چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 5 تیر 1398 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 12 فروردین 1398 صراط نیوز 31 خرداد 1398 صراط نیوز 31 مرداد 1398 صراط نیوز 31 شهریور 1398 صراط نیوز 30 آذر 1398 صراط نیوز 30 دی 1398 صراط نیوز 30 بهمن 1398 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 1 تیر 1398 صراط نیوز 2 تیر 1398 صراط نیوز 3 تیر 1398 صراط نیوز 4 تیر 1398 صراط نیوز 5 تیر 1398 صراط نیوز 6 تیر 1398 صراط نیوز 7 تیر 1398 صراط نیوز 8 تیر 1398 صراط نیوز 9 تیر 1398 صراط نیوز 10 تیر 1398 صراط نیوز 11 تیر 1398 صراط نیوز 12 تیر 1398 صراط نیوز 13 تیر 1398 صراط نیوز 14 تیر 1398 صراط نیوز 15 تیر 1398 صراط نیوز 16 تیر 1398 صراط نیوز 17 تیر 1398 صراط نیوز 18 تیر 1398 صراط نیوز 19 تیر 1398 صراط نیوز 20 تیر 1398 صراط نیوز 21 تیر 1398 صراط نیوز 22 تیر 1398 صراط نیوز 23 تیر 1398 صراط نیوز 24 تیر 1398 صراط نیوز 25 تیر 1398 صراط نیوز 26 تیر 1398 صراط نیوز 27 تیر 1398 صراط نیوز 28 تیر 1398 صراط نیوز 29 تیر 1398 صراط نیوز 30 تیر 1398 صراط نیوز 31 تیر 1398 
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۴    
مالک خودرو یا وکیل قانونی متقاضی باید جهت انجام فرآیند درخواست المثنی کارت هوشمند سوخت با در دست داشتن مدارک هویتی به مراکز پلیس+10 مراجعه کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۳    
برای خرید آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره بار باید از کیلویی 9 هزار تا 155 هزار تومان هزینه کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۶    
امروز چهارشنبه 12 تیرماه 1398 بازار طلای پایتخت با ثبات نسبی همراه شد. سکه در نیمه پایین کانال 4.5 میلیون تومانی قرار گرفت و مثقال طلا در میانه کانال 1.8 میلیون تومانی قیمت خورد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۴    
در گزارش امروز روزنامه شهروند از عکس الهام حسن زاده رونمایی و با یکی از نزدیکانش درباره جنجال های اخیری که برای این زن 31 ساله به پا شده است گفتگو شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۷    
ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۸    
مدیرکل بنادر استان سیستان و بلوچستان از حذف افزایش 10 درصدی سالیانه اجاره ثابت و عدم تحمیل هزینه به سرمایه گذاران خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۲:۰۱    
بررسی ها نشان می دهد تعداد دام سبک در کشور نسبت به ابتدای اسفندماه سال 97 با کاهش 3 درصدی روبرو بوده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۵    
تهیه کننده برنامه کلاه قرمزی از جمع شدن دکور این برنامه گلایه کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۶    
سید عباس صالحی درخصوص مسئله کاغذ توضیحاتی ارائه کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۳    
پرونده بازگشت مهدی طارمی به تیم فوتبال پرسپولیس بسته شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۳    
58 فیلم سینمایی و تلویزیونی در پایان هفته و سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از شبکه های تلویزیونی پخش می شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۱۰    
همزمان با آغاز معاملات آزمایشی گواهی سپرده زیره سبز، سی و هشتمین جلسه میز تخصصی کالایی با موضوع بررسی راه اندازی معاملات گواهی سپرده زیره سبز به میزبانی بورس کالای ایران برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۰۴    
این روزها، فراوانی عکس های نامتعارف در شبکه های اجتماعی، اصلا و ابدا کم نیست و چند دلیل مهم از منظر روان شناسی دارد، اما درباره محمدرضا گلزار ، ماجرا کمی متفاوت تر به نظر می رسد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۰۱    
به دنبال تشدید دومینوی کناره گیری از کاخ سفید، رئیس اداره گمرک آمریکا هم استعفا کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۰۱    
معاون مسکن وزارت راه وشهرسازی جدیدترین جزئیات از طرح تأمین مسکن کارکنان دولت (تام کاد) را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۴۳    
مدیر شبکه دو سیما در پی اعلام تهیه کننده کلاه قرمزی مبنی بر جمع کردن دکور این مجموعه، گفت: ما تلاش کردیم تهیه کننده محترم بیایند و پیگیری های لازم انجام بگیرد؛ اگر خبری هم جز این روال هست ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۳۴    
