پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۰:۵۰May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 17 اسفند 1400 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 31 فروردین 1400 شفاف 30 اردیبهشت 1400 شفاف 31 خرداد 1400 شفاف 31 تیر 1400 شفاف 31 مرداد 1400 شفاف 31 شهریور 1400 شفاف 30 مهر 1400 شفاف 30 آبان 1400 شفاف 30 آذر 1400 شفاف 30 دی 1400 شفاف 30 بهمن 1400 شفاف 1 اسفند 1400 شفاف 2 اسفند 1400 شفاف 3 اسفند 1400 شفاف 4 اسفند 1400 شفاف 5 اسفند 1400 شفاف 7 اسفند 1400 شفاف 8 اسفند 1400 شفاف 9 اسفند 1400 شفاف 10 اسفند 1400 شفاف 11 اسفند 1400 شفاف 12 اسفند 1400 شفاف 14 اسفند 1400 شفاف 15 اسفند 1400 شفاف 16 اسفند 1400 شفاف 17 اسفند 1400 شفاف 18 اسفند 1400 شفاف 19 اسفند 1400 شفاف 20 اسفند 1400 شفاف 21 اسفند 1400 شفاف 22 اسفند 1400 شفاف 23 اسفند 1400 شفاف 24 اسفند 1400 شفاف 25 اسفند 1400 شفاف 26 اسفند 1400 شفاف 27 اسفند 1400 شفاف 28 اسفند 1400 شفاف 29 اسفند 1400 
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۵    
اسامی داوران بخش های مختلف جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (ع) معرفی شدند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۰    
امام حسن(ع) هلاکت مردم را در سه رذیلت اخلاقی کبر، حرص و حسد می دانند چراکه کبر باعث بر باد رفتن دین می شود، حرص دشمن انسانیت است و حسد نیز پیشتاز زشتی های انسان است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۵    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: اعمال دخالت در اقتصاد یا قیمت گذاری دستوری دستاوردی جز فساد به دنبال ندارد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۵    
حزب حاکم اوکراین امروز سه شنبه اعلام کرد که پیشنهاد کی یف در مورد تضمین های امنیتی روسیه بر به رسمیت شناختن قانونی دولت اوکراین تأکید دارد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۰    
مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به دستور جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره تحریم نفت و گاز روسیه گفت که اروپا در این مورد از واشنگتن پیروی نمی کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۵    
پسر رئیس جمهوری سابق آمریکا، جو بایدن و اقدامات ارتش اوکراین را مورد تمسخر و انتقاد قرار داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۰    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد، تصمیم ممنوعیت واردات نفت و گاز روسیه از حمایت کامل آمریکا برخوردار است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه گفت که تاخیر بیشتر در مذاکرات برجامی می تواند احیای این توافق را به خطر بیاندازد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۰    
الاهلی در شبی که قایدی فرصت بازی پیدا نکرد برابر الوحده به پیروزی دست پیدا کرد تا راهی فینال لیگ کاپ امارات شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۵    
مراسم رونمایی از کتاب آش پشت جبهه در مدرسه شهید مصطفی خمینی(ره) اهواز برگزار شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۵    
دبیرکل اتحادیه عرب تاکید کرد، در صورتیکه اسرائیل سلاح های هسته ای خود را کنار بگذارد و تاسیسات و فعالیت های اتمی اش را تحت نظارت قرار دهد ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۰    
رئیس فدراسیون جودو گفت:من، علیرضا دبیر و سایر دوستان در فدراسیون ها می خواهیم عدالت را در موردمان رعایت کنند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۵    
یک کارشناس صهیونیست در یادداشتی نوشت که رژیم صهیونیستی درحال کندن قبرش به دست خودش است؛ چراکه نقش بردگی را برای شهرک نشینان ایفا می کند و ارتش این رژیم نیز به خدمت گزار گروه کوچک و خطرناکی از یهودیان ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۵    
کمبود کلسیم می تواند علائم مختلفی به همراه داشته باشد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۰    
دبیر ستاد حقوق بشر طی نامه ای خطاب به دبیر کل سازمان ملل متحد، از مصونیت اعطایی کشورهای غربی به منافقین، به شدت انتقاد کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۵    
رییس فدراسیون کشتی در اعتراض به مشکلات مالی فدراسیون کشتی گفت: پول نداریم و قصد داریم تیم سوم را به بازی های آسیایی بفرستیم.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۰    
عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: حضور من و سایر دوستان طبق ماده 16 تبصره 3 قانونی است و احتمالا عضو هیات اجرایی کمیته المپیک خواهیم بود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۰    
کاخ سفید اعلام کرد که یک هیئت آمریکایی با مقامات دولتی ونزوئلا در کاراکاس درخصوص مساله ذخایر انرژی به گفت وگو پرداخته است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۵    
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، زمان اعزام آخرین قطار مترو از ایستگاه های مبدأ و از روز چهارشنبه (18 اسفند ماه) را ساعت 23 اعلام کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۰    
