یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۸Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 27 اردیبهشت 1400 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 31 فروردین 1400 راهبرد معاصر 31 خرداد 1400 راهبرد معاصر 31 تیر 1400 راهبرد معاصر 31 مرداد 1400 راهبرد معاصر 31 شهریور 1400 راهبرد معاصر 30 مهر 1400 راهبرد معاصر 30 آبان 1400 راهبرد معاصر 30 آذر 1400 راهبرد معاصر 30 دی 1400 راهبرد معاصر 30 بهمن 1400 راهبرد معاصر 1 اسفند 1400 راهبرد معاصر 1 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 2 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 3 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 4 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 5 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 6 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 7 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 8 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 9 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 10 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 11 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 12 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 13 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 14 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 15 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 16 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 17 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 18 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 19 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 20 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 21 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 22 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 23 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 24 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 25 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 26 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 27 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 28 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 29 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 30 اردیبهشت 1400 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1400 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۵    
سخنگوی سازمان سنجش گفت: تعداد 635 هزار و 112 نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 ثبت نام کرده اند که در مقایسه با سال قبل، کاهش نسبی داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۲    
تصاویری از بابک خرمدین در کنار پدر و مادرش را در ادامه این خبر مشاهده کنید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۵:۰۵    
کارشناس بازار سرمایه گفت: طبق اظهار نظر وزارت اقتصاد مقرر شده که شرکت های غیربورسی در قالب یک شرکت جدید به دارندگان سهام عدالت واگذار شوند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۷    
بررسی ها از بازار خودروی پایتخت حکایت از فرو رفتن مجدد به رکودی سنگین دارد، حتی از خریداران واقعی که به تعداد انگشت شمار برای خرید خودرو مراجعه می کردند نیز خبری نیست و همگی به انتظار تحولات هفته های ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۶    
رئیس اتحادیه تعاونی های سهام عدالت کشور درباره اخرین وضعیت واریز سود سهام عدالت معوق توضیح داد و زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت خرداد 1400 را نیز مشخص کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۷    
فیلم با یک نزول اجلال از بالا به پایین آغاز می شود و در واپسین ثانیه ها هم با بالا بردن شناسنامه از پایین به بالا صعود می کند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۷    
اظهارات جنجالی و عجیب داریوش ارجمند در خصوص زنان و مخلفت با وزنه برداری زنان را در فیلم زیر مشاهده کنید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۵    
یارانه های واریزی در ماه انتخابات ریاست جمهوری عبارتند از: یارانه معیشتی بنزین و یارانه نقدی است که جزئیات آن را با هم مورد بررسی قرار می دهیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۰۸:۳۵    
مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون درباره شادی گل عیسی آل کثیر به جمع بندی نرسیدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۰۰:۳۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از تهیه پیش نویس لایحه دایمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۳:۵۶    
بانک عامل بخش مسکن اعلام کرد: اعطای تسهیلات بدون سپرده خرید مسکن تا پایان تیر 1400 تمدید شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۳:۴۱    
