دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۹:۵۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 25 اسفند 1400 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 31 فروردین 1400 شفاف 30 اردیبهشت 1400 شفاف 31 خرداد 1400 شفاف 31 تیر 1400 شفاف 31 مرداد 1400 شفاف 31 شهریور 1400 شفاف 30 مهر 1400 شفاف 30 آبان 1400 شفاف 30 آذر 1400 شفاف 30 دی 1400 شفاف 30 بهمن 1400 شفاف 1 اسفند 1400 شفاف 2 اسفند 1400 شفاف 3 اسفند 1400 شفاف 4 اسفند 1400 شفاف 5 اسفند 1400 شفاف 7 اسفند 1400 شفاف 8 اسفند 1400 شفاف 9 اسفند 1400 شفاف 10 اسفند 1400 شفاف 11 اسفند 1400 شفاف 12 اسفند 1400 شفاف 14 اسفند 1400 شفاف 15 اسفند 1400 شفاف 16 اسفند 1400 شفاف 17 اسفند 1400 شفاف 18 اسفند 1400 شفاف 19 اسفند 1400 شفاف 20 اسفند 1400 شفاف 21 اسفند 1400 شفاف 22 اسفند 1400 شفاف 23 اسفند 1400 شفاف 24 اسفند 1400 شفاف 25 اسفند 1400 شفاف 26 اسفند 1400 شفاف 27 اسفند 1400 شفاف 28 اسفند 1400 شفاف 29 اسفند 1400 
شفاف   ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ - ۱۸:۳۵    
محققان نسبت به چاقی در میانسالی هشدار جدی می دهند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۰    
انتشارات هزاره ققنوس کتاب آرش کمانگیر و دیگر اسطوره های جهان اثر نازنین نانا والاجم را منتشرکرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۰    
استاد دانشگاه کلارکسون آمریکا این فرضیه را بیان کرد که بین باکتری های موجود در روده و خستگی فیزیکی و ذهنی ارتباط وجود دارد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۰:۱۵    
مدیر کل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از توسعه هوش مصنوعی به کمک استفاده از ظرفیت پایان نامه های دانشگاهی خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۵    
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از آغاز واریز عیدی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه عضو این صندوق و دارای هنرکارت خبر داد
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۰    
محققان چینی دریافته اند که یک پروتئین سرکوب کننده سیستم ایمنی متمرکز در غدد بزاقی خفاش، می تواند به این حیوانات در تسهیل عملیات انتقال ویروس کمک کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۵    
نتایج یک مطالعه جدید نشان داده است که کاهش وزن هیچ مزیت و کمکی برای باروری افراد ندارد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۰    
قرار دوازدهم طرحی با رویکرد ارائه کمک به نیازمندان به یاد و نام امام زمان (عج) است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۰    
نتایج آزمون پیش درمانگاهی دامپزشکی و نتایج اولیه آزمون بورد تخصصی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۰    
سوزش معده یکی از بیماری های شایع گوارشی است که معمولا به دلیل افزایش اسید معده و ریفلاکس اتفاق می افتد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۰    
مروری کوتاه بر سبک زندگی شهید شجاع و خردمند علی تجلایی
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۰    
نهاد کتابخانه های عمومی کشور در اطلاعیه ای نحوه خدمت رسانی کتابخانه های عمومی فعال کشور و ساعات کار آن ها در روزهای تعطیل نیمه اول فروردین ماه 1401 را اعلام کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۰    
پس از اینکه انگلیس هشدار داد که فرزندان مقامات روسی را هدف تحریم های خود قرار خواهد داد، نام پسر سخنگوی کرملین در بین 307 روسی قرار کرفته که علیه آن ها تحریم هایی اعمال شده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۰    
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از آغاز واریز عیدی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه عضو این صندوق و دارای هنرکارت خبر داد و گفت: در آستانه نیمه شعبان، سومین مرحله بسته حمایتی اصحاب فرهنگ ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۵    
دیوان بین المللی دادگستری از روسیه و اوکراین خواست تا اختلافات خود را تشدید نکنند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۰    
سرمربی سپاهان می گوید امیر قلعه نویی یکی از بهترین مربی تاریخ لیگ ایران است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۵    
مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که اگر روسیه در مورد گفت وگو جدی است، فورا حملاتش در اوکراین را متوقف کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۰    
عمران خان با رای عدم اعتماد از سوی شرکای ائتلافش روبروست.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۵    
نیروهای انصارالله یمن عملیات هجومی به پایگاه های نیروهای مزدور در استان حجه واقع در شمال غرب یمن داشتند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۵    
شهردار تهران گفت: 630 دستگاه واگن مترو که سال های سال بود قرار بود از طریق فاینانس وارد شود با هموار کردن مسیر در آستانه تزریق به ناوگان مترو است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۰    
مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به اینکه با افتتاح ایستگاه متروی بوستان گفتگو می توان گفت شاخه شمالی-جنوبی خط 7 تکمیل شده است، از بهره برداری این ایستگاه با اعتبار300 میلیارد تومان خبر داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 ریشتر استان "میاگی" ژاپن را لرزاند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۵    
سفیر ایران در صربستان و رایزن فرهنگی و نماینده بنیاد سعدی در صربستان، با رئیس و معاون آکادمی علوم و هنر صربستان دیدار و ضمن اشاره به وجود نسخ خطی فارسی و کتاب های قدیمی آموزش فارسی در این آکادمی ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۵    
تهران درحالی یکی از شهرهای خلوت و کم مسافر در تعطیلات نوروز اعلام شده که قرار است شاهد برگزاری 45 نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی و تورهای تهرانگردی باشد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۰    
معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت زهرا (س) گفت که کمک سنگ فروشان منطقه و نیروی انتظامی در دستگیری دزدان سنگ قبرهای گران قیمت بهشت زهرا (س) نقش زیادی داشت.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۵    
درپی حمله موشکی ایران به مرکز راهبردی رژیم صهیونیستی در اربیل، پارلمان عراق از سفیر ایران در بغداد دعوت کرد تا در جلسه پارلمان حضور یابد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۰    
معاون رئیس شورای حاکمیتی سودان، در بازدید از بنادر این کشور در دریای سرخ تاکید کرد که دولت تمایلی به خصوصی سازی، واگذاری یا فروش بنادر این کشور در دریای سرخ ندارد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری آناتولی اعلام کرد که در پی حمله موشکی ایران به پایگاه رژیم صهیونیستی در اربیل، واشنگتن تجهیزات نظامی به پایگاه های خود در سوریه ارسال کرده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۸:۵۵    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای طرحی فراگیر در راستای جشن نیمه شعبان خبر داد و در این باره گفت: با توجه به اهمیت سالروز حضرت ولی عصر (عج) برای همه ما شیعیان ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۰    
تیم فوتبال ملوان با یک گل مقابل پارس جنوبی شکست خورد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۵    
رئیس جمهور اوکراین خطاب به نمایندگان کنگره آمریکا گفت که در حال حاضر به یک منطقه پرواز ممنوع بر فراز اوکراین و سامانه های پدافند هوایی مانند اس-300 نیاز است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۸:۲۰    
درپی ارتحال آیت الله علوی گرگانی وزیر اطلاعات در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۵    
نخست وزیر انگلیس امروز (چهارشنبه) وارد ابوظبی شد تا پس از این سفر راهی عربستان شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۰    
مارک ونده هی وقتی 11 ماه قبل به فضا می رفت نمی دانست که چه مدت از سیاره زمین دور خواهد بود و شاید تصور نمی کرد که آن قدر در فضا بماند که رکوردشکنی کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۵    
به گفته آژانس فضایی سرنشین دار چین، خدمه ماموریت شنژو13 چین به زودی دومین سخنرانی خود را از ایستگاه فضایی تیانگونگ برای دانشجویان سراسر جهان ارائه خواهند کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۵    
به نوشته روزنامه واشنگتن پست، رسانه های خبری، حمله روسیه به اوکراین و کشته شدن غیرنظامیان اوکراینی را یا از قصد و یا به صورت ناخودآگاه "بسیار شفاف" منعکس کرده اند و "با دقت" بر روی مسئله قربانیان و ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۵    
نخست وزیر ژاپن امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، دولت توکیو تصمیم گرفته تا وضعیت ویژه تجاری با روسیه را در ارتباط با رویدادهای مرتبط با اوکراین لغو کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۰    
وزارت خارجه عراق امروز (چهارشنبه) سفیر این کشور در بیروت را به بغداد فراخواند. این اقدام پس از ممانعت از گفتگوی یکی از مسؤولان عراقی با رسانه ها صورت گرفته است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
سفیر روسیه در تل آویو درخواست کرد که با رئیس کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) دیدار کند؛ این اقدام بعد از آن صورت می گیرد که رئیس کنست به رئیس جمهور اوکراین پیشنهاد داد که از طریق برنامه زوم با ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان در لایحه بودجه 1401 بند مربوط به اعطای کارت معافیت رایگان به مشمولان متاهل دارای دو فرزند را حذف کردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۵    
ایستگاه فضایی بین المللی یک ساختار فضایی ماژولار (دارای چندین بخش قابل سکونت) است که در ارتفاع حدودا 400 کیلومتری زمین به دور کره خاکی می چرخد ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به مذاکرات برجام و رویکردهای خارج از کشور، گشایش هایی در حوزه اقتصاد کشور و مهمتر از همه بازار سرمایه فراهم خواهد شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۵    
رهبران انگلیس، دانمارک، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، فنلاند، سوئد و استونی در بیانیه ای مشترک گفتند که به حمایت نظامی از اوکراین ادامه می دهند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۰    
درب و پنجره upvc و حفاظ پنجره علاوه بر ظاهر زیبا، از اتلاف مصرف انرژی نیز جلوگیری می کنند. اگر می خواهید برای تغییر دکوراسیون یا امنیت منزل یا محل کار خود درب و پنجره ها را عوض کنید ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۵    
وزیر امور خارجه چین در گفت وگو با همتای ایرانی خود، گفت چین از دفاع ایران از حقوق و منافعش و رسیدن به یک توافق در اسرع وقت در مذاکرات مذاکرات وین، حمایت می کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۵    
رئیس پارلمان کریمه از احیای خطوط ریلی خبر داد که زمانی این شبه جزیره را به اوکراین متصل می کرد. این خط آهن بعد از الحاق کریمه به روسیه در سال 2014، از سوی دولت کی یف تخریب شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۵    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: خودم را در رئال مادرید می بینم اما الان هدفم این است که بازی به بازی پیشرفت کنم.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۰    
آژانس جهانی یهود اعلام کرد که طبق برآوردها، هر هفته حدود 2000 مهاجر اوکراینی وارد فلسطین اشغالی می شوند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۵    
جامعه شناس گفت:هر روییدنی بر روی سفره هفت سین مفهوم خاصی داشتند که با گذر زمان برخی از آنها اهمیت بیشتری پیدا کردند. از مهم ترین عناصر سفره هفت سین می توان به سبزه اشاره کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۰    
نایب قهرمان پیشین کشتی آزاد جهان تأکید کرد بدون آنکه ناراحتی و کدورتی پیش آمده باشد، دیگر قصد همکاری با کشتی به عنوان نفر دوم را نخواهد داشت.