سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۸:۱۰May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 17 فروردین 1400 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 31 خرداد 1400 راهبرد معاصر 31 تیر 1400 راهبرد معاصر 31 مرداد 1400 راهبرد معاصر 31 شهریور 1400 راهبرد معاصر 30 مهر 1400 راهبرد معاصر 30 آبان 1400 راهبرد معاصر 30 آذر 1400 راهبرد معاصر 30 دی 1400 راهبرد معاصر 30 بهمن 1400 راهبرد معاصر 1 اسفند 1400 راهبرد معاصر 1 فروردین 1400 راهبرد معاصر 2 فروردین 1400 راهبرد معاصر 3 فروردین 1400 راهبرد معاصر 4 فروردین 1400 راهبرد معاصر 5 فروردین 1400 راهبرد معاصر 6 فروردین 1400 راهبرد معاصر 7 فروردین 1400 راهبرد معاصر 8 فروردین 1400 راهبرد معاصر 9 فروردین 1400 راهبرد معاصر 10 فروردین 1400 راهبرد معاصر 11 فروردین 1400 راهبرد معاصر 12 فروردین 1400 راهبرد معاصر 13 فروردین 1400 راهبرد معاصر 14 فروردین 1400 راهبرد معاصر 15 فروردین 1400 راهبرد معاصر 16 فروردین 1400 راهبرد معاصر 17 فروردین 1400 راهبرد معاصر 18 فروردین 1400 راهبرد معاصر 19 فروردین 1400 راهبرد معاصر 20 فروردین 1400 راهبرد معاصر 21 فروردین 1400 راهبرد معاصر 22 فروردین 1400 راهبرد معاصر 23 فروردین 1400 راهبرد معاصر 24 فروردین 1400 راهبرد معاصر 25 فروردین 1400 راهبرد معاصر 26 فروردین 1400 راهبرد معاصر 27 فروردین 1400 راهبرد معاصر 28 فروردین 1400 راهبرد معاصر 29 فروردین 1400 راهبرد معاصر 30 فروردین 1400 راهبرد معاصر 31 فروردین 1400 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۷    
سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن از مذاکره با آمریکا بر سر توسعه توافق سازش در منطقه خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۲    
همزمان با صعودی شدن نمودار ابتلای جهانی به ویروس کرونا در پی گسترش سویه های جهش یافته آن، شمار کل مبتلایان این بیماری نیز از 150 میلیون نفر عبور کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۲    
شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات امروز سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 با رشد 6162 واحدی به یک میلیون و 193 هزار و 119 واحد رسید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۲۲:۳۰    
گوشه هایی از دیدار خانواده های شهدای مدافع حرم با رهبر انقلاب/فارس
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۹:۲۷    
وزارت راه و شهرسازی در تازه ترین تصمیم خود و به منظور اجرای قانون مالیات مستقیم، از مالکان و مستاجران خواست تا مشخصات محل سکونت خود را در سامانه املاک و اسکان به ثبت برسانند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۲:۳۰    
خرید روزانه مایحتاج، نیازمند اطلاع از قیمت های روز بازار است، شما می توانید قیمت مصوب اقلام اساسی مورد نیاز هر روز خود را در این خبر بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۰    
سازمان تامین اجتماعی با صدور بخشنامه ای، شرایط بخشودگی جرایم کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی،معدنی، خدماتی و اصناف در سال 1400 را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۰    
خرید مانتو از یک فروشنده در فضای مجازی برای خریدار 11 میلیون تومان تمام شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۲۱:۳۷    
پس از توصیه دولتی ها به مردم برای نخریدن میوه در راستای کنترل قیمت ها، این بار یکی دیگر از مسئولان دولتی به مردم گفت که اگر خودرو گران است، نخرید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۲    
وزیر جهاد کشاورزی، دلایل عمده گرانی مرغ در بازار طی روزهای اخیر به رغم جوجه ریزی مناسب را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۲    
جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز امروز چهارشنبه 18 فروردین 1400 اعلام شد و هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 65 هزار تومان ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۱    
جزئیات طرح تبدیل حواله های ایران خودرو اعلام شد که بر اساس آن متقاضیان ایران خودرو می توانند نسبت به تبدیل خودروهای ثبت نامی خود در طرح های فروش فوق العاده ایران خودرو اقدام نمایند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین تاکید کرد: آمریکا باید بدون قید و شرط به برجام بازگردد و تمام تحریم های غیرقانونی علیه ایران را لغو کند .
