شنبه ۱۲ خردادساعت ۲۰:۳۲Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 13 آبان 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 آبان 1396 شفاف 2 آبان 1396 شفاف 3 آبان 1396 شفاف 4 آبان 1396 شفاف 5 آبان 1396 شفاف 6 آبان 1396 شفاف 7 آبان 1396 شفاف 8 آبان 1396 شفاف 9 آبان 1396 شفاف 10 آبان 1396 شفاف 11 آبان 1396 شفاف 12 آبان 1396 شفاف 13 آبان 1396 شفاف 14 آبان 1396 شفاف 15 آبان 1396 شفاف 16 آبان 1396 شفاف 17 آبان 1396 شفاف 18 آبان 1396 شفاف 19 آبان 1396 شفاف 20 آبان 1396 شفاف 21 آبان 1396 شفاف 22 آبان 1396 شفاف 23 آبان 1396 شفاف 24 آبان 1396 شفاف 25 آبان 1396 شفاف 26 آبان 1396 شفاف 27 آبان 1396 شفاف 28 آبان 1396 شفاف 29 آبان 1396 شفاف 30 آبان 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۱:۱۰    
داشتن خوابی آرام را با تکرار این جملات قبل از خوابیدن میسر کنید. فکر کنید پلک های خود را بسته اید و خوابی دلچسب می روید و صبح با انرژی بالا بیدار می شوید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۹:۲۶    
مسعود بارزانی در پیامی به فرمانده سپاه قدس درگذشت پدر وی را تسلیت گفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۹:۲۴    
سفر ایوانکا ترامپ به ژاپن بسیار مورد توجه رسانه های ژاپنی قرار گرفت. لباس نیمه کیمونویی او و نیز هدیه تولد نخست وزیر ژاپن به او از حاشیه های سفر 2 روزه اش به توکیو بود. ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۸    
کلیه یکی از اندام های درونی بدن انسان است که وجود آن برای سلامت بدن ضروری است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۶    
هر گوشه از چهره و هر تغییر کوچکی در آن، یک دنیا راز را فاش می کند. کارشناسان معتقدند از شیوه خندیدن ما گرفته تا حرکات لب مان، همه و همه در گشودن این رازها موثرند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۰    
سرطان پوست می تواند خطرناک باشد، اگر به سرعت تشخیص داده نشده و درمان نشود. با دانستن چندین نکته درباره ی این بیماری ترس مبتلا شدن به آن را کاهش دهید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۴    
حسین شریعتمداری در بخش نکته روزنامه کیهان نوشت: استعفای سعد حریری از نخست وزیری لبنان که به گونه ای حقارت آمیز و بعد از ملاقات با ملک سلمان ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۲    
پیمان حسینی عنوان بهترین دروازه بان سال 2017 فوتبال ساحلی جهان را به خود اختصاص داد. همچنین وی جایزه بهترین گل سال را نیز کسب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۷:۱۶    
رصد وضعیت هفت ماه گذشته بازار مسکن نشان می دهد این بخش از یک طرف کمترین بازده را در بین بازارهای رقیب دارد و از سوی دیگر به دلیل ورود گروه جدیدی از متقاضیان مجهز به تسهیلات بانکی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۰:۱۰    
ایالات متحده آمریکا ممکن است از نظر تکنولوژی پیشرفته ترین کشورهای دنیا باشند، اما شگفت انگیزترین مکان های طبیعی را دارند که نه تنها چشم انداز آن را زیبا می کنند بلکه با زیبایی و موجودیت جادویی خود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۰:۰۶    
نام او سانتا مورته به معنای فرشته مرگ است. سانتا مورته رئیس اسکلتی یکی از فرقه های مذهبی مکزیک و آمریکای مرکزی است که به سرعت در حال گسترش است و 10 تا 12 میلیون نفر پیرو دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۰:۰۲    
به تازگی دانشمندان سوئیسی، به این نتیجه رسیده اند که با نوشیدن آب آلبالو قبل از خواب، 84 دقیقه زمان خوابتان افزایش خواهید یافت!
