یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 26 اردیبهشت 1400 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 31 فروردین 1400 راهبرد معاصر 31 خرداد 1400 راهبرد معاصر 31 تیر 1400 راهبرد معاصر 31 مرداد 1400 راهبرد معاصر 31 شهریور 1400 راهبرد معاصر 30 مهر 1400 راهبرد معاصر 30 آبان 1400 راهبرد معاصر 30 آذر 1400 راهبرد معاصر 30 دی 1400 راهبرد معاصر 30 بهمن 1400 راهبرد معاصر 1 اسفند 1400 راهبرد معاصر 1 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 2 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 3 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 4 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 5 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 6 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 7 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 8 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 9 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 10 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 11 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 12 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 13 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 14 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 15 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 16 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 17 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 18 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 19 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 20 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 21 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 22 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 23 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 24 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 25 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 26 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 27 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 28 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 29 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 30 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1400 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
اظهارات جنجالی و عجیب داریوش ارجمند در خصوص زنان و مخلفت با وزنه برداری زنان را در فیلم زیر مشاهده کنید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۷    
فرزند شهید سپهبد قاسم سلیمانی پیامی خطاب به رهبران مقاومت فلسطین منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۰۰:۱۷    
یک روانشناس گفت: دیدن صحنه های مستهجن می تواند یک کنجکاوی غیرمعقول را برای کودک ایجاد کند و همچنین تجربه های ناخوشایندی را برای او به وجود بیاورد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۲:۴۷    
افزایش قیمت روغن مایع دو روز پیش اعلام شد بر اساس اعلام سازمان حمایت از مصرف کنندگان وتولیدکنندگان قیمت انواع روغن مایع 35 درصد افزایش یافت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۲    
کمیته انضباطی فدراسیون زمان جلسه رسیدگی به تخلفات بازی پرسپولیس و استقلال که با حواشی همراه بود، تغییر داده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با رئیس مجلس تونس ضمن محکومیت تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: دفاع از مردم فلسطین و آزادی قدس و حمایت گسترده از آرمانهای جهان اسلام ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۸:۵۶    
فقیران در هند اجساد مردگان کرونایی خود را به خاطر فقیر و نداری توی رودخانه می ریزند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۸:۴۷    
یک منبع آگاه در وزارت صمت اظهار داشت:شکر و روغن از امروز گران می شود در ادامه به جزئیات گرانی این کالاها می پردازیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۸:۳۵    
مالباختگان بورسی به دنبال جبران ضرر سرمایه های خود هستند، حالا یکی از کاندیداها وعده داده که برای جبران ضرر سهامداران صندوق تاسیس می کند. آیا تاسیس این صندوق خوب است یا بد؟
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۸:۳۲    
بنیان گذار برج میلاد بر اثر سکته شب گذشته درگذشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۲:۲۶    
عرضه اولیه فتوسا در بورس روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه خواهد بود. فتوسا دومین عرضه اولیه در سال 1400 خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۶    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نشست شورای امنیت گفت که دفاع در برابر ظلم و تجاوز حق مسلم فلسطینی ها است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۶    
