یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۳Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 28 اردیبهشت 1400 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 31 فروردین 1400 راهبرد معاصر 31 خرداد 1400 راهبرد معاصر 31 تیر 1400 راهبرد معاصر 31 مرداد 1400 راهبرد معاصر 31 شهریور 1400 راهبرد معاصر 30 مهر 1400 راهبرد معاصر 30 آبان 1400 راهبرد معاصر 30 آذر 1400 راهبرد معاصر 30 دی 1400 راهبرد معاصر 30 بهمن 1400 راهبرد معاصر 1 اسفند 1400 راهبرد معاصر 1 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 2 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 3 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 4 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 5 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 6 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 7 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 8 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 9 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 10 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 11 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 12 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 13 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 14 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 15 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 16 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 17 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 18 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 19 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 20 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 21 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 22 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 23 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 24 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 25 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 26 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 27 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 28 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 29 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 30 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1400 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به جمعیت 14میلیون نفری بیمه شدگان تامین اجتماعی گفت: با وجود تمام تلاش های صورت گرفته طی سالیان گذشته متاسفانه حدود هفت میلیون نفر از کارکنان و کارگران بخش های ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۷    
اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو ویژه عید فطر 1400 امروز چهارشنبه 29 اردیبهشت اعلام شد و لیست اسامی برندگان قرعه کشی به تفکیک نوع خودرو منتشر شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۷    
گل اول پرسپولیس به شاهین توسط عبدی در دقیقه 7 به ثمر رسید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۲    
منصور نعیمی هنرمند پیشکسوت هرمزگانی ساعتی پیش در سن 71 سالگی در بندرعباس دارفانی را وداع گفت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۷    
حکم قصاص حمید صفت نقض شد اما این خواننده رپ همچنان در زندان به سر می برد. جزییات نقض حکم قصاص حمید صفت را بررسی می کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۵    
جمعی از نمایندگان طرح جبران خسارات وارده به اشخاص حقیقی در بازار بورس و اوراق بهادار را تهیه و تدوین کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۹:۰۵    
معاون مرکز پژوهش های مجلس یکی از چالش های کلان بازار سرمایه را دخالت غیرکارشناسی دولت ارزیابی کرد و گفت: دولت بدون ایجاد زیرساخت مناسب ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۳    
ساعت بازی استقلال ذوب آهن در جام حذفی مشخص شد و این دو تیم ساعت امروز از ساعت 19:45 به مصاف یکدیگر می روند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۵۶    
احمد نوراللهی کاپیتان دوم پرسپولیس شاید رکورددار پیروزی در دربی شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۵۰    
یکی از رهبران برجسته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد تا زمانی که ملت ما در امنیت نباشند، صهیونیست ها روی آرامش را به خود نخواهند دید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۷    
قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور از برگزاری 2 بار کنکور در سال خبر داد که زمان آن به اطلاع داوطلبان می رسد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۷    
