شنبه ۱۹ خردادساعت ۰۷:۴۹Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 21 آبان 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 آبان 1396 شفاف 2 آبان 1396 شفاف 3 آبان 1396 شفاف 4 آبان 1396 شفاف 5 آبان 1396 شفاف 6 آبان 1396 شفاف 7 آبان 1396 شفاف 8 آبان 1396 شفاف 9 آبان 1396 شفاف 10 آبان 1396 شفاف 11 آبان 1396 شفاف 12 آبان 1396 شفاف 13 آبان 1396 شفاف 14 آبان 1396 شفاف 15 آبان 1396 شفاف 16 آبان 1396 شفاف 17 آبان 1396 شفاف 18 آبان 1396 شفاف 19 آبان 1396 شفاف 20 آبان 1396 شفاف 21 آبان 1396 شفاف 22 آبان 1396 شفاف 23 آبان 1396 شفاف 24 آبان 1396 شفاف 25 آبان 1396 شفاف 26 آبان 1396 شفاف 27 آبان 1396 شفاف 28 آبان 1396 شفاف 29 آبان 1396 شفاف 30 آبان 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۴    
چربی شکمی با چربی زیرپوستی فرق دارد و از نظر متابولیکی فعال است، یعنی مواد شیمیایی از خود آزاد می کند که به بدن صدمه می زنند .
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۴    
محققان آمریکایی در مطالعه ای متوجه شده اند که سندرم خستگی مزمن یک اختلال روانی نیست، بلکه بر اثر بروز تغییراتی در مغز بیماران ایجاد می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۲    
حتی اگر قرار باشد از با کیفیت ترین محصولات پوستی را استفاده کنید، آسیب های پوستی بخصوص خشکی پوست اتفاقی است که هر کسی آن را در فصول سرد سال تجربه می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۱:۳۶    
متخصصان پوست هشدار دادند پودرهای پروتئین که معمولا برای عضله سازی به نوشیدنی های ورزشکاران اضافه می شود موجب بروز عوارضی جانبی همچون آکنه بویژه در زنان می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۶:۰۸    
استفاده از هوش مصنوعی به خصوص در دنیای پزشکی یکی از روندهای مهم به حساب می آید. این بار دانشمندان قصد استفاده از این فناوری در کاهش موارد منجر به خودکشی دارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۶    
در روزگاری که بیکاری و رکود باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است، افرادی هستند که با انتخاب آگاهانه شغل، زمینه های موفقیت خودشان را فراهم می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۰    
در سال 1288 در منطقه سیلاخور زمین لرزه ای به بزرگی 7/4 ریشتر بوقوع پیوست که 8000 کشته و 64 تخریب روستا را به همراه داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۶    
نان هایی که این روزها در خبازی ها می پزند بیش از 30 درصد آن از گندم دامی و خاک درست شده است و کباب های ارزانی که به مردم می فروشند، اصلاً گوشت یا حتی دنبه نیست!
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۶:۵۴    
سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت:تعداد مصدومان زلزله اخیر غرب کشور به 1000 نفر رسیده و 93 فوتی گزارش شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۸    
اگر هنگام وقوع زلزله در خانه هستید، می توانید جان خود و بستگانتان را با داشتن آگاهی در مورد پناه گرفتن و انجام عکس العمل سریع و مناسب نجات دهید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۰    
23 نوجوان آمریکایی بر اثر فروریختن یک جایگاه ورزشگاهی محلی در کالیفرنیا به شدت زخمی شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۰    
تازه ترین آمارهای منتشر شده در کشور نشان می دهد، شمار نیروهای شاغل در این کشور به 776 میلیون نفر رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۲:۲۸    
زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 ریشتر کرمانشاه و کمی بعد پس لرزه 4.6 ریشتری حوالی مرز ایران و عراق را لرزاند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۲:۲۸    
رئیس جمهور لبنان می گوید به دلیل وضعیت پیچیده و مبهم سعد الحریری در عربستان، اظهاراتی که وی امشب خواهد داشت، اعتباری ندارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۲:۲۶    
عربستان سعودی از وزیران خارجه عضو اتحادیه عرب خواسته یکشنبه هفته آینده جلسه فوری تشکیل دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۱:۱۴    
سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد در پاسخ به حملات عربستان منابع تولیدی، اقتصادی و مالی عربستان هدف قرار خواهند گرفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری رویترز مدعی است ایران تماس تلفنی امروز رئیس جمهور فرانسه درباره گفتگو پیرامون برنامه دفاع موشکی تهران را رد کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۸    
معاون اول رئیس جمهور طی بخشنامه ای از اعضای هیئت دولت و استانداران خواست در راستای نظامنامه مدیریت پاسخگویی به شکایات مردمی، حداقل یک روز در ماه را برای ملاقات مردمی تعیین کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۸    
هیئت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست رئیس جمهور، به بررسی گزارش سازمان برنامه و بودجه درخصوص کلیات لایحه بودجه سال 1397 کشور پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۶    
گروه تروریستی داعش همزمان با سفر دونالد ترامپ به فیلیپین، با انتشار پوستری، شخص رئیس جمهور آمریکا را تهدید کرد. داعش با انتشار این پوستر، اعضای خود را به کشتن ترامپ دعوت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۴    
ما موشک را برای دفاع ازخود می سازیم. در این موضوع، مذاکره معنا ندارد. موشک سپر دفاعی ماست. اگر این سپر تضعیف شود، در دفاع از خود ضعیف می شویم .
