چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۵May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 12 تیر 1398 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 12 فروردین 1398 صراط نیوز 31 خرداد 1398 صراط نیوز 31 مرداد 1398 صراط نیوز 31 شهریور 1398 صراط نیوز 30 آذر 1398 صراط نیوز 30 دی 1398 صراط نیوز 30 بهمن 1398 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 1 تیر 1398 صراط نیوز 2 تیر 1398 صراط نیوز 3 تیر 1398 صراط نیوز 4 تیر 1398 صراط نیوز 5 تیر 1398 صراط نیوز 6 تیر 1398 صراط نیوز 7 تیر 1398 صراط نیوز 8 تیر 1398 صراط نیوز 9 تیر 1398 صراط نیوز 10 تیر 1398 صراط نیوز 11 تیر 1398 صراط نیوز 12 تیر 1398 صراط نیوز 13 تیر 1398 صراط نیوز 14 تیر 1398 صراط نیوز 15 تیر 1398 صراط نیوز 16 تیر 1398 صراط نیوز 17 تیر 1398 صراط نیوز 18 تیر 1398 صراط نیوز 19 تیر 1398 صراط نیوز 20 تیر 1398 صراط نیوز 21 تیر 1398 صراط نیوز 22 تیر 1398 صراط نیوز 23 تیر 1398 صراط نیوز 24 تیر 1398 صراط نیوز 25 تیر 1398 صراط نیوز 26 تیر 1398 صراط نیوز 27 تیر 1398 صراط نیوز 28 تیر 1398 صراط نیوز 29 تیر 1398 صراط نیوز 30 تیر 1398 صراط نیوز 31 تیر 1398 
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۹:۵۹    
رئیس پلیس فتای استان سمنان از شناسایی عامل مزاحمت تلگرامی خبر داد و گفت: طرح موضوع از سوی این زن، برخورد عقلانی همسرش و ورود پلیس فتا موجب پایان یافتن این تهدید اینترنتی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۸:۵۷    
پلیس تایلند موفق شد قاچاقچی حرفه ای را که خود را در شبکه فاضلاب شهری پنهان کرده بود شناسایی و دستگیر کند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۳    
بین خودمون بمونه عنوان یک مینی سریال پنج قسمتی است که از شنبه تا چهارشنبه (15 تا 19 تیر) هر شب، از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۸    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در مصلی تهران برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۹:۵۴    
احسان شاه قاسمی در یادداشتی درباره قدرتی نوشت که سلبریتی ها در ایران به خاطر شهرتشان از آن برخوردار هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۹:۱۸    
وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به رئیس کل گمرک ایران دلایل رسوب کالا در گمرکات و بنادر کشور را تشریح کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۸:۰۰    
رحمانی گفت: به زودی برای توسعه صادرات، اختیاراتی به استان های مرزی داده خواهد شد تا تحرک مناسبی در روابط تجاری ایجاد شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۷:۵۱    
تجریشی گفت: باید تمام دستگاه های متولی از جمله وزارت بهداشت باید علل افزایش آلاینده ازن را بررسی و راهکارهایی برای کنترل آن ارائه دهند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۰    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، هر گرم طلای 18 عیار با قیمت 433 هزار و 998 هزار تومان داد و ستد شد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۵    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه علی علیپور و احمد نوراللهی از امروز در تمرین سرخپوشان حاضر می شوند، گفت: وکیل علیرضا بیرانوند پیشنهادهای او را به باشگاه ارائه کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۱    
حساب اینستاگرام باغ وحش تهران برای اولین بار تصاویری از ایلدا (کالینی) شیر آسیایی را که پس از 80 سال به ایران بازگشته است منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۶    
احتمالا داستان انسان های نفرین شده و یا اتاق، خانه، جاده، قصر و جزیره های نفرین شده را شنیده اید که یا افسانه ای بودند و یا واقعی!