سناتورایالت ورمونت در آمریکا خواستار توقف فوری درگیری نیروهای اشغالگر صهیونیستی با مقاومت فلسطین و بازنگری در کمک های ایالات متحده به صهونیست ها شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۰    
وزیر امور خارجه آلمان ضمن ارائه یک پیشنهاد سه مرحله ای برای توقف درگیری ها بین فلسطین و اسرائیل بار دیگر از به زعم خود حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود سخن گفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۳:۴۷    
بعد از اینکه باشگاه استقلال از عیسی آل کثیر و فرشاد فرجی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد مدیران باشگاه پرسپولیس به فکر تلافی بر آمدند و قصد دارند از دو بازیکن استقلال شکایت کنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۳:۴۱    
پس از شادی گل جنجالی عیسی آل کثیر در دربی، باشگاه استقلال از مهاجم پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت کرده است. اما سرخپوشان خیالشان راحت است که این شکایت به جایی نمی رسد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۳:۴۱    
ماجرای مشاور ایتالیایی سرمربی استقلال وارد فاز جدیدی شده است و به نظر می رسد حضور این دستیار ایتالیایی در استقلال به بن بست رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۸    
سیامک نعمتی مدافع و هافبک راست ملی پوش پرسپولیس با پارگی کپسول مفصلی کتف خود مواجه شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۶    
کسانی که یارانه حمایت معیشتی برایشان واریز نمی شود باید با ورود به سامانه یارانه معیشتی خانوار به ادرس ثبت نام در سامانه یارانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir اطلاعات خانواده خود را ثبت کنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۶    
اتهام مجری تلویزیون به داور دربی حاشیه های بسیاری ایجاد کرده است. این اتفاق با عنوان حمله مجری استقلالی به داوری دربی و فدراسیون فوتبال دست به دست می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۰    
وزیر امور خارجه حمایت کشورهای اروپایی از جنایات رژیم صهیونیستی را به هیچ وجه قابل قبول ندانست و گفت: مقداری از گناه هم به گردن خود ما در جهان اسلام است که به این رژیم اجازه داده شده جنایات خودش را به ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۱    
عباسعلی کدخدایی گفت: چیزی حدود 40 نفر طبق مصوبه شورای نگهبان مدارک خود را به وزارت کشور داده اند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۸    
سارا معصومی، روزنامه نگار در توئیتی به شایعات درباره همسر وزیر خارجه واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۲:۲۶    
کسانی که یارانه حمایت معیشتی برایشان واریز نمی شود باید با ورود به سامانه یارانه معیشتی خانوار به ادرس ثبت نام در سامانه یارانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir اطلاعات خانواده خود را ثبت کنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۲:۱۷    
حکیم زاده گفت: مدارس دولتی در زمان ثبت نام مجاز به دریافت شهریه نیستند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۸    
اندروید محبوب ترین سیستم عامل جهان است اما شاید این موضوع در آینده تغییر کند و سامسونگ در چنین کاری نقش داشته باشد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۲    
برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان به صورت حضوری سبب شده که پروتکل های بهداشتی و شروطی برای برگزاری این امتحانات در نظر گرفته شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۲    
در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور سپاهان مقابل مس رفسنجان به پیروزی پرگل دست یافت و صدر را از پرسپولیس گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۰    
وزیر بهداشت گفت: متأسفانه با تعطیلی مدارس، بچه ها در جاده مجازی نشسته و رانندگی می کنند و با استرس و اضطرابی که در این بازی ها پایانی ندارد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۰    
قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: نزدیک به 600 نفر به وزارت کشور مراجعه کرده اند و افرادی که شرایط اعلامی توسط شورای نگهبان را داشته اند، ثبت نامشان قطعی است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۲    
شعب دیوان عدالت اداری صلاحیت رسیدگی به آراء صادره از شعب تعزیرات حکومتی در مورد پرونده های قاچاق کالا و ارز را ندارند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۶    
پیش بینی بورس فردا دو شنبه 27 اردیبهشت 1400 را در ادامه بخوانید. آیا تغییر دامنه نوسان و نزدیک شدن به انتخابات به بهتر شدن اوضاع بورس کمک می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۳    
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در تماس تلفنی با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، ضمن محکومیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی تأکید کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۱    
