چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۰May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 11 تیر 1398 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 12 فروردین 1398 صراط نیوز 31 خرداد 1398 صراط نیوز 31 مرداد 1398 صراط نیوز 31 شهریور 1398 صراط نیوز 30 آذر 1398 صراط نیوز 30 دی 1398 صراط نیوز 30 بهمن 1398 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 1 تیر 1398 صراط نیوز 2 تیر 1398 صراط نیوز 3 تیر 1398 صراط نیوز 4 تیر 1398 صراط نیوز 5 تیر 1398 صراط نیوز 6 تیر 1398 صراط نیوز 7 تیر 1398 صراط نیوز 8 تیر 1398 صراط نیوز 9 تیر 1398 صراط نیوز 10 تیر 1398 صراط نیوز 11 تیر 1398 صراط نیوز 12 تیر 1398 صراط نیوز 13 تیر 1398 صراط نیوز 14 تیر 1398 صراط نیوز 15 تیر 1398 صراط نیوز 16 تیر 1398 صراط نیوز 17 تیر 1398 صراط نیوز 18 تیر 1398 صراط نیوز 19 تیر 1398 صراط نیوز 20 تیر 1398 صراط نیوز 21 تیر 1398 صراط نیوز 22 تیر 1398 صراط نیوز 23 تیر 1398 صراط نیوز 24 تیر 1398 صراط نیوز 25 تیر 1398 صراط نیوز 26 تیر 1398 صراط نیوز 27 تیر 1398 صراط نیوز 28 تیر 1398 صراط نیوز 29 تیر 1398 صراط نیوز 30 تیر 1398 صراط نیوز 31 تیر 1398 
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۱    
بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، متوسط قیمت اقلام خوراکی مناطق شهری در تیر 1398 ، تخم مرغ ماشینی 19,3 درصد، سیب زمینی 17.6 درصد و پرتقال داخلی 15.2 درصد نسبت به ماه گذشته، افزایش داشته اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۰    
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 30 ارز مانند یورو و پوند کاهش و قیمت 6 واحد پولی دیگر افزایش و نرخ دلار و 10 ارز دیگر نیز ثابت ماند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۹    
قیمت طلا امروز پنجشنبه 27 تیر 98 اعلام شد که بر این اساس هر گرم طلای 18 عیار به قیمت 372 هزار 800 تومان رسید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۶    
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور پیست بانوان در رده سنی جوانان و بزرگسالان، پنجشنبه 20 تیر ماه در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۶:۴۵    
مدیرکل سینمای حرفه ای سازمان سینمایی در واکنش به اعتراض تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی ماجرای نیمروز؛ رد خون تأکید کرد پروانه نمایش این فیلم با اصلاحیه ای کوچک صادر شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۳۷    
وزیر جهاد کشاورزی با انتقاد از وابستگی شدید صنعت دامپروری به خارج از کشور،گفت: در صنعت طیور دنباله رو آمریکا شده ایم،این الگوگیری به خاطر تفاوت اقلیم غلط است و باید اصلاح شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۹    
تیم ملی والیبال ایران بدون نگرانی در مورد ویزای آمریکا به شیکاگو می رود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۴    
رییس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور گفت: بر اساس پایش انجام شده در انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور، میزان نمک در نان بربری بیشتر از سایر نان هاست.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۹    
طی مراسمی با حضور دو تن از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه، استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۳    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف 125 هزار عدد قرص غیرمجاز خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۹:۵۷    
معاون نخست وزیر جمهوری ارمنستان گفت: اعتمادی که بر اساس سنت و آداب و رسوم دیرین بین مردم دو کشور برقرار است می تواند ضامن اجرای تعهدهای فی مابین و ادامه همکاری های آینده دو کشور باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۱:۳۳    
ماجرای فضای مجازی و تبلیغات عجیب و غریب آن این روز ها ذهن بسیاری از مردم را درگیر کرده به نوعی که از بسیاری از افراد پس از مشاهده این وضعیت از خود می پرسند آیا کسی از مسئولان حواسش به این فضا و ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۳:۰۹    
دو عکس قدیمی از رامبد جوان را که مربوط به حضور او در یک نمایش است، ببینید. جوان چندی پیش هم تصویری از خود را در نمایش کالیگولا به کارگردانی همایون غنی زاده منتشر کرده بود ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۳:۰۰    
وزیر امور خارجه روسیه به طرف های اروپایی برجام هشدار داد که اگر به تعهداتشان در قبال ایران عمل نکنند، مذاکره برای حفظ برجام بسیار دشوار خواهد بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۲:۵۱    
وزیر اسبق اطلاعات گفت: فقط 20 درصد مشکلات اقتصادی به خاطر تحریم است و عامل بقیه مشکلات اقتصادی بحث سوء مدیریت است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۲:۴۵    
با وجود برطرف شدن نقص فنی کشتی ایرانی با نام Happiness 1 که در بندر جده عربستان سعودی متوقف شده است، مقامات این کشور اجازه ترخیص این کشتی را نمی دهند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۲:۳۹    