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۶    
همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) جشن مردمی گلباران حرم مطهر رضوی با حضور بانوان برگزار شد. این مراسم صبح پنجشنبه 13تیرماه از میدان شهدا آغاز شد و دختران و بانوان مشهدی با شاخه های گل مسیر ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۰:۴۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان دو خوابه در مناطق مختلف شهری تهران در تیر ماه 98 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۸:۵۸    
بیت کوین که این روزها به عنوان یک صنعت از آن یاد می شود؛به دلیل مصرف برق زیاد با واکنش تند دولت مواجه شده است. همچنین مراجع نظرات متفاوتی در این خصوص دارند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۸:۵۲    
فریدون مرد 33 ساله که کارگر یک معدن در مشهد است با حقوق کم و زندگی کارگری 20 سال در رویای پدر شدن بود و بارها به دکترهای مختلف برای حل مشکلش مراجعه کرد اما جوابی نگرفت و چون این مشکل از سوی خودش است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۸:۴۳    
محمدجواد ظریف با امیرشارجه ابراز همدردی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۰:۱۵    
بازیگر نقش سهیل در قسمت اول سریال عاشقانه با انتشار یک پست در اینستاگرام، از ساخت فصل دوم این مجموعه نمایش خانگی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۰:۰۹    
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه تمامی وعده ها و سخنان آمریکا و اروپا دروغ محض بود گفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۵۷    
تصاویری دیده نشده از جمع آوری پیکر شهدای هواپیمای مسافربری در سال 67 را در ادامه مشاهده می کنید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۵۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی عملیات جاسوسی ادعائی این رژیم در ایران را با اطلاع رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۴۵    
صفحه منتسب به یکی از مشاوران محمد بن نایف، ولیعهد برکنار شده عربستان سعودی در توئیتی از وخامت حال عمومی سلمان بن عبد العزیز، پادشاه عربستان سعودی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۳۹    
این تمساح در جنوب سیستان وبلوچستان زندگی می کند و در زبان بلوچی گاندو یعنی راه رونده روی شکم نامیده می شود. گاندو یا تمساح پوزه کوتاه نوعی کروکودیل بومی ایران و پاکستان است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۰۹    
مدیر کل پزشکی قانونی در مورد پرونده ها ی خاص نیز گفت: به عنوان مثال در حادثه سقوط اتوبوس دانشگاه آزاد که اعلام شده بود که شاید راننده سکته کرده و علت حادثه باشد در اسرع وقت آزمایش های مربوطه انجام شد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۰۰    
مرکز هماهنگی سوریه و روسیه در امور بازگشت آوارگان سوری گفت که بیش از 28 هزار آواره سوری تحت اسارت گروه های تروریستی هستند و عناصر تروریستی از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۵    
طالبی لاکچری! برخی میوه های اینجا به صورت مزایده تو تره بار به فروش میره! هر کی قیمت بالاتری بگه، خرید میکنه و میبره تو مغازش عرضه میکنه این طالبی ها رو زده حدود هشصدهزار تومان
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۳۹    
رئیس دفتر رئیس جمهور درباره قیمت ارز گفت: نظر دولت این است قیمت ارز این نیست و حباب دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۴    
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تمهیدات خود را برای خدمت رسانی به شرکت کنندگان در آزمون کنکور سراسری 98 تشریح کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۱    
مراسم معدوم سازی 6 هزار قلیان روزچهارشنبه در پارک ساحلی کیانپارس اهواز برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۰۶    
محمدمهدی نبی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران درباره وضعیت اردوی این تیم در ترکیه، نظر سرمربی جدید درباره خریدهای پیش فصل و شایعه اختلاف در باشگاه توضیحاتی ارائه داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۵۷    
طی احکامی از سوی حسین انتظامی، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، دبیر جشنواره فیلم فجر، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ومدیرعامل موزه سینما معرفی شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۴۸    
