سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۸:۳۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 22 فروردین 1400 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 31 خرداد 1400 راهبرد معاصر 31 تیر 1400 راهبرد معاصر 31 مرداد 1400 راهبرد معاصر 31 شهریور 1400 راهبرد معاصر 30 مهر 1400 راهبرد معاصر 30 آبان 1400 راهبرد معاصر 30 آذر 1400 راهبرد معاصر 30 دی 1400 راهبرد معاصر 30 بهمن 1400 راهبرد معاصر 1 اسفند 1400 راهبرد معاصر 1 فروردین 1400 راهبرد معاصر 2 فروردین 1400 راهبرد معاصر 3 فروردین 1400 راهبرد معاصر 4 فروردین 1400 راهبرد معاصر 5 فروردین 1400 راهبرد معاصر 6 فروردین 1400 راهبرد معاصر 7 فروردین 1400 راهبرد معاصر 8 فروردین 1400 راهبرد معاصر 9 فروردین 1400 راهبرد معاصر 10 فروردین 1400 راهبرد معاصر 11 فروردین 1400 راهبرد معاصر 12 فروردین 1400 راهبرد معاصر 13 فروردین 1400 راهبرد معاصر 14 فروردین 1400 راهبرد معاصر 15 فروردین 1400 راهبرد معاصر 16 فروردین 1400 راهبرد معاصر 17 فروردین 1400 راهبرد معاصر 18 فروردین 1400 راهبرد معاصر 19 فروردین 1400 راهبرد معاصر 20 فروردین 1400 راهبرد معاصر 21 فروردین 1400 راهبرد معاصر 22 فروردین 1400 راهبرد معاصر 23 فروردین 1400 راهبرد معاصر 24 فروردین 1400 راهبرد معاصر 25 فروردین 1400 راهبرد معاصر 26 فروردین 1400 راهبرد معاصر 27 فروردین 1400 راهبرد معاصر 28 فروردین 1400 راهبرد معاصر 29 فروردین 1400 راهبرد معاصر 30 فروردین 1400 راهبرد معاصر 31 فروردین 1400 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۵    
زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 1400 بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده وزارت کشور از 7 خرداد ماه 1400 آغاز می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۲۰:۱۲    
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس از تصمیم گیری نهایی درباره طرح ساماندهی بازار خودرو و عرضه آن در بورس در این کمیسیون در جلسه هفته آتی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۱    
مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در منطقه شرق و غرب برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۶    
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز یکشنبه 5 اردیبهشت 1400 اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ تمام ارز ها ثابت ماند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۶:۱۵    
رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور در بیست و ششم فروردین ماه سال 1400 توضیحاتی داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۵    
اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش یکی از اخبار مهم است و آزمون استخدامی آموزش و پرورش درسال 99 برگزار شد و معلمانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت نکردند و یا قبول نشدند می توانند در ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۱    
یک مقام آمریکایی مدعی شده که این کشور نقشی در حادثه در تاسیسات هسته ای نطنز نداشته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۲:۴۵    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در اشاره به گفت وگوهای وین، اظهار داشت هنوز پیشرفتی در روند احیای برجام حاصل نشده اما دلایلی برای خوش بینی محتاطانه وجود دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۰    
رئیس ستاد استهلال استان تهران درباره تاریخ دقیق روز اول ماه رمضان 1400 و همچنین روز عید فطر امسال توضیح داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۰:۱۲    
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس امروز در باز کردن دروازه جنوا ناکام ماند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۸:۴۵    
نقشه جدید رنگ بندی کرونا در کشور، دوشنبه 23 فروردین از سوی وزارت بهداشت منتشر شد که بر اساس آن 295 شهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته اند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۸:۲۷    
طبق قوانین و مقررات هرگونه خدمات دهی به مشتریان حقیقی و حقوقی در بازار سرمایه منوط به شناسایی و ثبت اطلاعات اشخاص است و ثبت نام در سجام یک بار برای همیشه و یک بار برای کلیه ارکان بازار خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۰:۰۶    
متناسب سازی و افزایش حقوق در این ماه با اعتراض بازنشستگان همراه شده و براساس جدیدترین اطلاعات افزایش حقوق با تغییراتی همراه شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۵۱    
