شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۱:۳۷Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 2 آبان 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 آبان 1396 شفاف 2 آبان 1396 شفاف 3 آبان 1396 شفاف 4 آبان 1396 شفاف 5 آبان 1396 شفاف 6 آبان 1396 شفاف 7 آبان 1396 شفاف 8 آبان 1396 شفاف 9 آبان 1396 شفاف 10 آبان 1396 شفاف 11 آبان 1396 شفاف 12 آبان 1396 شفاف 13 آبان 1396 شفاف 14 آبان 1396 شفاف 15 آبان 1396 شفاف 16 آبان 1396 شفاف 17 آبان 1396 شفاف 18 آبان 1396 شفاف 19 آبان 1396 شفاف 20 آبان 1396 شفاف 21 آبان 1396 شفاف 22 آبان 1396 شفاف 23 آبان 1396 شفاف 24 آبان 1396 شفاف 25 آبان 1396 شفاف 26 آبان 1396 شفاف 27 آبان 1396 شفاف 28 آبان 1396 شفاف 29 آبان 1396 شفاف 30 آبان 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۲۱:۳۴    
دارچین یکی از مواد غذایی معروف است که به دلیل طعم و عطر مطبوعش، در غذاهای ما ایرانی ها نیز بسیار استفاده می شود که از خواص بسیاری برخوردار است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۲    
رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از زائران اربعین خواست با توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیس از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۲۱:۱۰    
تپه های دودزا شمال غرب کانادا یکی از مناطق عجیب و غریب می باشد که دود آن ها ناشی از فوران یا فعالیت های آتش فشانی نیست، بلکه علت دیگری دارد .
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۴    
سیدمحمود علیزاده طباطبایی، وکیل پرونده مهدی هاشمی در گفت وگویی درباره آخرین وضعیت وصیتنامه آیت الله هاشمی گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۰:۲۴    
رئیس جمهوری افغانستان به همراه هیئتی عالی رتبه از مقامات دولتی این کشور وارد دهلی نو شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۹:۲۶    
مراسم اعزام کاروان بهداشت و درمان اربعین حسینی صبح امروز ( سه شنبه) در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۹:۲۴    
این کار به صورت داوطلبانه از سوی مردن انجام می گیرد.و گاویهای وحشی و از همه جا بی خبر با سم های قوی شان بدن این مردان را لگد مال می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۶    
دریاچه بختگان، از دریاچه های بزرگ ایران در شرق استان فارس است که درحال حاضر به دلیل کمبود بارندگی و وجود سد بروی رودخانه های کر و سیوند خشک شده و زمینهای کشاورزی منطقه تبدیل به بیابان و شوره زار شده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۲    
وزیرخارجه عربستان گفت: بازرسی ها از مراکز نظامی و هسته ای ایران باید تشدید شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۷:۲۴    
60 دقیقه گفت و گو با وزیر ورزش. سؤال از نفر اول حوزه ای که بدون تردید هیچگاه تب و تاب آن فروکش نمی کند. ذات ورزش به گونه ای است که تلخی ها و شیرینی هایش در حجم وسیعی در جامعه تأثیر دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۶:۲۶    
قربانی از ورود سالیانه 400 هزار تن برنج قاچاق که عمدتاً آلوده به آرسنیک هستند توسط افراد خاص خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۰    
به مناسبت فراررسیدن سالروز شهادت دختر امام حسین(ع)، سفره حضرت رقیه(س) با حضور جمعی از دختران کودک شیعه عراقی در کربلا برپا شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۵۸    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش گفت: دریافتی 8 میلیاردی یک مدیر در 21 ماه و تصرف در زمین 74 میلیاردی از جمله ابهامات مُصَرح در580 صفحه گزارش و 3806 برگ سند تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۵۴    
محمد جواد لاریجانی با بیان اینکه امریکا همیشه طلبکار باقی می ماند و برجام را قبول نمی کند، گفت که امریکا از برجام خارج نمی شود بلکه فقط با غر زدن سعی در این دارد که به تعهدات خود عمل نکند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۲۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت حضور و نفوذ ایران در عراق مایه نگرانی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۲۲    
