پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۱:۴۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای رویکرد 14 اسفند 1394 - rooykard.ir

رویکرد 29 اسفند 1393 رویکرد 31 فروردین 1394 رویکرد 30 اردیبهشت 1394 رویکرد 31 خرداد 1394 رویکرد 31 تیر 1394 رویکرد 31 مرداد 1394 رویکرد 31 شهریور 1394 رویکرد 30 مهر 1394 رویکرد 30 آبان 1394 رویکرد 30 آذر 1394 رویکرد 30 دی 1394 رویکرد 30 بهمن 1394 رویکرد 1 اسفند 1394 رویکرد 2 اسفند 1394 رویکرد 8 اسفند 1394 رویکرد 9 اسفند 1394 رویکرد 10 اسفند 1394 رویکرد 11 اسفند 1394 رویکرد 12 اسفند 1394 رویکرد 13 اسفند 1394 رویکرد 14 اسفند 1394 رویکرد 15 اسفند 1394 رویکرد 16 اسفند 1394 رویکرد 17 اسفند 1394 رویکرد 18 اسفند 1394 رویکرد 19 اسفند 1394 رویکرد 20 اسفند 1394 رویکرد 21 اسفند 1394 رویکرد 22 اسفند 1394 رویکرد 23 اسفند 1394 رویکرد 24 اسفند 1394 رویکرد 25 اسفند 1394 رویکرد 26 اسفند 1394 رویکرد 27 اسفند 1394 رویکرد 28 اسفند 1394 رویکرد 29 اسفند 1394 
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۸    
مدیرعامل بانک شهر از تجهیز تاکسی های پایتخت به دستگاه های کارتخوان(POS) خبر داد و گفت: این اقدام هم اکنون در مراحل پایانی اجرا قرار دارد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۶    
در پی درگذشت عالم مجاهد و یار صادق انقلاب آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی رحمةالله علیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۳    
نوابی گفت: اطلاعیه " جنس فروخته شد پس گرفته نمی شود" باید توسط تولید کنندگان حذف شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۳    
هر ساله در آستانه سال جدید شاهد افزایش نرخ کرایه های تاکسی هستیم.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۰    
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال قیمت برخی اقلام خوراکی تحت تاثیر رشد تقاضا، افزایش می یابد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۰    
گروه تروریستی داعش روش های تبلیغاتی رسانه ای مختلفی را جهت جذب دختران اروپایی به کار گرفته است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۷    
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی از 3 روز عزای عمومی در مشهد مقدس خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۴    
سقف تسهیلات خرید مسکن تا 160 میلیون تومان افزایش یافت و همچنان دردی دوا نمی کند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۱    
رئیس سازمان تأمین اجتماعی در واکنش به سوالی درباره زیان ده بودن صندوق تأمین اجتماعی، گفت: این صندوق در دولت نهم از نقطه سربه سری عبور و هم اکنون سودده است، اما اگر منابع و مصارف به درستی مدیریت نشود ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی تاکید کرد مرحوم آیت الله واعظ طبسی سالیان متمادی و در همه ادوار مختلف انقلاب از خدمتگزاران برجسته و مؤثر نظام اسلامی بود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۸    
تهیه کننده برنامه تلویزیونی خندوانه گفت: معتقدم رقابت سالم باعث بالا رفتن سطح کیفی برنامه ها خواهد شد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۵    
تنها 48 ساعت پس از ورود وزارت ورزش به مشکل بی زمینی تیم ملی، سیاهه ای از زمین های موجود در تهران برای استفاده تیم ملی ردیف شد ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۲    
رادیو ورزش یونان از پیشنهاد اغوا کننده دومین تیم آسیایی پس از باشگاه اورگراند چین به کریم انصاری فر، مهاجم ایرانی پانیونیوس خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۹    
بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل رایووایکانو به پیروزی 5-1 رسید و فاصله با اتلتیکو مادرید را بار دیگر به 8 امتیاز افزایش داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۶    
ترکیب استقلال برای بازی با راه آهن اعلام شد و در آن سرمربی استقلال ترجیح داد از نفرات جوانی در ترکیب خود استفاده کند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۷    
گروه خودروسازی آلمانی و قدمتی بورگ وارد پس از 54 سال توسط شرکت چینی فوتون به بازار جهانی برگشت و اولین خودروی کانسپت خودش را در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درآورد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۳    
پس از قیام خونین 15 خرداد 1342، یک روحانی مشهدی در حالی که دستش را بالای چارچوب پنجره قدیمی بیت امام (ره) در قم گرفته بود ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۳    
تهیه کننده برنامه تحویل سال شبکه یک از حضور احتمالی هنرمندانی چون پرویز پرستویی و مجید مجیدی خبر داد و گفت: یکِ یک با وجود سایر برنامه های تحویل سال تلویزیون ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۰    