رئیس مجلس در گفتگوی تلفنی با رئیس مجلس مردمی جمهوری عربی سوریه ضمن تبادل نظر پیرامون تحولات اخیر در فلسطین و قدس شریف، گفت: تحرک جدی پارلمان ها برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی ضروری است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۲    
هیئت دولت با پیشنهاد لایحه اصلاح ماده (612) قانون مجازات اسلامی درخصوص تشدید مجازات مرتکبان قتل عمد که به هر علت قصاص نمی شوند، موافقت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۲    
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورا، از کاندیداتوری آیت الله رئیسی در انتخابات تشکر و در عین حال از عدم حضور محمدباقر قالیباف در راستای حمایت از وحدت در جریان انقلاب قدردانی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۰    
استقلال در بخش اداری باشگاه دچار مشکل شده و در حال حاضر مسئولان باشگاه قادر به پرداخت هیچ پولی نیستند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۷    
مسئول ستاد مدیریت بحران شهرستان ری از وقوع انفجار در کارخانه آلومینیوم سازی فشافویه خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۱    
در هفتمین روز نبرد مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی و در حالی که بیش از 3 هزار راکت و موشک به سوی شهرها و شهرک های صهیونیستی شلیک شده ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۱    
سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت نیز با 19 گل زده در رده دوم قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۵    
منابع خبری صهیونیست از موافقت کابینه امنیتی این رژیم با تداوم عملیات نظامی در غزه و جنگ با مقاومت فلسطین خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۲    
دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار توقف فوری جنگ در فلسطین شد و گفت: تنها یک راه حل سیاسی پایدار، به این چرخه های ویرانگر خشونت خاتمه می دهد و به آینده صلح آمیز منجر خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۲    
مابه التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتتماعی قرار است در خرداد ماه به آنها پرداخت شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۰:۱۷    
از شورای نگهبان خبرمی رسد با استناد به بندهای الف، ب، ج ماده 71 قانون خدمات کشوری و همچنین ابلاغیه جدید این شورا درباره شرایط اولیه نامزدها، علاوه بر عدم احراز صلاحیت تمامی نامزدهای شناخته نشده ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۰    
وزیر بهداشت ضمن تشریح اقدامات انجام شده برای مهار خیز چهارم کرونا در کشور، آخرین وضعیت این بیماری و همچنین روند واکسیناسیون علیه کووید را توضیح داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۷    
بارداری در دوران کرونا و آسیب های کرونا در بارداری این دغدغه را برای مادران باردار ایجاد کرده است آیا آنها اجازه تزریق واکسن کرونا دارند یا نه.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۹:۳۲    
همزمان با 27 اردیبهشت ماه 1400 و به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، ایرانسل، اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل پنج تلفن همراه در ایران ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۷    
عضو هیأت رئیسه مجلس از برگزاری هرگونه انتخابات به صورت الکترونیکی در صحن خبر داد و گفت: این موضوع شامل انتخابات رئیس وهیأت رئیسه مجلس نیز خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۱    
در جریان بازار امروز انس جهانی طلا با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی بدون تغییر بود. طلای 18 عیار در بازار امروز از کانال یک میلیون تومان عبور کرد و به یک میلیون و 35 هزار تومان رسید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۲    
منابع خبری صهیونیستی از حمله حماس به سکوی گازی رژیم صهیونیستی با زیردریایی های انتحاری خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۲    
خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی موضوع اطلاعیه ای است که کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران صادر کرده است. بازنشستگان از این طریق می توانند تا سقف 12 میلیون تومان خرید اقساطی داشته باشند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۶    
همان قدر که رانندگی جذاب و لذت بخش است، حادثه ناگوار و خسارات آن می تواند طعم شیرین لذت رانندگی را زهر کند. این جاست که بیمه شخص ثالث و تخفیفات بیمه شخص ثالث به کمک شما می آید ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۳    
مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو سه شنبه (28 اردیبهشت ماه) برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۲    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه پرداخت فوق العاده حقوق به بازنشستگان مناطق عملیاتی را تایید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۶    