نشست خبری مجازی تشریح برنامه های تلویزیون در ماه رمضان، با حضور دبیر شورای معارف سیما برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۴۵    
صندوق بین المللی پول در گزارش جدید چشم انداز اقتصادی، پیش بینی کرد که اقتصاد ایران در سال پیش رو علی رغم مواجهه با افزایش نسبی تورم، با رشد مثبت همراه خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۳۰    
وزیر خارجه کشورمان برای بررسی مذاکرات وین و سند جامع همکاری ایران و چین به کمیسیون امنیت ملی مجلس می رود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۲۷    
نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی درگیری با ایران و مردم آن و نیز مقابله با برنامه هسته ای کشورمان را ماموریت بسیار بزرگی دانست.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۲۱    
بیت کوین در جریان معاملات امروز حدود 2 درصد افت کرد و کانال 60 هزار دلار را از دست داد. این درحالی است که تحلیلگران روند این رمزارز را صعودی می دانند. حالا سوال اینجاست که چرا بیت کوین درجا می زند؟
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۱۵    
به گفته دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به جز شهرستان رضوانشهر تمامی شهرستان های استان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته اند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۵۷    
ماه رمضان یکی از مناسبت های معنوی و مهم مسلمانان است و آغاز آن یادآور نیکی و برکت است.ماه رمضان 1400 ار روز چهارشنبه آغاز میگردد و راهبرد معاصر در این خبر پیام تبریک ماه رمضان 1400 به همراه عکس و ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۵۱    
منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که موساد در حمله سایبری به تاسیسات نطنز نقش داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۵    
آیت الله علم الهدی به دلیل ابتلا به کرونا هم اکنون در قرنطینه بوده و فعالیت های خود را در قرنطینه خانگی انجام می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۵    
جدول پخش برنامه های درسی مدرسه تلویزیونی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه در روز 23 فروردین 1400 که از طریق شبکه آموزش و شبکه چهارم سیما پخش می شود، اعلام شد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۲    
بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مشاغل گروه یک که شامل مشاغل ضروری برای تامین مایحتاج مردم هستند در هیچ یک از وضعیت های کرونایی از جمله شهرهای قرمز تعطیل نمی شوند. /شما نیوز
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۳۶    
آمریکا از یک سو ادعای صداقت و حسن نیت در مذاکره دارد و از سوی دیگر با صهیونیست ها در اقدامات تروریستی در میدان شریک است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۲۷    
عرف با اشاره به ثبت نام حضوری شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد بر اساس قانون تلاش می کنیم در وزارت کشور تمهیدات لازم را از حیث دستور العمل های بهداشتی رعایت کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۲۱    
مهاجم پرتغالی بعد از ناکامی در گلزنی، پیراهن خود را به نشانه اعتراض به زمین زد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۲    
با ادامه نشست مشترک برجام و بلاتکلیفی بازار در تعیین مسیر بعدی، دامنه نوسان قیمت دلار محدود شده و معاملات با احتیاط بالا انجام می شود و حتی بسیاری از معامله گران به گوشه و کنار بازار کوچ کرده و تا ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۰    
عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب:پیش بینی ها بر این است که هلال ماه مبارک رمضان در غروب دوشنبه قابل رؤیت نخواهد بود و به احتمال زیاد چهارشنبه (25 فروردین) نخستین روز ماه مبارک رمضان خواهد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۵۷    
رئیس دستگاه قضا گفت: هر کس در صیانت از جان مردم قصور و تقصیری داشت، حتماً باید پاسخگوی این قصور و تقصیر باشد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۵۱    
وزیر دفاع آمریکا رژیم صهیونیستی را شریک راهبردی واشنگتن دانست و روابط آمریکا و رژیم اشغالگر را برای امنیت خاورمیانه اساسی ارزیابی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۴۲    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با مصوبه امروز کمیسیون در جریان بررسی طرح انتقال سوابق بیمه ای بین صندوق های بازنشستگی افراد با سابقه حداقل 10 سال می توانند بازنشست شوند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۳۶    