اعضای دو خانواده که به دنبال دعوای دو کودک به جان هم افتاده و مرتکب قتل شده بودند از سوی پلیس ماهشهر دستگیر شدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۳:۳۵    
با توجه به افت شاخص بورس در بازار امروز پیش بینی بورس فردا 28 اردیبهشت 1400 نشان می دهد که احتمال منفی بودن شاخص بورس فردا وجود دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۳:۳۲    
آخرین اطلاعاتی که دوستان آزیتا از او دارند به دوسال پیش بر می گردد . آزیتا با خانواده اش زندگی می کرد ولی دوستانش می گویند یک مدت کوتاه از او خبر نداشتیم و وقتی بعد از این مدت کوتاه ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۷    
جریان گام دوم انقلاب اسلامی در بیانیه ای ضمن حمایت از آیت الله رئیسی اعلام کرد: در این برهه تاریخی، گزینه اصلح برای خارج کردن دستگاه اجرایی کشور از باتلاق ناکارآمدی و بی برنامگی و سوق دادن دولت در یک ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مهم نتیجه داشتن فعالیت ها و اثربخشی آنها در عرصه حکومت است، گفت: اگر قرار باشد شما برای خانه نان بخرید اما به جای خرید نان، فقط گزارش بدهید ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۵    
زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو در طرح پیش فروش عید فطر (اردیبهشت 1400) پس از پایان مهلت سه روزه ثبت نام اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۲:۵۰    
گروه های مقاومت فلسطین از صبح تا عصر دوشنبه و طی 12 ساعت دست کم 190 راکت و موشک به سوی شهرک های صهیونیستی شلیک کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۲:۳۵    
دو شکست متوالی استقلال پس از لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا آبی پوشان از کورس قهرمانی لیگ برتر جا بمانند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۶    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر رسیدگی مجلس به تخلفات دولت، از رئیس جمهور تا وزرا به تشکیل سه پرونده برای رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: این بررسی ها ادامه خواهد داشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۶    
ماده 37 قانون انتخابات ریاست جمهوری یکی از مواد قانون انتخابات ریاست جمهوری است، اما ماده 37 قانون انتخابات ریاست جمهوری به چه موضوعی اشاره دارد؟
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۰    
رئیس شورای اجرایی حزب الله با بیان اینکه دشمن صهیونیستی زیر فشار موشک های مقاومت دچار بحران وخیم در سطح سیاسی و مردمی شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۲:۱۱    
رئیس تشکیلات خودگردان در دیدار با فرستاده ویژه آمریکا به خاورمیانه تاکید کرد که امنیت و ثبات در منطقه جز با پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی به دست نمی آید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۲:۰۵    
پدر بابک خرمدین کارگردان سینما در دادسرا صحنه عجیبی را رقم زد روی زمین چهار دست و پا شد تا آخرین تقلای پسرش برای نجات خود را بازسازی کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۱:۵۰    
مدیر کل تعزیرات استان تهران گفت: تاکنون موضوع افزایش نان تصویب نشده است؛ برآوردی از رشد هزینه ها و درخواست افزایش قیمت به سازمان حمایت از مصرف کنندگان که متصدی تعیین قیمت از نظر قانونی است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۱:۴۷    
یک توئیت از ایلان ماسک، بنیان گذار تسلا موجب شد تا بیش از 55 میلیارد دلار پول از بازار رمزارزها ناپدید شود و بیت کوین بیش از 15 درصد بریزد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۱:۳۵    
سخنگوی کاخ سفید بدون اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی خواستار توقف پاسخ راکتی جنبش مقاومت فلسطین به این جنایات شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۶    
اگر استقلال به ذوب آهن در جام حذفی ببازد تاریخ برای فرهاد مجیدی پس از 13 سال تکرار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۳    
مدیرکل دفتر بازاریابی گردشگری گفت: طبق گفته مدیران بخش خصوصی روسیه، گردشگران این کشور مشتاق سفر به مقاصد ناشناخته از جمله ایران هستند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۱:۱۷    
کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است در دربی های گذشته استقلال بارها از داوری سود برده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۱:۱۱    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: افتخار واکسن داخلی برای ایران و ایرانی است و هیچ جریانی نمی تواند آن را مصادره کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۲    
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز دوشنبه در سخنرانی گفت که مقاومت فلسطین هر روز رژیم صهیونیستی را تحقیر می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۰    
