پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۲:۴۷May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 11 اسفند 1400 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 31 فروردین 1400 شفاف 30 اردیبهشت 1400 شفاف 31 خرداد 1400 شفاف 31 تیر 1400 شفاف 31 مرداد 1400 شفاف 31 شهریور 1400 شفاف 30 مهر 1400 شفاف 30 آبان 1400 شفاف 30 آذر 1400 شفاف 30 دی 1400 شفاف 30 بهمن 1400 شفاف 1 اسفند 1400 شفاف 2 اسفند 1400 شفاف 3 اسفند 1400 شفاف 4 اسفند 1400 شفاف 5 اسفند 1400 شفاف 7 اسفند 1400 شفاف 8 اسفند 1400 شفاف 9 اسفند 1400 شفاف 10 اسفند 1400 شفاف 11 اسفند 1400 شفاف 12 اسفند 1400 شفاف 14 اسفند 1400 شفاف 15 اسفند 1400 شفاف 16 اسفند 1400 شفاف 17 اسفند 1400 شفاف 18 اسفند 1400 شفاف 19 اسفند 1400 شفاف 20 اسفند 1400 شفاف 21 اسفند 1400 شفاف 22 اسفند 1400 شفاف 23 اسفند 1400 شفاف 24 اسفند 1400 شفاف 25 اسفند 1400 شفاف 26 اسفند 1400 شفاف 27 اسفند 1400 شفاف 28 اسفند 1400 شفاف 29 اسفند 1400 
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۰    
بنابراعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، در طول 24 ساعت گذشته، 172 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و 6 هزار و 772 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۵    
کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل متحد اعلام کرد، تعداد پناهندگانی که از اوکراین به کشورهای همسایه گریخته اند، دوباره افزایش یافته و تا اول مارس به 836 هزار نفر رسیده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۵    
در اولین جلسۀ معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سه سطح "مطالعات فرهنگی و اجتماعی" ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۰    
نفرات راه یافته به فینال رقابت های انتخابی کشتی آزاد جام تختی مشخص شدند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۵    
اداره هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد، احتمالا سد راه هواپیماهای روسیه در حریم هوایی آمریکا شده و کادر پرواز آنها را بازداشت کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۵    
سفیر روسیه در بریتانیا، قطع کامل روابط دیپلماتیک بین دو کشور در زمینه تحولات پیرامون بحران اوکراین را رد نکرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۰    
مدیرکل امور اجتماعی و مشارکتهای سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری نخستین رزمایش مهدوی قرار دوازدهم در 12 اسفند در سراسر کشور خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۰    
مولوی سلامی گفت: ذات مقدس پیامبر(ص) نعمت بزرگی است که از جانب خدا در قالب بعثت در اختیار ما مسلمانان قرار داده شده است و باید تلاش کنیم که بهترین استفاده را از این نعمت ببریم تا بتوانیم سعادت دنیا و ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۰    
رییس فدراسیون جودو در سفر به عراق با وزیر ورزش و رییس کمیته المپیک این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۵    
بر اساس گزارش تازه سامانه نما ، میانگین امتیاز استنادی نشریه های ایرانی در مقایسه با سال گذشته، کاهش یافته است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۰    
کارگردان فیلم سینمایی مورچه خوار گفت: این فیلم یک طنز اجتماعی است که در مورد پشت پرده زندگی پوشالی شاخ های مجازی افشاگری می کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۰    
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از حضور رشته های تیمی بانوان از جمله هندبال، والیبال، کبدی و بسکتبال سه نفره در بازی های آسیایی هانگژو خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۵    
رؤسای جمهوری آذربایجان و فرانسه در جریان گفت وگوی تلفنی با یکدیگر به بررسی اوضاع اوکراین و ارائه کمک های بشردوستانه به این کشور پرداختند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۵    
زمان برگزاری آزمون کتبی دومین المپیاد ملی مهارتی دانشجویان دانشگاه های سراسرکشور اعلام شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۰    
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از بازار بزرگ تهران تأکید کرد: معطل گذاشتن امور بازار از ناحیه مدیران و منوط کردن آن به پیگیری مالکان و حل اختلافات آن ها با مستأجرین ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۰    
مدیرکل آژانس بین المللی اتمی تاکید کرد که می توان در زمینه مسائل پادمانی با ایران به پیشرفت دست یافت.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۵    
معاون وزیر امور خارجه روسیه ضمن هشدار درباره خطر برخورد مستقیم روسیه و ناتو گفت که تضمینی وجود ندارد که با توجه به ارسال تسلیحات به اوکراین، هیچ حادثه ای با ناتو رخ ندهد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۵    
اگر در فضا، حیات وجود داشته باشد، با تلسکوپ فضایی "جیمز وب" ممکن است به زودی آن را شناسایی کنیم.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۰    
دفتر نخست وزیری انگلیس امروز (چهارشنبه) از توافق زلنسکی و جانسون برای تقویت تحریم های بیشتر علیه روسیه خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۵    
سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران است .
