جمعه ۱۸ خردادساعت ۱۷:۵۰Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 14 آبان 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 آبان 1396 شفاف 2 آبان 1396 شفاف 3 آبان 1396 شفاف 4 آبان 1396 شفاف 5 آبان 1396 شفاف 6 آبان 1396 شفاف 7 آبان 1396 شفاف 8 آبان 1396 شفاف 9 آبان 1396 شفاف 10 آبان 1396 شفاف 11 آبان 1396 شفاف 12 آبان 1396 شفاف 13 آبان 1396 شفاف 14 آبان 1396 شفاف 15 آبان 1396 شفاف 16 آبان 1396 شفاف 17 آبان 1396 شفاف 18 آبان 1396 شفاف 19 آبان 1396 شفاف 20 آبان 1396 شفاف 21 آبان 1396 شفاف 22 آبان 1396 شفاف 23 آبان 1396 شفاف 24 آبان 1396 شفاف 25 آبان 1396 شفاف 26 آبان 1396 شفاف 27 آبان 1396 شفاف 28 آبان 1396 شفاف 29 آبان 1396 شفاف 30 آبان 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۵:۰۲    
مدیرعامل بانک صادرات ایران کاستن از حجم دارایی های مازاد و غیرکارمزدی بانک را از جمله برنامه های در دست اجرا برای تحقق نقشه راه بانک عنوان کرد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۰    
با تایید رسمی وزیر ورزش و جوانان در جلسه امروز با هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی رسما به عنوان مدیرعامل موقت باشگاه پرسپولیس منصوب شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۳:۲۰    
این روزها با پدیده های جدید و نامتعارفی هستیم که موجب می شود جوانان به سمت تجمل گرایی سوق پیدا کنند، با ما همراه باشید تا با تعدادی از آنها آشنا شوید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۴    
دلیل تاریک بودن آسمان ماه تاریکی شب نیست، بلکه نبود اتمسفری چون جو زمین است تا نور را پخش کند. اشتباه نکنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۰:۳۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی و تعیین شدن 18مورد نقض بندهای برجام از سوی آمریکا خبر داد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۰:۳۲    
واژگونی اتوبوس تهران - گنبد با 30 مسافر در ساعت 18:50 یکشنبه در کیلومتر 25 محور سوادکوه استان مازندران در محدوده تونل دوگل منجر به کشته شدن 14 تن و مصدومیت 18 نفر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری رویترز بازداشت شاهزادگان، وزیران و مقام های کنونی و پیشین عربستان سعودی را اقدامی پیشگیرانه برای حذف چهره های قدرتمند سیاسی دانست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۳۸    
چلسی با این برتری یک بر صفر، 22 امتیازی شد و در فاصله یک امتیازی تاتنهام در رده چهارم ماند. منچستریونایتد نیز با قبول دومین شکست فصل 23 امتیازی ماند و فاصله اش با منچسترسیتی صدرنشین به هشت امتیاز ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۳۶    
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران، از کشته شدن 14 نفر و مجروح شدن 18 نفر بر اثر واژگونی اتوبوس بعد از تونل دوم ورسک در محور سوادکوه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۳۴    
شهردار تهران اعلام کرد که به حرف های خود در مورد سهم 30 درصدی زنان و جوانان از سطوح مختلف مدیریتی در شهرداری تاکید می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۳۲    
فرمانده کل سپاه طی پیام های جداگانه ای، انتصاب فرماندهان جدید در ارتش را تبریک گفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۳۰    
رژیم آل خلیه از شهروندان بحرینی موجود در لبنان خواست که هر چه سریع تر از این کشور خارج شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۱:۴۰    
آسمان کربلا و نجف طی ساعتهای آتی صاف تا کمی ابری خواهد بود و از غلظت گردوغبار در این مناطق و بخشهایی مرزی کشورمان کاسته شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۱:۳۸    
کاروان اربعین با حضور چهره های سرشناس فرهنگ و هنر 12 آبان ماه وارد کربلا شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۱:۳۴    
سپهر قریشی، برادر سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون، تصاویری از خود در سوریه منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۱:۲۸    
رئیس جمعیت هلال احمر دشت آزادگان از تصادف یک دستگاه اتوبوس زائران ایرانی در حله عراق خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۱:۲۸    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران نخست وزیر مستعفی لبنان را تابع بی چون و چرای ترامپ و ولیعهد سعودی دانست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۱:۲۸    
