شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۹:۱۰Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 24 آبان 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 1 آبان 1396 شفاف 2 آبان 1396 شفاف 3 آبان 1396 شفاف 4 آبان 1396 شفاف 5 آبان 1396 شفاف 6 آبان 1396 شفاف 7 آبان 1396 شفاف 8 آبان 1396 شفاف 9 آبان 1396 شفاف 10 آبان 1396 شفاف 11 آبان 1396 شفاف 12 آبان 1396 شفاف 13 آبان 1396 شفاف 14 آبان 1396 شفاف 15 آبان 1396 شفاف 16 آبان 1396 شفاف 17 آبان 1396 شفاف 18 آبان 1396 شفاف 19 آبان 1396 شفاف 20 آبان 1396 شفاف 21 آبان 1396 شفاف 22 آبان 1396 شفاف 23 آبان 1396 شفاف 24 آبان 1396 شفاف 25 آبان 1396 شفاف 26 آبان 1396 شفاف 27 آبان 1396 شفاف 28 آبان 1396 شفاف 29 آبان 1396 شفاف 30 آبان 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۳:۱۶    
بر اساس مطالعات رانندگی در خستگی موجب آسیب به مغز می شود و تبعاتی را به دنبال دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۸    
رتبه کیفیت افشای اطلاعات شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (وصندوق) در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران طی دو سال گذشته بیش از 50 رتبه بهبود یافته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۷:۳۰    
مقامات حسابرسی نهاد اصلی مالیاتی در کشور آلمان به طور ناگهانی دفتر بسیاری از مسوولان رده بالای شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان را به دلیل اتهامات مربوط به تقلب مالیاتی مورد تحقیق و تفحص قرار دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۰    
در ادامه رقابت های قهرمانی کشور آب های آرام آقایان، مسابقات مسافت 200 متر برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۴    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اعلام کرد، آمادگی کامل داریم پس از آواربرداری، فوری بازسازی مناطق خسارت دیده در زلزله غرب کشور را آغاز کنیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۱:۲۸    
آژانس بین المللی انرژی پیش بینی کرد: تولید نفت و گاز آمریکا تا سال 2025 میلادی، به 30 میلیون بشکه در روز خواهد رسید و این کشور را به بازیگر اصلی بازار انرژی، تبدیل می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۱:۲۶    
قیمت طلا در آستانه انتشار آمار تورم در آمریکا 5 دلار کاهش یافت و هر اونس طلا 1285.22 دلار فروخته شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۱:۲۴    
نتایج مطالعات بازار کار طی پنج سال گذشته نشان می دهد که از حدود 3 میلیون و 200 هزار نفر بیکار در پایان سال 95، حدود یک میلیون و 700 هزار نفر در گذشته شاغل بودند اما بنا به دلایلی بیکار شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۱:۲۲    
خبرگزاری رویترز نوشت: ژان ایو لو دریان وزیر خارجه فرانسه قرار بود تا پایان ماه جاری میلادی به تهران سفر کند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۱:۲۰    
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای از بمباران مواضع داعش در شهر البوکمال سوریه با 6 بمب افکن روسی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۱:۱۸    
رئیس مجلس سنای پاکستان در پی وقوع زلزله کرمانشاه در تماسی تلفنی با رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار همدردی کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۱:۱۶    
سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در واکنش به تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه ایران گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۱:۱۲    
با استقبال بالای جهانی، نمایندگی رسمی آنر در ایران هم اقدام به وارد کردن این گوشی هوشمند نموده و طی مراسمی در تاریخ 23 آبان، با حضور رسانه ها و مطبوعات ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۱:۱۰    
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: 2700 میلیارد تومان دیگر از طلب گندمکاران تامین و مطالبات کشاورزان گندمکار به طور کامل به حساب آنان واریز شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۶    
گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از بررسی طرز کار قوه مجریه در ابلاغ و اجرای قوانین مصوب در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس ارائه و عنوان شد که روند تاخیر در ابلاغ قوانین توسط رییس جمهور ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۰:۵۰    
تلگرام امروز در نقاط مختلف ایران به قطعی و اختلال دچار شد و این در حالی بود که دیگر برنامه های اجتماعی فعال و در دسترس بودند و ظاهرا اختلال تلگرام از اشکال در شبکه داخلی نبوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۰:۴۶    
علیرغم آنکه در حال حاضر مبادله به دلار در بازارهای جهانی سلطه دارد، وضعیت آن به عنوان قدرتمند ترین واحد پولی در معرض تردید قرار گرفته است و به زودی این تسلط از بین خواهد رفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۹:۳۴    
رئیس جمهور آمریکا در پیام تسلیت برای قربانیان حادثه تیراندازی روز گذشته در ایالت کالیفرنیا، مرتکب اشتباهی فاحش شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۹:۱۲    