غیبت دیاباته در تمرینات روز های اخیر بسیار بحث برانگیز شده است. باشگاه استقلال، اما مدعی است این مهاجم به دلیل مصدومیت درتمرینات شرکت نکرده و درحالی فیزیوتراپی است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۱    
اگر فرهاد مجیدی با استقلال درجام حذفی موفق شود، مدیران این باشگاه از او برای فصل بعد لیست خواهند گرفت، اما چنانچه موفقیتی حاصل نشود ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۳۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار اجرای سریع آتش بس بین طرف های درگیر در فلسطین اشغالی شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۲۶    
مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران ابراز امیدواری کرد، مسئولان فدراسیون فوتبال در استعلام خود از فیفا سؤال غلط نپرسند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۲۰    
به منظور ایجاد ستاد های مستقل مردمی برای آیت الله رئیسی، سامانه نهضت هر خانه یک ستاد برای تشکیل دولت مردمی برای ایران قوی بزودی رونمایی خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۱۷    
آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1400 است. در این میان متناسب سازی مشمول مزایای جانبی همچون کمک معیشت، مسکن و حق عائل مندی نیز می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۱۷    
یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرده است که تا زمان عذرخواهی رسمی صداوسیما، مقابل دوربین های تلویزیونی حاضر نمی شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۵    
سونی پیکچرز امروز اولین تریلر رسمی انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania را منتشر کرد که در آن هیولاها به انسان تبدیل می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۲:۵۶    
نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت های ایران و 1+4 بعدازظهر فردا چهارشنبه در وین برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۲:۵۰    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین گفته که هنوز مسائل حل نشده در مذاکرات باقی است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۲:۴۷    
شبکه بلومبرگ نوشت: ایران همزمان با آشکار شدن نشانه هایی از پیشرفت مذاکرات هسته ای برای برداشته شدن تحریم های آمریکا، آماده افزایش عرضه نفت در جهان می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۲:۳۲    
رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: با توجه به گرم شدن هوا قیمت موز کاهش می یابد به طوری که از هفته آینده قیمت موز، کاهش خواهد یافت و این کاهش قیمت ادامه دار خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۲:۲۶    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، ضمن درخواست از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری برای اعلام برنامه های خود در راستای افزایش مشارکت زنان در مدیریت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۲:۱۷    
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو قیمت دولتی داروی رمدسیویر را اعلام کرد و از مردم خواست گرانفروشی این دارو را به سامانه 190 وزارت بهداشت گزارش دهند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۲:۱۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۲:۱۱    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری www.leader.ir، استفتاء جدیدی در مورد احکام انتخابات منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۲:۱۱    
به نظر می رسد با توجه به راهبرد مشترک دولت و اصلاح طلبان مبنی بر حمایت از علی لاریجانی در انتخابات پیش رو و با در نظر گرفتن نقش مهم لاریجانی در تصویب و اجرایی شدن برجام ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۲:۰۸    
رتبه بندی معلمان یکی از مهمترین دغدغه های فرهنگیان است، در این میان آنها می گویند رتبه بندی معلمان باید شامل حال فرهنگیان شاغل و بازنشسته شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۱:۳۵    
در جریان بازار امروز انس جهانی همچون روز گذشته افزایش یافت و به 1868 دلار رسید. با توجه به افزایش نرخ ارز و انس جهانی، افزایش قیمت طلا ادامه دارد؟
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۱:۳۵    
وام تعمیرات مسکن بانک ملی راه حلی است که می توان هزینه بازسازی ملک را پرداخت کرد اما جزئیات و شرایط پرداخت وام تعمیرات مسکن بانک ملی چیست؟
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۱:۱۷    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت:بازار با دو ریسک مهم مذاکرات برجام و تغییرات نرخ ارز رو به رو است و در حال حاضر هم این دو نتیجه نرسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۱:۱۱    
