یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۷:۲۰Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای رویکرد 1 اسفند 1394 - rooykard.ir

رویکرد 29 اسفند 1393 رویکرد 31 فروردین 1394 رویکرد 30 اردیبهشت 1394 رویکرد 31 خرداد 1394 رویکرد 31 تیر 1394 رویکرد 31 مرداد 1394 رویکرد 31 شهریور 1394 رویکرد 30 مهر 1394 رویکرد 30 آبان 1394 رویکرد 30 آذر 1394 رویکرد 30 دی 1394 رویکرد 30 بهمن 1394 رویکرد 1 اسفند 1394 رویکرد 2 اسفند 1394 رویکرد 8 اسفند 1394 رویکرد 9 اسفند 1394 رویکرد 10 اسفند 1394 رویکرد 11 اسفند 1394 رویکرد 12 اسفند 1394 رویکرد 13 اسفند 1394 رویکرد 14 اسفند 1394 رویکرد 15 اسفند 1394 رویکرد 16 اسفند 1394 رویکرد 17 اسفند 1394 رویکرد 18 اسفند 1394 رویکرد 19 اسفند 1394 رویکرد 20 اسفند 1394 رویکرد 21 اسفند 1394 رویکرد 22 اسفند 1394 رویکرد 23 اسفند 1394 رویکرد 24 اسفند 1394 رویکرد 25 اسفند 1394 رویکرد 26 اسفند 1394 رویکرد 27 اسفند 1394 رویکرد 28 اسفند 1394 رویکرد 29 اسفند 1394 
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۶    
نماینده وزن 97 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در فینال رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا مدال طلا را بر گردن آویخت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۴    
دومین همایش ملی نظام پیشنهادها در شبکه بانکی کشور برگزار شد و پیشنهاد دهندگان برتر بانک ها مورد تقدیر قرار گرفتند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۸    
جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده (نوبت دوم) بانک ایران زمین برای سال مالی منتهی به 1393/12/29 در ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ 1394/11/28 تشکیل شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۲    
جولیانو پیزاپیا، شهردار میلان هفته گذشته در سفری سه روزه به ایران، مهمان شهرداری تهران بود. از نگاه شهردار میلان، تهران شهری پویا و سرزنده است ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۹    
تیم فوتسال پیشکسوتان بانک قوامین و یاران مهدی مناجاتی طی دیداری دوستانه و به نفع انجمن خیریه حمایت از کودکان سرطانی "دست پروانه یی" در موسسه فرهنگی - ورزشی پاس قوامین با یکدیگر به رقابت پرداختند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۹    
معاون امور بین الملل بانک پارسیان گفت: این بانک در سال های تحریم مشکلی در تعامل با بانک های خارجی که تمایل به همکاری داشتند نداشت و سوئیفت این بانک در طول سال های گذشته همواره فعال بوده است ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۶    
با توجه به افزایش حجم امور بانکی مردم در ماه پایانی سال 94 و همچنین در ایام نوروز ، ساعات کاری شعب بانک حکمت ایرانیان به همراه فهرست شعب کشیک این بانک برای خدمت رسانی هرچه بهتر به عموم مشتریان اعلام ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۳    
مدیرعامل بانک دی در دومین همایش نظام پیشنهادها در شبکه بانکی کشور ارائه پیشنهاد از سوی بخش های مختلف را یکی از عوامل استحکام بخش در نظام های مدیریتی دانست.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۰    
گروه بانک پارسیان خود را ملزم به حمایت از دولت در توسعه و بهبود بخشی امر درمان و بهداشت هموطنان می داند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۰    
معاون هماهنگ کننده ارتش تکلیف ملی دوم را پیشگیری از نفوذ دشمن خواند و گفت: اگر دشمن صلحی را پیشنهاد کرد آن را رد نکنید تا خداوند راضی شود ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۷    
با انتشار اخباری مبنی بر حضور علامه حسن زاده آملی در بیمارستان، شایعاتی درباره وخامت حال این استاد عرفان در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که به هیچ وجه صحت ندارند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۱    
دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی ، روز چهارشنبه 28 بهمن با سفر به استان خوزستان ازشعب این بانک در استان بازدید و با کارکنان گفتگو کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۰    
نخست وزیر عراق، به نمایندگان پارلمان این کشور اعلام کرد که نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) در عملیات آزادسازی شهر موصل حضور خواهند داشت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۰    
رهبر جریان صدر اسامی اعضای کمیته مامور انتخاب نامزدهای کابینه تکنوکرات عراق را اعلام کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۴    
شرکت بیمه معلم روز 28 بهمن 1394 میزبان چند مدیر شرکت های معتبر اروپایی بود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۸    