در شرایطی که تولید بالای انواع میوه سبب شده به غیر از مغازه های سطح شهر، وانتی ها هم برای فروش این محصولات حضورشان پررنگ تر از گذشته شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۸    
در کره شمالی ممکن ترین کاری که شهروندان می توانند انجام دهند این است که آرام باشند و هرچه به آن ها گفته می شود گوش کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۲۶    
پزشکان توصیه می کنند اگر زیاد دچار سرماخوردگی می شوید و این وضعیت شما را آزار می دهد، می توانید با نوشیدن آب آناناس تا حد زیادی علائم این بیماری را کاهش دهید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۲۴    
قند و شکر سریع ترین و ارزان ترین منابع انرژی هستند اما سوال این است که این محصولات علاوه بر ایجاد انرژی فوری، ارزش تغذیه ای دیگری هم دارند؟
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۲۲    
عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: براساس آخرین دستورالعمل بیماران دیابتی بالای 50 سال که مبتلا به فشارخون ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۸:۱۶    
بانک گردشگری ضمن دعوت از عموم مردم نوع دوست ایران به همدلی در کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه، کمک هایی شامل اقلام ضروری مانند آب آشامیدنی، پتو و مواد غذایی را به استان کرمانشاه ارسال کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۴    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه بیستو چهارهم آبان ماه 96 با افزایش 56 واحدی معادل 0.06 درصد به رقم 88 هزار و 5 واحد رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۲    
رئیس جمهور لبنان، بازداشت سعد حریری در عربستان را اقدامی خصمانه علیه کشورش دانست.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۰    
ارتش زیمبابوه اعلام کرد، رابرت موگابه از ریاست جمهوری بر کنار و در بازداشت قرار گرفته و "امرسون منانگاگوا" به عنوان رئیس جمهور موقت جای او را گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۰    
عباس نجاری رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند روز چهارشنبه گفت : دهیاران متخلف 2 روستای بخش خزل اقدام به انباشت غیر اصولی و غیربهداشتی پسماندهای روستا در کنار رودخانه که یک مکان ممنوعه است، کرده بودند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۶    
شهلا بهروزی راد، عضو تیم ملی قایقرانی معلولان در حادثه زلزله سر پل ذهاب، 25 نفر از اعضای خانواده خود را از دست داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۰    
زلزله 3/ 7 ریشتری یکشنبه شب در نقطه مرزی غرب کشور، حساسیت از دست رفته مدیران شهری نسبت به خطر زلزله بزرگ در پایتخت را احیا کرد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۲۴    
رییس گروه بیماری های واگیردار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از احتمال انتشار عفونت در مناطق زلزله زده استان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۴    
وزیر کشور گفت: تا کنون مشکل امنیتی و انتظامی خاص نداشتیم و هیچ راهزنی صورت نگرفته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۴    
معاون درمان وزیر بهداشت از افزایش شمار مصدومان زلزله کرمانشاه به 9388 نفر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۲    
سخنگوی دولت از تصویب 281 میلیارد تومان به عنوان کمک بلاعوض به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۲    
رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از دستگیری پیمانکار بیمارستان سرپل ذهاب که در زمین لرزه اخیر تخریب شده، خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۰    
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از برآورد خسارت 2600 میلیارد تومانی واحدهای مسکونی، اداری و تاسیسات زیربنایی استان در زلزله اخیر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۸    
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: تاکنون 28 هزار تخته چادر در مناطق زلزله زده استان توزیع شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۲    
روایتی جالب و خواندنی از حضور الناز شاکردوست در یک غسالخانه را مشاهده نمایید
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۸    
حمید بقایی بجای حضور در دادگاه به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۸    
حزب حاکم زیمبابوه اعلام کرد رابرت موگابه رئیس جمهور این کشور در اقدامی عاری از خشونت بازداشت شده است و در شرایطی ایمن از وی نگهداری می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۸    
در حالی که پزشکان فعلا از درمان بیماری اوتیسم بازمانده اند، دارویی برای درمان آن در حیوانات با موفقیت آزمایش شده و همین امر امیدواری زیادی را در محافل پزشکی دنیا به وجود آورده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۶    
زمین لرزه وحشتناک در مرز ایران و عراق در طول دو روز گذشته منجر به مرگ افراد زیادی شده است و حتی به گفته نشنال جئوگرافیک این زلزله به عنوان مرگبارترین زلزله سال 2017 انتخاب شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۰    
شهیده بنت الهدی تعریف می کند: در ایام کودکی همین که با برادرم پول اندکی به دست می آوردیم آن را جمع می کردیم و سید محمدباقر با آن کتابی می خرید.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۲    
