شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۸May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 23 آبان 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 آبان 1397 شفاف 2 آبان 1397 شفاف 3 آبان 1397 شفاف 4 آبان 1397 شفاف 5 آبان 1397 شفاف 6 آبان 1397 شفاف 7 آبان 1397 شفاف 8 آبان 1397 شفاف 9 آبان 1397 شفاف 10 آبان 1397 شفاف 11 آبان 1397 شفاف 12 آبان 1397 شفاف 13 آبان 1397 شفاف 14 آبان 1397 شفاف 15 آبان 1397 شفاف 16 آبان 1397 شفاف 17 آبان 1397 شفاف 18 آبان 1397 شفاف 19 آبان 1397 شفاف 20 آبان 1397 شفاف 21 آبان 1397 شفاف 22 آبان 1397 شفاف 23 آبان 1397 شفاف 24 آبان 1397 شفاف 25 آبان 1397 شفاف 26 آبان 1397 شفاف 27 آبان 1397 شفاف 28 آبان 1397 شفاف 29 آبان 1397 شفاف 30 آبان 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۳۵    
سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: گیلان حرف های زیادی در زمینه پرورش بوقلمون برای گفتن دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۰    
گزارش ها حاکی از آن است که دانشجویان روسی از میزان بورسیه در این کشور رضایت ندارند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۵    
رئیس جمهور با تقدیر از ملت بزرگ ایران که هوشیاری خود را به خوبی در 13 آبان و روزهای بعد از آن به جهانیان نشان دادند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۰    
رویترز گزارش داد که پس از رد درخواست پذیرش میزبانی کانال مالی ایران و اروپا توسط اتریش، کشورهای اتحادیه اروپا سراغ لوکزامبورگ رفته اند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۵    
تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب دیداری تدارکاتی، امروز پنج شنبه 24 آبان از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ترینیداد و توباگو می رود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰    
رئیس جمهور فرانسه روز چهارشنبه در واکنش به حملات لفظی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا گفت که اتحاد با واشنگتن به معنی این نیست که پاریس دولت زیردست باشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان دل، جگر و قلوه گفت: صادرات بی رویه و قاچاق دام زنده، سبب کمبود آلایش دام در بازار و رکود این صنف وابسته به دام، شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰    
مایک پامپئو در دیدار با وزیر دفاع قطر از وی خواسته که پیوستن کشورش به ائتلاف نظامی تحت رهبری سعودی ها و دادن زمین های بیشتر به پایگاه هوایی آمریکا در قطر را بررسی کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۵    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر پیروزی اطلاعاتی امنیتی مقاومت فلسطین در خان یونس و شکست عملیات رژیم صهیونیستی در جنوب غزه اعلام کرد، پیروزی سیاسی را با استعفای وزیر جنگ این رژیم محقق کرده ایم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۵    
وزیر انرژی روسیه تاکید کرده که تولیدکنندگان نفت در تصمیم گیری در مورد کاهش تولید باید روند بلند مدت بهای نفت را در نظر بگیرند و از اقدامات اضطراری و شتاب زده خودداری کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۰    
دور سوم شورایعالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با ریاست عارف و نائب رئیسی موسوی لاری ابقا شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۰    
درحالی که هنوز وزارت صمت طبق دستور رییس جمهور به موضوع گران فروشی بلیت هواپیما ورود نکرده و سازمان هواپیمایی به دلیل مشکلات تامین ارز دولتی همچنان از نرخ گذاری ایرلاین ها دفاع می کند و مقصر گران ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۰    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت خودرو از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اتخاذ نشده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۰    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاحات مبانی نظری توسعه کشاورزی، آب و منابع طبیعی در کشور و استان ها صورت گیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۵    
معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت نهایی خودروها شنبه و یکشنبه هفته آینده (26 و 27 آبان) و با در نظر گرفتن همه جوانب کار از جمله قیمت های تمام شده خودروسازان و در نظر گرفتن حق و حقوق ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۵    