عضو کمیسیون امنیت در شورای استانداری الانبار از بازداشت گسترده شهروندان در مرکز و شمال فلوجه به دست تروریستهای داعش خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۵    
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از لغو دیدار تدارکاتی تیم فوتبال این باشگاه با تیم فاینورد هلند خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۹    
اهواز نخستین روز اسفند ماه را با وزش تندباد و گرد و خاک شدید آغاز کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۹    
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفت وگو کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در صادقیه تهران می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۶    
منابع خبری اعلام کردند که روستای عین القنطره به کنترل نیروهای ارتش سوریه درآمد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۳    
بانک مرکزی با هدف تهیه صورت های مالی استاندارد و نیز ضوابط حاکم بر فعالیت و بهبود گزارشگری در افشای اطلاعات و قابلیت مقایسه صورت های مالی بانک ها و موسسات اعتباری ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۵    
رییس شعبه امیر کبیر (کرج) بیمه سرمد، روز سه شنبه 94/11/27 ضمن مراجعه به شهرستان قزوین با سامان پور، مدیریت جدید امور شعب بانک صادرات استان قزوین ملاقات نمود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۷    
عوامل تولید دودکش 2 در نظر دارند، تیتراژ این مجموعه نوروزی را با دابسمش های ارسالی مخاطبین طراحی کنند و به همین منظور مسابقه ای را برای دریافت ویدئوهای خلاقانه برگزار می کنند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۴    
نشست نمایندگان سرپرستی بیمه دی شعبه زنجان با محوریت بررسی آیین نامه های بیمه مرکزی برگزار شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۸    
جشن سینمای فجر انقلاب دیشب با حضور چهره های مختلف فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی در حوزه هنری برپا شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۸    
شرکت بیمه سینا دوره بیمه های باربری را با رویکرد دوران پس از تحریم، در اصفهان برگزار کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۵    
عملکرد مطلوب بانک ملی ایران درخصوص توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال 1393، از سوی ستاد اقامه نماز استان تهران شایسته تقدیر ویژه شناخته شد و در همایش دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۸    
گزارش عملکرد شرکت بیمه "ما" در 11 ماهه سال 94 حکایت از رشد همه جانبه این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۲    
معاملات فرابورس در نخستین روز اسفندماه در حالی پیگیری شد که ارزش آن به 4 هزار و 69 میلیارد ریال رسید.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۹    
ماهنامه علمی، آموزشی، تحلیلی سرآمد ویژه بنیاد ملی نخبگان در شماره 21 خود که ویژه اسفندماه 94 منتشر شده است، به موضوعات مختلف مرتبط با علم، فناوری و نخبگی پرداخته است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
پردیس افکاری گفت: نمایش بیداری در خواب در ارتباط با تفکر و ریشه اندیشه داعشی های است. ایفای نقش یک داعشی کار بسیار دشواری به لحاظ روحی است همچنین با توجه به موضوعیت نمایش ورود برای افراد زیر 16 سال ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
با آغاز اکران فیلم های تازه در سینماها، دفاتر پخش میزان فروش فیلم ها را اعلام کردند که در این میان فیلم کوچه ی بی نام با مضمونی اجتماعی، در شب پایانی هفته 93 میلیون تومان فروش داشته است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۴    
در پی توافق بانک ها و مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر کاهش نرخ سود بانکی ، از اول اسفندماه (امروز) نرخ سود سپرده ها و تسهیلات بانک ملی ایران کاهش یافت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۸    
دوره آموزش تخصصی مدیران روابط عمومی با حضور مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد در استان قم برگزار شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۸    
سریال تلویزیونی برادر به نویسندگی آرش قادری و کارگردانی جواد افشار که توسط نعمت چگینی برای پخش در ماه رمضان سال آینده تهیه و تولید می شود ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۸    
مدیران جایزه ادبی شهید غنی پور که توسط مرحوم امیرحسین فردی راه اندازی شده بود، رسم امانت داری به استاد خود را بجا نیاورده و پس از اهدای جایزه به یک نویسنده شبه روشنفکر و حامی فتنه در دوره گذشته ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۵    
