چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 6 تیر 1398 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 12 فروردین 1398 صراط نیوز 31 خرداد 1398 صراط نیوز 31 مرداد 1398 صراط نیوز 31 شهریور 1398 صراط نیوز 30 آذر 1398 صراط نیوز 30 دی 1398 صراط نیوز 30 بهمن 1398 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 1 تیر 1398 صراط نیوز 2 تیر 1398 صراط نیوز 3 تیر 1398 صراط نیوز 4 تیر 1398 صراط نیوز 5 تیر 1398 صراط نیوز 6 تیر 1398 صراط نیوز 7 تیر 1398 صراط نیوز 8 تیر 1398 صراط نیوز 9 تیر 1398 صراط نیوز 10 تیر 1398 صراط نیوز 11 تیر 1398 صراط نیوز 12 تیر 1398 صراط نیوز 13 تیر 1398 صراط نیوز 14 تیر 1398 صراط نیوز 15 تیر 1398 صراط نیوز 16 تیر 1398 صراط نیوز 17 تیر 1398 صراط نیوز 18 تیر 1398 صراط نیوز 19 تیر 1398 صراط نیوز 20 تیر 1398 صراط نیوز 21 تیر 1398 صراط نیوز 22 تیر 1398 صراط نیوز 23 تیر 1398 صراط نیوز 24 تیر 1398 صراط نیوز 25 تیر 1398 صراط نیوز 26 تیر 1398 صراط نیوز 27 تیر 1398 صراط نیوز 28 تیر 1398 صراط نیوز 29 تیر 1398 صراط نیوز 30 تیر 1398 صراط نیوز 31 تیر 1398 
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۸    
قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک ها 11 هزار و 314 تومان تعیین شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۹:۱۵    
برای آنکه بتوانیم در استخر های عمومی سلامتی و ایمنی خود را حفظ کنیم لازم است مواردی را رعایت کنیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۶:۲۵    
محسن افشانی به فشافویه منتقل شدمحسن افشانی بازیگر سینما که هفته گذشته دستگیر شده بود، به ندامتگاه تهران بزرگ (فشافویه) منتقل شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۳    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از رصد تخلفات مدارس غیردولتی توسط این سازمان خبر داد و گفت: طبق توافق با آموزش و پرورش قرار است تخلف 20 مدرسه تهران که محرز شده است به شعب تعزیرات استان تهران ارجاع شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۴:۰۲    
فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی با تهیه یک عکس از آتش فشان رایکوک خبر از فعالیت مجدد آن پس از سال ها داده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۲:۴۱    
در حالی که مدت زیادی از وقوع رخداد سیل در استان خوزستان می گذرد، هنوز روستاها و مناطق سیل زده زیادی هستند که با مشکلات و خرابی های به بار آمده ناشی از سیل دست و پنجه نرم می کنند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۲:۱۳    
تعداد یک میلیون و 353 هزار و 324 کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال 98 از 9 تیرماه تا 12 تیرماه 98 برای مشاهده و پرینت کارت بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۲    
قیمت محصولات پارس خودرو در بازار کاهشی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۳:۰۳    
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد هیچکس به اندازه کمیسر رقابت کمیسیون اروپا از این کشور نفرت ندارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۲:۵۴    
امیر جعفری در صفحه اینستاگرامی خود از مردم به دلیل صحبت هایی که پیرامون زندگی مسئولان و حمایت از آن ها داشته عذرخواهی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۲:۴۵    
آتش گرفتن پرشیا، منجر به گرفتار شدن 15 نفر داخل ساختمان چهار طبقه شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۲:۳۶    
هافبک عراقی و مدافع سرخپوشان در حال مذاکره با باشگاه پرسپولیس هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۲:۳۰    
رئیس ستاد بزرگداشت مراسم تشییع شهدای گمنام کشور طی پیامی از حضور پرشور و باشکوه آحاد مردم و مسئولین در مراسم وداع و تشییع 150 شهید گمنام دفاع مقدس در تهران قدردانی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۲:۱۸    
والدین یک نوزاد پس از بررسی نام هایی مانند ویندوز، آیفون و مایکروسافت سرانجام یک نام عجیب برای نوزاد خود انتخاب کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۲:۱۳    
محسن رهامی نماینده مجلس اول، که در لحظه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، در حیاط حزب بوده است می گوید: یادم نمی رود که مرحوم شهید قندی، وزیر پست و تلگراف و تلفن، شهید عباسپور ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۲:۱۳    
تصویری از دست نوشته پدر شهید مدافع حرم محمدرضا بیات روی تابوت یکی از شهدای تازه تفحص شده را مشاهده می کنید ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۲:۱۰    
