دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۴۷Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 29 فروردین 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 فروردین 1397 شفاف 2 فروردین 1397 شفاف 3 فروردین 1397 شفاف 4 فروردین 1397 شفاف 5 فروردین 1397 شفاف 6 فروردین 1397 شفاف 7 فروردین 1397 شفاف 8 فروردین 1397 شفاف 9 فروردین 1397 شفاف 10 فروردین 1397 شفاف 11 فروردین 1397 شفاف 12 فروردین 1397 شفاف 13 فروردین 1397 شفاف 14 فروردین 1397 شفاف 15 فروردین 1397 شفاف 16 فروردین 1397 شفاف 17 فروردین 1397 شفاف 18 فروردین 1397 شفاف 19 فروردین 1397 شفاف 20 فروردین 1397 شفاف 21 فروردین 1397 شفاف 22 فروردین 1397 شفاف 23 فروردین 1397 شفاف 24 فروردین 1397 شفاف 25 فروردین 1397 شفاف 26 فروردین 1397 شفاف 27 فروردین 1397 شفاف 28 فروردین 1397 شفاف 29 فروردین 1397 شفاف 30 فروردین 1397 شفاف 31 فروردین 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۵    
قدرت افراد منفی باف و کسانی که کارشان فقط تحقیر کردن است را دست کم نگیرید، آنها برای نابود کردن زندگی ما و شما فقط به چند ثانیه وقت نیاز دارند؟
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۵    
دو مرد 20 و 23ساله به تازگی آگهی فروش بعضی از اعضای بدن خود و دو دوست دیگرشان را به در و دیوار شهر چسبانده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۳۰    
از جمله مهم ترین هواپیماهای روسی حاضر در سوریه می توان به هواپیمای آواکس بریوف A-50U اشاره کرد که چشم تیزبین روس ها در آسمان سوریه است و می تواند تمامی تحرکات دشمن را زیر نظر بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۱    
فیس بوک نرم افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته که رفتارهای کاربران را پیش بینی می کند. این شرکت اطلاعات به دست آمده را به شرکت های دیگر می فروشدتا تبلیغات هدفمند انجام دهند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۵    
به گفته رییس بخش آموزش فضانوردان ناسا، اولین فردی که به مریخ خواهد رفت، قطعا باید یک خانم باشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۲۱:۲۵    
همکاری مشترک سه دانشگاه دوک، کرنل و هاوایی در زمینه ارائه روش های نوین کنترل کربن جو زمین به ایده جالب و البته اقتصادی کشت گونه ای خاص از جلبک برای تولید غذای انسانی با استفاده از کربن موجود در ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۲۰:۲۵    
مایکروسافت اپلیکیشن موبایل وان درایو (OneDrive) خود را با افزودن قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید اوریو به روزرسانی کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۵    
ممکن است شما از بسیاری موارد که موجب تشکیل پلاک در سرخرگ ها می شوند و سیاهرگ ها را تضعیف می کنند، آگاه نباشید که این شرایط می توانند پیامدهایی جدی و افزایش خطر سکته مغزی را به همراه داشته باشند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۰    
رییس پلیس امنیت پایتخت از ناکام ماندن حمله به خودروی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی توسط یک جوان 21 ساله خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۵    
سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان حفاظت محیط زیست از فدراسیون فوتبال می خواهد تا طی مذاکرات مکتوب با شرکت آدیداس ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۵    
رئیس کلانتری 159 بی سیم از دستگیری سارق حرفه ای منازل برای یازدهمین بار خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۸:۲۵    
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در دیدار با رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ضرورت تمرکز فعالیت های مبارزه با قاچاق و راه اندازی سامانه مرکزی قاچاق کالا و ارز خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۶    
فعالیت کانال اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در تلگرام متوقف شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۶    
دانش آموزان دهه شصتی و هشتادی از تفاوت های ظاهری و قوانین انضباطی در مدارس شان می گویند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۱    
حسام الدین آشنا مشاور روحانی به اظهارات مدیر جامعه المرتضی درباره پایتخت شدن قم و استقلال مرزهای جغرافیایی، پرچم و قانون واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۶    
رییس جمهوری ترکیه روز چهارشنبه اعلام کرد که انتخابات ریاست جمهوری این کشور 24 ژوئن برگزار می شود اما دلیل اصلی انتخابات زودهنگام چیست؟
