شنبه ۱۲ خردادساعت ۲۰:۱۱Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 20 آبان 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 آبان 1396 شفاف 2 آبان 1396 شفاف 3 آبان 1396 شفاف 4 آبان 1396 شفاف 5 آبان 1396 شفاف 6 آبان 1396 شفاف 7 آبان 1396 شفاف 8 آبان 1396 شفاف 9 آبان 1396 شفاف 10 آبان 1396 شفاف 11 آبان 1396 شفاف 12 آبان 1396 شفاف 13 آبان 1396 شفاف 14 آبان 1396 شفاف 15 آبان 1396 شفاف 16 آبان 1396 شفاف 17 آبان 1396 شفاف 18 آبان 1396 شفاف 19 آبان 1396 شفاف 20 آبان 1396 شفاف 21 آبان 1396 شفاف 22 آبان 1396 شفاف 23 آبان 1396 شفاف 24 آبان 1396 شفاف 25 آبان 1396 شفاف 26 آبان 1396 شفاف 27 آبان 1396 شفاف 28 آبان 1396 شفاف 29 آبان 1396 شفاف 30 آبان 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۱:۰۲    
نهمین گزارش مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی عصر روز دوشنبه در اختیار 35 عضو شورای حکام برای بررسی و ارایه در نشست فصلی شورای حکام که هفته آینده در وین برگزار می شود، قرار گرفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۹:۴۸    
کانکس نشینی پدیده تازه پایتخت است. پدیده ای که برخی مالکان آژانس های بزرگ مسکن تهران به آن اشاره می کنند و می گویند؛ شیوه تازه ای از سکونت در تهران به چشم می خورد و آن کانکس نشینی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۹:۳۸    
جدا از خوشمزگی، خرما خواص مفیدی به ویژه برای سلامتی قلبی دارد. انواع مختلف خرما، یک ماده غذایی بسیار مفید برای اندام های بدن و به ویژه برای قلب است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۰    
اتفاقی باورنکردنی در کشور اندونزی رخ داده است .سلفی گرفتن گردشگران با مجسمه مومیایی هیتلر دیکتاتور مشهور آلمان باعث بر انگیخته شدن خشم مردم شد و مسئولان موزه مجبور به برداشتن مجسمه از موزه شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۸    
استاندار ایلام با ذکر اینکه ایلام ومهران همچنان محور تردد و انتخاب اول ورود وخروج مرزی زائران اربعین است گفت: بیش از 50 درصد زائران از طریق مهران به عراق رفتند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۶    
در حالی که پس از تهدیدهای ترامپ مبنی بر قطع کمک های مالی به پاکستان سران اسلام آباد واکنش تندی نشان داده بودند آمریکا با 700 میلیون دلار به سوی پاکستان بازگشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۴    
وزیر کشور گفت: تمام تأکید ما این است که از ظرفیت های مردمی استفاده کنیم چراکه دولت توان تأمین هزینه های اربعین را ندارد و ارزش این کارها نیز به مردمی بودنشان است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۴    
سخنگوی دولت با اشاره به برگزاری منظم نشست سران قوا و وجود تفاهم کامل بین رئیسان سه قوه، سرمایه گذاری را موضوعی مهم برای توسعه کشور دانست و گفت: میزان سرمایه گذاری خارجی در کشور ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۴    
سخنگوی کاخ سفید گفت، آمریکا از تمامی کشورها و جناح ها می خواهد که به حق حاکمیت لبنان احترام بگذارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۴    
ده تصویر از حیوانات متفاوت و عجیب را که در زندگی روزمره آنها را نمی بینم، ارایه خواهیم داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۶    
ایراد بزرگ اغلب رژیم غذائی، سخت بودن آنهاست که غیر عملی شان می کند. با در پیش گرفتن راه های کوچک و عملی، سریعتر و بهتر به هدف نزدیک می شوید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۸    
در روزهای گذشته شایعاتی در خصوص ازدواج مهاجم تیم ملی ایران با یکی از ستارگان سینمای ایران تبدیل به سوژه ای داغ در رسانه ها شده بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۶    
افراد معمولا عادت دارند از خود تواضع نشان دهند و وقتی از هوش و نبوغشان تعریف می شود، در مقام انکار بر می آیند و ابدا خود را فردی باهوش مطرح نمی کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۴    
شرکت نفتی عربستان آرامکو در بیانیه شنبه شب خود اعلام کرد: به دنبال انفجار اخیر در خط لوله نفت بحرین، عملیات انتقال از شهر نفتی الظهران که تامین کننده پالایشگاه بابکو بحرین است، متوقف شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۴    
پژوهش دانشگاه اوهایو آمریکا حاکیست که پیاز قرمز دارای ترکیبات شیمیایی ضد سرطانی است که به ویژه می توانند به نابودی سرطان روده بزرگ و سینه کمک کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۲    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از ثبات، آرامش و امنیت بسیار خوبی برخوردار است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۰    