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اگر برجام بهم بخورد هیچ کنوانسیونی نمی تواند از استحکام لازم برخوردار باشد. امیدواریم این اتفاق پیش نیاید. ولی اگر برجام بهم بخورد ما آن ها را حیرت زده خواهیم کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۲    
یک سایت معتبر ورزشی ملی پوش ایرانی تیم آلکمار هلند را به عنوان بازیکن آسیایی برتر ماه اکتبر قاره اروپا برگزید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۰    
رئیس جمهور به زودی درباره عملکرد 100 روزه دولت خود به مردم گزارش می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۸    
تیم ذوب آهن جایگزین نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا شد و سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی مجوز حرفه ای گرفتند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۴    
بدون شک امروزه یکی از نشانه های زندگی لوکس داشتن هواپیماهای شخصی است. هواپیماهایی که در آن نوشیدنی های گران قیمت روی میزها قرار گرفته و صندلی های آن بسیار راحت هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۰:۳۸    
رییس اتحادیه کبابی، حلیم و آشپزندگان گفت: حتی دنبه و چربی کیلویی 13 هزار تومان است، حال چگونه می شود که گوشتی به نام گیاهی و به اسم استاندارد به قیمت 7000 تومان وارد بازار می شود .
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۰:۲۸    
مجتبی جباری قصد دارد وارد عرصه مربیگری شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۸    
پنجمین نشست مدیران و روسای ستاد و شعب تهران بانک گردشگری برگزار شد. در این نشست، مدیرعامل بانک گفت: شتاب دهی به فعالیت های اجرایی اولویت دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۴    
همزمان با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بینالمللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات (ایران کانمین 2017) در تهران ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۹:۵۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت: فولاد مبارکه نماد واقعی ایجاد ارزش افزوده و تکمیل زنجیرۀ تولید است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۹:۴۲    
هر یک از ما به نحوی با مواد مخدر و تاثیرات مخرب آن در تماس بوده ایم. برخی خود در دام این بلای خانمانسوز گرفتار بوده و برخی دیگر شاهد رنج اعضای خانواده، دوستان یا نزدیکان خود از این موضوع بوده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۸    
سیدخلیل سجادپور جوان 39 ساله ای که به خاطر سرقت مقداری از شیره ها و نگین انگشترهایش، زن معتادی را پای بساط استعمال مواد مخدر به قتل رسانده بود با صدور رای دادگاه به قصاص نفس محکوم شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۴    
مصرف چربی های با ترانس بالا و روغن های صنعتی، استفاده از مواد غذایی با طبع سرد و نوشیدن آب یخ از جمله عوامل موثر در ایجاد کیست تخمدان هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۰    
یک سایت آلمانی به سفر تیم راگبی زنان آلمان به ایران پرداخته و درباره نگاه یک بازیکن آلمانی از دیدار با علی دایی اسطوره فوتبال ایران نوشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۸    
یکی از راه های کسب درآمد سریع و بدون نیاز به سرمایه گذاری راه اندازی کسب و کارهای پیامکی است که اکثر آنها نیز ابتدا از داخل خانه ها آغاز می شود و سپس رشد کرده و تبدیل به شرکت های بزرگ می شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۴    
متاسفانه در اطراف ما افرادی هستند که بدون توجه به این عوارض و بدون تجویز پزشک کدئین مصرف می کنند و این داروها را به دیگران نیز پیشنهاد می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۸:۵۶    
بیشتر مردم تمایل دارند خانه هایشان را مکانی امن بدانند، ولی سموم بی شماری از محصولات شوینده تا کاناپه ها، وجود دارند که به طور ناملموسی در همه جای خانه کمین کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۰    
اولین و بزرگترین مرکز جامع خدمات کشور با نام مرکز 1724 با مشارکت سرمایه گذار خارجی راه اندازی شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۰    
نخست وزیر عراق می گوید که اشغالگری داعش در شمال این کشور و نبردها برای شکست این گروه تروریستی 100 میلیارد خسارت به این کشور وارد کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۸    
مدیرکل مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی بانک مرکزی گفت: دستورالعمل بستن حساب های راکد در بانک ها از اول آذر اجرایی می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۶    
به گفته ی ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، در حالی که شرکت های آمریکایی به دلیل تحریم های یک جانبه ی اعمال شده ی آمریکا علیه مسکو امکان مبادلات تجاری با روسیه را ندارند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۶    