قطر بر اساس درخواست امیر کویت از شهروندان قطری خواست هیچ توهینی به مقامات و شخصیت های کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس نداشته باشند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۲    
منابع عراقی اعلام کردند: در حمله هوایی به صحرای الانبار، احمد العیساوی مسئول عوامل انتحاری داعش و رباح الحلبوسی از دیگر سرکرده های داعش در الانبار به هلاکت رسیدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۰    
دیوان عالی آمریکا روز سه شنبه بطور رسمی روند رسیدگی به دعوی حقوقی مطروحه از سوی دادگاه ایالت هاوایی علیه فرمان مهاجرتی ترامپ را پایان داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۶    
تارنمای خبری ای بی سی نیوز گزارش داد؛ ممنوعیت 120 روزه پذیرش پناهجویان در آمریکا روز سه شنبه در حالی به پایان رسید که بنا بر اعلام منابع آگاه از وزارت امور خارجه این کشور ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۸:۴۲    
سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی گفت: از اینکه از مسابقات کشتی قهرمانی کشور در کاشان استقبال نشد، تعجب کردم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۰:۱۴    
چهاردهمین نشست شورای معاونین دادستانی تهران با موضوع تحقیقات مقدماتی، با حضور معاونان دادستان و سرپرستان نواحی و دوایر نظارت دادسرای تهران و دادیاران تحقیق دو ناحیه از دادسرای تهران ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۹:۵۴    
رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا امروز (سه شنبه) در حالی بعد از سفر از پیش اعلام نشده اش به افغانستان وارد خاک پاکستان شد که مقام های این کشور استقبال سردی از او به عمل آوردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۸:۴۲    
گزارش یک روزنامه انگلیسی مبنی بر فساد اخلاقی و تجاوز جنسی گسترده در پارلمان اروپا، واکنش رئیس این مرجع قانون گذاری را در پی داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۸:۴۰    
منابع آگاه می گویند ارتش ترکیه در حال ایجاد دست کم 8 پایگاه نظامی در ادلب واقع در شمال سوریه است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۸:۳۸    
وزیر کشور گفت: کودکان و نوجوانان خیابانی که امکان شناسایی خانواده آنان وجود ندارد به مدارس یا نهادهای ذی ربط برای کسب مهارت هدایت می شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۸:۱۰    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد تا سود مالی سپرده گذاران تا سال 1374 به روال قرارداد پرداخت شود و بعد از سال 74 هم سود مذکور به صورت عرف بانکی در نظر گرفته شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۷:۳۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر خود به آفریقای جنوبی به همراه هیات عالی رتبه سیاسی و اقتصادی دقایقی قبل پرتوریا را به مقصد کامپالا پایتخت اوگاندا ترک کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۶    
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر این که به دلیل برخی شائبه های رسانه ای، گزارش دیوان محاسبات درمورد تخلفات نفتی دولت احمدی نژاد را عیناً بازنشر کرده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۰    
کره شمالی در حال توسعه پروژه های پرورش جلبک به منظور استفاده از این محصول برای مقابله با تحریم های جامعه بین الملل علیه این کشور است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۷:۱۸    
حمیدرضا بقایی متولد 17 فروردین 1348 در همدان و سیاست مدار ایرانی است که معاون اجرایی رئیس جمهور ایران در دولت دهم بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۲    
نیروهای نظامی عراق علاوه بر پالایشگاه نفت شمال در استان کرکوک، پالایشگاه نفت آوانا و پالایشگاه نفت بای حسن بر تمامی تاسیسات نفتی استان کرکوک تسلط پیدا کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۲    