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۰:۰۲    
مربی 63 ساله کرواسی تبار تیم پرسپولیس تهران کارنامه کاری درخشانی دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۳:۵۸    
خودکشی دو دانش آموز از روی پل در اصفهان، بازتاب های متعددی در فضای مجازی و افکار عمومی به دنبال داشت، اصل ماجرا و آخرین خبر در مورد وضعیت مصدوم حادثه را از قول پزشک معالج می خوانید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۳:۵۶    
در پایان فوتبال درون تیمی در تمرین امروز تیم ملی اتقاقی جالب رقم خورد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۳:۱۶    
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل، اعلام استعفای حریری از عربستان سعودی را اقدامی شتابزده خواند و گفت: ایران خواستار اتحاد لبنان و خنثی شدن توطئه های سعودی، آمریکایی و اسراییلی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۳:۱۶    
منابع سعودی از برکناری متعب بن عبدالله رئیس گارد ملی عربستان خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۳:۱۴    
محسن رضایی در واکنش به استعفای نخست وزیر لبنان در اینستاگرام نوشت:
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۳:۱۲    
رئیس جمهوری لبنان درباره آخرین تحولات کشورش با سران امنیتی و سیاسی و رهبران مذهبی لبنانی گفت وگو کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۱:۲۰    
ثواب و برکات خواندن زیارت عاشورا را در کلام امامان معصوم (ع) و بزرگان دین در اینجا بخوانید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۱:۱۸    
نورگل یشیل چای بازیگر زن ترکیه ای فیلم جن زیبا درباره چادر سر کردن خود در این فیلم گفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۱:۱۴    
امام علی(علیه السلام) در این کلام کوتاه و پرمعنا به نکته مهمی درباره مصرف شدن بعضی از سرمایه ها و اموال اشاره کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۱:۱۲    
تومور مغزی یکی از مرگبارترین بیماری هاست که همه ساله سبب مرگ هزاران انسان می شود، اما شیوه جدید درمانی نور امیدی تازه برای نجات بیماران به وجود آورده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۱:۰۶    
تصاویر مدرسه کوخ حاجی عبدالله و کوخی چاویان در بانه را نشان می دهد. کوخ مختص شهرستان بانه در استان کردستان است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۰:۵۸    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از خشونت خفته در دختران و رفتارهای پرخطر در پسران اعلام نگرانی کرد و گفت: متاسفانه یک متولی خانواده که در سطح کشور قوی عمل کند، نداریم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۰:۵۲    
معاون کنسولی و پارلمانی وزارت امور خارجه تصریح کرد: مرز خسروی بایدبه دستور نخست وزیر عراق بازگشایی شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۰:۵۰    
مدارس مقاطع آمادگی، پیش دبستانی و دبستان استان البرز به جز شهرستان طالقان فردا در نوبت صبح و عصر به علت آلودگی هوا تعطیل شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۸    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: باید در بازآفرینی شهری به مسئله زلزله توجه کنیم، زیرا هر 10 سال یک بار زلزله بیش از 7 ریشتر در کشور اتفاق می افتد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۶    
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف 18 تن و 91 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روان گردان در هفته نخست آبان ماه در کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۴    
سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: در نیمه اول امسال، 8 هزار و 691 نفر در حوادث رانندگی کشته شده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 1.2 درصد کاهش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۲    
معاون حقوقی قوه قضائیه با تأکید بر ضرورت کاهش جرم انگاری در قوانین گفت: ایراد و مسأله اساسی که لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت با آن مواجه است، جرم انگاری وسیع این لایحه است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۰    
فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح از خروج بیش از یک و نیم میلیون زائر از پایانه های مرزی مهران، چذابه و شلمچه خبر داد و گفت: موج بازگشت زائران آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۰:۳۸    
چون زائران در پیاده روی اربعین قصد عزیمت به کشوری دیگر را دارند، علاوه بر تدابیر سفر باید اقلیم جدید و وضعیت خاصی را که در آن قرار می گیرند نیز در نظر بگیرند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۰:۳۴    
