دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۹:۵۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 23 اسفند 1400 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1397 شفاف 29 اسفند 1398 شفاف 30 اسفند 1399 شفاف 31 فروردین 1400 شفاف 30 اردیبهشت 1400 شفاف 31 خرداد 1400 شفاف 31 تیر 1400 شفاف 31 مرداد 1400 شفاف 31 شهریور 1400 شفاف 30 مهر 1400 شفاف 30 آبان 1400 شفاف 30 آذر 1400 شفاف 30 دی 1400 شفاف 30 بهمن 1400 شفاف 1 اسفند 1400 شفاف 2 اسفند 1400 شفاف 3 اسفند 1400 شفاف 4 اسفند 1400 شفاف 5 اسفند 1400 شفاف 7 اسفند 1400 شفاف 8 اسفند 1400 شفاف 9 اسفند 1400 شفاف 10 اسفند 1400 شفاف 11 اسفند 1400 شفاف 12 اسفند 1400 شفاف 14 اسفند 1400 شفاف 15 اسفند 1400 شفاف 16 اسفند 1400 شفاف 17 اسفند 1400 شفاف 18 اسفند 1400 شفاف 19 اسفند 1400 شفاف 20 اسفند 1400 شفاف 21 اسفند 1400 شفاف 22 اسفند 1400 شفاف 23 اسفند 1400 شفاف 24 اسفند 1400 شفاف 25 اسفند 1400 شفاف 26 اسفند 1400 شفاف 27 اسفند 1400 شفاف 28 اسفند 1400 شفاف 29 اسفند 1400 
شفاف   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۹:۵۰    
آجیل منبع خوبی در رژیم غذایی به شمار می رود و فواید فراوانی را برای سلامتی انسان دارد.
شفاف   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۶:۲۵    
مطالعات جدید ارتباط بیولوژیکی میان استرس، وزن و اضطراب اجتماعی را نشان داد.
شفاف   ۱۴۰۱/۰۱/۰۳ - ۲۱:۴۰    
نام نویسی پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه تربیت مدرس از امروز آغاز می شود و تا پایان روز چهارشنبه مورخ 31 فروردین 1401 ادامه خواهد داشت.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۰    
در شبانه روز گذشته 60 بیمار مبتلا به کرونا جان باختند و 1816 بیمار جدید کووید 19 در کشور شناسایی شدند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۰    
برخورداری از عضلات مرکزی قوی و سالم برای سلامت و وضعیت بدن انسان مهم هستند. وقتی عضلات مرکزی بدن قوی باشند و به درستی کار کنند، کمر درد کمتری خواهید داشت و با سهولت و استقامت بیشتری حرکت خواهید کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۰    
مشغله های کاری، خانه تکانی پیش از نوروز، خرید عید و دغدغه های سفر نباید در این ایام باعث شود تا شما از کودکانتان غفلت کنید ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۵    
الغرافه با درخشش شیخ دیاباته برابر الوکره پیروزی قاطع را به دست آورد و به فینال جام امیر قطر راه پیدا کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۰    
اکثریت جمهوری خواهان آمریکایی امروز (دوشنبه) اعلام کردند که از توافق احتمالی جدید قدرت های جهانی با ایران حمایت نخواهند کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۰    
فدراسیون فوتبال رژیم صهیونسیتی از کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال عراق و فدراسیون فوتبال این کشور به خاطر خط زدن پرچم این رژیم در دیدار دوستانه ی اخیر فیفا شکایت کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۰    
فوق ستاره بسکتبال ایران و آسیا به تیم شهرداری گرگان یپوست.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۵    
شیما صفایی در جدول مقدماتی مسابقات قطر به پیروزی رسید.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۵    
منابع نظامی یمن از دستاوردهای جدید ارتش و کمیته های مردمی در جبهه حرض واقع در شمال غرب یمن خبر داده و اعلام کردند که بیش از 80 شبه نظامی سودانی و 15 نظامی سعودی در غرب یمن از پای درآمدند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۰    
امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران زمان شروع اردوها برای حضور در لیگ ملت ها را اعلام کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۰    
همزمان با روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) آیین اختتامیه نخستین جشنواره سرباز ماهر کارکنان وظیفه ارتش با معرفی برگزیدگان برگزار شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۵    