کارشناس هواشناسی گفت: فردا بارش باران در بسیاری از استان ها از جمله تهران، فارس، کردستان و کرمانشاه پیش بینی می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۲۷    
چند روز بعد از انتشار خبر درز داده ها و اطلاعات بیش از یک میلیارد پروفایل فیس بوک و لینکدین، حالا نوبت به کلاب هاوس رسیده و اطلاعات بیش از 1 ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۲    
قیمت طلای 18 عیار با سه هزار تومان کاهش به یک میلیون و 35 هزار تومان رسید. رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می گوید ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۷    
ستاد ملی مقابله باکرونا مصوبه پرداخت مبلغ 25 هزار میلیارد ریال به 60 میلیون نفر افراد مشمول طرح معیشتی خانوار ها در ماه مبارک رمضان را ابلاغ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۲    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه کره ای ها برای جبران گذشته باید گام های اساسی بردارند، افزود:آنها باید در اسرع وقت منابع ایران را آزاد کنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۶    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران با اشاره به پیش بینی روند فزاینده بیماری در تهران، گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۱    
: با ورود به هفته جاری افزایش قیمت ها در بازار خودرو شدت یافت و امروز هم افزایش قیمت ها در این بازار ادامه داشته است به طوری که پراید 111 امروز به قیمت 130 میلیون تومان رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۹:۳۶    
رئیس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش این رژیم عملیات هایی در خاورمیانه انجام می دهدکه از دید دشمنان این رژیم پنهان می ماند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۹:۳۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: حادثه امروز تاسیسات غنی سازی نطنز نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت های صنعتی و سیاسی کشور است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۹:۱۲    
شاخص بورس همچنان در مسیر نزولی قرار دارد. تحرکاتی در بورس امروز دیده شد که احتمال مثبت شدن بورس و رسیدن به روند تعادلی در روزهای آینده را نشان می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۷    
داده های رسمی نشان می دهد بیش از نیمی از افرادی که از نظر کووید 19 مثبت هستند هیچ علامتی ندارند، اما هنوز خستگی شایع ترین علامت است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۶    
در جلسه رسیدگی به اتهامات حسن رعیت نماینده دادستان گفت: این پرونده مصداق اخلال سازمان یافته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۷    
کارشناس بازار سرمایه درباره اظهار نظر وزیر اقتصاد درباره تغییر نرخ سود بانکی و تاثیر آن بر بازار سرمایه توضیحاتی داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۱۵    
وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شد توافق با ایران باید در موافقت با منافع این رژیم صورت پذیرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۴۵    
استاندار تهران با بیان اینکه قرنطینه شهر تهران امکان پذیر نیست، گفت: برخی از دستگاه های ملی نسبت به تبعیت از دستورات ستاد ملی همکاری لازم را ندارند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۲۱    
در پایان معاملات امروز ارزش صندوق پالایشی یکم - دارا دوم امروز یکشنبه 22 فروردین مشخص شد و آنالیزها توسط کارشناسان نشان میدهد که هر واحد از پالایش یکم کاهش یافته است و ارزش پالایشی یکم نسبت به روز ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۱۵    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان هفته گذشته پیشنهاد لغو تعلیق پروارهای انگلیس را به ستاد ملی کرونا دادیم،گفت:درحال رایزنی برای برقراری این پرواز از اول می هستیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۱۲    
سفارت ایران در بلژیک در رشته توییتی به تبیین منظور ایران از همه تحریم هایی که باید به منظور احیای برجام از سوی آمریکا برداشته شود، پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۰۰    
ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی در سامانه استعلام مشخص شد و در ادامه خبر ارزش سهام عدالت امروز یکشنبه 22 فروردین را میخوانید ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۵۷    
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری، نیاز حکومت اسلامی به ابزارهای مناسب از منظومه ی معرفتی اسلام را تشریح نموده و بر لزوم به روزکردنِ تفکّر اسلامی به عنوان نرم افزار حکومت اسلامی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۰    
