چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 1 تیر 1398 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 12 فروردین 1398 صراط نیوز 31 خرداد 1398 صراط نیوز 31 مرداد 1398 صراط نیوز 31 شهریور 1398 صراط نیوز 30 آذر 1398 صراط نیوز 30 دی 1398 صراط نیوز 30 بهمن 1398 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 1 تیر 1398 صراط نیوز 2 تیر 1398 صراط نیوز 3 تیر 1398 صراط نیوز 4 تیر 1398 صراط نیوز 5 تیر 1398 صراط نیوز 6 تیر 1398 صراط نیوز 7 تیر 1398 صراط نیوز 8 تیر 1398 صراط نیوز 9 تیر 1398 صراط نیوز 10 تیر 1398 صراط نیوز 11 تیر 1398 صراط نیوز 12 تیر 1398 صراط نیوز 13 تیر 1398 صراط نیوز 14 تیر 1398 صراط نیوز 15 تیر 1398 صراط نیوز 16 تیر 1398 صراط نیوز 17 تیر 1398 صراط نیوز 18 تیر 1398 صراط نیوز 19 تیر 1398 صراط نیوز 20 تیر 1398 صراط نیوز 21 تیر 1398 صراط نیوز 22 تیر 1398 صراط نیوز 23 تیر 1398 صراط نیوز 24 تیر 1398 صراط نیوز 25 تیر 1398 صراط نیوز 26 تیر 1398 صراط نیوز 27 تیر 1398 صراط نیوز 28 تیر 1398 صراط نیوز 29 تیر 1398 صراط نیوز 30 تیر 1398 صراط نیوز 31 تیر 1398 
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۲:۳۶    
سریال روزی بود، روزی نبود به جای صیام تیام از امروز به آنتن شبکه آی فیلم می رسد و شبکه نهال در تابستان 98 با کوله ای پر از پویانمایی جذاب مهمان خانه های خانواده های ایرانی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۵:۰۹    
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: پرونده شرکت پدیده در حال رسیدگی است که در مرحله آمادگی برای صدور رأی قرار دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۵    
نکاتی مهم هنگام گم شدن در جنگل، سفر به جنگل در عین اینکه می تواند تجربه ای فراموش نشدنی باشد اما با گم شدن و یا مجروح شدن، به تجربه ای تلخ تبدیل شود ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۰:۴۴    
حجت الاسلام مروی، تولیت آستان قدس رضوی، ظهر دیروز شنبه جهت بررسی مشکلات تردد زائران و مجاوران، با اتوبوس به حرم مطهر رضوی مشرف شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۰:۴۱    
حالا یک ایرانی، رئیس فدراسیون فوتبال بلژیک شده و یک بلژیکی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۹    
در روزهای گذشته انتشار ویدئویی از پزشک تبریزی در حال آوازخوانی برای بیماری که هیچ همراهی ندارد، در فضای مجازی خبر ساز شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۲    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که این کشور تحریم های جدیدی را روز دوشنبه علیه ایران اعمال می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۹:۲۳    
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت کیمیا خودرو امروز شنبه (1 تیر) در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به صورت علنی و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۰:۰۵    
یونس حبیبی مداح اهل بیت(ع) که به دلیل جراحات دوران دفاع مقدس، از 21 خرداماه در بخش مراقبت های ویژه بستری شده است، همچنان در کما به سر می برد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۳:۵۶    
همسر شهید مدافع حرم محمد بلباسی به مناسبت سالروز ازدواجشان، تصویری جالب از مراسم عروسی خود را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۳:۴۷    
داماد رئیس جمهور آمریکا گفت که در اولین مرحله از معامله قرن سرمایه گذاری هایی در فلسطین، مصر، اردن و لبنان به ارزش پنجاه میلیارد دلار پیشنهاد می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۳:۳۸    
معاون وزیر اقتصاد از عزم جدی دولت برای تعیین تکلیف بدهی خود به بانک ها خبر داد و افزود: در قانون بودجه امسال 65 هزار میلیارد تومان برای تهاتر بدهی دولت وجود دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۳:۲۹    
در بیانیه 6 تشکل فرهنگیان خطاب به رئیس جمهور، آمده است: آخرین تنشی که اخیراً بر پیکر مدیریت وزارت آموزش و پرورش وارده شده است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۳:۲۰    
الهام پاوه نژاد با اشاره به سال های فعالیتش در حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون، از دخالت، اظهارنظر و سرک کشیدن در زندگی خود از طریق شبکه های اجتماعی انتقاد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۳:۱۱    
درگیری احتمالی میان آمریکا و ایران ممکن است برای بازار گاز، نسبت به حمل ونقل جهانی نفت، اختلال بیشتری ایجاد کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۳:۰۳    
خطوط هواپیمایی کشوری هند به بهانه شدت گرفتن تنش ها در منطقه از تغییر برنامه های پروازی خود خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۲:۵۴    
