چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۵May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 20 تیر 1398 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 12 فروردین 1398 صراط نیوز 31 خرداد 1398 صراط نیوز 31 مرداد 1398 صراط نیوز 31 شهریور 1398 صراط نیوز 30 آذر 1398 صراط نیوز 30 دی 1398 صراط نیوز 30 بهمن 1398 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 1 تیر 1398 صراط نیوز 2 تیر 1398 صراط نیوز 3 تیر 1398 صراط نیوز 4 تیر 1398 صراط نیوز 5 تیر 1398 صراط نیوز 6 تیر 1398 صراط نیوز 7 تیر 1398 صراط نیوز 8 تیر 1398 صراط نیوز 9 تیر 1398 صراط نیوز 10 تیر 1398 صراط نیوز 11 تیر 1398 صراط نیوز 12 تیر 1398 صراط نیوز 13 تیر 1398 صراط نیوز 14 تیر 1398 صراط نیوز 15 تیر 1398 صراط نیوز 16 تیر 1398 صراط نیوز 17 تیر 1398 صراط نیوز 18 تیر 1398 صراط نیوز 19 تیر 1398 صراط نیوز 20 تیر 1398 صراط نیوز 21 تیر 1398 صراط نیوز 22 تیر 1398 صراط نیوز 23 تیر 1398 صراط نیوز 24 تیر 1398 صراط نیوز 25 تیر 1398 صراط نیوز 26 تیر 1398 صراط نیوز 27 تیر 1398 صراط نیوز 28 تیر 1398 صراط نیوز 29 تیر 1398 صراط نیوز 30 تیر 1398 صراط نیوز 31 تیر 1398 
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۲:۱۴    
قیمت دلار در صرافی های بانک ها 12 هزار و 200 تومان و قیمت یورو 14 هزار تومان تعیین شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۲۱:۵۳    
در شب زیارتی حضرت سیدالشهداء(ع)، 15 عکس باکیفیت از بین الحرمین، حرم مطهر امام حسین(ع) و حرم مطهر حضرت عباس(ع) را مشاهده می کنید ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۸:۳۳    
تصویری زیبا از پرتاب راکت ماهواره بر سایوز 2 را که از پایگاه فضایی پلستسک در شمال غرب روسیه به فضا پرتاب شد مشاهده می کنید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۲    
چند ماهی می شود که هر زمان صحبت از زوج سینمایی می شود، همه یاد نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار می افتند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۳    
مدیر حفاظت محیط زیست سراوان گفت: یک زیستگاه جدید برای گاندو در شهرستان سراوان شناسایی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۲۱    
200 خانواده شهید طی نامه ای از دست اندرکاران سریال "گاندو" خواستند این سریال ادامه پیدا کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۲:۵۷    
یکی از اصول بسیار مهم در مراقبت جنسی این است که محیط رشد کودک پاک و طیب باشد. در نتیجه باید در محیط خانه از هر کلام غیر طیب دوری کنیم و باید از آموزش غیرطیب به معنای آموزشی که مناسب سن بچه نیست پرهیز ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۸    
امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه و همسرش بریژیت مکرون از لنین مورنو رئیس جمهور اکوادور و همسرش راویو گونزالس استقبال کردند. لنین مورنو از سال 2013 رئیس جمهور اکوادور است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۲:۲۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور در پستی اینستاگرامی به جلسه اضطراری شورای حکام سازمان بین المللی انرژی اتمی درباره پرونده هسته ای ایران واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۲:۱۵    
سجاد مشکل پور به هانوی تاتنهام پیوست. سجاد مشکل پور یکی از بازیکنان خروجی پیکان در پایان لیگ هجدهم بود. او به دلیل حواشی اش در پیکان از لیست حسین فرکی خارج شد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۲:۰۳    
ارتش رژیم صهیونیستی از پاسخ قاطع مقاومت به شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان این رژیم به وحشت افتاده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۱:۵۱    
هر چند تقاضا برای خرید خودرو کاهشی قابل توجه را در ماه های اخیر تجربه کرده است اما در سایه این رکود و نبود مشتری، قیمت ها همچنان روندی افزایشی را تجربه می کند .