جمعی از تجار ایرانی می گویند بانک "امارات ان بی دی" یکشنبه هفته گذشته با ارسال نامه هایی به آنها اعلام کرده از این پس حق مراودات اقتصادی و برداشت پول در این بانک را ندارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۶    
این فوتبال داستان های رازگونه بسیاری دارد که گرچه شاهدی مستند برای اثبات آن وجود ندارد؛ اما نمی توان آن را انکار کرد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۸    
امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 716 امیر دیوان زکات داعش در شهر المیادین و سفیان الخلف همراه وی در حالی که قصد تهیه اوراق هویت جعلی برای اقامت در این کشور بودند دستگیر شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۶    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درباره محتوای جلسه اخیر سران قوا را تکذیب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۴    
عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از تشکیل پرونده آتش زده پیراهن تیم نفت توسط ناصر فریادشیران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۴    
نخست وزیر مستعفی لبنان از شرکت کنندگان در مراسم استقبال از شاه سعودی هنگام بازگشت وی از مدینه به ریاض بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۲    
به گفته یک مقام آگاه روس، دولت آمریکا بعد از اطلاع از محتوای نامه رهبر کره شمالی به رئیس جمهوری روسیه در مورد حمله هسته ای به ایالات متحده، مواضع خویش در قبال پیونگ یانگ را تغییر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۴    
رقابت های پلی آف مقدماتی جام جهانی فوتبال در منطقه اروپا امشب با برگزاری 2 دیدار پیگیری می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۰    
جراحی های زیبایی در کشورمان روبه افزایش است و حالا به تبی همه گیر بدل شده است. تبی که گویا عقب ماندن از آن به منزله عقب ماندن از قافله روشنفکری و به روز بودن است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۶    
نگاهی به حجم مبادلات تسلیحاتی کشورهای مختلف حاکی از آن است که به رغم بحران مالی، سود کارخانه های تسلیحاتی رشد داشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۰    
سعید الشهابی با تأکید بر اینکه ایران هیچ دخالتی در حوادث بحرین ندارد، گفت: رژیم آل خلیفه دهها سال است که علیه ملت بحرین اعلام جنگ کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۰    
جان برکو رئیس مجلس عوام انگلیس ضمن اعلام مخالفت خود با سخنرانی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پارلمان اظهار کردکه چنین 'افتخاری' به صورت خودبه خود نصیب هر فردی نخواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۶    
شاید فکر کنید خوب است اگر پسورد گوشی او را داشته باشید و هر چند وقت یکبار سرکی به پیام های او بکشیداما این طرز فکرها کاملا اشتباه و ناسالم است و رابطه را به آینده ای سیاه می کشاند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۴    
جراحان در کمال ناباوری، حدود یک کیلوگرم مواد چوبی و پلاستیکی در معده پسر 16 ساله کشف و توانستند با انجام یک عمل جراحی بخشی از آنها را خارج کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۲    
بانک ها در هر صورت حتی اگر نرخ سود سپرده را در مقابل ارقام کلان هم بالا نبرند و خود را پایبند به قانون نشان دهند، می دانند که چگونه باید بخشنامه بانک مرکزی را دور بزنند؛ حتی با استفاده از تلفن بانک.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۰    
پس از تهاجم نیرو های بین المللی به رهبری آمریکا علیه عراق در سال 2003 میلادی و پیش از آنکه این کاخ به مقامات عراقی واگذارشود، نیرو های آمریکایی از کاخ صدام استفاده می کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۸    
44 نماینده پارلمان بریتانیا نامه ای را برای برکناری نخست وزیر این کشور امضا کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۸    
یک متخصص زنان و زایمان درباره شایعترین کیست ها در زنان و همچنین غربالگری سرطان سینه توضیحاتی را ارایه کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۶    
سیا ادعای ترامپ مبنی بر عدم دخالت مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را رد کرد
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۶    
آنچه از تعریف مهارت های زندگی به ذهن برمی آید مهارت هایی است که برای زندگی بهتر و امیدوارانه تر به آدمی کمک می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۴    
خبرگزاری رویترز شنبه شب نوشت که از زمان ورود هواپیمای سعد الحریری به عربستان هیچ شاهزاده یا مقام وزارتی سعودی برای استقبال از وی نیامد و او را روز بعد ناچار به استعفا کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۴    