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۸:۳۷    
نشریه نیویورک تایمز نوشت: ایران و آمریکا در مورد مسیر بازگشت به برجام، به توافق رسیدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۳:۵۱    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس برای اتخاذ تصمیمات ⁧ضدتبعیض⁩ در بودجه 1400 فشارهای زیادی را تحمل کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۳:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ابراز امیدواری کرد که تیم این کشور با درک بهتری از نقشه راه دستیابی به وضعیت نهایی در برجام وین را ترک کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۳:۴۲    
طبق وعده رئیس سازمان تامین اجتماعی، حکم جدید افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید از دیروز در دسترس بازنشستگان قرار می گرفت اما هنوز این کار اجرایی نشده است. علت این تاخیر چیست؟
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۳:۲۷    
بانک شهر شب گذشته 30 هزار تومان بابت هزینه سرویس پیامکی از حساب مشتریانش کم کرد. اقدامی که به گفته دبیر کانون بانک های خصوصی و دبیر شورای بانک های دولتی تخلف بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۳:۱۵    
برخی منابع از سانحه برای کشتی ایران ساویز در دریای سرخ خبر می دهند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۳:۱۲    
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در واکنش به برگزاری مذاکرات هسته ای در وین گفت، این رایزنی ها باید به سرعت منجر به توافق در مورد بازگشت کامل تهران و واشنگتن به برجام شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۲:۴۵    
در روزهای اخیر عکس هایی در فضای مجازی با عنوان نصب پرچم چین در کیش و قشم منتشر شد که مسئولان در این باره توضیحاتی ارائه کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۲:۴۲    
هامونی گفت: دامنه نوسان بورس فعلا قرار نیست تغییری کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۲:۳۰    
وزارت دادگستری آمریکا می گوید رئیس یک شرکت مستقر در نیویورک به اتهام نقض تحریم ها علیه ایران دستگیر شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۷    
نوسان شدید قیمت خودرو موجب شد تا راهبرد معاصر در بسته خبری جدید، به آخرین و جدیدترین قیمت پراید سه شنبه 17 فروردین 1400 بپردازد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
رسانه ها از شکست پروژه نیروی هوایی آمریکا در شلیک موشک ابرفراصوت از یک فروند بمب افکن بی-52 خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۲:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه چین خواستار بازگشت بدون شرط واشنگتن به توافق هسته ای با ایران شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۲:۰۰    
با شروع سال 1400 گروه جدیدی از خودروها به فهرست خودروهای مشمول دریافت برگ معاینه فنی افزوده شدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۷    
بالاخره بعد از مدت ها امروز نشست ایران با 1+4 با محوریت برجام برگزار شد. نشستی که ایران در آن خواستار رفع کامل تحریم ها شده است. اما آیا این نشست می تواند روند منفی بورس را مثبت کند؟
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۱:۴۵    
سخنگوی کاخ سفید در اظهاراتی به نشست امروز کمیسیون مشترک برجام واکنش نشان داده و روندی طولانی را درباره این مذارات پیش بینی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۱:۴۲    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با اعلام اینکه مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در وین مثبت بوده است، از برگزاری نشست آتی این کمیسیون در روز جمعه 20 فروردین خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۶    
همتی گفت: علیرغم رشد منفی بخش خدمات،در فاصله مارس تا دسامبر 2020، اقتصاد ایران 2.2 درصد رشد کرد و این روند بهبودی در سال 2021 ادامه پیدا می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۰    
دادستان کل کشور گفت: مدت هاست که بحث رفع فیلتر یوتیوب برای برخی اقشار تصویب شده و اعلام کردیم که دستگاه ها نیاز خود را اعلام کنند و مقدمات این موضوع فراهم شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۱:۲۱    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: ما از صد در صد سرباز مورد نیاز 60 درصد سرباز داریم و 40 درصد کسری سرباز داریم لذا امکان حذف خدمت سربازی وجود ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۱:۰۶    
یک مقام اروپایی از قصد طرف های برجام برای تشکیل کارگروه هایی با هدف تهیه فهرست تحریم های قابل رفع علیه ایران خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۰    
جزئیات مهم و جدید همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی منتشر شد و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از فروردین 1400 اعمال می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۰    