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۱:۴۲    
مراسم پایانی نوزدهمین جشن حافظ، امشب با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون در برج میلاد تهران در حال برگزاری است. گلاب آدینه هم از حاضران در این مراسم است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۱:۳۳    
محمود صادقی می گوید: عده زیادی از اصلاح طلبان در هنگام ورود به انتخابات مجلس فیلتر یا حذف شده اند، در نتیجه اصلاح طلبان با حداقل های بضاعتی به مجلس دهم رسیدند اما قضاوت می شوند که در مجلس کاری نکردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۱:۲۷    
در صورت روی سکو رفتن تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملتهای جهان پاداش ویژه ای به آنها اختصاص خواهد یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری فرانسه مدعی شده پلیس جبل الطارق روز پنجشنبه ناخدای نفتکش حال نفت ایران که هفته گذشته توقیف شده بود را دستگیر کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۱:۰۳    
رئیس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون روسیه گفت توقیف نفتکش ایرانی در جبل الطارق، اقدام غیرقانونی است. هدف از این اقدام تحریک آمیز، به راه انداختن مناقشه نظامی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۰:۳۹    
نماینده مردم استان تهران در شورای عالی استان ها معتقد است که نمی تواند همانند مردم از وسایل نقلیه عمومی برای شرکت در جلسات استفاده کند چرا که وی باید از خودروهای سریع برای رسیدن به موقع در جلسات ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۰:۳۹    
نگارش فیلمنامه سینمایی مولا به کارگردانی عباس لاجوردی با وسواس و دقت زیاد ادامه دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۸:۵۴    
برنامه تلویزیونی همین الان یهویی جمعه پیش رو مقارن با 21 تیر ماه به موضوع کیلاگر می پردازد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۵    
عضو هیئت مدیره کانون سراسری مرغ داران از افزایش 400 تومانی نرخ مرغ خبر داد و گفت: هر کیلو مرغ گرم در خرده فروشی ها 14 هزار تومان است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برنامه های آماده سازی سرخپوشان در اردوی ترکیه را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۸:۲۷    
سخنگوی مجلس خبرگان رهبری کاهش تعهدات برجامی ایران را تدبیر خردورزانه نظام دانست.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۹    
صفحه اینستاگرامی " تاریخ ایران و جهان" از صفحات منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت اللّه خامنه ای، در سالمرگ کیم ایل سونگ ( رهبر سابق دولت کره شمالی) تصویری از حضور رهبر انقلاب در پیونگ یانگ ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۵    
صراط: جواد زرینچه در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره انتشار خبری مبنی بر درگیری در اردوی آبی ها ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۳۶    
کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه اروپایی ها وقت کشی کردند و وعده های سراب گونه دادند، گفت: باید حواسمان را خوب جمع کنیم و فریب سراب چشم آبی ها را نخوریم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۲۷    
از امروز تا روزهای پایانی هفته آینده، با استقرار الگوی گرم تابستانی، جوی پایدار در اغلب شهرهای کشور حاکم خواهد شد که به افزایش دما می انجامد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۲۱    
وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه دیپلماسی ایران آمریکا را منزوی کرد، گفت: تنش تنها از طریق تمام شدن تروریسم اقتصادی آمریکا علیه مردم ایران خاتمه پیدا می کند. این را فرانسوی ها کامل می دانند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۰۳    
در بازار بورس لندن جدیدترین قیمت فلزات اساسی منتشر شد که آلومینیوم با رشد سریع و فلز روی کاهش شدید قیمت داشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۴    
مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: تا صبح امروز 33 پرواز حج در کل کشور توسط ایران ایر انجام شد و 7962 نفر از زوار، به خانه خدا اعزام شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۵    
گشت امنیت اخلاقی این روزها دوباره سر و کله اش پیدا شده است تا آنجا که با دیدن ون های پلیس برای لحظه ای شال ها جلوتر آمده و جلوی مانتوها بسته می شود ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۶:۳۶    
امید حامدی فر به باشگاه صنعت نفت آبادان پیوست.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۷    
راننده کامیون پس از تصادف با کامیون دیگر، داخل اتاقک مچاله شده خودرو، گرفتار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۸    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی با انتقاد از تاخیر صورت گرفته در آزادسازی سهام عدالت گفت: تا تعیین تکلیف این لایحه ما نمی توانیم کار خاصی در مورد آزادسازی این سهام انجام دهیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۹    