مهاجم سابق استقلال درباره بحث جادوگری در دنیای فوتبال که به تازگی جنجال برانگیز شده می گوید در سال های گذشته شاهد حضور جادوگران در فوتبال بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۱:۲۶    
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود درباره آخرین تحولات در لبنان گفت که حریری بر خلاف خواسته اش توسط عربستان مجبور به استعفا شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۱:۲۶    
در این مطلب تصویر خودرو لوکسی که آماگی خودرا برای خدمت رسانی به زائران اربعین به شیوه جالب اعلام کرده است را مشاهده می کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۱:۲۴    
شفاف ،نوشت: سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور گفت: در جلسه امروز یکشنبه هیئت دولت گزینه های پیشنهادی وزارت کشور برای تصدی مسؤولیت استانداری های سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری معرفی و با تصویب ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۱:۲۲    
چای "اولونگ" تنها دو درصد مصرف چای در جهان را شامل می شود و این درحالیست که فوائد متنوعی برای سلامتی دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۱:۱۲    
مدیرعامل انجمن صرع ایران گفت: طبق آمار جهانی حدود نیم تا یک درصد از جمعیت جهان به بیماری صرع مبتلا هستند، این آمار در جامعه ما حدود 600 تا 700 هزار نفر تخمین زده می شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۹:۵۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از طرح نمایندگان برای حذف دلار از مبادلات تجاری کشور با عنوان طرح پیمان دو جانبه ارزی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۹:۵۴    
کشور ترکیه با استفاده از نابسامانی های سیاسی و جنگ های منطقه ای که کشورهای حوضه دجله و فرات گرفتار آن بوده اند، از سال ها قبل طرح احداث سد بر روی رودخانه های دجله و فرات را آغاز کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۹:۴۴    
ژنرال قمر جاوید باجوا رئیس ستاد ارتش پاکستان در رأس هیئت عالی رتبه نظامی به دعوت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۹:۴۲    
دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا که برای مذاکره با مقامات ژاپن در این کشور به سر می برد، اعلام کرده که با پادشاه عربستان سعودی در خصوص قرار دادن سهام شرکت ملی نفت عربستان (آرامکو) در بورس نیویورک صحبت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۹:۳۸    
اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مدیران فعلی تیم نفت طلاییه را از کلیه مسوولیت های باشگاه کنار گذاشتند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۹:۳۴    
فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به ادعای مسئولین آمریکایی درباره مشارکت ایران در اصابت موشک انصارالله یمن به فرودگاه عربستان تصریح کرد :امکان انتقال موشک به یمن را نداریم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۹:۳۲    
بعد از ظهر 12 آبان امسال در درگیری بین نیروهای مرزبانی ناجا و گروه های تروریستی در منطقه مرزی چالدران، ضمن وارد شدن تلفات به گروه های تروریستی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۹:۳۰    
در جریان دو انفجار که امروز یکشنبه نیروهای حامی مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق را در کرکوک هدف گرفته بود 12 تن کشته و زخمی شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۹:۲۸    
وزارت انرژی روسیه اعلام کرد که این کشور به همراه عربستان سعودی، ازبکستان و قزاقستان آماده ی جدی تر کردن همکاری های خود برای کاهش ذخایر نفت جهانی هستند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۹:۰۲    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه چهاردهم آبان ماه 96 با افزایش 36 واحدی معادل 0.04 درصد به رقم 87 هزار و 905 واحد رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۵۸    
نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه سیاست گذاری دارد نه قانونگذاری، تصریح کرد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۵۶    
رئیس جمهور آمریکا در آستانه ورودش به ژاپن در جریان یک سفر آسیایی، در ادعایی بی اساس مسئولیت شلیک موشک از یمن به ریاض را متوجه ایران دانست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۰۸    