یک فروند جنگنده اف -15 نیروی هوایی آمریکا امروز در ایالت میسوری سقوط کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۱:۱۱    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در روز استراحت سایر مدافعان در بوشهر بازی می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۱:۰۵    
در حالی که بیش از یک سوم از شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را زنان و کودکان تشکیل می دهند، نتانیاهو در سخنانی گفت که این رژیم ضرباتی را به حماس وارد آورده که انتظار آن را نداشته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۱:۰۲    
کارشناسان درباره پیش بینی بورس فردا می گویند به نظر نمی رسد بازار فردا منفی باشد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۱:۰۲    
میخائیل اولیانوف نماینده ارشد روسیه در مذاکرات احیای برجام از پیشرفت عمده در گفتگوهای وین خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۶    
عکسی که نوید محمدزاده با استایلی مثل همیشه متفاوت در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۴۷    
وزیر دفاع آمریکا در گفتگوی تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر حمایت تزلزل ناپذیر دولت متبوعش از جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تأکید کرد و این جنایات را دفاع از غیرنظامیان اسرائیلی خواند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۴۷    
یک روزنامه عبری زبان نوشت که رژیم صهیونیستی در غزه شکست سیاسی و نظامی متحمل شده و آغاز این جنگ هیچ ضرورتی برای این رژیم نداشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۴۱    
وزیر اقتصاد با اشاره به موضوع واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس در بازار بورس گفت: برای این واگذاری باید تمام جوانب سنجیده شود و اگر هیئت واگذاری دو نکته اعلامی سازمان بورس را رفع کند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه ای از ضعف های مدیریتی موانعی را برای عشایر به وجود آورده و باعث شده توانمندی آنها روز به روز تضعیف شود درحالی که نباید اجازه دهیم عشایر تضعیف شوند بلکه باید به ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۱۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با روسای مجالس فلسطین، عمان، پاکستان، الجرایز، عراق و ترکیه در تماس های تلفنی جداگانه ای در خصوص جنایات صهیونیست ها در غزه بحث و تبادل نظر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۱۱    
علیرضا حقیقی این عکس را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۸    
پدر و مادر کارگردان سینما در دادسرای جنایی به قتل فرزندشان اعتراف کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۹:۴۷    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از واردات 4 میلیون و 450 هزار دُز واکسن کرونا به کشور تا روز گذشته خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۹:۴۷    
دانش اموزان امسال باید از طریق الکترونیکی ثبت نام کنند بر همین اساس سامانه پادا ثبت نام مدرسه انجام می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۹:۴۷    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس کفت: موضوع واگذاری سرخابی ها در کمیسیون اصل 90 مورد بحث و بررسی قرار گرفت که جمع بندی کمیسیون این است که با وجود شرایط بورس ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۷    
بعد از انتقادات محمدحسین میثاقی از وزیر ارتباطات در شبکه سه هم هواداران پرسپولیس به او حمله کردند و هم هواداران استقلال!
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۱    
جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا، بعد از ظهر سه شنبه در حضور رئیس جمهور برگزار و در این جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی، کمیته های بهداشت و درمان ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۲    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به زودی یک مربی ایتالیایی به کادر فنی تیم اضافه خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۱    
شرایط بازنشستگی تامین اجتماعی بر مبنای دو شاخص سن و میزان پرداخت سنوات است در ادامه توضیحات بیشتر درباره این شرایط را بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۸:۳۵    
در دو ماه اخیر سهام عدالت حدود شش میلیون تومان از ارزش خود را از دست داده، برخی از سهامداران که برای فروش 60 درصد سهامشان منتظر دریافت بیش از 12 میلیون تومان بودند اگر الان سهامشان فروخته شود 9 ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۷    
تهیه کننده برنامه ترانه باران می گوید: مجریانی که در حال حاضر اجرای ترانه باران را برعهده دارند، از بهترین های رسانه ملی هستند و مخاطبان نیز آن ها را قبول دارند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۱    
رئیس مجلس نمایندگان ایتالیا در دیدار ظریف بر گسترش روابط با ایران و تبادل هیأت های پارلمانی بین دو کشور تأکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۸    