سفیر آلمان با انتشار تصاویری نوشت: استفاده از راهنمایی حرفه ای برای تهیه بندکفش های موردنیاز: توقف کوتاهی امروز در راه برگشت از یک جلسه در خیابان شهید شاهچراغی در مرکز شهر تهران
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۲:۳۳    
بیانیه پایانی ششمین نشست وزارتی کشورهای اوپک و غیراوپک با اعلام تمدید کاهش داوطلبانه تولید برای یک دوره 9 ماهه (از اول ژوئیه سال 2019 میلادی تا پایان ماه مارس سال 2020 میلادی) منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۲:۲۴    
منابع خبری از مرگ پسر حاکم شارجه در پایتخت انگلیس خبر دادند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۲:۱۵    
دومین اجلاس هیئت مشترک هماهنگی اروند رود با حضور هیاتهای رسمی ایران و عراق به ریاست مدیرکل حقوقی بین المللی وزارت امور خارجه برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۲:۰۹    
در پایان تمرین امروز آبی پوشان بی نظمی شدیدی در ورزشگاه حاکم شد و حتی باعث دردسر برای آندره استراماچونی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۱:۵۷    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از امکان قبولی همه داوطلبان آزمون سراسری امسال خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۱:۵۱    
دستیار ارشد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور سیاسی، مذاکراتش در دمشق را بسیار سازنده توصیف کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۱:۴۲    
پاسپورت ملی پوشان والیبال ایران قرار بود ساعت 9 صبح امروز به سفارت آمریکا در دبی برسد، اما این اتفاق رخ نداد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۱:۳۳    
مدیردفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در نامه ای خطاب به سعید حجاریان ضمن دعوت به مناظره تاکید کرد: به دنبال آشکار و عادی ساختن ارتباطات با دوستانتان در خارج کشورید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۱:۳۰    
قیمت سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با 34 هزار تومان کاهش 4 میلیون و 510 هزار تومان و دلار با رشد 100 تومانی 12800 تومان فروخته شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۰:۳۳    
پس از جدایی برانکو از پرسپولیس، مدیران این باشگاه با گابریل کالدرون آرژانتینی به توافق رسیدند و با او قراراداد امضا کردند تا سرمربی اسبق الهلال هدایت سرخپوشان تهرانی را برعهده بگیرد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۰:۰۳    
تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که زنان هوادار این تیم هم به داخل ورزشگاه راه یافتند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۵۷    
هیئت پارلمانی ایران به منظور دیدار با مسئولان فرهنگی و سیاسی مالزی به این کشور سفر کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۴۵    
براساس مشاهدات، مترو در روزهای اخیر به شدت شلوغ تر از قبل شده است. عده ای علت این ازدحام را آغاز اجرای طرح محدوده کنترل آلودگی هوا و استفاده بیشتر مردم از وسائل نقلیه عمومی به ویژه مترو می دانند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۹    
رئیس فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه جریانی در حال تضعیف آموزش و پرورش و حذف دانشگاه فرهنگیان است، گفت: عده ای در مجلس به دنبال فروختن آموزش و پرورش به بخش خصوصی هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۲۷    
طرفداران استقلال از مسئولان باشگاه استقلال خواستند هرچه زودتر روزبه چشمی و پژمان منتظری را به جمع آبی پوشان بازگردانند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۰۶    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم تروریستی ضد انقلاب در درگیری با رزمندگان قرارگاه در منطقه عمومی چالدران در استان آذربایجان غربی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۰۶    
مدیر عامل آب منطقه ای تهران شرایط رودخانه کرج را خروشان و خطرناک دانست و گفت: در بالادست و پایین دست این رودخانه 27 متر مکعب آب در ثانیه جاری است اگر کسی به داخل رودخانه کرج وارد شود خروج از آن امکان ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۵۷    
با نزدیک شدن به روز کنکور معمولا دانش آموزان میزان ساعت مطالعه خود را افزایش می دهند تا از زمان باقیمانده به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۴۸    
محمدرحیم لیوانی، رئیس مرکز صبا (مرکز پویا نمایی صدا و سیما) در یک نشست خبری تاکید کرد تلویزیون وظیفه دارد با تولید آثار با کیفیت تر، با فعالیت های بی بی سی در عرصه کودک مقابله کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۳۹    
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در تصمیم اخیر خود طرح پارلمان اصلاحات را به طور کلی از دستور خارج کرد و از احزاب خواست درباره فلسفه وجودی تشکیل این پارلمان نیز نظر بدهند!