دبیر کمیته راهبری ستاد احیای دریاچه ارومیه با اشاره به اینکه پر شدن پهنه دریاچه ارومیه از آب موقتی است، گفت: در دوسال اخیر حدود 6 الی 7 سانتی متر از تراز آب دریاچه ارومیه افت داشته ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از پیش بینی نرخ رشد 5 درصدی اقتصاد و تورم 11.3 درصدی برای سال 95 خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۶    
خط مقدم سلامت ناخوش است؛ محیط کار ناامن، حقوق دریافتی پایین، ناوگان فرسوده و تعداد کم نیرو، هر روز پرسنل اورژانس کشور را فرسوده ترمی کند و بیماران زیادی را چشم انتظار می گذارد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۱    
امبرتو اکو ، نویسنده و فیلسوف ایتالیایی، صاحب رمان پرفروش نام گل سرخ در 84 سالگی درگذشت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۳    
کارشناس مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات گفت: حضرت زهرا(س) ابتدا فدک را به عنوان حق ذی القربی مطرح کردند و چون به استدلال ایشان توجهی نشد آن را به عنوان سهم الارث خود از اموال پدر درخواست کردند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۰    
تیم استان لرستان در چهارمین دوره مسابقات فوتسال بانک قوامین که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در موسسه فرهنگی و ورزشی پاس قوامین برگزار شد ، با پیروزی بر رقبا مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۵    
بیستمین همایش سراسری معاونین و مدیران بانک قوامین با موضوع توسعه کسب وکار ، فرصت ها و چالش ها پس از دو روز برگزاری درحالی به کار خود پایان داد که دکتر نتاج مدیر عامل بانک علاوه بر سخنرانی پیرامون ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۲    
برگزیدگان جایزه پنجاه و نهمین دوره "ورلدپرس فتو" معرفی شدند و عکسی از مهاجرین در حال عبور از سیم های خاردار در مرز صربستان و مجارستان از "وارن ریچاردسون" جایزه بهترین عکس سال را دریافت کرد ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۶    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به کاهش دو درصدی سود سپرده های بانکی، گفت: از این اقدام استقبال می کنیم اما برای بازگشت رونق به مسکن کافی نیست.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۴    
همزمان با انتخاب مشهد پایتخت معنوی ایران به عنوان پایتخت جهان اسلام در سال 2017 ( دی ماه 1395 تا دی ماه 1396)نمایشگاهی از آثار تمدن ایران دوره اسلامی در موزه بزرگ خراسان برگزار می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۸    
نهاد کتابخانه های عمومی کشور با همکاری مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، یکشنبه دوم اسفند نخستین نشست کتاب خوان ویژه هنرمندان پیشکسوت را برگزار می کند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۰    
بدنبال رفع تحریمها علیه ایران، بانکهای این کشور آماده همکاری و سرمایه گذاری با بانکهای ایرانی هستند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۸    
رئیس کل بانک مرکزی از حضور بازرسان بانک مرکزی در شعب بانک ها از امروز برای نظارت بر اعمال نرخ های جدید سود خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۵    
بانک رفاه به شرکت های فعال در زمینه تولید و پخش دارو تسهیلات پرداخت می کند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۲    
در پی باز شدن دریچه های سد و پر آب شدن زاینده رود، شهر اصفهان از اولین ساعت های بامداد روز شنبه حال و هوای دیگری به خود گرفت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۲    
نامعلوم بودن وضعیت بودجه سال آینده، برنامه ریزی برای بخش خصوصی را دشوار و تقریبا ناممکن می کند آن هم در نخستین سال بدون تحریم اقتصاد ایران.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۱    
رییس کل بانک مرکزی با درخواست از بانک ها و موسسات اعتباری برای پایبندی به نرخ های سود مصوب، گفت: بانک مرکزی بر اجرای مصوبه شورای پول و اعتبار نظارت دقیق و مستمر دارد و اجازه عدول از نرخ های مصوب را ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۵    
تفاهم نامه همکاری میان بانک سرمایه و گروه همکاری شرکت های هلدینگ پروما و کیلر به منظور توسعه همکاری و مشارکت حداکثری منعقد گردید.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۹    
نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا این بار خواستار تحریم شرکت اپل شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۰    
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیکرهای مطهر 68 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی منتقل می شوند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۴    
رییس جمهور با طرح این پرسش که اگر می خواهیم تولید افزایش پیدا کند و اگر می خواهیم به صادرات غیر نفتی متکی باشیم، آیا راهی جز کار و فعالیت، سرمایه گذاری ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۴    