آیا روزها ضعف دارید و احساس بی انرژی بودن می کنید؟ گاهی اوقات مشکل در کمبود خواب است، اما حتی اگر شما به خوبی هم استراحت کرده باشید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۲    
وزارت کشور لبنان اخبار منتشره درباره بازداشت شهروند لبنانی مرتبط با موساد که یکی از نمایندگان پارلمان این کشور را زیر نظر داشته است تکذیب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۲    
عموما کسانی که گربه نگه می دارند نسبت به کسانی که سگ یا پرنده نگه می دارند، شرایط روحی ویژه تری دارند؛ معمولا آدم های حساسی هستند، زود به آن ها بر می خورد و یا افسرده هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۰    
جراحان هندی یک توده یک کیلوگرمیِ چوب و پلاستیک را از شکم یک پسر 16 ساله خارج کردند که باعث بروز درد شدید و دائمی در این بیمار شده بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۰    
گفت وگو با محمدرضا باهنر آسان نیست، نه از این جهت که او سیاستمدار دست نیافتنی باشد بلکه از این جهت که او سیاستمداری است که از بیان سخنان صریح ابا دارد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۸    
ریاست جمهوری فرانسه انتقادات ضمنی به ماهیت اقامت نخست وزیر مستعفی لبنان مطرح کرده، میشل عون هم گفته، هر آنچه از سعد حریری انتشار می یابد منعکس کننده واقعیت نیست و به نظر او حریری "ربوده شده" است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۶    
عربستان سعودی 11 شاهزاده را در رابطه با تحقیقات جدید کمیته ضد فساد بازداشت کرد. در اینفوگرافیک زیر اطلاعاتی را درباره این شاهزاده ها مشاهده می کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۴    
صدها هزار تن از حامیان استقلال کاتالونیا در خیابان های اصلی بارسلونا دست به راهپیمایی زده و خواهان آزادی رهبران جدایی طلبی شدند که به اتهام مشارکت در برگزاری رفراندوم استقلال از اسپانیا در زندان به ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد برخی ادعاها و موضعگیری های سخیف و بی پایه مقامات بحرینی در خصوص دخالت ایران در حادثه انفجار خط لوله نفت در آن کشور گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۲    
یک شهروند سعودی که برای پیاده روی از منزل خارج شده بود، نوزادی مدفون در زیر خاک را پیدا کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۰    
رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر از آنهایی که مانع بهبود رابطه واشنگتن- مسکو می شوند انتقاد کرد و گفت به صداقت کلام همتای روس که می گوید در انتخابات آمریکا دخالت نداشته، اعتماد دارم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۰    
یک کارشناس ارشد مشاوره خانواده گفت: اعتماد به نفس توانایی داشتن دید مثبت راجع به خودتان و یکی از عوامل موثر موفقیت در زندگی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۸    
پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان فروش سیگار در واتیکان را از ابتدای سال 2018 ممنوع کرده و دلیل این اقدام را آسیب های ناشی از استعمال دخانیات اعلام کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۶    
دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: براساس دستور رئیس جمهور از وزرا امور حقوق شهروندی را پیگیری خواهیم کرد و به ایشان اعلام می کنیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۴    
اگرچه در حال حاضر اجرای بخشنامه اخیر بانک مرکزی مبنی بر محاسبه 12درصدی نرخ سود تسهیلات بخشی از مالکان مسکن مهر متوقف شده، اما دولت هنوز وضعیت آنها را مشخص نکرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۴    
مکان های خوفناکی در ایران وجود دارد که با رفتن به آنجا ترس را لمس خواهید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۲    
با اجرای ماده 54 قانون بیمه شخص ثالث، راه برای شناسایی مشمولان غایب آسانتر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۲    
ورود هیأت اقتصادی 70 نفره اروپا در تهران خیلی از شرکت های داخلی را بر آن داشت تا شال و کلاه کنند و برای مذاکره با شرکت های میهمان در ایران برنامه ریزی کنند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تازه ترین پست توئیت نوشت: وقتی من به کیم جونگ اون نمی گویم کوتوله و چاق ، چرا او به من می گوید پیر ؟ من سعی می کنم دوست او باشم و شاید هم روزی اتفاق بیفتد!
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۰    
گفتگوی برادر شهید حسن طهرانی مقدم را به مناسبت ششمین سالگرد این شهید بزرگوار در گزارش زیر می خوانید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۸    
درحالی چندی پیش رییس سازمان برنامه و بودجه برج سازی در بافت های فرسوده را یکی از سیاست های ابلاغی رییس جمهوری به نهادهای ذی ربط اعلام کرده بود که وزیر راه و شهرسازی می گوید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۸    
وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی از تلاش ها برای لغو حکم اعدام قاتل 18 ساله خبر داد.