هفته گذشته بازار پرثباتی را در بازار داخلی طلا شاهد بودیم و قیمت ارز هم با نوسان چندانی روبرو نبود که طبق پیش بینی رییس اتحادیه طلا و جواهر در هفته آتی نیز همین روند باثبات را در پیش خواهیم داشت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۷    
پخش کننده های صوری، عدالت در توزیع، امکان رقابت شرکت های کوچکتر، تعدد دفاتر پخش، جلوگیری از انحصار، ایجاد زیرساخت پخش فیلم و ... بخشی از دغدغه های پخش کنندگان و تهیه کنندگان فیلم های سینمایی است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۴    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز مرحله نخست طرح نوروزی پلیس از 15 اسفند ماه تا پایان این ماه خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۱    
معاون اول رییس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، گفت: مجلس شورای اسلامی بسترهای لازم برای توسعه اقتصادی را فراهم کند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش پراکنده باران در محورهای جنوب عرب و غرب کشور خبر داد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۲    
رهبر جوان کره شمالی در پاسخ به تشدید تحریم های بین المللی علیه پیونگ یانگ از ارتش خواست تا آماده استفاده از تسلیحات هسته ای برای رفع تهدید های موجود علیه این کشور باشد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۹    
کاسبان بازار می گویند هنوز انتظارشان از خریدهای مردم برآورده نشده است و منتظرند تا شاید روزهای آینده بتوانند رکود سرسخت یکساله را جبران کنند، البته مردم هم در خریدها همچنان احتیاط می کنند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۶    
سالهاست مسئولان ورزش و فوتبال به دنبال پیدا کردن راه حلی برای بلیت فروشی طبق استانداردهای جهانی و درآمدزایی از این راه برای باشگاه ها هستند اما هنوز اندر خم یک کوچه مانده اند!
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۳    
انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در جنوب شرق ترکیه حداقل دو کشته و بیش از 30 مجروح بر جای گذاشت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۰    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از استقرار 4500 آتش نشان در شب چهارشنبه آخر سال اسکان مسافران نوروزی در بوستان ها و سوله های بحران در آستانه بهار و برپایی 50 چادر میوه و تره بار در ایام نوروز 95 خبر ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۷    
پیکر حضرت آیت الله واعظ طبسی فردا ساعت 9 از حسینیه امام رضا(ع) به سمت حرم مطهر رضوی تشییع می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۷    
روزنامه الریاضیه مدعی شد که رئیس AFC در جلسه انتخاب رئیس فیفا در زوریخ با مسئولان فدراسیون عربستان اطمینان داده است که بازی ها آنها با ایران به کشور سوم منتقل می شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۷    
معاون شرکت مخابرات تهران از پرداخت خسارت قطعی های اینترنت به مشتریان برای نخستین بار خبر داد و جزئیات آن از جمله روش محاسبه خسارت، مبلغ و شرایط دریافت را تشریح کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۹    
آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی بامداد جمعه دارفانی را وداع گفت.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۷:۰۳    
هوندا سیویک هاچ بک 2017 به صورت مدل مفهومی در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 ارائه شد تا از ابتدای 2017 در بازار اروپا ارائه شود ...
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۶:۰۵    
کنگره آمریکا در نشست غیرعلنی با مقام آمریکایی درباره نقش برجام در جاسوسی از مسائل داخل ایران رایزنی کرد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۴:۰۴    
کارت اقامت مهاجران و اتباع بیگانه مسأله ای است که جدی گرفتن آن از سوی مهاجران حضور سالمتری را در کشور میهمان رقم خواهد زد.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۳:۰۴    
به نوشته ووکس، حساسیت ترامپ به کوتاهی انگشتانش می تواند به یکی از برگهای برنده روبیو برای شکست وی تبدیل شود.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۲:۰۴    
دیلی میل در گزارشی نوشت تروریست های داعش پس از ربودن زنان ایزدی آن ها را در اختیار سوداگران جنسی بین المللی قرار می دهند.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۱:۰۴    
الکساندرا آندرسون، دختر سوارکار نروژی، با ثروتی بالغ بر 1.2 میلیارد دلار، جوان ترین میلیاردر جهان معرفی شد. او هنوز بیستمین سال تولد خود را جشن نگرفته است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۰:۳۴    
اعتیاد،معضلی تلخ،خانمانسوز و ویرانگراست که علاوه بر پیر و جوان بدون اغماض زنان و کودکان را نیز نشانه رفته است.
رویکرد   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۴    
نسل جدید اوپل آسترا، خودروی هاچ بک آلمانی ها که قرار است در بازار داخلی کشورمان هم عرضه شود، با پشت سر گذاشتن ولوو XC90 به عنوان بهترین خودروی سال 2016 اروپا شناخته شد.