تصاویری از قبوض گاز در رسانه های مختلف منتشر شد که نشان می داد شرکت ملی گاز ایران رقمی حدود 15 درصد به بدهی گذشته قبوض گاز افزوده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۵    
به گزارش شفاف ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه 277 شورای عالی کار ضمن اشاره به اینکه به وعده و قول هایی که تاکنون داده پاییند است گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۴    
گروهی از کلاهبرداران با هک یکی از حساب های کاربری گوگل در توئیتر پیامی درباره قرعه کشی بیت کوین را به اشتراک گذاشتند تا ارز مجازی کاربران را سرقت کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۴    
در این نامه ها، تأکید شده که براساس ماده 14 و ماده 19 اساسنامه فیفا فدراسیون فوتبال مستقل بوده و نباید تحت تأثیر غیر ضروری هیچ نهاد یا شخص سومی قرار بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۴    
یک داور در انگلیس برای تعیین زمین و توپ، از سنگ، کاغذ قیچی استفاده کرد و محروم شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۲۰    
پلیس فدرال آمریکا می گوید که برای سومین سال پیاپی شمار حملات از سر نفرت در این کشور افزایش یافته است. اف بی آی در گزارشی نوشته که در سال میلادی گذشته این حملات هفده درصد افزایش نشان داده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۳:۰۵    
مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی سرانه کتاب مدارس برای هر دانش آموز را بالاتر از 9 جلد اعلام و افزود: در هفته کتاب از 300 دانش آموز کتاب پژوه تجلیل می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۵۰    
عضو هیات علمی دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه عسل مخصوص افراد دیابتی وجود ندارد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۵۰    
امسال در مسابقه عکاسی حیات وحش بریتانیا هزاران عکس از عکاسان آماتور و حرفه ای بریتانیا شرکت داده شده است. برندگان مسابقه بسیار جوان هستند و عکس های شان نشاندهنده تنوع حیات وحش در سرتاسر بریتانیاست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۴۵    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش از سوء استفاده مجرمین سایبری از عواطف انسان دوستانه افراد خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۲۵    
رئیس پژوهشکده غدد درون ریز و متابولیسم ایران با اشاره به اینکه اختلال عملکرد تیرویید در زنان شایع تر از مردان است، گفت: تشخیص کم کاری و پرکاری تیروئید با انجام آزمایش های خون ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۲۵    
در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، ابلاغ شیوه نامه تأمین و استقرار روحانی در مدارس و مراکز آموزشی و تربیتی صورت گرفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۲۰    
ستاد مدیریت محله شهرداری تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد که اخبار مربوط به وقوع تجاوز در مهدکودک یکی از سراهای محله این نهاد صحت ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۲۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرای فاز دوم طرح کاهش از روز شنبه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۱۵    
فرمانده پلیس راه شرق استان تهران گفت: برف و مه غلیظ محور هراز را درنوردید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۱۵    
رییس سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با نقل قولی از او مبنی بر اینکه بازنشستگان شاغل که پست های خود را تا 15 آذر ماه ترک نکنند، به دادگاه معرفی می شوند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۵    
گروهی از کارگران شاغل در گروه ملی فولاد ایران در پنجمین روز از اعتراض صنفی خود و در انتقاد به بی توجهی مدیران کارخانه به مطالبات صنفی شان به نشانه اعتراض خیابان منتهی به ساختمان استانداری خوزستان را ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۵    
معاون امدادونجات هلال احمر استان تهران از نجات 70 خودروی گرفتار در برف و کولاک محور هراز خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۵    
ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل براین باور است که عیار سرمربی رئال در لیگ قهرمانان اروپا مشخص می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۵    
بارش برف پاییزی از صبح امروز در محورهای هراز و چالوس.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۰    
معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: 6 میلیون گردشگر خارجی در نیمه نخست امسال به کشور ایران سفر کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۰    
اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد به دنبال انتشار خبر حمله گرگ به یک کودک در میبد، این موضوع را تکذیب کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۵    
در شرایطی که بازار مسکن در رکود تورمی قرار گرفته کارشناسان پنج راهکار را برای بهبود اوضاع این بخش ارایه کرده اند که از جمله آنها می توان به افزایش سقف تسهیلات به 200 میلیون تومان ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۰:۳۵    
همزمان با روزی که آمریکا دور جدیدی از تحریم ها را علیه ایران به اجرا گذاشت، لندن شاهد برپایی بازار مکاره گردشگری بود که نه تنها به سیاست های تهدیدآمیز دولت آمریکا واکنشی نداشت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۰:۰۵    
در روزهای گذشته، 30 لاک پشت جانشان را در تور صیادان غیرمجاز سواحل درک سیستان وبلوچستان از دست دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۰:۰۵    
پژوهش های اسطوره شناسی در ایران با نام مهرداد بهار گره خورده است؛ کسی که تمام عمر خود را به مطالعه در زمینه فرهنگ ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۰:۰۰    
مسؤول کمیسیون گردشگری هرمز، ممنوعیت ورود گردشگران و مسافران را به این جزیره شایعه خواند و گفت: رفت وآمد مسافران به هرمز بدون توقف یا جلوگیری، در حال انجام است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۰:۰۰    
بیشتر افراد از به یاد آوردن موضوعات مختلف از احساسی که در شادترین لحظات زندگی داشته اند تا پاسخ به پرسش های امتحان لذت می برند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفت و گوی مفصل خود از دلایل افت این تیم و شباهت مشکلات آبی پوشان با بایرن مونیخ آلمان صحبت کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۱۵    
یک پژوهشگر حوزه آموزش وپرورش گفت: درباره طرح معلم تمام وقت این گونه استنباط می شود که علاوه بر آن که در کوتاه مدت قادر به مرتفع کردن مشکل کمبود معلم در مناطق مورد نیاز نخواهد بود در بلندمدت مشکلات ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۱۵    
وزارت امور خارجه آمریکا تاکید کرد که واشنگتن به دنبال تضعیف ناتو در میان درخواست های اروپایی ها برای تشکیل یک ارتش مستقل نیست. وزیر دفاع این کشور نیز ناتو را سنگ بنای حفاظت از اروپا دانست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۱۵    
امیر مقاره یکی از دو خواننده گروه موسیقی ماکان بند، مهدی توتونچی مجری ورزشی و ایمان صفا بازیگر تلویزیون به چالش حضور در مسابقه هفت درسه دعوت شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۰۰    
پیروز حناچی؛ شهردار منتخب تهران اعتقاد دارد بحران های شهرداری، بدنه سنگین و منابع مالی ناپایدار است. او ناامید نیست و می گوید تهران چاره ای جز تغییر ندارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۵    
فیروز درخش رئیس شعبه 6 دادگاه عمومی شیراز به افزایش پرونده های نزاع ناموسی و اخلاقی تأکید می کند و معتقد است کمرنگ شدن باورهای مذهبی و بدحجابی عامل اصلی این نزاع ها است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۰    
رئیس جمهور گفت: بخاطر قانون جدید مجلس درخصوص بازنشستگی، به طور طبیعی در برخی از استاندار ی ها، فرمانداری ها و جا های دیگر و وزارتخانه ها به ناچار تغییراتی ایجاد خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۴۰    
رئیس جمهور با استعفای مسعود نیلی موافقت کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۰    
به تازگی گفته شده روزی سه لیوان شیر ضروری است صرفاً یک پروپاگاندای کارخانجات لبنی است و دلیل علمی ندارد و تازه لبنیات سرطان زاست! همچنین می گویند کلسترول تخم مرغ برخلاف باور قبلی زیان ندارد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۵    
رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران بازدید کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری فارس در گزارشی به برگزاری احتمالی فشن شو گربه ها در پایتخت و جزئیات آن پرداخته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۰    
رنگ یک روزنه روانشناسی کاملاً تاثیرگذار و قدرتمند در طراحی لوگو یک برند است. رنگ ها می توانند پیام های مثبت و منفی را برای بیننده ایجاد کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۵    