گروه های مقاومت و جریانهای فلسطینی با ارسال نامه هایی جداگانه ، به حضرت آیت الله خامنه ای از مواضع رهبر انقلاب در روز قدس امسال تشکر کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۱    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در حوزه دفاعی و امنیتی گفت: بخشی از این پیشرفت ها را مردم در محصولاتی چون موشک های زمین به زمین ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۰:۳۵    
استاندار تهران با اشاره به اینکه سلامت افراد با خرید واکسن تقلبی سلامت به خطر میافتد، گفت: مردم به دنبال واکسن های تقلبی کرونا و خارج از عرضه علوم پزشکی در ناصرخسرو نباشند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۰:۲۰    
رئیس پلیس فتا درباره اقدامات این پلیس در برخورد با گردانندگان سایتهای شرط بندی و قمار گفت: اقدامات گسترده ای در این رابطه انجام داده ایم ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۷    
حکم پدر و مادر بابک خرمدین در پرونده قتل فرزندشان چیست؟ این سوال را فخرالدین جعفرزاده - رئیس سابق دادسرای جنایی تهران و از وکلای فعلی پرونده های قضایی کشور به رکنا پاسخ داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۹:۵۶    
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار این تیم مقابل شاهین بندر عامری در جام حذفی با حضور مهاجم سابق سرخپوشان برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۹:۱۷    
حکم حقوقی مستمری بگیران تامین اجتماعی با اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تغییر یافت. بازنشستگان و مستمری بگیران برای مشاهده فیش حقوقی مستمری بگیران چطور باید اقدام کنند؟
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۹:۱۱    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان های بین المللی در وین حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را مصداق جنایت علیه بشریت خواند و آن را و تهدیدی جدی برای صلح و امنیت بین المللی برشمرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۰    
یک رسانه انگلیسی گزارش داده آمریکا برای بازگشت به برجام باید تحریم های وضع شده در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ علیه 700 فرد و نهاد را رفع کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۷    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گزارشی توئیتری از دیدارهایش با پاپ، نخست وزیر و وزیر خارجه واتیکان نوشت که درباره گفت وگوی بین ادیان، فلسطین و تحریم های آمریکا به بحث و تبادل نظر پرداخته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۲    
مدیرعامل شرکت دخانیات گفت: 70 درصد بازار دخانیات کشور در اختیار یک شرکت ژاپنی و یک شرکت آمریکایی- انگلیسی است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۸:۲۶    
محسن حاجی میرزایی با بیان اینکه اعتبار لازم در بودجه 1400 برای اجرای لایحه رتبه بندی پیش بینی شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۸:۲۰    
وزیر امور خارجه آمریکا ضمن ابراز نگرانی درخصوص هدف قرار گرفتن غیرنظامیان توسط رژیم صهیونیستی گفت، از این رژیم بابت بمباران ساختمان رسانه ها جزئیات بیشتری خواسته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز با نگاه کارشناسی باید عرض کنم که پیک چهارم کرونا را پشت سر گذاشته ایم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۱    
وام خرید خودرو بانک ملت یکی از وام هایی است که بانک ملت به متقاضایان خرید خودرو پرداخت می کند. اما دریافت این وام چه شرایطی دارد؟
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۸:۰۲    
رئیس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه نیز در سال جاری با انگیزه و جدیت بیشتر و تلاش مضاعف اجرای سند تحول قضایی را پیگیری خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۷    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با تاکید بر ضرورت حمایت از مردم فلسطین گفت، روسیه می تواند با توجه به نفوذ خود در خاتمه درگیری های کنونی در فلسطین اشغالی کمک کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۷    
آخرین اخبار رتبه بندی معلمان حکایت از آن دارد که جلسه ای با حضور فراکسیون فرهنگیان مجلس و وزیر آموزش و پرورش تشکیل شده که در آن قرار بر این شده است که رتبه بندی معلمان به عنوان یک نظام و مجزا از ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۷    
مناظره عباس آخوندی و داوود دانش جعفری با عنوان دولت و اقتصاد به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۱    
بانک مرکزی بخشنامه اعطای تسهیلات به شرکت های کارگزاری، شرکت های سرمایه گذاری و هلدینگ را برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۵    
رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: هرگونه تبلیغات داوطلبان انتخابات پیش از اعلام صلاحیت ها از طرف شورای نگهبان، خلاف قانون است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۰    
یک مقام ارشد یونیسف گفت: هیچ نقطه ای از نوار غزه برای کودکان امن نیست و آن ها بیشترین رنج را در این درگیری ها متحمل می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۷:۰۲    