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۵    
وزیر خارجه سوریه ضمن استقبال از پیشرفت مذاکرات وین گفت که موفقیت این مذاکرات منوط به تصمیم آمریکا و هم پیمانان اروپایی آن است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه امروز (چهارشنبه) گفت که رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه با هدف غلبه بر بحران اوکراین تماس هایش با مسکو و کی یف را ادامه می دهد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۵    
پاپ فرانسیس امروز (چهارشنبه) از مردم سراسر جهان خواست تا به یاد اوکراینی هایی که در پناهگاه های زیرزمینی به جهت محافظت در برابر بمبارانها پناه گرفته اند ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۰    
سفرای گروه هفت از مصر خواستند عملیات نظامی روسیه در اوکراین را محکوم کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۰    
یکی از جاهایی که برای آرامش و استراحت به آن جا مراجعه می کنیم باغ ویلا می باشد. اما اگر در انتخاب خودمان دقت نداشته باشیم ممکن است محل نامناسبی خریداری شود ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۵    
بر اساس یک نظرسنجی جدید مشخص شد که از زمان وقوع جنگ روسیه علیه اوکراین میزان حمایت مردم روسیه از پوتین افزایش یافته است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۵    
رسانه های اسرائیلی اعلام کردند، رژیم صهیونیستی با درخواست رئیس جمهور اوکراین برای مجهز کردن این کشور به سامانه های دفاع هوایی مخالفت کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۵    
بازسازی ساختمان به صورت حرفه ای بازسازی ساختمان به صورت حرفه ای را از مجموعه ما بخواهید. ما در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت ها هرگونه ساختمانی را بازسازی می کنیم ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۵    
گسترش روز افزون شبکه های اجتماعی که این روز ها به پر استفاده ترین پلتفرم ارتباط میان افراد مختلف تبدیل شده است ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۰    
منابع اعلام کردند، پادشاه بحرین امروز (چهارشنبه) سفر رسمی خود به ریاض را آغاز کرده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
رئیس جمهور تعامل موثر و سازنده وزرا و استانداران را باعث ارتقای کیفیت تصمیمات و اقدامات دولت عنوان کرد و اظهار داشت ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن بازدید از مجتمع قضایی شهید بهشتی تاکید کرد که تمامی ظرفیت ها اعم از تجهیزات و منابع انسانی باید در خدمت رسیدگی های قضایی قرار گیرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۰    
رهبر اکثریت دموکرات مجلس سنای آمریکا گفت که از تلاش های دولت بایدن برای احیای توافق هسته ای با ایران حمایت می کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: راهبرد اصلی کشور در کنار تلاش برای رفع تحریم ها، تمرکز بر ایجاد سازوکارهای بی اثر کردن ابزار تحریم است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۵    
سقوط دولت اشرف غنی در افغانستان و بحران کنونی اوکراین بار دیگر ثابت کرد که رژیم مافیایی آمریکا و غرب غیرقابل اعتماد بوده و تنها به فروپاشی دولت های دست نشانده و چپاول دارایی ملت های بیگناه می انجامد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۰    
جانشین رئیس پلیس راهور با بیان اینکه بیش از 5200 نقطه حادثه خیز در محور ها و معابر کشور وجود دارد، گفت: این نقاط ایراد هندسی دارد و باید اصلاح شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۰    
به گزارش شفاف دیروز در نمایشگاه MWC سال 2022، شرکت اوپو از فناوری شارژ سریع 150 وات خود رونمایی کرد و همچنین مشخص شد که قرار است یک گوشی از شرکت چینی وان پلاس در سه ماهه دوم سال جاری و بین ماه آپریل ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۵    
سید هوشنگ حریرچیان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون بیان کرد که حتی بعد از مرگ من هم فکر نمی کنم آثارم فراموش شود، این آثار همواره مورد اقبال و در یاد مردم خواهد بود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۵    
رئیس جمهور گفت: احترام و توجه به حرف استانداران و پیگیری خواسته آنان، یکی از موضوعات عمده برای دولتمردان است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری گاردین به نقل از سرویس امنیتی اوکراین نوشت: نیروهای هوابرد روسیه ساعت 3 بامداد به وقت محلی وارد خارکیف دومین شهر بزرگ اوکراین شدند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز برای تسریع در بررسی لایحه بودجه جلسه غیرعلنی داشتند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۵    
رفتار دوگانه نهاد های بین المللی ورزشی در قبال یک ناهنجاری به نام جنگ، خود یک ناهنجاری ایجاد کرده است آن هم اینکه جنگ با جنگ و مظلوم با مظلوم از دید سرمایه داران ورزشی فرق می کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۵    
جانشین پلیس راهور ناجا شرط سفر نوروزی برای خودروهای شخصی را تشریح کرد و گفت: برای سفر نوروزی نیاز به ثبت پلاک خودرو در هیچ سامانه ای نیست.