پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۲۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای رویکرد 25 اسفند 1394 - rooykard.ir

رویکرد 29 اسفند 1393 رویکرد 31 فروردین 1394 رویکرد 30 اردیبهشت 1394 رویکرد 31 خرداد 1394 رویکرد 31 تیر 1394 رویکرد 31 مرداد 1394 رویکرد 31 شهریور 1394 رویکرد 30 مهر 1394 رویکرد 30 آبان 1394 رویکرد 30 آذر 1394 رویکرد 30 دی 1394 رویکرد 30 بهمن 1394 رویکرد 1 اسفند 1394 رویکرد 2 اسفند 1394 رویکرد 8 اسفند 1394 رویکرد 9 اسفند 1394 رویکرد 10 اسفند 1394 رویکرد 11 اسفند 1394 رویکرد 12 اسفند 1394 رویکرد 13 اسفند 1394 رویکرد 14 اسفند 1394 رویکرد 15 اسفند 1394 رویکرد 16 اسفند 1394 رویکرد 17 اسفند 1394 رویکرد 18 اسفند 1394 رویکرد 19 اسفند 1394 رویکرد 20 اسفند 1394 رویکرد 21 اسفند 1394 رویکرد 22 اسفند 1394 رویکرد 23 اسفند 1394 رویکرد 24 اسفند 1394 رویکرد 25 اسفند 1394 رویکرد 26 اسفند 1394 رویکرد 27 اسفند 1394 رویکرد 28 اسفند 1394 رویکرد 29 اسفند 1394 
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۱    
رهبر انقلاب با اشاره به تلاش قدرتهای برتر دنیا برای دخالت در امور کشورهای دیگر، گفتند: این دخالتها گاه از طریق راه انداختن جنگهایی همچون جنگ ویتنام و گاهی نیز با روشهای دیگر انجام می شود ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۹    
معاون اجتماعی ناجا با تبیین شعار امسال نیروی انتظامی سال نو را به همه هموطنان تبریک گفت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۸    
در پی منتفی شدن طرح افزایش تعرفه واردات کاغذ، جمعی از فعالان صنعت چاپ و نشر و اهالی مطبوعات کشور از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کردند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۰    
همایش بین المللی مسیونری در عهد صفویه با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و موسسه تاریخ شورای ملی تحقیقات اسپانیا (CSIC)، درمحل این مرکز در مادرید برگزار شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۴    
51 شعبه بانک دی در روزهای نخست سال جدید و با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتریان به ارائه خدمت می پردازند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
240 شعبه بانک تجارت در تعطیلات نوروز آماده خدمت رسانی به هموطنان سراسر کشور هستند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۵    
رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر(طرح نوروزی) با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تهران و تمامی استانهای کشور برگزار شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۹    
عملیات احداث هتل همای اصفهان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استاندار و مسئولان محلی اصفهان و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه هتل های هما آغاز می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۳    
به گفته رئیس شورای رقابت در محاسبه قیمت خودرو به سه عامل بهره وری، کیفیت و تورم نهاده های تولید توجه می شود و برای سال 1395 ممکن است این فرمول بازنگری شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۳    
در حالی مهرماه سال جاری برای نخستین بار در تاریخ بازار سرمایه کشور، اسناد خزانه اسلامی به منظور تسویه بدهی های دولت به پیمانکاران ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۰    
همراه اول برای رفاه حال مشترکین خود در تعطیلات نوروز، اقدامات ویژه ای در نظر گرفته است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۷    
بهار را نماد رویش و پویش می دانند و فرارسیدن آن اگر چه پایانی بر یک سال تلاش صادقانه است، اما همچنین سرآغازی بر یکسال کوشش و خدمتی دیگر در مسیر رشد و بالندگی بازار سرمایه کشورمان به شمار می رود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۴    
بازیکنان تیم راه آهن در ادامه حواشی به وجود آمده حول این تیم امروز اعتصاب کردند و بر سر تمرینات حاضر نشدند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۱    
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفرکشور با حضور نمایندگان 18 دستگاه فرابخشی به منظور خدمت رسانی به هم وطنان کشور در ایام نوروز 95 تشکیل شده است ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۸    
سال 94 یکی از سخت ترین سال ها برای دولت بود. درآمدهای نفتی ما در سال 90 ، 120 میلیارد دلار و امسال کمی بیش از 20 میلیارد دلار بود. اکنون باید نوسان بازار در اواخر سال 90 را با سال 94 مقایسه کنیم ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۵    
دانلود
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۳    
دولت اوباما گرفتار نگرانی شدید درپی آزمایشات موشکی مکرر ایران است که مشخص نیست کنگره را درباره راه حل هایش برای ایران گمراه کرده یا دیپلماسی خود را نفهمیده است!