بر اساس اخرین اخبار منتشر شده 2400 میلیارد تومان در قالب یارانه معیشتی رمضان سال 1400 به حساب بیش از 19 میلیون خانوار واریز شده است. با این حال صحبتی از پرداخت یارانه جدید نشده است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۷    
5 عضو از یک خانواده بعد از برد پرسپولیس در جریان یک تصادف جان باختند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۱    
نایب رییس مجلس با اشاره به این که طبق مستندات، 130 هزار میلیارد تومان در اوج شاخص توسط 200 کدحقوقی از بورس خارج شد، از معرفی سه وکیل به رییس قوه قضائیه برای رسیدگی به پرونده 200 حقوقی متخلف خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۲    
طبق اعلام باشگاه پرسپولیس شکایت رسمی بابت ادعا های مهدی واعظی مجری برنامه سلام تهران از شبکه تهران را به دادسرای فرهنگ و رسانه تقدیم کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۶    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری از بازداشت سه نفر از ماموران سد معبر که اقدام به ضرب و شتم یک دستفروش کرده بودند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۰    
مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال در واکنش به اعتراض یحیی گل محمدی به صدا و سیما برای استفاده بیش از حد از پیشکسوتان استقلالی، مدعی شد سرمربی پرسپولیس اگر جرات داشت اسمش را می آورد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۱    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با لویی گی دی مایو همتای ایتالیایی خود دیدار کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۱    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 7 عضو شورای راهبری ستاد انتخاباتی اش را انتخاب کرده اما سیدرضا نوروززاده یکی از افرادی که به عنوان این شورا ذکر شده می گوید ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۵    
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه لایحه دولت رتبه بندی معلمان در 1400 نیست، بیراهه است، گفت: دولت مکلف است، آیین نامه اجرایی نظام رتبه بندی را تدوین و در کوتاهترین فاصله زمانی اجرایی کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۲    
اسحاق جهانگیری طی حکمی هفت نفر زیر را به عنوان اعضای شورای راهبری ستاد انتخاباتی اش انتخاب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۶    
باشگاه پرسپولیس از باشگاه سپاهان به دلیل پخش شعارهای حاشیه ساز در دیدار با مس رفسنجان شکایت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۳    
معاون اول رییس جمهوری برای تمرکز بر انتخابات و استفاده نکردن از امکانات و فضای کار دولت از رییس جمهوری درخواست مرخصی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۷    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان در واتیکان دیدار کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۷    
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر از تغییر ساعت کار ادارات استان بوشهر خبر داد و گفت: برای مدیریت بهینه مصرف برق ساعت کار ادارات استان بوشهر از شنبه اول خرداد 6:30 دقیقه تا 13 تعیین شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با نخست وزیر و وزیر خارجه واتیکان دیدار کرد و به گفت وگو نشست.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۲    
این گزارش به بررسی پنج شرطی می پردازد که لازم است برای راستی آزمایی واقعی تحریم ها مورد توجه مذاکره کن600ندگان قرار بگیرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۷    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اسامی منتشره درباره احراز یا ردصلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری حقیقت ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۵    
27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات است و به همین مناسبت ایرانسل به کلیه مشترکانش هدیه می دهد. جزییات هدیه ایرانسل به مناسبت روز ارتباطات را برایتان توضیح دادیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۵    
رئیس قوه قضائیه از رسانه ملی خواست که با توجه به اعلام داوطلبی در انتخابات، اخبار جلسات کاری که با حضور وی تشکیل می شود، پخش نشود تا در استفاده داوطلبان از رسانه ملی تبعیضی رخ ندهد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۲    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور بخشنامه ای به واحد های اجرایی این سازمان درسراسر کشور نحوه اجرای دومین مرحله از همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در 1400 را ابلاغ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مقرر شد از آنجایی که برخی مدارک و اسناد برای بررسی های ما کافی نبود ضمن اینکه صحبت های کلی شد و مرور اسامی انجام گرفت، کارشناسان پرونده ها را تکمیل کنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۵    
منع قانونی برای ثبت نام سران قوا برای نامزدی ریاست جمهوری وجود ندارد؛ هیچ کدام از رؤسای جمهور سابق هم برای ثبت نام در دوره بعدی استعفا ندادند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره انتشار خبری مبنی بر ریاستش بر ستاد انتخاباتی اسحاق جهانگیری گفت: این خبر را تایید نمی کنم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۶    
