شنبه ۱۹ خردادساعت ۰۴:۳۶Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 7 آبان 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 آبان 1396 شفاف 2 آبان 1396 شفاف 3 آبان 1396 شفاف 4 آبان 1396 شفاف 5 آبان 1396 شفاف 6 آبان 1396 شفاف 7 آبان 1396 شفاف 8 آبان 1396 شفاف 9 آبان 1396 شفاف 10 آبان 1396 شفاف 11 آبان 1396 شفاف 12 آبان 1396 شفاف 13 آبان 1396 شفاف 14 آبان 1396 شفاف 15 آبان 1396 شفاف 16 آبان 1396 شفاف 17 آبان 1396 شفاف 18 آبان 1396 شفاف 19 آبان 1396 شفاف 20 آبان 1396 شفاف 21 آبان 1396 شفاف 22 آبان 1396 شفاف 23 آبان 1396 شفاف 24 آبان 1396 شفاف 25 آبان 1396 شفاف 26 آبان 1396 شفاف 27 آبان 1396 شفاف 28 آبان 1396 شفاف 29 آبان 1396 شفاف 30 آبان 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۰    
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۲:۰۸    
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به سخنان رییس مجلس شورای اسلامی درباره لغو عضویت سپنتا نیکنام عضو شورای شهر یزد در صحن علنی گفت: رییس مجلس اشتباه می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۳:۵۸    
به نظر می رسد نوه های رئیس جمهور آمریکا زودتر از هر کس دیگری خود را برای مراسم هالووین 2017 آماده کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۰    
شهید بهشتی جمله معروفی دارد به این مضمون که سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست. این جمله در خصوص دانش آموز شهید زینب کمایی به واقع صدق می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۶    
لازم نیست برای داشتن یک لباس خیره کننده هزینه هنگفت صرف شود، بلکه می توانید آن را خودتان مجانی با استفاده از برگ های درخت بدوزید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۴    
ساعت پل نیومن بازیگر سرشناس هالیوود در حراجی با قیمتی سرسام آور فروخته شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۰۸    
یک مسئول سازمان غذا و دارو به تشریح غنی سازی آرد گندم نانوایی ها به منظور رفع کم خونی ناشی از فقر آهن پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۹:۰۴    
در پی سقوط یک بالگرد آمریکایی در افغانستان یک نظامی کشته شد و شش تن دیگر زخمی شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۹:۰۰    
مردم بارسلون در دفاع از اتحاد اسپانیا و مخالفت با اعلام استقلال کاتالونیا تظاهرات گسترده ای برگزار کردند که کارشناسان تعداد جمعیت شرکت کننده در این راهپیمایی را بیش از یک میلیون نفر برآورد کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۸:۵۶    
حجت الاسلام مصباحی مقدم در واکنش به موضوع سپنتا نیکنام، گفت: جایگاه شورای شهر در شهرها جایگاه حاکمیتی نیست، تا حضور اقلیت ها در چنین جایگاهی به عنوان حاکمیت غیرمسلمانان بر مسلمانان تفسیر شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۸:۵۲    
واکنش سخنگوی قوه قضائیه به محرومیت طارمی و باشگاه پرسپولیس هشدار مستقیم و صریح داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۸:۰۰    
دومین شرکت بزرگ خدمات حرفه ای دنیا، پی دبلیو سی ، گزارش میلیاردرهای 2017 خود را منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۷:۰۰    
شهردار آنکارار به دستور رئیس جمهوری ترکیه از سمتش کناره گیری کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۳:۳۰    
به جای منتظر ماندن برای تنها شدن و پیدا کردن حس تنهائی، لیستی از کار هایی که می توانید در زمان تنهایی انجام دهید را تهیه کنید. زیرا در زمان تنها شدن، بعید است که فکری به ذهنتان برسد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۲۰:۲۶    
نامه ای با دست خط و امضاء عبدالعزیز بنیانگذار نظام سعودی در عربستان در سال 1347 ه-ق که در آن از نام درست خلیج فارس استفاده کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۹:۴۸    
مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان بهزیستی کشورگفت: دو میلیون و 800 هزار نفر مصرف کننده دائمی مواد در کشور وجود دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۹:۴۶    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون ارشد در روز چهارشنبه دهم آبان ماه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۹:۴۶    
معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا از آمادگی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران برای بازگشایی پایانه مرزی خسروی خبرداد و اعلام کرد: بنا به مذاکرات انجام شده با کشور عراق ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۹:۴۶    
سخنگوی ستاد اربعین حسینی دانشکده علوم پزشکی آبادان از فوت یک زائر در مسیر پیاده روی اربعین خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۹:۴۰    
وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم ایران به اندازه کافی شیر مصرف نمی کنند، توده استخوانی ایرانیان نسبت به سایر کشورها کمتر است و 80 د رصد مردم ایران کمبود ویتامین D دارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۹:۳۶    
لحظاتی پیش جلسه ستاد بحران در فرمانداری اردبیل تشکیل شد و دستگاه های اجرایی این شهرستان از آمادگی خود برای مقابله با بحران طوفان در اردبیل خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۹:۳۴    
در دومین ماه از فصل پاییز ، گرمای هوا توام با شرجی در روز یکشنبه ، زائران اربعین حسینی را در پایانه مرزی چذابه غافلگیر کرد و موکب داران (مراکز پذیرایی)اطراف این پایانه را به زحمت انداخت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۹:۲۵    
تنقلات بخش بزرگی از زندگی ما را تشکیل می دهند. سینما بدون پاپ کورن نمی شود و چیپس هنگام تماشای تلویزیون در خانه لازم است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۹:۲۵    
میلیون ها نفر در سراسر جهان به اختلالات روانی مبتلا هستند که می تواند به سال ها روان درمانی منجر شود. در برخی موارد مشکل روانی بسیار نادر و عجیب است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۹:۲۵    
آخرین شاخص قیمت موسسه پلاتس برای سنگ آهن خلوص 62 درصد استرالیا 59.1 دلار هر تن خشک سی اف آر چین ثبت شد که 3.2 دلار افت روزانه و 1.55 دلار هر تن خشک افت قیمت هفتگی داشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۸:۵۹    
قرص های روان گردان در بسته های شکلات توسط ماموران گمرک کشف شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۸:۵۲    
سکته مغزی از آن دسته اختلالاتی است که در هر کسی و هر سنی می تواند بروز کند و البته پیشگیری از آن به طرق مختلفی امکان پذیر است. یکی از این راه ها می تواند رژیم غذایی مناسب باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۸:۴۸    
تماشای فیلم ترسناک ریزه کاری هایی دارد که اگر آن را بدانید هم می توانید از دیدنش لذت ببرید و هم درعین حال یک دل سیر هیجان تجربه کنید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۸:۴۶    
از او به عنوان پولدار بزرگ و بزرگترین واقف ایران نام می برند مردی که 101 سال عمر کرد و زیستن در دوران 6 پادشاه هم دنیا را دید و هم برای آخرت خود تلاش های بسیاری کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۸:۲۵    
هر چند نشان های خروج از رکود کم کم پدیدار شده است، اما هنوز تا رونق گرفتن بنگاه های اقتصادی فاصله زیادی وجود دارد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۲۸    
لاشه بالگرد ناپدیدشده روسی در نروژ پیدا شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۱۲    
نماینده اقلیم کردستان عراق در تهران می گوید آقای قاسم سلیمانی چند جلسه خصوصی و دو نفره با آقایان مسعود بارزانی رئیس جمهوری و نیچروان بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان و نیز رهبران گروه های دیگر از جمله ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۰۶    
نماینده زرتشتیان در مجلس از موافقت و همراهی رییس جمهور با ریاست مجلس برای رفع حکم تعلیق سپنتا نیکنام خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۰۴    
درخواست طلاق شهردار سابق شهر بریلینگتون انگلیس که در 62 سالگی عاشق کارگر 19 ساله مزرعه ای شده، جنجال بسیاری به پا کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۰۳    
بهنام برزای بازیکن سابق استقلال قرار بود به باشگاه سابقش بازگردد و قرارداد تازه ای با آبی ها امضا کند، اما اینگونه نشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۰۳    