در پی حادثه در برق تاسیسات نطنز، وزیر دفاع سابق صهیونیست ها به مقامات تل آویو هشدار داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۲۱    
شرایط جدیدی برای دریافت کارت اعتباری سهام عدالت اعلام شده که براساس آن شش گروه از سهامداران نمی توانند کارت اعتباری بگیرند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۵    
بازار امروز شاهد رشد ثبات قیمت سکه امامی است که 10,410,000 (ده میلیون و چهارصد و ده هزار) تومان نرخ گذاری شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۰    
جدول زمان بندی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد که جزئیات بیشتر از زمان بندی انتخابات 1400 را مورد بررسی قرار دادیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۷    
مهدی طارمی پیروزی فولاد خوزستان را در لیگ قهرمانان آسیا 2021 تبریک گفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۱    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: تشنگی در ماه رمضان امری طبیعی است، اما با مصرف برخی مواد غذایی می توان تا حدی آن را کنترل کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۴۲    
دژپسند گفت: برخی حیات شان در منفی نگری است. اگر شرایط مانایی شکل بگیرد، تکیه به بازار سرمایه و رونق آن نیز رخ می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۴۲    
قیمت طلا امروز 22 فروردین 1400 تحت تاثیر قیمت طلای جهانی که با کاهش روبرو بود از افت قیمت در این بازار موجه شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۳۰    
رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی و کافه قنادی تهران گفت: قیمت زولبیا و بامیه ویژه ماه رمضان در واحد های صنفی درجه یک برابر با کیلویی 48 هزار تومان و قیمت این محصول در واحد های درجه 2 کیلویی 38 هزار تومان ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی شورای نگهبان از مغایرت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری با بند 2 اصل 110 قانون اساسی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۲۱    
شکی وجود ندارد که حریری کاندیدای فرانسوی هاست، هر چند گروه های مختلف سیاسی با کلیات حضور وی به عنوان نخست وزیر موافقت کرده اند، اما باج خواهی و اختلاف نظر شدید وی با رئیس جمهور لبنان ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۱۲    
وزیر دفاع آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد که دولت بایدن به حمایت از امنیت این رژیم متعهد است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۶    
صندوق سرمایه گذاری مشترک بانک مسکن یکی از انواع صندوق های سرمایه گذاری است که تحت نظر سازمان بورس فعالیت می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وضعیت نقشه های کرونا در کشور نشان می دهد که به سمت قرمزتر شدن کشور و به سمت رنگ سیاه پیش می رویم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۲    
بازار سهام در روند معاملات امروز روند منفی خود را ادامه داد. تعداد زیادی از نمادها قفل در صف فروش و روند شاخص نزولی است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۷    
آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز یکشنبه 22 فروردین اعلام شد که بر اساس آن 258 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۷    
رئیس اتحادیه کبابی، حلیم و پزندگان غذای سنتی تهران قیمت مصوب هر کیلوگرم آش و حلیم در رمضان 1400 را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۱    
بازرس کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور گفت: درباره قیمت گذاری خودرو، مصوباتی که در سال گذشته وجود داشته، همچنان تسری دارد و هرگونه کاهش یا افزایش قیمت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۵    
یک منبع مطلع نزدیک به مذاکرات گفت: حداقل زمان مورد نیاز برای راستی آزمایی لغو تحریم های آمریکا علیه ایران، سه تا شش ماه است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۵۷    
یک کارشناس بازار سرمایه از تاثیر قیمت دلار بر بازار بورس خبر داده و تورم را علت اصلی مشکلات و بی ثباتی های بازار سرمایه می داند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۵۷    
آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اسامی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1399 را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۴۲    