مهدی بیات مدیر باشگاه شارلروا بلژیک به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال این کشور معرفی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۲:۳۶    
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بعد بازی با استرالیا گفت: هر چند شروع سختی برابر این تیم داشتیم اما در نهایت به پیروزی رسیدیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۲:۲۷    
زاینده رود آخرین بار 19 اسفند سال گذشته با باز شدن آب از سد، حیات دوباره گرفت و به برکت بارش های بهاره، تاکنون جاری بوده است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۲:۱۸    
اگر یکی از شرایط رهبری از قبیل شجاعت، فقاعت، حسن تدبیر و عدالت منتفی شده باشد، با تشخیص کمیسیون تحقیق، گزارش به صحن مجلس خبرگان آورده می شود ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۲:۰۹    
سیدمرتضی فاطمی مجری برنامه اختیاریه از تعطیلی این برنامه خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۲:۰۰    
فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران در گفت وگو با اسکای نیوز عربی گفت که واشنگتن هیچ گونه پیامی از طریق عمان به ایران نفرستاده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۱    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی مجددا بر نقض حریم هوایی ایران توسط پهباد آمریکایی تاکید کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۱:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور نرخ های جدید معاینه فنی خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین را به وزرای کشور و راه و شهرسازی ابلاغ کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۱:۳۶    
وزیر امور خارجه آمریکا با حمله به ایران به دلیل عدم تصویب لوایح FATF مدعی شد که اقدامات مخرب ایران تهدیدی برای امنیت جهانی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۱:۲۸    
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد جانشین برانکو ایوانکوویچ قطعا یک مربی خارجی خواهد بود که تا پایان هفته جاری معرفی می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۱:۱۹    
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد حضور یحیی گل محمدی در این تیم منتفی شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۱:۱۳    
امروز در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید با 91 هزار تومان کاهش 4 میلیون و 614 هزار تومان شد و دلار با افت 200 تومانی 13 هزار تومان به فروش رسید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۱:۰۴    
بررسی داده های سازمان نقشه برداری کشور نشان می دهد پهپاد جاسوسی آمریکا، 4 مایل دریایی به حریم هوایی ایران تجاوز کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۰:۵۲    
در حالی که امروز اولین روز هفته صرفه جویی در مصرف آب است آمارها حاکی از آن است که مصرف آب نسبت به سال گذشته رشد داشته و بیشترین مصرف آب به کولرهای آبی اختصاص دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۰:۴۳    
معترضان موسوم به جلیقه زرد ها امروز شنبه نیز در ادامه اعتراضات هفتگی خود در سراسر فرانسه تجمع کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۰:۳۴    
آقازادگی پدیده ای است که این روزها در بین فرزندان مسئولان به وفور دیده می شود و هرچند وقت یک بار شاهد اخباری از این دست هستیم که فلان فرزند مدیر یا مسئولی یا حتی اقوام و خویشاوند آنها با رابطه و ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۰:۲۵    
شبکه چهار سیما در تابستان امسال مجموعه متنوعی از برنامه های ترکیبی، مسابقه و فیلم های سینمایی را به بینندگان خود عرضه می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۰:۱۹    
در حالی مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گران فروشی بلیت پروازهای داخلی توسط ایرلاین ها را تکذیب کرد که شرکت های هواپیمایی بی توجه به "جدول دامنه نرخ بلیت" بلیت پروازهای داخلی خود را حتی تا دو ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۰:۱۰    
گزارش ها حاکی از آتش سوزی یک انبار کالا در اتوبان بهشت زهرا است. هنوز از میزان خسارات وارده و دلیل آتش سوزی گزارشی منتشر نشده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۰:۰۱    
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای افزایش 3 تا 6 درجه ای دمای هوا را پیش بینی کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۹:۵۵    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی درباره بخشودگی جرایم کارفرما خوش حساب توضیحاتی داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۹:۴۶    