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۳۳    
فارغی گفت: افزایش هزینه های تولید و ثبات نرخ مرغ در 6 ماه اخیر با واکنش شدید تولیدکنندگان روبه رو شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۷    
باشگاه پرسپولیس به برانکو ایوانکوویچ برای توافق نهایی و فسخ قرارداد با این باشگاه پنج روز فرصت داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۱    
قیمت نفت در معاملات امروز با 23 سنت کاهش 64.83 دلار فروخته شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۱۲    
زن جوانی در منطقه تهرانسر در حال رفت و آمد بود که ناگهان دو جوان سوار بر موتور وارد خیابان خلوت شدند و با قمه اقدام به بریدن دستبند طلای زن جوان کردند و با زخمی کردن دست زن جوان دستبند طلا را به سرقت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۶    
منابع بلندپایه دیپلماتیک در کشورهای عربی از تماس های محرمانه بین ریاض و تل آویو به منظور دستیابی به توافق نظامی جدیدی خبر دادند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۰    
مهدی رحمتی قصد دارد تا با فسخ قراردادش با تیم فوتبال پدیده شهر خودرو به استقلال برگردد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۵۴    
مسئول ستاد اقامه نماز با انتقاد از رویکرد برخی روحانیون در ارتباط با مردم گفت: برخی آخوند های ما فقط روضه می خوانند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۸    
نماینده تهران در مجلس خاطرنشان کرد که چون در اجلاس مسکو پرچم ایران به خوبی دیده نمی شد، نماینده ایران در اجلاس، جای آن را با پرچم رژیم صهیونیستی عوض کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۲    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی از مأموریت لاریجانی به هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین برای پیگیری علل افزایش نیافتن حقوق کارمندان دولت خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۶    
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: قیمت بنزین به صورت ابلهانه ارزان است و این امر باعث شده حمل و نقلی مانند دوچرخه سواری رشد نکند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت که این شورا مکلّف به نظارت بر انتخابات است نه اینکه صرفاً حق نظارت داشته باشد و اگر این وظیفه را انجام ندهد، مؤاخذه می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۲    
شهردار تهران از توافق برای پرداخت بخشی از بدهی های پیمانکاران از محل اموال بلوکه شده شهرداری خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۶    
مقامات هندی اعلام کردند بارندگی شدید چهار روز گذشته در بمبئی و پونا باعث وارد آمدن خسارت به زیرساخت ها و جان باختن 42 نفر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۴    
مدیرکل ثبت احوال استان تهران گفت: بیشترین نام های انتخابی برای پسران امیرعلی و امیرعباس و برای دختران زهرا و حلما بوده و این نام ها در صدر نام های انتخابی والدین تهرانی برای نوزادان قرار گرفته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه خودروسازان ما باید ساخت ارابه مرگ را کنار گذاشته و خودروی با کیفیت تولید کنند گفت: حوادث جاده ای ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۵    
فدراسیون دوچرخه سواری در مورد لیدا کاوه اطلاعیه ای صادر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۲    
در پی درخواست اپراتورهای اینترنت برای افزایش قیمت اینترنت، وزیر ارتباطات در قبال بالابردن کیفیت سرویس تلویحاً با افزایش قیمت موافقت کرد. این درحالی است که اینترنت در ایران ارزان نیست.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۹    
یک کاربر فضای مجازی اعلام کرد: شوهر اول مریم رجوی و نفر دوم سازمان منافقین در جلسه محرمانه به وخامت حال مریم رجوی اشاره کرده و بیماری سرطان او تایید شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۳    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از پلمب دو مدرسه دولتی تهران توسط بنیاد شهید خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۰    
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران به کاهش دما برای روز سه شنبه اشاره کرد و گفت: امین آباد فیروزکوه خنک ترین نقطه استان است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۰    
یک متخصص سم شناسی بالینی، وضعیت سلامت شیخ زکزاکی را بحرانی خواند و گفت: با توجه به مسمومیت با سرب، درمان وی باید به سرعت آغاز شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۲۴    