درحالی که محمود گودرزی وزیر پیشین ورزش ایران بارها اعلام کرده بود هیچ اجازه ای به مدیران پرسپولیس برای گرفتن کمک از حسین هدایتی نداده اما حساب اینستاگرامی این متهم بانکی که به بیست سال حبس محکوم شده ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۲۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی از ارسال طرح خانه دار کردن کارکنان دولت (تام کاد) به دفتر ریاست جمهوری خبر داد و گفت: 5 برنامه برای ساماندهی بازار مسکن در دست اجرا داریم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۱۶    
بازیکنان پرسپولیس امروز با برند جدید و لباس جدید تمرین کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۰۷    
شبکه های سیما همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) ویژه برنامه هایی را برای پخش تدارک دیده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۰۱    
وضعیت فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، داشتن فرزند دختر و پسر باعث می شود که خانواده ها تمایل به داشتن فرزندی با جنسیت خاصی باشند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۵۲    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: در مورد حمایت از افراد مبتلا به اختلالات روانی، خلاء قانونی داریم که بزودی لایحه آن از طریق هیئت دولت ارائه می شود که در این لایحه ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۴۳    
هواداران تیم پرسپولیس در شعارهایی خواستار کناره گیری اعضای هیات مدیره این باشگاه شدند. تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز آغاز شد اما حاشیه های عجیبی روی سکوهای ورزشگاه بوجود آمد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۳۷    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی فعالیت هسته ای ایران را مطابق برجام دانست و گفت ایران در بازرسی تاسیسات هسته ای همکاری مناسبی با بازرسان آژانس داشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۲۸    
خبر کوتاه بود اما نه غیرقابل باور: محسن افشانی، بازیگر سینما روانه زندان شد. او برای ساخت یک دابسمش که حاوی خشونت بود احضار ، بازداشت و روانه زندان شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۲۲    
کارشناس حوزه زمین و مسکن گفت: متوسط سهم هزینه مسکن از سبد هزینه سالانه خانوارها، تقریبا 50 درصد است؛ البته در بعضی خانوار ها ممکن است تا 70 درصد هزینه آنها را در بر گیرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۱۳    
چانگان CS35 با مبلغ 183 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود. قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل در بازار به شرح زیر است:
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۴    
رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه تلاش می کنیم دستگاه قضا پناهگاه مردم شود، گفت: قوه قضائیه وظیفه نظارت بر اجرای صحیح قانون و امور را بر عهده دارد و در موضوع حقوق عامه به عنوان مطالبه گری جدی اقدام خواهد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۴۹    
رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سؤالی در مورد تنش های اخیر در منطقه، گفت امیدوار است که این رخدادها نهایتا به بروز جنگ منجر نشود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۴۳    
گلر تیم فوتبال استقلال سرانجام قرارداد خود با این باشگاه را امضا کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۷    
مدیرعامل آب و فاضلاب اصفهان با بیان اینکه افت فشار و قطع آب در برخی شهرهای اصفهان را شاهدیم گفت:نبود سامانه دوم تصفیه خانه اصفهان باعث کسری 2 ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۷    
از روایت نگاشته شده بر پلاکارد پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار امروز مسؤولان دستگاه قضا، این گونه برداشت می شود که موضوع عدالت در دوره جدید مدیریت قوه قضائیه ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۴    
سرپرست جدید خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) و باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) منصوب شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۶    
سخنگوی شورای نگهبان از تایید این شورا با موافقت نامه ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۳    
صراط: محسن افشانی بازیگر سینما به دلیل انتشار کلیپی با مضمون ترویج و تبلیغ سلاح گرم و سرد در فضای مجازی، به دستور مقام قضایی دستگیر و تحویل زندان شد. فارس
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۰    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ که به خاطر فاجعه رخ داده در فینال جام حذفی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محروم شده بود، امروز با قدرت در نشست هماهنگی با سرمربیان لیگ برتری شرکت کرد!