حضرت آیت الله خامنه ای در احکامی امیر دادرس را به جانشینی فرمانده کل ارتش، دریادار سیاری را به معاونت هماهنگ کننده ارتش و دریادار خانزادی را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش منصوب کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۰۴    
رئیس جمهور آمریکا در سخنانی بی اساس، مسئولیت اقدام نیروهای یمنی در شلیک موشک به سمت عربستان را متوجه ایران دانست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۰۰    
همزمان با اربعین و پیاده روی محبان عصمت و طهارت (ع)، شما می توانید اعمال و آداب روز اربعین را در اینجا بخوانید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۴    
رویترز در گزارشی نوشت محمد بن سلمان با حکم پادشاه سعودی رئیس کمیته مبارزه با فساد شد تا با استفاده از این موقعیت مخالفان خود را حذف کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۶    
داغ کباب های ارزان و تبلیغات رنگارنگ آن، شهروندان کرمانشاهی را از اینکه این کباب ها چه محتویاتی دارند غافل کرده و اغلب در این کباب ها از موادی چون سنگدان مرغ استفاده می شود
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۴    
آیا شما هم بعد از مراجعه به داروخانه ، برای خریدن مرطوب کننده پوست خشک کاملا گیج می شوید و واقعا نمی دانید که باید کدام محصول را انتخاب کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۴    
شاید اگر عناصر منافقین در امر بازنگری و تغییر در نامه ها با عراقی ها همکاری نمی کرد یا به عبارت بهتر دخالتی نداشتند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۲    
در این مطلب تصویری از حضور خودروی پرقدرت ژاپنی در خیابانهای تهران با پلاک گذر موقت را مشاهده می کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۰    
قاضی شهریاری در تشریح آخرین وضعیت پرونده خواننده معروف گفت: پس از اعتراض متهم به علت فوت، پرونده به کمیسیون پزشکی قانونی ارجاع شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۴:۵۸    
سرآشپزها و شیرینی پزان حرفه ای از سراسر جهان در بزرگترین رقابت کیک جهان شرکت کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۴:۵۲    
اگر سعی کنید طرف مقابل تان را تغییر دهید یا اینکه خودتان را به طور اساسی تغییر دهید تا ایده آل طرف مقابل تان بشوید، هر دوی شما محکوم به شکست خواهید شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۴:۵۰    
طبیعت همیشه راهی برای به رخ کشیدن حس شوخ طبعی بیمارگونه خود پیدا می کند و می تواند در یک چشم به هم زدن فاجعه بیافریند. برای مثال طوفان تندری کثیف با وجود زیبایی اش می تواند کشنده باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۴:۴۸    
درست مانند عضلات و استخوان ها، موها نیز با بالا رفتن سن شکننده تر و پراکنده تر می شوند که این به معنی نیاز آنها به مراقبت هدفمند خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۴:۴۶    
سرویس مخفی آمریکا در اقدامی نادر به آمریکایی ها اجازه داد که مشاهده کنند چطور آنها کاروان خودرویی دارای تجهیزات ویژه رئیس جمهور آمریکا را در سراسر جهان جابه جا می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۳:۳۰    
دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انضباط آهنین از وضعیت انضباطی در کشور انتقاد کرد:
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۱:۲۸    
سفیر روسیه در واشنگتن می گوید وکلای مسکو در حال جمع آوری مدارک لازم برای طرح شکایت از آمریکا به دلیل توقیف اموال دیپلماتیک روسیه هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۸    
به دنبال دریافت نامه ای تهدیدآمیز در یک مسجد و مرکز اسلامی در منچستر انگلیس، پلیس مسجد را تعطیل و منطقه را مسدود کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۶    
رئیس جمهوری آمریکا امروز (یکشنبه) پس از ورود به ژاپن گفت، واشنگتن و متحدانش آماده دفاع از آزادی هستند و هیچ "دیکتاتوری" نباید راه حل های آمریکا را دست کم بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۲    
هشتادوپنجمین مسابقه تیم های پرسپولیس و استقلال برگزار شد و این دیدار با برتری قرمزها تمام شد. اما تخلفاتی در درون زمین و حاشیه دیدار رخ داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۲    