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۳    
به مناسبت سالروز عرضه سهام بانک خاورمیانه در بورس تهران مراسمی در محل تالار معاملات بورس برگزار شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۷    
بانک پارسیان با شادباش فرا رسیدن عید نوروز و سال نو،برای آسایش و دسترسی مشتریان گرامی به خدمات بانک،مطابق سال های گذشته،فهرست شعب کشیک تهران و شهرستان خود،در تعطیلات نوروز 95 را اعلام کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۲    
قیمت سکه طرح جدید به نرخ یک میلیون و دو هزار تومان به فروش می رسد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۹    
شاگردان امیر قلعه نویی از ساعت 15:30 در تاشکند به مصاف حریف ازبک خود خواهند رفت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۳    
پرس تی وی گزارش داد: منابع خبری آلمان از یک انفجار در شهر برلین، پایتخت این کشور خبر می دهند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۲    
بانک صادرات ایران در آستانه فرارسیدن سال جدید در خصوص پرداخت مطالبات شمار دیگری از سپرده گذاران موسسه میزان اطلاعیه ای صادر کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۹    
سرمربی ذوب آهن گفت: فردا سعی می کنیم اول گل نخوریم، بعدگل بزنیم.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۱    
کارمندهای بانک آشنامونن پنج ، شیش تومن می کشن رو هر بسته پول نو می فروشن به ما.خیال کردی چقدر سود داره ماهم نهایتش ده تومن می کشیم روش میدیم دست خلق الله...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۱    
با وجود برخی پدیده های نامطلوب در گوشه و کنار، جهت گیری کلی حرکت کشور، خوب و رو به پیشرفت است و افق آینده به لطف پروردگار در همه زمینه ها روشن است ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۸    
رئیس اداره بررسی و کنترل ریسک بانک صنعت ومعدن گفت :در کمتر از دو ماه پس از برداشته شدن تحریم ها ؛بانک صنعت ومعدن به عنوان اولین بانک ایرانی موفق به کسب بالاترین رتبه اعتباری ممکن(-BB) از موسسه رتبه ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۳    
بانک مسکن در بخشنامه ای دستورالعمل نحوه پرداخت وام به متقاضیان انواع تسهیلات مسکن را اعلام کرد که در آن جزئیاتی مانند نرخ سود، روش های بازپرداخت ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۳    
به دنبال اعلام میزان دیه در سال 1395 از سوی قوه قضائیه، جدول میزان حق بیمه شخص ثالث در سال آینده از طرف رئیس کل بیمه مرکزی به شرکت های بیمه ابلاغ شد ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۷    
رجب طیب اردوغان در پی نا آرامی های ترکیه، خواستار بازتعریف معنای ترور و تروریسم شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۷    
باشگاه صنعتی و متمول کشورمان حاضر است با گذاشتن آپشن تا مبلغ 4 میلیارد تومان هم به آقای گل لیگ پرداخت کند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۴    
بعد از دیدار هیأتی از انصار الله یمن با نمایندگان دولت عربستان در ریاض، روزنامه السفیر در گزارشی خبر داده که برگزار شدن این دیدار به دلیل تلفات بالایی است که عربستان در جنگ با یمن داده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۲    
روسیه به دلیل احتمال بالای تمدید آتش بس تنها استعداد نظامی خود را - که نگهداشت آن در وضعیت عملیاتی هزینه بالایی داشت-کاهش داده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۲    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نخستین گروه هواپیماهای روسیه پایگاه هوایی حمیمیم در سوریه را ترک کرده و در حال بازگشت به این کشور هستند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۳    
سلسله نشست های به تماشای کتاب ، نشست کتاب خوان ویژ ه هنرمندان پیشکسوت و نشست کتاب خوان ویژة پیروان ادیان توحیدی همزمان با فرارسیدن سال 1395 از شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران روی آنتن می روند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۷    
رییس کل بانک مرکزی در مراسم اختتامیه جشنواره تخصصی نقد صنعت بانکداری که به همت بانک اقتصاد نوین برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزاری این جشنواره ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۴    
بانک رفاه نرخ حق الوکاله انواع سپرده های سرمایه گذاری خود را در سال 95 سه درصد اعلام کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۸    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی ارائه خدمت کارسازی و ارسال مبلغ چک از طریق حواله ساتنا و پایا بدون الزام مشتری برای داشتن حساب در بانک مبدا را از حالت اختیاری به اجباری تبدیل کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۳    
رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه از توافقات جدید بانکی، حل مشکل روادید تجار ایرانی با روسیه و افزایش تعداد پروازها به 3 شهر روسیه خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۷    
روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر با انتشار گزارشی آمار پرفروش ترین نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف این مجموعه در سال 94 را اعلام کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۴    
بانک خاورمیانه نرخ حق الوکاله انواع سپرده های در سال 1395 را معادل 3 درصد اعلام کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۸    
تیم والیبال بانک سرمایه به مقام قهرمانی بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال دست یافت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۵    
با وجود سابقه سیاه دولت آمریکا در جاسوسی از ایران، مشخص نیست که هشدار وزارت خارجه آمریکا به چه کسانی است؛ مردم عادی آمریکا یا کسانی که به عنوان جاسوس به ایران سفر می کنند؟!
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۹    
باشگاه روستوف صدرنشین فعلی لیگ برتر روسیه به خاطر بدهی دهها میلیونی در آستانه ورشکستگی و انحلال قرار گرفته است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۱    
سرمربی آبی پوشان می گوید بعضی از بازی های فراز و نشیب دارد، از نظر فنی نمی توان یکی دو بازی را مورد محاسبه قرار داد ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۱    
مدیرعامل بانک سپه گفت : نرخ سود بازار بین بانکی به 18 تا 18.5 درصد کاهش یافته، گاهی نیز به 19 درصد هم می رسد، اما در حال سوق یافتن به پیرامون نرخ تورم است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۵    
جواد نکونام در گفت و گویی ویژه نوروزی با خبرنگار "ورزش سه"، از روزهای حضورش در قطر و برنامه های آینده اش صحبت می کند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۲    
بانک صادرات ایران با هدف تجهیز ساختار سازمانی و تکمیل کادر مورد نیاز خود در بخش های خاص مبادرات به جذب و گزینش نیروی جدید می کند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۹    
مدارس نوبت عصر شهر تهران امروز یک ساعت زودتر تعطیل می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۶    
رییس کل بانک مرکزی از برقراری 264 رابطه کارگزاری و همچنین بازگشایی 1202 ال سی خبر داد و افزود: این آمار مربوط به دو هفته منتهی 18 اسفندماه سال 94 است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۳    
باستان شناسان با بررسی کلاژن ناندرتال ها (پروتئین تارسان که در بافت های استخوانی، غضروفی و پیوندی یافت می شود) دریافتند که 20 درصد رژیم غذایی این نسل بشر را گیاه خواری تشکیل می داده است ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۰    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از راه اندازی واحدهای کشیک تامین بنزین مردم در ایام نوروز 95 خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۰    
محمد ابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت معتقد است بانک ها چاره ای جز متعادل کردن نرخ های سود بانکی ندارند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۵    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در حال حاضر قسمتی کوچک از خودروسازی سایپا به عنوان پایلوت در حال بازرسی است و ادامه بازرسی ها بعد از عید نوروز صورت می گیرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۷    
پس از قاچاق میوه و حاشیه های آن، در آستانه عید نوروز، زمزمه هایی مبنی بر افزایش عرضه قاچاق برخی از اقلام آجیل همچون مبنی بادام هندی مطرح شده که معاون اتاق اصناف تهران با تایید این مطلب ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۷    
ذوب آهن از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، فردا در تاشکند رو در روی بنیادکار ازبکستان قرار می گیرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۴    
برگزیدگان نخستن جشنواره نقد صنعت بانکداری که به همت بانک اقتصاد نوین برپا شده بود، شب گذشته با حضور ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۸    
فرمانده ناجا گفت: امروز رزمایش ترافیک نوروزی در سراسر کشور شروع می شود و تا پایان تعطیلات نوروزی همه نیروهای پلیس در خدمت مردم خواهند بود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۵    
بانک مرکزی پاکستان از بانک های این کشور خواست تا اقداماتی فوری را برای به روز رسانی سیاست ها و سیستم های خود به منظور برقراری مجدد کانال های بانکی با ایران انجام دهند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۹    
مدیرعامل بانک ملت گفت: در رابطه با اجرایی شدن کردیت کارت با مدیرعامل هالک بانک صحبت کردیم و برای اجرای آن در حال پیگیری هستیم.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۸    
خودپردازهای مؤسسه اعتباری توسعه طی بهمن ماه امسال بیش از 716 میلیارد ریال تراکنش موفق را در سیستم بانکی به نام خود ثبت کردند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۰    