برای همه ما پیش آمده است که با شوره سر مواجه شویم. متاسفانه تعداد این دانه های سفید رنگ نیز همیشه بیشمار است و تلاش برای محو کردن آنها با دست، شانه و یا تکاندن موها به نتیجه ای نمی رسد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۵۶    
اپل اطلاعاتی را در خصوص هزینه تعمیر این دستگاه اعلام کرد؛ درست مانند خود گوشی، هزینه تعمیر آن هم بالا است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۵۲    
سازمان بیمه سلامت، بارها اعلام کرده است یک گام از حمایت محرومان، عقب نشینی نمی کند و صرفا به منظور مدیریت بهتر منابع و مصارف نظام سلامت، موظف به وضع محدودیت های جدید شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۵۰    
در اینجا برخی از چهره های مشهوری که به خاطر اخبار سر هم بندی شهرت شان لکه دار شده است را مشاهده می کنیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۳۴    
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: با کشف بقایای جسدی مجهول الهویه در یکی از قنات های بوئین زهرا، راز قتل زن 32 ساله ای که 37 سال پیش به قتل رسیده بود، کشف شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۳۲    
امروزه که دستگاه های الکترونیکی مجهز به قابلیت اتصال به اینترنت، زندگی ما را فرا گرفته، لازم است درباره راه های کاهش تاثیرات منفی آنها بر بدن و سلامتی ما اطلاعات بیشتری کسب کنیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۴    
اتحادیه اروپا فشارهای خود را بر شرکت های فناوری آمریکا برای تصفیه ی مالیات های پرداخت نشده افزایش داد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۰    
پلیس فتا وجود ویروسی آلوده که با وعده 2 گیگ اینترنت رایگان به صورت لینک در تلگرام پخش شده و به وسیله کلیک روی آن از شارژ کم کرده و به مخاطبان پیام می فرستد را تأیید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۰۰    
بررسی ها نشان می دهد کسری بودجه آمریکا تا 2 سال آینده به یک تریلیون دلار خواهد رسید که این به معنای بازگشت به کسری بودجه در دوره رکود بزرگ اقتصادی این کشور است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۴۶    
روند اشتغال در ایران تغییراتی جدی پیدا کرده است . کفاشی های کوچک با صدای کوبیدن میخ به کفش ها کمتر به چشم می خورند و دیگر برای خریدهای کوچک روزمره کسی پا به بقالی های نزدیک خانه نمی گذارد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۳۸    
وزیر خزانه داری آمریکا گفت: هیچ صحبتی در مورد تحریم بانک های ترکیه ای به دلیل همکاری با بانک های ایرانی با مقامات ترک نداشته ام.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۳۶    
وضعیت قابل تامل و نگران کننده واحدهای تولیدی در کشور و نیز رقم پایین تسهیلات ارائه شده به این واحدها با گذشت نیمی از سال 1396 موجب شده تا کارکرد بخش هایی از جمله کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۱۴    
با افزایش تنش های آنکارا و واشنگتن، رئیس جمهور ترکیه منتقدان غربی حضور نظامی این کشور در خاورمیانه را محکوم کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۱۲    
بشار اسد از داوود اوغلو خواست چهار ماه به او فرصت داده شود تا شورش های سوریه را کنترل کند و کشور را به ثبات و آرامش برساند اما داوود اوغلو به شدت عصبانی شد و نتوانست خشم خود را کنترل کند و با مشت به ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به زائران اربعین حسینی توصیه کرد که در خاک عراق از سیم کارت های عراقی استفاده کنند تا هزینه مصرف دیتای آنها کمتر شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۴    
مدیرکل کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با رییس جمهور ایران دیدار و گفت وگو کرد
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۴    
با حکم وزیر نفت، مدیرعامل سابق شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان قائم مقام وزیر نفت منصوب شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۲    
حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری معتقد است: زخم هایی که در مناظره ها و تبلیغات تهاجمی انتخابات ریاست جمهوری بر پیکر نظام جمهوری اسلامی ایران وارد شد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۸    
