دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۱:۳۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 8 اسفند 1400 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 31 فروردین 1400 شفاف 30 اردیبهشت 1400 شفاف 31 خرداد 1400 شفاف 31 تیر 1400 شفاف 31 مرداد 1400 شفاف 31 شهریور 1400 شفاف 30 مهر 1400 شفاف 30 آبان 1400 شفاف 30 آذر 1400 شفاف 30 دی 1400 شفاف 30 بهمن 1400 شفاف 1 اسفند 1400 شفاف 2 اسفند 1400 شفاف 3 اسفند 1400 شفاف 4 اسفند 1400 شفاف 5 اسفند 1400 شفاف 7 اسفند 1400 شفاف 8 اسفند 1400 شفاف 9 اسفند 1400 شفاف 10 اسفند 1400 شفاف 11 اسفند 1400 شفاف 12 اسفند 1400 شفاف 14 اسفند 1400 شفاف 15 اسفند 1400 شفاف 16 اسفند 1400 شفاف 17 اسفند 1400 شفاف 18 اسفند 1400 شفاف 19 اسفند 1400 شفاف 20 اسفند 1400 شفاف 21 اسفند 1400 شفاف 22 اسفند 1400 شفاف 23 اسفند 1400 شفاف 24 اسفند 1400 شفاف 25 اسفند 1400 شفاف 26 اسفند 1400 شفاف 27 اسفند 1400 شفاف 28 اسفند 1400 شفاف 29 اسفند 1400 
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۵    
رئیس جمهور قانون تظام رتبه بندی معلمان را برای اجرا به وزارتخانه آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۰    
نیما عالمیان و افشین نوروزی در پایان مرحله دوم انتخابی تیم ملی تنیس روی میز به عضویت تیم ملی در آمدند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۵    
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، گفت: برخی در صدد تاثیر بر تصمیم مجلس برای عدم تصویب معافیت مالیاتی هنرمندان هستند ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۵    
معاون وزیر صمت گفت: اجرای 100 برنامه تحولی در قالب یازده سبد پروژه شامل پروژه های مدیریت بازار، صنایع حمل و نقل، سامانه های اطلاعاتی، ارتقاء کسب وکارها، بازآفرینی وزارت ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۰    
سارینا ساعدی رکورد ملی ماده پرش سه گام داخل سالن زنان کشور را شکست.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۰    
تلاش های فدراسیون فوتبال عراق جواب داد و فیفا محرومیت را از ورزشگاه های این کشور برداشت تا تیم های ملی فوتبال این کشور بتوانند در خاک خود از حریفان میزبانی کنند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۵    
سخنگوی کاخ سفید گفت، ناتو روسیه را تهدید نمی کند و دستور ولادیمیر پوتین برای آماده باش نیروهای بازدارنده روسیه پاسخ به تهدیداتی است که "وجود ندارد."
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۰    
دبیرکل ناتو اذعان کرد: آوردن روسیه به وضعیت ویژه نیروهای بازدارنده بر اهمیت اتحاد ناتو تأکید می کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۰    
امیر حسین هدایی در دور اول انتخابی تیم ملی تنیس روی میز اول شد و به ترکیب تیم ملی راه یافت.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۵    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در صفحه توییترش از دیدار با اعضای هیات مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۰    
سرمربی نساجی می گوید استقلال، تیمی صاحب سبک است و نتایج خوبی کسب کرده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۰    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت به بیمارستان منتقل شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۵    
وزیر بهداشت گفت: تحریم های یک جانبه مانعی جدی در راه تحقق حق اساسی کشورمان برای به دست آوردن و دسترسی به ابزارهای لازم برای مهار و شکست COVID-19 هستند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۰    
مشاور رئیس امارات تاکید کرد، جانبداری در بحران اوکراین از یک طرف به خشونت بیشتر منجر می شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۵    
دفتر ولودیمر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که نشست روسیه و اوکراین بدون پیش شرط در منطقه مرزی اوکراین و بلاروس برگزار می شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۰    
روزنامه هاآرتص گزارش داد که با وجود نارضایتی مسکو از اظهارات مقامات اسرائیل درباره جنگ اوکراین، همکاری نظامی بین اسرائیل و روسیه در سوریه ادامه دارد .