بررسی ها حکایت از کاهش محسوس قیمت مسکن مهر شهر پردیس دارد، در سال های اخیر بنگاه های املاک و برخی دلالان با هدف ارزان خریدن جو روانی بازار را بر هم زده اند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۰    
وزارت نیرو در خصوص قطعی برق روز گذشته ارمنستان که به علت مشکل در شبکه داخلی آن کشور رخ داده بود توضیحی منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی فراکسیون مستقلان از حضور بیژن زنگنه وزیر نفت در این فراکسیون خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۸    
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای با اعلام جزئیاتی از انهدام تیم تروریستی در جوانرود، از هلاکت 5 تروریست در این عملیات خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۳    
دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال بزرگسالان و امید ایران روز دوشنبه 24 تیرماه با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۰    
محمد معتمدی که برای ترانه تیتراژ سریال لحظه گرگ و میش در میان نامزدهای بخش بهترین ترانه تیتراژ جشن حافظ قرار گرفته بود انصراف داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۱    
ارزهای دیجیتال امروزه به پر بحث ترین ها در اقتصاد تبدیل شده اند اما سوالی که پیش می آید این است آیا بیت کوین ها تمام می شوند و اینکه قیمت این ارز دیجیتال به کدام سو حرکت می کند؟
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۱۸    
معاون مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا ادعای جدید رئیس جمهور کشورش درباره غنی سازی اورانیوم در ایران را کاملاً دروغ توصیف و تاکید کرد که سیاست خارجی مبتنی بر دروغ قادر نخواهد بود حمایت بین المللی را جلب ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۷    
آنها سال هاست به آمریکا رفته اند. بچه ها یعنی زندگی. دوست دارم ببینمشان اما نیستند. وقتی هم بچه کنارت نباشد، انگار فرزند ندارید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۱    
روزنامه الاخبار لبنان به نقل از یک شاهزاده سعودی نوشت، همسر حاکم دبی به کمک ولیعهد ابوظبی و با هماهنگی ولیعهد سعودی موفق به فرار به لندن شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۵    
اگر چه کارگردانان شناخته شده معمولاً در مرحله ای از فعالیت هنری خود موفق به کسب این جایزه می شوند، اما کارگردانان بسیار مشهوری نیز وجود دارند که علیرغم اعتبار و موفقیت خود در عرصه فیلمسازی ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۵    
وزیر کشور در همایش فرمانداران سراسر کشور توصیه هایی را در رابطه با انتخابات و برگزاری آن که اواخر سال جاری انجام می شود ارائه کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۹    
بازیگر سرشناس سینمای ایتالیا با فیلم "زندگی پیش رو" به پرده های نقره ای برمی گردد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۳    
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری گفت: با توجه به آسیب دیدگی سهراب مرادی او قطعا به مسابقات جهنی نمی رسد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۷    
توصیه های بهداشتی به زائران خانه خدا، سبد فروشی دارو تخلف است، دسترسی افراد به پرونده الکترونیک سلامت تا دو هفته آینده فراهم می شود، تامین هزینه های دارویی بیماران تا پایان امسال و .. ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۴    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در ابتدای محور کرج چالوس خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۱    
با استقبال باشکوه مردم خوزستان، پیکر مطهر 44 شهید دوران دفاع مقدس که به تازگی در کشور عراق تفحص شده اند، از طریق مرز شلمچه وارد خاک ایران شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۲    
با کاهش اندک قیمت دلار در صرافی ها، پرونده دلار در سومین هفته تیرماه در کانال 12 هزار تومان بسته شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۹    
ازدواج نامتعارف و زودهنگام کودکان در برخی مناطق استان مرکزی پیامدهای اجتماعی زیادی از جمله افزایش آمار طلاق را به همراه داشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۰    
ستاره جوان پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه گران ترین بازیکن زیر 21 سال فوتبال جهان است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۸    
شهردار ایلام در یک اقدام جالب از هوروش بند دعوت کرده تا به صورت رایگان در کنسرت خیابانی بهمراه استندآپ کمدی توسط هنرمندان محلی برای مردم اجرا کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۱۸    
یک دستگاه آپارتمان 160 متری واقع در منطقه اقدسیه، سه راه اقدسیه با مبلغ ماهانه 2 میلیون تومان اجاره و 200 میلیون تومان ودیعه معامله می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۳    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مقاومت است که ملت را چهل سرپا نگه داشته است، گفت: سیاستمداران دنیا باور نمی کردند که این نظام با وجود اینکه مشکلات مختلف اقتصادی ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۴    
