دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۵۹Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 23 فروردین 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 فروردین 1397 شفاف 2 فروردین 1397 شفاف 3 فروردین 1397 شفاف 4 فروردین 1397 شفاف 5 فروردین 1397 شفاف 6 فروردین 1397 شفاف 7 فروردین 1397 شفاف 8 فروردین 1397 شفاف 9 فروردین 1397 شفاف 10 فروردین 1397 شفاف 11 فروردین 1397 شفاف 12 فروردین 1397 شفاف 13 فروردین 1397 شفاف 14 فروردین 1397 شفاف 15 فروردین 1397 شفاف 16 فروردین 1397 شفاف 17 فروردین 1397 شفاف 18 فروردین 1397 شفاف 19 فروردین 1397 شفاف 20 فروردین 1397 شفاف 21 فروردین 1397 شفاف 22 فروردین 1397 شفاف 23 فروردین 1397 شفاف 24 فروردین 1397 شفاف 25 فروردین 1397 شفاف 26 فروردین 1397 شفاف 27 فروردین 1397 شفاف 28 فروردین 1397 شفاف 29 فروردین 1397 شفاف 30 فروردین 1397 شفاف 31 فروردین 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۶    
درحالی که ریاض گمان می کرد زرادخانه های موشکی یمن رو به اتمام است، هر روز موشک های بالستیک جدیدتری از سوی یمنی ها به مواضع متجاوزان شلیک می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۹:۱۰    
راننده این خودرو خوش سلیقه با تغییراتی اساسی پیکان قدیمی را در ظاهر تبدیل به یک خودروی مدل بالای کروک کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۱    
از مجموع 177 سد مهم موجود در سراسر کشور، 73 سد کمتر از 40 درصد ظرفیت خود ذخیره آب دارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۶    
پلیس راهور ناجا اعلام کرد: 5 محور تا اطلاع ثانوی مسدود است و بارش باران و مه گرفتگی در بسیاری از محورهای کشور باعث ایجاد ترافیک شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۶    
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت درباره تعقیب و گریز یک دستگاه سمند در نیاوران تهران و تخریب 5 دستگاه خودروی عبوری سخن گفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۱    
مدیرکل حفاظت از محیط زیست خوزستان گفت: سال گذشته 85 هزار درخت نخل از سوی یک خیر برای کاشت در استان اهدا شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۱    
عضو فراکسیون زنان مجلس در توئیتی به اسیدپاشی اخیر در تبریز واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۶    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: خوزستان سال گذشته 235 روز هوای ناسالم را تجربه کرد که این امر علاقه با ماندگاری در استان را کاهش می دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۱    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: رتبه اول سفر خارجی مردم ایران در نوروز متعلق به کشور ترکیه است که به چندین شهر آن امکان سفر هوایی وجود دارد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۶    
متخصص پزشکی ورزشی گفت: پوکی استخوان جزو بیماری های شایع دوره سالمندی است که با شکستگی استخوان در مواقع غیرمعمول بروز می کند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۱    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: 80 سرنشین خودروهایی که در سیل این استان گرفتار شده بودند توسط امدادگران هلال احمر اسکان داده شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۱۱    
با خواندن دعاهایی که توسط بزرگان دین توصیه شده است، گناهان خود را در ماه رجب پاک کنید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۰۶    
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگلها آمار آتش سوزی جنگلهای شمال کشور را در تعطیلات ابتدای فروردین ماه بی سابقه دانست و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۰۶    
در این مطلب قصد داریم شما را با سه نوع ترکیب غذایی آشنا کنیم ،این ترکیبات هوشمندانه را امتحان کنید تا بهره غذایی شما چند برابر شود .
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۳:۰۱    
یک عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع گفت: برای کاهش مصرف پلاستیک، می توانیم دو کار اساسی کنیم یکی وضع قونین انگیزشی و دوم حمایت دولت از سرمایه گذاری در پلاستیک های تجدید پذیر است که کمتر از ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۲:۵۶    
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از افزایش 35 درصدی میزان بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی و موزه ها در نوروز 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۲:۵۶    
صرفه جویی در مصرف آب یکی از موارد بسیار مهمی است که در سال آبی جاری باید مورد توجه ویژه مشترکان قرار گیرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۲:۵۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه غالب استان های کشور در سه روز آتی با بارش باران و وزش باد مواجه می شوند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۲:۵۱    
رئیس دفتر تالیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش گفت: خبر برخی از رسانه ها مبنی بر کاهش ساعات دروس دینی و قرآنی در آموزش و پرورش صحت و واقعیت ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۲:۴۶    
معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی ضمن تاکید به صرافی ها برای اجرای مصوبات ارزی هیات دولت، از برخورد قاطع و بدون اغماض این سازمان با متخلفان و برهم زنندگان آرامش بازار ارزی کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۲:۴۱    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت:ما باید در عرصه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خودکفا شویم و باید بتوانیم فضایی امن، با محتوایی پاک و امکانات مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۲:۲۶    
سازمان منع سلاح های شیمیایی امروز (پنج شنبه) اعلام کرد، این سازمان یک تیم حقیقت یاب خود را به سوریه اعزام کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۱:۵۶    
رییس جمهوری آمریکا امروز (پنج شنبه) گفت، در خصوص نحوه واکنش به حملات شیمیایی سوریه به زودی تصمیم گیری خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۱:۵۱    