وزیر خارجه کشورمان با حضور در باغ ملی کانبرا یک اصله نهال دوستی کاشت. وی همچنین در گفت و گو با وزیر خارجه استرالیا بر گسترش همکاری ها تاکید کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۷    
مردم فکر می کنند که داشتن “مدرک” برای صاحب شغل شدن کافی ست! متأسفانه بخاطر همین تفکر، مدرک گرایی در کشور ما ریشه دوانده است! در جریان هستید که این امر تا جایی پیش رفته که مدرک را می فروشند ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۶    
بانک مرکزی به منظور خدمت رسانی و پاسخگوئی مطلوب به مشتریان بانکداری الکترونیک در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی سال 1395، فهرست اسامی همکاران کشیک بانک ها را منتشر کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۳    
خراسان رضوی آماده ی ورود هفت میلیون مسافر نوروزی است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۴    
مجمع عمومی فوق العاده مؤسسه اعتباری عسکریه به منظور بررسی و تصویب افزایش سرمایه پیشنهادی هیأت مدیره مؤسسه و تصمیم گیری در خصوص تغییر نام مؤسسه صبح روز دوشنبه 24اسفند94 برگزار شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۴    
این روزها پیامکی در میان مردم دست به دست می شود که در آن از واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم خبر می دهد ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۴    
جرائم رانندگی از امروز سه شنبه 25 اسفند ماه در سراسر کشور با نرخ جدید اعمال می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۸    
وزیر نفت با بیان اینکه تاکنون تصمیم جدیدی درباره توقف عرضه کارتی بنزین گرفته نشده است، اعلام کرد: موافق اجرای طرح توقف عرضه کارتی بنزین هستیم.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۸    
درنشست هم اندیشی بانک توسعه تعاون از مدیران ستادی وشعب استانها ی برتر به جهت تحقق برنامه ها تقدیر به عمل آمد
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۵    
ولادیمیر پوتین ضمن اعلام تصمیم مسکو برای خروج نیروهای نظامی روسیه از سوریه گفت: به نظر می رسد اهداف مورد نظر روسیه در مبارزه با تروریست ها در سوریه به دست آمده باشد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۲    
دولت با محوریت وزارت صنعت و سازمان ملی استاندارد، درست در واپسین روزهای سال94 تصمیم گرفت مجوز ناگهانی برای ترخیص خودروهای ممنوعه وارداتی مانده در گمرک صادر کند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۹    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه برنامه موشکی ایران دفاعی است، گفت: ما کلاهک هسته ای نداریم و دنبال آن هم نیستیم.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۳    
کارکنان بانک دی با حضور در آستانه مقدس حضرت امام زاده صالح(ع) و قرائت زیارت عاشورا به مقام شهدای گمنام و شهدای هسته ای ادای احترام کردند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۴    
روزنامه انگلیسی در گزارشی ضمن اشاره به توافق هسته ای ایران و کشورهای غربی نوشت با وجود آنکه مقرر شد اموال بلوکه ایران آزاد شود، هنوز هیچ بانکی انتقال اموال را آغاز نکرده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۱    
ساعت کار شعب بانک کارآفرین در ایام نوروز تغییر یافت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۱    
خواننده آلبوم ماه و ماهی درتشریح تازه ترین فعالیت های خود از برگزاری چند کنسرت اروپایی و تولید تازه ترین آلبوم اش با حال و هوایی متفاوت تر از اثر قبلی سخن گفت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۸    
یکی از بازیگران نمایش بیوه های غمگین سالار جنگ تغییر کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۸    
وزیر ورزش و جوانان گفت: سال 94، سال موفقی برای فدراسیون های ورزشی بود و عملکرد خوبی داشتند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۵    
به اطلاع مشتریان بانک سامان می رساند ساعت کار شعب، امروز سه شنبه 25 اسفند ماه مصادف با شب چهارشنبه آخر سال، تا ساعت 15 خواهد بود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۵    
سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت وگوی نوروزی خود با خبرنگار فارس، از موارد مختلفی مانند بدهکار بودن به همسرش، دیدن دربی معروف شش تایی ها در استادیوم ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۹    
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در بیانیه ای اعلام کرد: طرح موضوع آزمایش های موشکی ایران در شورای امنیت مغایر فضای مثبت حاکم برای اجرای برجام است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۸    
رئیس سابق سرویس اطلاعات عربستان ادعا کرد پادشاه سابق درآخرین دیدارش با اوباما محکم روی میز کوبیده و به او گفته است برای ما خط و نشان نکش !