جزیره ای که باعث عاشق شدن پرنده ها شده است در کشور کرواسی قراردارد. جزیره ای کوچک و فاقد جذابیت های طبیعی است، گالسنجاک نام رسمی این خشکی می باشد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۲۱    
یکصدوهفتادوششمین نشست سازمان کشور های صادرکننده نفت (اوپک) در مقر دائمی این سازمان در وین برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۰۰    
امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه روز سه شنبه کاهش میزان ذخایر اورانیوم ایران را خواستار شد و گفت پاریس به زودی گام هایی برای اطمینان از پایبندی ایران به توافق هسته ای (برجام) برمی دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۷    
بر اساس رأی وحدت رویه هیئت عمومی دیوان عالی کشور دیه زن و مرد برابر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۴    
علی ضیا مجری تلویزیون در برنامه اش از مسئولین درخواست کرد تا ما را هم به همان جایی ببرند که خودشان زندگی می کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۴    
فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از دستگیری مردی خبر داد که قصد داشت با پرداخت مبلغ هفت میلیون تومان نوزادی را بخرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۱۸    
بهروز ریخته گران با قرار بازداشت موقت به اتهام اخلال در نظام اقتصادی صبح امروز بازداشت شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۳    
از مجموع 23 کالای مورد بررسی از سوی مرکز آمار ایران، قیمت 11 قلم کالا کاهش، و 11 قلم کالا افزایش یافت، در این میان قیمت یک قلم کالا نیز بی تغییر بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۰    
روز گذشته با اعلام خبر اعمال محدودیت و تشدید برخورد با مشمولان غایب سربازی از سوی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح این سوال ایجاد شد که برخورد با این افراد چگونه خواهد بود؟ ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۴:۵۴    
در ایام تابستان گزیده ای از برنامه دورهمی از شبکه نسیم پخش می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۲    
امروز روند نزولی قیمت ها در بازار طلا و سکه همچنان برقرار ماند به طور که هر سکه تمام بهار آزادی به محدوده مقاومتی 4 میلیون و 500 هزار تومان نزدیک شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۹    
سومین جلسه رسیدگی به اتهامات 10 نفر از متهمان اقتصادی در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی امروز سه شنبه (11 تیر) به ریاست قاضی صلواتی در حال برگزاری است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۹    
قربان محمدپور کارگردان دختر شیطان درباره مراحل ساخت این فیلم و دعوت از برخی بازیگران برای اجرای نقش در آن گقت: می خواستم شادمهر عقیلی در "دخترشیطان" بازی کند، موافقت نشده است!
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۶    
پس از مرگ یک ساله ی شرور معروف وحید مرادی هنوز خبری از مجازات کیفری قاتل نیست.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۴:۰۶    
حضرت آیت الله خامنه ای در احکام جداگانه ای امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی را به سِمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی را به سمت رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۴:۰۰    
رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که پنج شنبه این هفته به دلیل برگزاری کنکور سراسری، طرح ترافیک اجرا نمی شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۳:۵۴    
توضیحات سخنگوی دستگاه قضا درخصوص شناسایی شبکه گسترده جاسوسی آمریکا در جهان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۳:۴۲    
دادستان کل کشور اینستکس را فرزند معلول برجام دانست و گفت: اروپا می خواهد این فرزند معلول را به ما تحمیل کند ولی ان شاالله مسئولانمان این ولد معلول برجام را به دامن نگیرند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۳:۳۳    
اینستاگرام منتسب به دفتر رهبر انقلاب عکسی از دوران جوانی آیت الله خامنه ای در کنار جوانان منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۳:۳۰    
نایب رییس ستاد هماهنگی شورایاری ها گفت:جهت گیری ما سیاسی نیست و ما از تمام گروه ها و سازمان خواسته ایم مشارکت داشته باشند. احزاب هم یکی از همین گروه ها هستند که حق دارند در مدیریت شهری سهیم باشند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۳:۱۸    
یک زورگیر در منطقه تهرانسر تهران در حالیکه چاقویی در دست داشت به سمت زن جوان رفت و با قمه اقدام به بریدن دستبند طلای زن جوان کرد و با زخمی کردن دست زن جوان دستبند طلا را به سرقت برد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۳:۰۰    