استفاده روزانه از این نوشیدنی خوش عطر می تواند به میزان قابل توجهی ریسک حملات قلبی را کاهش دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تا شب گذشته از سراسر ایران از من درخواست می کردند تا به مناطق زلزله زده اعزام شوند و خیلی از افراد هم خودشان برای کمک رفتند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۲    
وزیر سابق راه و شهرسازی به اظهارات معاون اول رییس جمهوری درباره پروژه های مسکن مهر مناطق زلزله زده واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۵۰    
بر اساس بخشنامه گمرک، گوشی خریداری شده توسط مسافرین ورودی به کشور باید به گمرک اظهار شود و گمرکات اجرایی باید علاوه بر حقوق گمرکی دو برابر سود بازرگانی را از آنها وصول کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۶    
نمایندگان بخشی از حقوق این ماه خود را به زلزله زدگان استان کرمانشاه اختصاص دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۲    
سومین جلسه رسیدگی به پرونده معاون رییس جمهور دولت دهم بدون حضور وی برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۶    
براساس آمار منتشر شده در شش ماهه نخست سال جاری دولت از محل مالیات بر فروش سیگار بالغ بر 190 میلیارد تومان درآمد نصیب دولت شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۲    
هیات تصفیه فرشتگان به تازگی پیشنهاد جدیدی برای تکمیل پروژه های خود مطرح کرده و پذیرش آن را از سوی مسئولان مربوطه عاملی برای رفع مشکلات مردم و عدم استفاده از بودجه دولتی مطرح کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۰    
منابع روس از سقوط یک هواپیمای مسافربری کوچک در خاور دور روسیه خبر دادند. در این حادثه 8 سرنشین هواپیما کشته و یک کودک نیز زخمی شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۰    
رئیس جمهوری فرانسه رسالت پاریس را دفاع از ارزش های غربی عنوان کرد و گفت اگرچه رؤسای جمهوری آمریکا و روسیه تهدیدی برای این ارزش ها محسوب می شوند، نباید آنها را منزوی کنیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۱۲    
تبدیل شدن آدم ها و یا اشیا به سنگ، همیشه از مسایلی بوده است که در افسانه ها و باور های مردم در بعضی از فرهنگ ها وجود داشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۸    
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی که تیمش پس از چند هفته ناکامی توانست به پیروزی برسد می گوید بازی بعدی این تیم با گیتی پسند و حسین شمس برایش حساسیتی ندارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۶    
فقدان سرویس بهداشتی و کمبود پوشک و نوار بهداشتی به سه چالش رفاهی مهم در مناطق زلزله زده کرمانشاه تبدیل شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۴    
یک زن در زلزله استان کرمانشاه جانش را ازدست دادتا پسر 3 ماهه اش زنده بماند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۴    
ملی پوشان تیم های کشتی آزاد و فرنگی ایران به منظور کمک رسانی و همدردی با مردم زلزله دیده استان کرمانشاه بامداد امروز وارد کرمانشاه شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۲    
رقابت های تنیس روی میز تور جهانی در سوئد با شکست نمایندگان ایران پیگیری شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰    
قهرمان بازی های پارالمپیک 2016 ریو مدال طلای خود برای کمک به زلزبه زدگان غرب کشور به حراج گذاشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰    
زلزله 3/ 7 ریشتری یکشنبه شب در نقطه مرزی غرب کشور، حساسیت از دست رفته مدیران شهری نسبت به خطر زلزله بزرگ در پایتخت را احیا کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۶    
آژانس بین المللی انرژی در جدیدترین چشم انداز خود از انرژی جهان، آمریکا را به عنوان بزرگترین لیدر آینده بازار نفت و گاز معرفی کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۴    
آمار شهریور بانک مرکزی، کوچ سپرده ها از کوتاه مدت به بلندمدت را تایید کرد. حجم سپرده های کوتاه مدت در ماه پایانی تابستان، عقبگردی 120 هزار میلیارد تومانی را ثبت کرد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۶    
چان دای گوآنگ، رئیس جمهوری ویتنام روز چهارشنبه در پی وقوع زلزله غرب ایران که بر اثر آن دستکم 432 تن جان خود را از دست دادند در پیامی به حسن روحانی رئیس جمهوری، ضمن ابراز تسلیت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۸:۴۸    
رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی بابیان اینکه اگر قرار است کیوی وارد شود دیگر نباید تولید انجام شود،گفت: وقتی برای صادرات میوه کاری انجام نشده، چرا باید توافق نامه واردات امضا شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۸:۴۰    
رسانه ها از وقوع تیراندازی و چندین انفجار در حراره پایتخت زیمبابوه و حمله ارتش این کشور به یک شبکه تلویزیونی دولتی خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۸:۳۸    
قائم مقام نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد با انتقاد از نهادهای حقوق بشری در نادیده گرفتن جنایات سعودی ها علیه هزاران کودک یمنی، گفت: بودن عربستان به عنوان شریکی در مبارزه با تروریسم ...