بیش از 2000 مهاجر در آمریکا که احضاریه دریافت کرده اما در دادگاه حضور نیافته اند، بنا به دستور دونالد ترامپ از فردا بازداشت می شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۹:۳۷    
احمد امیرآبادی، نماینده قم و دبیر هیئت رئیسه مجلس در بخشی از برنامه نسل امروز شبکه پنج گفت: فرزندان برخی مسئولین فکر می کنند چون پدرشان مسئول است، کشور ملک پدری شان است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۹:۳۱    
روابط عمومی سازمان قضایی نیرو های مسلح از اجرای حکم اعدام "جلال حاجی زوار" کارمند قراردادی سازمان هوا فضای وزارت دفاع که برای سازمان سیا و دولت آمریکا جاسوسی می کرد، خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۹:۲۲    
تیم فوتسال زیر 20 سال ایران با غلبه بر اندونزی به عنوان سومی مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۹:۱۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک انبار جعبه در جنوب تهران خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۷    
اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس که انتقاداتی زیادی را متوجه وزارت ورزش و مسئولان باشگاه کرده، مسعود سلطانی فر را به فکر ایجاد تغییرات جدید در راس مدیریت باشگاه انداخته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۸    
دادستان مرکز استان فارس تاکید کرد که براساس تحقیقات انجام شده توسط هیئت های سه نفره و پنج نفره کارشناسی دادگستری، تنها مقصر سیل شیراز و مشکلات ناشی از آن، شهرداری است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۸:۴۹    
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال در مقایسه با سال های گذشته شاهد تردد بیشتر زائران در پایانه مرزی مهران باشیم ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۸:۴۳    
یک باشگاه اروپایی به پاتوسی پیشنهاد یک میلیون دلاری داده و به این ترتیب مدیران استقلال کار سختی برای تمدید قرارداد با او دارند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۸:۳۴    
طرح اعاده اموال نامشروع و اجرای اصل 49 قانون اساسی اواخر مجلس نهم آماده و در جلسات کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت اما در ابتدای مجلس دهم به صورت دو طرح جداگانه تقدیم مجلس شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۸:۲۵    
وضعیت هوای تهران در حال حاضر ناسالم برای گروه های حساس است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۹    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا چندی پیش مدعی شده بود هوادارانش مایلند دوران ریاست جمهوری او بعد از 8 سال نیز ادامه داشته باشد. این اظهارات ترامپ مایه طراحی طعنه آمیز در جلد مجله تایم شد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۰    
گرمای هوا طی چند روز اخیر موجب شده تا ساعات کاری اداره ها در برخی از استان های کشور تغییر کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۵۸    
نویسنده روزنامه دولت اگرچه سعی در کنترل خشم خود از پاسخ جلیلی به زنگنه داشته اما به این مسئله اعتراف می کند که باقی ماندن تحریم ها رهاورد دیپلماسی شش ساله است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۵۲    
حجت الاسلام حسن روحانی، لایحه شفافیت را که در جلسه 25 اردیبهشت 1398 هیئت وزیران با هدف ارتقاء سطح شفافیت و تحقق اقتصاد سالم و پویا به تصویب رسید، برای طی تشریفات قانونی به مجلس ارسال کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۴۶    
ثبت نام امریه سربازی در قوه قضاییه (اعزامی شهریور ماه) آغاز شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد قصد دارد امشب دیداری را با مالک باشگاه برای پیوستن به پرسپولیس داشته باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۹    
رفتارشناسی جریان اصلاحات در روزهای اخیر، مبین تشتت، ضعف تحلیل و البته محرومیت از اعتماد به نفس ملی است؛ پس طبیعتا این رویکرد در روزهای آینده نیز نشانه های برجسته دیگری از خود متولد خواهد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۳    
این جلسه با حضور سران قوا و به ریاست حسن روحانی تشکیل شد و مهمترین موضوعات اقتصادی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۱۷    
سخنگوی وزارت کشور از ابلاغ دستورالعمل جدید نحوه احراز سکونت شهرداران در محل خدمت خود به استانداران سراسر کشور خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۱۴    
با موافقت کمیسیون ماده 5 اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نام باشگاه تراکتورسازی تغییر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۱۱    