مدیرکل دفتر نظارت بر امور درمان وزارت بهداشت درباره برخی افراد که با عنوان رگ گیر یا عناوین مشابه در مراکز بدون نام و نشان و زیر زمینی فعالیت می کنند، گفت: این افراد متخلف هستند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۰    
رئیس مرکز ملی خشکسالی با بیان اینکه سهم پاییز 25 درصد از کل بارش های سال است، گفت: از ابتدای پاییز تا دیروز (22 آبان ماه) میانگین بارش کل کشور 35 ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۰    
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز با اشاره به اقدام به خودزنی یکی از دانش آموزان مقطع ابتدایی در ناحیه 3 اهواز ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۰    
آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی ناکامی اخیر در نبرد با گروه های مقاومت در غزه از سمت خود استعفا کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۳۵    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید هنوز هیچ بازیکنی درخواستی مبنی بر جدایی از این تیم در نیم فصل نداشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۵    
جک دورسی، مدیر ارشد اجرایی توییتر به تازگی اعلام کرده که احتمالا در آینده ای نزدیک گزینه ویرایش به پلت فرم توییتر اضافه خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۵    
شهردار تهران با اعلام "تا زمان صدور حکم شهردار جدید تهران به کار خود ادامه خواهم داد"، گفت: بر اساس قانون تا 15 آذر اجازه فعالیت در شهرداری تهران را دارم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۵    
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص حواشی رخ داده در رابطه با بخشنامه جنجالی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی بیان کرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۰    
وبگاه انگلیسی میدل ایست آی به نقل از منابعی نوشت، جنگ اخیر غزه یکی از سناریوهای ولی عهد عربستان سعودی برای منحرف کردن توجه رئیس جمهور آمریکا از قضیه قتل خبرنگار عربستانی بود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۰    
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی چالوس با ابراز تاسف از اینکه اغلب روستاها تبدیل به محل فروش زمین شده است، تاکید کرد: اگر اقتصاد بومی توسعه یابد، مردم به جای زمین فروشی به فکر توسعه روستا می افتند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۵    
فرمانده هوافضای سپاه گفت: ما در کاری بزرگ توانسته ایم از فاصله 300، 500 و 700 کیلومتری اتاق جلسات تروریست ها را بزنیم که نماینده رژیم صهیونیستی نیز در این جلسه حضور داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۵    
پس از منتشر شدن بخشنامه هیات کوهنوردی استان خراسان رضوی مبنی بر لزوم اجازه همسر برای کوهنوردی زنان، محمدعلی شعبانی مدیر بخش حقوقی این هیات به توضیحاتی درباره ی این طرح پرداخت و گفت خانم ها در این ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۵    
متخصص تغذیه گفت: گروه سنی خاصی باید سالانه چکاپ قندخون را انجام دهند تا بتوانند اقدامات پیشگیرانه را به موقع در خود مدنظر قرار دهند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۰    
چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی با حضور معاون علمی و فن آوری رئیس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش از شنبه 26 آبان آغاز به کار خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۰    
این روزها وضعیت سختی برای زندگی در کشور یمن حاکم است و حملات بی امان سعودی ها به مردم یمن با سلاح های کشورهای غربی همچنان ادامه دارد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۰    
یک روزنامه آمریکایی از گفتگوی تند دونالد ترامپ و ترزا می بر سر ایران و عدم همراهی انگلیس با مواضع ضد ایرانی واشنگتن خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۰    
فتاح از اجرای طرح حمایت غذایی برای اقشار کم درآمد جامعه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۰    
کاپ قهرمانی سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور به مسئولان باشگاه پرسپولیس اهدا شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۵۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: اگر از ظرفیت های ملی درست استفاده شود مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۴۵    