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۰    
رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه نسبت به روز گذشته 100 هزار تومان کاهش داشته است، گفت: امیدواریم که قیمت ها به ثبات برسند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۸:۳۱    
سخنگوی صنعت برق از اجرایی شدن طرح تغییر ساعات کار ادارات در 29 استان و رایزنی برای اجرای آن در 2 استان باقی مانده با هماهنگی استانداری ها خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۸:۲۵    
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل جنایت پارک بهزادی تهرانپارس خبر داد و گفت: نزاع سه دوست منجر به قتل یکی از آن ها شده بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۸:۱۹    
آمارهای جدید خرید و قیمت مسکن برای پایتخت نشیان در حالی از سوی وزارت راه و شهرسازی منتشر شد که با وجود نصف شدن معاملات رشد 5 درصدی قیمت را شاهد هستیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۸:۱۴    
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اینکه تعداد داوطلبان کنکور نسبت به سال گذشته 64 هزار و 797 نفر بیشتر است، گفت: بیشترین داوطلبان همچنان در گروه تجربی و کمترین در گروه ریاضی هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۸:۰۸    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به برخی اظهار نظرها در رسانه ها مبنی بر شکاف میان شورای شهر و شهرداری تهران توییت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۸:۰۲    
تیم فرانسوی که حاشیه های نیمار خسته شده است، در فکر فروش او است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۵۶    
دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: احزابی که اساسنامه خود را با قانون جدید تطبیق ندادند، می توانند با فرمت جدیدی پروانه بگیرند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۵۰    
اعضای باندی که در قالب مسافرکشی اقدام به زورگیری از زنان جوان می کردند، بازداشت شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۴۴    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با تاکید بر تخلیه اثر روانی تحولات سیاسی و منطقه ای بر اقتصاد کشور گفت: اگر سال گذشته پهپاد آمریکایی را می زدیم ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۳۸    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال دقایقی پیش وارد باشگاه شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۳۲    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام ابوترابی فرد و در مصلی تهران اقامه خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۲۶    
رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: هراز جمعه و شنبه یکطرفه می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۲۰    
نمایندگان جوامع کلیمی و آشوری در مجلس با صدور بیانیه ای، مذکرات "معامله قرن" در بحرین را محکوم کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۱۴    
اخبار و حاشیه های جلسه امروز هیئت دولت را در این گزارش بخوانید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۰۶    
طبق مصوبه امروز انجمن سیمان، قیمت سیمان افزایش یافت و نرخ های جدید از فردا اعمال می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۰۳    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه برنامه ای برای نوبت بندی آب در تابستان نداریم، گفت: باید برای تابستانی گرم و مدیریت مصرف آب در این فصل آماده باشیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۰۳    
بانک مرکزی اتحادیه اروپا و دیگر بانک های مرکزی کشورهای عضو این اتحادیه اخیرا بر ارز مجازی فیس بوک متمرکز شده و می گویند اطلاعات کافی درباره این پروژه وجود ندارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۵۷    
علی دایی احتمال حضور روی نیمکت تیم های لیگ برتری در فصل جدید را رد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۸    
یک نامه به جرج بوش، سه نامه به باراک اوباما و سه نامه به دونالد ترامپ. تا این لحظه، رئیس سابق دولت با هفت نامه ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۲    
دادستان نظامی تهران از آغاز تحقیقات در رابطه با حادثه درگیری در پارک پلیس تهرانپارس در دادسرای نظامی تهران خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۹    