منابع خبری اعلام کردند که دور دوم کمیسیون مشترک برجام روز جمعه در وین اتریش برگزار خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۰:۱۵    
انریکه مورا هماهنگ کننده اتحادیه اروپا و رئیس کمیسیون مشترک در توییتی خلاصه ای از نشست امروز کمیسیون مشترک برجام در وین ارائه داد و آن را سازنده توصیف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۰    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در خصوص پرونده شکایت عنابستانی از سرباز راهور، گفت: هنوز دلیل و مدرکی مبنی بر اینکه آن سرباز مشکلی در این جهت داشته به ما ارائه نکرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۹:۳۰    
کوریا هرالد ضمن اشاره به سفر نخست وزیر کره جنوبی تا چند روز دیگر به تهران برای بحث درباره آزادسازی نفتکش توقیف شده ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۷    
وزیر اقتصاد در مورد احتمال تغییر در نرخ سود بانکی گفت: طبیعتاَ شرایط اقتصادی حاضر، اقتضائات جدیدی را طلب می کند، اما این امر باید مورد بررسی بیشتری قرار گرفته و به تدریج انجام شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۶    
قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز سه شنبه 17 فروردین 1400 اعلام شد. در ادامه جزئیات قیمت طلا و ارز امروز را میخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۰    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفته کشورش بعد از بازگشت به برجام دنبال توافق طولانی تر با ایران خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۸:۵۷    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی نشست امروز کمیسیون مشترک برجام در وین را موفقیت آمیز توصیف کرد و افزود دو گروه کارشناسی موظف شدند اقداماتی را که باید از سوی واشنگتن و تهران برای احیای کامل ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۸:۵۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در توئیتی در واکنش به اظهارات نماینده ویژه آمریکا در امور ایران نوشت: امکان ورود ایران به مذاکرات فرابرجامی تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۸:۵۱    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه رفع تحریم های آمریکا را اولین و ضروری ترین اقدام برای احیای برجام خواند و گفت: ایران آمادگی کامل دارد به محض رفع تحریم ها و پس از راستی آزمایی آن ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۸:۴۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مصوبه اینترنت و کودک گفت: ارایه سیم کارت دانش آموزی در دستور کار قرار دارد و 10 میلیون سیم کارت جدید و بسته های اینترنتی رایگان به دانش آموزان عرضه خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۷    
بنا بر اعلام رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، آزمون زبان EPT این دانشگاه به علت موج جدید شیوع ویروس کرونا در فروردین ماه برگزار نمی شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۷:۵۷    
سازمان برنامه و بودجه با توجه به رشد هزینه های ساخت، شاخص تعدیل پروژه های عمرانی را در سه ماهه چهارم سال 1399 اعلام کرده که بر این اساس قیمت هر متر مربع مسکن ملی که تا پیش از این دو میلیون و 750 هزار ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۵    
روند معاملات امروز بازار سرمایه با حرکت نوسانی شاخص همراه بود. بازار در ابتدای معاملات مثبت و سپس منفی شد. اما چرا با وجود افزایش قیمت دلار، شاخص بازار تحرکی نکرد و روند نزولی به بازار برگشت؟
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۷:۳۶    
نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت های ایران و گروه 1+4 و نماینده اتحادیه اروپا دقایقی پیش در شهر وین آغاز شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۷:۳۰    
در پایان معاملات امروز ارزش صندوق پالایشی یکم - دارا دوم امروز سه شنبه 17 فروردین مشخص شد و آنالیزها توسط کارشناسان نشان میدهد که هر واحد از پالایش یکم کاهش یافته است و ارزش پالایشی یکم نسبت به روز ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۷    
هیات تحریریه روزنامه آمریکایی در سرمقاله خود، بر لزوم نشان دادن تمایل از سوی بایدن برای برداشتن سریع تحریم های اعمال شده در دوره ترامپ علیه ایران ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۵    
برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام که در جلسات دانشجویی شرکت کرده اند نگرانی هایی درباره پیوستن به FATF داشتند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۲    
در کنار اهمیت و تاثیر زیاد سربازی در تامین امنیت کشور که مسئولان نیروهای مسلح به عنوان کارشناس تخصصی این امر بارها به آن اشاره کردند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۶    
