دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۲:۲۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 7 اسفند 1400 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 31 فروردین 1400 شفاف 30 اردیبهشت 1400 شفاف 31 خرداد 1400 شفاف 31 تیر 1400 شفاف 31 مرداد 1400 شفاف 31 شهریور 1400 شفاف 30 مهر 1400 شفاف 30 آبان 1400 شفاف 30 آذر 1400 شفاف 30 دی 1400 شفاف 30 بهمن 1400 شفاف 1 اسفند 1400 شفاف 2 اسفند 1400 شفاف 3 اسفند 1400 شفاف 4 اسفند 1400 شفاف 5 اسفند 1400 شفاف 7 اسفند 1400 شفاف 8 اسفند 1400 شفاف 9 اسفند 1400 شفاف 10 اسفند 1400 شفاف 11 اسفند 1400 شفاف 12 اسفند 1400 شفاف 14 اسفند 1400 شفاف 15 اسفند 1400 شفاف 16 اسفند 1400 شفاف 17 اسفند 1400 شفاف 18 اسفند 1400 شفاف 19 اسفند 1400 شفاف 20 اسفند 1400 شفاف 21 اسفند 1400 شفاف 22 اسفند 1400 شفاف 23 اسفند 1400 شفاف 24 اسفند 1400 شفاف 25 اسفند 1400 شفاف 26 اسفند 1400 شفاف 27 اسفند 1400 شفاف 28 اسفند 1400 شفاف 29 اسفند 1400 
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۰    
فرآیند های صدور مجوز های کسب و کار طبق گفته کارآفرینان سخت و دشوار بوده که قرار است از 18 اسفند به صورت الکترونیکی شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۰    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین در اطلاعیه ای به شهروندان ایرانی مقیم این کشور توصیه کرد با توجه به اعلام حکومت نظامی، تا حد امکان از تردد در سطح شهر و به خصوص مراکز حساس اجتناب نمایند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۵    
رئیس جمهوری چچن روز شنبه با بیان اینکه پوتین تصمیم درستی برای حمله به اوکراین گرفته است، اعلام کرد که نیروهای ارتش کشورش اکنون در اوکراین مستقر هستند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۰    
در ادامه رقابت های پاراتیروکمان قهرمانی جهان که در امارات در حال برگزاری است، کماندار ایران در بخش W1 و در رده بندی با شکست برابر کمانداری از ترکیه، در جایگاه چهارم قرار گرفت.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۵    
معاون اول وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد: در این مرحله هیچ دلیلی برای انجام مذاکره با روسیه درباره ثبات استراتژیک نمی بینیم.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۰    
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه این کشور امروز شنبه با مولود چاووش اوغلو همتای ترکیه ای خود تلفنی گفت وگو کرده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۵    
ستاد مشترک اوکراین امروز، شنبه اعلام کرد، کشتی جنگی روسیه هواپیماهای نظامی خود در دریای سیاه را اشتباهی منهدم کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۰    
تیم والیبال فنرباغچه با پیروزی در لیگ والیبال ترکیه یک پله صعود کرد و در رده دوم این لیگ ایستاد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۵    
بازیکن پیشین استقلال درباره موفقیت واگذاری این باشگاه ابراز امیدواری کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۰    
از آنجا که علی دایی دو بار در لیگ اروپا گل زده و مهدی طارمی فقط یک بار موفق به انجام چنین کاری شده، به این ترتیب دایی با پنج و مهدی طارمی با چهار گل در دو لیگ معتبر اروپایی ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۵    
رئیس جمهوری ترکیه در تماس تلفنی با همتای اوکراینی گفت، آنکارا نهایت تلاش خود را برای دستیابی به آتش بسی که از خسارات کی یف بکاهد، خواهد کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۵    
رئیس جمهوری بلاروس امروز، شنبه گفت، کشورش آماده فراهم سازی فضایی برای مذاکرات مسالمت آمیز جهت حل و فصل درگیری در اوکراین است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۵    
سفارت ایالات متحده در مینسک از شهروندان خود خواست که بلاروس را فورا ترک کنند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۰    
دستیار وزیر و مدیرکل مدیترانه و شرق اروپای وزارت امور خارجه روز شنبه با سفیر لهستان در تهران دیدار و پیرامون مساعدت این کشور برای خروج شهروندان ایرانی مقیم اوکراین از طریق خاک این گفت گو کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۰    
وزارت امور خارجه دولت موقت افغانستان در بیانیه ای اعلام کرد که دولت از تمام ابزارهای موجود برای محافظت و تخلیه شهروندان خود از اوکراین استفاده می کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۵    
در نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی با وزیر توسعه اداری سوریه زمینه های توسعه همکاری مشترک موردبررسی قرار گرفت و طرف سوری با استقبال از فناوری های تولید شده توسط این نهاد ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۵    