سفیر انگلیس، فردا نشستی مطبوعاتی خواهد داشت که بیش از آنکه محلی برای پاسخ به سؤالات خبرنگاران ایرانی باشد، محلی برای پروپاگاندای تبلیغاتی در مورد سیاست های این کشور خواهد بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۳۹    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه، از انهدام کامل تیم کمکی ضدانقلاب خبر داد که شب گذشته برای نجات متواریان درگیری روز دوشنبه به منطقه عمومی چالدران وارد شده بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۳۳    
یکی از خدام حرم مطهر حضرت معصومه (س) با معجزه آن حضرت به طور شگفت انگیزی شفا پیدا کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۳۰    
مدیران کل وزارت خارجه های ایران و ژاپن در تهران در خصوص طیف متنوعی از موضوعات خلع سلاح و عدم اشاعه بحث و تبادل نظر کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۲۳    
بازیکنان ملی پوش پرسپولیس در تمرین عصر امروز این تیم شرکت کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۱۷    
رئیس کل گمرک ایران با دبیرکل اتحادیه حمل و نقل بین المللی جاده ای (IRU) دیدار و گفت و گو کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۱۴    
وزیر ورزش طی حکمی معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش بانوان را معرفی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۳۳    
پرستویی با انتشار تصویری از فرودگاه بندرعباس، از تغییر نام جدید آن به فرودگاه بین المللی شهدای پرواز 655 بندر عباس رونمایی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۲۴    
بعد از نامزدی "اورزولا فون در لاین"، وزیر دفاع آلمان برای عهده داری ریاست کمیسیون اروپایی بحث ها درباره جانشینی او در آلمان داغ شده و حدس و گمان هایی در این باره زده شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۰۶    
فروریختن یک دیوار روی خودرو های پارک شده اتفاق عجیبی بود که در هند رخ داد و ویدئوی آن در شبکه های مجازی منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۷    
وزیر راه و شهرسازی افزایش قیمت در بخش مسکن را ناشی از بالا رفتن قیمت تمام گروه های کالا و خدمات دانست و برای واقعی شدن قیمت مسکن راهکار هایی را ارائه داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۸    
همزمان با 12 تیرماه سالرزو حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافر بری جمهوری اسلامی ایران، نشان خادمی امام رضا(ع) به سرنگون کنندگان پهپاد متجاوز آمریکایی اهدا شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۹    
وزیر صنعت گفت: در طرح ملی بومی سازی قطعات خودرو، سایپا موفق به داخلی سازی قطعه پلوس خودرو شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۰    
اخبار و حاشیه های جلسه امروز هیئت دولت را در این گزارش بخوانید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۲۴    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شهرداری و وزارت مسکن خواست تا در امر پیشگیری و مقابله با سرقت های خرد با این نهاد همکاری لازم را داشته باشند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۱۸    
گلناز ، ایستاده در غبار ، توطئه 2 تعدادی از فیلم های سینمایی و تلویزیونی پایان هفته هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۱۲    
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که بسیاری بر این باور بودند که تیم را ترک خواهد کرد پس از جلسه امروز با مدیرعامل راهی تمرین شد تا همچنان پرسپولیس را همراهی کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۰۶    
اسامی بازیکنان تیم فوتبال امید به منظور حضور در اردوی آماده سازی تیرماه اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۰۰    
با دستور معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور، پیگیری وضعیت تالاب انزلی در دستور کار سازمان حفاظت از محیط زیست قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۷    
یک وبگاه فلسطینی وابسته به حماس در گزارشی پیرامون انتخابات ماه سپتامبر در فلسطین اشغالی چهار سناریو پیش بینی و آن را تشریح کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۴۶    
در شرایطی که باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با رضا شکاری مهاجم تیم روبین کازان روسیه است، مدیرعامل ذوب آهن پیام معناداری را برای همتای خود در پرسپولیس منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۳۷    
ارزش سرمایه گذاری توسط بانک های امارات و شرکت های تابعه آن در انگلیس در بالاترین سطح قرار داده و به ارزش حدود 61 میلیارد درهم رسیده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۳۷    