مرکز اطلاع رسانی رسانی سازمان اتوبوس رانی اعلام کرد: مسیر خطوط شهرک ژاندارمری - پایانه کاوه و میدان صنعت - میدان انقلاب اسلامی به دلیل فعالیت عمرانی در محدوده کوی نصر و گیشا به صورت موقت تغییر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۸    
وزارت نفت علت آتش سوزی در سکوی شماره 9 پارس جنوبی را اعلام کرد که بر اساس آن، پارگی در یکی از خطوط لوله این سکو، عامل اصلی بوده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۸    
دادسرای عمومی و انقلاب تهران از برگزاری دیدار ویژه مسؤولان قضایی دادسرای عمومی و انقلاب تهران با مردم و مراجعین خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۵    
قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تأکید بر اینکه برای صرفه جویی مصرف آب در شهر تهران افت فشار را در دستور کار خود قرار داده ایم ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۵    
دریابان شمخانی در یادداشتی به بررسی تفاوت پاسخ رهبر انقلاب به دو رئیس جمهور آمریکا پرداخت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۵    
دانلودآخرین قطعه موسیقی بهنام صفوی خواننده فقید کشورمان، دیروز همزمان با چهلمین روز درگذشت او منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۲    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران شروط بهره مندی از تخفیف نرخ طرح ترافیک برای ساکنین این محدوده را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۳    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا تشکیل جلسه داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۴    
یکی از مدیران هاتگرام و طلاگرام گفت: مطابق با مهلت قانونی که تا 31 خردادماه برای فعالیت هاتگرام و طلاگرام داشتیم، سرور این پیام رسان ها را خاموش کرده و پیام رسان بومی را جایگزین آن ها می کنیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۴    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، ضمن اعلام فهرست دارو های ممنوعه حج گفت: زائران بیمار برای بردن دارو های تخصصی خود با توجه به شرایط ذکر شده از جمله همراه داشتن نسخه پزشکی منعی ندارند و ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۱    
رسوم خاصی در برخی کشورها وجود دارد که برای بقیه ی مردم دنیا عجیب و غیر قابل درک به نظر می رسد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۸    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی ضمن تشریح دستورالعمل اخذ مالیات سکه اعلام کرد مبنای مالیات ستانی، تراکنش های بانکی خریداران سکه است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۶:۲۳    
بر اساس نرخنامه سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار شهرداری تهران هر کیلو مغز ران بدون پوست و بدون استخوان 18 هزار و 800 تومان قیمت گذاری شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۶:۱۸    
بعد از باشگاه استقلال حالا یک گزینه ایتالیایی به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیشنهاد شده و این احتمال وجود دارد که دروازه بان مطرح فوتبال ایتالیا به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۶:۱۳    
مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای از ساقط کردن پهپاد متجاوز آمریکایی به دست پُر توان پاسداران غیور انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۶:۰۳    
درآغاز هفته قوه قضائیه آیت الله رئیسی رییس قوه قضاییه و مسئولان عالی قضایی صبح شنبه 1 تیرماه 1398 با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های ایشان تجدید بیعت کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۵:۴۸    
شرکت هوآوی روز گذشته شکایتی را از وزرات بازرگانی آمریکا تقدیم دستگاه قضایی این کشور کرده که موضوع آن ممنوعیت انتقال تجهیزات فناوری ایالات متحده به چین و بالعکس است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۵:۴۸    
پسر محمد مرسی، رئیس جمهور پیشین مصر عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری کنونی این کشور و مسئولان نظام او را متهم به قتل پدرش کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۸    
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت کیمیاخودرو، دقایقی پیش در شعبه چهارم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی آغاز شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۳    
همزمان با درخواست خواهران مرد ثروتمندی که 6 سال قبل با توطئه همسر و باجناقش به قتل رسیده بود بازپرس پرونده برای روشن شدن ابهامات این پرونده دستور نبش قبر مقتول را صادر کرد .
