شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۴:۳۴Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 1 آبان 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 آبان 1396 شفاف 2 آبان 1396 شفاف 3 آبان 1396 شفاف 4 آبان 1396 شفاف 5 آبان 1396 شفاف 6 آبان 1396 شفاف 7 آبان 1396 شفاف 8 آبان 1396 شفاف 9 آبان 1396 شفاف 10 آبان 1396 شفاف 11 آبان 1396 شفاف 12 آبان 1396 شفاف 13 آبان 1396 شفاف 14 آبان 1396 شفاف 15 آبان 1396 شفاف 16 آبان 1396 شفاف 17 آبان 1396 شفاف 18 آبان 1396 شفاف 19 آبان 1396 شفاف 20 آبان 1396 شفاف 21 آبان 1396 شفاف 22 آبان 1396 شفاف 23 آبان 1396 شفاف 24 آبان 1396 شفاف 25 آبان 1396 شفاف 26 آبان 1396 شفاف 27 آبان 1396 شفاف 28 آبان 1396 شفاف 29 آبان 1396 شفاف 30 آبان 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۴    
کسانی که دچار اختلال دو قطبی می شوند معمولا می توان با مشخصه تغییر شدید حالات روحی شناخت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۲    
حضانت طفل از جمله اموری هست که با اختلاف بین زوجین و جدایی والدین از یکدیگر معمولا اتفاق افتاده و دعوی حضانت طفل را صورت خارجی به خوذ می بخشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۲۱:۲۳    
با شنیدن صدای بوق خودروی پشت سرش مانند اسپند روی آتش از جایش می پرد و در حالی که دندان هایش را روی هم می فشارد، از خودرو پیاده می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۲:۲۶    
وزارت خارجه عربستان اعلام کرد که اخبار مربوط به سفر یکی از مسئولان این کشور به تل آویو صحت ندارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۱:۲۴    
آمارهای رسمی انگلیس نشان می دهد، دولت این کشور میلیون ها پوند را صرف پرداخت حقوق به مستمری بگیران بریتانیایی در یمن می کند در حالی که این افراد وجود خارجی ندارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۶:۲۴    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: اراده ای برای تنظیم بازار محصولات کشاورزی وجود ندارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۴    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد: مشتاقان سفر زیارتی عتبات عالیات از امروز می توانند با مراجعه به سامانه جامع عتبات این سازمان برای اعزام به این سفر زیارتی ثبت نام کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۴    
آخرین تصویر از شیرایرانی در تخت جمشید که متاسفانه شکار بی رویه نسلشان را منقرض کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۲    
دو برگ کاغذ که مزین به دستخط آلبرت اینشتین فیزیکدان مشهور است، پس از 95 سال به حراج گذاشته شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۲    
معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی و سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: حدود 700 نوع مواد جدید که به عنوان مواد صناعی محرک و روان گردان در دنیا شناسایی شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۸    
انتظار از دولت برای رونق بخشی به بازار مسکن باعث شده که برخی گمان کنند تنها راه خروج از رکود این بخش، تعریف پروژه های بزرگ مقیاس توسط دولت است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۸    
این مطلب به معرفی راه های ساده ای برای عمق بخشیدن به شور و هیجان اول ازدواج می پردازد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۲    
اگر مدفوع را برای مدت زیادی نگه دارید، مدفوع به داخل روده بازمی گردد، دوباره جذب می شود و حالت سفت وسختی به خودش می گیرد.اگر این روند تکرار شود،می تواند جان فرد مورد نظر را به خطر بیندازد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۰    
در بناهای تاریخی و فرهنگی کشور در خانه های خشتی یزد،در مجموعه عالی قاپو میدان نقش جهان در اصفهان و حتی در چغازنبیل که جمعیت زیادی از موریانه ها کلونی داشتند،اتفاقات خوبی برای کنترل جمعیت آنها افتاد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۶    
در این مطلب قصد داریم ساده ترین راه ساخت اپل آیدی را به شما کاربران آموزش دهیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۲    
رئیس پارلمان لبنان گفت، ائتلاف با حزب الله در انتخابات آتی پارلمان این کشور امری عادی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تا زمانی که حماس مداخله نکند، ما آماده مذاکرات با دولت فلسطین هستیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۲    
برنی سندرز نامزد مورد حمایت دمکرات ها در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری آمریکا از تصمیم خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 این کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۰    
بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه در اظهاراتی در اندیشکده چتم هاوس گفت که در پی رایزنی با برخی نمایندگان کنگره آمریکا، تردید ندارد که برجام حفظ خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۸:۲۴    
کریستیانو رونالدو با پیشی گرفتن از لیونل مسی بار دیگر عنوان بهترین بازیکن جهان از سوی فیفا را به خود اختصاص داد. رونالدو سال گذشته نیز این عنوان را در رقابت با مسی از آن خود کرده بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۸:۱۶    
وزیر خارجه ایران با بیان اینکه ما خواهان تعامل گسترده با تمام جهان هستیم، گفت: ما مثل کشورهای حاشیه خلیج فارس نیستیم که به محض دیدن یک اخم از سوی آمریکا سراسیمه روانه کمپ دیوید شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۵۶    
گریه کردن راهی برای آرامش اعصاب به شمار می آید و کارشناسان به افراد توصیه می کنند در زمان هایی مشخص برای ایجاد آرامش و کنترل احساسات ازاین قابلیت طبیعی بدن استفاده کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۵۴    
در عصر مدرن نرم افزار ها به ابزاری پیشرفته برای کشف یافته های علمی تبدیل شده اند که در جدیدترین مورد سازه هایی عجیب در عمق اقیانوس از این طریق ردیابی شده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۵۰    
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: با متخلفین حادثه امروز مدرسه اسلام آباد برخورد قانونی می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۳۸    
شاید باورش برایتان سخت باشد، ولی خیلی از ستاره های سینمای جهان هستند که والدین شان سوء پیشینه دارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۳۶    
گوشت مرغ به عنوان منبع پروتئین شناخته می شود و یکی از کم خطرترین گوشت ها بشمار می آید و کمتر کسی است که به این گوشت آلرژی داشته باشد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۲۴    
جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی گفت: مصرف مواد مخدر و دخانیات اثرات قابل توجهی در عدم باروری زنان دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۰۶    
در این گزارش با تلفن های همراهی آشنا می شوید که گرچه اغلبشان امروز بسیار ساده و ابتدایی به نظر می رسند اما در زمان خود پرچمداران بازار به شمار می آمدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۰۴    
یافته های جدید نشان می دهد که مصرف قند باعث ایجاد سریعتر سلول های سرطانی می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۲۴    
شرکت فولاد مبارکه ماموریت خود را ایفای نقش محوری در توسعه صنعت کشور و تأمین نیاز مشتریان داخلی می داند لیکن در راستای اقتصاد مقاومتی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت محترم همواره ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۰    
بیژن حیدری که یک پزشک است، از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان داور دربی تعیین شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۴۸    
رئیس کل دادگستری تهران از محاکمه استانداران، فرمانداران متهم و استعلام دادگاه کارکنان دولت از مراجع ذی صلاح خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۴۲    
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی توضیحاتی را درباره خبر اذیت و آزار دختر دبستانی توسط سرایدار مدرسه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۴۰    
مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: با رشد 23 درصدی شوهرآزاری در این استان نسبت به سال گذشته مواجهیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۴۰    
جدولی شامل اعداد و ارقام نرخ آگهی و تیزر شبکه سه ، در سایت ها و فضای مجازی منتشر شده است که درآمد نجومی صداوسیما از بازی دربی را نشان می دهد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۸    
اپلیکیشن زائر یک مسیریاب برای زائران اربعین است که جدیدترین نقشه راه اربعین 96 در این نرم افزار طراحی شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۴    
در فینال رقابت های فیناترافی اتفاقات عجیبی رخ داد و بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۲    
کره شمالی در اقدامی بی سابقه نامه ای سرگشاده برای غرب ارسال کرده و از آنها خواسته در برابر دولت شرور و بی مسئولیت ترامپ بسیار هوشیار باشند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۲۶    
