جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۲:۲۴May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 27 فروردین 1400 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 31 خرداد 1400 راهبرد معاصر 31 تیر 1400 راهبرد معاصر 31 مرداد 1400 راهبرد معاصر 31 شهریور 1400 راهبرد معاصر 30 مهر 1400 راهبرد معاصر 30 آبان 1400 راهبرد معاصر 30 آذر 1400 راهبرد معاصر 30 دی 1400 راهبرد معاصر 30 بهمن 1400 راهبرد معاصر 1 اسفند 1400 راهبرد معاصر 1 فروردین 1400 راهبرد معاصر 2 فروردین 1400 راهبرد معاصر 3 فروردین 1400 راهبرد معاصر 4 فروردین 1400 راهبرد معاصر 5 فروردین 1400 راهبرد معاصر 6 فروردین 1400 راهبرد معاصر 7 فروردین 1400 راهبرد معاصر 8 فروردین 1400 راهبرد معاصر 9 فروردین 1400 راهبرد معاصر 10 فروردین 1400 راهبرد معاصر 11 فروردین 1400 راهبرد معاصر 12 فروردین 1400 راهبرد معاصر 13 فروردین 1400 راهبرد معاصر 14 فروردین 1400 راهبرد معاصر 15 فروردین 1400 راهبرد معاصر 16 فروردین 1400 راهبرد معاصر 17 فروردین 1400 راهبرد معاصر 18 فروردین 1400 راهبرد معاصر 19 فروردین 1400 راهبرد معاصر 20 فروردین 1400 راهبرد معاصر 21 فروردین 1400 راهبرد معاصر 22 فروردین 1400 راهبرد معاصر 23 فروردین 1400 راهبرد معاصر 24 فروردین 1400 راهبرد معاصر 25 فروردین 1400 راهبرد معاصر 26 فروردین 1400 راهبرد معاصر 27 فروردین 1400 راهبرد معاصر 28 فروردین 1400 راهبرد معاصر 29 فروردین 1400 راهبرد معاصر 30 فروردین 1400 راهبرد معاصر 31 فروردین 1400 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۴:۳۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۹:۲۰    
نماینده روسیه در مذاکرات وین با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته، از تأکید طرف های مذاکره کننده بر ادامه گفتگو ها سخن گفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۵    
طرح پیش فروش عادی (حداکثر 12 ماهه) محصولات ایران خودرو (با روش قرعه کشی) از روز چهارشنبه 25 فروردین شروع شده و تا امروز شنبه 28 فروردین ادامه دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۸:۲۷    
پرسپولیس امشب به مصاف الریان قطر خواهد رفت که در این دیدار احتمالا یحیی گل محمدی با توجه به فشردگی مسابقات ، تغییراتی را در ترکیب تیمش اعمال کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۸:۲۱    
با توجه به درخشش شیخ دیاباته در مدت کوتاه حضورش در زمین در بازی با الاهلی ، فرهاد مجیدی تصمیم گرفته که او را در دیدار با الشرطه فیکس بازی دهد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۸:۱۲    
وزیر خارجه رژیم صهیبونیستی در سخنانی گفت که این رژیم هر آنچه لازم باشد برای جلوگیری از تلاش های تهران برای دستیابی به سلاح هسته ای انجام خواهد داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۳:۵۱    
در ادامه رایزنی های تیم های مذاکره کننده ایران و گروه 1+4 در وین، امروز دیداری سه جانبه میان رؤسای هیأت های ایران، چین و روسیه در محل اقامت عراقچی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۳:۳۶    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اتریش خبر داد که مذاکرات درباره احیای برنامه جامع اقدام مشترک، شنبه در وین اتریش ادامه خواهد یافت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۲:۳۰    
وزیر خارجه روسیه شامگاه جمعه در سخنانی از سلسله اقداماتی علیه مقامات و دیپلمات های آمریکایی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۱:۵۷    
پرسپولیسی ها بعد از حضورشان در هند نسبت به شرایط خود در این کشور گلایه هایی را مطرح کرده بودند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۱:۴۲    
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی ادعای این رژیم مبنی بر وجود اهداف نظامی در برنامه هسته ای ایران را تکرار کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۷    
سخنگوی کاخ سفید اقدام ایران مبنی بر غنی سازی 60 درصدی را تحریک آمیز عنوان کرده و می گوید که واشنگتن این اقدام را جدی می گیرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۷    
حسین مرعشی در خصوص فعالیت یک کمیته در دولت با عضویت اسحاق جهانگیری، بیژن زنگنه و محمدجواد ظریف درباره انتخابات و بررسی شرایط کشور ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۱:۱۵    
بازار سهام در جریان معاملات فروردین 1400 روند نزولی سال گذشته را ادامه داده و بسیاری از کارشناسان بازار سرمایه معتقدند با توجه به شرایط موجود در بازار روند نزولی و افزایش عرضه در بسیاری از نمادها ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۱:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مقامات اوکراینی سعی می کنند از حادثه سقوط هواپیما بهره برداری سیاسی کنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۱:۰۶    