طرح اختیاری شدن خدمت سربازی اواخر سال گذشته از سوی مجلس ارائه شد که بر اساس آن خدمت سربازی اختیاری و حرفه ای شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۲    
شورای نگهبان طی اطلاعیه ای شرایط شکایت داوطلبان نمایندگی انتخابات دومین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۰    
رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران از تلف شدن دومین گورخر در باغ وحش صفادشت خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۰    
منطقه غرب آسیا در کنار مشکلات ناشی از تلاطم های سیاسی و تغییر موازنه قدرت، منبعی از فرصت های بیشمار تجاری و اقتصادی است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۷    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گزارشی توئیتری به تشریح رایزنی هایش با مقامات سیاسی و تجاری ایتالیا و توافق درباره از سرگیری تجارت این کشور با ایران پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۱    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه و معاون وزارت خارجه این کشور در زمینه آخرین تحولات جاری در قره باغ به بحث و تبادل نظر پرداختند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۷:۳۵    
یک تحلیلگر روس دلایل ناکارآمد بودن سامانه موسوم به گنبد آهنین در مقابله با موشک های گروه های مقاومت فلسطینی را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۷:۳۵    
رئیس کل بانک مرکزی در خصوص اخباری در مورد بستن درگاه های پرداخت صرافی های رمز ارزی توسط بانک مرکزی طی روزهای اخیر گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۷:۱۱    
حکم قصاص حمید صفت در دیوان عالی کشور نقض شد. این درحالی است که ایشان در زندان بسر می برد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۶:۵۳    
مسئله تزریق اشتباهی واکسن کرونا به کادر درمان شهرکرد، در روزهای گذشته نقل محافل شده است، مسئله ای که نشان از یک بی دقتی است و باعث هدر رفتن حدود 90 دوز واکسن شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۷    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس در توئیتی نوشت: انتخابات برای آقای جهانگیری زنگ تئاتر و بازیگری نیست، زنگ حساب است و باید به سوالات جدی پاسخ دهد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۱    
فائزه مومنی، روزنامه نگار فعال در حوزه شهری روزگذشته برای تهیه گزارش از روند واکسیناسیون به یکی از این مراکز مراجعه کرده است و با رعایت هماهنگی های لازم و ارائه کارت خبرنگاری مصاحبه می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۵    
استاندار و جانشین شهردار وان ترکیه از بازگشایی گذرگاه مرزی کاپی کوی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۶:۲۶    
در راستای ارتقای زمینه های وحدت و همگرایی بین نیروهای ارزشی و انقلابی، نمایندگان شورای وحدت و شورای ائتلاف صبح امروز سه شنبه در محل دفتر مرکزی جامعه روحانیت مبارز جلسه مشترکی برگزار کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۶:۲۰    
با راه اندازی سامانه متمرکز الکترونیکی اطلاعات تسهیلات و تعهدات، موسوم به سمات، امکان نظارت بر تک تک تسهیلات اعطایی بانک ها به مشتریان برای بانک مرکزی قابل رصد و نظارت خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۲    
بعد از مذاکرات نهایی بین اعضای ستاد اسحاق جهانگیری، حسین مرعشی به عنوان رئیس ستاد انتخاب شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۵:۵۶    
پرسپولیس با 5 غایب سرشناس در برابر شاهین بندرعامری به میدان می رود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۱    
شاخص هم وزن در 4 روز گذشته حدود 13 هزار واحد نزول کرده و به کمترین میزان در 7 ماه گذشته رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۶    
فیلم ضرب و شتم یک زن توسط کارمندان بانک در شبکه های اجتماعی منتشر شده و با واکنش های گسترده ای مواجه شده است که جزئیات بیشتر آن را مورد بررسی قرار دادیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۰    
مدیر اجرایی تیم استقلال گفت:4 سال است با شلوغ کاری قهرمان شده اند. ما حاضریم همین الان این تیم خاص را قهرمان اعلام کنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۰    
وزارت جهاد کشاورزی در حالی نزدیک به تحویل مسئولیت به دولت بعدی است که وضعیت ذخایر نهاده های دامی وخیم است و میزان واردات نهاده های دامی در سال جاری نیز 53درصد کاهش داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۷    
همزمان با تأکید رسانه ها بر پیروزی گروه های مقاومت فلسطین در جنگ با تل آویو، منابع آگاه غربی خبر دادند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به عملیات نظامی در نوار غزه از واشنگتن چند روز زمان ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۱    