انتشار داده های بزرگترین پیمایش شهری در تهران نشان می دهد که احساس تعلق ساکنان مناطق 6، 1 و 5 به منطقه شان بیشتر از سایر مناطق تهران است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۳۱    
رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان خطاب به رسانه های اصلاح طلب گفت علی رغم حفظ موضع انتقادی، اما خودزنی نکنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۲۵    
جلسه امروز کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به دلیل غیبت وزرا و به حد نصاب نرسیدن لغو شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۱۹    
معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: اسامی تمام مددجویان کمیته امداد درسامانه امید بیمه سلامت وجود داردوآنها می توانند بامراجعه به دفاتر پیشخوان، دفترچه بیمه سلامت خودرادریافت کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۱۹    
وزیر امورخارجه تاکید کرد: ما به صراحت گفتیم اگر اروپا به برجام متعهد باشد ما هم به برجام متعهد خواهیم بود منتها همانطور که اروپا تعهداتش را انجام می دهد ما انجام می دهیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۱۳    
دوازدهم تیرماه 67 هواپیمای مسافربری ایرباس ایران که از بندرعباس عازم دُبی بود، بر فراز آب های خلیج فارس و در نزدیکی جزیره هنگام ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۰۷    
مربی ایتالیایی از مدیران استقلال خواسته تا در کوتاه ترین زمان یک مهاجم گلزن به استقلال اضافه شود
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۰۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: فارغ از همه اظهارنظرهایی که درباره ساخت مسکن مهر شده است دولت بنای آن را دارد که تا پایان سال 98 همه مسکن های مهر نیمه کاره تکمیل و واگذار شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۵۵    
حجت گفت: تاکنون ستاد تنظیم بازار برای اعلام نرخ مصوب مرغ به جمع بندی نهایی نرسیده است و امیدواریم این موضوع هر چه سریع تر تعیین تکلیف شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۹    
معاونت منابع انسانی قوه قضائیه اعلام کرد: ایثارگران از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر در حقوق و مزایا بهره مند می شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۳    
فرماندهی معظم کل قوا با اعطای حکمی سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی را به سمت رئیس سازمان بسیج مستضعفین منصوب کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۳۱    
کیفیت هوای تهران با شاخص 160 در شرایط ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۲۸    
کارگر گفت:قیمت هندوانه نسبت به هفته قبل به طور متوسط 400 تومان و لیموترش 2 هزار تومان افزایش داشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۱۹    
شهردار تهران گفت: مسکن مهر یک اقدام خوب و یک فرصت عالی بود تا دولت به بخشی از وظایف خود در قبال کم درآمدها عمل می کرد که نباید این مدل فراموش شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۱۶    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حالی خبر از پیشنهاد تیم های خارجی به دروازه بان سرخپوشان می دهد که چند ساعت قبل از آن اعلام کرده بود علیرضا بیرانوند هیچ پیشنهادی ندارد!
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۰    
مدیر سامان دهی طرح های ترافیکی گفت: شهروندان برای استفاده از 20 روز تردد رایگان در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا، فقط تا پایان تیرماه فرصت ثبت نام در سامانه تهران من را دارند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۱    
شیراز _ نتیجه برگزاری دادگاه قاتل امام جمعه کازرون، قصاص اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۸    
تازه ترین رده بندی گذرنامه ها نشان می دهد سه اژدهای آسیایی گوی رقابت را از سایر کشورها ربوده اند و به صدر جدول قوی ترین پاسپورت ها صعود کرده اند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۵    
در پی مرگ چهارده تن از ملوانان زبده نیروی دریای روسیه در طی انجام رزمایش، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه وزیر دفاع را به محل حادثه فرستاد وزیر دفاع این کشور را به محل حادثه فرستاد و از او خواست تا ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۳    
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان وبلوچستان از انفجار یک بمب کنار جاده ای در جنوب استان خبر داد .
