است که در هر سریالی که ایفای نقش کرده است پر بیننده شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۶    
قیمت طلا و سکه امروز شنبه 21 فروردین 1400 متاثر از افت قیمت در این بازار است تا جایی که سکه امامی حدود 5 درصد ارزان شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۰    
مراحل ثبت نام مهارت آموزان و مشمولان قانون تعیین تکلیف استخدام اعلام شد که جزئیات آن را برای مهارت آموزن عزیز مورد بررسی قرار دادیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۲    
خبر خوش برای کنکوری هایی که می خواهند معلم شوند را در ادامه بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۶    
در حالیکه استقبال از رسانه ملی به دلایل مختلف کاهش یافته و شبکه های اجتماعی قدیمی تر نیز ماهیت سرگرمی داشته و امکان اثرگذاری موثر نیروهای انقلابی در آنها نیست ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۰    
نقشه امنیتی منطقه پس از روی کارآمدن جوزف بایدن در کاخ سفید و علنی شدن ارتباط میان اعراب حاشیه خلیج فارس با تل آویو تحت عنوان "صلح ابراهیم" دچار تغییر و تحولات جدی شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۰    
احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش از رتبه بندی 550 هزار معلم رسمی و پیمانی در سال 1400 خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۰    
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال رکورد جدیدی را از خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به جا گذاشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۷    
منابع صهیونیستی گزارش دادند که رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی برای گفت و گو درباره ایران عازم واشنگتن شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۱    
طبق آخرین اعلام، نرخ دیه سال 1400 معادل 480 میلیون تومان است. اما این میزان برای ماه های عادی است و در ماه های حرام یعنی ماه های رجب، ذی القعهده، ذی الحجه و محرم 640 میلیون تومان می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۱    
جدیدترین جزئیات پرداخت مرحله جدید همسان سازی حقوق بازنشستگان را مورد بررسی قرار دادیم که با توجه به اجرای مرحلله جدید واریز همسان سازی حقوق بازنشستگان برخی نسیت به کم بودن حقوق بازنشستگان کلایه کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۱    
وزیر خارجه آلمان تأکید کرد که مسائل پیرامون برجام بسیار پیچیده است و یافتن راه حل برای آن نیازمند تمایل تمامی طرف ها برای سازش است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۰    
حجت الاسلام حسن روحانی با اشاره به اینکه همه فعالیت های هسته ای ایران برای مصارف غیر نظامی است، گفت: اگر ما هنوز با آمریکایی ها صحبت می کنیم برای این است که تفکری دارند که برای خودشان و ما دردسر درست ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهتمام ویژه به خواسته های گروه های مختلف مردم گفت: باید پاسخهای دقیق، به موقع و صریح به خواسته های مردم بدهیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۱    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، به تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت و گفت: بیماری در 12 استان شیب بسیار تندی دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۲    
یک سناتور دموکرات آمریکا گفت راه رسیدن به توافق طولانی تر و بهتر و مذاکره درباره مسائل غیرهسته ای ایران، بازگشت به برجام است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی ستاد سهام عدالت گفت:تا کنون سهام عدالت 120 هزار نفر از اموات به وراث منتقل شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی در پانزدهمین سالگرد روز ملی فناوری هسته ای با بیان اینکه به رغم همه محدودیت ها و تحریم ها، طرح های مختلف در حوزه های علوم و فنون هسته ای با قدرت پیگیری شده ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۶    
نشریه پولتیکو به نقل از یک مقام ارشد وزارت امورخارجه آمریکا نوشت که دولت بایدن به ایران اعلام کرده است، تمام تحریم های وضع شده در دوران ترامپ را لغو نمی کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۷    
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در نامه ای به رئیس قوه قضائیه نوشت: در قبال عملکرد ناصواب ریاست قوه مجریه که کشور را با موج سهمگین دیگری از این بیماری(کرونا) مواجه کردند، اقدام بایسته قضایی را معمول فرمایید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۱    
رئیس قوه قضائیه با حضور در شهرستان بهارستان با مقامات قضائی دیدار و در دادگستری این شهر به مشکلات قضائی مردم رسیدگی کرد.
  • ۱