عکاسان ایرانی جوایز مجموعه جشنواره بین المللی صربستان، لوگزامبورگ و مونته نگرو را کسب کردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۵    
سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه) در واکنش به اظهارات اخیر مشاور امنیت ملی آمریکا و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره عملیات روسیه در اوکراین، گفت که مسکو نیازی به راهنمایی چنین استراتژیست هایی ندارد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۰    
در پایان رقابت های لیگ برتر والیبال مردان، تیم رویایی این فصل معرفی شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۰    
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه ای اعدام 81 نفر توسط عربستان سعودی را محکوم کرد و خواستار تحقیق و بررسی ابعاد مختلف این جنایت شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۰    
سرمربی تیم شهداب یزد پس از قهرمانی در لیگ گفت: به همه نشان دادم سرمربی و مدیر جوان می توانند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۵    
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) گفت، اتحادیه اروپا در حال نهایی کردن چهارمین بسته تحریمی علیه روسیه به دلیل حمله به اوکراین است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۵    
وزیر امور خارجه ونزوئلا اعلام کرد که کاراکاس قاطعانه با رویکرد نظامی ناتو در مرز روسیه مخالف است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۰    
دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر؛حضور قدرت های فرامنطقه ای و پیوستگی موادمخدر و تروریسم را از چالش های عمده و عامل اصلی رشد موادمخدر در منطقه غرب آسیا و جهان دانست و گفت ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۵    
رییس فدراسیون تکواندو تاکید کرد: با وجود مشکلات مالی قصد داریم بهترین نفراتمان را به بازی های آسیایی بفرستیم چرا که اعتبار تکواندو و آبروی کشور برایمان مهم است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۰    
تیم والیبال شهداب یزد با شکست دو بر صفر پیکان تهران در فینال لیگ برتر، به عنوان قهرمانی این فصل دست یافت.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۵    
سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و آذربایجان امروز در محل وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان برگزار شد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۰    
افسانه دهقانی گفت: با حمایت های رئیس فدراسیون، تلاش کادر فنی و غیرت و جوانمردی بازیکنان برای اولین بار در رده سنی دختران جهانی شدیم و روی سکوی دوم آسیا قرار گرفتیم.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۵    
سفیر کشورمان در عراق در اظهاراتی به حمله موشکی اخیر ایران به مرکز راهبردی رژیم صهیونیستی در اربیل پرداخت.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۵    
رییس اتحادیه تکواندوی آسیا گفت: نمی توانیم از فرد خاصی در انتخابات آسیا حمایت کنیم یا برعلیه او باشیم.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۰    
علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور در امور ویژه سیاسی و پیتر سمنی بی نماینده ویژه سوئد در امور یمن امروز در یک گفتگوی تلفنی، آخرین تحولات یمن را بررسی کردند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۰    
بررسی جدید پژوهشگران آمریکایی نشان می دهد که ورزش کردن می تواند از ابتلا به دیابت ناشی از کووید-19 جلوگیری کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۰    
عباس کریمی با پوشیدن لباس مبدل و نفوذ به داخل گروهک ها، اطلاعات ارزشمندی برای سپاه تهیه می کرد. در عملیات محمد رسول الله (ص) نیز به عنوان بلدچی، همراه گردان ادغامی ارتش و سپاه حضور داشت.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۵    
سفارتخانه های افغانستان در سراسر جهان که از به رسمیت شناختن دولت طالبان سرباز زده اند به رغم فشار فزاینده کابل برای پذیرش نیروهای جدید و وفادار به امارت اسلامی همچنان برای بقا و ادامه کار با دیپلمات ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۰    