آخرین اخبار حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را در ادامه بخوانید. مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده است که حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی حدود چهار میلیون و 200 تا چهارمیلیون و 300 هزار ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۰    
ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی در سامانه استعلام مشخص شد و در ادامه خبر ارزش سهام عدالت امروز سه شنبه 17 فروردین را میخوانید ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۰    
به گفته مسئولان دومین مرحله سود سهام عدالت قبل از ماه رمضان واریز می شود، سازمان بورس برای انجام این واریزی تنها یک هفته دیگر فرصت دارد و باید تا روز سه شنبه هفته آینده پول سهامداران پرداخت شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۵    
یک وبگاه لبنانی با مقایسه اوضاع ایران در زمان امضای توافق هسته ای در زمان رئیس جمهور اسبق آمریکا و بررسی چالش های کنونی واشنگتن ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۲    
اتحادیه اروپا مدعی است که قصد دارد توافق هسته ای ایران را به مسیر اصلی برگردانده و طرف های آن را به پایبندی به الزامات این توافق مجاب کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۶    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نیویورک در توئیتی با بیان اینکه آمریکا تاکنون وعده کارزار انتخاباتی بایدن برای بازگشت به برجام را عملی نکرده، نوشت: اگر آمریکا تمامی تحریم ها را بردارد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۶:۲۷    
سخنگوی وزارت خارجه چین با اشاره به نشست آتی وین درباره برجام تأکید کرد که آمریکا باید بدون قید و شرط به برجام بازگردد و تمامی تحریم های غیرقانونی علیه جمهوری اسلامی را لغو کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۶:۲۱    
معاون کل وزیر بهداشت گفت: اولین واکسن ایرانی کرونا از 40 روز دیگر در اختیار مردم قرار خواهد گرفت؛ واکسن دوم با تولید ماهانه هشت تا 10 میلیون دوز از حدود 70 روز دیگر در دسترس مردم قرار می گیرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۵    
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۷    
اولین فیلم صبا راد و همسرش، مانی رهنما پس از ابتلا به کرونا را در زیر مشاهده نمائید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۰    
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور عصر امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد و تیم های حاضر در این مسابقات حریفان خود را شناختند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۷    
دو تیم پرسپولیس و پدیده شکایت هایی علیه یکدیگر در کمیته انضباطی مطرح کرده اند و سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات در این باره توضیحاتی ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۱    
یک رسانه کره ای با اشاره به مواضع اخیر مطرح شده توسط وزارت امور خارجه کشورمان، گزارش داد که نفتکش توقیفی این کشور احتمالا به زودی آزاد خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۶    
رایزنی های فشرده در وین و در آستانه نشست کمیسیون مشترک برجام در جریان است و عراقچی شب گذشته با هیأت های چین و روسیه دیدار کرد و پیش از ظهر امروز نیز با هماهنگ کننده اتحادیه اروپا آخرین ترتیبات اجرایی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۷    
سرمربی استقلال 2 بازیکن جوان دیگر را از تمرینات این تیم کنار گذاشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۲    
وزیر سابق تعاون در یک نشست خبری برای انتخابات 28 خرداد ریاست جمهوری اعلام نامزدی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۰    
در یکصد و سی و دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار میزان سهمیه و قیمت کالا ها در ماه مبارک رمضان اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۰    
در پایان معاملات امروز 17 فرودین بازار بورس ارزش سهام عدالت با افت بیش از 75 هزار تومانی همراه بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۱    
رئیس رژیم صهیونیستی با بیان اینکه هیچکدام از گزینه های پیشنهادی برای نخست وزیری از اکثریت لازم برخوردار نبودند، گفت نتانیاهو را به دلیل داشتن رأی بیشتر مأمور تشکیل کابینه کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۰    
مقامات ایرانی در آستانه نشست کمیسیون مشترک برجام با بیان اینکه هیچ گفت وگوی مستقیم یا غیرمستقیمی با آمریکا نداریم ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۱    
دویست و پانزدهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه شنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از احتمال بررسی FATF در جلسه آتی این مجمع خبر داد و گفت: پیشنهاداتی در خصوص FATF مطرح است که در آن جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۵    