شب گذشته در آخرین اجرای زنده، سی و یکمین موسیقی فجر توسط گروه سون، علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۰    
عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی در مصاحبه با رسانه آلمانی در ادبیاتی گستاخانه و ضد ایرانی، ادعاهای بی اساسی علیه ایران مطرح کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۰    
مدیرعامل بورس کالای ایران از دریافت تقاضاهایی برای فروش املاک مازاد بانک ها خبر داد و گفت: در یکی دو ماه آینده اقداماتی دراین زمینه برای متقاضیانی همانند بانک سپه انجام می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۴    
دکتر کوروش محمدی نامزد ائتلاف تا ساعت 6 به همراه دیگر نامزدهای لیست در حال سخنرانی در ستاد مرکزی ائتلاف اصلاح طلبان شهر اصفهان است و در همان زمان بزرگان اصلاحات در حال سنگالیزه کردن ایشان هستند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۹    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران با یادآوری اینکه بانک های دولتی باید سالیانه 200 هزار تسهیلات برای نوسازی و بهسازی واحدهای مسکن روستایی پرداخت کنند ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۳    
خواهر شهید محمدرضا دهقان دلنوشته ای را برای برادر شهیدش مرقوم کردند که در ادامه خواهد آمد:
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۳    
به گزارش گروه علمی " رویکرد " مدیر گروه پژوهشی تولید برق تجدیدپذیر جهاد دانشگاهی واحد خواجه نصیرالدین طوسی از اجرای طرح پژوهشی با عنوان طراحی و ساخت ادوات کنترلی و VRCC توربین های بادی خبر داد و گفت ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۵    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه نظام بانکی ما در استاندارد IFRS عقب است، گفت: امیدواریم صورت های مالی بانک ها از این پس طبق فرمت جدید ارائه گردد که در این صورت مانعی برای احیای روابط بین المللی ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۹    
رنو در حالی تا چندی دیگر قرارداد جدید خود را با دو غول خودروسازی ایران امضا خواهد کرد که به گفته منابع آگاه، ایران خودرو برای همکاری مشترک با این خودروساز فرانسوی یک شرط سخت را در نظر گرفته است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۶    
عموپورنگ تازه ترین پست خود را به حضورش در اصفهان اختصاص داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۶    
معاون اقتصادی بانک مرکزی با بیان اینکه 8 ماه برای کاهش نرخ سود بانکی تلاش کردیم، گفت: کاهش سپرده قانونی از 13 به 10 درصد ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۰    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کادرفنی تیم ملی تا جام جهانی قرارداد دارد و به کارش ادامه خواهد داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۱    
این طرح با هدف غیرفعال ساختن سیستم دفاع هوایی، سیستم های ارتباطی و قسمت های حیاتی شبکه برق ایران برنامه ریزی شده و ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۶    
وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی عربستان از آغاز فعالیتها برای تبدیل شبکه های خبری این کشور به یک مؤسسه رسانه ای جهت پخش برنامه به زبانهای فارسی، اردو و انگلیسی خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۳    
ابتکار فردی خوش ذوق با تبدیل کردن سمند خود به مدل کروک که از کد پلاک خودرو مشخص است که متعلق به استان لرستان می باشد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا، کشته شدن نورالدین چوچانی از فرماندهان تونسی داعش در لیبی و مظنون اصلی حمله تروریستی سال گذشته به موزه تونس را تایید کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۸    
کارگردان فیلم سینمای بادیگارد گفت: این گوساله سامری است، زیبایی دارد، طلا دارد، صدا هست و همه چیز هست، اما اگر از صدای حق حقیقت شنیده نشود، تجلی نداشته باشد، این بت است و این سینما را به جهنم می کشد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۸    
مجموع تعداد تراکنش های سامانه همراه بانک صادرات ایران در خلال دی ماه سالجاری نسبت به ماه قبل 26درصد رشد را نشان می دهد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۸    
یک اقتصاددان با بیان اینکه دولت با وجود تنگناهای شدید مالی، در بخش عمرانی کم کاری نکرد و پروژه های مهم کنار گذاشته نشد ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان با اشاره به اینکه شرکت های بزرگ آمریکایی مذاکرات را با ایران آغاز کرده اند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در دوران پسا برجام ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۲    