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۵    
الگوها، شیوه های زندگی هستند که از فرهنگ ناشی می شوند و افراد در زندگی عادی خود، به طور طبیعی با آن ها سر و کار دارند...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۲    
مدیرعامل بانک سپه در مراسم رونمایی از سامانه جامع ارزی این بانک گفت: براساس برنامه ریزیهای صورت گرفته، این سامانه در کلیه واحدها و شعب ارزی، طی شش ماهه نخست سال 95 عملیاتی می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۹    
قدرت الله صلح میرزایی گفت: در حالل حاضر دوباره فیلم نامه را بازنویسی می کنم و به احتمال بسیار زیاد کار ساخت فیلم را از اردیبهشت ماه کلید خواهم زد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۹    
شورای امنیت سازمان ملل و اتحادیه اروپا از رزمایش اخیر موشکی ایران انتقاد کردند اما با توجه به اینکه بسیاری از کشورهای جامعه بین المللی به دنبال ارتقا روابط با جمهوری اسلامی هستند ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۶    
بیست وپنجم اسفندماه، زادروز پروین اعتصامی، در تقویم به نام روز بزرگداشت پروین اعتصامی نام گذاری شده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۳    
رئیس اطلاعات پیشین عربستان در مقاله ای خطاب به رئیس جمهوری آمریکا به شکل وقیحانه ای به سیاست های مخرب آل سعود در منطقه اعتراف کرد و اوباما را به باد انتقاد گرفت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۳    
علی جنتی وزیر ارشاد صبح امروز با حضور در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب از روند آماده سازی مکان نمایشگاه کتاب بازدید کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۰    
در دو فصل قبلی این سریال، جواد فرحانی به عنوان تهیه کننده برنامه خندوانه حضور داشت، اما در فصل سوم خندوانه تهیه کننده تغییر کرده است و سید علی احمدی به عنوان تهیه کننده فصل جدید خندوانه اعلام شده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۸:۵۷    
سعید سهیلی گفت: تا به این لحظه مشغول به نوشتن فیلمنامه گشت ارشاد 2 ، هستم و هنوز تکمیل نشده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۸:۵۴    
مخاطبان برنامه 90 بهترین گل سال 94 را انتخاب کردند و سوپر گل مرحوم هادی نوروزی به عنوان برترین گل با اقتدار انتخاب شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۸:۵۴    
دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه برات کریمی عضو هیأت مدیره و علی رحیمی مدیر امور شعب تهران از شعبه ملت از واحدهای تابعه اداره امور شعب مرکزی تهران بازدید و از نزدیک با همکاران ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۸:۴۲    
طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد بانک ملی ایران، نفرات برتر آزمون های تعیین سطح ریالی و ارزی این بانک در سال 1394 مورد تقدیر قرار گرفتند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۸:۳۹    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۸:۳۹    
رئیس کل بانک مرکزی، گفت: در حال حاضر تعداد ال سی گشایش از طریق سوئیفت از 744فقره هفته گذشته به 1222فقره رسیده است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۸:۱۵    
هر چند تصمیمی برای افزایش نرخ بنزین اتخاذ نشده است اما بررسی ها نشان می دهد احتمال رشد قیمت حامل های انرژی در سال آینده منتفی نیست.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۵:۱۲    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه سال نو، اقدام به گرفتن عکس یادگاری به همراه تمامی اعضای خانواده اش کرده است.
  • ۱