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۳    
2 کودک دوقلوی 5 ساله پسر، بعلت بی احتیاطی پدر بزرگ زیر چرخ های خودرو نیسان بار رفتند
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۸    
سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4میلیون و 670 هزار تومان و طلای 18عیار هم 434 هزار تومان ارزش گذاری شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اقدام تروریستی در حسینیه ای در غرب بغداد را به شدت محکوم کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۳    
رفتار فرشاد احمدزاده به شدت هواداران پرپسولیس را عصبانی کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دو خودرو ساز بزرگ کشور را به بخش خصوصی واقعی واگذار می کنیم گفت:واگذاری اموال غیرتولیدی خودروسازان شروع شده و در سال 99 واگذاری کامل می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۳    
در پی اقدام تجاوزکارانه یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکایی به حریم فضایی ایران از مبدا یک پایگاه نظامی آمریکا در امارات، کاردار این کشور از سوی وزارت امور خارجه احضار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۸    
وکیل بابک زنجانی ملاقات های چندین باره نمایندگان با بابک زنجانی در اوین را تکذیب کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۸    
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: آسمان ایران امن است و تاکنون گزارشی مبنی بر تغییر مسیر پروازی شرکت های هواپیمایی دریافت نکرده ایم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۴    
جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که این روزها سرمربی فولاد خوزستان شده، در مصاحبه با برنامه سلام صبح بخیر درباره شایعه دستگیری اش در اسپانیا به جرم حمل مواد مخدر سخن گفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۹    
سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه ای نسبت به کلاهبرداری برخی موسسات و افراد از داوطلبان کنکور سراسری هشدار داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۹    
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و مسئولان عالی قضایی امروز و همزمان با اولین روز هفته قوه قضائیه با حضور در حرم امام خمینی(س) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۹    
آیت الله رئیسی و مسئولان عالی قضایی امروز و همزمان با اولین روز هفته قوه قضائیه با حضور در حرم امام خمینی (ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا با آرمان های امام راحل (ره) و شهیدان تجدید میثاق کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۴    
دادستان تهران توضیحاتی در مورد قتل یک زندانی در فشافویه و بازداشت مدیر مالی یکی از شرکت های تابع وزارت نفت و... را ارایه داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۴    
همزمان با هفته قوه قضائیه، رئیس دستگاه قضا فردا شب در تلویزیون با مردم صحبت می کند
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۹    
تهیه کنندگان تلویزیون نباید همان کاری را انجام دهند که برخی در نمایش خانگی به جای توجه به کیفیت و محتوا ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۵    
وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد معاون وزیر خارجه این کشور فردا به تهران سفر خواهد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۵    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: حتماً باید قیمت گذاری زیر نظر شورای رقابت باشد و اصرار ما بر این موضوع ادامه دارد، البته پاسخ آقای جهانگیری هم در این رابطه مثبت است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۰    
رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به استاندار های استان تیم های که در لیگ برتر حضور دارند، خواستار مجهز کردن ورزشگاه ها شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۰    
رئیس پیشین بخش اطلاعات سازمان جاسوسی موساد اعتراف کرد مردم ایران پایداری بسیاری دارند و تحریم ها به تنهایی نمی تواند روی آنها کارساز باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۵    
عضو هیات مدیره کانون سراسری مرغ داران گوشتی با بیان اینکه دوشنبه جاری قیمت مرغ در کارگروه ستاد تنظیم بازار بررسی و تعیین می شود، گفت: تولیدکننده روی هرکیلوگرم مرغ 2500 تومان زیان می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۰    
رئیس کمیته ملی المپیک در جریان سفر به سوئیس با مقامات ورزشی کشورهای مختلف دیدار و گفت وگو کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۰    
کادرفنی تیم فوتبال استقلال قرار است جلسه ای را درباره جدایی قربانی برگزار کند.
  • ۱