گروهی از محققان دانشکده پزشکی دانشگاه کیس وسترین رزرو یک مسیر مولوکولی جدید کشف کردند که از طریق آن سلامتی و طول عمر کرم های لوله ای را کنترل کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۸    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری اعضا یک باند حرفه ای سرقت خودرو در شرق این استان خبر داد و گفت: سارقان از یک خانم باردار در جلب حس نوع دوستی مردم و سرقت خودرو بهره می بردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۶    
ماموران گمرک امانات پستی انزلی موفق شدند در دو عملیات جداگانه مقدار 855 گرم تریاک از داخل بسته های پستی حاوی بادام زمینی و کیف صنایع دستی کشف کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۲    
آرتروز نتیجه تحمل وزن و فرسایش طولانی مدت در مفاصلی است که به طور مستقیم، وزن بخش هایی از بدن را تحمل می کنند.اگرچه برخی بیماری ها هم می توانند سبب از بین رفتن و تخریب غضروف مفاصل شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۰    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم ایر آخرین وضعیت مذاکرات این شرکت با هواپیماساز بویینگ برای ورود 15 فروند هواپیمای جدید به ایران را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۵۸    
تصور بسیاری از کسانی که به سوئد سفر می کنند اینست که سوئد دقیقا چیزی است که آنها در طول سفر خود به این کشور دیده اند. اما شاید اگر مسیر رفت و آمدشان کمی تغییر کند چهره متفاوتی از آن مشاهده نمایند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۵۶    
یک فوق تخصص ایمونولوژی، آسم و آلرژی هشدار داد: با توجه به شرایط آب و هوا در مرزهای عراق به زائران اربعین، توصیه می شود در زمانی که گرد و غبار شدت می گیرد از پیاده روی خودداری کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۸    
بازیکن ایرانی الخور به حمایت از دولت و ملت قطر پرداخت و تاکید کرد که آنها با وجود محاصره ای که در آن به سر می برند می توانند به پیشرفت خود ادامه دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۶    
ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت: همه بچه ها برای افتخارآفرینی به آمریکا می روند و امیدوارم همگی بتوانند دل مردم را شاد کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۲    
در اسناد کشف شده از لانه جاسوسی آمریکا، متوجه اهتمام ویژه این نهاد دیپلماتیک و اطلاعاتی نسبت به تحرکات امنیتی-اطلاعاتی شوروی می شویم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۲    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که لایحه بودجه سال97 ، 19 آذر تقدیم مجلس خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۸    
مدیرعامل سرخ های پایتخت با استعفای خود اردوگاه پرسپولیس را در شوک فرو برد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۸    
در حالی که سعد حریری تحت فشارهای سعودی در کشور عربستان استعفای غیرمنتظره خود را اعلام کرد، یک وزیر عربستانی مدعی شده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۴    
پایان سال گذشته بود که کارت خرید اعتباری به ایستگاه آخر رسید.بعد از پاسکاری هایی که بین بانک مرکزی و وزارت صنعت صورت گرفت این طرح که 28 مهرماه سال گذشته در شورای پول و اعتبار تصویب شده بود دیماه سال ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۲    
از زمان آغاز فیلترینگ هوشمند به گفته مسئولان ارتباطات و فناوری اطلاعات، حدود 110 میلیارد تومان صرف این پروژه شده است و اکنون که پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی به سیستم رمزنگاری مجهز و در برابر ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۱۰    
سرمربی تیم کاراته نوجوانان گفت: دلایل مختلفی در نتیجه نگرفتن روی تاتامی رقابتهای جهانی دخیل بود که از مهمترین عوامل آن می توان به بی تجربگی و مشکلات داوری اشاره کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۳۲    
آمار 7 ماهه تولید خودروسازان داخلی در شرایطی اعلام شد که طی آن، شرکت های بخش خصوصی با افزایش تیراژ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته مواجه شدند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۳۰    
در اولین روز هفته، قیمت دلار پتانسیل افزایشی از خود نشان نداد تا به ابتدای سطح 4 هزار و 50 تومانی نزدیک شود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۲۶    
بررسی های یک پژوهش نشان می دهد ریال قوی یا حفظ قدرت خرید ملی اگر با تزریق ارز ارزان قیمت و بدون ملاحظات تورمی در اقتصاد ایران باشد، ناپایدار و شوک آفرین است ...