روابط عمومی برج میلاد تهران اعلام کرد: برج میلاد همزمان با شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تعطیل است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۳    
یک متخصص پوست مضرات برنزه کردن و سولاریوم پوست را تشریح کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۷    
ویدئویی منتشر شده از لالایی خواندن مادر صبور یک شهید تازه تفحص شده برای پیکر فرزندش بعد از 31 سال فراق.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۱۸    
سرمربی پرتغالی و پیشین تیم ملی تمامی مطالبات خود را از فدراسیون فوتبال دریافت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۱۲    
ثبت نام دوره تابستان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های غیر پزشکی، شنبه 8 تیرماه آغاز می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۹    
معاون عملیات پلیس پایتخت گفت: توریستی که اعضای خانواده اش را در تهران گم کرده بود با تلاش کارکنان مرکز فوریت های پلیسی 110 به خانواده اش رسید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۹    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران می گوید: هنوز قیمت مرغ گران نشده است. قاعدتا مرغدارها مطالباتشان را به دستگاه های مسئول مطرح کردند اما فعلا قیمت مرغ 11 هزار و 500 تومان است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۳    
فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: حادثه سقوط سواری پراید به دره در محور گلوزان، 2 کشته و 2 مجروح بر جای گذاشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۰    
معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل و نقل کشور گفت: به دستور وزیر راه و شهرسازی قرار است جریمه پرداخت نکردن عوارض الکترونیکی آزادراه ها حذف و صرفا دیرکرد از رانندگان اخذ ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۷    
باشگاه پرسپولیس روز شلوغی را پشت سر می گذارد و بازیکنان این تیم پیش از آغاز دوباره تمرینات به دنبال تعیین تکلیف خود هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۴    
ارزان قیمت ترین تلویزیون های بازار را بشناسید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۱    
وزیر امور خارجه گفت: مرحوم صفاری نطنزی نقش بسیار مهم در مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عهده دار بود. امیدوارم خداوند ایشان را با اولیای خود محشور کند و به بازماندگان صبر جمیل بدهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۵    
بعد از جنجال های اخیر ستاره اسکندری در ترکیه، این بازیگر به ایران بازگشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۲    
جزییات تغییرات قیمت 12 گروه اصلی کالایی و مصرفی خانوار در خرداد 98 از سوی مرکز آمار منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۹    
آخرین آمار فروش فیلم های سینمایی روی پرده در حالی مشخص شد که از ابتدای ماه جاری (تیرماه) سینمای ایران به فروشی بیش از سه میلیارد تومان دست پیدا کرده و 343 هزار نفر در سالن های سینمایی پای تماشای فیلم ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۷    
رئیس سازمان خصوصی سازی ضمن اعلام اینکه اکثر مشمولان سهام عدالت سود سال مالی 1396 را دریافت کرده اند، گفت: با اینکه زمان قانونی توزیع سود شرکت ها گذشته است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۴    
نخستین کاروان زائران حج تمتع 17 تیر اعزام می شوند، امکان پرداخت اقساطی خسارات ناشی از کار برای کارفرمایان فراهم شد، جزئیات حداقل و حداکثر حقوق سربازان با درنظر گرفتن شرایط خدمت و .. ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۸    
فضای جدید میدان هفت تیر ، شامگاه سه شنبه 4 تیرماه با حضور پیروز حناچی ، احمد مسجد جامعی و وزیر دادگستری افتتاح شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۹    
رئیس جمهور با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی تاکید کرد: راه رسیدن به امنیت، آزادی، رفاه و عزت کشور، حرکت در مسیر اسلام، امیرالمؤمنین(ع) ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۶    