به موجب قرارداد سه جانبه بین هند، ایران و افغانستان، امروز اولین محموله ی گندم هند از طریق بندر چابهار و بدون عبور ازپاکستان به شهر زرنج افغانستان رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۲:۱۸    
میزان موجودی نفت ذخیره شده در تانکرهای نفتی سنگاپور در ماه های اخیر به شدت کاهش یافته است. این نشانه ی این امر است که علیرغم افزایش میزان صادرات نفت خام آمریکا ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۲:۱۸    
خبرها حاکی از آن است که هواپیمایی اتحاد امارات ممکن است در نمایشگاه صنایع هوایی دبی که از 12 ام تا 16 ام نوامبر برگزار می شود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۲:۱۶    
در پی انفجار خطوط لوله نفت بحرین، وزیر خارجه این کشور اظهاراتی بی اساس علیه ایران مطرح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۸    
میشل عون رئیس جمهور لبنان به عربستان سعودی یک هفته مهلت داد تا حریری را آزاد کند و در غیر اینصورت، در شورای امنیت طرح شکایت می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۶    
محسن رضایی، خروج سرمایه های کویتی، اماراتی و عربستانی از بانک های لبنان، تشدید اختلافات داخلی و تضعیف جبهه مقاومت را سه مرحله از طرح عربستان برای زمینه سازی تجاوز اسرائیل به لبنان خواند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۶    
فرماندار استان کرکوک در شمال بغداد روز شنبه اعلام کرد چندین گور جمعی که در آنها دست کم 400 جسد وجود دارد در نزدیکی حویجه کشف شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۴    
محمدعلی نجفی با انتشار یادداشتی به بیان توضیحاتی در مورد انتصاب های اخیر خود پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات رئیس جمهور فرانسه در سفر به منطقه خلیج فارس واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۰    
نیروهای ارتش عراق روز شنبه شهر الرمانه و مناطق اطراف آن را در غرب استان الانبار از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۰    
وزیر کشور گفت: از همه استانداران در کشور راضی هستم و تعویض استانداران در کشور به معنای عدم رضایت از آنها نیست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۲۱:۰۸    
شوخی نماینده اردنی درباره بازداشت شاهزاده ها موجب عصبانیت سفیر عربستان شد تصویر شوخی نماینده اردنی سفیر عربستان را عصبانی کرد
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۲    
یک ادیولوژیست گفت: کمبود ویتامین D و استرس عامل اصلی بروز سرگیجه در افراد محسوب می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۸    
یک خبرگزاری غربی با شرح جزئیات جدیدی از بازداشت هایی که در عربستان جریان دارد، انگیزه های شاهزاده سعودی و چشم انداز قمار سیاسی وی را مورد بررسی قرار داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۲    
رییس کل سازمان خصوصی سازی گفت: واریز سود سهام عدالت برای همه 47میلیون نفر مشمول به صورت یکجا امکان واریز ندارد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۸:۳۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از برداشته شدن محدودیت ترافیکی محور مهران-ایلام از بعد از ظهر امروز خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۸    
یک کارشناس ارشد مطالعات اجتماعی و رفتارشناس گفت: فرد معتاد قدرت تصمیم گیری را از دست می دهد و نمی تواند مصرف مواد را با نیروی اراده خود قطع و یا کنترل کند اما می توان با استفاده از تکنیک های مختلف ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۶    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف بیش از 30 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۴    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر لزوم ارائه آموزش های صحیح و بازدارنده در زمینه آسیب های اجتماعی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۲    
نایب ریئس کمیته ملی بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت برخی تفاوت ها میان بیماری های زنان و مردان را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۰    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به روند بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور طی فردا از وقوع گرد و غبار در استان های تهران، قم، البرز، قزوین، مرکزی، سمنان، اصفهان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۸:۱۶    
مدیرکل فرودگاه مهرآباد اعلام کرد با توجه به اینکه از سه سال پیش با دستور وزیر راه و شهرسازی پروازهای نیمه شب فرودگاه مهرآباد متوقف شده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۸:۱۶    