محمد جواد ظریف با وزیر امور خارجه نامیبیا دیدار و رایزنی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال ذوب اهن معتقد است که امروز تیمش باید برابر فولاد خوزستان به برتری می رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۱    
درحالی که تیم استقلال درحال سفر به کویت بود، سر از عربستان درآورد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۲۱:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: مقامات فرانسوی تحت تأثیر ادعاها و ماجراجویی های ولیعهد بی تجربه و جنگ افروز سعودی قرار نگیرند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۶    
فضاپیمای "جونو" (Juno) ناسا، تصاویر جدید باشکوهی از قطب شمال سیاره غول پیکر مشتری گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۶:۱۱    
رئیس جمهوری آمریکا در تناقض گویی جدید خود ادعا کرد هرگز برای حمله به سوریه ضرب الاجل تعیین نکرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۶:۱۱    
همایش اقتصادی مشترک ایران و نامیبیا با حضور و سخنرانی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزیر تجارت نامیبیا آغاز به کار کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۵۶    
رئیس جمهوری ترکیه امروز (پنجشنبه) تاکید کرد: به ائتلافمان با واشنگتن، شراکتمان با روسیه و همکاری مان با ایران پایبند خواهیم بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۵۶    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمان اعلام کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو مدل آر دی در خیابان 17 شهریور، متوقف بود، دچار آتش سوزی شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۴۱    
بیانات رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از کارگزاران نظام منتشر شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۴۱    
رئیس جمهوری سوریه امروز (پنج شنبه) در دیدار با مشاور رهبری در امور بین الملل گفت، کشورهای غربی تنها در برهم زدن بیشتر ثبات در منطقه به ایفای نقش می پردازند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۶    
قاعده مهمی وجود دارد مبنی بر این که آنچه که می خواهد وارد قبر بشود و از قبر برداشت بکند، یک حقیقت زنده و ساخته شده است. قبلاً گفتیم نفس ما قبر ما و قبر ما نفس ماست .
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۶    
ستاره هلندی بایرن مونیخ از بازی هوشیارانه تیمش برابر سویا سخن به میان آورد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۱    
متقاضیان دریافت ارز مسافرتی می توانند به شعب منتخب بانک ملی ایران مراجعه کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۴:۳۶    
مدیر کل هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت کار از برگزاری نمایشگاه کار از پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه سال 97 خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۳:۴۱    
از زمانی که عربستان سعودی و روسیه توافق تاریخی خود را در سال 2016 منعقد کردند کاهش تولید اوپک عامل اصلی تاثیرگذار بر بازار نفت بوده، اما این موضوع دیگر صدق نمی کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۶    
بازارهای نفت روز پنج شنبه به دلیل نگرانی ها نسبت به تشدید درگیری ها در سوریه مضطرب ماندند با این همه قیمت ها به دلیل بالا ماندن عرضه آمریکا از رکورد بالای روز گذشته تا حدودی عقب نشستند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۱:۲۶    
یوتیوب در نسخه اندروید برنامه خود، قابلیت جدیدی معرفی کرده است که ویدیوها در صفحه خانه را به طور خودکار نمایش می دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۱:۲۱    
طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی تحت تاثیر دورنمای افزایش سریع تر نرخ های بهره آمریکا از بالاترین رکورد چند هفته اخیر خود عقب نشینی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۱:۲۱    
ولیعهد عربستان در جریان سفری رسمی وارد مادرید، پایتخت اسپانیا شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۶    
سفر ظریف به نامیبیا وزیر امور خارجه کشورمان وارد ویندهوک پایتخت کشور آفریقایی نامیبیا شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۱    
خطوط هوایی کویت بامداد امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که از از امروز تا اطلاع ثانوی پروازهای خود به مقصد لبنان را به حالت تعلیق درمی آورد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۶    
مبلغ قابل تأمین ارز دانشجویی حداکثر سالانه 15000 دلار یا معادل آن به سایر ارزها بابت شهریه دانشگاه و حداکثر ماهیانه 1000 دلار یا معادل آن به سایر ارزها برای دانشجو و حداکثر ماهیانه 500 دلار برای هر ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۱    
در پایان روز سوم از دوازدهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان ایران در بخش پسران با کسب 4 طلا و یک برنز به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۶    
در راستای تصمیم مسوولان برای مهاجرت به پیام رسان های داخلی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کانال های اطلاع رسانی خود را در شبکه های اجتماعی داخلی اعلام کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۰:۱۶    
شرکت اپل در نظر دارد تا اپلیکیشن شرکت های روسی را از اپل استور حذف کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۰:۱۱    
در پی حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به یک پایگاه نظامی در شرق محله "الشجاعیه" در شهر غزه، یک جوان فلسطینی بامداد امروز (پنج شنبه) به شهادت رسیده و یک تن دیگر زخمی شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۰:۰۶    
سخنگوی ولادیمیر پوتین با رد تلاش دونالد ترامپ برای گفت وگو با روسیه از طریق انتشار پیام های توئیتری، هشدار داد رئیس جمهوری آمریکا خطر وخیم کردن همین شرایط شکننده کنونی را به وجود می آورد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۶    
دبیرکل سازمان ملل تلفنی با سفرای پنج عضو دائم شورای امنیت درباره مسأله سوریه گفت و گو کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۱    
کاخ سفید اعلام کرد واشنگتن بازه زمانی مشخص شده برای حمله احتمالی به سوریه را رد نمی کند اما در عین حال رئیس جمهوری آمریکا گزینه های دیگری را در کنار انجام حمله موشکی هدفمند علیه دمشق مد نظر دارد.