در مبحث خلق پول توسط بانک مرکزی، منافع ناشی از خلق پول به دولت منتقل می شود درحالی که در خلق پول توسط بانک ها؛ سهام داران و مدیران بانک هستند که منتفع خواهند شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۱۸    
فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری 19 توزیع کننده مواد افیونی و کشف 26کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۱۶    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ شیوه نامه بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان در سال جاری به استان های سراسر کشور خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۱۲    
بسیاری از گیاهان دارویی در دسترس بوده، به راحتی قابل استفاده و مصرف هستند اما بسیاری از مردم از خواص شگفت انگیز آنها بی اطلاع هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۱۰    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت:توصیه نمی کنیم که تمام زائران اربعین،واکسن آنفلوآنزا تزریق کنند،اما گروه های پر خطر حتما باید با مشورت پزشک،اقدام به تزریق این واکسن کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۶    
براساس گزارش هشدارآمیز دانشگاه هاروارد، کره شمالی به شکل انبوه تسلیحات بیولوژیکی تولید کرده است که می تواند با انتشار ویروس آبله و طاعون، ده ها هزار تن را از پای درآورد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۴    
وزیر خارجه آمریکا امروز (دوشنبه) درسفرش به کابل با اشرف غنی، رئیس جمهور و دیگر مقام های عالی رتبه افغانستان دیدار و گفتگو کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۲    
حکایت ازدواج کودکان در ایران پدیده تازه ای نیست.دهه هاست که به اسم عرف یا فقر،لباس عروس بر تن دخترانی می پوشانند که چه بسا نه مراحل بلوغ جسمی را به درستی پشت سر گذاشتند و نه به بلوغ روانی
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۸    
الهی پیر شی جوون احتمالا همه ما این دعا را از زبان های مختلف در زمان های گوناگون شنیده ایم،دعایی که معنی اش این است که به لطف خداوند سلامت باشی و سالیان طولانی عمر کنی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۶    
برخی از کاربران عراقی عکسی از ژست عجیب یک دختر داعشی منتشر کرده که در آن دختری با پرچم داعش و بدون حجاب عکس یادگاری گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۴    
شاید مصرف مولتی ویتامین ها در برخی موارد ضروری باشد اما راه دستیابی به مواد مغذی از طریق مصرف مداوم آنها نیست و بهتر است سفره غذایی خود را با انواع میوه و سبزیجات رنگارنگ کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۲    
خودرو پورشه ماکان مدل 2017 گران ترین خودرو وارداتی در نیمه اول امسال است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۰    
این میوه ارزشمند در درمان استرس و برای افراد سیگاری نیز بسیار مفید است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه کسری بودجه97 به حداقل می رسد، نظر رئیس جمهور در خصوص نرخ ارز را اعلام کرد و گفت: وی موافق با افزایش نرخ ارز نیست؛ چراکه ارزش پول ملی کم می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۸    
به دلیل عدم گزارش نقل و انتقالات مالی توسط بانک مریل لینچ آمریکا، مقامات قضایی انگلیسی این بانک را به پرداخت 35 میلیون پوند جریمه محکوم کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۴    
وزارت خارجه هفتمین گزارش سه ماهه خود در اجرای برجام را در سه بخش به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۴    
روز دوشنبه، پس از تعطیلی دو روزه بازار، قیمت نفت افزایش یافت. دلیل افزایش قیمت نفت کاهش حفاری های آمریکا و کم شدن عرضه نفت عراق، گزارش شده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۰    
ارتش آلمان پس از یک وفقه یک هفته ای آموزش نیروهای کرد عراق را از سرگرفته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۲    
ژنرال دیوید گولدفین، فرمانده نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور قصد دارد برای نخستین بار پس از جنگ سرد، بمب افکن های هسته ای B-52 به حالت آماده باش در بیاورد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۴    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه یکم آبان ماه 96 با کاهش 133 واحدی معادل 0.15 درصد به رقم 86 هزار و 346 واحد رسید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۲    
سید مصطفی خمینی در سال 1309.ش، در شهر مقدس و مذهبی قم در خانه پاک و بی آلایش دانشمند و مجتهدی بزرگ از فضلای حوزه علمیه ، فرزندی چشم به جهان گشود که بعدها منشا تحولات عظیمی در تاریخ ایران شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۸    