دریاچه بختگان یکی از مهمترین تالاب های استان فارس و در شرق این استان قرار دارد. مساحت این دریاچه 3500 کیلومتر مربع، که منشأ آب این دریاچه رودخانهٔ کوچک سیوند است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۶    
عضو فقهای شورای نگهبان نظر قطعی فعالیت منتخب زرتشی شورای شهر یزد را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۲    
رییس جمهوری سوریه با دو فوتبالیست این کشور که در چند سال گذشته حاضر به بازی برای تیم ملی این کشور نشده بودند، دیدار کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۶    
در حالیکه از چند روز گذشته طرح رجیستری تلفن همراه آغاز شده است، برخی شرایط و راه هایی برای سودجویان از این طرح فراهم شده که دودش به چشم خریداران می رود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۴    
نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به مهر ماه سال 1396 نسبت به دوره مشابه سال قبل برای کل کشور 8.2 درصد، مناطق شهری 8 درصد و مناطق روستایی 9.1 درصد است
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۲    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه دوم آبان ماه 96 با افزایش 183 واحدی معادل 0.21 درصد به رقم 86 هزار و 529 واحد رسید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۰    
روزنامه الحیاة از رایزنی هایی که برای اتحاد میان گروه های کرد و توقف تنش ها میان آنها و اتهام یکدیگر به خیانت برقرار است، خبر داد و نوشت، عدم حضور مسعود بارزانی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۸    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: آمریکا به تنها کسی که اعتماد دارد، نظامیانش است و با هیچ کس ائتلاف سیاسی نمی کند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۰    
رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص ضرورت استفاده صحیح از منابع فاینانس ها هشدار داد و گفت: اگر منابع خارجی با برنامه هزینه نشوند، فقط بدهی به جای خواهند گذاشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۴    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: مهلت یک ماهه ثبت نام وام ضروری 4 میلیون تومانی بازنشستگان این صندوق تمدید نمی شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۰    
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با ابراز نگرانی از آمار خودکشی و به دنبال آن افزایش آمار افسردگی در کشور گفت: نام این مرگ ها را خودکشی نمی گذارم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۸    
هو وانلین یکی از مشهورترین و البته منفورترین قاتلان سریالی در تاریخ چین است که 146 نفر را به قتل رساند اما با این حال جزو قاتلان 200+ محسوب می شود چرا که پلیس احتمال می دهد او تعداد بسیار زیادی از ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۲    
مدیر برنامه سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت با اشاره به علل ایجاد وزوز گوش گفت: بر اساس تحقیقات مشخص شده است که بیش از 20 درصد جمعیت پایتخت دچار عارضه وزوز گوش هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۰    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۶    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت:بیمارانی که ناراحتی قلبی و تنفسی دارند با هماهنگی پزشک خود عازم پیاده روی اربعین شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۴    
در شرایطی که بسیاری از مردم در جامعه امروز وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند،برخی از آگهی ها که در فضای مجازی هوش از سر هر بیننده ای می برد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۰    
تهیه کننده های سینما برای جذب مخاطب تعدادی کارمند استخدام کرده اند که در پردیس های سینمایی با صحبت علیه فیلم های دیگر، مخاطبان آنها را جذب فیلم موردنظر خود کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۰    
فرد ضارب ابتدا با مشت ضربه ای به سر این طلبه می زند و هنگامی که وی بر زمین می افتند، با یک قمه تعداد 5 ضربه به پهلوها و کمر این طلبه وارد می کند .