آخرین قیمت طلای 18 عیار، سکه، دلار و ارز امروز 27 اردیبهشت 1400 اعلام شد و هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 41 هزار تومان ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۷    
زمان واریز حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان کشوری اعلام شد که جزئیات بیشتر را مورد بررسی قرار دادیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۷    
لحظه زیر گرفتن سربازان صهیونیستی با خودرو توسط جوان فلسطینی در منطقه شیخ جراح را مشاهده می کنید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۵    
محمد نادری از حضور در استقلال و شرایط خودش رضایت دارد و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، می توان گفت این مدافع کناری و بلند قامت فصل آینده را نیز با آبی پوشان خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۲    
حجم نقدینگی از ابتدای دولت روحانی و شرکا تا پایان اسفند 99 بالغ بر 5.7 برابر شده و در صورتی که در 6 ماهه سال 1400 که دولت دوازدهم به پایان کار خود می رسد، نقدینگی تنها 15 درصد رشد کند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۳:۵۰    
رئیس جمهور در گفت وگو با نخست وزیر عراق گفت: آمریکایی ها همیشه در منطقه نقش تخریبی داشته اند و حضور آنان در عراق کمکی به ثبات و امنیت این کشور نخواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۲    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با به صحنه آمدن آیت الله رئیسی تکلیف بر نامزدهای جریان اصولگرا روشن شده است و همه باید با محوریت ایشان و به عنوان نامزدهای پشتیبان با وی همراهی کنند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه با بیان این که توافق اولیه در وین وجود ندارد، درباره تمدید توافق ایران و آژانس گفت: صحبت هایی شده که فرجه ای داده شود، اگر مذاکرات تا آن روز در مسیر درستی قرار داشته باشد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۷    
رئیس مجلس گفت: تشکیل ستاد هماهنگی بین دولت جدید و مجلس در آغاز کار دولت جدید ضروریست تا هر دولتی که سر کار می آید در محتوا و ترکیب با هماهنگی امور را پیش ببریم تا در آینده با انسجام ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۱    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: صرافی های داخل کشور مجوزی برای معاملات رمزارزها ندارند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۵    
اسامی مراکز واکسیناسیون کرونا در تهران اعلام شد و فهرست آن به همراه شماره تماس و آدرس مراکز واکسیناسیون کرونا در زیر قابل مشاهده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۵    
وزیر نفت اخبار مربوط به گرانی بنزین را شایعه و جنگ روانی پیش از انتخابات دانست و گفت: اطمینان می دهم نه بنزین و نه هیچ فرآورده نفتی دیگری گران نخواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۲    
بازار سرمایه امروز بر خلاف انتظارات نزولی پیش رفت و شاخص کل افت ناچیزی را تجربه کرد و در محدوده یک میلیون و 188 هزار واحد قرار گرفت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۱    
در نخستین ساعات پس از پایان مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، رسانه های متعلق به سعید جلیلی و هوادارانش تصمیم گرفتند که تمامی مواضع و دیدگاه های سایر کاندیداهای جریان انقلاب را نیز پوشش ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۸    
اسدالله یکتا بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون بعد از بستری شدن در بیمارستان به سبب ابتلا به ویروس کرونا، ساعاتی قبل به دلیل گرفتگی قلبی به بخش مراقب های ویژه (icu) منتقل شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۲    
حریرچی گفت: هر کسی خارج از سیستم بهداشت کشور واکسن دریافت کرد، بداند که تقلبی است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۶    
بررسی صلاحیت داوطلبان کاندیدای ریاست جمهوری در شورای نگهبان از صبح امروز در شورای نگهبان آغاز شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۰    
سریال صبح آخرین روز به کاگردانی حسین تبریزی از امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه به روی آنتن شبکه 2 سیما می رود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۲:۱۷    
حریرچی گفت: هر کسی خارج از سیستم بهداشت کشور واکسن دریافت کرد، بداند که تقلبی است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۶    
نوید محمد زاده در حمایت از مردم فلسطین استوری گذاشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
معاون اول رئیس جمهور پرداخت حق مسکن 450 هزار تومانی را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۲    
نخستین تیزر تبلیغاتی علی لاریجانی رئیس قبلی مجلس منتشر شد و انتقادات زیادی به لاکچری بودن کلیپ تبلیغاتی لاریجانی وارد شد.
  • ۱