صدراعظم آلمان که از سال 2005 این پست را در اختیار دارد، می گوید پیش از آخرین دور از انتخابات فدرال به این فکر می کرده که دوباره نامزد پست صدراعظمی نشود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۴۵    
در حالی رایزنی ها برای ماندن "مهدی تاج" در ریاست فدراسیون فوتبال با وجود مشمولیت وی در قانون منع بکارگیری بازنشسته ها ادامه دارد که سازمان امور اداری و استخدامی تاکید کرده هیچ شکی در رفتن و خروج تاج ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۲۰    
پرچمدار میت 20 پرو هوآوی با قابلیت شارژ بی سیم معکوس معرفی شده است اما آزمون تازه Android Authority نشان می دهد که این روند بسیار کند و با توان پایین اجرا می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۱۵    
وبگاه یمنی النجم الثاقب یمن تاکید کرد: اطلاعات مستند مربوط به واقعیت جبهه های جنگ یمن نشان می دهد متجاوزان سعودی-اماراتی و مزدورانشان در محاصره نیروهای ارتش و کمیته های مردمی گرفتار آمده و پایان جنگ ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۰۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: اگر از ظرفیت های ملی درست استفاده شود مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۵    
مجمع جهانی اقتصاد مخاطرات کسب و کارهای مناطق مختلف جهان طی 10 سال آینده را معرفی کرده است. این گزارش که به طور منظم از سال 2006 تاکنون منتشر شده ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۰    
مادامی که مصوبه سال 1394 هیات وزیران اصلاح نشود، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امکانپذیر نیست اما با نامه اخیر وزیر ورزش به رئیس جمهور، احتمال لغو این مصوبه وجود دارد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۵    
رییس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران جزئیاتی از برخی تغییرات در شرایط پیمان سپاری ارزی صادرکنندگان را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۰    
منصور غلامی با بیان اینکه مشکل بورسیه ها به طور کلان برطرف شده و اگر مسئله ای وجود دارد احتمالا به صورت موردی است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۰    
سنای آمریکا طی هفته های آینده در مورد مصوبه ای برای مجازات عربستان به دلیل جنگ علیه یمن و قتل جمال خاشقچی رای گیری خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۰    
مدیر اداره خاورمیانه و آسیای مرکزی صندوق بین المللی پول اعلام کرد، سال آینده قیمت نفت صعودی است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۰    
روزنامه واشنگتن پست گزارش داد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا هفته گذشته تماس تلفنی پرتنشی با نخست وزیر انگلیس داشته و سفر او با فرانسه نیز توام با عصبانیت و نارضایتی بوده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۵    
همسر رئیس جمهور آمریکا به دلیل اختلاف با معاون مشاور امنیت ملی این کشور، علنا خواستار اخراج وی شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۰    
تهدید فدراسیون فوتبال ایران از سوی AFC برای تعلیق و حذف از جام ملت های آسیا بازتاب گسترده ای در کشورهای عربی داشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۱۵    
دبیر کمیته عالی پروژه ها و میراث جام جهانی 2022 قطر با انتقاد از خبرگزاری فرانسه نقل قول منتشر شده از سوی او درباره مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی 2022 را رد کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۱۵    
سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا نماینده شایسته ای برای ایران باشیم و از قهرمانی دانشگاه آزاد دفاع و برای تکواندو ایران آبروداری کنیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری رویترز در مطلبی با اشاره به تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای عزل برخی از وزرای کابینه اش، اوضاع در کاخ سفید را متلاطم توصیف کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۵    
بالگردهای عضو ائتلاف آمریکا در سوریه شماری از عناصر داعش را از یک روستا در الحسکه خارج کرده و به مکان نامعلومی انتقال دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۰    
استفاده از ظرفیت نخبگان مطابق با تأکیدات رهبری به زعم نخبگان و مسئولان مستلزم اعتماد و ضمانت به نخبگان است. نخبگان نیز باید از چارچوب مقاله و مدرک بیرون آمده و با فضای حل مسئله روبرو شوند.