گلر و کاپیتان استقلالی در استوری های جدیدش کسب یک عنوان کشوری را به یک عکاس ورزشی تبریک گفته و با بازنشر پست اینستاگرامی امیر جعفری به حمایت از او برخاست.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۲:۱۰    
پس از حادثه انفجار تروریستی و سوء قصد علیه آیت الله خامنه ای در ششم تیر سال 1360، امام خمینی (ره) پیامی خطاب به ایشان صادر کردند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۲:۰۴    
منابع خبری روز پنجشنبه از زخمی شدن دو نفر بر اثر تیراندازی در نزدیکی یک مسجد در غرب فرانسه خبر داده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۱:۱۹    
پاری سن ژرمن برای انتقال نیمار به بارسلونا از این تیم درخواستی جدید دارد و آن هم این است که عثمانه دمبله را به اضافه پول داشته باشند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۱:۱۹    
سرویس امنیت فدرالی روسیه از یک حمله تروریستی در شهر ساراتوف این کشور جلوگیری کرد. سرویس فدرال امنیت روسیه (FSB) در ساراتوف از بازداشت تروریست داعشی که مشغول فعالیت در آزمایشگاه خود جهت تولید مواد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۱:۰۸    
رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران گفت: من پیش بینی می کنم اگر همین شرایط در بازار نفت ادامه پیدا کند، قیمت نفت اوپک تا پایان سال 2019 میلادی بین 65 تا 75 دلار خواهد بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۰:۵۶    
طارمی متنی را در واکنش به پیشنهاد از باشگاه سابقش منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۰:۴۷    
زمین لرزه ای به بزرگی سه ریشتر شهر پول نوشهر را لرزاند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۰:۴۷    
مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در نشست تبادل نظر و بررسی طرح های تام فاز و تام کاد از جزئیات طرح خانه دار شدن کارکنان دولت خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۰:۴۱    
تمرینات بازیکنان تراکتور برای لیگ برتر نوزدهم آغاز شده و پرشورها در تبریز آماده آغاز لیگ می شوند. مثل همیشه ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۰:۴۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از ثبت ملی جشن نیمه شعبان با محوریت مسجد مقدس جمکران خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۵    
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران در وین تصریح کرد: رفتار مخرب آمریکا و تروریسم اقتصادی این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران باید متوقف شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۰:۲۹    
باشگاه خبرنگاران نوشت: یک دستگاه آپارتمان 94 متری واقع در جنت آباد مرکزی با مبلغ ماهانه 2 میلیون و 100 هزار تومان اجاره و 185 میلیون تومان ودیعه معامله می شود ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۰:۲۶    
مدیران باشگاه پرسپولیس وقتی اصرار علیپور را برای جدایی دیدند تصمیم گرفتند شرط 700 هزار دلاری برای صدور رضایتنامه این بازیکن بگذارند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۲۰:۲۰    
هر چند که تغییرات زودهنگام مدیران عامل سایپا در سال های اخیر به رویه ای معمولی تبدیل شده اما این روال ناپسند باعث نمی شود تا از کنار شایعه سازی و حاشیه پردازی اخیر برای این خودروساز به سادگی گذشت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۷    
پیرمرد 75 ساله ای که به قصد بیرون آوردن گوشی تلفن همراه خود، دستش را درسوراخ کاسه دستشویی فرو برده و گیرکرده بود با تلاش آتش نشانان آزاد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۸:۰۹    
ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران هر سه حریف این تیم در هفته پنجم لیگ ملت های 2019 را قدرتمند دانست.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۷:۵۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: کسی از توطئه دشمنان خبر ندارد، آنها می خواهند انتقام ترامپ را در سفر حج از حاجیان ما بگیرند، برخی می گویند در نماز جمعه از ترامپ سخن نگو تا حجاج برگردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۷:۵۱    
بازار ارز این بار پس اولتیماتوم های بانک مرکزی، با اظهار نظر وزیر اقتصاد مبنی بر واقعی سازی نرخ ارز، روند نزولی به خود گرفته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۷:۴۲    
وزیر امور خارجه گفت: عزم جمهوری اسلامی ایران برای استفاده از حقوق خود وفق برجام، از جمله توقف اجرای تعهدات، جدی است و در این مسیر تحت تاثیر فشارهای سیاسی و شانتاژها قرار نخواهد گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۷:۳۳    