داده های آماری نشان می دهد که بقای جنگل های استواییِ آمازون به نقطه بحرانی نزدیک می شود چرا که این پوشش گیاهی ارزشمند تحت تاثیر پیامدهای عمیق اقلیمی و تنوع زیستی در جهان رو به نابودیست.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۵    
برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک به بعد از بازی های آسیایی هانگژو موکول شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۰    
آمریکا از عربستان خواست ممنوع السفر بودن و محدودیت های دیگر علیه فعالان حقوق زنان را لغو کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۵    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر تأثیرگذاری بقاع متبرکه در جغرافیای اجتماعی و فرهنگی کشور، گفت: کارکرد اوقاف مهمترین مبلغ وقف جدید است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۰    
ژنرال ارشد ارتش آمریکا از سربازان این کشور مستقر در اروپا خواست تا اراده و عزم خود را برای جلوگیری از "یک جنگ قدرت بزرگ" در پی حمله روسیه به اوکراین نشان دهند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۵    
به دعوت رسمی ویکتور محمود اف دبیر شورای امنیت ملی جمهوری ازبکستان، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز سه شنبه عازم تاشکند پایتخت این کشور شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۵    
به نظر می رسد "گردباد هوایی" جدیدی در انتظار پایتخت ها و تأسیسات ائتلاف عربستان-امارات در پاسخ به تشدید محاصره ورود فرآورده های نفتی به بندر الحدیده باشد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۵    
مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طرح سپاس از علمداران حماسه با هدف تکریم جانبازان و تلطف و دلجویی از همسران و خانواده ایشان و قدردانی از همراهی آنان با جانبازان ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۰    
رییس کمیته ملی المپیک گفت: ما در چهار سال گذشته تلاش کردیم که از حاشیه دوری کنیم چون اگر همدلی نباشد، انشقاق ایجاد می شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۰    
باشگاه شهروند ساری اعلام کرد باتوجه به اتفاقات رخ داده در دیدار زندی بتن کلاردشت و راگا شهرری، حاضر نیست مقابل مس سونگون بازی کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی دولت درباره تمهیدات دولت برای عرضه اقلام شب عید و کالاهای اساسی گفت: درخصوص کنترل برخی کالاها از جمله برنج مصوب شد برنج هندی به 20 هزار و 500 تومان و گوشت منجمد گوساله هم به 100 هزار تومان ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۵    
نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دومین ماهواره نظامی کشور را با موفقیت در مدار 500کیلومتری قرار داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۰    
دادگاهی عالی در آمریکا شکایت سهام داران گوگل درباره مخفی کردن عمدی اختلالی در شبکه اجتماعی گوگل پلاس را تایید کرد. به دلیل این اختلال داده های خصوصی حدود 500 هزار کاربر فاش شده بود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۰    
مدافع جدید استقلال که به صورت اورژانسی به خدمت گرفته شد، ممکن است زودتر از آنچه تصور می شود به ترکیب اصلی این تیم برسد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۰    
سفر به قصد شکار حرام است. شکاری که حیات وحش را از بین ببرد و برای معیشت نباشد از نظر فقها حلال نیست. این موضوعی است که مقام معظم رهبری نیز به تازگی روی آن تاکید کردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۵    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد بزرگسالان قد بلندتر ممکن است بیشتر از بزرگسالان کوتاه قد به سرطان کولورکتال یا پولیپ روده بزرگ که بعداً می توانند بدخیم شوند، مبتلا شوند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۰    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: عنایت به قشر محروم جامعه و عائله مندانی را که در حال گذران زندگی به سختی هستند باید مورد توجه قرار بدهیم.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۵    
پس از کش و قوس های فراوان بالاخره روز یکشنبه 15 اسفند ماه نمایندگان مجلس رای به حذف ارز 4200 تومانی دادند؛ ارزی که به گفته فعالان اقتصادی به نام مردم و به کام دیگران توزیع می شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت دولت و مجلس ساماندهی وضعیت قرارداد و دریافتی کارکنان دولت است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۰    
افزایش سن و نیروی گرانش دو عاملی هستند که در طول سال ها، می توانند تغییرات زیادی را در فرم بدن ایجاد کنند ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۰    
بلفاروپلاستی، اصطلاح پزشکی برای عمل لیفت پلک است. در این روش با استفاده از عمل جراحی چربی اضافی، عضلات و پوست پلک برداشته شده و شکل چشم بیمار تغییر می کند. ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۰    
رئیس سازمان غذا و دارو از صدور مجوز مصرف اضطراری واکسن نورا به عنوان دُز بوستر خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۵    
از جمله مشکلاتی که در مسئله های ارث و میراث به وجود می آید، انحصار وراثت املاک قولنامه ای است. باید توجه داشت که مسائل املاک قولنامه ای در کل بدون مشکل نیستند ...