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۵    
پسربچه 6 ساله ای که پس از ربوده شدن از سوی مرد تبهکار به داخل چاه 40 متری پرت شده اما به طرز معجزه آسایی زنده مانده بود، جزئیات این حادثه را برای خانواده اش بازگو کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۰    
تیم ملی بسکتبال در حالی سوریه را شکست داد که جمشیدی تنها برگ برنده ایران بود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۰    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: قرارداد انجام خدمات قبل از بهره برداری خط A متروی قم به طول 15 کیلومتر، باهدف تأمین تجهیزات، ادوات و نیروی انسانی متخصص به مراحل نهایی رسیده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: برای شهر مسجدسلیمان، شرایط نفت سخت است و نباید آن ها این جای جدول باشند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۵    
نماینده آمریکا در سازمان ملل اظهار کرد: به نتایج مذاکرات اوکراین و روسیه امیدواریم، ما با ناتو بر دیپلماسی تکیه کرده ایم.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۵    
در ملاقات روز یکشنبه دستیار وزیر خارجه و مدیرکل مدیترانه و شرق اروپا وزارت امور خارجه با سفیر رومانی در تهران در خصوص راه های مساعدت رومانی برای کمک به خروج امن شهروندان ایرانی مقیم اوکراین از طریق ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۰    
سرمربی گل گهر گفت: وقتی با صنعت نفت بازی دارید، یاد تماشاگران پرشورش و یاد فوتبال برزیل می افتید و این حس خوبی به ما می دهد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۶    
رئیس جمهوری لبنان در سخنانی اعلام کرد که کشورش از مذاکرات سیاسی برای حل مناقشه فعلی میان روسیه و اوکراین حمایت می کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۰    
سرمربی مس رفسنجان معتقد است که بازی تیم اش با پرسپولیس یک چالش سخت و جذاب است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۰    
سرلشکرعلی مملوک رئیس دفتر امنیت ملی سوریه که به تهران سفر کرده است بعد از ظهر یکشنبه با دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای امنیت ملی کشورمان دیدار و با وی پیرامون روابط دوجانبه و ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۵    
آلمان امروز (یکشنبه) عملا از سیاست دیرینه خود خارج شد و اولاف شولتس اعلام کرد که دولت 100 میلیارد یورو برای سرمایه گذاری های نظامی از بودجه 2022 تامین خواهد کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۰    
وزیر امور خارجه انگلیس گفت: جنگ در اوکراین ممکن است چند سال طول بکشد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در نامه ای از توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری برای اسفند 1400 و فروردین 1401 خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۵    
رئیس انستیتوپاستور اعلام کرد: ایران جزو پنج کشور اول تولید کننده واکسن کرونا بود و هم اکنون نیز جزو 10 کشور تولید کننده این واکسن در دنیاست.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۵    
بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته مردان با قهرمانی تیم مس شهر بابک کرمان به پایان رسید.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۰    
جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۵    
میزان تولید نفت ایران در سال 99 روزانه کم تر از 2 میلیون بشکه بوده است، درحالی که طبق صورت مالی شرکت ملی نفت برنامه ریزی با هدف تولید 3 میلیون بشکه در روز تدوین شده بود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۰    
نماگر بازار سهام در پایان معاملات امروز 8 اسفندبا 3 هزار و 433 واحد کاهش بر روی عدد یک میلیون و 279 هزار واحد قرار گرفت.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و واسپاری برخی امور مردم به خود مردم تاکید کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۵    
مدیران استقلال با وجود اینکه می دانستند به طور حتم دو مدافع میانی خود را در ادامه فصل از دست می دهند، به جای جذب بازیکن، یک مدافع هم رد کردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۰    
علی باقری، مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران امشب(یکشنبه) با دستور کار مشخص برای پیگیری مذاکرات با هدف حل مشکلات باقی مانده که حصول توافق را با چالش های مهمی مواجه نموده عازم وین خواهد شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۵    
درشرایطی که آمارهای روزانه حکایت از سیر نزولی همه گیری در پیک ششم می دهد کارشناسان نگران افزایش تردد های پایان سال و احتمال افزایش خوشه های خانوادگی هستند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۵    
یک کارشناس مذهبی با اشاره به خصوصیت تبیین و روشنگری امام کاظم (ع) از منظر رهبر معظم انقلاب گفت: امام کاظم (ع) در زندان و اسارت هم تبیین و روشنگری می کرد و چون مشعلی تمام نما ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۰    
رای ممتنع امارات به قطعنامه ضد روسی آمریکا، نشانه ای است مبنی بر اینکه شرکای منطقه ای، دیگر واشنگتن را شریک راهبردی قابل اتکایی تصور نمی کنند و در حال فاصله گرفتن از آن هستند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۵    
صنایع مختلف از بخش های بسیار گسترده و پیچیده ای تشکیل شده اند که عملکرد بهینه آن ها به کیفیت تجهیزات، تأسیسات و زیرساخت آن ها بستگی دارد ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۵    
ترکیه کشوری است که به واسطه ی آب و هوا، طبیعت، فرهنگ و مکان های تاریخی دیدنی خود همیشه مقصد جذابی برای خارجی ها بوده است و بسیاری از افراد این کشور را به عنوان کشور دوم خود انتخاب می کنند ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۵    
بر اساس نتایج مطالعه دانشگاه سان یات سن در گوانگژو چین که در اوایل این هفته منتشر شد، چهارمین دوز واکسن کووید 19 سینوفارم هیچ محافظت اضافی در برابر این بیماری ایجاد نمی کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۵    
سفیر ایران اعلام کرد: روز شنبه و با تلاش همکاران سفارت، نزدیک به یکصد نفر از دانشجویان ایرانی از ایستگاه راه آهن کی یف عازم شهرهای مرزی در غرب ⁧‫اوکراین‬⁩ شدند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۵    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، پس از خودداری مقامات کی یف از مذاکره، ولادیمیر پوتین به نیروهای مسلح روسیه دستور داد تا طبق برنامه عملیاتی حمله در تمامی جهات را از سر بگیرند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۰    
احتمالا شما نیز به دنبال راه هایی برای دوری کردن از دغدغه ها و مشکلات زندگی خود هستید. مسافرت یکی از بهترین انتخاب ها برای رهای از این مشکلات به شمار می رود و از این رو می توانید مقاصد مختلفی را به ...