آنچه می خوانید گفتگو با پزشکی است که شاید می توانست لاله و لادن دوقلو های معروف لاله و لادن را از هم جدا کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت:بیش از 81هزار خودرو به دلیل جریمه بالای یک میلیون تومان توقیف هستند. مبلغ جریمه به مدت 12 ماه تقسیط می شود و فرد موظف می شود این مبلغ را در 12 ماه بدهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۰    
رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت های ترافیکی در تعطیلات پیش رو خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۰    
فردا (پنجشنبه) ششم تیر ماه میزان ذخایر اورانیوم غنی شده 3.67 درصد کشور از مرز 300 کیلوگرم عبور می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۴:۱۸    
زمانیکه فصل به اتمام می رسد هر بازیکنی می تواند با مسئولیت خودش در 2 صورت اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۶    
به دنبال انتشار ویدئویی از سوی محسن افشانی و همسرش که در آن از اسلحه و چاقو استفاده کرده بود، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از بررسی این اقدام خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۸    
زمان سفر تیم پرسپولیس به ترکیه برای برگزاری اردوی آماده سازی در این کشور مشخص شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۹    
آتنا در مقابل چشمان شوهرش قربانی هوس های کثیف 4 مرد پلید شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۳    
در شرایطی که به تازگی شاهد عدم بازگشت یک ورزشکار رشته پاراتیروکمان بودیم، این بار این اتفاق در بسکتبال با ویلچر روی داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۰    
پرش یک مرد هندی با موتور پرشی در فستیوالی در احمدآباد را می بینید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۳۴    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف 25 کیلو و 700 گرم حشیش خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۳۱    
با محرومیت پنج ساله علی کفاشیان از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، سرنوشت او برای حضور در باشگاه مس کرمان در هاله ای از ابهام قرار دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۲۸    
ملی پوش تیراندازی کشورمان به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی ایران در سی امین دوره یونیورسیاد انتخاب شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۲۵    
سخنگوی سپاه شایعه به کما رفتن سردار فضلی را تکذیب کرد و گفت که وی به دلیل کسالت ناشی از فشار بالای کاری در بیمارستان بستری شده و اکنون نیز حال عمومی او خوب است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۳    
هم زمان با ایام سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی و فرارسیدن هفته ی قوه ی قضائیه، رئیس، مسئولان و کارکنان دستگاه قضائی صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۰    
جزئیاتی جدیدی از نحوه شکار پهپاد فوق پیشرفته آمریکا برای اولین بار در برنامه ثریا با حضور کارشناسان عملیات نظامی و تحلیلگران روابط بین الملل مطرح می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۰    
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران، تمهیدات ترافیکی تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در تهران که در روز - پنجشنبه 6 تیرماه 1398 - ساعت 8 صبح برگزار می شود را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۷    
سایت enikos یونان با انتشار گزارشی نوشت که پرسپولیسی ها برای جذب لمونیس پیشنهاد نیم میلیون یورویی ارائه دادند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۵    
مسئولان باشگاه پرسپولیس با 6 مربی خارجی مذاکره کردند و جمع بندی های نهایی باعث شده تا سه گزینه به عنوان نامزدهای اصلی معرفی شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۹    
رئیس و کارکنان دستگاه قضا، صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۹    
چین به دلیل پیدا کردن مدارک جعلی درباره سلامت دام ها، واردات گوشت از کانادا را از امروز چهارشنبه ممنوع کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۵    
نمایندگان مجلس بارها در تذکرات شفاهی و کتبی و همچنین در نامه هشدار آمیز ارسالی به سران قوا با 72 امضا به دلیل ضعف عملکرد زنگنه ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۹    
باشگاه ترکیه ای پیشنهاد جالبی به دو تیم بزرگ ایران داده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت نماینده مردم نطنز را تسلیت گفت.
  • ۱