معاون هماهنگ کننده نزاجا با اشاره به اجرای 20 طرح تغییراتی در نیروی زمینی ارتش گفت: بر اساس این تغییرات ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۳:۰۰    
دستیاران سرمربی جدید تیم پرسپولیس صبح امروز وارد تهران شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۷    
هرگونه افزایش قیمت نان از سوی نانوایی ها غیرقانونی بوده و همچنین نانوایی های به اصطلاح آزادپز نیز به دلیل دریافت آرد یارانه ای ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۱    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با استناد به برخی شواهد، عنوان کرد که ظریف و زنگنه وزرای خارجه و نفت دچار اختلافاتی با یکدیگر شده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۵    
اسماعیلی گفت: شنود برابر مقررات ماده 150 قانون آئین دادرسی کیفری و ضوابط مصوب شورای عالی امنیت ملی انجام می شود و هم قانون و هم مصوبات شورای عالی امنیت ملی برای این موضوع چارچوبهایی را مشخص کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی قوه قضائیه از محاکمه علنی محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۳    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: ارتفاعات محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر مازندران مه آلود بوده و با کاهش دید همراه است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۴    
بنا به اعلام یکی از مسئولان استقلال در حالی حاضر توافقات نهایی با علی کریمی هم در خصوص زمان قرارداد هم مسائل مالی به دست آمده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن تا اواخر هفته جاری قراردادش را امضا ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۱    
سرهنگ محمد بخشنده رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفت و گو با اعتماد می گوید: برای ما، خرید و فروش گل در فضای مجازی خیلی نگران کننده است اما الگوی غالب مصرف در تهران، تریاک، هرویین، شیشه ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۰۶    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پیام توییتری درباره برابری دیه زن و مرد نوشت و این مساله را حکم قانونی دانست.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۰۶    
رهبران اتحادیه اروپا امروز (سه شنبه) نشست ویژه ای برای تصمیم گیری درباره گزینه های تصدی سمت های عالی در کمیسیون اتحادیه اروپا، شورای اتحادیه اروپا ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۰۳    
مردم اهواز پس از یک روز گرم و کار و تلاش، در کنار ساحل زیبای کارون، پارک و بوستان ها، شب های قشنگ اهواز را با خانواده و دوستان جمع می شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۷    
علی مطهری، نماینده مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در سال پایانی پارلمان و به لطف ائتلاف مستقلان ولایی و ولاییون با کرسی نایب رییسی خداحافظی کرد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۱    
اسماعیلی گفت: شنود برابر مقررات ماده 150 قانون آئین دادرسی کیفری و ضوابط مصوب شورای عالی امنیت ملی انجام می شود و هم قانون و هم مصوبات شورای عالی امنیت ملی برای این موضوع چارچوبهایی را مشخص کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۴۲    
همزمان با بیست و دومین سالروز بازگشت هنگ کنگ به پیکره چین، آشوب طلبان هنگ کنگی با در دست داشتن پرچم های انگلیس دست به تخریب اموال عمومی زده و اقدام به ورود به ساختمان پارلمان این جزیره کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۴۲    
رونمایی کریستیانو رونالدو از"مک لارن سنا"، خودروی یک میلیون یورویی جدیدش در لیسبون پرتغال/
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۶    
اللهیار صیادمنش با قراردادی در نوع خود گران راهی باشگاه ترکیه ای فنرباغچه ترکیه شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۳    
بلیت دستیاران خارجی گابریل کالدرون برای حضور در تهران و شرکت در تمرینات پرسپولیس تهیه شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۰    
سرمربی جدید پرسپولیس درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند با مدیران باشگاه صحبت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۲۷    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن یک نفر دیگر بر اثر واژگونی تریلر نفت کش و آمبولانس در جاده پلدختر- کرمانشاه خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۲۷    
اینستاگرام تنها صفحه ای برای عکس گذاشتن و سرگرم کردم دیگران نیست؛ این شبکه اجتماعی، به دلیل حجم زیاد کاربرانی که دارد، تبدیل به فضایی برای تبلیغات و به بیانی فروشگاه آنلاین شده است ...
  • ۱