حدود 15 روز از روزی که دو دختر اصفهانی با خودکشی شان در صدر اخبار حوادث رسانه ها قرار گرفتند، می گذرد و حالا با انتشار این فیلم ، بسیاری از فرضیه ها درباره دلایل خودکشی این دونفر بهم ریخته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۰:۳۰    
قرار نیست تمام مواد غذایی به شما برای طولانی مدت انرژی کافی بدهند. در ضمن، در صورت احساس خستگی دائمی لازم نیست که شما همیشه دنبال بیماری ها بگردید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۰:۰۶    
سید موسی علیزاده طباطبایی معاون سفیر ایران در بغداد گفت: همزمان با آغاز مراسم اربعین حسینی در عراق، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد به منظور تسهیل در خدمت رسانی به زائران ایرانی ساعات کاری خود را ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۰:۰۲    
روزنامه ینی شفق در خبری اعلام کرد: هواپیماهای ارتش ترکیه با بمباران 36 هدف مشخص در شمال عراق، تمامی پناهگاه ها و انبار مهمات نیروهای حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) را منهدم کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۲۰:۰۲    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در بیانیه ای به استعفا و اظهارات سعد الحریری نخست وزیر مستعفی لبنان واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۸:۴۴    
روابط عمومی قوه قضاییه اظهارات منتسب به رئیس قوه قضاییه را تکذیب کرد
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۸:۲۸    
رییس جمهور با گرامیداشت روز تاریخی 13 آبان و تبعید امام راحل ، گفت: بخشی از سخنرانی حضرت امام (ره) در چهارم آبان سال 43 به دفاع از عزت و استقلال ارتش اختصاص داشت و ایشان به طور همزمان عزت مردم و ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۸:۲۰    
ایرانی ها جزو ملیت هایی هستند که خیلی خوب با خواص سیر آشنا هستند و از آن استفاده می کنند. در شمال و جنوب ایران سیر جزو جدایی ناپذیر آشپزی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۸    
وزیر نفت در جمع خبرنگاران گفت: صدور رأی درباره پرونده کرسنت چند ماه طول می کشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۸    
یکی از چهره های شاخص فوتبال ایران بالاخره پس از مدت ها انتظار اتومبیل مورد نظرش را وارد کشور کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۶    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نباید به آمریکا و اروپا دل بست، گفت: امریکا و اروپا در قبال جهان اسلام سیاست مشترک دارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۴    
یک رسانه آمریکایی حذف نشدن نام ترامپ از لیست افراد مظنون در پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا را وحشتناک ترین کابوس رئیس جمهور ایالت متحده دانست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۸    
سواحل جنوبی کشور این روزها با کوسه های سلاخی شده به طمع تجارت میلیاردی چهره زشتی به خود گرفته اند اما مسئولان محیط زیست می گویند سازمان شیلات باید پاسخگوی این فاجعه باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۶    
دفترچه یادداشت های ماری کوری کاشف رادیوم و برنده دو جایزه نوبل که 82سال پیش درگذشت را مشاهده نمایید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۴    
همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی تمامی مردم عاشقانه و با پای پیاده راهی سفر نجف و کربلا می شوند در این بین چهره های آشنا هم از جمله بازیگران در بین زائران حسینی دیده می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۰    
اضطراب، مشکل رایج بسیاری از افراد است. غیر از دارودرمانی، روش های دیگری مانند ورزش و تنفس عمیق هم می تواند باعث کاهش نشانه های اضطراب شود. بعضی غذاها نیز با تقویت مغز به کاهش اضطراب کمک می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۷:۵۸    
مصرف مواد غذایی سبب افزایش میزان کالری مصرفی روزانه و به تبع آن افزایش وزن خواهد شد. اما به نظر می رسد که دارچین خاصیتی دارد که می تواند به کاهش وزن و لاغری کمک کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۷:۵۸    
درپی افزایش بیش از 2.5 برابری تعرفه صادرات لبینات ایرانی به عراق، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق تاثیرات این اقدام را تشریح و تصریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۷:۰۴    
فوتبالیست مطرح یکی از تیم های لیگ برتری به دلیل ضرب و شتم همسرش بازداشت شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۷:۰۲    
پژوهشگران کشف کرده اند که بالارفتن ارتفاع تا 35 هزار پا در یک محفظه فلزی، تأثیرات عجیبی بر روی ذهن انسان میگذارد و احساسات او را تغییر میدهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۷:۰۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در راه صعود ایران به جام جهانی 2018 روسیه، نقش مهمی را ایفا کرد و توانست کمک حال کی روش شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۶:۲۶    