یکی از اعضای فدراسیون فوتبال هند از درخواست غیر متعارف باشگاه پرسپولیس قبل از سفر به این کشور برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا پرده برداشت و گفت: قرار بود این سفر روز یکشنبه باشد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۳۶    
رئیس جمهور گفت: دولت تلاش می کند با پایان دادن به پدیده پروژه های ناتمام، دولت آینده را با مشکلات ناشی از آن مواجه نکند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۳۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: راه مذاکره برای آزادی اتباع زندانی در خارج را نبستیم و به دنبال این هستیم که همه زندانیان مان را در آمریکا یا سایر کشورها آزاد کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۲۷    
بسیاری از سرمایه گذاران و علاقمندان به سرمایه گذاری در بورس یک بار دیگر نگران عواقب سیاسی برجام و تاثیرگذاری آن بر روند بازار سهام و سرمایه ایران هستند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۲۱    
علاج مسائل کشور پافشاری بر همین مسائل انقلابی و شعارهای انقلابی و راه انقلابی است. 04/07/1398 این جمله ی رهبر انقلاب خط روشنی را در فهم مسائل کشور و انتخاب رویکرد و مسیر صحیح در اختیار ما می گذارد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۰۶    
ادرس سایت ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان مشخص شد و فرهنگیان باید با مراجعه به این سایت برای ثبت نام کارت شناسایی مراجعه نمایند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۰۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه هایی جداگانه به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر آموزش و پرورش، فهرست بازنگری شده کالاها و اقدامات آسیب رسان به سلامت را در سال 1400 ابلاغ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۰۰    
عضو شورای مرکزی کارگزاران درباره حضور اسحاق جهانگیری و محمدرضا عارف در انتخابات 1400 توضیحاتی داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۲:۵۷    
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات خبر از حضور سید حسن خمینی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۲:۵۱    
فعال سیاسی اصلاح طلب درباره انتخابات 1400 توضیحاتی را ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۲:۴۵    
واکنش نائب رییس دوم مجلس به اظهارات روز گذشته روحانی درباره چرایی شروع پیک چهارم کرونا.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۲:۴۲    
بر اساس اطلاعات منتشر شده هکر ها موفق به دسترسی و هک اطلاعات 1.3 میلیون کاربر کلاب هاوس شدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۲:۳۰    
نحوه دریافت کارت اعتباری سهام عدالت در سامانه زمرد سهام عدالت اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۲:۳۰    
مدیر رسانه ای استقلال اظهار داشت: حضور دانشگر در لیست آسیایی استقلال را تایید می کنم؛ اما در نهایت باشگاه و مجیدی در این مورد تصمیم می گیرند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۲:۲۷    
کاوه علی اسماعیلی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درباره برگزاری دربی پایتخت داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۶    
صحنه سیاسی لبنان در سایه ناتوانی مسئولان این کشور برای تشکیل دولتی مستقل، تبدیل به میدان سوءاستفاده محور غربی با مهره های عربی شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۱:۵۱    
سازمان هواشناسی کشور با اشاره به بارش باران، تگرگ و رعدوبرق در 27 استان از امروز تا آخر هفته، نسبت به وقوع سیلاب های ناگهانی در برخی استان ها هشدار داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۱:۴۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به انفجار سالن مونتاژ سانتریفیوژ کشورمان در حدود 10 ماه قبل توسط دشمنان گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۰    
شرکت خودروسازی ایران خودرو از زمان رونمایی کراس اوور جدید ایران خودرو در سال 1400 خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۰    
جزئیات استخدام معلمان غیر رسمی اعلام شد و طبق آخرین اخبار مراحل استخدام 30 هزار معلم غیر رسمی آغاز شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۱:۲۷    
طرح جدید مجلس برای سقط جنینی که مشکل جسمی یا ژنتیک دارد، علاوه بر دکتر، 2 فقیه و یک قاضی باید نظر بدهند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۱:۱۵    
حذف 4 صفر از پول ملی که از سوی بانک مرکزی با کم رنگ کردن صفرهای اسکناس در سال گذشته وارد فاز جدیدی شده بود، به زودی عملیاتی خواهد شد.
  • ۱