امروز با اتمام مهلت مشمولان سهام عدالت برای افزایش صورت حساب خود، سامانه سهام عدالت به مدت سه روز تعطیل شد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۶    
نائب رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور گفت: قیمت گوشی موبایل در نتیجه 4 دلیل افزایش یافته که این دلایل با آغاز اجرای رجیستری همزمان شده است و عملاً هنوز رجیستری عملیاتی نشده که بخواهد روی قیمت اثرگذار ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۸    
زمین خاکی فوتبال روستای دمیرچیلوی بیله سوار اردبیل فقط یک متر با مرز جمهوری آذربایجان فاصله دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۶    
رئیس جریان صدر عراق برای دیدار رسمی از اردن یکشنبه شب وارد امان شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۴    
رئیس کل دادگستری استان تهران از محاکمه استانداران و فرمانداران متهم در پرونده جرایم انتخاباتی و استعلام دادگاه کارکنان دولت از مراجع ذی صلاح خبر داد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۲    
با پیروزی جناح حاکم شینزو آبه در انتخابات ژاپن و روشن شدن چراغ سبز برای سیاست گذاری های مبتنی بر محرک های مالی بیشتر، ین افت کرد و سهام ژاپن به بالاترین رکورد دو دهه اخیر رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۰    
فهرست کامل 85 استاندارد خودرویی که قرار است از ابتدای دی ماه سال 1397 و در سه مقطع زمانی در دستور کار قرار گیرد اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۸    
رئیس قوه قضاییه با تأکید بر ایستادگی دستگاه قضایی مقابل هجمه ها خطاب به مسئولان عالی قضایی گفت: بنیان احضارها و رسیدگی ها شرعی و قانونی باشد و پس از آن از فضاسازی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۰    
مدیرکل دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی از تشکیل پرونده سلامت روان برای دانشجویان جدید الورود این دانشگاه از ترم آینده خبر داده و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۸    
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از ساماندهی نیروی انسانی و منابع انسانی شهرداری تهران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۸    
تصاویری دیدنی از محیط آموزشی مدارس در کره شمالی را مشاهده می کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۶    
مدیر رصد و آمار شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده گفت: تعداد دخترانی که در شهرستانهای مختلف و در سن پایین ازدواج می کنند، بین دو الی سه نفر هستند و در کل کشور حدود 43 هزار نفر است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۰    
حالا دوربین ها در هر مکانی برای ثبت تصاویر از ستاره ها آماده است این مسئله موجی از نگرانی برای فوتبالیست ها به وجود آورده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۶    
آزمایشات انجام شده بر روی موش ها نشان می دهد که جراحاتی که بر روی پوستی که قبلا آسیب دیده ایجاد می شوند، با سرعتی دو برابر نسبت به قبل ترمیم می شوند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۲    
یک هیئت عالی رتبه کرد برای رفتن به بغداد جهت مذاکره با مسؤولان عراقی در دولت فدرال در زمینه بحران همه پرسی استقلال کردستان و ورود ارتش عراق به کرکوک آماده می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۲    
در تیراندازی های ده ساعت گذشته در آمریکا دو نفر کشته و پانزده نفر زخمی شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۲    
راهپیمایی عزاداران به کربلا، همراه با پذیرایی باشکوه همراه است.چند سالی است که همزمان با پذیرایی عراقی ها از راهپیمایان، مرزنشینان هم از کسانی که در پشت مرزها در انتظار ورودند، پذیرایی می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۸    
برای آگاهی از اینکه نبض قیمت دلار، یورو و درهم امارات به عنوان پرطرفدارترین ارزهای مورد معامله در بازار آزاد ارز کشور از 8 صبح تا 18 عصر چگونه می زند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۴    
رئیس شبکه هپاتیت ایران به زائران اربعین حسینی توصیه کرًد: دو هفته قبل از مسافرت تحت واکسیناسیون ضد هپاتیت آ (A) قرار گیرند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۲    
واکنش ها به تصمیم غیر منتظره و البته غیر رسمی کمیته اخلاق مبنی بر محرومیت بازیکنان استقلال و پرسپولیس موجب شده حضور آنها در دربی در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۰    
