دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۷:۲۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 2 اسفند 1400 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 31 فروردین 1400 شفاف 30 اردیبهشت 1400 شفاف 31 خرداد 1400 شفاف 31 تیر 1400 شفاف 31 مرداد 1400 شفاف 31 شهریور 1400 شفاف 30 مهر 1400 شفاف 30 آبان 1400 شفاف 30 آذر 1400 شفاف 30 دی 1400 شفاف 30 بهمن 1400 شفاف 1 اسفند 1400 شفاف 2 اسفند 1400 شفاف 3 اسفند 1400 شفاف 4 اسفند 1400 شفاف 5 اسفند 1400 شفاف 7 اسفند 1400 شفاف 8 اسفند 1400 شفاف 9 اسفند 1400 شفاف 10 اسفند 1400 شفاف 11 اسفند 1400 شفاف 12 اسفند 1400 شفاف 14 اسفند 1400 شفاف 15 اسفند 1400 شفاف 16 اسفند 1400 شفاف 17 اسفند 1400 شفاف 18 اسفند 1400 شفاف 19 اسفند 1400 شفاف 20 اسفند 1400 شفاف 21 اسفند 1400 شفاف 22 اسفند 1400 شفاف 23 اسفند 1400 شفاف 24 اسفند 1400 شفاف 25 اسفند 1400 شفاف 26 اسفند 1400 شفاف 27 اسفند 1400 شفاف 28 اسفند 1400 شفاف 29 اسفند 1400 
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۰    
محققان دریافتند که میزان بالاتر فیبر غذایی با کاهش خطر ابتلا به زوال عقل مرتبط است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۰    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین در توییتی از دیدار خود با روسای هیات های سه کشور اروپایی در مذاکرات وین بر سر احیای برجام خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۰    
عملکرد 5 سرمربی اخیر منچستر یونایتد در دوران پسا فرگوسن در 11 دیدار ابتدایی در این تیم مورد مقایسه قرار گرفته شده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۰    
رئیس ستاد هماهنگی طرح باز توزیع بنزین گفت: برنامه ما این است که فعلا طرح بازتوزیع بنزین در جزیره کیش اجرا شود و پس از رفع اشکالات آن در جزیره قشم نیز اجرا خواهد شد و سپس به کل کشور توسعه پیدا می کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۵    
سخنگوی گمرک ضمن تشریح ماجرای عودت 820 هزار دز واکسن کرونای اهدایی از سوی لهستان، گفت: وزارت بهداشت دیروز در نامه ای به گمرک خواستار عودت محموله شده اما هنوز محموله ای به ما تحویل نداده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۵    
توسط علی اکبر محرابیان، وزیر نیروی ایران و رئیس ایرانی کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی ایران و قطر، سندهایی در خصوص اتصال شبکه های برق دو کشور و همکاری در حوزه های استاندارد، ورزش و جوانان ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۵    
وزیر دفاع روسیه اظهار کرد: اوکراین تقریبا 60 هزار سرباز خود را در نزدیکی مرزهای لوهانسک و دونتسک مستقر کرده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۰    
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش، پیامی صادر کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۵    
السد قطر با پیروزی پر گل برابر الاهلی قهرمان زودهنگام لیگ ستارگان قطر شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۵    
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: درباره موضوع های تخصصی حیات وحش از اظهارنظرهای غیرکارشناسی در رسانه ها خودداری شود و این دفتر به منظور اطلاع رسانی و تنویر ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۰    
منابع خبری اعلام کردند؛ رئیس جمهوری الجزایر پس از سفر خود به دوحه، پایتخت قطر، این کشور را به مقصد کویت ترک خواهد کرد که در نوع خود اولین سفر یک رئیس جمهور الجزایری به کویت از سال 2008 خواهد بود ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۵    
سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین امروز، دوشنبه گفت، سفارت برای تمام سناریوها آماده است و ساعت صفر نزدیک شده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۵    
وزیر نفت گفت: ایران آمادگی دارد با همه کشورهای عضو جی ئی سی اف در انواع روش موجود در تجارت گاز طبیعی و ال ان جی اعم از سوآپ، ترانزیت و دیگر روش های متداول همکاری و مشارکت داشته باشد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۰    
رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که اوکراین قبلا دو عملیات سرکوبگرانه را علیه دونباس انجام داده بود و اکنون به نظر می رسد که عملیات سرکوبگرانه سوم را آغاز کرده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۰    
یک مقام فرانسوی با اشاره به احتمال دیدار روسای جمهوری روسیه و آمریکا تاکید کرد که گفت وگوهای بایدن و پوتین به حل وفصل بحران اوکراین معطوف خواهد شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 19 تن در حادثه انفجار و حریق در یک ساختمان مسکونی خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 5.6 ریشتر نیوزیلند را لرزاند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۰    
تیم ذوب آهن اصفهان قهرمان لیگ برتر وزنه برداری شد و تیم بهداد سلیمی به مقام نایب قهرمانی رسید.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۵    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که ایالات متحده طی 24 ساعت گذشته شاهد پیشروی نیروهای روسیه به سوی مرز اوکراین بوده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۰    