رئیس سازمان مالیاتی، بخشنامه ای را ابلاغ کرد که بر اساس آن حد نصاب معاملات کوچک 32 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۷:۲۴    
فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی از فرمانده کل سپاه به علت انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا در آب های سرزمینی کشورمان تشکر و قدردانی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۷:۱۵    
روزنامه نیویورک تایمز نوشت، امارات عربی متحده و عربستان سعودی از بیم تبعات درگیری نظامی با ایران، به صورت خصوصی به پامپئو اعلام کرده اند که با جنگ با ایران مخالف هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۷:۰۹    
پیکر مطهر 63 شهید گمنام در نقاط مختلفی از 14 استان خاکسپاری خواهند شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۷:۰۳    
مسئولان باشگاه پرسپولیس برای استخدام سرمربی تیم فوتبال این باشگاه روش جدیدی را در پیش گرفته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۶:۵۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع با بیان اینکه جلسه شورای رقابت در روزهای آینده برای تعیین قیمت پایه خودرو تشکیل خواهد شد، گفت: این نشست، اندکی قیمت ها را کاهش و یا افزایش خواهد داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۶:۵۱    
اگر در صدد برنامه ریزی برای ماه عسل یا روز عشق هستید، خبر خوبی برای شما داریم! یکی از معتبرترین وبسایت های فعال در زمینه ی گردشگری در سطح بین المللی، فهرست رمانتیک ترین هتلهای دنیا را اعلام کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۶:۴۵    
با بروز آتش سوزی در یکی از تصفیه خانه های اصلی آب شرب تهران، احتمال بروز افت فشار در شبکه آب جنوب شرق تهران طی ساعات آتی وجود دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۶:۳۹    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه حق کنکوری های مناطق سیل زده نباید ضایع شود گفت: باید با تدبیر و ظرافت خاصی به این موضوع ورود کرد تا حقی از دیگر داوطلبان هم تضییع نشود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۶:۳۳    
نفت سپاهان در پایان سال 94 میزان فروش 1200 میلیارد تومانی را ثبت کرده بود که این رقم در سال 97 به 3,000 میلیارد تومان افزایش یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۶:۳۰    
بانک مرکزی دو روز بعد از انتشار گزارش بازار مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی گزارشی از بازار مسکن تهران در خرداد ماه را منتشر کرد که در آن متوسط قیمت خرید و فروش کمتر از گزارشهای این وزارتخانه است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۶:۲۷    
صفحه منتسب به فرمانده ناجا در اینستاگرام با انتشار مطلبی از ماموران پلیس در ماموریت ها حمایت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۶:۲۷    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر براساس گزارش های واصله از دوربین های ترافیکی در دو محور هراز و چالوس ترافیک سنگین در جریان است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۰    
در پی بروز حادثه برای هواپیمای مسافربری روس هنگام فرود اضطراری در باند فرودگاهی در سیبری، 2 نفر کشته و 7 تن دیگر زخمی شده اند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۴:۳۷    
استرالیایی ها در تلاش هستند تا میزبانی جام جهانی 2034 را کسب کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۴:۳۱    
ورزش، تنها خانه امید او بود؛ این را خود راضیه شیرمحمدی می گفت؛ عضو تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولان ایران و مادر دو فرزند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۵    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش همه جانبه دشمن علیه ایران اسلامی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی سبب شده آمریکا و هم پیمانانش جرئت شلیک حتی یک گلوله به ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۴:۱۹    
سخنگو و معاون اجتماعی نیروی انتظامی در واکنش به ماجرای پارک پلیس گفت: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی تسلیم جوسازی های عناصر معاند در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که غالبا به صورت هدفمند و هدایت شده ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۴:۱۳    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان آذربایجان غربی گفت: تاکنون هفت نفر از مسمومان استخر ارومیه از بیمارستان ترخیص شده و 9 نفر نیز همچنان بستری هستند .