دولت ژاپن اعلام کرد که می خواهد نسبت به لغو فعالیت سایت هایی اقدام کند که در آنها افراد آسیب پذیر جامعه افکار و انگیزه های خودکشی خود را به اشتراک می گذارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۸:۱۴    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم بارندگی در برخی نقاط استان تا اواخر امشب خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۸    
پژوهشگران می گویند نور آبی فشار و استرس ناشی از جر و بحث را کاهش می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۶    
چای سبز نوشیدنی معروفی است که در سراسر جهان طرفدار دارد. در سالهای اخیر، چای سبز به عنوان یک نوشیدنی سالم و مفید به شهرت فراوانی رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۴    
توکلی خطاب به رئیس قوه قضاییه نوشت: ریاست محترم قوه قضائیه! با مجموعه ای از راهکارهای منسجم و مطالعه شده، راه رشد رسانه ها را که آزادی بیشتر است هموار فرمایید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۲    
امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 379 نخست وزیر عراق در سفر به کربلای معلی در طرح رُفت و روب خیابان های این شهر مشارکت کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۰    
رئیس جمهور ترکیه در پاسخ به سخنان بن سلمان که گفته بود "قصد بازگشت به اسلام معتدل را داریم" گفت: کلمه اسلام معتدل را غرب اختراع کرده و کسی که این کلمه را به کار برده فکر می کند به او مرتبط است اما به ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۰    
رئیس جمهوری فرانسه در مصاحبه جدیدی درباره اختلافاتش با همتای آمریکایی خود درباره توافق تغییرات آب و هوایی پاریس و معاهده هسته ای ایران سخن گفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۴:۵۸    
جلسه روسای قوای مجریه، مقننه و قضاییه روز شنبه به میزبانی قوه قضاییه برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۴:۵۸    
تصاویر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در سروستان فارس/این هواپیمای آموزشی از نوع سوخو بود و خلبان آن به شهادت رسید
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۴:۵۶    
طبق قرار قبلی و با وعده رئیس کل بانک مرکزی درباره از سرگیری تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحل شده فرشتگان و پرداخت سپرده های تا سقف 200 میلیون تومان و بالاتر انتظار می رود از امروز همزمان با 20 ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۴:۵۴    
بر اساس یک عملیات حقیقت یابی از سوی روزنامه واشنگتن پست، مشخص شد رئیس جمهوری آمریکا از زمان مراسم تحلیف 1318 اظهار نظر نادرست ارائه کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۸    
رییس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه اظهار کرد: در اربعین سال جاری دو میلیون و 352 هزار و 309 روادید صادر شد که از این تعداد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۸    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۲    
ظاهرا به تازگی برخی از افراد سودجو با روشی تازه و عجیب اقدام به فریب زوج های جوان می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۸    
به گزارش شفاف ، جلسه رؤسای قوای مجریه، مقننه و قضاییه از دقایقی قبل به میزبانی قوه قضاییه آغاز شد. ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۶    
کارشناس اتحادیه بستنی، آبمیوه و کافی شاپ علت نرخ های بالا در برخی کافه ها را استفاده از مواد مصرفی وارداتی با قیمت های گران دانست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۶    
به گزارش شفاف ، به نقل از اسکای نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین، همتای روس او امروز (شنبه) بر سر بیانیه سوریه توافق کردند. ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۴    
به حمدالله آزادی موجود است این را مولوی عبدالحمید می گوید پیشوای مذهبی اهل تسنن که سعی داشته و دارد با گفت وگو و تکیه بر مشترکان ملی و مذهبی مشکلات سنی مذهبان ساکن ایران را حل کل کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۴    
برخی محصولات آرایشی و بهداشتی یکی از برندهای معروف فرانسوی، که تولید رژیم صهیونیستی است در بازار تهران نیز به فروش می رسد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۲    
وزیر کار گفت: ارائه تسهیلات به مالباختگان پلاسکو در دستور کار سازمان برنامه و بودجه است و وزارت کار نیز در این زمینه با این سازمان همکاری مشترک دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۰    
شاید رکورد آسانترین فرار از زندان مربوط به “جان دیلینجر” باشد، او یک قطعه چوب را به شکل هفت تیر تراشید و سپس با تهدید و ترساندن نگهبانان با همان اسلحه چوبی موفق به فرار از زندان شد!