اظهارات اخیر سرمربی سابق استقلال درباره احتمال بازگشت به صحنه فوتبال نشان می دهد که او همچنان در تلاش است برای آینده خود بهترین تصمیم را اتخاذ کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۶    
بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان این لایحه در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۶    
مدیر عامل اتحادیه تعاونی های لبنی گفت: از آذر 99 تاکنون هیچ گونه مصوبه ای مبنی بر افزایش قیمت شیرخام و محصولات لبنی مشمول قیمت گذاری نداشته ایم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۷    
یکی از مواردی که بعد از دربی 95 انتقاد هایی را به سمت نیمکت استقلال متوجه ساخته، رفتار بهزاد غلامپور درجریان بازی و اظهارات فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی علیه وزیر ارتباطات است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۷    
با کناره گیری تیم کره شمالی از رقابت انتخابی تیم های دوم گرو ها در شرایط سخت تری برای صعود به مرحله بعد قرار گرفته اند. گروه ایران نیز متاثر از این وضعیت است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۱    
یک منبع آگاه گفته است با توجه به اتمام ذخایر شکر وارداتی با ارز ترجیحی، و محاسبه شکر با نرخ ارز نیمایی، از امروز این کالا به جای 8700 تومان، 15 هزار تومان به فروش خواهد رسید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۲    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اتریش در پیامی در توییتر نوشت که امروز با نماینده آمریکا در امور ایران درباره احیای برجام دیدار و گفت وگو داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۲    
افزایش تورم و کاهش درآمد افراد موضوع تخفیف بیمه شخص ثالث را مهمتر از گذشته کرده است. در ادامه اصلاحات قانون تخفیف بیمه شخص ثالث در سال 1400 را بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۶    
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از زمان آغاز درگیری ها، حماس بیش از سه هزار راکت و موشک به فلسطین اشغالی شلیک کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۰    
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان بر ضرورت تشکیل جبهه ای بین المللی برای مقابله با جنایت های رژیم صهیونیستی تأکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۷    
رهبر کاتولیک های جهان، کودک کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین را نشانه ای از قصد آن برای نابودی آینده توصیف کرد و دو طرف را به آرامش دعوت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۲    
رئیس جمهور با اشاره به تجاوزات اخیر صهیونیست ها در قدس و کشتار مردم فلسطین گفت: ماجرای فلسطین زنده ترین مسأله مشترک امت اسلامی است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۲    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصویب کلیات لایحه رتبه بندی معلمان در این کمیسیون با اکثریت آرا خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۶    
مالک ساختمان الجلاء در نوار غزه که توسط رژیم صهیونیستی بمباران شد، ادعای این رژیم درباره حضور اعضای گروه فلسطینی حماس در این ساختمان را رد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۰۷    
وزیر خارجه سوریه امروز با اشاره به اینکه مسئله فلسطین یک مسئله اصلی و محوری است، بر آمادگی کشورش برای کمک به ملت فلسطین تأکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۰۱    
وزیر خارجه ترکیه با تأکید بر این که جامعه بین الملل موظف به حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی است، گفت که دیوان بین المللی کیفری باید به جرایم صهیونیست ها علیه فلسطینیان رسیدگی کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۲    
آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1400 است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۲    
دختر سردار شهید سلیمانی خطاب به ملت فلسطین اعلام کرد که تا پیروزی شما و اخراج کامل رژیم اشغالگر از هر ذره از خاک فلسطین کنارتان هستیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۶:۴۰    
طی ساعات اخیر خبری مبنی بر فتوای آیت الله نوری همدانی دربارۀ فروش کلیه یا اعضای بدن در شرایط مخارج ازدواج در فضای مجازی منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در توئیتی با اشاره به شکست های زنجیره ای آمریکا در افغانستان و رژیم صهیونیستی در برابر محور مقاومت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۱    
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای انقلاب حداکثر توش و توان خود را برای پشتیبانی از آیت الله رئیسی در عرصه انتخابات به کار گیرند تا ان شاء الله میدان گسترده تری ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۱    
وزیر امور خارجه در نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی از جامعه بین المللی خواست که رژیم صهیونیستی را وادار کند به تخریب و محاصره غزه پایان دهد و افزود ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۵    