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۰    
داماد و مشاور ترامپ از اصرار برای به ثمر رساندن معامله قرن به عنوان سدی منطقه ای علیه ایران سخن گفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۴    
در پی اعتراض اخیر دانشگاه علم و صنعت به پارتیشن بندی کتابخانه مرکزی این دانشگاه معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر این که این پارتیشن بندی به منظور تأمین امنیت دانشجویان در فصل امتحانات قرار ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۸    
مدیرعامل تراکتور ضمن تکذیب پیشنهاد 5 میلیارد تومانی این باشگاه تبریزی به محمد انصاری و کنعانی زادگان گفت: مسعود شجاعی و اشکان دژاگه قرارداد دارند و در تراکتور می مانند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۵    
امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، امروز پنج شنبه (27 ژوئن) مدعی شد به حسن روحانی (رئیس جمهور ایران) اعلام کرده است ترک برجام یا هر علامت دیگری که نشان دهد تهران قصد تخطی از برجام را دارد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۳    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران طی اظهاراتی تند درباره رئیس جمهور آمریکا گفت ترامپ باید به خاطر بیاورد که دوران غرب وحشی گذشته و تحریم رهبری ایران توهین به تمام ملت ایران بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۱۷    
سرانجام پیکرهای شهدا به معراج می رسند و مردم کنار آنها تجمع کرده و درد دل هایی را زیر لب واگویه می کنند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۱۱    
وزیر سابق اطلاعات با اشاره بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد اشتباه محاسباتی بین مردم و مسئولان است، گفت: دشمن نمونه ای ازاین اشتباه محاسباتی را با تهدید به وجود می آورد تا مردم و مسئولان در تصمیم گیری و ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۰۵    
با ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضای سیب زمینی، قیمت این محصول طی 15 روز آینده به حدود 3 هزار تومان کاهش پیدا کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۰۵    
در آستانه تعطیلات جمعه و شنبه، حجم ترافیک در جاده های مواصلاتی از تهران به مازندران در کندوان، هراز، سوادکوه و ورودی شهرهای ساحلی استان افزایش یافته و سنگین گزارش شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۵۹    
پلیس فتا جرم انجام شده از سوی محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون را تایید کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۵۶    
سفارت ایران در افغانستان در واکنش به ادعا های اخیر وزیر امور خارجه آمریکا در کابل مبنی بر تلاش ایران در بر هم زدن روند مذاکرات صلح در این کشور گفت: ثبات و امنیت پایدار در افغانستان ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۴۷    
طلافروشی که ماجرای تجاوزهایش به پسران نوجوان از سوی یک سارق کیف قاپ لو رفته و به اعدام محکوم شده بود، به دار مجازات آویخته شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۳۵    
پیکر پاک این شهدا از مقابل سردر دانشگاه تهران به سمت چهارراه کالج، زیر پل حافظ و خیابان بهشت تا معراج الشهدا تشییع می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۶    
در روزهای گرم تابستان آلمان که دمای هوا به 33 درجه سانتی گراد رسیده و اروپا در روزهای آتی دمای 40 درجه سانتی گراد را تجربه خواهد کرد، باغ وحش برلین به علت این گرمای شدید ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۸    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال اولین تمرینش را با این تیم انجام داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۷    
رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کشته شدن دو جوان و مصدومیت سه نفر در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در بلوار امام رضا (ع) این شهر خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۶    
سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز و فردا در 13 استان کشور خبر داد و اعلام کرد، از اواسط هفته آینده دما در نوار شمالی کشور کاهش می یابد که همراه با بارش باران خواهد بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۳    
در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تشییع پیکر 150شهید تازه تفحص شده، صبح پنجشنبه 6 تیر 1398 از مقابل دانشگاه تهران به سمت معراج شهداء در حال برگزاری است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۰    
اسلحه ای که محسن افشانی در دابسمشی که برایش دردسرساز شد در دست داشت به نظر می رسد که یک ماکاروف روسی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۲۷    
در صورت تخفیف دادن از سوی سرمربی آرژانتینی، نام جانشین برانکو ایوانکوویچ، کالدرون آرژانتینی خواهد بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۲۱    
رئیس قوه قضائیه پیام شهدا را اقتدار، ایستادگی، مقاومت و اطاعت از فرامین رهبری عنوان کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۳    