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۱    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما اجازه نخواهیم داد که خصومت امریکا علیه ایران و برجام خدشه ای به منافع جمهوری اسلامی ایران وارد کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۱    
پلیس آلمان از کشف بمب متعلق به جنگ جهانی دوم در منطقه مرکزی برلین خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۱    
یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید از جمع آوری بیش از 80 امضاء برای نامه ای در انتقاد نسبت به اظهارات خلاف شان و اهانت آمیز یکی از نمایندگان مجلس خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۶    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: قانون جامع انتخابات در کمیسیون دفاعی وزارت کشور در دست اجراست و به عنوان لایحه در هیأت دولت مطرح خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۶    
بهرام قاسمی گفت: نهمین گزارش سه ماهه وزارت امور خارجه در خصوص اجرای برجام تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۰    
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان گفت: ما با قوت از منافع جمهوری اسلامی ایران در قبال حرکت رئیس جمهوری آمریکا دفاع و آمادگی مقابله با هر سناریو را داریم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا از انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس طی ماه آینده خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۶    
حجت الاسلام علوی در پی دیدار امروز وزیر و کارکنان وزارت اطلاعات با حضرت آیت الله خامنه ای، پیام تشکری را خطاب به معظم له منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۶    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: ازدیاد عرضه در برابر کاهش تقاضا، دلیل اصلی روند نزولی قیمت مرغ است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۰    
در اطلاعیه کانال تلگرامی ریاست جمهوری آمده: پیرو بخشنامه مورخ 29 فروردین 1397 معاون اول محترم رئیس جمهور و به منظور حمایت از پیام رسانهای اجتماعی داخلی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۰    
نهادهای حقوق بشری از آزار جنسی و هتک حرمت زنان مهاجر آفریقایی در شهر عدن که تحت سیطره نیروهای اماراتی و سعودی قرار دارد، خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۱    
سخنگوی طرح رجیستری موبایل از اجرای کامل این طرح از اول اردیبهشت ماه جاری خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۷:۰۶    
اخبار منتشره حاکی است که طراحی گوشی های پرچمدار گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس در مراحل پایانی خود به سر می برد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۳:۳۱    
در پی بروز انفجار در موتور یک هواپیمای مسافربری در آمریکا یک مسافر جان خود را از دست داده و دست کم هفت نفر مجروح شده اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۳:۳۶    
کمیسیون اروپا با اشاره به روند اعمال اصلات در کشورهای آلبانی و مقدونیه خواستار آغاز روند عضویت این دو کشور در اتحادیه اروپا شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۲:۳۶    
نخست وزیر عراق از آغاز عملیات امنیتی به منظور پاکسازی دو استان الانبار و نینوا از بازمانده های داعش خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
دادستان کل سابق آمریکا در میانه نگرانی های روزافزون درخصوص آشفتگی های سیاسی که دولت ترامپ را احاطه کرده، اظهار کرد: دموکراسی ما تحت حمله قرار گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۱    
نشست بررسی روابط ترکیه و کشورهای عربی به همت مرکز پژوهش های علمی و مطالعات استراتژیک خاورمیانه، شنبه (اول اردیبشهت) برگزار خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۱    
فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا برای بررسی تحولات منطقه به لبنان سفر می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۳۱    
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه با وزیر ارتباطات عراق دیدار و پیرامون مسائل مهم منطقه گفت وگو کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۲۶    
رئیس سازمان منع تسلیحات شیمیایی از تیراندازی به تیم امنیتی سازمان ملل در دوما خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۲۶    
یک سناتور ارشد جمهوری خواه اعلام کرد در صورتی که توافقس با اروپایی ها در مورد اصلاح برجام حاصل نشود ترامپ قطعا از برجام خارج خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۱۶    
بانک رفاه در راستای سیاست ها و تصمیمات ارزی متخذه از سوی دولت محترم و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نرخ سود سپرده مورد استفاده برای سپرده های ارزی مشتریان را اعلام کرد .