صحبت های پیروانی همراه با کنایه هایش به استقلال را می بینید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۵    
مالک شریعتی با بیان اینکه کاهش نرخ ارز در 2 ماه گذشته اثری در زندگی مردم نداشته و بیشتر ناشی از تصمیم های سیاسی بوده است، گفت: اجازه ارزپاشی به دولت را نمی دهیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۲    
پورابراهیمی گفت: نظر صریح ما در مجلس این است که بانک مرکزی و وزارت اقتصاد نباید این موضوع را رها کنند.سایت هایی که در این خصوص در حال اقدام هستند باید در چهارچوب ضوابط کشور عمل کنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۶    
باید با نزدیکی بیش از پیش میان بلوک های قدرت در منطقه، مسئله فلسطین بار دیگر به اولویت نخست جهان اسلام بدل شود و کشورهایی که گام در مسیر عادی سازی روابط با صهیونیست ها برداشتند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۵    
شیخ دیاباته مهاجم استقلال دچار مصدومیت شده و نمی تواند آبی پوشان را در بازی مقابل ذوب آهن همراهی کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس بیانیه 200 نماینده درباره مذاکرات وین را قرائت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۷    
امیر نظری مجری جوان صدا و سیما که مجری کارشناس برنامه ضربان بود درگذشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۱    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اعلام خبر آغاز ثبت نام از متقاضیان پروانه موکب داری برای اربعین 1400 گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۸    
رئیس جمهور گفت: دولت تا آخرین روز فعالیت خود تمام توان و امکاناتش را به حمایت از تولید، تولیدکننده و کارآفرینان کشور معطوف کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۲    
رضا قوچان نژاد فصل را با زوله به خوبی به پایان نبرد. به طوری که مقارن با پایان فصل و تمام شدن قراردادش علیه کادر فنی تیمش مصاحبه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۷    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تجمع مردم تهران روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه 1400 از ساعت 5 عصر در میدان امام حسین(ع) با رعایت دستورات بهداشتی و فواصل اجتماعی برگزار خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۱    
یک عضو جبهه اصلاحات ایران با بیان اینکه کاندیدای نهایی اصلاح طلبان را نتیجه نظرسنجی های ملی مشخص خواهد کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۵    
یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به پنج بازیکن این تیم در دیدار جام حذفی استراحت داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۲    
شهرهای ایران حال و روز خوبی ندارند، بحران خشکسالی به بزرگ ترین چالش این روزهای کشور تبدیل شده است؛ حال اگر نخواهیم آن را فاجعه بنامیم ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۰    
وزیر سابق راه و شهرسازی با بیان اینکه مخالف کمک دولت به موسسات مالی بودم، گفت: روحانی با این کار 280 هزار میلیارد تومان پایه پولی کشور را افزایش داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۰    
دائم از جلسات تیم اقتصادی و به ویژه دستگاه های مرتبط با حوزه تجارت، مصوبه برای تسریع ترخیص کالای اساسی خارج می شود ولی نتیجه هیچ ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۷    
وزیر نیرو با بیان اینکه تابستان 1400 خشک ترین سال در پنج دهه اخیر خواهد بود، گفت: نگران اوج بار و تامین آب آشامیدنی هستیم که امید است همه دستگاه های دولتی و اجرایی در صرفه جویی مصرف انرژی اهتمام ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۶    
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال با بیان اینکه کُری خوانی وزیر قشنگ نیست گفت: وقتی یک نفر وزیر می شود، وزیر همه مردم از جمله استقلالی ها است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۰    
سخنگوی پرسپولیس به نوعی شایعه مطرح شده در خصوص مدافع سابق این تیم را تایید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۰    
باشگاه ترابوزان اسپور قصد دارد یک مدافع انگلیسی را به جای مدافع ایرانی خود به خدمت بگیرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۱    
سخنگوی دولت گفت : مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 بیش از هر دوره دیگری برای حیاط اقتصادی و سیاسی ایرامن ضروری است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی دولت گفت : مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 بیش از هر دوره دیگری برای حیاط اقتصادی و سیاسی ایرامن ضروری است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۷    
رئیس اتحادیه تعاونی های سهام عدالت کشور درباره اخرین وضعیت واریز سود سهام عدالت معوق توضیح داد و زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت خرداد 1400 را نیز مشخص کرد.
  • ۱