سخنگوی اتحادیه اروپا مدعی شد که آغاز غنی سازی 60 درصدی اورانیوم در تأسیسات هسته ای ایران یک تحول بسیار نگران کننده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۰:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز نگرانی شدید از حوادث چند روز گذشته در عراق، گفت: ایران همواره از امنیت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز نگرانی شدید از حوادث چند روز گذشته در عراق، گفت: ایران همواره از امنیت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۹:۴۵    
یک مقام اروپایی خبر داد که تیم های مذاکره کننده ایرانی و آمریکایی که در وین اتریش حضور دارند برای انجام رایزنی های داخلی برای احیای توافق هسته ای به کشورهای خود باز می گردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۰    
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه کشورهای همسایه افغانستان تحمل یک جنگ دیگر را ندارند، تاکید کرد که طالبان باید بر اساس راه های دیپلماتیک تغییر کنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۹:۲۷    
سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اظهارات منتسب به دبیر شورای دفاع و امنیت ملی اوکراین را رد کرد و گفت: حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی غیر عمدی و ناشی از خطای انسانی بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۸:۰۶    
سخنگوی آزادسازی سهام عدالت گفت: دو بانک بزرگ کشور یعنی بانک های ملی و تجارت در حال ارائه تسهیلات به مشمولان سهام عدالت هستند و مشمولان معادل 50 درصد از ارزش روز سهام خود می توانند کارت اعتباری دریافت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۸:۰۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تاکنون 500 هزار دز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است، گفت: تا پایان هفته آینده این رقم به یک میلیون و 300 هزار دز خواهد رسید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۷:۳۰    
سرمربی سرشناس فوتبال ایران بر اثر ابتلا به کرونا چهره در نقاب خاک کشید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۷:۲۷    
در ادامه رایزنی ها در وین، روسای هیأت های سه کشور اروپایی عضو برجام با عراقچی دیدار کردند و نشستی نیز بین نماینده اتحادیه اروپا و معاون وزیر خارجه ایران برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۷:۰۶    
سخنگوی ستاد آزاد سازی سهام عدالت گفت: پنجاه درصد باقیمانده سود سهام عدالت بزودی به دارندگان این سهام پرداخت می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۶    
همزمان با گلایه و اعتراض پی در پی مشمولان یارانه رمضان، احتمالا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نحوه اعتراض را اعلام کند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۱    
نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مشارکت مردم در انتخابات با دو مانع بزرگ روبرو است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۵    
رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که کابینه امنیتی اسرائیل روز یکشنبه برای بررسی غنی سازی 60 درصدی اورانیوم توسط ایران تشکیل جلسه می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۲    
باخت تیم الاهلی عربستان به استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا انتقاد شدید هواداران تیم سعودی را در پی داشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۵:۲۷    
رئیس سازمان انرژی اتمی با تایید غنی سازی 60 درصد در تاسیسات غنی سازی نطنز و این که غنی سازی با قوت در این تاسیسات جلو می رود، گفت: محصول 60 درصدی که الان می گیریم حدود 9 گرم در ساعت است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۲    
آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز جمعه 27 فروردین اعلام شد که بر اساس آن 328 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۶    
فعال سیاسی اصلاح طلب درباره انتخابات ریاست جمهوری 1400 توضیحاتی ارائه داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی واقع در تهرانپارس، خیابان زهدی و فوت یک نفر خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۱    
آخرین روزهای سال گذشته و در زمانی که بازار روغن از مدت ها قبل با نوسان و کمبود همراه بود، قیمت روغن مایع و جامد بین 80 تا 146 درصد نسبت به قبل افزایش داشته است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۵    
حجت الاسلام سیدحسن خمینی در نخستین صحبت های خود پس از اعلام عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: خودم بنای حضور نداشتم ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۵    
منابع خبری تأکید کردند که پایگاه عین الاسد عراق که تحت اشغال نظامیان آمریکاست، هدف حملات پهپادی قرار گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست استانی ستاد گرونا کرمانشاه گفت: اجازه ترزیق واکسن غیراستاندارد را نمی دهیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۲    
یک تولیدکننده مرغ گفت: علی رغم قیمت مصوب 4200 تومان، جوجه به قیمت 6 هزار تومان هم پیدا نمی شود و این زنگ هشداری برای افزایش دوباره قیمت مرغ در بازار است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران روز جمعه تایید کرد که دانشمندان هسته ای کشورمان غنی سازی اورانیوم با غنای 60 درصد را آغاز کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۶    