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۸    
رشد قیمت نفت تا پایان 2017 میلادی فراتر از انتظار تحلیلگران، پیش بینی اوپک برای بیشتر شدن عطش جهانی نفت، افزایش صادرات نفت اقلیم کردستان ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۶    
مردم آبادان و خرمشهر تمام عزم خود را جزم کردند تا برای زوار اربعین حسینی بهترین خاطرات را در شلمچه بسازند و مرز شلمچه آماده میزبانی هر تعداد زائری است که این نقطه را برای عزیمت به کربلا و نجف انتخاب ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۴    
دانشمندان انگلیسی با انجام تحقیقات بر ویروس موزائیک خیار اعلام کردند که ساخت واکسنی از این ویروس می تواند در درمان آلزایمر، آلرژی و پسوریازیس مورد استفاده قرار گیرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۲    
آب پرتقال تازه و طبیعی فواید بسیاری برای سلامتی دارد. آب پرتقال تازه منبعی غنی از ویتامین C بوده و همچنین محتوی موادمعدنی از جمله پتاسیم و منیزیم است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۰    
با توجه به اینکه تعدادی از مشمولان سهام عدالت در دولت نهم و دهم تا 120 هزار تومان سود سهام عدالت دریافت کرده اند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۰    
دلایلی وجود دارد که نشان می دهد به هیچ وجه نباید با کفش وارد خانه شد. شما هم اگر این مورد را نشانه با کلاس بودن می دانید زودتر ترک کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۶    
مصرف بنزین کشور در هفت ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 8 درصد افزایش مصرف را نشان می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۶    
وزیر امور خارجه قطر با رئیس جمهوری ترکیه در آنکارا دیدار کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۶    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد که آمریکا همیشه علیه ما در حال توطئه بوده، اما رئیس جمهور فعلی از همه روسای قبلی بدتر است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۰    
مدیر فرودگاه بجنورد گفت: بلیت هایی که توسط 2 شرکت هواپیمایی در این استان فروخته می شود گران ترین بلیت ها در میان فرودگاه های کشور است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۱۸    
یک مقام ارشد کاخ سفید اعلام کرد، رئیس جمهوری آمریکا در سفر ماه آتی به پکن از رئیس جمهوری چین می خواهد تا به تعهدش برای فشار آوردن بر کره شمالی عمل کند؛ گرچه لفاظی ها شدت یافته است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۱۲    
شرکت تویوتا موتور ژاپن از ناظر بازار اوراق بهادار آمریکا برای فروش یک دستگاه خودروی تویوتا به سفارت ایران در هند عذرخواهی کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۱۰    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دار فانی را وداع گفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۴    
پایگاه خبری واشنگتن فیری بیکن به نقل از منابع آگاه گزارش داد: دولت آمریکا برای لغو قرارداد میان شرکت هواپیماسازی بوئینگ و ایران تحت فشار روزافزون کنگره قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۵۲    
وزیر پیشنهادی نیرو تاکید کرد که افتخار تابعیت ایران را دارد و تابعیت هیچ کشوری را نپذیرفته و نخواهد پذیرفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۵۰    
دبیر ستاد اربعین شرایط حضور اتباع افغانستانی حاضر در ایران در راهپیمایی امسال اربعین را تشریح کرد و گفت: این اتباع همانند سال گذشته می توانند در راهپیمایی اربعین حضور یابند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۱۹    
رییس کمیته اخلاق گفت: یک فوتبالیست که در سطح بالا هم بازی می کند، با ماشین به یک مامور نیروی انتظامی زده و او را کشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۶    
نماینده مردم زنجان در مجلس آخرین وضعیت سوال از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۲    
عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در گفت وگو با شبکه خبری فرانس 24 اظهار داشت که مصر برای کاهش تنش کنونی با ایران تلاش می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۰    
شیخ و مبلغ دینی سعودی ابراز امیدواری کرد که الهلال در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده ژاپن تن به شکست دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۶    
معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه مشعل صادرات گاز ایران به بصره به زودی روشن می شود گفت: پایانه صادراتی گاز بصره که توسط شرکت ملی گاز ساخته شده آماده دریافت روزانه 7 میلیون متر مکعب گاز ایران است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۰    
اعتبار پیش بینی شده در قانون بودجه 96، مانع از ترخیص کالاهایی که طبق قوانین و با شرایط مصوب از پرداخت تمام یا قسمتی از حقوق گمرکی و سود بازرگانی معاف هستند، نمی شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۲۲    
یک ماه و نیم پیش بانک مرکزی نرخ سود را کم کرد و تدابیر سختگیرانه ای به کار برده تا بانکها تخلف نکنند؛ اما هستند طرح های ویژه ای که حتی با یک درصد سود بیشتر، توجه ها را به خود جلب می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۸    
در اسناد لانه جاسوسی در اوصاف یک مأمور اطلاعاتی آمریکایی در ایران، ذکر شده است که در هنگام کشتن آدم ها نیز قاطعیت و آرامش داشته و ازاین رو از او تقدیر به عمل می آید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۴    
مدیر برنامه سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت با اشاره به علل ایجاد وزوز گوش گفت: بر اساس برخی تحقیقات مشخص شده است که بیش از 20 درصد جمعیت پایتخت دچار مشکل وزوز گوش هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی رسمی عملیات اجرای قانون در ارتش مصر از کشته شدن 30 تروریست در صحرای سینا خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۸    
کاربران زیر 18 سال شبکه های اجتماعی وقتی در این شبکه ها مورد استقبال قرار نمی گیرند، دچار افسردگی می شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۴    
رئیس شبکه هپاتیت کشور از ارزان شدن درمان هپاتیت C در کشور خبر داد و گفت: خالکوبی، تاتو، قمه زنی، حجامت و رفتارهای پر خطر جنسی مهمترین عوامل انتقال بیماری هپاتیت در ایران است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: اروپایی ها بدون آمریکا هیچ اقدامی در راستای منتفع شدن ایران از برجام انجام نمی دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۰    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس زمان ارائه لایحه بودجه سال 97 کل کشور به مجلس را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۴    
معاون وزیر در امور روابط کار گفت: در صورت توافق نمایندگان کارگری و کارفرمایی در جلسات تخصصی تا پایان امسال، بر اساس قانون کار حداکثر مدت موقت برای کارهای غیرمستمر تعیین می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۴    
مرتضی تورک در برنامه نود از عملکرد کمیته اخلاق دفاع کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۸    
کره شمالی دولت ژاپن را به دسیسه چینی برای حمله مجدد به شبه جزیره کره متهم کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۱۸    
چندین منبع آگاه اعلام کردند که دولت آمریکا احتمالاً قرارداد چند میلیارد دلاری فروش هواپیمای مسافربری میان شرکت بوئینگ و ایران ایر را لغو می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۴    
روز گذشته دو جو متفاوت بر بازار ارز حاکم بود؛ در روزی که معامله گران فردایی تلاش می کردند دامنه نوسانات را بالا ببرند، جو عادی و آرام بر معاملات نقدی بازار حاکم بود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۲    
ایران در چه حوزه هایی در قعر جدول رقابت پذیری قرار دارد؟ بررسی داده های آماری جدیدترین گزارش شاخص رقابت پذیری جهانی که از سوی مجمع جهانی اقتصاد منتشر شده حاکی از آن است که ایران در 26 متغیر در میان ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۸:۵۶    
اثر وام مسکن یکم دو سال بعد از راه اندازی صندوق پس انداز مخصوص متقاضیان مصرفی آپارتمان، به صورت محسوس در بازار معاملات ملک ظاهر شد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۸:۵۲    
شرکت فرانسوی پژو – سیتروئن اولین شرکتی است که بعد از توافق هسته ای در ایران حضور یافت و با سرمایه گذاری 200 میلیون یورویی با شریک دیرینه خود (ایران خودرو) به فعالیت دوباره پرداخت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۴    
محسن جلال پور
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۰    
مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس در خط حمله بازیکنان زهرداری دارد اما به شرطی که آنها خوب تغذیه شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۸:۲۸    
مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی از اتفاقات بازی این تیم با گیتی پسند انتقاد کرد و گفت: وقتی مهران عالیقدر از سالن بازی خارج شد به سمت او سنگ پرتاب کردند.