وزارت اطلاعات تیم مجری جریان ضد انقلاب در فضای مجازی را که به بهانه روز بزرگداشت کوروش در هفتم آبان خواهان اقداماتی متناسب با اهداف از پیش طراحی شده مانند ایجاد تجمع غیرقانونی و آسیب به اموال عمومی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۶    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان می گوید هنگام تدوین بند T برجام ملاحظات ما در آن لحاظ شده بود اما متاسفانه طرف مقابل دنبال تفسیرهای خاص خود است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۲    
سخنگوی قوه قضاییه ضمن تشریح دلایل بروز مشکلات موسسه مالی و اعتباری کاسپین، آخرین اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات سپرده گذاران این موسسه را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۰    
محسن رضایی در توئیترش نوشت: اقتصاد امن یعنی قطعِ دستِ ویژه خواران بی خاصیت و ورود مردم و نیروهای خلاق به اقتصاد
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد که ایران به تعهداتش طبق برجام عمل کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۱۸    
ماجرای مناظره های سال 88 فقط تیر آخر ترکش این جدایی بود. اختلاف اصلی به انتخابات سال 84 بازمی گشت؛ زمانی که عاملیت در انتخابات از جامعه روحانیت گرفته و به یک عضو آن داده شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۱۴    
داعش در رسانه های اجتماعی تهدید کرده است که پرنس جورج را می کشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۱۲    
با ادای سوگند از سوی اعضای جدید هیات منصفه سیاسی و مطبوعات استان تهران، اولین هیات منصفه جرایم سیاسی آغاز به کار کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۶    
با وجود این که همواره دست های پشت پرده در فوتبال آسیا به سود سعودی ها است اما جالب این است که آنها دست از توهم توطئه برنمی دارند و همه چیز را به ضرر خود جلوه می دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۲    
تخلف 116 مدرسه فوتبال برای مسئولان محرز شده و حالا با تعطیلی و پلمپ این مراکز، به زودی به تخلفات مختلف افراد فعال در این 116 مدرسه فوتبال در قوه قضائیه رسیدگی خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۱:۴۲    
رئیس شورای عالی استان ها گفت: موضوع عضویت و یا لغو سپنتانیکنام در شورای شهر یزد یک موضوع کاملا حقوقی و شرعی است و مسئولان مربوطه هر چه سریعتر نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۱:۲۸    
تعطیلی بازارهای جهانی در روز یکشنبه سبب شد تا ارزش برابری 39 ارز عمده نسبت به دیروز تغییری نداشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۱:۲۲    
باج افزار اندرویدی جدیدی که گونه ای از باج افزار زئوس به حساب می آید در حال گسترش با سرعت بالایی در پیام رسان تلگرام و وب سایت ها می باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۱:۰۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که باقیمانده اسناد محرمانه از ترور جان اف کندی را پس از حذف اسامی و آدرس های افرادی که هنوز زنده هستند، منتشر خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۵۲    
ویزاهای جعلی عراق هیچ نشانه ای ندارند که قابل تشخیص باشند. مثل اسکناس های جعلی می مانند و تا زمانی که به مرز نرسیدید، اصلا متوجه نمی شوید ویزای تقلبی نصیب تان شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۸    
در حالی که شب گذشته (شنبه) اعضای فدراسیون فوتبال با مدیران عامل چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا جلسه ای برگزار کردند میزان بدهی و تعداد طلبکاران هر یک از این تیم ها مشخص شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۴    
جدیدترین گزارش بانک مرکزی حکایت از افزایش 34 درصدی معاملات مسکن تهران در مهرماه دارد. در اولین ماه پاییز امسال همچنین قیمت مسکن نسبت به مهرماه سال گذشته افزایش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۲    
عضو کمیسیون قضایی مجلس جزئیات لایحه صدور چک را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۰    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: حضور نیروی دریایی ارتش و سپاه در خلیج فارس و دریای عمان ایجاد امنیت می کند و این حضور نیروهای بیگانه است که ناامنی به وجود می آورد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۲۴    