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۱۱    
سیدجعفر تشکری هاشمی که حدود 11 سال معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و مسئولیت سازمان ترافیک پایتخت را بر عهد داشت و نزدیک به یک سال هم معاون منابع انسانی شهرداری تهران بود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۰۶    
در این مطلب به اقداماتی که پزشکان برای پیشگیری از ابتلا به سرطان انجام می دهند پرداخته شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۰۱    
دبیر انجمن علمی اقتصاد شهری ایران با اشاره به آمار نگران کننده تلفات جاده ای در کشور گفت: بیش از دو برابر اروپا و میانگین جهانی تلفات جاده ای داریم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۱:۰۱    
رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری تهران با بیان اینکه اسید تمام نسوج عمقی سر و صورت "معصومه" را سوزانده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۵    
شرکت بهره برداری متروی تهران از اعمال نرخ های جدید بلیت مترو از شنبه اول اردیبهشت خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۵    
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: در صورتی که هیات دولت امسال نیز مانند سال قبل با تغییر ساعات اداری منطق گرمسیر کشور موافقت کند تاثیر به سزایی در مدیریت پیک بار مصرف دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۱    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از افزایش میزان رضایت و احساس امنیت شهروندان تهرانی در ایام نوروز 97 خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۱    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه سامانه بارشی فعال در کشور اواخر وقت فردا(30 فروردین) خارج می شود، از ورود سامانه بارشی جدید در پایان روز جمعه (31 فروردین ماه) خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۴۱    
وزیر آموزش وپرورش در نامه ای خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت: بازنشستگی بیش از 370 هزار نفر در پنج سال آینده ادامه فعالیت بزرگ ترین دستگاه اداری کشور را با تهدید مواجه می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۴۱    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص نحوه اجرای طرح ترافیک جدید توضیحاتی ارائه کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۴۱    
رئیس جمعیت هلال احمر در دهمین کنفرانس منطقه ای جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر در خاورمیانه و شمال آفریقا در بغداد شرکت کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۶    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: به دنبال آن هستیم تا در صورت امکان همان گونه که برای آب یزد محدودیت وجود دارد، آب بالادست نیز دارای محدودیت شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۶    
ما خوشبخت هستیم که ایران بیابان نشد. سراسر ایران باید خشک و بیابانی می شد. مثل دبی و مثل یزد ولی خوشبختانه به دلیل دو اتفاق در تکامل کره زمین ایران سراسر بیابانی نشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۶    
حکم اعدام بهمن ورمزیار، جوان بیست وهفت ساله همدانی اجرا شد. این حکم که قرار بود روز سه شنبه در زندان همدان اجرا شود، به دلیل اشکال در پرونده به تعویق افتاد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۱    
یکی از مراجع تقلید شیعیان با اشاره به تهدیدهای فضای مجازی گفت: فضای مجازی به یک تهدید و بلا برای نسل جوان تبدیل شده است و باید راهکاری برای مقابله با این تهدید اندیشیده شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۱    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود رفته رفته تا عصر روز پنجشنبه از شرق خارج می شود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۱    
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اصفهان گفت: هنوز مشکلات مربوط به حوضه آب اصفهان به دغدغه مردم تبدیل نشده است و باید اطلاع رسانی بی پرده ای انجام شود و حقایق این خطر به گوش مردم برسد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۶    
دادستان عمومی و انقلاب تهران در جمع کارکنان دادسرای پولی - بانکی که به منظور معارفه سرپرست جدید این دادسرا صورت گرفت، از آخرین وضعیت پرونده محیط زیست گفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۶    
لاشه بالگرد سانحه دیده در چند مایلی محل حادثه، در آب های خلیج فارس پیدا شد .
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۳۶    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: طرح ترافیک 96 تا نیمه اول اردیبهشت ماه تمدید شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۳۰    
هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، کلیه وزارتخانه ها ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر وزیر امور خارجه به نیویورک خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۶    
فرمانده نیروی زمینی ارتش از افزایش سه برابری برد موشک های بالگردهادی هوانیروز ارتش خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۱    
مدیران پیام رسان های داخلی سروش، ایتا، بیسفون و گپ امشب 29 فروردین به برنامه ثریا می آیند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۱    
مهلت ثبت نام دهمین دوره مسابقات ملی هوافضا در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا 31 فروردین تمدیدشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۶    
وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس ضمن تهدید ایران و حماس گفت: همسایگان ما هشدارهای ما را جدّی بگیرند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۶    
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس نباید با رفتارهای اشتباه شان به تیم لطمه بزنند گفت: بردهای پرسپولیس کاملا بابرنامه به امتیازاتی که می خواهد می رسد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۴۶    
منابع آگاه از نگرانی مسکو نسبت به رویکردی که سعد حریری در به تعویق انداختن امضای توافق نظامی با روسیه در پیش گرفته است، خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی نیروی انتظامی از پلمب بیش از 80 صرافی غیرمجاز در شش روز گذشته خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۴۱    
با رای دوست داران بسکتبال عروسک نماد جام جهانی 2019 در چین انتخاب شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۶    
صادرکنندگان با بیان اینکه دولت باید ابهامات بخشنامه ها را برطرف کند، نسبت به در نظر گرفتن برخی بندهای ابهام آمیز در دستورالعمل های بانکی ابراز گلایه کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۲۵    
سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد که این کشور به ادامه همکاری با اوپک و تأمین انرژی اروپا پایبند است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۶    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: طرح ترافیک جدید از 15 اردیبهشت ماه اجرای می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۴:۵۱    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: فردی که می خواهد در نظام جمهوری اسلامی، امانت دار کشور و مردم باشد باید صلاحیت داشته باشد لذا کوچک ترین تردید درباره صلاحیت افراد باید منعکس شود و دستگاهها نیز موظف به عمل ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۶    
انفجار در ولایت قندهار افغانستان منجر به کشته شدن 5 تن از جمله فرمانده پلیس مرزی این ولایت شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۱    
کانال اطلاع رسانی مجلس خبرگان رهبری از امروز فعالیت های خود را در تلگرام متوقف کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۶    
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت 370 میلیارد تومان زکات در سال گذشته در کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۱    
نرخ حق الوکاله سپرده های سرمایه گذاری بانک شهر در سال جدید اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۱    
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از دستیابی شرکت پتروشیمی جم به رکورد تولید در سال 1396 تقدیر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۱    
نمایندگان مجلس لایحه موافقتنامه همکاری بین ایران و ارمنستان درباره احداث و بهره برداری از نیروگاه های جریانی بر روی رودخانه ارس را تصویب کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۱    
وزیر کشاورزی در پاسخ به نماینده لنگرود مبنی بر وجود مافیای واردات محصولات کشاورزی در کشور گفت: این وزارتخانه نقشی در واردات ندارد و همه واردات در سازمان توسعه تجارت ثبت سفارش می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۶    
در اقدامی غیرقابل پیش بینی بانک مرکزی دست به توقف پیش فروش یک ماهه سکه زد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۶    
دارنده مدال نقره و طلای تفنگ بادی بازی های آسیایی اینچئون امیدوار است که مربی صربستانی در مسابقه های پیش رو بتواند به تیراندازان کمک کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۱    
اعضای کمیته فنی مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد برای شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا و رقابت های جهانی مجارستان معرفی شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۶    
شهرک نشینان رژیم صهیونیستی در اقدامی هتاکانه ضمن یورش به صحن های مسجدالاقصی اقدام به سر دادن شعارهای ضد اسلامی کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۶    
دبیر بازآموزی اولین همایش بین المللی پزشکی آکادمیک ایران از شیوع سوءهاضمه و کبد چرب در میان ایرانی ها خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۱    
حمله با چاقو در یکی از جمهوری های کشور روسیه 4 زخمی برجای گذاشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۶    
وزیر خارجه آلمان در آستانه سفر صدر اعظم این کشور به آمریکا دست به تغییراتی در دستگاه دیپلماسی زده که به وضوح از چرخش سیاست های برلین در قبال واشنگتن حکایت دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۶    
روزنامه اعتماد نوشت: تابستان سال 94 زمانی که حرف از این بود که در تهران تعداد معلمان زن از مردان بیشتر است و این موضوع سبب نگرانی آموزش و پرورش شده بود، در نشست مدیران کل آموزش و پرورش در پایتخت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۱    
رسانه های رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویر ماهواره ای از سوریه مدعی استقرار مستشاران ایرانی و ادوات نظامی آنها در این کشور شده و اقدام به زمینه سازی برای توجیه حملات بعدی این رژیم نمودند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۱    
به گزارش شفاف، ریحانه جولایی در روزنامه جهان صنعت نوشت: روزهای پایانی سال 96 مصادف شد با اعتراضات کشاورزان شرق اصفهان ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۱    
اعتبار طرح ترافیک سال 96 تا پایان اردیبهشت تمدید می شود. این تازه ترین خبری بود که دیروز به نقل از معاون فرماندار تهران منتشر شد تا سریال اما و اگر های طرح ابداعی شهرداری برای کنترل ترافیک تهران ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۶    
تبلیغ سفر ارزان به کشورهایی که به تازگی در سبد گردشگری قرار گرفته اند در حالی زیاد شده که مسافران اگرچه برای مسیر رفت بلیت ارزان می خرند اما برای برگشت باید قیمتی گزاف بپردازند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۶    
نتایج گزارش ثبت سرطان مبتنی بر جمعیت ایران نشان می دهد نرخ بروز سرطان در ایران در هر سال، 158 مورد در هر 100 هزار نفر است و این نرخ در مقایسه با متوسط دنیا بسیار پایین تر است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۶    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی(دفترچه شماره 2) آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 97 از بعدازظهر فردا پنج شنبه 30 فروردین ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۱    
فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت: ️دو فروند شناور ناجی به همراه غواص از بنادر لنگه و کیش به محل حادثه سقوط بالگرد شرکت نفت فلات قاره اعزام شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۲۶    
ارزش پوند در برابر دلار آمریکا روز سه شنبه به بالاترین حد پس از برگزاری همه پرسی برگزیت در سال 2016 میلادی رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۲۱    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به پایان عملیات امدادرسانی در محورهای 11 استان که درگیر برف و کولاک شده بودند، جزئیات امدادرسانی ها را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۶    
کشمیری ها قرار است امروز (چهارشنبه) در شهر لندن تظاهراتی را علیه حکومت هند همزمان با سفر نارندرا مودی، نخست وزیر این کشور برای شرکت در اجلاس سران کشورهای هم سود برگزار کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۱    
مهاجم کره ای تاتنهام به عنوان برترین بازیکن سال فوتبال آسیا انتخاب شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۰    
استیون اسپیلبرگ سرانجام جذب دنیای ابرقهرمانان مارول شد و قصد دارد کارگردانی یک فیلم ماجراجویی را برعهده بگیرد.
  • ۱