در حالی که از زمان آغاز فیلترینگ هوشمند به گفته مسوولان ارتباطات و فناوری اطلاعات، هزینه هایی بالغ بر 110 میلیارد تومان صرف این پروژه شده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۸    
نیمه خصوصی یا نیمه دولتی بودن شرکت های خودروساز یکی از چالش هایی است که این صنعت همواره با آن روبرو بوده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۶    
سخنگوی شورای نگهبان، با تشریح چرایی اعلام نظر مجدد شورای نگهبان درباره مصوبه چند سال قبل، منطق خلاف شرع اعلام کردن نامزدی اقلیت ها در شوراهای شهر و روستا را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۴    
سعد حریری، نخست وزیر لبنان امروز در اقدامی غیرمنتظره استعفا کرد. استعفای او خارج از کشور و درحالی که در عربستان حضور دارد سوالات زیادی را درباره نقش سعودی ها در این استعفا ایجاد کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۶:۰۰    
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز قدرت آمریکا "رو به افول" است، تاکید کرد: اینکه آمریکایی ها تصور کنند ایران قدرت نظامی خود را کنار بگذارد، یک رؤیای کودکانه است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۵:۵۸    
سرمربی تیم ملی ایران می گوید هنوز بازی دوستانه ایران مقابل ونزوئلا قطعی نشده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۵:۵۲    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به میزان بدهی دولت به شهرداری تهران،گفت: رقم این بدهی 10 هزار میلیارد تومان است و این در حالی است که طی سال های گذشته دولت به تعهدات خود در بخش تامین هزینه 50 ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۲    
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: مراسم ترحیم پدر سرلشکر سلیمانی فردا (یکشنبه) در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۰    
رئیس پژوهشگاه فضایی ایران گفت: فناوری اینترنت بالنی توسط پژوهشگاه فضایی ایران در مرز مهران، برای ارائه خدمت اینترنت بدون سیم به زائران اربعین حسینی راه اندازی شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۵:۱۰    
حریق روز گذشته ایستگاه ری موجب بروز تاخیر در حرکت تعداد زیادی از قطارها شد و برنامه ریزی بسیاری از مسافران اربعین را برای ادامه مسیر با هواپیما یا قطار دچار مشکل کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۲    
بدافزاری جدید کشف شده که وسایل شبکه دارای ضعف را هدف قرار می دهد و استفاده از تکه کدها و ترکیب آنان با یکدیگر، این تهدید را برای هکرها ساده می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۰    
قائم مقام وزیر نفت گفت: صادرات فرآوردهای پتروشیمی طی 20 ماه گذشته از نظر حجم و ارزش با رشدی 11 درصدی مواجه بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۰    
با گذشت 5 ماه از افتتاح خط تولید پژو 2008 با حضور رئیس جمهور، آمار تولید خودرو تا پایان مهر ماه نشان می دهد که این محصول هنوز به تولید نرسیده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۴:۳۲    
مدیرعامل بورس تهران گفت: صورتهای مالی باید با IFRSتطبیق داده شود تا سهامدار خارجی بتواند آن را تجزیه و تحلیل کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۴:۳۰    
مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی گفت: 80 نوع گندم براساس استاندارد ملی 104 در کشور تولید می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۴:۲۲    
در حالی که بسیاری از مردم آمریکا در نقاط مختلف این کشور برای خرید مدل جدید گوشی آیفون، موسوم به آیفون ایکس تلاش می کنند وقوع یک دزدی ممکن است انتظار برخی از آنها را طولانی کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۴:۰۶    
آمریکا برای حضور در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان که قرار است در ایران برگزار شود، اعلام آمادگی کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۴:۰۰    
در واکنش به اقدامات ضدروسی کانادا و تحریم 30 تبعه این کشور مسکو اعلام کرد ورود دهها کانادایی به خاک روسیه را ممنوع خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۸    
همسر اسطوره باشگاه استقلال گفت:منصور یک عمر است که از استقلال طلب دارد اما چون خودش زنده بود ما هیچ وقت چیزی نمی گفتیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۴۰    
شماره جدید هفته نامه نبض بازار با بررسی پرونده استاندارد متناسب با موضوعات روزهای نامگذاری شده هفته استاندارد منتشر گردید