کارن آندراسیان وزیر دادگستری ارمنستان که به ایران سفر کرده با هیئت همراه خود با حجت الاسلام مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور دیدار کردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۰    
توماس توخل اذعان کرد که چلسی در حال مبارزه برای رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۵    
وزیر خارجه سوریه با اشاره به تحولات اوکراین و اظهارات رسانه ای غرب درباره احتمال حمله روسیه به کی یف اظهار داشت، کارزاری که غرب از روی دروغ و فریب علیه روسیه به راه انداخته ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۰    
شرکت داروسازی "مُدرنا" 3 هدف جدید را برای واکسن آران ای پیام رسان(mRNA) خود از جمله تبخال تناسلی، آبله مرغان و زونا و سرطان اعلام کرده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۵    
نووستی از وقوع چندین انفجار در منطقه فرودگاه شهر دونتسک در شرق اوکراین در میانه افزایش شدید جنگ و درگیری بین ارتش دولتی و نیروهای محلی رخ داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۰    
رقابت های لیگ دسته یک تکواندو مردان جام نقش جهان با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۰    
محمد هادی بیداریان به عنوان سرپرست جدید دبیری فدراسیون شنا معرفی شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۰    
هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو طی حکمی مسعود لشگری را به سمت سرپرست دبیری فدراسیون منصوب کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۰    
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی مستوران روزهای پایانی خود را سپری می کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۵    
مسکو قصد دارد در نشست آتی وزرای خارجه گروه آستانه در مورد سوریه که به ابتکار ترکیه برگزار می شود، شرکت کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۵    
در دیدار سفیر کشورمان در کرواسی با میرکو بوخ مدیر ارکستر فیلارمونیک زاگرب، هماهنگی لازم برای اجرای هر چه بهتر کنسرت "چنین گفت زرتشت" ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۵    
سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از اجرای طرح مشاوره پزشکی به مناسبت هفته سلامت مردان خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۰    
تجزیه و تحلیل فسیلی نشان می دهد که یک دایناسور بزرگ به طول 33 فوت(10 متر) با جمجمه ای شبیه به کروکودیل و پشتی خاردار 130 میلیون سال پیش در پرتغال می زیسته است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۵    
رییس پیشین مرکز برنامه ریزی راهبردی وزارت خارجه گفت: تیم مذاکره کننده ایران نپذیرفته که سیاست دومینویی امریکا و اروپا یعنی کشاندن روند مذاکرات به موضوعات موشکی و منطقه ای و غیره ادامه پیدا کند و این ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۵    
رئیس قوه قضائیه با اشاره به ناسالم و معیوب بودن شبکه توزیع محصولات به دادستان های سراسر کشور مأموریت داد که در راستای وظایف نظارتی برای اصلاح چرخه معیوب اقدامات جدی داشته باشند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: مذاکره با آمریکا به دلیل اینکه منشاء هیچ گشایشی نخواهد بود در دستور کار هیئت مذاکره کننده ایران نیست.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۰    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح شرایط برگزاری آزمون مقطع دکتری (Ph.D) سال 1401 از تعیین 5 هزار و 905 کلاس و سالن به عنوان محل برگزاری کنکور دکتری خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۵    
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با انتقاد از اظهارات سرمربی پیشین این تیم، گفت که شمس پیش تر یک مربی خارجی را به عنوان مسئول رده های پایه فوتسال پیشنهاد کرده بود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۵    
از این شربت گوارا می توانید برای درمان "سرفه های مزمن و درد سینه ناشی از بیماریهای تنفسی" استفاده کنید؛ طرز تهیه این شربت نیز بسیار ساده و سریع است و به راحتی می توانید آن را در خانه درست کنید.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۰    
رئیس مجلس از نامه رهبر انقلاب به نمایندگان در خصوص پرهیز از تحمیل تکالیف مالایطاق به بانک ها در لایحه بودجه خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
رئیس جمهور پیش از عزیمت به قطر، گفت: سفر به قطر گامی در جهت فعال شدن ارتباط با کشورهای منطقه به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۰    
تعمیرگاه BMW بی ام و خودروهای بی ام و خودروهایی با کیفیت هستند که در سراسر دنیا طرفداران خود را دارند ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۰    
آموزش رنگ و مش و کاشت ناخن با مدرک فنی حرفه ای هنر آرایشگری امروزه فرا گیر شده و اگر کسی تسلط کامل به هنرهای روز آرایشی داشته باشد همیشه از لحاظ کاری به اصطلاح سرش شلوغ می شود و این یعنی یک درآمد ...