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۰    
در نخستین سالگرد پیروزی انقلاب، شیخ و 2 نفر دیگر از نیجریه انتخاب می شوند تا برای جشن پیروزی به ایران بیایند. وقتی آمدند با حضرت امام ملاقات می کنند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۴    
رسانه های انگلیس روز سه شنبه از مرگ دومین پسر حاکم شارجه خبر دادند و تاکنون گزارشی درباره علت مرگ وی منتشر نشده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۱    
شهردار تهران گفت: در شهرهایی که زیست شبانه دارند اینگونه نیست که همه مراکز و مغازه ها در شب باز باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۵۲    
از ابتدای سال جاری بازار مسکن شهر تهران با سنگین تر شدن وزن تورم در مناطق جنوبی در حال رسیدن به تعادل قیمتی قرار گرفت؛ نشانه هایی نیز از رشد منفی قیمتی در دو منطقه بروز کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۴۹    
جمعی از دانشجویان و اساتید حوزه و دانشگاه صبح چهارشنبه 12 تیر 1398 با حضور در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران خواستار آزادی شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۴۶    
نام فرودگاه بین المللی بندرعباس به نام (شهدای پرواز 655) تغییر یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۳۷    
معاون اول قوه قضائیه در رابطه با آخرین وضعیت پرونده متهمان محیط زیستی گفت: این پرونده در دادگاه است و برخی از جلسات دادگاه برگزار و در ادامه مقرر شد که مراجع امنیتی و اطلاعاتی تحقیقات تکمیلی را به ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۳۴    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای رفع محدودیت های اعمال مدرک تحصیلی دوم فرهنگیان در احکام حقوقی آنها و تصویب طرحی در کمیسیون اجتماعی مجلس در ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۲۸    
با انتشار عکس فیلمنامه سریال شبکه نمایش خانگی عاشقانه 2 توسط محمدرضا گلزار در اینستاگرام، ابهامات مربوط به سرنوشت ساخت این سریال برطرف شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۲۸    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: دادگاه پرونده قتل میترا استاد روز شنبه 22 تیر در دادگاه کیفری یک تهران به صورت علنی برگزار می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۲۵    
مدافع سابق تیم ملی از حضور در مراسمی که فدراسیون برای تقدیر از وی ترتیب داده بود عذر خواهی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۹    
با تأکید و پیگیری های مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، مادر سیرجانی از ازدواج زودهنگام دختر 10 ساله اش منصرف شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت مساوی دیه گفت: ردیفی در این باره نداریم اما دولت از ردیف های بودجه این اقدام را انجام می دهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۳    
دست اندرکاران و کارگزاران حج کشورمان، صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۰    
جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان زورگیر با 20 فقره سرقت خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۰۷    
زاهدان - ساعتی قبل گشت خودرویی پاسگاه شهر دراز شهرستان ایرانشهر واقع در جنوب استان سیستان بلوچستان مورد هدف بمب دستی به صورت تله انفجاری قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۵    
ما به دنبال صدور حکم برای پزشک خاطی نبودیم. حکم های نظام پزشکی و پزشکی قانونی سال گذشته صادر شدند. گزارشی که مشروح همه خطا ها در آن وجود داشته باشد هرگز به دست ما نرسید ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۲    
در آستانه آغاز اعزام حجاج بیت الله الحرام به سرزمین وحی، دست اندرکاران و کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۶    
وزیر نفت درباره اینکه این روزها در رسانه های عمومی راه های فروش نفت و دور زدن تحریم ها را افرادی عنوان می کنند،گفت: اگر چیزهایی را که می گویند درست باشد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۰    
مهمانداران راه آهن زاگرس ،خواستار تامین امنیت شغلی و لحاظ شدن سختی کار شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: کسی در دولت به اینستکس اروپا امید نبسته اما راهش را هم نبستیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۵    
دادستان کل کشور گفت: نیروی انتظامی با اقتدار در میدان امنیت حضور داشته باشد و انتظار ما و مردم این است با هرنوع هنجارشکنی از هرنوع در چارچوب قانون و مقررات برخورد شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۲    
برنامه مرحله گروهی مسابقات تیم ملی فوتبال 7 نفره کشورمان در جام جهانی 2019 اسپانیا مشخص شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۶    
رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل گفت: طی هفته آینده وضع بازار موبایل مشخص می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۳    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از مسدود کردن حدود 6 میلیون شماره حساب فعال در حوزه قاچاق کالا خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۱    
باشگاه پرسپولیس در نظر دارد برای صدور فسخ قرارداد سرمربی پیشین خود مبلغ قابل توجهی بابت طلب های برانکو ایوانکوویچ از وکیل وی تخفیف بگیرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۶    
دست اندرکاران و کارگزاران حج کشورمان، صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
  • ۱