وزیر امورخارجه قطر وضعیت بوجود آمده میان ایران و آمریکا را یک بن بست توصیف کرد و گفت که تهران با وجود تحریم ها پای میز مذاکره با واشنگتن نمی آید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در هر مرحله ای از انتخابات که بتوانیم امنیت و سلامت را تضمین کنیم با هماهنگی وزارت کشور انتخابات الکترونیکی برگزار می کنیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۳    
روابط عمومی قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از انهدام یک تیم تروریستی در منطقه عمومی جوانرود استان کرمانشاه با اقدام دقیق اطلاعاتی و عملیاتی رزمندگان این قرارگاه خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۲۴    
بسیاری از افراد بر این باورند که ابتلاء به کاتاراکت یا آب مروارید نتیجه افزایش سن اتفاق می افتد. این بیماری با اینکه در سنین سالمندی شایع تر است اما گاهی آسیب های چشمی بیماری های متابولیکی و یا حتی ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۲۱    
پخش مجموعه تلویزیونی "آچمز" از شنبه 22 تیر شروع می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۸    
یک نوشیدنی معطر پس از آب، پرمصرف ترین نوشیدنی جهان محسوب می شود که موزه ای را هم به خود اختصاص داده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۰۳    
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز بیستم تیر ماه 98 را تشریح کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۷    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان هر روز به دنبال ایجاد نقشه برای ضربه زدن به انقلاب هستند، گفت: مشکلات کشور به این دلیل است که بعضا در قاعده و فرامین الهی عمل نکردیم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۷    
پیکر پاک و مطهر 44 شهید دوران دفاع مقدس از طریق مرز بین المللی شلمچه وارد کشور شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۱    
رئیس اداره منابع انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده دیگر سربازان اجباری برای کچل کردن ندارند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۲    
وزیر امور خارجه گفت: امسال هم مردم با حضورشان ثابت می کنند که سیاست آمریکا سیاست شکست خورده است. مهم نیست چه کسی پیروز می شود ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۳۶    
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که تاریخ دقیق برگزاری نشست رؤسای جمهوری روسیه، ایران و ترکیه در جریان دور بعدی مذاکرات آستانه درباره سوریه در اوایل ماه آگوست (اواسط مرداد ماه) تعیین خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۱۲    
روابط عمومی منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه ادعای منابع آمریکایی مبنی بر تلاش شناورهای نیروی دریایی سپاه برای توقیف نفتکش انگلیسی در خلیج فارس را تکذیب کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۶    
برای خرید واحد 100 متری در تهران با عمر بنا های متفاوت باید مبالغی مختلفی پرداخت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۴    
سهراب مرادی در تمرین تیم ملی وزنه برداری دوباره از ناحیه کتف با مصدومیت مواجه شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۱۸    
معاون وزیر امور خارجه روسیه پس از دیدار با همتای آمریکایی خود اعلام کرد مسکو و واشنگتن در خصوص ایران و ونزوئلا اختلاف نظر شدیدی با یکدیگر دارند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۰۹    
محققان دریافتند مصرف محصولات لبنی از ابتلا به سرطان های مثانه و روده بزرگ جلوگیری می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۰۹    
چند روز پیش مردی 65 ساله با حضور در اداره پلیس گفت هفته پیش با خودروام در خیابان می رفتم که خانم جوانی سد راهم شد. او را سوار کردم و بین راه پیشنهاد دوستی داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۰۶    
اوایل هفته جاری گزارش تصادف مرگباری در محور کوزران به روانسر به پلیس گزارش شد. با اعزام تیم تحقیق به محل ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۰۳    
سریال ساهره به تهیه کنندگی مهدی همایونفر در 30 قسمت به نگارش درآمده است و قرار است برای پخش از شبکه یک سیما تولید شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۸:۵۱    
حدود سه سال قبل میثم در سانحه رانندگی از ناحیه صورت بشدت مجروح شد. جراحات وارده به صورت پسر جوان به حدی شدید بود که به تشخیص پزشکان نیاز به جراحی سنگین ترمیمی داشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۸:۴۵    
فردی که در شبکه اجتماعی واتس اپ اقدام به ارسال مطالب توهین آمیز و انتشار فیلم خصوصی از همسایه خود کرده بود، بعد از دستگیری گفت قصد انتقام جویی داشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۸:۴۲    
یک روانشناس کودک و نوجوان با بیان اینکه بدگویی وغیبت براساس عوامل مختلفی در رفتار کودکان شکل می گیرد، گفت: برخی از کودکان به دلیل کمبود اعتماد به نفس و جلب توجه ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۸:۳۹    
تیم ملی والیبال فرانسه در دومین بازی مرحله فینال لیگ ملت های 2019 با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم ملی آمریکا (میزبان) شد.