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۸    
رئیس سازمان بورس با تشریح جزئیات انتشار اوراق ارزی از سوی این سازمان گفت: انتشار اوراق ارزی در داخل و فروش آن به صورت ریالی برای 2میلیارد دلار در نظر گرفته شده که منتظر درخواست شرکتها هستیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۸    
جنگنده های سعودی با بمباران جزیره البضیع در غرب ساحل الخوبه در بندر الحدیده 8 یمنی را شهید و 8 نفر دیگر را نیز زخمی کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۶    
تازه ترین خبر درباره رفع حصر را اشرف بروجردی رئیس کتابخانه ملی داده و گفته است: توافقی صورت گرفته که تا پایان سال 96 دامنه حصر آرام آرام کم یا برداشته شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۶    
برخی کاربران آیفون ایکس از وجود مشکلی تازه در این گوشی خبر می دهند که باعث می شود یک خط سبز رنگ در وسط نمایشگر آن ظاهر شود؛ امری که باعث از کار افتادن آن می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۴    
رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره ماجرای قرارداد مهدی طارمی با باشگاه پرسپولیس گفت که سازمان بازرسی به صورت کلی ورود می کند و به روی افراد متمرکز نیست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۲    
وزیر کشور برای بازدید از مرز مهران وارد ایلام شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۰    
در اینفوگرافیک زیر اطلاعاتی را درباره نرخ رشد شهرهای جهان از نظر جذب توریست در یک سال گذشته مشاهده می کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۶    
برخی گزارشات حاکی از آن است که یکی از مشاوران سابق کاخ سفید پیشنهادی 15 میلیون دلاری برای کمک به اخراج اجباری فتح الله گولن از خاک آمریکا و تحویل وی به دولت ترکیه دریافت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۸    
شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن گفت او و 'ولادیمیر پوتین' رئیس جمهوری روسیه توافق کرده اند تحریم های سازمان ملل علیه کره شمالی را اجرا و همچنان برای توقف برنامه هسته ای پیونگ یانگ تلاش کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۴    
ناصر قدوره رئیس موسسه یاسر عرفات تاکید کرد که ادله و شواهد نشان می دهد که رژیم صهیونیستی عامل ترور وی بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۰    
سفیر چین در سازمان ملل متحد حمایت کشورش را از ایفای نقش نظارتی آژانس بین المللی انرژی اتمی بر فعالیت های هسته ای کره شمالی مطابق شرح وظیفه آن اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۸    
رئیس مجلس عوام انگلیس اعلام کرد که به رئیس جمهور آمریکا اجازه ایراد سخنرانی در پارلمان انگلیس داده نشده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۸    
وزارت کشور بحرین از وقوع انفجار و آتش سوزی در یک خط لوله نفت این کشور خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۶    
خبرگزاری فرانسه از حمله جنگنده های ائتلاف سعودی به ساختمان وزارت دفاع یمن در صنعا خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۴    
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تحلیل رفتار سعودی ها گفت: عربستان جبهه جدیدی را علیه لبنان شروع کرده و فعلا قصد حمله نظامی ندارد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۱۶    
فرمانده مرزبانی استان ایلام با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات توسط زائران در زمان بازگشت گفت: تدابیر لازم در بازگشت زائران اربعین اندیشیده شده تا با صبر و برنامه ریزی برگردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۱۲    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: تهدیدات موجود در منطقه دائم درحال رصد شدن هستند و حرکت ما با نگاه عمیق به تهدیدات درحال پیگیری هستیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۰۰    
بعد از نیکی لاچی هنرپیشه آمریکایی حالا نوبت به یک نفر دیگر است که با شباهت بیش از اندازه به علی دایی تعجب همه را برانگیزد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۶    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، قرارگیری در معرض آلاینده های هوا ریسک پوکی استخوان و شکستگی استخوان را در افراد مسن افزایش می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۴    
علاوه بر رعایت نکات بهداشتی که همواره به زائران تذکر داده می شود موضوع مراقبت از وسایل و مدارک نیز اهمیت دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۰    
راز جسد مثله شده و سوخته مرد جوان کرجی پس از سه سال با اعترافات تکان دهنده دوست معتادش فاش شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۴۶    
دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران گفت: مطالعات کشوری و جهانی نشان داده است حیاتی ترین و بحرانی ترین زمان در بروز چاقی سنین بین 6 تا 9 سالگی است.