خواننده مشهور رپ به اتهام آزار و اذیت دختر 16 ساله تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. متهم پس از آزار این دختر گریخته و پلیس در تعقیب اوست و ردپای این خواننده زیرزمینی در ماجرای فریب دختران دانش آموز دیگر نیز ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۲۲    
خیلی وقت است دیوار شکسته و به دستمایه ای برای تفریح و دورهمی تبدیل شده است.این روزها دیگر نوجوانان هم هیچ ابایی ندارند در مقابل والدین خود قلیان بکشند و بدتر از همه این که ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۲۰    
اگر بخواهیم نام یکی از وفادارترین یاران پیامبر اسلام (صلی الله و علیه وآله) را بر زبان جاری کنیم، بی شک نام عمارِ یاسر در صدر است که مانند ستاره ای پر فروغ در شبی ظلمانی می درخشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۱۸    
رئیس بخش معاینات روانپزشکی پزشکی قانونی تهران ، خشکی دهان، برافروختگی صورت، تعریق و کم شدن خواب را از مهم ترین علائم شناسایی یک معتاد مبتلا به شیشه عنوان کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۱۶    
مرد جوان که باهمدستی زن خیانتکار، دسیسه قتل شوهر این زن را طراحی و اجرا کرده بود با تأیید حکم قصاص اش دردیوانعالی کشور، درچند قدمی طناب دار قرارگرفت.حکم 20 سال زندان همسرمقتول نیز تأیید شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۸    
منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند که در پی درگیری مسلحانه میان پلیس و یک فرد مسلح در بیمارستانی در کانادا دو نفر کشته شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۸    
کره شمالی رزمایش گسترده خاموشی و تخلیه جمعیت در شهرهای ثانویه برگزار کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۶    
خبرگزاری فرانسه در گزارشی از بحران ایجاد شده در کنیا پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و ابطال آن در این کشور پرداخت و نوشت، با وجود برگزاری مجدد انتخابات در 43 استان کنیا در روز پنجشنبه گذشته ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۴    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن هشدار به ابوظبی و ریاض تهدید کرد که عمق عربستان سعودی و همچنین ابوظبی از اهداف موشک های نیروهای یمنی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۲    
پاپ فرانسیس روز شنبه در سخنرانی خود از اتحادیه اروپا خواست تا برای دستیابی به آینده ای پررونق و عادلانه برای همگان، حسِ یک جامعه واحد را احیاء نماید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۹:۵۶    
رئیس جمهور با بیان اینکه متزلزل بودن روی پیمان قبلی و دعوت برای مذاکره بعدی داستانی مضحک است، گفت: آمریکا با شیوه ای که در پیش گرفته، باید مذاکره و معاهده با دنیا را کنار بگذارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۹:۳۴    
نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس با اشاره به انتخابات ریاست این فدراسیون گفت: کسی باید مسئولیت را برعهده بگیرد که سفارشی نباشد و فهم خوبی از بوکس داشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۴    
بازار پاییزی معاملات ملک، دو چهره متفاوت به خود گرفت. آمار دفتر اقتصاد مسکن از کارنامه بازار مسکن تهران در مهر 96 نشان می دهد ماه گذشته حجم فروش آپارتمان ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۲    
یکی از الزاماتی که برای خودروسازان اروپایی در ایران اعمال می شود ملزم کردن آنها به داخلی سازی بخشی از خودرو است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۰    
بر اساس گزارش بانک مرکزی، شاخص بهای اقلام غیرقابل تجارت در آخرین ماه تابستان از شاخص اقلام قابل تجارت پیشی گرفت. در هر سه ماه تابستان، تورم ماهانه اقلام قابل تجارت منفی بود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۹:۱۸    
سرانجام آنچه که کشورهای صادر کننده نفت به دنبال آن بودند اتفاق افتاد. نفت خام به بالای 60 دلار رسید. اگر چه این قیمت برای نفت معیار برنت دریای شمال است و کشورهای صادر کننده نفت از جمله اعضای اوپک ...