سخنگوی رئیس جمهوری روسیه گفت، طرف اوکراینی از گفت وگوها برای حل مشکلات، خودداری کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۷:۵۵    
دبیرکل ناتو جمعه اعلام کرد که این ائتلاف استقرار نیروهای "واکنش دفاعی" را با هدف تقویت توانایی های دفاع از خود و آمادگی برای واکنش سریع نسبت به هر گونه تحولی بعد از آغاز عملیات روسیه در اوکراین آغاز ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۸    
شرکت دارایی های تالکین مجموعه ای از نقاشی ها، عکس ها و ویدئوهای دیده نشده خالق ارباب حلقه ها را برای نخستین بار منتشر کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۸    
سفارت جمهوری اسلامی در بلغارستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: هموطنان ایرانی مقیم اوکراین که ویزای رومانی را دریافت کرده اند می توانند از خاک بلغارستان به سمت ترکیه بروند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۵    
در پی اتفاقات به وجود آمده پیرامون ویدئوی منتشرشده ورزشکار کاراته کار ناشنوایان، این فدراسیون بیانیه ای صادر نمود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۰    
کادرفنی تیم های ملی کوراش مردان و زنان ایران، اسامی نفرات مد نظر خود برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۵    
محافل اپوزیسیون عربستان سعودی از رسوایی و به چالش کشیده شدن سفیر ریاض در لندن در جریان حضور وی در میان دانشجویان در دانشگاه آکسفورد پرده برداشتند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۰    
یک فعال برجسته عربستانی که در حال حاضر در تبعید به سر می برد، فاش کرد به دلیل انتقادهایش از ولیعهد این کشور در سرکوب مخالفان، تهدید به قتل شده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۵    
رئیس دومای روسیه امروز (شنبه) اعلام کرد که ولودیمیر زلنسکی از کی یف فرار کرده و به شهر لویو در غرب اوکراین رفته است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۰    
در پی طوفان، بارش شدید باران و جاری شدن سیل در "کوئینزلند جنوب شرق" واقع در ایالت کوئینزلند استرالیا ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۰    
هادی طحان نظیف گفت: لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هیچ ایراد و ابهامی نداشت که در شورای نگهبان تائید شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۵    
در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا خبر ساخت واکسن مخصوص سویه اُمیکرون از سوی مجموعه دارویی برکت اعلام شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۵    
یک مقام ارشد در وزارت امور خارجه کشورمان خبر ضرب الاجل آمریکا برای ایران در خصوص تصمیم گیری نهایی در مذاکرات وین را تکذیب کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۰    
نویسنده کتاب سازمان سیاسی بهائیت با بیان اینکه دوره پهلوی دوم عصر طلایی بهائیت در ایران است، به نامه تأمل برانگیز شاه به آیت الله بروجردی در این زمینه اشاره کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۵    
سومین نوروز کرونایی در پیش است و این در حالی است که دو نوروز قبلی، شرایط برای رفتن به مسافرت، قدری سخت و البته محدود بود. اما، قرار است محدودیت ها در نوروز 1401، متفاوت باشد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۵    
نشریه اوجوگو در خصوص درخشش طارمی در بازی مقابل لاتزیو گزارشی را منتشر و از وی به عنوان بهترین بازیکن پورتو مقابل لاتزیو نام برد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۵    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان ظرف امروز و فردا( هفتم و هشتم اسفند) پرداخت می شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۰    
فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه سامانه دید در شب و موشک هایی با برد چند کیلومتر بر روی بالگردهای هوانیروز نصب شد، گفت: این سامانه ها با موفقیت تست شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۰    
رئیس جمهور بر ضرورت استمرار توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم تاکید کرد و از اعضای ستاد ملی کرونا خواست در راستای اقناع مردم به تزریق دُز سوم واکسن بکوشند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۰    
طبق اعلام رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان مالیاتی از ساعت 14 امروز سامانه مالیاتی به منظور الصاق کارتخوان ها به پرونده های مالیاتی به منظور جلوگیری از غیرفعال شدن بازگشایی می شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۵    
شهر یزد یکی از زیباترین و تاریخی ترین شهرهای ایران به شمار می رود. سالانه بسیاری از گردشگران را از گوشه وکنار جهان به خود جذب می کند ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۰    
خرید سریع بیمه موتور پارسیان بیمه پارسیان یکی از شرکت های بیمه ای خصوصی است که نزدیک به 20 سال در صنعت بیمه در حال فعالیت است ...