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: دوز اول و دوم واکسن آسترازنکا به فاصله سه ماه تزریق می شود که این فاصله زمانی در ایران هم رعایت می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۵    
ممنوع الکاری زانیار خسروی توسط این خواننده تائید شد که در ادامه به بررسی جزئیات بیشتر از علت ممنوع الکار شدن زانیار خسروی را مورد بررسی قرار می دهیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۲    
با توجه به پیگیری های انجام شده قرار اس از 50 درصد باقیمانده سود سهام عدالت، 30 درصد آن به زودی به حساب سهامداران واریز شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۲    
وزیر بهداشت به برخی اخبار درباره فروش واکسن کرونا در بازار سیاه واکنش نشان داد و گفت: همکاران ما در نظام سلامت امانت دار در حفظ بیت المال هستند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۰    
آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز امروز 26 اردیبهشت 1400 اعلام شد و هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 47 هزار تومان ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۷    
بازیکن پرسپولیس از احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابراز تعجب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۱    
اتهام زدایی از واشنگتن و انداختن توپ به زمین ایران، دو تاکتیکی پیوسته هستند که مقامات اروپایی در مذاکرات برجام به کار گرفته اند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ممنوعیت سفر به شهر های قرمز و نارنجی کرونایی خبرداد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۲    
جبران هزینه های جاری از محل ایجاد بدهی، ضمن آنکه دولت های آینده را مقروض می کند، با تجمیع بهره بانکی آن، حجم بدهی به صورت سالانه افزایش پیدا می کند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۶    
درحالی یکی از مصوبات حمایتی دولت از باژار سرمایه واریز 200 میلیون دلار از منابع صندوق توسعه به این بازار بود که بانک مرکزی برای مرحله اول 50 میلیون دلار از این مبلغ را حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۷    
دولت دوازدهم با نزدیک شدن به روزهای پایانی فعالیت خود فاز جدید افزایش قیمتها را بدون هیچ استدلال منطقی آغاز کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۷    
دو روز گذشته افراد زیادی در فضای مجازی از تزریق واکسن کرونا در ایران مال خبر داده و گفته بودند که تزریق واکسن کرونای افراد 70 سال به بالا در این مرکز با نظم بالایی انجام می شود و کمترین انتظار و ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۱    
دور جدید رایزنی ها در وین به منظور احیای برجام که از 17 اردیبهشت ماه از سر گرفته شد، کماکان در پایتخت اتریش و در سطوح مختلف در جریان است و براساس اظهارنظر مقام ارشد وزارت خارجه ایران ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۱    
قیمت بیت کوین 26 اردیبهشت 1400 مشخص شد و باز هم شاهد کاهش نرخ ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین در بازار بودیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۲    
به دنبال محرومیت 4 ساله جودو ایران، مسئولان این فدراسیون مجدداً علیه رای صادره از سوی فدراسیون جهانی به دادگاه CAS اعتراض کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت والده، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را تسلیت گفتند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: گام بعدی طراحی شده در قانون اقدام راهبردی راه اندازی کارخانه اورانیوم فلزی در اصفهان است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۰    
لاریجانی بزرگترین متهم چکش های 20 دقیقه ای و مدیریت اقتدارگرای مجالس گذشته است و یکی از بزرگترین متهمان پرونده نافرجام برجام است و مهم ترین گزینه کمکی دولت در مجلس و در مسیر تصویب برجام در کشور است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۲    
شرع مقدس تنها در مواردی معدود به خاطر مصالحی، چون حفظ جان مادر اجازه اسقاط جنین را می دهد. این استثنا قاعدتا سقط جنین در اسلام را به دو بخش مجاز و غیر مجاز تقسیم کرده ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۲    
کشورهای حاشیه خلیج فارس همچون عمان، کویت و قطر سعی دارند تا با برقراری توازن و میانجی گری میان قطب های خاورمیانه به آرامش و ثبات منطقه کمک کرده تا از این راه منافع و امنیت شان تامین شود ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۲    
ابراز همسویی میان فلسطینیان ساکن در کرانه باختری، نوار غزه و اعراب اسرائیلی و به محاق رفتن توامان پرونده سازش در منطقه و انضمام محله شیخ جراح به اسرائیل را می توان بزرگترین دستاوردهای حماس در حمله به ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۲    
جلسه کمیته انضباطی دیدار پرحاشیه در اصفهان در روز بازی پرسپولیس برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از اقدام وحدت آفرین دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کردند.
  • ۱