یک عضو حزب دموکرات کردستان پارلمان ترکیه در گفتگو با رسانه های داخلی روسیه از سوختن حدود 150 تن از اعضای نیروهای پیشمرگه کرد بر اثر حملات ارتش ترکیه در استان های جنوب شرقی ترکیه خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۲    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه دولت دکتر روحانی سلامت محور است و به بهداشت و سلامت مردم توجه ویژه ای دارد، گفت: بزرگترین مرکز انستیتو کانسر در سازمان تامین اجتماعی احداث می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۳    
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که دلیلی برای افزایش نرخ ارز در روزهای پایانی سال وجود ندارد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۰    
جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از اقدامات بانک صنعت و معدن در دوران پس از رفع تحریم ها تقدیر و تشکر کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۲    
روسیه و ایران هر دو فرصت خواهند داشت تا به ترتیب از ترکیه و عربستان انتقام گیرند. زیرا ورود به خاک سوریه یعنی بازی کردن در زمین ایران و روسیه که نه حریم هوایی در اختیار آنهاست و نه حریم دریایی.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۸    
رئیس هیئت مدیره از شتاب گرفتن مذاکرات با شرکت های خارجی خبر داد و گفت: قصد داریم در این مذاکرات، قراردادهای نهایی را به گونه ای منعقد کنیم که منافع صنعت خودروسازی کشور و گروه سایپا به طور کامل مد نظر ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۶    
رهبران روسیه و عربستان همچنین بر عزم خود برای تعمیق همکاری دو جانبه در تمامی سطوح تاکید کردند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۸    
نرخ جدید سود بانکی از امروز (شنبه) اول اسفندماه برای سپرده های یکساله به 18 درصد، نرخ سود تسهیلات عقود مبادله ای به 20 درصد و نرخ سود عقود مشارکتی به 22 درصد کاهش می یابد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۵    
خریدار پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس به قیمت 60 میلیون تومان گفت که این پیراهن را سوغاتی می برم.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۵    
یک کارشناس بازار کار با هشدار نسبت به افزایش تعدیل نیرو در صورت طولانی تر شدن رکود اقتصادی در آینده ای نزدیک، گفت: 65 درصد بنگاه های حاضر در شهرک های صنعتی با وجود حمایت دولتی تعطیل شده اند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۶    
شرکت هواپیمائی بوئینگ می گوید دولت آمریکا مجوز مذاکره این شرکت با شرکت های خطوط هواپیمایی ایران را صادر کرده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۳    
در حال حاضر ترافیک در اغلب محورهای مواصلاتی کشور روان است، همچنین براساس اطلاعات 1706 دستگاه ترددشمار جاده ای، کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 5.8 درصد افزایش نشان می دهد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۱    
مدیرعامل بانک قوامین گفت: مصوبه شورای پول و اعتبار در خصوص کاهش نرخ سود، منتشر شد و رئیس کل بانک مرکزی در جلسه روز چهارشنبه زمان اجرای آن را اول اسفندماه اعلام کرد ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۵    
در پی تضعیف داعش در عراق، این گروه تروریستی، آرایشگر سرکرده داعش را در شهر شرقاط به اتهام جاسوسی اعدام کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۰    
در حالی که بعد از توافق مدیران بانک های خصوصی و دولتی و تصویب شورای پول و اعتبار، از امروز شنبه اول اسفند قرار است نرخ های سود جدید بانکی اجرا شود و حداکثر نرخ سود برای سپرده یک ساله 18درصد و برای ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۷    
مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در راستای تجمیع ظرفیت های بخش خصوصی و دولتی به منظور توسعه گردشگری کشور تنها سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۰    
مدیرعامل بانک تجارت از آمادگی این بانک برای ارائه تمام خدمات ارزی به مشتریان بویژه برای انجام امور تجاری در کشورهای اروپایی با توجه به اتصال مجدد این بانک به سوییفت خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۲    
بیمه دی و پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله تفاهم نامه بیمه ای منعقد کردند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۰    
جلسه هم اندیشی مدیریت بیمه دی استان کرمانشاه با کارگزاران بیمه ای استان برگزار شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۰:۳۵    
پسر رئیس جمهور ترکیه به دلیل دست داشتن در رسوایی پولشویی در ایتالیا از سوی مقامات این کشور تحت بازجویی قرار گرفته است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۰:۰۳    
مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر با اعلام خبر بهره برداری از 520 واحد مسکونی این پروژه در ایام دهه فجر تاکید کرد: پرونده مسکن ویژه تا پایان سال جاری بسته خواهد شد.
  • ۱