برای بسیاری از مردم که خریدار اجناس خارجی هستند نرخ دلار در روزهای آتی مهم است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۰    
رییس مجلس اعلام کرد در ساعت 00:40 نیمه شب گذشته دانشمندان ایرانی توانستند به محصول اورانیوم با غنای 60درصد دست یابند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که مجلس به دنبال قانونمند کردن رمزارز ها در کشور است گفت: در شرایط تحریمی یکی از راه های خنثی سازی تحریم ها از مسیر تخصصی، می تواند موضوع رمزارز ها باشد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۱    
قرارداد مسئله دار کارگزار رسمی پرسپولیس، سرانجام باعث ایجاد جنجال شد و این باشگاه را با چالش تازه ای روبرو کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۱    
مصطفی خوش چشم، تحلیلگر مسائل بین الملل در خصوص تحریم های حقوق بشری اتحادیه اروپا علیه ایران گفت: اروپا در اعمال تحریم های اخیر به اصطلاح حقوق بشری علیه ایران همچنان همان شیوه نادرست تعامل با ایران را ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۶    
نگرانی طرف غربی از افزایش اورانیوم غنی شده از سوی ایران، توامان با افزایش مذاکرات پیدا و پنهان تل آویو و واشنگتن بر سر مهار تهران، حکایت از آن دارد که تخریب بخشی از تاسیسات هسته ای نطنز ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۱    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح با تبریک فرا رسیدن روز ارتش، گفت: ارتش و سپاه ضامن امنیت پایدار کشور و آرامش کم نظیر ملت ایران هستند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۲    
رایزنی های تیم مذاکره کننده ایرانی و اعضای 1+4 همچنان در وین در جریان است
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۰    
رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: برخی از بازنشستگان تامین اجتماعی (سایر سطوح) که در مرحله جدید اجرای همسان سازی، کمتر از رقم پیش بینی شده را دریافت کرده باشند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۱:۵۷    
در حالی مرکز آمار ایران از کاهش قیمت مسکن در کشور طی اسفند خبر داده که دلالان به خصوص در شهرهای جدید اطراف تهران یکبار دیگر دست به کار شده اند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۱:۵۱    
فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت روز ارتش با بیان اینکه ارتش و سپاه، دست در دست یکدیگر، با هوشمندی مشت آهنین ملت عظیم الشأن ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۱:۵۱    
رئیس کل بانک مرکزی اخیرا دلایل و پشت پرده مهم افت چشم گیر صادرات غیر نفتی ایران به لحاظ ارزی را افشا کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۰:۵۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مجری: اسرائیل کابوس چه کسانی را می بیند؟ سه تا را به ترتیب بگو! نتانیاهو: ایران، ایران، ایران. مجری: چرا ایران؟ ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۶    
در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا ، تیم الدحیل قطر در یک بازی کاملا برتر از نظر آماری ، تیم الشرطه عراق را شکست داد و اولین پیروزی خودش را دشت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۱    
آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز، جمعه 27 فروردین سال 1400 چقدر بوده و احتمالا در فردا چه روندی را در پیش خواهد گرفت؟
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۵    
نمایندگان ایران در پایان هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بهترین عملکرد را از خود نشان داده اند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۲    
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 از سرمایه گذاری 400 میلیارد دلاری چین در جریان امضای توافقنامه 25 ساله خبر داد و گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۲    
مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران که در وین اتریش حضور دارد گفت که تحریم های جدید اروپا علیه ایران به معنای تضعیف گفت وگوهای هسته ای است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۶    
یک نشریه آمریکایی نوشت که انتظار میرود واشنگتن طرحی را به ایران پیشنهاد دهد که به ازای کاهش برخی تحریم ها، تهران به تعهدات برجامی خود بازگردد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۷    
یک اقتصاددان در مورد موضوع هدایت نقدینگی گفت: دولت آینده باید از همان روز اول برای هدایت نقدینگی در اقتصاد کشور را اجرایی کند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۰۹:۰۶    
تمرکز بیشتر بر منطقه آسیا و اقیانوسیه و موضوع چین، اکنون آمریکایی ها را به آن واداشته که به طور جدی کاهش نیروهای خود در دیگر نقاط جهان از جمله غرب آسیا را بررسی کنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۰۰:۰۶    
ظریف گفت: از مخالفان می خواهم که آرزوی فرسایندگی مذاکرات، تعویق گره گشایی از تحریم و تأخیر در احیای برجام را کنار بگذارند.