به گفته منابع دولتی آلمان، این کشور قرار است 35 فروند جنگنده اف-35 لاکهید مارتین آمریکا را بخرد تا آنها را با جنگنده های "ترنادو" کهنه و فرسوده خود جایگزین کند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۰    
وزیر کشاورزی اسپانیا گفت: این کشور در ساعات آتی، خرید اضطراری ذرت از آرژانتین و ایالات متحده را برای خوراک دام پس از کمبود عرضه ناشی از جنگ روسیه و اوکراین تایید می کند ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت:رزمندگان فاطمیون صدای حضرت زینب سلام الله علیها را شنیدند ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۰    
فوق تخصص چشم گفت:هدف از درمان گلوکوم یا آب سیاه جلوگیری از آسیب بیشتر عصب بینایی و حفظ دید فعلی برای بیمار است؛شایع ترین نوع درمان گلوکوم درمان دارویی است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۰    
زانو ضربدری وضعیت ناهماهنگ حالت اطراف زانو است. اشخاص در هر سنی ممکن است به این وضعیت دچار شوند. درمان نکردن این مشکل می تواند باعث درد زانو و تخریب مفصل شود ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۰    
روز گذشته رگولاتور ارتباطات روسیه به کاربران اینستاگرام در روسیه هشدار داد که سرویس های این پلتفرم از نیمه شب یک شنبه به بعد قطع می شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۰    
هرت یکی از ستاره های دهه هشتاد هالیوود بود که طی سال های پس از آن هم چند نقش به یادماندنی داشت.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در نقطه اعلام توافق قرار نداریم چون برخی مسائل کلیدی و مفتوح باقی مانده که باید در واشنگتن تصمیمات اتخاذ شود.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۶    
نود و هشتمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برگزار خواهد شد که هشت بازیکن از دو تیم برای این دیدار چهره های ویژه هستند و شانس بالایی برای گلزنی دارند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۰    
اگر به دنبال خرید روغن سیاه دانه اصل هستید و می خواهید این محصول شگفت انگیز را با قیمت مناسبی خریداری نمایید، بهتر است به جدیدترین فراخوان مجموعه روغنکده بکلی که شروع شده است توجه کنید ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۰    
تولید ناخالص داخلی کشور با احتساب نفت و بدون احتساب نفت در 9 ماهه سال جاری به قیمت های ثابت سال 1395 نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب از افزایش 4.1 و 3.4 درصدی برخوردار بوده است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۰    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که واکسن های کووید 19 در برابر همه انواع کروناویروس جدید مؤثر هستند.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۵    
شب چهارشنبه آخر سال یا همان چهارشنبه سوری، شبی است که بر اساس یک سنت قدیمی برای تخلیه هیجانات کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان بوده است؛ اما استفاده از مواد محترقه ...
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۰    
سخنگوی دولت نوشت : متوسط سن وزرا و هیئت دولت سیزدهم، 7 سال جوان تر از دولت دوازدهم است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۰    
کتائب حزب الله عراق در بیانیه ای به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مراکز موساد در اربیل عراق واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۰    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: دوران بزن درو دیگر تمام شده است و اگر دشمنان تعرضی به خاک و منافع ایران داشته باشند حتما پاسخ درخوری را دریافت خواهند کرد.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۵    
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در واکنش به اعدام شماری از اسرای یمنی توسط عربستان سعودی، اعلام کرد: این اقدام مصداق بارز جنایت جنگی است.
شفاف   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۰    
موسسه انگلیسی ارائه دهنده آمار بازار انرژی گزارش داد: ایران در ماه فوریه 2 میلیون 540 هزار بشکه نفت در روز تولید کرده است که نسبت به ماه پیش از آن روزانه 40 هزار بشکه بیشتر است.