با آغاز تابستان مراجعه اجاره نشین ها به دفاتر املاک سه برابر شده، اما قیمت ها نسبت به خردادماه افزایش چندانی نداشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۱    
اظهارات جدید مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، معادله خودرو های ناقص را مجهول تر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۸    
یک مقام ارشد کره شمالی به آمریکا یادآوری کرد زمان زیادی برای احیاء مذاکرات هسته ای باقی نمانده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا در گفت وگو با خبرنگاران این کشور اعلام کرد آنچه با همتای روس خود در نشست گروه 20 مطرح می کند، به آن ها ارتباطی ندارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۴۴    
دبیر کل بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت برنج ایرانی به سبب نزدیک شدن فصل برداشت، لغو ممنوعیت واردات و ذخیره مناسب در انبار ها 10 تا 15 درصد کاهش یافته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۴۴    
دولت سوسیالیست ونزوئلا از خنثی شدن یک کودتا خبر داد و ایالات متحده، کلمبیا و شیلی را به دسیسه چینی برای ترور نیکولاس مادورو و انتصاب وزیر دفاع سابق ونزوئلا به جای او متهم کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۴۱    
بابک جهانبخش هنگام خواندن یکی از ترکهای اجرایش متن ترانه از خاطرش رفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۸    
تریلر فیلم "جنگ جریان" با بازی بندیکت کامبرنچ با تدوین جدید سرانجام منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۲    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با انتقاد از تاثیر شرکت های تجاری و صنعتی بر سیاستگذاری های کشور گفت: در 15 روز گذشته 8 روز هوای ناسالم به دلیل ازُن داشتیم که علت اصلی آن مشکل در عملکرد موتورسیکلت ها و ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۹    
همزمان با روز 25 شوال، هیأت های مذهبی کشور مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) برگزار می کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش پراکنده همراه با رعد و برق در تعدادی از استان ها طی امروز و فردا (6 و 7 تیرماه) از ریزش هوای سرد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۳    
رئیس فدراسیون بین اللملی فوتبال قول داد که این نهاد ورزشگاه های بیشتری را در فلسطین بسازد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۱    
برانکو ایوانکوویچ درمیان استقبال مسئولان و هواداران الاهلی وارد کشور عربستان شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت نظامی ایران امروز با گذشته بسیار فرق دارد، گفت: اروپایی ها در دو مقطع در موضوع هسته ای نشان دادند اتحادیه بی وزنی در حل مسائل هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۲    
از بازار خودرو خبر می رسد که تب خرید خودرو فروکش کرده به همین دلیل قیمت برخی از محصولات خودروسازان به خصوص پرتیراژها روند نزولی به خود گرفته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۹    
حسن پلارک گفت: امسال با توجه به اینکه به حجم زوار اضافه خواهد شد 600 سرویس بهداشتی در مرز مهران اضافه خواهیم کرد و 200 سرویس بهداشتی هم مقرر شد که در داخل خاک عراق ایجاد شود که در نهایت 800 سرویس ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۹    
رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی از مسمومیت 16 نفر در استخری در شهر ارومیه بدلیل نشت کلر خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۳    
مراسم وداع و تشییع پیکرهای مطهر 150 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از دقایقی پیش با حضور گسترده و معنادار مردم از مقابل دانشگاه تهران آغاز شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۱    
دو رسانه غربی مدعی شده اند کشورهای اروپایی قصد دارند ظرف روزهای آینده به منظور تسهیل تجارت میان اتحادیه اروپا و ایران، آغاز به کار یک خط اعتباری چند میلیون یورویی را اعلام کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۵    
بار دیگر احتمال اینکه افشین قطبی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شود بالا رفته.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۲    
بررسی های میدانی نشان می دهد برای خرید یک واحد یک واحد 107 متری با عمر بنای 12 سال در منطقه ونک، ده ونک باید در حدود 1 میلیارد و 605 میلیون تومان هزینه کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۹    
دختران وزنه بردار ایران این روزها بدون هیچ امکاناتی با وضعیت سختی در خانه تمرین می کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۰    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز (پنجشنبه، 6 تیر) در قسمت پایین، قابل مشاهده است:
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۳    
چاقی و اضافه وزن به سرعت در اکثر جوامع رو به رشد است که سبب افزایش نگرانی های متعددی در پیش بینی بروز بیماری های متعدد در آینده ای نه چندان دور شده است.