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۶    
قیمت پرواز رفت و برگشت تهران-نجف رکورد 2.6 میلیون تومان را ثبت کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۶    
وکیل مدافع حمید بقایی در دفتر نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس حضور یافت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۴    
برای آگاهی از اینکه نبض قیمت دلار، یورو و درهم امارات به عنوان پرطرفدارترین ارزهای مورد معامله در بازار آزاد ارز کشور از 8 صبح تا 18 عصر چگونه می زند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۰    
در پی کشته شدن هشت سرباز ترکیه ای در مرز عراق و ترکیه توسط نیروهای پ.ک.ک، رئیس جمهور ترکیه وعده داد که تمام گروه های تروریستی را در عراق و سوریه که تهدیدی برای ترکیه هستند، نابود کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۶    
ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور ایالات متحده هنگامی که در توکیو به سر می برد توسط شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن سورپرایز شد. ایوانکا عکس های جشن تولدش را صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۴    
تابوت مذاکره با آمریکا در راهپیمایی 13 آبان توسط تعدادی از دانش آموزان در این مراسم حمل می شود
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۲    
ابتکار: من از نامه آقای روحانی به رهبری در مورد آقای سپنتا خبر ندارم
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۰    
فرمانده نیروی انتظامی به منظور بررسی آخرین وضعیت تردد زائران اربعین وارد مرز چزابه شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۶    
کره شمالی خواستار توقف آنچه تحریم های بی رحمانه علیه این کشور از جانب جامعه بین الملل دانست، شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۴    
در حالی که دادگاه های اسپانیا حکم دستگیری رهبر برکنار شده کاتالونیا را در کلیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواستار شدند وی اعلام کرده که با دادگاه های بلژیک برای بررسی صدور حکم جلبش همکاری می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۴    
موکب های زیادی در طول مسیر حرکت زائرین اربعین در مناطق مختلف عراق به پذیرایی از این زائرین می پردازند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۲:۴۸    
قیمت نفت برنت در پایان معاملات دیروز با یک دلار و 45 سنت، معادل 2.4 درصد رشد به 62 دلار و 7 سنت رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۲:۴۶    
تارنمای بلومبرگ نوشت، رضا ضراب تاجر ایرانی-ترکیه ای که متهم است به ایران کمک کرده تا تحریم ها را دور بزند، برای پیش بردن کارهای خود از نام رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه استفاده کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۲:۴۴    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از مصوبه جدید دولت درخصوص چگونگی واریز مستمری مددجویان خبرداد و گفت: از پایان آبان ماه، مبلغ مستمری مددجویان به جای حساب یارانه ای، به حساب مستمری آنها واریز می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۲:۴۰    
رئیس جمهوری عراق در پیامی به سردار سلیمانی، درگذشت پدر وی را تسلیت گفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۰    
ملت ایران امسال نیز پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند تا تداوم بی اعتمادی شان به شیطان بزرگ را بیش از پیش به جهانیان نشان دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۸:۴۰    
شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین پدیده های حوزه فناوری در قرن بیست و یکم هستند. پدیده هایی که منحصر به قرن ما هستند و با سرعتی سرسام آور دگرگون می شوند و پیش می روند و گاهی به نظر می رسد ما به عنوان ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۸:۳۴    
فدراسیون بوکس در حالی که بیش از دو ماه تا پایان قرارداد با سرمربی خارجی تیم ملی بوکس باقی مانده بود با وی قطع همکاری کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۸:۲۴    
در آخرین روز هفته گذشته، دلار و سکه کاهش قیمت را تجربه کردند، ولی این افت تاثیری در علامت بازدهی هر دو دارایی نداشت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۸:۲۲    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا سرانجام به طور رسمی گزینه خود برای ریاست فدرال رزرو را معرفی کرد. او در باغ رز کاخ سفید جروم پاول را به عنوان انتخابش برای ریاست بانک مرکزی آمریکا به خبرنگاران معرفی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۸:۲۰    
طرح تامین مسکن در شهر تهران با عنوان طرح پیشگام برای اجرا در بافت فرسوده مورد موافقت رئیس جمهوری قرار گرفت ...