مرتضی مکی، کارشناس روابط بین الملل در خصوص مذاکره مستقیم ایران و آمریکا گفت: دنیا پیام جمهوری اسلامی ایران را درباره برجام و سیاست های آمریکا به صراحت شنیده است که ایران به هیچ وجه پیش از لغو کلیه ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۰    
رویترز به نقل از یک منبع ایرانی اعلام کرد جمهوری اسلامی در نشست امروز وین چیزی جز برداشته شدن همه تحریم های آمریکا علیه ایران را نخواهد پذیرفت و بعد از راستی آزمایی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۷    
طبق گزارش روزنامه آمریکایی، در بحبوحه گزارش ها درباره کودتای نافرجام در اردن، هیات عالی رتبه سعودی به ریاست وزیر خارجه روز گذشته در سفر به امان، از مقام های اردنی آزادی باسم عوض الله را خواستار شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۲    
محمد نوازی که به صورت اسکایپی با برنامه فوتبال برتر صحبت می کرد، متن آماده ای را روخوانی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۰    
جدید ترین قیمت طلا، سکه و دلار در بازار آزاد امروز 17 فروردین 1400 اعلام شد و هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 65 هزار تومان ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۵    
آیت الله رئیسی گفت: ضرورت دارد که مسئولان ذیربط چه در بخش های اجرایی و انتظامی و چه در بخش های قضایی نسبت به اتخاذ برخوردهای بازدارنده با عوامل قاچاق سازمان یافته به ویژه قاچاق کالاهای ممنوعه اقدامات ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۶    
تیم ملی ایران رقابت های حساسی را در مقدماتی جام جهانی در پیش دارد و باید انتقام شکست از بحرین و عرق را بگیرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۰    
اظهارات اخیر وزیر خارجه عربستان سعودی درباره پرونده سوریه بیانگر نوعی انعطاف و چرخش در سیاست ریاض در قبال دمشق است که به اعتقاد ناظران و تحلیلگران سیاسی هدف اصلی آن، دور کردن سوریه از ایران است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۲:۲۱    
پیشنهاد برخی اعضای مجمع مبنی بر اینکه لوایح FATF تصویب شود اما اجرای آنها به بعد از لغو تحریم ها موکول گردد، صرفا مصرف داخلی دارد زیرا اصولا امکان گذاشتن چنین شرطی برای ایران وجود ندارد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی دولت گفت: دولت آمریکا راهی جز پایان تحریم ها ندارد. موضع ما کاملا آشکار است؛ هیچ مذاکره مستقیمی با آمریکا نداریم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۲:۱۲    
نماینده کرمان: به موجب عدم نظارت دولت در سه سال اخیر، 300 هزار میلیارد تومان رانت صورت گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۴۵    
میخائیل اولیانوف، نماینده دائمی روسیه در سازمان های بین المللی در وین:امیدواریم از نشست امروز به سوی گام های عملی برای بازسازی توافق هسته ای ایران حرکت کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۴۲    
کنترل و مدیریت فضای مجازی همواره از دغدغه های رهبر انقلاب بوده است. ایشان در سخنرانی نوروزی خطاب به ملت ایران (1400/1/1) در این باره فرمودند: [دشمنان] از فضای مجازی حدّاکثر استفاده را دارند میکنند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۶    
زمانی بورس رونق واقعی می گیرد و از هر گونه حباب زایی دور می شود که تولید جان بگیرد، آن زمان مردم می توانند به سرمایه گذاری در بورس اعتماد کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۲۱    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: عده ای درباره خدمت سربازی طرح های یکجانبه بدون پشتوانه علمی و غیرقابل تحقق می دهند و انتظارات جامعه را بالا می برند و دشمن را شاد می کنند چرا که به امنیت کشور لطمه وارد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۵    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد مسئولیتی در قیمت و تنظیم بازار ندارد و یکی از مشکلات اساسی، احتکار و منجمد کردن مرغ است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۲    
رئیس مجلس گفت: یکی از اشکالات اساسی و جدی که موجب نابسامانی های موجود در حوزه مرغ و تخم مرغ شده، اشکالات ساختاری و مدیریتی است؛ زنجیره تولید، توزیع و نظارت این نابسامانی را ایجاد کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۰۰    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قصور و تقصیرها در مورد افزایش قیمت مرغ بر ضرورت بازگرداندن اختیارات وزارت جهاد کشاورزی برای تعدیل قیمت تأکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۰:۵۷    
منتظری در خصوص احتمال فیلترینگ کلاب هاوس توضیح داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۰:۵۷    
هفته نامه نیوزویک در تحلیلی با اشاره به این که طبق نتایج نظرسنجی های مختلف، مردم آمریکا مخالف سیاست های دولت دونالد ترامپ در قبال ایران بوده اند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۰:۳۰    
محمد غرضی از تصمیم خود برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری 1400 خبر داد.
  • ۱