غربی ها آنقدر از مقاومت ترسیده اند که حتی نمی خواهند نام قهرمانان و اسطوره های مقاومت باقی بماند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۸    
بر خلاف تصور ما تاثیر ویتامین c ارتباطی به جلوگیری از سرما خوردگی و یا کاهش شدت آن ندارد. مطالعات نشان داده اند که مصرف منظم ویتامین c در درمان سرماخوردگی تاثیر ناچیزی داشته ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۶    
بلیت های اعتباری یا همان کارت های مترو که در مترو و اتوبوس های تندرو(BRT) استفاده می شود، چندماهی است در برخی از تاکسی ها نیز قابل بهره برداری است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۴    
در جهان بیش از 200 کشور وجود دارد که بسیاری از آن ها را دست کم به نام می شناسید، اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که کشورهایی در جهان هستند که حتی نام آن ها هم به گوشتان نخورده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۲    
اعلام این که دومین خودروساز بزرگ ژاپن، نیسان موتور، در فعالیت های مربوط به بازرسی کیفی نامناسب دست داشته است، ضربه سختی به این خودروساز که روزهای سختی را می گذراند، وارد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۰    
عضو شورای شهر تهران تاکید کرد:خودروهای فرسوده به قاتل خاموش تهرانی ها تبدیل شده اند که اگر اقدام به شکل فوری انجام نشود، آمار ابتلا به بیماری های غیرواگیر در تهران هم بالاتر خواهد رفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۸    
این روزها که در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی هستیم، خیل عاشقان و مشتاقان از سراسر جهان راهی کربلای معلی می شوند که هر یک از این افراد باید به مسائل شرعی پیش روی خود آگاه باشند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۴    
سخنرانی رییس جمهور در همایش بزرگداشت سیدمصطفی خمینی آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۲    
وزیر دفاع آمریکا سفر آسیایی خود را از امروز دوشنبه با ورود به فیلیپین برای حضور در نشست آ سه آن آغاز کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۰    
جان مک کین گفت: ترامپ که در جوانی در آکادمی نظامی خصوصی نیویورک حضور یافته بود، پنج بار گواهی پزشکی در خلال جنگ ویتنام دریافت کرده بود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۲    
گذر به نسخه 6 آی پی (IPv6) موضوع مهمی است که این روزها در کشورهای مختلف دنیا مورد توجه قرار گرفته و برای آن برنامه ریزی های مختلفی انجام شده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۶    
قهرمان جودوی آسیا گفت: اینکه قهرمانان در تصمیم کلان ورزش حضور داشته باشند حرکت مثبتی است اما امیدوارم هیچ ارگان و سازمانی نخواهد اعمال نظر کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۸    
عضو کمیته فنی استقلال گفت: شرایط استقلال نسبت به پرسپولیس قبل از دربی بهتر است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۴    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس احتمال پیروزی این تیم در دربی 85 پایتخت را بسیار زیاد می داند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۲    
رئیس کل دادگستری استان تهران، از تجدید جلسه دادگاه در برخی از پرونده های استانداران و فرمانداران متخلف خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۰    
31 مرداد امسال هیئت عمومی دیوان عدالت اداری اعلام کرد دریافت آبونمان از مشترکان شرکت ملی گاز ایران غیرقانونی است و بخشنامه دریافت این وجوه را که مصوب سال 91 بود، باطل اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۶    
با توجه به رشد علمی فزاینده بشر، بیوتروریسم یا ترور بیولوژیک ، به عنوان یک ترور نرم و بدون جنجال، از جمله شیوه های مورد علاقه تروریست ها در جهان امروز است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۴    
در حالی که طرح رجیستری گوشی های همراه برای صیانت از حقوق مصرف کننده و جلوگیری از قاچاق در حال اجرای نهایی است و به طور طبیعی باید با کمترین هزینه برای مصرف کننده انجام شود، در اولین گام پس از اجرا ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۸    
وزیر گفت که نگران است؛ او هشدار می داد. او می گفت که بروز فرقه های ضاله، روح و روان دانش آموزان را نشانه گرفته و هجمه ها آنقدر زیاد شده که اولویت های آموزش و پرورش را تغییر داده و مدرسه شده کانون ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۶    
نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران از کاهش قیمت مرغ خبر داد و گفت: در پی افزایش تولید و کاهش مصرف در فصل پاییز، مرغ ها بدون مشتری در مرغداری ها مانده اند.
  • ۱